Ajanvaraus aborttiin verkossa

Anonyymi

Hei kyselisin teiltä miten yksityisellä hoituu raskauden keskeyttäminen? Etsin tietoa abortista varalta, kk myöhässä kaksi viikkoa ja epäilen jo raskautta. Tämä siksi että käytössä ehkäisynä oli vain kortsu. Tuli ekana googlella terveystalon mainos abortista että sen saa verkosta varaamalla. Ajan siis. Onko kellään tietoa ja kokemusta näistä. Saako sen heti ekalla käynnillä tai siis keskeytyspillerin heti mukaan. Vai miten se menee yksityisillä?

30

364

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin että lapsen murhaa haudotaan jo "ihan varmuuden vuoksi" vaikkei pientä poloista ole välttämättä olemassakaan (toivotaan ettei).. ei hetken harkintaa, olisiko ehkä lapsellakin oikeus jatkaa ihmiselämäänsä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Onko tuo uskovaisen lohduttava sana?

🤣🤣🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🤣🤣🤣

Uskovaisista en tiedä, mutta ihan miten haluat sen ottaa. Onhan "kusipäinen uskisrunkkarikin" suosijasakin mukaan kaiketi varsin asiallista keskustelua, siis silloin kun se kohdistuu vastustajiin.. XD

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uskovaisista en tiedä, mutta ihan miten haluat sen ottaa. Onhan "kusipäinen uskisrunkkarikin" suosijasakin mukaan kaiketi varsin asiallista keskustelua, siis silloin kun se kohdistuu vastustajiin.. XD

Sinun on siis mielestäsi tärkeää saada annettua kaikille takaisin ns "samalla mitalla"? Miksi? Jos joku on typerä sinua kohtaan, sinun on mielestäsi pakko toimia samoin?

Eikö sinun oman asiasi kannaltakin olisi parempi osoittaa oma älykkyytesi käyttäytymällä asiallisesti, vaikka toinen ei siihen kykenisikään?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinun on siis mielestäsi tärkeää saada annettua kaikille takaisin ns "samalla mitalla"? Miksi? Jos joku on typerä sinua kohtaan, sinun on mielestäsi pakko toimia samoin?

Eikö sinun oman asiasi kannaltakin olisi parempi osoittaa oma älykkyytesi käyttäytymällä asiallisesti, vaikka toinen ei siihen kykenisikään?

Niin että vastustajien pitäisi olla ainoastaan niitä jotka ei anna mitään takaisin suosijasakin joka väliin suoltamiin törkeyksiin vaan nieleksiä ja myötäillä mitä tahansa paskaa kaikessa hijaisuudessa? Milloin käännät kritiikkisi niille jotka asiattomuudet aloittaa sen sijaan että se kohdistuu aina ns. väärään puuhun? Vai onko toisten suosijoiden yksinoikeus?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin että vastustajien pitäisi olla ainoastaan niitä jotka ei anna mitään takaisin suosijasakin joka väliin suoltamiin törkeyksiin vaan nieleksiä ja myötäillä mitä tahansa paskaa kaikessa hijaisuudessa? Milloin käännät kritiikkisi niille jotka asiattomuudet aloittaa sen sijaan että se kohdistuu aina ns. väärään puuhun? Vai onko toisten suosijoiden yksinoikeus?

Viimeinen lause: " Vai onko se tosiaan suosioiden yksinoikeus?"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sinulle tärkeää antaa takaisin kahta törkeämmin, jos joku käyttäytyy törkeästi? Eikö asiallesikin olisi eduksi se, että osoittaisit argumentointikykysi paremmuuden?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sinulle tärkeää antaa takaisin kahta törkeämmin, jos joku käyttäytyy törkeästi? Eikö asiallesikin olisi eduksi se, että osoittaisit argumentointikykysi paremmuuden?

Miksi olet jatkuvasti huolissasi vain vastustajien argumentointikyvyistä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi olet jatkuvasti huolissasi vain vastustajien argumentointikyvyistä?

Kaikenlainen typeryys ärsyttää. Sinä olet kuitenkin se taho, joka eniten epäkohteliaasti esiintyy.

Mr X

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikenlainen typeryys ärsyttää. Sinä olet kuitenkin se taho, joka eniten epäkohteliaasti esiintyy.

