Länsinaiseus tiivistyi tenniskatsomossa

Anonyymi

83

334

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No joo, mutta osasi tyttö ainakin tehdä tenniksestä mielenkiintoista, kymmenen sekunnin ajaksi.

• Anonyymi

Pantavan näköinen valkoinen nainen.👍 Ei mikään huivipalvelija.

• Anonyymi

Helppoa kuin heinänteko🤩🧡

• Anonyymi

Mieshän antoi sen oluen hänelle. Näytti siltä, että oli sovittu naisen tyhjentävän tuopin, kun fanittamansa pelaaja onnistuu.

Sä sitten jaksat tyhjästä näitä naisviha-aloituksiasi väsätä 🥱

• Anonyymi

Niinpä.harmista nyt vaan jatkuvasti ..no,harmittaa🤷‍♀️

• Anonyymi

Mahtoiko olla wuppis ja rainbow olutta

• Mitä? Tuohon kun ois vielä saanut äänet, miten röyhtäisee perään, ois täydellinen suoritus! 💪😀

Mieskin vieressä oli selkeesti muksna tempauksessa. 😄
      Nykyään on hauskaa vaan nähdä, että kyllä naisetkin osaa vetää täysillä ihan kaikkee. Tää nyt ei tarkoita alkoholia tai olutta, vaan ihan sitä mitä miehetkin.

Painivat kisoissa, pelaavat jäkistä, säbää, jne.

Sitten tekevät kaikkea niin tunteella, että unohtavat jopa eläimet...

https://www.is.fi/olympialaiset/art-2000008178644.html

Kertoo vaan, että ihmisiä ne naisetkin on... onko se aloittajalle jokin yllätys? 😬

• Anonyymi

Niin eli ihailet tuollaisia eläimiä rääkkääviä väkivaltaisia naisia?

-harmiseikirj-

• Anonyymi kirjoitti:

Niin eli ihailet tuollaisia eläimiä rääkkääviä väkivaltaisia naisia?

-harmiseikirj-

En mä ihaile ja tuomitsen eläinten pieksämisen.

Mutta tavallisia ihmisiä ne naisetkin on...

• Mulle ainakin ratsastus on ainoa urheilulaji jota joskus saatan katsoa.
        Noista viisiotteluista en tiedä mitään, enkä kouluratsastustakaan katso, mutta jonkun kenttäratsastusohjelman saatan joskus jonakin vuonna katsoa.
        Silloinkaan mua ei kiinnosta kuka voittaa, vaan tykkään katsella ratsukon yhteistyötä.

Miksköhän mulle on eksynyt niin monta heppatyttöä tyttöystäväksi.
        Yhtään penkkiurheilijaa taas ei ole.

• JustJust kirjoitti:

Mulle ainakin ratsastus on ainoa urheilulaji jota joskus saatan katsoa.
        Noista viisiotteluista en tiedä mitään, enkä kouluratsastustakaan katso, mutta jonkun kenttäratsastusohjelman saatan joskus jonakin vuonna katsoa.
        Silloinkaan mua ei kiinnosta kuka voittaa, vaan tykkään katsella ratsukon yhteistyötä.

Miksköhän mulle on eksynyt niin monta heppatyttöä tyttöystäväksi.
        Yhtään penkkiurheilijaa taas ei ole.

No kyllä mäkin sitä katsoin olympialaisissa... Se oli vielä aika hienoa, että siellä oli naiset ja miehet suloisesti sekaisin... Ja ikähaarukkakin oli komea... tais olla yli 60 vuotias mies vanhin osanottaja.

Mutta toisaalta mikään pieksäminen ei ole tätä päivää enää... Kyllä eläimen saa varmasti muutenkin toimimaan yhdessä...iohan taatusti..

• interlocutrice kirjoitti:

No kyllä mäkin sitä katsoin olympialaisissa... Se oli vielä aika hienoa, että siellä oli naiset ja miehet suloisesti sekaisin... Ja ikähaarukkakin oli komea... tais olla yli 60 vuotias mies vanhin osanottaja.

Mutta toisaalta mikään pieksäminen ei ole tätä päivää enää... Kyllä eläimen saa varmasti muutenkin toimimaan yhdessä...iohan taatusti..

Hevosta, tai vaikka koiraa, kissaa tai lasta, ei saa "toimimaan toivotulla tavalla" väkivallalla.

Hevosurheilu muuten taitaa olla niitä harvoja lajeja, jossa ei ole erikseen miesten ja naisten luokkia.

Puhuin muuten paskaa äsken. Mä tykkään katella myös rantalentistä ihan tuolla rannalla. Kai sekin urheiluksi lasketaan. Naiset on kauniita.

• JustJust kirjoitti:

Hevosta, tai vaikka koiraa, kissaa tai lasta, ei saa "toimimaan toivotulla tavalla" väkivallalla.

Hevosurheilu muuten taitaa olla niitä harvoja lajeja, jossa ei ole erikseen miesten ja naisten luokkia.

Puhuin muuten paskaa äsken. Mä tykkään katella myös rantalentistä ihan tuolla rannalla. Kai sekin urheiluksi lasketaan. Naiset on kauniita.

No itse ihan seurasin, että miten ratsastajat ohjastaa hevosta, sekä miten he palkitsevat sitä suorituksesta. Niissä oli valtavasti eroja. Samoin kun joskus katsoin agilityä töllöstä....osa oli enemmän innoissaan itsestään kuin eläimestä... Vaikka kummassakin sen varsinaisen suorituksen tekee juuri eläin...

