Tuo turska kiinni saa kenet vain haluaa! Turska on Greer.

Anonyymi

Viimeksi Greer oli muuntanut itsensä silakaksi. Onko ehkä uinut maailman ääriin vaiko uinunut pois kun miehestä ei kuulu mitään. Mitä hän sanoo Nokian kolarista. Kuulin että hän olisi nykyään turska.

16

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      https://fi.wikipedia.org/wiki/Turska

      Turska elää myös Itämeressä, mutta sen esiintyminen Suomen rannikolla on ajoittaista.

      Ilimankos ei miestä näy ko viihtyy väljemmillä vesillä.

      • Anonyymi

        Turska (Gadus morhua) on Pohjois-Atlantin kalastuksessa perinteisesti tärkeimpiä saalis-kaloja. Turska on kaikkiruokainen. Enimmäkseen se syö suurehkoja äyriäisiä ja pieniä kaloja.

        Itämeren turskan pääravintoa on silakka. Ei kai tuo "Gatos murhuaja" uo männä syömää ihtesä silakan. Mites se nyt muuntaa ihtijänsä ennee miksikään.


      • Anonyymi

        https://en.wikipedia.org/wiki/Atlantic_cod "Is Greer really a Cod?"

        Oh my Cod! Oh! my Cod. Voi minun Turskani. Elohi Elohi lama sabaktani. Turskani turskani miksi minut murskasit!

        "Jeesus sanoi hänelle: 'Totisesti minä sanon sinulle: tänä yönä, ennenkuin kukko laulaa, sinä kolmesti minut kiellät'."
        Miksi Jeesus kysyi Pietarilta kolme kertaa, rakastatko sinä minua? Ei liity homouteen.

        Jeesuksen viimeiset sanat eivät olleet: "Ei ketään oikealta, kun tuo oli repsikkana Pietarille"

        "Isä, anna heille anteeksi. He eivät tiedä, mitä tekevät."
        (Luuk. 23:34)
        "Totisesti: jo tänään olet minun kanssani paratiisissa."
        (Luuk. 23:43)
        "Nainen, tämä on poikasi. - Tämä on äitisi."
        (Joh. 19:26-27)
        "Jumalani, Jumalani, miksi hylkäsit minut?"
        (Mark. 15:34)
        "Minun on jano." (lähteesi vettä)
        (Joh. 19:28)
        "Se on täytetty."
        (Joh. 19:29)
        Nyt se samperin lasi on taas tyhjä. Henkilökuntaa!!! Kurkkudesia ketsupilla ja äkkiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://en.wikipedia.org/wiki/Atlantic_cod "Is Greer really a Cod?"

        Oh my Cod! Oh! my Cod. Voi minun Turskani. Elohi Elohi lama sabaktani. Turskani turskani miksi minut murskasit!

        "Jeesus sanoi hänelle: 'Totisesti minä sanon sinulle: tänä yönä, ennenkuin kukko laulaa, sinä kolmesti minut kiellät'."
        Miksi Jeesus kysyi Pietarilta kolme kertaa, rakastatko sinä minua? Ei liity homouteen.

        Jeesuksen viimeiset sanat eivät olleet: "Ei ketään oikealta, kun tuo oli repsikkana Pietarille"

        "Isä, anna heille anteeksi. He eivät tiedä, mitä tekevät."
        (Luuk. 23:34)
        "Totisesti: jo tänään olet minun kanssani paratiisissa."
        (Luuk. 23:43)
        "Nainen, tämä on poikasi. - Tämä on äitisi."
        (Joh. 19:26-27)
        "Jumalani, Jumalani, miksi hylkäsit minut?"
        (Mark. 15:34)
        "Minun on jano." (lähteesi vettä)
        (Joh. 19:28)
        "Se on täytetty."
        (Joh. 19:29)
        Nyt se samperin lasi on taas tyhjä. Henkilökuntaa!!! Kurkkudesia ketsupilla ja äkkiä.

        https://www.youtube.com/watch?v=v91dnLO4URc

        Se on surun päivä kun perskärpänen hylkää nasumartan. He ovat luodut toisilleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://www.youtube.com/watch?v=v91dnLO4URc

        Se on surun päivä kun perskärpänen hylkää nasumartan. He ovat luodut toisilleen.

        https://www.youtube.com/watch?v=IIHXQ-P0zPc OPI LAUSUMAAN JESSEN VIIMEISET SANAT RISTILLÄ. OLEN KYLLÄ NÄHNYT TOISENKIN VERSION TÄSTÄ: ELOHI ELOHI LAMA SABAKTANI. Greer onkin nyt lohi ja Eurooppa lohi kaiken lisäksi.

        https://www.youtube.com/watch?v=NBWO4WdsUDc

        Turskani Turskani miksi ja miksi. Eipä silti Greer pystyy muuntautumaan vaikka E-turskaksi tai E-silakaksi jos niin vain haluaa.

