Mikä on lempi olut merkkisi ja mikä siihen vaikuttaa kun ostat hinta maku vai mikä ja riittääkö yksi tölkki vai useampi
Lemppari oluesi
21
166
Vastaukset
Lempi juoma? No viddu ilmainen.
Näitä on paljon. Esim irlantilaiset stoutit, india pale alet ja belgialainen kirsikka olut.
Muutamia olusia silloin tällöin, dokaaminen ei enää kiinnosta.- Anonyymi
Onko ne muutamat oluet alkoholittomia vai 1 olutta vai perhe kaljaa niin eikö kaikista merkeistä löydy myös alkoholittomia
- Anonyymi
Nautitko ruuan kanssa vai juot yhden nauttien
Anonyymi kirjoitti:
Onko ne muutamat oluet alkoholittomia vai 1 olutta vai perhe kaljaa niin eikö kaikista merkeistä löydy myös alkoholittomia
Alkoholillisia. Alkoholittomista en ole vielä hyvää löytänyt. Plus että alkoholillinen pikkuisen stimuloi aivoja, niitä vähiä mitä on. :)
Anonyymi kirjoitti:
Nautitko ruuan kanssa vai juot yhden nauttien
Juu, jotenkin noin. Ja saunan jälkeen parasta.
- Anonyymi
Timmyy kirjoitti:
Juu, jotenkin noin. Ja saunan jälkeen parasta.
Oletko kokeillut perhe kaljaa sopii ehkä ruuan kanssa nautittavaksi ja nauttien yhden lasillisen tai vishy vettä kylmää vishyä
Anonyymi kirjoitti:
Oletko kokeillut perhe kaljaa sopii ehkä ruuan kanssa nautittavaksi ja nauttien yhden lasillisen tai vishy vettä kylmää vishyä
Kyllähän nuo perhekaljat varmaan ihan juotavia on, esim joo ruokapöydässä. Pitää ostaa ja kokeilla.
Kylmä.
Tämä oli yllättävän hyvää..
https://cdn.s-cloud.fi/v1/h480w320/product/ean/6438460026072_kuva1.jpg
Ei ole kirjoja kansiin katsominen.- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Tämä oli yllättävän hyvää..
https://cdn.s-cloud.fi/v1/h480w320/product/ean/6438460026072_kuva1.jpg
Ei ole kirjoja kansiin katsominen.Totta tuota minäkin juon 1e tölkki niin piimäparta ymmärtää hyvän päälle eli tytöllä on hyvä maku
- Anonyymi
Sininen Enkeli drinkkinä on aika herkullinen, ruusun tuoksuinen.
- Anonyymi
Jos kiljua ei ole, niin sitten halvinta tarjouskaljaa.
- Anonyymi
Moni ostaa halvinta ja hyvää on silti
Anonyymi kirjoitti:
Moni ostaa halvinta ja hyvää on silti
Juu juotavaa on halvin paskakin. Mut suosittelen tutustumaan tarjontaan. Tiedä vaikka löydät uuden harrastuksen.
- Anonyymi
Olvin ykkönen, eli pilsneri, saunajuotavana tai grilliruuan kanssa. Yleensä tölkki riittää, harvoin toista purkillista nautin kokonaan. Ja aina lasista juotuna, jos en saa lasiin juotavaani, olen mieluummin kokonaan ilman. Haava huulessa yhden kerran, ja se riitti.
trollikka... ja mutustelen omenapiirakan palaa, nauttien! Monesti on tullut ostettua Keisari Stouttia tai sitten Murphy´s-olutta. Joskus myös Guinnessia ja joskus myös jorain tummaa lageria.
Olen ostoon vaikuttaa ensinnäkin maku ja koostumus. Tykkään aika tummista oluista niin kuin esim. noista stout-laatuisista kuten nuo Keisari Stout, Murphy´s ja Guinness. Porter-laatuisetkin käy, joskus olen ostanut.
Tosi vaaleista oluista kuten vaikka vaaleista lagereista ja pilsneristä en kauheasti välitä. Joskus saatan ostaa Sandelsin, esim. kesähelteellä jääkaappikylmä Sandels on ihan jees.
Myös hinta vaikuttaa joskus ja myös tölkin/pullon koko. Aina en jaksa juoda isompaa tölkkiä/pulloa, vaan otan pienemmän.- Anonyymi
Inkivääriolutta 4% maistoin ja hyvää oli. En ole vielä maistellut erilaisia oluita, mutta täytyy alkaa maistelemaan, vaikka olut maksaakin maltaita, mut makuelämyksestä kai kannattaa maksaaa.
- Anonyymi
Sama olut ilman alkoholia on liian makeaa.
London pride ja yksi pullo riittää.
- Anonyymi
Olutta tuli joskus nuorena juotua päihtymistarkoituksessa, ilmeisesti kun oli helpoimmin saatavaa. Olut ei kyllä maistu hyvältä ollenkaan. Joku lonkku tai siideri joskus maistuu siedettävältä sentään.
- Anonyymi
En normaalisti tykkää oluesta, mutta espanjalainen sitruunaolut ja belgialainen mansikka(vai oliko se vadelma-?)olut maistuvat. Olen enemmän makeiden juomien ystävä.
Kirjautumaton palstalutka
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä292785- 911044
- 58911
- 66885
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26857Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu6847Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä37810Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.65804Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu136729Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75724