Kun näkymätön nainen aamulla avasi koneensa, niin hän huomasi keskustelualustalla jääneensä taka-alalle. Kukaan ei ollut kiinnostunut hänestä eikä hänen kirjoituksistaan. Yhteenkään hänen kommenttiinsa ei oltu vastattu eikä yhdenkään vastineeksi lähetetyn kommentin perään ollut ilmestynyt palautetta. Ei peukkuja. Ei mitään.
Näkymätön nainen tunsi olevansa olematon nainen. Hän teki itselleen smoothien marjoista, katseli ulos kadulle ja tunsi etääntyvänsä maailmasta. Maailma liikkui hänestä poispäin, eikä hän pysynyt sen perässä. Lisäksi näkymättömyyden liikahdettua kohti olemattomuutta, näkymätön nainen oli joutumassa identiteettikriisiin.
Oli toimittava. Olin suoritettava jonkinlainen liike. Oli keksittävä jotain. Lopulta hän päätti lähteä sokkotreffeille. Tällainen ajatus toi kaivattua suuntaa ja antoi energiaa. Sokkotreffeissä oli omanlaisensa tunnelma - varmaan, näkymätön nainen tuumi ja päätti käydä suihkussa. Jännityksen tunne vaelsi hänen kehossa ja mielessä, kun hän saippui näkymättömän vartalonsa.
(hihitystä)
Näkymätön nainen ja sokkotreffit
11
241
Vastaukset
- Anonyymi
Teknisiä pulmia
Maailmahan on tällainen "kuva ois kiva" -paikka. Itselläni ei ole mitään kokemusta sokkotreffailusta, joten vaativatko miehet näillä oudoilla sivustoilla naisilta kuvia?
Mä tarvitsen konsultaatiota.
(reps)- Anonyymi
Haa!
Ratkaisin itse ongelman, joten voitte lopettaa sen pähkäilyn. Katsokaas kun sokkotreffeille ilmaantuisi kuin ihmeen kaupalla näkymätön mies.
Ei kuvia.
(naurua) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haa!
Ratkaisin itse ongelman, joten voitte lopettaa sen pähkäilyn. Katsokaas kun sokkotreffeille ilmaantuisi kuin ihmeen kaupalla näkymätön mies.
Ei kuvia.
(naurua)Bulevardilla, klassikkokahvilassa ei ollut ketään muuta kuin myyjätär paikalla, kun astuin sisään. Ostin itselleni kahvin ja leivoksen, sillä verensokerini oli alhaalla ja minua huimasi. Valitsin lehden, etsin itselleni pöydän ja istuuduin alas.
Sitten tapahtui jotain kummallista.
Olin kuulevinani hiljaista puhetta, lähes muminaa. Vilkaisin ympärilleni. Ei ketään missään. Syvennyin jälleen lehteeni, mutta sitten kuulin täysin selvää naisen naurua. Vilkaisin jälleen ympärilleni. Ei ketään.
- Onko sulla radio auki! kysäisin myyjättäreltä.
- Ei. Kuinka niin?
- Mä olen tulossa hulluksi. Kuulen ääniä.
- No sitten meillä on sama tauti. Tod. spuukia.
(hirn) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Bulevardilla, klassikkokahvilassa ei ollut ketään muuta kuin myyjätär paikalla, kun astuin sisään. Ostin itselleni kahvin ja leivoksen, sillä verensokerini oli alhaalla ja minua huimasi. Valitsin lehden, etsin itselleni pöydän ja istuuduin alas.
Sitten tapahtui jotain kummallista.
Olin kuulevinani hiljaista puhetta, lähes muminaa. Vilkaisin ympärilleni. Ei ketään missään. Syvennyin jälleen lehteeni, mutta sitten kuulin täysin selvää naisen naurua. Vilkaisin jälleen ympärilleni. Ei ketään.
- Onko sulla radio auki! kysäisin myyjättäreltä.
- Ei. Kuinka niin?
- Mä olen tulossa hulluksi. Kuulen ääniä.