        Ei ole sanottua että juuri nuo sanat olisivat olleet Jessen viimeiset sanat kun hän oli oikea suupaltti ristilläkin ja lausui montakin kuolematonta fraasia. Jospa tuo kun hän sanoo "se on täytetty" olikin ne vihoviimeiset. Jahas huomaan että lasini onkin tyhjä. Heräsin juuri ja kehtaisko sitä alakaa tinttoomoo "plati meeriä" nuammoonsa eli iäntä kohen heti näin uamusta. Par dessii "kurkkudesiä" ja veteen liuotettua ketsuppia ja hyppysellinen suoloo ja pippurrii, ni avot. Siitä se päivä tuas nuosisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://www.youtube.com/watch?v=IIHXQ-P0zPc OPI LAUSUMAAN JESSEN VIIMEISET SANAT RISTILLÄ. OLEN KYLLÄ NÄHNYT TOISENKIN VERSION TÄSTÄ: ELOHI ELOHI LAMA SABAKTANI. Greer onkin nyt lohi ja Eurooppa lohi kaiken lisäksi.

        https://www.youtube.com/watch?v=NBWO4WdsUDc

        Turskani Turskani miksi ja miksi. Eipä silti Greer pystyy muuntautumaan vaikka E-turskaksi tai E-silakaksi jos niin vain haluaa.

        Ei ole sanottua että juuri nuo sanat olisivat olleet Jessen viimeiset sanat kun hän oli oikea suupaltti ristilläkin ja lausui montakin kuolematonta fraasia. Jospa tuo kun hän sanoo "se on täytetty" olikin ne vihoviimeiset. Jahas huomaan että lasini onkin tyhjä. Heräsin juuri ja kehtaisko sitä alakaa tinttoomoo "plati meeriä" nuammoonsa eli iäntä kohen heti näin uamusta. Par dessii "kurkkudesiä" ja veteen liuotettua ketsuppia ja hyppysellinen suoloo ja pippurrii, ni avot. Siitä se päivä tuas nuosisi.

        Silloin kun Greer muuntautuu silakaksi eli hailiksi (harvemmin silliksi), on häntä iloisesti mutta arvokkaasti tervehdittävä tervehdyshuudoin "Sieg Haili ! Sieg Haili! Sieg Haili!"

        Silakka eli haili (Clupea harengus membras) on Itämeressä elävä sillin alalaji. Silliin verrattuna silakka on pienempi ja vähärasvaisempi. Biologisesti silli ja silakka ovat samaa lajia eikä niiden välillä ole jyrkkää rajaa. Käytännössä silli ja silakka erotetaan kaupallisessa mielessä Suomen virallisten määräysten mukaan (Kauppa- ja teollisuus-ministeriön päätös) siten, että vain yli 10 painoprosenttia rasvaa sisältävästä sillistä saa käyttää sillin nimeä ja vähärasvainen kala on kaupattava silakkana.

        Kymin mamman tappama haili on parasta paistettuna ja ruokajuomaksi raakaa kurkku-desiä jota ei saa sotkea käsidesiin, jota myös voi maistella mutta vain hyvin lantrattuna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silloin kun Greer muuntautuu silakaksi eli hailiksi (harvemmin silliksi), on häntä iloisesti mutta arvokkaasti tervehdittävä tervehdyshuudoin "Sieg Haili ! Sieg Haili! Sieg Haili!"

        Silakka eli haili (Clupea harengus membras) on Itämeressä elävä sillin alalaji. Silliin verrattuna silakka on pienempi ja vähärasvaisempi. Biologisesti silli ja silakka ovat samaa lajia eikä niiden välillä ole jyrkkää rajaa. Käytännössä silli ja silakka erotetaan kaupallisessa mielessä Suomen virallisten määräysten mukaan (Kauppa- ja teollisuus-ministeriön päätös) siten, että vain yli 10 painoprosenttia rasvaa sisältävästä sillistä saa käyttää sillin nimeä ja vähärasvainen kala on kaupattava silakkana.