Joo, niin se taitaa olla...tuosta viisottelusta en tiedä mitään...se ehkä on naisille ja miehille erikseen.

No mä katsoin olympialaisissa vaikka mitä...oikeastaan jännin laji minusta oli maahockey... se ei ole jostain syystä Suomessa saanut jalansijaa...Kertoo sen, että loppujen lopuksi aika pieni maa...naisissa Alankomaat oli siinä hyvä...

No itse ihan seurasin, että miten ratsastajat ohjastaa hevosta, sekä miten he palkitsevat sitä suorituksesta. Niissä oli valtavasti eroja. Samoin kun joskus katsoin agilityä töllöstä....osa oli enemmän innoissaan itsestään kuin eläimestä... Vaikka kummassakin sen varsinaisen suorituksen tekee juuri eläin...

Joo, niin se taitaa olla...tuosta viisottelusta en tiedä mitään...se ehkä on naisille ja miehille erikseen.

No mä katsoin olympialaisissa vaikka mitä...oikeastaan jännin laji minusta oli maahockey... se ei ole jostain syystä Suomessa saanut jalansijaa...Kertoo sen, että loppujen lopuksi aika pieni maa...naisissa Alankomaat oli siinä hyvä...

Agility on ainoa urheilulaji jota olen harrastanut.
        Olen kyllä myös lentistä ja pesistä pelannut, ja tietysti ratsastanut, mutta en edes harrastustasolla. Ne on vaan ollut kivaa vapaa-ajan viettoa.

Mua nauratti, kun lapseni äiti piti (pitää varmaan vieläkin) itseään urheilijana. Mä en voi pitää urheiluna lajia, jossa juodaan samalla kaljaa ja virallisissa kilpailuissa miehillä vaaditaan suoria housuja (ns. puvun housut).
        Sekin ihmetytti, miksi siinä on naisten ja miesten joukkueet erikseen.

• JustJust kirjoitti:

Olen kyllä myös lentistä ja pesistä pelannut, ja tietysti ratsastanut, mutta en edes harrastustasolla. Ne on vaan ollut kivaa vapaa-ajan viettoa.

Mua nauratti, kun lapseni äiti piti (pitää varmaan vieläkin) itseään urheilijana. Mä en voi pitää urheiluna lajia, jossa juodaan samalla kaljaa ja virallisissa kilpailuissa miehillä vaaditaan suoria housuja (ns. puvun housut).

Oho, unohtu mainita mikä hänen lajinsa oli.
        Se oli tikkojen viskely, virallisemmin Darts.

• JustJust kirjoitti:

Oho, unohtu mainita mikä hänen lajinsa oli.
        Se oli tikkojen viskely, virallisemmin Darts.

No ei kaikki lajit tunnukaan urheilulta... mutta urheilua on monenlaista...

Dartsi on ihan kiva laji, mutta itse suosin joukkuelajeja... Päällimmäisenä toi salibandy. Jotenkin tuollainen joukkuelaji antaa muutakin kuin vaan sen liikkumisen ilon. Jos on joku vakiojengi mihin kuuluu, niin se osa antaa henkisellekin puolelle jotain... Ja ootko katsonut vaikka miten lantopallossa tsemppaavat toisiaan...??? Aika mahtavaa...

• JustJust kirjoitti:

Ratsastus on muuten sellanen laji, jota sitä koittamattomat kuvittelevat, ettei se ole mitään urheilua, koska hevonenhan siinä vain työn tekee. Ihminen vain istuu.
        Kannattaa käydä istumassa, niin huomaa että se se vasta vaatiikin kuntoa.

Tikanheitosta tai vaikka shakinpeluusta en voi puhua urheiluna. Tunnen kyllä lajit, eikä ne sitä ole.
        Agilitykään ei nyt niin raskasta sille ihmiselle ole. Emmä sitäkään oikein urheiluna osaa pitää.

No ei kaikki lajit tunnukaan urheilulta... mutta urheilua on monenlaista...

Dartsi on ihan kiva laji, mutta itse suosin joukkuelajeja... Päällimmäisenä toi salibandy. Jotenkin tuollainen joukkuelaji antaa muutakin kuin vaan sen liikkumisen ilon. Jos on joku vakiojengi mihin kuuluu, niin se osa antaa henkisellekin puolelle jotain... Ja ootko katsonut vaikka miten lantopallossa tsemppaavat toisiaan...??? Aika mahtavaa...

Kyllä mä ton joukkuehengen ymmärrän. Ja onhan dartsissakin paripelit (mies ja nainen on joukkueena toista vastaavaa vastaan).

Kyllä mäkin tikkojen nakkelusta diggaan. Mut urheiluna sitä en osaa pitää.

Tietysti olen huomannut myös, miten joukkueissa toisia tsempataan. Sehän se joukkuelajin idea onkin. Tärkeää ei ole se valovoimainen tähti, vaan yhteistyö.

• JustJust kirjoitti:

Kyllä mä ton joukkuehengen ymmärrän. Ja onhan dartsissakin paripelit (mies ja nainen on joukkueena toista vastaavaa vastaan).

Kyllä mäkin tikkojen nakkelusta diggaan. Mut urheiluna sitä en osaa pitää.

Tietysti olen huomannut myös, miten joukkueissa toisia tsempataan. Sehän se joukkuelajin idea onkin. Tärkeää ei ole se valovoimainen tähti, vaan yhteistyö.

Annispalloon en koskaan rohjennut osallistua. Mä en jotenkin halunnut tai osannut kuulua siihen porukkaan.