- No sitten meillä on sama tauti. Tod. spuukia.
(hirn)Näkymätön suhde paloi loppuun nopeasti ja näkymätön nainen palasi pelin lähtöruutuun itsesyytösten kera, eli asuntoonsa. Oli seuraavan päivän aamu. Eteisessä odotti häntä sanomalehti. Muuta postia ei ollut vielä tullut. Tuskin tulisikaan, näkymätön nainen mietti ja asetti päällystakin henkarille ja henkarin naulakkoon. Hän katsoi peiliin, mutta ei onneksi nähnyt itseään. Olisi jälleen mentävä suihkuun.
(Kirjoittamisessa on se paskamainen puoli, että koko ajan pitää juoksuttaa päähenkilöä suihkussa)
Suihkun jälkeen mieli oli virkeämpi kuin ennen sitä. Vesi puhdisti ihmissielun ja sai sen jälleen kukkimaan täydessä loistossaan. Tämä ei kuitenkaan ollut pysyvä tila, sillä hiljalleen näkymättömän naisen näkyvät ongelmat alkoivat jälleen lipua kohti häntä, hiiviskellä hänen ympärillään ja etsiä heikkoa kohtaa livahtaakseen sisään ihmissydämeen. Näitä tällaisia varjoja ilmaantui myös mielen taivaalle. Toisinaan tummat ja sankat pilvet puhkesivat sateeseen, ja näkymätön nainen itki näkyviä kyyneliä.
(Tämä on tieteellisesti tarkasteltuna täysin mahdotonta, mutta menköön nyt)
Näkymätön nainen päätti kirjoittaa kokemuksistaan nettiin. Kirjoittaminen oli terapeuttista. Hän piirteli hajamielisenä sydämenkuvia tarralappuun. Hänellä oli hyvä käsiala, hän pohti.
(reps) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näkymätön suhde paloi loppuun nopeasti ja näkymätön nainen palasi pelin lähtöruutuun itsesyytösten kera, eli asuntoonsa. Oli seuraavan päivän aamu. Eteisessä odotti häntä sanomalehti. Muuta postia ei ollut vielä tullut. Tuskin tulisikaan, näkymätön nainen mietti ja asetti päällystakin henkarille ja henkarin naulakkoon. Hän katsoi peiliin, mutta ei onneksi nähnyt itseään. Olisi jälleen mentävä suihkuun.
(Kirjoittamisessa on se paskamainen puoli, että koko ajan pitää juoksuttaa päähenkilöä suihkussa)
Suihkun jälkeen mieli oli virkeämpi kuin ennen sitä. Vesi puhdisti ihmissielun ja sai sen jälleen kukkimaan täydessä loistossaan. Tämä ei kuitenkaan ollut pysyvä tila, sillä hiljalleen näkymättömän naisen näkyvät ongelmat alkoivat jälleen lipua kohti häntä, hiiviskellä hänen ympärillään ja etsiä heikkoa kohtaa livahtaakseen sisään ihmissydämeen. Näitä tällaisia varjoja ilmaantui myös mielen taivaalle. Toisinaan tummat ja sankat pilvet puhkesivat sateeseen, ja näkymätön nainen itki näkyviä kyyneliä.
(Tämä on tieteellisesti tarkasteltuna täysin mahdotonta, mutta menköön nyt)
Näkymätön nainen päätti kirjoittaa kokemuksistaan nettiin. Kirjoittaminen oli terapeuttista. Hän piirteli hajamielisenä sydämenkuvia tarralappuun. Hänellä oli hyvä käsiala, hän pohti.
(reps)Luovien ratkaisujen palsta
Näkymätön nainen joutui täysin syyttään ja puhtaassa erehdyksessä palstalle, jossa tuntui elelevän kaikenlaista menijää ja tulijaa. Oli tuolla tuollaista ja tuolla taas tuollaista. Tämä tässä selitti jotain ja tuo toinen tuolla jostain muusta sitä samaa. Näkymätön nainen oli ensin hämmästynyt, mutta sitten sai sitten juonen päästä jollain tavalla kiinni ja tuli jossain mielessä jopa iloiseksi huomatessaan, että oli varsin etevä kirjoittaja. Hän harkitsi novellistin uraa. Hänestä tulisi taiteilija.