        Kymin mamman tappama haili on parasta paistettuna ja ruokajuomaksi raakaa kurkku-desiä jota ei saa sotkea käsidesiin, jota myös voi maistella mutta vain hyvin lantrattuna.

        https://www.youtube.com/watch?v=DrUNlXs-pRk

        Kymin mamma on tappaja! Vaiko onko sekin Greer? Mitä hän sanoo Nokian kolarista.

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17022411/tuo-tuska-saa-kenet-vain-haluaa- Tuolla se on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://www.youtube.com/watch?v=DrUNlXs-pRk

        Kymin mamma on tappaja! Vaiko onko sekin Greer? Mitä hän sanoo Nokian kolarista.

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17022411/tuo-tuska-saa-kenet-vain-haluaa- Tuolla se on.

        Olen sanonut aiemmin että Jeesus oli jätkä jolle kansa ei vittuillut vaan oli hyvinkin pidetty mies.

        Olen varma että jos täällä olisi niin kaataisi Hgin Kallion kirkon ja puhkoisi lasten homopomppulinnan ja sanoisi homoille että menkää rauhassa mutta älkää enää tehkö syntiä.
        En uskalla edes ajatella mitä Jeesus tekee jos tulee ensi vuonna Stadin homofestareille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://www.youtube.com/watch?v=DrUNlXs-pRk

        Kymin mamma on tappaja! Vaiko onko sekin Greer? Mitä hän sanoo Nokian kolarista.

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17022411/tuo-tuska-saa-kenet-vain-haluaa- Tuolla se on.

        Ettehän te jaksa mit''n linkkejä seurata ja lukea joten otan sieltä olennaisemman tähän.

        Mutta kun Jasper onkin nyt kuollut, kun joku ajoi auton ulos maantieltä. Ajoi ulos maantieltä 40 m/s ja säilyi hengissä pienillä naarmuilla ja Jasper ja kaksi tyttöä kuoli.

        https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000006603600.html

        Minä en näe noissa kuvissa mitään sellaista puuta mihin auto olisi törmännyt. Se kanto on varmaan salaman iskun jäljiltä. Voiko joku olla kanssani samaa mieltä vai joudunko taas juttelemaan itseni kanssa.
        Minulta on varastettu auto ja vakuutus ei korvaa kun ei tiedetä kuka ajoi. Jasper oli siinä mukana ja vain yksi mukana olijoista väittää että se oli Jasper joka varasti auton parkki-paikalta kun siinä oli muka avaimet virtalukossa.
        Tämä tapahtui joulukuussa 2019 ja näin kauan on kestänyt ja sen pitäis nyt mennä käräjä- oikeuteen ja minä olen todistetaakkainen todistamaan että auto oli lukittu parkkipaikalla ja avaimet eivät olleet virtalukossa. Avaimet annettiin romuttamoon kun hakivat auton pois. Avainet ehkä hävitetty niin kuin autokin. Minulla todistustaakka sillä virtalukko oli ehjä kun kävin kuvaamassa auton sen löytöpaikalta, mihin se oltiin lapiolla hakattu tuusan nuuskapaskaksi. Jasperin tutut olivat mukana kai sitä jopa hakkaamassa.

        Poliisia ei asia kiinnosta. Kiinnotaako poliisia enää mikään kun ei pääse lehtien sivuille niin kuin isommissa jutuissa. Linssiluteita koko sakki. Ai että mua vituttaa ja tekään täällä ette ota kantaa. Sanokaa kuvista mihin auto Nokialla törmäsi. Pliis sanokaa!!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ettehän te jaksa mit''n linkkejä seurata ja lukea joten otan sieltä olennaisemman tähän.