Säännöt kyllä opin katsomalla sitä joka päivä.

• JustJust kirjoitti:

Ratsastus on muuten sellanen laji, jota sitä koittamattomat kuvittelevat, ettei se ole mitään urheilua, koska hevonenhan siinä vain työn tekee. Ihminen vain istuu.
        Kannattaa käydä istumassa, niin huomaa että se se vasta vaatiikin kuntoa.

Tikanheitosta tai vaikka shakinpeluusta en voi puhua urheiluna. Tunnen kyllä lajit, eikä ne sitä ole.
        Agilitykään ei nyt niin raskasta sille ihmiselle ole. Emmä sitäkään oikein urheiluna osaa pitää.

No onhan ratsastus aikamoista tasapainon kanssa taiteilua ja kovaa jalkatyötäkin...tai siis varmaan siinä on joka lihas mukana, että siellä selässä kestää, varsinkin kun hevonen juoksee ja hyppii aitoja...

No onhan ratsastus aikamoista tasapainon kanssa taiteilua ja kovaa jalkatyötäkin...tai siis varmaan siinä on joka lihas mukana, että siellä selässä kestää, varsinkin kun hevonen juoksee ja hyppii aitoja...

Siinä tosiaan on joka lihas mukana.

Musta oli hauska kun kuulin kun Jani Sievinen (en diggaa ihmisestä, mutta tän hän sanoi hienosti) kertoi tutustumisestaan Susannaan. Kysyi häneltä et "harrastatko sä jotain urheilua". Susanna vastas et hän ratsastaa, johon Jani sitten "niin, mut jotain oikeeta urheilua".
        Sitten kun gimma oli hänet, huippu-urheilijan, tietenki laittanut hevosen selkään, niin hän sen jälkeen sanoi, että se oli hänellekin fyysisesti rankkaa. Eikä hän ollut tietenkään mikään rapakuntoinen

• JustJust kirjoitti:

Annispalloon en koskaan rohjennut osallistua. Mä en jotenkin halunnut tai osannut kuulua siihen porukkaan.

Säännöt kyllä opin katsomalla sitä joka päivä.

Ksikista ei ole joukkuepeleihin...

Itse jätin divarihommat säbässä nyt, pelsilen harrastesarjaa vaan. Puulaakia. Se riittäkööt. Vähän turhan kallista maksaa lisenssit, vakuutukset ja seuramaksut vajaasta kaudesta...🙄 koronarajoitukset sitki jo kaksi kautta...

• JustJust kirjoitti:

Siinä tosiaan on joka lihas mukana.

Musta oli hauska kun kuulin kun Jani Sievinen (en diggaa ihmisestä, mutta tän hän sanoi hienosti) kertoi tutustumisestaan Susannaan. Kysyi häneltä et "harrastatko sä jotain urheilua". Susanna vastas et hän ratsastaa, johon Jani sitten "niin, mut jotain oikeeta urheilua".
        Sitten kun gimma oli hänet, huippu-urheilijan, tietenki laittanut hevosen selkään, niin hän sen jälkeen sanoi, että se oli hänellekin fyysisesti rankkaa. Eikä hän ollut tietenkään mikään rapakuntoinen

Joo, kovaa hommaa... sama se on moottoriurheilukin...

Esimerkiksi moottorikelkkailu on tosi fyysinen laji. Siinä ei vaan istuta päällä, vaan tasapainoillaan ja ohjataan kelkkaa jopa oman kropan sijoittumisella kelkan päällä. Lisäksi pitää osata tulkita maastoa...Ostin vanhan kelkan ja ajattelin, että sillähän pääsee vaikka minne....no ei pääse, jos ei osaa...ja tiedä. Muuten menee lapiohommiks, eikä sekään ole muuta kuin lihasvoimaa, kun kelkan kaivelee uppeluksista. :oD

Ksikista ei ole joukkuepeleihin...

Itse jätin divarihommat säbässä nyt, pelsilen harrastesarjaa vaan. Puulaakia. Se riittäkööt. Vähän turhan kallista maksaa lisenssit, vakuutukset ja seuramaksut vajaasta kaudesta...🙄 koronarajoitukset sitki jo kaksi kautta...

Et taida tietää mikä on annispallo.

Moottoriurheilu on kans aika fyysistä, vaikka konehan siinäkin hommat hoitaa.

• JustJust kirjoitti:

Et taida tietää mikä on annispallo.

Mä luulin, että se oli kirjoitusvirhe. :oD

• JustJust kirjoitti:

Moottoriurheilu on kans aika fyysistä, vaikka konehan siinäkin hommat hoitaa.

Joo, mutta joskus katsoin jonkun formulatyypin treenejä, niin enää niilläkään autoilla mikään Keke Ruusperi nortti hampaissa jaksa 60 kierrosta ajaa. :oD

Mä luulin, että se oli kirjoitusvirhe. :oD

Eiku se on aika yleinenkin palloilulaji.

Joo, mutta joskus katsoin jonkun formulatyypin treenejä, niin enää niilläkään autoilla mikään Keke Ruusperi nortti hampaissa jaksa 60 kierrosta ajaa. :oD

Musta on kiva ajella sätkä suussa. Se ei ole urheilua.

Mut eri asia on sit kun ajaminen tehdään eri tavalla.

"diggaan polttaa ketjussa, kun ajan kohti pohjoista... koko yön" (tai jotain sinnepäin) Se on eri juttu. Silloin ollaan rennosti.