Mr X

Provoilevan trollinkin on syytä muistaa, että metsä vain vastaa miten sinne huudetaan, ja sitä saa mitä ihan itse ryhtyy joka välissä tilaamaan.
        Ärsytätkö siis itse itseäsi? Mahtaa olla raskasta, ja alan ymmärtää miksi kuullostat aina niin katkeralta.

Abortti on murha.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Provoilevan trollinkin on syytä muistaa, että metsä vain vastaa miten sinne huudetaan, ja sitä saa mitä ihan itse ryhtyy joka välissä tilaamaan.
        Ärsytätkö siis itse itseäsi? Mahtaa olla raskasta, ja alan ymmärtää miksi kuullostat aina niin katkeralta.

Abortti on murha.

Ei ole murha.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole murha.

Lopeta paskanjauhanta ja nieleksi karvas totuus. Murha mikä murha.

• Anonyymi

Kuule hän kysyi miten varataan aikaa Joten miksi tulet kommentoimaan asiaa mikä sinulle ei kuulu , vaikka olisit millainen lahkolainen niin anna olla piruilematta , kukin tekee miten parhaaksi näkee oman elämänsä kanssa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🤣🤣🤣

Joo ne on aina sekaantumassa asioihin, tyttö kysyi ihan asiallisesti jos joku voisi neuvoa, niin eikö taas saarnaaja tullut esiin kiven alta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lopeta paskanjauhanta ja nieleksi karvas totuus. Murha mikä murha.

Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei ole murha.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuule hän kysyi miten varataan aikaa Joten miksi tulet kommentoimaan asiaa mikä sinulle ei kuulu , vaikka olisit millainen lahkolainen niin anna olla piruilematta , kukin tekee miten parhaaksi näkee oman elämänsä kanssa

Ole itse lukematta jos noin koville ottaa. Mitä itse teet täällä lätisemässä joutavia? Tämä on vapaa palsta kaikenlaisille kommenteille, niillekin jotka ei kaltaisiasi satu miellyttämään.

"tyttö kysyi ihan asiallisesti "

Asiattomasta asiasta kysytään "asiallisesti"..? XD

"Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei ole murha."

Sieltä suunnalta voi odottaa vain tuollaista ryteikköistä valhetta ja kuoleman ihannointia. Mutta kaltaisesi lahtaaminen ei varmaankaan sitten olisi murha.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ole itse lukematta jos noin koville ottaa. Mitä itse teet täällä lätisemässä joutavia? Tämä on vapaa palsta kaikenlaisille kommenteille, niillekin jotka ei kaltaisiasi satu miellyttämään.

"tyttö kysyi ihan asiallisesti "

Asiattomasta asiasta kysytään "asiallisesti"..? XD

"Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei ole murha."

Sieltä suunnalta voi odottaa vain tuollaista ryteikköistä valhetta ja kuoleman ihannointia. Mutta kaltaisesi lahtaaminen ei varmaankaan sitten olisi murha.

Kyllä olisi, koska minä olen hurmaava. Ei hurmaavalle saa antaa surmaavaa. Mutta abortti ei ole murha. Se on suloista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä olisi, koska minä olen hurmaava. Ei hurmaavalle saa antaa surmaavaa. Mutta abortti ei ole murha. Se on suloista.

Niin juuri, olet murhaava ja se on varmaan surmiin hurmaantuneelle suloista. Onneksi valtaosin, siis normaalit ihmiset eivät voisi mitenkään hurmaantua kaltaisistasi narsistisista omannavan hurmostelijoista, paitsi ehkä mitä ansaittuun kuolemanrangaistukseen tulee, surmasi olisi suloinen hurma. Omalla logiikallasi ei mitenkään murha. Toisin kuin suloisten lapsiparkojen, joita kaltaisesi surmanhurmostelijat mielii murhailla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin juuri, olet murhaava ja se on varmaan surmiin hurmaantuneelle suloista. Onneksi valtaosin, siis normaalit ihmiset eivät voisi mitenkään hurmaantua kaltaisistasi narsistisista omannavan hurmostelijoista, paitsi ehkä mitä ansaittuun kuolemanrangaistukseen tulee, surmasi olisi suloinen hurma. Omalla logiikallasi ei mitenkään murha. Toisin kuin suloisten lapsiparkojen, joita kaltaisesi surmanhurmostelijat mielii murhailla.

Abortit ovat ihania <3

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Abortit ovat ihania <3

Joillekin sairaille p.ervoille lasten m.urhat on ihania.