        Mutta kun Jasper onkin nyt kuollut, kun joku ajoi auton ulos maantieltä. Ajoi ulos maantieltä 40 m/s ja säilyi hengissä pienillä naarmuilla ja Jasper ja kaksi tyttöä kuoli.

        https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000006603600.html

        Minä en näe noissa kuvissa mitään sellaista puuta mihin auto olisi törmännyt. Se kanto on varmaan salaman iskun jäljiltä. Voiko joku olla kanssani samaa mieltä vai joudunko taas juttelemaan itseni kanssa.
        Minulta on varastettu auto ja vakuutus ei korvaa kun ei tiedetä kuka ajoi. Jasper oli siinä mukana ja vain yksi mukana olijoista väittää että se oli Jasper joka varasti auton parkki-paikalta kun siinä oli muka avaimet virtalukossa.
        Tämä tapahtui joulukuussa 2019 ja näin kauan on kestänyt ja sen pitäis nyt mennä käräjä- oikeuteen ja minä olen todistetaakkainen todistamaan että auto oli lukittu parkkipaikalla ja avaimet eivät olleet virtalukossa. Avaimet annettiin romuttamoon kun hakivat auton pois. Avainet ehkä hävitetty niin kuin autokin. Minulla todistustaakka sillä virtalukko oli ehjä kun kävin kuvaamassa auton sen löytöpaikalta, mihin se oltiin lapiolla hakattu tuusan nuuskapaskaksi. Jasperin tutut olivat mukana kai sitä jopa hakkaamassa.

        Poliisia ei asia kiinnosta. Kiinnotaako poliisia enää mikään kun ei pääse lehtien sivuille niin kuin isommissa jutuissa. Linssiluteita koko sakki. Ai että mua vituttaa ja tekään täällä ette ota kantaa. Sanokaa kuvista mihin auto Nokialla törmäsi. Pliis sanokaa!!!

        Kiitos kirjoituksistasi.

        Olen pistänyt merkille ettei monikaan linkkejä viitsi tarkistaa saatika lukea.

        Ainoa keino millä prosenttiluvun niille saa nousemaan on raflaava otsikko väittämineen.
        Itse en ole tutustunut sinulle rakkaisiin aiheisiin enkä siten ole katsonut aiheellisiksi niihin kommentoida.

        Arvostan sitä että olet suhtautunut myötämielisesti minun kirjoituksiini.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ettehän te jaksa mit''n linkkejä seurata ja lukea joten otan sieltä olennaisemman tähän.

        Mutta kun Jasper onkin nyt kuollut, kun joku ajoi auton ulos maantieltä. Ajoi ulos maantieltä 40 m/s ja säilyi hengissä pienillä naarmuilla ja Jasper ja kaksi tyttöä kuoli.

        https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000006603600.html

        Minä en näe noissa kuvissa mitään sellaista puuta mihin auto olisi törmännyt. Se kanto on varmaan salaman iskun jäljiltä. Voiko joku olla kanssani samaa mieltä vai joudunko taas juttelemaan itseni kanssa.
        Minulta on varastettu auto ja vakuutus ei korvaa kun ei tiedetä kuka ajoi. Jasper oli siinä mukana ja vain yksi mukana olijoista väittää että se oli Jasper joka varasti auton parkki-paikalta kun siinä oli muka avaimet virtalukossa.
        Tämä tapahtui joulukuussa 2019 ja näin kauan on kestänyt ja sen pitäis nyt mennä käräjä- oikeuteen ja minä olen todistetaakkainen todistamaan että auto oli lukittu parkkipaikalla ja avaimet eivät olleet virtalukossa. Avaimet annettiin romuttamoon kun hakivat auton pois. Avainet ehkä hävitetty niin kuin autokin. Minulla todistustaakka sillä virtalukko oli ehjä kun kävin kuvaamassa auton sen löytöpaikalta, mihin se oltiin lapiolla hakattu tuusan nuuskapaskaksi. Jasperin tutut olivat mukana kai sitä jopa hakkaamassa.

        Poliisia ei asia kiinnosta. Kiinnotaako poliisia enää mikään kun ei pääse lehtien sivuille niin kuin isommissa jutuissa. Linssiluteita koko sakki. Ai että mua vituttaa ja tekään täällä ette ota kantaa. Sanokaa kuvista mihin auto Nokialla törmäsi. Pliis sanokaa!!!

        Tai en ollut paikalla kun auto haettiin vaan kävin kuvaamassa sen jokunen tunti aiemmin. Kiinnitin huomion hanskalokeroon joka oli auki. Mitään avaimia ei siis autossa tuolloin ollut vaan kotona aloin ajattelemaan miten hanskalokeroon oltiin menty jota aina pidin lukittuna kun oli sellaienen tapa jäänyt alitajuntaan kun minulta on ikkunan rikkomalla kerran menty autoon ja viety omaisuutta hanskalikerosta joka oli lukitsematon. Eri auto.