(Tässä kohtaa on myönnettävä, että kaikenlaisia hulluja sitä on)
Keskusteltuaan nimimerkin "Fööni" kanssa koko yön kasvomaalauksesta, näkymätön nainen päätti kokeilla maalata omat kasvonsa. Hän ajatteli ensin muuttua kissaksi, sitten pupuksi ja tämän jälkeen jonkinlaiseksi hirviöksi. Tie oli siinä suhteessa avoin kaikkiin suuntiin eikä mikään vaihtoehto ollut pois suljettu. Näkymätön nainen tilasi saman tein netistä itselleen kasvomaalit.
Näkymätön nainen ei kertonut nimimerkki "Föönille" että tämä ei suinkaan ollut nainen vaan luovahko mies, jolla oli kiviriippanaan tavallista huonompi käsitys omasta egosta.
(naurua) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luovien ratkaisujen palsta
Näkymätön nainen joutui täysin syyttään ja puhtaassa erehdyksessä palstalle, jossa tuntui elelevän kaikenlaista menijää ja tulijaa. Oli tuolla tuollaista ja tuolla taas tuollaista. Tämä tässä selitti jotain ja tuo toinen tuolla jostain muusta sitä samaa. Näkymätön nainen oli ensin hämmästynyt, mutta sitten sai sitten juonen päästä jollain tavalla kiinni ja tuli jossain mielessä jopa iloiseksi huomatessaan, että oli varsin etevä kirjoittaja. Hän harkitsi novellistin uraa. Hänestä tulisi taiteilija.
(Tässä kohtaa on myönnettävä, että kaikenlaisia hulluja sitä on)
Keskusteltuaan nimimerkin "Fööni" kanssa koko yön kasvomaalauksesta, näkymätön nainen päätti kokeilla maalata omat kasvonsa. Hän ajatteli ensin muuttua kissaksi, sitten pupuksi ja tämän jälkeen jonkinlaiseksi hirviöksi. Tie oli siinä suhteessa avoin kaikkiin suuntiin eikä mikään vaihtoehto ollut pois suljettu. Näkymätön nainen tilasi saman tein netistä itselleen kasvomaalit.
Näkymätön nainen ei kertonut nimimerkki "Föönille" että tämä ei suinkaan ollut nainen vaan luovahko mies, jolla oli kiviriippanaan tavallista huonompi käsitys omasta egosta.
(naurua)Postimies toi paketin kotiovelle asti ja työnsi sen luukusta sisään.
Kops
Näkymätön nainen katseli pakettia. Se oli tullut kaukaa Lontoosta asti, jossa hän ei ollut koskaan käynyt, koska hänellä ei ollut passia, koska hänestä ei saanut otettua passikuvaa. Tämä oli yksiselitteinen syy.
Kuitenkin juuri tällä hetkellä näkymättömällä naisella on jonkinlaiset avaimet käsissään, sillä paketti on suhteellisen painava. Näkymätön nainen heiluttelee sitä edestakaisin. Paketista kuuluu rahinaa. Innoissaan hän purkaa paketin osiin ja lajittelee värejä olohuoneen pöydälle.
Niitä on paljon. Niitä oli niin paljon, että mikään ei tuntunut olevan enää rajana, ja että kaikki oli mahdollista. Näkymätön nainen taputti käsiään yhteen kuin pikkutyttö omilla syntymäpäivillään.
(hirn) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Postimies toi paketin kotiovelle asti ja työnsi sen luukusta sisään.
Kops
Näkymätön nainen katseli pakettia. Se oli tullut kaukaa Lontoosta asti, jossa hän ei ollut koskaan käynyt, koska hänellä ei ollut passia, koska hänestä ei saanut otettua passikuvaa. Tämä oli yksiselitteinen syy.