• Anonyymi

Moi,
      Ensin kannattaa tehdä raskaustesti kotona.
      Sitten aika gynekologille. Se tarkistaa jos olet oikeasti raskaana. Jos haluat tehdä abortti saat ohjeita sieltä.
      Mutta kannattaa miettii tarkasti läpi mitä haluat. Ne jotka ei ole 110% varmoja päätöksestä saattaa katua sitä myöhemmin.

• Anonyymi

Mul kun on se varmaa menossa. Pissi oli melko tummaa jo.

• Anonyymi

Siis varmaa pitää mennä huomen 🤣🤣🤣

• Anonyymi

Ihan tilat yksityispulen gynegoloogille ajan ja siellä kerrot asiasi.kerran sinulla siihen rahaa? helpomalla halvemmalla pääset kun soita terveyskeskus ajan varaus tai menet vuoroa lukulle jontta lapun kanssa.Sanot tarviit ajan aporttia varten. saat sen ja läheten siltä lekuri kaupunkisi tai kuntasi naisten tautien sairaalan plk. ja nopeaan.

• Anonyymi

Opetleisikko suome kielttän, nyd ei sadda mita selvä. Vai menikkö kirjattus taitoski laps parkkan kansa vimmäriin apordistassi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Ei tarvi rääkypelle, kun on ihan autolla ajokorttikin. XD

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tarvi rääkypelle, kun on ihan autolla ajokorttikin. XD

Ei sulla ole muuta kuin elareita kääkkä. XD

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sulla ole muuta kuin elareita kääkkä. XD

Saan suoraan kelasta tosiaan runsaat elaritkin, mahtaa traumaräähkää vituttaa. XD

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saan suoraan kelasta tosiaan runsaat elaritkin, mahtaa traumaräähkää vituttaa. XD

Ne menee sulla ulosottoon velkavankeusämmä. XD

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ne menee sulla ulosottoon velkavankeusämmä. XD

Kaikki saa pitää itellä vaikka varallisuuttakin on ihan mukavasti, syyllisyysvankilatraumaatikko. XD

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marin syyttää nyt viranomaisia siitä että itärajaa ei saada suljettua

https://www.hs.fi/politiikka/art-2000009088673.html Aina löytyy syyllinen muualta Marinin mielestä.
      Maailman menoa
      474
      8672
    2. Erika Vikman avoimena bilettämisestä kameroiden sammuttua: "Itse en olisi selvinnyt..."

Erika Vikman paljastaa, bilettikö vaiko ei yön pikkutunneilla Vain elämää -ohjelman kuvauksissa muiden artistien kanssa. Kuvaukset loppuvat n. klo 24
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      7178
    3. Mitä jos Putin ja Venäjä onkin oikeassa?

Mitä jos Ukrainan länsimielit sittenkin kaltoin kohtelivat itäukrainan venäjänkielistä ja mielistä väestöä kuten esim, Oliver Stonen dokumentti Ukr
      Maailman menoa
      721
      3035
    4. 36-vuotiaalle Marinille laitettu "holhooja" joka vahtii hänen tekemisiään

eli sitä, että nyt ei mennä bilettään ja sekoileen, jotta ei kohuja tulisi kun vaalitkin lähenee. Onhan se jotenkin hupaisaa, että 36-vuotias perheen
      Maailman menoa
      368
      2952
    5. En tahdo kuolla Putinin takia, video voi järkyttää herkkiä katsojia

Video voi järkyttää herkkiä katsojia En tahdo kuolla Putinin takia https://youtu.be/v4hQi-gs3AY
      Maailman menoa
      211
      1497
    6. Mikko Koivun petturuudelle kova hinta

Kaunis Helena saa miljoonia dollareita ja Mikko pojalle nauravat kaikki.. Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      90
      1319
    7. Sofian maineella on vaikea löytää uutta lompakkoa

Mutta pakko hänen on yrittää koska työnteko ei maistu. Tänään taas baarikierros josko saisi jonkun satimeen.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      98
      1169
    8. Auttaako mustasukkaiseksi tekeminen?

Mitä sillä saavuttaa tai yrittää saavuttaa?
      Ikävä
      129
      1028
    9. Voiko kirjoituksen perusteella rakastua?

Haluaisin tietää mitä mietitte, voiko toiseen rakastua pelkän kirjoitustavan perusteella? Tietämättä toisen ulkonäköä?
      Ikävä
      85
      897
    Aihe