        Kas niin. Sitten minulle tuli mieleen että auton virtalukko on saatu toimimaan ja rattilukko aukeamaan, kun mitään sellaisia jälkiä ei silmään tuolloin pistänyt ja soitinkin romuttamo-firmaanm että ottakaa kuva siitä virtalukosta. Sitten viikon päästä kävin romuttamossa ja kokeilin avaimiani sekä virtalukkoon että hanskalokeroon ja lukot olivat ehjät. En siis ollut tehnyt vielä vahinkoilmoitusta.

        Ei epäilystäkään etteikö autoon oltaisi menty omilla avaimilla, muttei minun avaimilla. En silloin ollut vielä tehnyt vakuutusyhtiölle vahinkoilmoitusta kun kuulin poliisilta että oli saatu vihjeitä paikalla olleista nuorista rikkomassa autoa.
        Minä laitoin tuon kuvan virtalukosta sekä poliisille ja vakuutusyhtiöön. En halunnut että homma unohdettaisiin sillä että vakuutus korvaisi auton ja juttu unohtuisi sen siliän tien. En sillä sitä tehnyt että olisin halunnut tuhota nuorten elämän vaan siksi, että jospa he kertoisivat mistä olivat avaimen saaneet. Nyt varas on kuollut joten hän ei ainakaan puhu.

        Tai jos on oikeesti kuollut sillä jäljet Nokialla ei viittaa puhun ajoon. Se että ei olisi kuollut niin miten hän piileksii. Ainakin yksi toisista varkaista on ketonut nähneensä avaimet tai avaimen virtalukossa ja sanoin vakuutusyhtiöön että voisko tuo kuvailla sitä tai millainen avaimenperä siinä oli sillä minun avaimessa oli erikoinen avaimenperä jota en luovuttanut romuttamoon kun vein sen toisen avaimen sinne. Olin laittanut ne samaan lenksuun. Nyt avaimet ja auto on romutettu. Vakuutusyhtiö ei ole kertomut minulle miten minun täytyy todistaa ettei minun avaimet olleet virtalukossa kun auto varastettiin. Todistustaakka on absurdi. Eikö vakuutusyhtiöt ole tarkkoja maineestaan. Jos tällainen naurettavuus leviää somessa niin vakuutusyhtiö on kovilla yrittäessään säilyttää mainettaan rehellisena ja kuotettavana firmana. Tosin poliisi joko tahallaan tai tyhmyyttään sai vakuutusyhtiön tai virkailijan sekaisin.

        Minulla on siis avaimenperä tuosta vataavaimesta jota en antanut romuttamoon toisen avaimen mukana. Avaimia ei enää ole. Ainoa asia on että varas tai varkaan vieressä irunut henkilö joka avaimen oli virtalukossa nähnyt kun autoa ajettiin sen hajottamispaikalle.

        Mutta eihän se voi sama avain minkä vein tomuttamoon sillä avaimenperähän jäi minulle. Tänä on mysteeri, mutta miksi minulla on todistuetaakka. Poliisi eikä vakuutusyhtiö olisi kiinnittänyt avaimiin mitään huomiota jollen minä olisi tuonut asiaa esille. Tämä on niin rahallisesti vähäpätöinen asia ettei heillä olisi ollut aikaa setviä tallaisia asioita.

        Eihän teitä kiinnosta toisen tuska (ei turska) vaan isommat asiat on tärkeimpiä, vaikka tässä on selvä kusetus meneillään. Kirjoitinkin siitä tuolla toisessa kejussa, mitta ettehän te sitä jaksa lukea. https://keskustelu.suomi24.fi/t/17026703/everstin-mielipide


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai en ollut paikalla kun auto haettiin vaan kävin kuvaamassa sen jokunen tunti aiemmin. Kiinnitin huomion hanskalokeroon joka oli auki. Mitään avaimia ei siis autossa tuolloin ollut vaan kotona aloin ajattelemaan miten hanskalokeroon oltiin menty jota aina pidin lukittuna kun oli sellaienen tapa jäänyt alitajuntaan kun minulta on ikkunan rikkomalla kerran menty autoon ja viety omaisuutta hanskalikerosta joka oli lukitsematon. Eri auto.