• JustJust kirjoitti:

Eiku se on aika yleinenkin palloilulaji.

Jaa? Eipä ole tullut vastaan kai? Joku biljardipeli vai mikä?

• JustJust kirjoitti:

Musta on kiva ajella sätkä suussa. Se ei ole urheilua.

Mut eri asia on sit kun ajaminen tehdään eri tavalla.

"diggaan polttaa ketjussa, kun ajan kohti pohjoista... koko yön" (tai jotain sinnepäin) Se on eri juttu. Silloin ollaan rennosti.

Joo, huvittaa vanhat pätkät jostain ralleista, kun äijät poltti tupakkaa...nykyään kuskit näyttääkin ihan urheilijoilta...ei ole ylimääräistä ja kova kunto...tupakista ei tietoakaan. :o)

Joo, huvittaa vanhat pätkät jostain ralleista, kun äijät poltti tupakkaa...nykyään kuskit näyttääkin ihan urheilijoilta...ei ole ylimääräistä ja kova kunto...tupakista ei tietoakaan. :o)

Rallikuskithan olivat vielä 60-luvulla Marlboro-mannekiineja. Tai joku tais mainostaa North Stateakin.

Katteleppa kuuskytluvun Tekniikan Maailmaa.

Niissä oli jopa autojen arvosteluperusteena tuhkakupin sijainti. Toinen tärkeä arvosteluperustelu oli, miten penkit saa nukkuma-asentoon ja miten hyvä niissä on nukkua.

Jaa? Eipä ole tullut vastaan kai? Joku biljardipeli vai mikä?

Se on sekoitus lentopalloa, jalkapalloa ja pingistä.

Sitä pelataan jokaisessa Suomen vankilassa. Aina ulkoilussa. On toinen urheiluji siellä. Toinen on tietenkin painonnosto, joka sekin on siellä yllättäin toisia kannustava harrastus.

Nimi tulee Kakolassa olleesta vankimielisairaalasta, Annes (lat. annexus = liitetty, yhdistetty, kiinnitetty)

• JustJust kirjoitti:

Se on sekoitus lentopalloa, jalkapalloa ja pingistä.

Sitä pelataan jokaisessa Suomen vankilassa. Aina ulkoilussa. On toinen urheiluji siellä. Toinen on tietenkin painonnosto, joka sekin on siellä yllättäin toisia kannustava harrastus.

Nimi tulee Kakolassa olleesta vankimielisairaalasta, Annes (lat. annexus = liitetty, yhdistetty, kiinnitetty)

Ai? No ilmankos ei ole tullut tutuksi. :oD

• JustJust kirjoitti:

Rallikuskithan olivat vielä 60-luvulla Marlboro-mannekiineja. Tai joku tais mainostaa North Stateakin.

Katteleppa kuuskytluvun Tekniikan Maailmaa.

Niissä oli jopa autojen arvosteluperusteena tuhkakupin sijainti. Toinen tärkeä arvosteluperustelu oli, miten penkit saa nukkuma-asentoon ja miten hyvä niissä on nukkua.

Joo, muistan, että mazdat tais olla camel-väreissä joskus.... Mikkola ja Sundström ajeli niillä... :o)

• Anonyymi
        interlocutrice kirjoitti:

En mä ihaile ja tuomitsen eläinten pieksämisen.

Mutta tavallisia ihmisiä ne naisetkin on...

Juurihan ihailit kun esitit esimerkkinä "vahvasta" naisesta.

-harmiseikirj-

Ai? No ilmankos ei ole tullut tutuksi. :oD

Ja siks sanoinkin et "Mä en jotenkin halunnut tai osannut kuulua siihen porukkaan."

Vaikka kyllä sit vierestä katselinkin.

• Anonyymi kirjoitti:

Juurihan ihailit kun esitit esimerkkinä "vahvasta" naisesta.

-harmiseikirj-

Joo, no pidätkö sinä sotaveteraaneista?

Jos pidät, niin ihannoit tappajia. Sama homma...

• Anonyymi
        interlocutrice kirjoitti:

Joo, no pidätkö sinä sotaveteraaneista?

Jos pidät, niin ihannoit tappajia. Sama homma...

Ei likikään sama homma, veteraanit suorittivat maanpuolustuksellista velvollisuuttaan. Ihailemasi akka hakkasi puolustuskyvytöntä eläintä. Jotenkin ei yllätä että et kykene näkemään eroa.

-harmiseikirj-

• JustJust kirjoitti:

Ja siks sanoinkin et "Mä en jotenkin halunnut tai osannut kuulua siihen porukkaan."

Vaikka kyllä sit vierestä katselinkin.

No siellä on voinut olla tuopakat säännöt ja niitä rikkovilla kunnon tuomiot? :oD

• Anonyymi kirjoitti:

Ei likikään sama homma, veteraanit suorittivat maanpuolustuksellista velvollisuuttaan. Ihailemasi akka hakkasi puolustuskyvytöntä eläintä. Jotenkin ei yllätä että et kykene näkemään eroa.

-harmiseikirj-

No kunhan vejätin, kun sunkin pitää aina lähteä sekoilemaan ihan omiin kytköksiin....

Mutta ihan sama.... ajattelet miten ajattelet asian... kuitenkin ihan omalla tavallas...

