Onko mielestänne vähän epätoivoista kun jatkuvasti erotaan ja palataan yhteen vai tosi rakkautta? Monestikko suostuisitte palaamaan eron jälkeen vielä yhteen?
On/off suhteet
13
62
Vastaukset
Itselleni se on poikki. Ei uusintaa.
Mulla on tosin poikapuoli, joka on jojoillut suhteensa kanssa ... hmm onkohan nyt jo kolmas kerta?
Mutta se on ookoo. Kun on nuori ehkei näe kaikkea kompromisseinä vaan mahdollisina uhkina.Minusta se on nuorten ihmisten itsensä etsimistä. Ai enää kuulu aikuiseen menoon. Se on joko tai...
Pikaisiin eroihin kuuluu usein nopea tunteisiin reagointi ja hätäiset päätökset...
Mutta minusta on vähän raju ilmaisu, mutta myös tosi, että: " exän takaisin ottaminen on kuin työntäisi p.skaa takaisin hanuriin!" Yhteiselo ei vaan onnistu jostain syystä ja sillä selvä. :o)- Anonyymi
2kertaa voisin koittaa
- Anonyymi
Siis ei todellakaan minkään lähdön jälkeen enää kenenkään kanssa yhteen eikä edes ystäviksi. Exät alkavat yleensä kuvottavaa ja syystäkin.
- Anonyymi
Exiin ei halua törmätä edes kaupassa. Toivottavasti eivät koskaan tule vastaan. Haluan ettei ole mitään välejä.
- Anonyymi
Eroon on aina painavat syyt ja harvoin ne tuntemukset on yksipuolisia. Joskus nuorena, ekassa pitkässä parisuhteessa tuli yksi on-off kokeiltua, Se riitti. Ei haasteet häviä tauolla!
Ainoa, missä paluu voisi olla toimiva, on kahden nuoren ja kokemattoman perustoimiva rakkaudellinen suhde, jossa syy eroon on kokemuksen puutteesta johtuva ”nurmikon vihertäminen aidan toisella puolella”. On mentävä kauas nähdäkseen lähelle.
Koska en ole kokematon nuori, ero on ero. Edellistä eroa pohdin 2.5v ja mietin kestänkö huonossa suhteessa katkeroitumatta ja kadottamatta naiseuttani ja itseäni. Päätös lähteä oli oikea. En ole koskaan palannut entiseen.
- Anonyymi
Kyllä se saattaa olla merkki tosirakkaudesta. Ihminen on typerä mistä johtuu empiminen mutta varmaan vanhemmiten tyhmempikin ymmärtää että kyllä se sentään olisi ollut jotain...
- Anonyymi
No siis se nyt riippuu täysin siitä onko jokin oikeasti ja aidosti jotenkin muuttunut. Jos kaikki on tasan samlin kuin aiemmin niin lopputulos on täysin sama. Vaan ajat muuttuvat, asiat muuttuvat ja ihmiset muuttuvat (ainakin osa ihmisistä muuttuu).
Vaan sanotaan suoraan kysymykseen, että varsinaista on/off suhdetta en ymmärrä. Siis sellaista, jossa nopealla tahdilla erotaan ja palataan yhteen ja jne. Eri juttu, jos siinä eron ja mahdollisen yhteenpaluun välissä on reilusti aikaa ja elettyä elämää. - Anonyymi
Jotkut nyt vähän on sellaisia, että tiettyinä hetkinä oma tila otetaan siihen viimeiseen rajaan saakka.
Itse en esim pidä liiasta sosiaalisesta roikkumisesta varsinkaan jos se kohdistuu itseeni. Voin ottaa etäisyyden vaikka väkisin ja hyvin epämiellyttävällä ja kylmällä tavalla, jos toinen ei anna tarvitsemaani tilaa ja hengähdystaukoa.
Kaikissa suhteissa on oma dynamiikkansa. - Anonyymi
Olen palannut ja se antoi parhaita vuosia. Osattiin paremmin. Kaatui uudelleen ihan muihin asioihin.
- Anonyymi
Ero on aina ero, siitä poikki ja tähän jengat. Hyvästi!
Minä en jaksa ymmärtää on/off suhdetta, kuin ainoastaan hyväksikäyttönä... ja
kokemuksesta puhun. - Anonyymi
Ehkä enempi sitä ettei yksin haluta olla, uuden etsiminen työlästä. Harvoin asiat muuttuu sen kummemmaksi kuin aiemminkaan ollut, tulee pitemmän päälle varmasti sellanen pään hakkaaminen samaan puuhun fiilinki, ei mitään järkeä. Parempi vaan jatkaa omiin suuntiinsa, pysyä vaikka pelkkinä ystävinä, jos tarve on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k363795Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet511724- 731379
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen751211Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille1751096Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911051- 84955
Olisit ollut niin
Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua41846Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?49791- 39770