        Kas niin. Sitten minulle tuli mieleen että auton virtalukko on saatu toimimaan ja rattilukko aukeamaan, kun mitään sellaisia jälkiä ei silmään tuolloin pistänyt ja soitinkin romuttamo-firmaanm että ottakaa kuva siitä virtalukosta. Sitten viikon päästä kävin romuttamossa ja kokeilin avaimiani sekä virtalukkoon että hanskalokeroon ja lukot olivat ehjät. En siis ollut tehnyt vielä vahinkoilmoitusta.

        Ei epäilystäkään etteikö autoon oltaisi menty omilla avaimilla, muttei minun avaimilla. En silloin ollut vielä tehnyt vakuutusyhtiölle vahinkoilmoitusta kun kuulin poliisilta että oli saatu vihjeitä paikalla olleista nuorista rikkomassa autoa.
        Minä laitoin tuon kuvan virtalukosta sekä poliisille ja vakuutusyhtiöön. En halunnut että homma unohdettaisiin sillä että vakuutus korvaisi auton ja juttu unohtuisi sen siliän tien. En sillä sitä tehnyt että olisin halunnut tuhota nuorten elämän vaan siksi, että jospa he kertoisivat mistä olivat avaimen saaneet. Nyt varas on kuollut joten hän ei ainakaan puhu.

        Tai jos on oikeesti kuollut sillä jäljet Nokialla ei viittaa puhun ajoon. Se että ei olisi kuollut niin miten hän piileksii. Ainakin yksi toisista varkaista on ketonut nähneensä avaimet tai avaimen virtalukossa ja sanoin vakuutusyhtiöön että voisko tuo kuvailla sitä tai millainen avaimenperä siinä oli sillä minun avaimessa oli erikoinen avaimenperä jota en luovuttanut romuttamoon kun vein sen toisen avaimen sinne. Olin laittanut ne samaan lenksuun. Nyt avaimet ja auto on romutettu. Vakuutusyhtiö ei ole kertomut minulle miten minun täytyy todistaa ettei minun avaimet olleet virtalukossa kun auto varastettiin. Todistustaakka on absurdi. Eikö vakuutusyhtiöt ole tarkkoja maineestaan. Jos tällainen naurettavuus leviää somessa niin vakuutusyhtiö on kovilla yrittäessään säilyttää mainettaan rehellisena ja kuotettavana firmana. Tosin poliisi joko tahallaan tai tyhmyyttään sai vakuutusyhtiön tai virkailijan sekaisin.

        Minulla on siis avaimenperä tuosta vataavaimesta jota en antanut romuttamoon toisen avaimen mukana. Avaimia ei enää ole. Ainoa asia on että varas tai varkaan vieressä irunut henkilö joka avaimen oli virtalukossa nähnyt kun autoa ajettiin sen hajottamispaikalle.

        Mutta eihän se voi sama avain minkä vein tomuttamoon sillä avaimenperähän jäi minulle. Tänä on mysteeri, mutta miksi minulla on todistuetaakka. Poliisi eikä vakuutusyhtiö olisi kiinnittänyt avaimiin mitään huomiota jollen minä olisi tuonut asiaa esille. Tämä on niin rahallisesti vähäpätöinen asia ettei heillä olisi ollut aikaa setviä tallaisia asioita.

        Eihän teitä kiinnosta toisen tuska (ei turska) vaan isommat asiat on tärkeimpiä, vaikka tässä on selvä kusetus meneillään. Kirjoitinkin siitä tuolla toisessa kejussa, mitta ettehän te sitä jaksa lukea. https://keskustelu.suomi24.fi/t/17026703/everstin-mielipide

        Tossa oli taas luvaton määrä kirjoitusvirheitä että otetaan uusiks. Eikö kukan puolusta vaikka poliisia tai vakuutusyhtiötä tai mediaam sillä minähän se heikoin lenkki olen. Poliisiin ei oikein saa yhteyttä ja vakuutus yhtiö pysyy kannassaan ja sanoo että voit valittaa jonnekin mutta kun haluan tietää millainen todistustaakka minulla on jos joku varastaa autosi ja virtalukko on ehjä.

        Minulla on siis avaimenperä tuosta vara-avaimesta jota en antanut romuttamoon toisen avaimen mukana. Avaimia ei enää ole. Ainoa asia on että varas tai varkaan vieressä istunut henkilö joka avaimen oli virtalukossa nähnyt, voisi kuvailla sitä, kun autoa ajoivat ehkä jopa kännissä sen hajottamispaikalle. Yksi mukana ollut tyttö joka on nyt todistajana sanoi ettei Jasper sitä autoa ajanut vaan eräs toinen, joka kiistää ja taas puolestaan sanoo, että se oli Jasper.