No siellä on voinut olla tuopakat säännöt ja niitä rikkovilla kunnon tuomiot? :oD

Emmä kyllä mitään sellaista huomannut.
        En mä mitään pelkoa tuntenut etten vois mennä pelaamaan.
        Mulla vaan ei ole isompaa joukkupelitaustaa muiden kuin jo muutenkin ennestään hyvien ystävien kanssa. Ehkä en edes ole hyvä joukkuepelaaja.

• Anonyymi kirjoitti:

-harmiseikirj-

Ei toi Inter kyllä mun mielestäni millään tavalla osoittanut ihailevansa eläinten pahoinpitelyä.

Ehkä vain haluat nähdä asian sillä tavalla.

• JustJust kirjoitti:

Emmä kyllä mitään sellaista huomannut.
        En mä mitään pelkoa tuntenut etten vois mennä pelaamaan.
        Mulla vaan ei ole isompaa joukkupelitaustaa muiden kuin jo muutenkin ennestään hyvien ystävien kanssa. Ehkä en edes ole hyvä joukkuepelaaja.

No muistan koulussa, että kaikki ei olis halunnut pelata mitään joukkuepelejä....seisoivat vaan kentällä ja toivoivat, ettei pallo tule heille. :oD

Sitten muistan yhdenkin, joka aina mutisi äkäisenä jotain....Kerran ihan vaan kysyin jossain pesäpallopelissä, että mitä sä mutiset....Se kilahti kunnolla ja huusi: "ETTÄ KUN LAITTAVAT MINUT TAKAKENTÄLLE, ENKÄ EDES OSAA HEITTÄÄ PALLOA, SAATI ETTÄ SAAN KIINNI!" Kaikki kääntyi katsomaan tietenkin ja muuten niin hiljainen poika meni vaan punaiseksi... Mä tuumasin, että jos pallo sattuu sun luo, niin koita vipata tähän, niin mä heitän sen sitten mihin pitää. :oD

Pesäpallo ois kivaa, mutta siihen tarttee aika monta pelaajaa... Lukkari, pesävahdit, takapelaajat ja pari lisää etu ja keskikentälle...ainakin 6-8 pelaajaa puolelleen, että saa hyvät pelit...

No muistan koulussa, että kaikki ei olis halunnut pelata mitään joukkuepelejä....seisoivat vaan kentällä ja toivoivat, ettei pallo tule heille. :oD

Sitten muistan yhdenkin, joka aina mutisi äkäisenä jotain....Kerran ihan vaan kysyin jossain pesäpallopelissä, että mitä sä mutiset....Se kilahti kunnolla ja huusi: "ETTÄ KUN LAITTAVAT MINUT TAKAKENTÄLLE, ENKÄ EDES OSAA HEITTÄÄ PALLOA, SAATI ETTÄ SAAN KIINNI!" Kaikki kääntyi katsomaan tietenkin ja muuten niin hiljainen poika meni vaan punaiseksi... Mä tuumasin, että jos pallo sattuu sun luo, niin koita vipata tähän, niin mä heitän sen sitten mihin pitää. :oD

Pesäpallo ois kivaa, mutta siihen tarttee aika monta pelaajaa... Lukkari, pesävahdit, takapelaajat ja pari lisää etu ja keskikentälle...ainakin 6-8 pelaajaa puolelleen, että saa hyvät pelit...

"seisoivat vaan kentällä ja toivoivat, ettei pallo tule heille"

Nimenomaan. Mä inhosin aina urheilutunteja. Mut sit saatettiinkin koulun jälkeen mennä pelaamaan pesistä.

Amiksessa meillä oli hyvä luokka, siellä vasta aloin tykkäämään joukkueesta. Yks oli ihan oikeesti lentispelaaja, mutta hän piti tärkeenä, ettei hän suorita jos pallo tulee toisen tontille. Kannusti muiden ottamaan sen. Eikä hän myöskään ollut se, joka aina iski pallon vastustajan puolelle. Hän opetti meille sitä joukkuepeliä.

Maikka oli muuten sm-tason korispelaaja, mut hän vaan tuumas et jos tää luokka diggaa lentiksestä ja diggaa siten liikkua, niin miks hän laittais meijät väkisin tekemään jotain muuta.

Silti oikeesti ainoa joukkuelaji jota haluan, on bändissä soittaminen. Siinäkin olen verrattain huono.

• JustJust kirjoitti:

"seisoivat vaan kentällä ja toivoivat, ettei pallo tule heille"

Nimenomaan. Mä inhosin aina urheilutunteja. Mut sit saatettiinkin koulun jälkeen mennä pelaamaan pesistä.

Amiksessa meillä oli hyvä luokka, siellä vasta aloin tykkäämään joukkueesta. Yks oli ihan oikeesti lentispelaaja, mutta hän piti tärkeenä, ettei hän suorita jos pallo tulee toisen tontille. Kannusti muiden ottamaan sen. Eikä hän myöskään ollut se, joka aina iski pallon vastustajan puolelle. Hän opetti meille sitä joukkuepeliä.

Maikka oli muuten sm-tason korispelaaja, mut hän vaan tuumas et jos tää luokka diggaa lentiksestä ja diggaa siten liikkua, niin miks hän laittais meijät väkisin tekemään jotain muuta.

Silti oikeesti ainoa joukkuelaji jota haluan, on bändissä soittaminen. Siinäkin olen verrattain huono.

No kertoohsn sen jo yleensä nimikin: jalkapallo peli, koripallo peli.... se on peli, siinä missä kimble tai joku muu. Se todin usealta pelaajslta unohtuu... tulee liian totista ja sit muilla ei ole hsuskaa...🙁

No kertoohsn sen jo yleensä nimikin: jalkapallo peli, koripallo peli.... se on peli, siinä missä kimble tai joku muu. Se todin usealta pelaajslta unohtuu... tulee liian totista ja sit muilla ei ole hsuskaa...🙁

Kimble ei kyllä sit ole joukkuepeli.