Kuitenkin juuri tällä hetkellä näkymättömällä naisella on jonkinlaiset avaimet käsissään, sillä paketti on suhteellisen painava. Näkymätön nainen heiluttelee sitä edestakaisin. Paketista kuuluu rahinaa. Innoissaan hän purkaa paketin osiin ja lajittelee värejä olohuoneen pöydälle.
Niitä on paljon. Niitä oli niin paljon, että mikään ei tuntunut olevan enää rajana, ja että kaikki oli mahdollista. Näkymätön nainen taputti käsiään yhteen kuin pikkutyttö omilla syntymäpäivillään.
(hirn)Kriisipalaveri
Jos nyt menen ja maalaan näkymättömän naisen kasvot näkyviksi, niin tämän jälkeen minun on jälleen talutettava hänet suihkuun ennen iltaa.
Perin juurin visainen ongelma.
(hirn)
- Anonyymi
Mjoo
Mun piti ihan hakea kuulkaas Nessuja tähän eteen, sillä niin pääsi pentele livahtamaan ihon alle näkymättömän naisen elämäntilanne.
En tiedä onko minulla voimia kohdata häntä enää. Novellistin urani saattaa olla vaakalaudalla, sillä saatan olla liian empaattinen luomiani hahmoja kohtaan. Eli luon itselleni ongelmia ja suruja.
(hihitystä)- Anonyymi
Tarkemmin ajateltuna
Onko yleensäkään järkevää luoda itselleen suruja ja murheita, koska elämässä jo on niitä yllin kyllin?
(naurua)
Yksi parhaimmista hahmoista sulla.
Samaistuttava.
Tavattoman ärsyttävää oli se, ettet jatkanut kasvomaalausta.- Anonyymi
Näkymätön nainen on onnistunut vallan erinomaisesti toiminnassaan vai pitäisikö käyttää sanaa toiminnoissaan.
Näkymätön nainen on salaperäisempi sankari kuin on Taikaviitta tai Servi Pötkälemätön. Näkymätön nainen on kaikkien niiden sankaritöiden toimeenpaneva suorittaja mistä on ansaitsemattomasti kunnian ottanut vastaan Lara Groft. Nainen on naiselle susi.
Näkymätön nainen herää aamulla puhtaissa petivaateissaan käy pissalla ja aamusuikussa. Hörppii aamukahvin tasetilta ja syö omeletin. Sen jälkeen Näkymätön nainen syöttää kissalleen koiranlihaa. Näkymätön nainen on tämän jälkeen valmis aloittamaan päivän sankarityöt. Näkymätön nainen siivoaa päivän aluksi koulun vessat ja sitten nopean vaatteiden vaihdon jälkeen tarkistaa höperövanhusten dosetit. Näkymäton nainen siirtyy aamukahvien jälkeen tuottavaan työhön sillä hän lakaisee metsät ettei metsäpaloja syttyisi. Sitten on ruokatunnin aika jolloin näkymätön nainen nauttii ravitsevan aterian joka sisältää: keitetyn munan, tomaatti-lohisalaatin ja tupakan.
Nyt on näkymätön nainen aloittamassa lusmuilun ja siirtyy suomi 24 -portaalille kirjoittelemaan haittakirjoituksia. Näkymätöntä naista huvittaa hekumallisesti kun saa incel -miehille antaa takaisin.
Näkymätön nainen siirtyy nyt vapaa-ajan myötä yölliseen sankarielämä-aikaansa pukeutuen asiaankuuluvaan univormuunsa: https://www.youtube.com/watch?v=-TOuZ0j-MSY
Helsingin pormestari Jussi "pingviini" Halla-aho jää kosioyrityksessään kolmanneksi ja toiseksi yltää toivo "batman" ryynänen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k363795Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet511724- 731379
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen751211Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille1751096Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911051- 84955
Olisit ollut niin
Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua41846Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?49791- 39770