        Mutta eihän se voi olla sama avain minkä vein romuttamoon sillä avaimenperähän jäi minulle. Tänä on mysteeri, mutta miksi minulla on todistuetaakka.

        https://yle.fi/uutiset/3-11496974
        Ei tuo katkennut puu ja kanto kerro minulle mitään. Ei auto niihin ole voinut törmätä. Jälki olisi toisenlaista. Eikö tämäkin ole mysteeri jolla halutaan ehkä päästää Jasper pälkähästä minun autoni varastamisesta ja tuhoamisesta. Onko Jasperillä suhteita gang stalkkareihin ja mediaan. Mitä nautintoa he tästä saavat. Minä olen vanha ukko ja invalidi keuhkojen takia. Mutta jos Jasper elää niin missä ja miten hän piileksii?


      • Anonyymi

        "Kaiken takana on vakoilu, Miksi minua vakoillaann on pitkä tarina"

        Kyllä se on hyvin lyhyt tarina:

        - mielisairaus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kaiken takana on vakoilu, Miksi minua vakoillaann on pitkä tarina"

        Kyllä se on hyvin lyhyt tarina:

        - mielisairaus

        "Kaiken takana on vakoilu, Miksi minua vakoillaann on pitkä tarina"
        Kyllä se on hyvin lyhyt tarina:
        - mielisairaus

        Olen samaa mieltä! Gang stalkkareilla ei kyllä kaikki muumit ole laaksossa. Niinkuin ei näytä olevan sinullakaan. Kerroppas nyt mikä järki mennä lavastamaan tällainen ulosajo.

        Osaatko katsoa tuota kuvaa tai noita kuvia oikein mitä tuossa lehtijutussa on. Siellä on renkaan jälkiä pientareella ja kaatunut puu ja kanto. Poliisihan ei omia kuvia nettiin anna, mutta kai niitä näytetään oikeudessa jos henkiin jäänyt joskus sinne joutuu. Noita näytös oikeudenkäyntejä on myös helppo lavastaa.

        https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000006603600.html MITÄ JÄLJET KERTOVAT?

        Enhän minä tätä asiaa olisi alkanut tutkimaan netissä jollei siinä kuollut poika olisi varastanut autoani ja ajanut sillä tolppaan. Jos ulosajo on lavastettu niin hän elää.

        Vai tarkoititko minua mielisairaaksi. Eikö toisten haukkuminen hulluiksi ole mielisairasta touhua, vaikka syyllistyinhän siihen itsekin. Haukuin nuo porukat mielisairaiksi, jotka tuon artikkelin lehteen teki. Ja kaiken kukkuraksi taisin haukkua sinutkin, vaikken tiennyt kunpia tarkoitit - minua vai heitä. Olin jo valmis haukkumaan sinutkin vajaamieliseksi.

        Vai puolustatko nyt heitä että kuvat kertovat kiistattomasti että jäljet tulivat autosta joka syöksyi hurjaa vauhtia päin puuta ja yksi säilyi hengissä isoimmitta naarmuitta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kaiken takana on vakoilu, Miksi minua vakoillaann on pitkä tarina"
        Kyllä se on hyvin lyhyt tarina:
        - mielisairaus

        Olen samaa mieltä! Gang stalkkareilla ei kyllä kaikki muumit ole laaksossa. Niinkuin ei näytä olevan sinullakaan. Kerroppas nyt mikä järki mennä lavastamaan tällainen ulosajo.

        Osaatko katsoa tuota kuvaa tai noita kuvia oikein mitä tuossa lehtijutussa on. Siellä on renkaan jälkiä pientareella ja kaatunut puu ja kanto. Poliisihan ei omia kuvia nettiin anna, mutta kai niitä näytetään oikeudessa jos henkiin jäänyt joskus sinne joutuu. Noita näytös oikeudenkäyntejä on myös helppo lavastaa.

        https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000006603600.html MITÄ JÄLJET KERTOVAT?

        Enhän minä tätä asiaa olisi alkanut tutkimaan netissä jollei siinä kuollut poika olisi varastanut autoani ja ajanut sillä tolppaan. Jos ulosajo on lavastettu niin hän elää.