Mut peleissä kyllä sit jotkut on tosi huonoja häviäjiä, vaikka väkisinhän toinen voittaa ja toinen häviää. Paitti tietty tasapelissä.

(ja jalkapallopeli, koripallopeli jne. on yhdyssanoja, jos sen peli -sanan sine haluaa laittaa.)

• JustJust kirjoitti:

Kimble ei kyllä sit ole joukkuepeli.

Mut peleissä kyllä sit jotkut on tosi huonoja häviäjiä, vaikka väkisinhän toinen voittaa ja toinen häviää. Paitti tietty tasapelissä.

(ja jalkapallopeli, koripallopeli jne. on yhdyssanoja, jos sen peli -sanan sine haluaa laittaa.)

No näpyttelin kännykällä ja piti oikeastaan vaan korostaa sitä peli sanaa.... siis siinä mielessä tarkoitan, että se peli pitäisi olla siinä keskiössä. Siinä on niin paljon kaikkea nyanssia itse pelin sisällä, että siinä yksitäinen pelaajan suoritus on aika vähän kokonaisuudessa. Joku jouikkuehenki ja jokaisen pelaajan sitoutuminen pelaamiseen yhdessä nousee paljon tärkeämmäksi..

No näpyttelin kännykällä ja piti oikeastaan vaan korostaa sitä peli sanaa.... siis siinä mielessä tarkoitan, että se peli pitäisi olla siinä keskiössä. Siinä on niin paljon kaikkea nyanssia itse pelin sisällä, että siinä yksitäinen pelaajan suoritus on aika vähän kokonaisuudessa. Joku jouikkuehenki ja jokaisen pelaajan sitoutuminen pelaamiseen yhdessä nousee paljon tärkeämmäksi..

Ymmärsin kyllä, en silti voinut olla kommentoimatta.

Juu ei joukkuepelistä tule mitään jos kaikki ovat vain tähtiä.

• JustJust kirjoitti:

Ymmärsin kyllä, en silti voinut olla kommentoimatta.

Juu ei joukkuepelistä tule mitään jos kaikki ovat vain tähtiä.

Joo, eipä mitään... tänään on kirjoituksellisesti lsiskalls päällä. 😁

Joo, monet välillä ihmettelee, miten joku nimiä täynnä oleva jengi ei menesty ja taas toistepäin... mutta minusta siinä ei ole mitään ihmettä. Joukkuehenki ja yhteen hiileen puhaltaminen on paljon tärkeämpää joukkuepeleissä. Ja se on just hyvä juttu. 😊👌

Joo, eipä mitään... tänään on kirjoituksellisesti lsiskalls päällä. 😁

Joo, monet välillä ihmettelee, miten joku nimiä täynnä oleva jengi ei menesty ja taas toistepäin... mutta minusta siinä ei ole mitään ihmettä. Joukkuehenki ja yhteen hiileen puhaltaminen on paljon tärkeämpää joukkuepeleissä. Ja se on just hyvä juttu. 😊👌

Bändit on myös joukkuelaji. Vaikka laulaja (ja/tai kitaristi) olisivat Tähtiä, kyllä hekin tietävät, ettei bändi toimi ilman (usein huomaamatonta) rytmiryhmää.
        Jollei rumpalin ja basistin yhteistyö toimi, ei auta vaikka yhtyeessä olisi miten hyvä laujaja ja kitaristi.

• JustJust kirjoitti:

Bändit on myös joukkuelaji. Vaikka laulaja (ja/tai kitaristi) olisivat Tähtiä, kyllä hekin tietävät, ettei bändi toimi ilman (usein huomaamatonta) rytmiryhmää.
        Jollei rumpalin ja basistin yhteistyö toimi, ei auta vaikka yhtyeessä olisi miten hyvä laujaja ja kitaristi.

Joo, ja kaikissa sama homma, että jos se hauskuus ja kiva jää pois, loppuu touhu ennenpitkää kuin seinään...

Joo, ja kaikissa sama homma, että jos se hauskuus ja kiva jää pois, loppuu touhu ennenpitkää kuin seinään...

Sanoit "hauskuus".

Se on musta se ihmisyyden perusta: ihminen on eläin, joka leikkii (pelaa) aikuisenakin. Aika harvat eläimet niin tekee.

"Vanha koira ei opi uusia temppuja" joo mutta ihminen, ainakin mun ideaalissani, haluaa oppia aina uutta.

• JustJust kirjoitti:

Sanoit "hauskuus".

Se on musta se ihmisyyden perusta: ihminen on eläin, joka leikkii (pelaa) aikuisenakin. Aika harvat eläimet niin tekee.

"Vanha koira ei opi uusia temppuja" joo mutta ihminen, ainakin mun ideaalissani, haluaa oppia aina uutta.

Niinpä se on.... Kaikessa muussakin vois olla jonkinlainen hauskuus mukana. :o)

Niinpä se on.... Kaikessa muussakin vois olla jonkinlainen hauskuus mukana. :o)

Toinen termi on "aikuisuus". Se on tietysti vastuun ottamista.

Jostain syystä joidenkin mielestä aikuisuus ja leikki ovat jotenkin toisensa poissulkevia asioita. Ei tosiaan ole.

