Eproktofilia eli "pierufetissi"

Anonyymi

Hei,
Olen suomalainen vähän yli parikymppinen mies, joka haluaisi puhua aiheesta jota pidetään - ja ilmeisesti varsinkin Suomessa - hyvinkin häpeällisenä ja arkana, nimittäin eproktofiliasta eli fetissistä, johon liitetään kiihottuminen ilmavaivoista, yleensä niin päin, että mies kiihottuu naisen ilmavaivoista. Löysin tämän fetissin jo yläasteikäisenä ja tietysti olen vaiennut siitä aikaisemmin edellämainituista syistä. Olen joutunut turvautumaan aikuisviihteen katsomiseen tämän fetissin saralla, sillä en tosiaan ole uskaltanut ainakaan kasvokkain puhua siitä kenenkään kanssa reaktioita, naurukohtauksia ja maineeni menettämistä peläten. Kiihotun naisten ilmavaivoista kun naiset ovat vaatetettuja milloin mihinkin asuun, ei koskaan alasti. Voiko Suomesta löytyä naista joka suhtautuu rennosti tai leppoisasti omiin ilmavaivoihinsa eikä pelkää niitä. Olen mietiskellyt pitkään fetissini syytä, ja syy lienee kiihottuminen siitä, että nainen uskaltaa käyttäytyä niin ja tehdä jotain sellaista, mitä yleisesti pidetään tabuna, hyväksyttämättömänä, kohahduttavana ja ennenkuulumattomana. Onko tämä pakko vain pitää piilossa ja hävetä tätä? Voinko koskaan löytää tällaista naista Suomesta, joka tykkäisi estottomasti ja rennosti päästää ilmavaivansa, ja lähteä fetissiin ja seksileikkeihin mukaan, parhaimmillaan jopa yhdessä toimivaan parisuhteeseen. Terveisin, syystäkin anonyymi.

9

1856

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siis naisethan pieree urakalla, varsinkin parisuhteessa. Estottomasti tykitetään menemään, kovaäänisiä mutta hajuttomia ja naurut päälle, äänettömiä killereitä jotka sulattavat maalit seinistä (mies itkee ja oksentaa). Onhan näitä, sun pitää selkeesti tutustua paremmin näihin kaasukoneisiin, pierumonstereihin, jotka surutta laskettelee menemään kun on rento ilmapiiri.

    • Anonyymi

      Jos ei löydy suoriltaan, niin maksullisilta naisiltahan tuota voisi kysellä, vois hyvinkin saada pierut ja sovitun vaatetuksen ja paneskelut siihen päälle, mutta maksaa et pinkka pitää olla jollakin tavalla kuosissa. Ja ei se kukkokaan käskien laula, et voi olla et pihaustakaan ei tule ulos kun pitäisi.

      Mutta siis ei tuossa mitään ihmeellistä ole nykypäivänä, kun aletaan ymmärtämään erilaisuutta ja suvaitsevaisuutta. Toivottavasti aloittaja löytää oman tuhnuttaja kaasuttelijan itselleen.

    • Anonyymi

      olen mies ja minuakin kiihottaa naisen piereskely, monet naiset varmaan häpeilee sitä eikä tohdi piereskellä avoimesti toisen kuullen. Olin kauan sitten suhteessa naisen kanssa joka nautti piereskelystä ja se toi kummasti lisämaustetta meidän seksiin.

    • Anonyymi

      Jos näen jonkun tosi nätin naisen niin yleensä joka kerta alan miettiä sitä naista pieraisemassa. Mitä naisellisempi nainen niin sitä enemmän se piereminen kiihottaa.

      • Anonyymi

        Mulla menee taas niin, että jos nään jonkun hyvännäkösen, nii rupeaa hirveesti pierettämään ja hakeudun lähemmäs haisemaan 🤣🤣🤣🤣


    • Anonyymi

      Pikku paukku joltain nätiltä naiselta on enemmän kiihottavaa kun ällöä.

    • Anonyymi

      Jaahas

    • Anonyymi

      Etenkin kynttilänvalossa.

    • Anonyymi

      oN kiihottavaa kun jos nainen pieree sellaisen ripuli pierun suoraan kullin niin että on koko kulli paskassa. Siitä minä nautin.

    Ketjusta on poistettu 55 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6163
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3936
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      255
      2319
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1920
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1373
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1296
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1040
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      986
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      951
    Aihe