        Vai tarkoititko minua mielisairaaksi. Eikö toisten haukkuminen hulluiksi ole mielisairasta touhua, vaikka syyllistyinhän siihen itsekin. Haukuin nuo porukat mielisairaiksi, jotka tuon artikkelin lehteen teki. Ja kaiken kukkuraksi taisin haukkua sinutkin, vaikken tiennyt kunpia tarkoitit - minua vai heitä. Olin jo valmis haukkumaan sinutkin vajaamieliseksi.

        Vai puolustatko nyt heitä että kuvat kertovat kiistattomasti että jäljet tulivat autosta joka syöksyi hurjaa vauhtia päin puuta ja yksi säilyi hengissä isoimmitta naarmuitta.

        Samasta lehtiartillelista jotain asiallistakin tietoa. Jos ajattelet että nämä nuoret antoivat kasvonsa ja nimensä julkisuuteen hyvän asian puolesta suostumalla tällaiseen leikkiin mukaan, että ketään ei kuole vaan ilmoitetaan sellainen valhe vain lehdessä. Tälla saatiin sitten päättäjien huomio nurten ajokäyttäytymiseen ja varmaan jotain lakimuutoksiakin ehkä saatiin aikaan. Haiskahtaa niin false flag operaatiolta jolla taistellaan vääryyksiä vastaan lavastamalla tällaisia tempauksia. Sattui nyt vaan että minun autoni varstanut henkilö oli tuolla ruumiiden joukossa ja nyt en saa mitään korvausta mistään kun en voi todistaa että hän ei muka olisi löytänyt avaimiani autoni virtalukosta koska hän on kuollut eikä voi enää puhua. Tai jos hänet lavastettiin kuolleeksi niin hän ei ainakaan paljasta niitä jotka hänelle avaimet antoi, jotka eivät ole minun avimia, sillä ne olivat minulla koko ajan.

        Vakuutusyhtiö ei halua minua uskoa kun avaimia minulla ei enää ole ja vierittävät jonkun todistustaakan minun hartioilleni. Ei tollanen kyllä mitään hyvää mainetta anna vakuutus-yhtiölle, kun varkaat jäivät kiinni samana iltana, muttei heitä voitu kuulustella kun olivat alaikäisiä. Tätä Nokian ruumista ei kuulusteltu koskaan. Ei ehditty kun hänet "poistettiin" elävienkirjoista sitä ennen. En tiedä miten se juriidisesti käy. Annetaan uus hekilötunnus ja nimi. VAI MITEN SE KÄY.

        Liikenneturvan mukaan 15–24-vuotiaat nuoret ovat liikenneonnettomuuksissa yliedustettuina.

        Nuoret muodostavat tieliikenteessä vahingoittuneista liki kolmanneksen, vaikka heidän osuutensa väestöstä on noin 12 prosenttia. Nuorten kuljettajien kuolemanriski on yli kolminkertainen koko väestöön verrattuna.

        Nuorten tieliikenneonnettomuuksien määrä nousee perjantaina ja lauantaina neljänneksellä verrattuna arkipäiviin. 43 prosenttia kuolemaan johtaneista henkilöauto-onnettomuuksista ajoittuu yöhön. Liikenneturvan tilastokatsauksessa henkilövahingoista joka kolmas tapahtui kesä–elokuun aikana.

        Eniten ongelmia liikenteessä aiheuttavat nuorille aikuisille alkoholi ja muut huumeet, suuret ajonopeudet ja autoilu ilman turvavyötä.

        Nuorten mieskuskien kuolonuhreja aiheuttaneissa onnettomuuksissa kuljettaja on syyllistynyt rattijuoppouteen 40 prosentissa tapauksista, ja 64 prosentilla on taustallaan aikaisempia liikennerikkomuksia. Nuorten naiskuljettajien kohdalla luvut ovat 10 ja 18 prosenttia.

        Nuoren kuljettajan onnettomuusriski kasvaa Liikenneturvan mukaan usein silloin, kun kyydissä on kavereita. minäkö nämä juhlat kustannan


    • Anonyymi

      Niin se mielisairaus on sinulla, ei muilla.

      Ei kukaan mieleltään terve kirjoittele tuollaista määrää ja tuolla tavalla.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1515
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1312
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1311
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1247
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      32
      1215
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1126
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1096
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1086
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1084
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1062
    Aihe