Ihminen voi olla samaan aikaan aikuinen ja ikuinen lapsi.

• JustJust kirjoitti:

Toinen termi on "aikuisuus". Se on tietysti vastuun ottamista.

Jostain syystä joidenkin mielestä aikuisuus ja leikki ovat jotenkin toisensa poissulkevia asioita. Ei tosiaan ole.

Ihminen voi olla samaan aikaan aikuinen ja ikuinen lapsi.

Samaa mieltä. :o)

• JustJust kirjoitti:

"Hevosurheilu muuten taitaa olla niitä harvoja lajeja, jossa ei ole erikseen miesten ja naisten luokkia." Eipä taida olla mutta raveissa kyllä naisilla on oma mestaruus jaossa.
        https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/ravinetti/uutiset/artikkeli-1.1188087

Ravilähtöjä taitaa olla niin monella systeemillä että siellä varmaan löytyy sitten omia lähtöjä että sekalähtöjä.

• No on se nyt kumma kun nainen ei rauhassa saa kaljaansa juoda.

• Miksei paparazit oo paikalla ku mä juon kiljua?

(Ei toi nainen muuten omaa kaljaansa juonut. Tai no... kaikki mikä on sun, on mun.)

• JustJust kirjoitti:

Miksei paparazit oo paikalla ku mä juon kiljua?

(Ei toi nainen muuten omaa kaljaansa juonut. Tai no... kaikki mikä on sun, on mun.)

No se mies siinä sivussa oli pelkkä mukiteline. 💪

• Wwuwuw kirjoitti:

No se mies siinä sivussa oli pelkkä mukiteline. 💪

Helkutin hyvä mukiteline muuten kaiken lisäksi.
        Tavanomaiset mukitelineet ovat vain jotain, joka pitää mukin pystyssä. Tuo käy hakemassa aina uuden tuopin, ja vieläpä maksaa sen. Juomisen jälkeen vielä vie kotiin nukkumaan.

Kyllä tossa jää Pelle Pelottoman postilaatikko kakkoseksi.

• JustJust kirjoitti:

Helkutin hyvä mukiteline muuten kaiken lisäksi.
        Tavanomaiset mukitelineet ovat vain jotain, joka pitää mukin pystyssä. Tuo käy hakemassa aina uuden tuopin, ja vieläpä maksaa sen. Juomisen jälkeen vielä vie kotiin nukkumaan.

Kyllä tossa jää Pelle Pelottoman postilaatikko kakkoseksi.

Mun uudesta autosta muuten puuttuu mukiteline.. möps. Käsi aina hamuaa siihen suuntaan..

• Anonyymi
        JustJust kirjoitti:

Miksei paparazit oo paikalla ku mä juon kiljua?

Se kalja ojennettiin hänelle. Ei hän sitä keneltäkään ryöstänyt. Ihan selkeästi sovittu juttu oli tuo kaljankittaus.

• Anonyymi

"Siinä on nainen minun mieleeni!"

Kommenttiosiossa on päinvastoin tykätty :D

• Mitä tuo ele tarkoittaa? Miksi hän alkoi juomaan olutta noin ahnaasti?

• Anonyymi

Joku veto tai muuten sovittu juttu tuossa selvästi oli.

• Anonyymi

Hän seurasi sitä peliä ja siinä sattui sellainen tilanne (fanituksen kohde sai pisteen?) josta oli etukäteen sovittu, että hän tyhjentää kolpakon kyseisen tilanteen sattuessa.

• Anonyymi

Harmis tarvii burkhaan pukeutuvan islamneitsyen ollakseen hädin tuskin tyytyväinen mihinkään.

• Anonyymi

Selkeä pelinainen, tilanteisiin heittäytyjä. Miehet naisen ympärillä hänen pelinappuloita. Hauskanpitoa on monenlaista, tämä nainen on hyvä niissä. Luotettava?

• Anonyymi

Kyllä toi oli minusta ihan sovittu juttu... sellainen huumorimielinen; kevennys.

"Video oluenjuonnista jaettiin Yhdysvaltain avointen virallisella Twitter-tilillä. Videosta tuli virallinen hitti, joka leviää sosiaalisessa mediassa."
      - Pantu nettiin katseltavaksi ihan; tarkoituksella!

Kyllä tuon määrän olutta/pilsneriä pystyy tuossa ajassa nainenkin nielemään, jollei se ole jääkylmää. Se on harvoin kun olutta juon, mutt pilsneriä menee 2-3 tölkkiä viikossa, saunajuomana tai ruokajuomana esim. grillipihvien kanssa. Sopii grilliruokien kanssa kuin nyrkki silmään.

Mä vaan mietin Harmiksen selvää paheksuntaa, kyseistä naista kohtaan?
      Ajattelikohan hän naisen kähveltäneen sen oluen salaa mieheltä, toisen hurratessa
      ottelun hurmassa. Kyllä se mies ojensi sen oluen naiselle; kyse ei ollut röyhkeydestä!
      tr..likka

• Anonyymi

Ei harmis mitään muuta syytä paheksunnalleen tarvitse kuin sen, että kyseessä on ”länsinainen 2000-luvulla”.

• Anonyymi

Jos olisi toistepäin että mies olisi napannut lasin naisen kädestä ja ryystänyt tyhjäksi kyllä olisi hirveä tyyppi ja kaikki naisjestöt tuomitsisivat sikamaisen käytöksen.

-harmiseikirj-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos olisi toistepäin että mies olisi napannut lasin naisen kädestä ja ryystänyt tyhjäksi kyllä olisi hirveä tyyppi ja kaikki naisjestöt tuomitsisivat sikamaisen käytöksen.

-harmiseikirj-

Että jos mies juo naisen hänelle ojentaman juoman niin siinä on jotain pahaa? Sä elät hyvin oudossa universumissa.

• Anonyymi

Viinaa ja täysiä kasseja

• Anonyymi

Eiköhän tämäkin ole miehisen maailman luoma hyvä juttu? Nainen osoittaa, että hänestäkin löytyy äijää? Ja todistaa sen näin, ettei ole mikään vähäteltävä tyyppi miesten mielissä? Todistus vaatinut paljon harjoittelua tai syvä kurkku toteutunut muulla tapaa ja todennut sen toimivan tähänkin? Minusta ei hyvää mainosta hänelle?

• Anonyymi

Harmis sotii naisia vastaan,tuntee heidät vihollisikseen. Nainen on uhka joka pelottaa. Hui👻👽💀

• Anonyymi

No ei ne tietyt naisetkaan ole ihan pulmusia. Ymmärrän, et kaikki paha syntyy aina jostain ikävästä kokemuksesta, eivät synny itsestään? Eivätkä unohdu hetkessä. Ehkä harmiksenkin mielikuva syntynyt kokemuksista? Pettymyksiä helpompi kokea nykyisin, kun ihmisistä tullut itsekkäämpiä ja reakoivat herkemmin, kärjistävät asioita ja ovat kostonhimoisempia kuin viime vuosituhannella?

Ennen oli kuria ja järjestystä, nykyisin kasvatus vapaampaa eikä saa enää ottaa niska villoista kiinni tai antaa luunappia otsaan, jos toista haluaa kouluttaa toisia kunnioittavampaan suuntaan? Nykyisin täytyy olla suvaitsevampi ja ymmärtäväisempi erilaisuuksia kohtaan. Sateenkaari ajattelua, jossa itsekkyys korostuu ja koetaan enemmän normaaliksi kuin mennyt tapa, jossa oli kuria jne.

• Anonyymi

Sillä ns. Kurilla vasta paljon katkeruutta ja pahuutta aikaan saatu onkin. Nyt on aika opetella uutta,opetella rakkautta. Sitä harmiksenkin olis hyvä alkaa harkita, niin ei tarvis enää vihoitella.

• Anonyymi

Rakkautta opettelemalla väärän ihmisen kanssa, todellinen petollisuus voi iskeä? Uskon näin käyneen harmiksellekin? Raukkamaisuus ja uhriutuminen ovat viheliäisiä keinoja saada haluamansa. Rakkautta on monenlaista ja kaikki ei ole sitä, mistä saduissa päähenkilöt saa kokea.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rakkautta opettelemalla väärän ihmisen kanssa, todellinen petollisuus voi iskeä? Uskon näin käyneen harmiksellekin? Raukkamaisuus ja uhriutuminen ovat viheliäisiä keinoja saada haluamansa. Rakkautta on monenlaista ja kaikki ei ole sitä, mistä saduissa päähenkilöt saa kokea.

Tuollainen naisiin kohdistuva vihamielisyys kumpuaa yleensä äiti-poika-suhteesta. Harmiksen äitii on ehkä kohdellut pikkuharmista vähän kovalla kurilla tai epäoikeudenmukaisuudella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on surullista se. Minäkin sen olen saanut kokea. Miksi kuitenkaan jäädä tuleen makaamaan,itseänsä siinä eniten myrkyttää🤔

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hämeenlinnassa ammuttu poliisia!

Alkaa olla Chigagon meininki! Kukas se on paukutellu?
      Hämeenlinna
      116
      5809
    2. TV-lääkäri Pippa Laukka ottaa kantaa kauneusleikkaushuhuihin: "Parikymppisenä olisi ehkä..."

Pippa Laukka on 51-vuotias ja hyvässä kunnossa. Huhuja Laukan kauneusleikkauksista ja hiuslisäkkeistä on kiirinyt. Laukalla on hyvä vastaus epäilyksii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      18
      3400
    3. Sofiaa hemmoteltu

Upea kukkakimppu. Kyllä Therman osaa hemmotella rakastaan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      225
      2655
    4. Sofian uusi miesseuralainen

Sofialla uusi miesseuralainen kun Stefan Isben kanssa Hangossa ja heppakisoissa, kukahan hän lienee?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      106
      2640
    5. Minä tiedän

Tiedän että kirjoitit tänne illalla ja että sinä tiedät minun vastanneen sinulle. Silti se ei muuta sitä että sinun on astuttava se askel minun suunt
      Ikävä
      82
      1587
    6. Gossip Mom, Maisa, tekisi mitä vaan

…ettei ” mun elämä olis tällaista”. Niin varmasti. Ottaahan se päähän, kun kaasot miehineen, viettävät hulppeaa viikonloppua Tallinnassa. Mika Salohan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      1437
    7. Sä oot ihan hullu

😅..🤣🤣.. Silti niin.. Mun😶..
      Ikävä
      59
      1220
    8. Päätös epäasiallisesta käytöksestä

otteita uusimmasta pöytäkirjasta: Judoliiton hallituksen tietoon saatetun ja useiden henkilöiden allekirjoittaman aineiston perusteella hallitus on to
      Judo
      40
      1161
    9. Uskallatko paljastaa

mikä on saanut sinut etenkin viime aikoina pohtimaan että haluaisit tavata minut?
      Ikävä
      56
      1156
    Aihe