Ensi lumi on jo satanut ja se tarkoittaa sitä, että on aika tarkistaa nastarenkaiden kunto. Tämä muistutuksena Matti myöhäisille.
Talvi tekee tuloaan
15
53
Vastaukset
- Anonyymi
Ihanaa, sullekin alkoi ihan uusi kausi Suolessa tämä asian kanssa.
Elisan mainosta lainaten "sä teet tärkeetä duunii".- Anonyymi
Nastarenkaiden kunnon voi tarkistaa vaikka juhannuksena. Ahdistaako sellainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nastarenkaiden kunnon voi tarkistaa vaikka juhannuksena. Ahdistaako sellainen?
Nokkelimmat tarkistaa niiden kunnon keväällä siinä yhteydessä, kun vaihdetaan kesärenkaat alle. Koko kesä aika hankkia uudet renkaat, jos siis uusille on tarvetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nokkelimmat tarkistaa niiden kunnon keväällä siinä yhteydessä, kun vaihdetaan kesärenkaat alle. Koko kesä aika hankkia uudet renkaat, jos siis uusille on tarvetta.
Saa olla aika sokea jos talvirenkaiden kuntoa ei näe, kun vaihtaa keväällä kesärenkaat alle.
Anonyymi kirjoitti:
Saa olla aika sokea jos talvirenkaiden kuntoa ei näe, kun vaihtaa keväällä kesärenkaat alle.
En minä yleensä jaksa olla siinä vieressä vahtimassa. Jos ei vaihtaja ilmoita, niin minä en huomaa.
- Anonyymi
TheRat kirjoitti:
En minä yleensä jaksa olla siinä vieressä vahtimassa. Jos ei vaihtaja ilmoita, niin minä en huomaa.
Huono provo. Ei jatkoon.
Anonyymi kirjoitti:
Huono provo. Ei jatkoon.
Mikä provo? Renkaiden vaihdatus maksaa pari kymppiä, vähän enemmän jos pitää tasapainottaa rinkuloita. Miksi ihmeessä tekisin itse?
- Anonyymi
TheRat kirjoitti:
Mikä provo? Renkaiden vaihdatus maksaa pari kymppiä, vähän enemmän jos pitää tasapainottaa rinkuloita. Miksi ihmeessä tekisin itse?
Ihan sama kuka sen tekee. Kuljettaja on vastuussa autonsa kunnosta ja varusetista.
Anonyymi kirjoitti:
Ihan sama kuka sen tekee. Kuljettaja on vastuussa autonsa kunnosta ja varusetista.
Kyllä. Ja jopa koko ajan, joten tarkistus vain pari kertaa vuodessa tuntuu kovin vähältä.
- Anonyymi
Rengasliikkeistä saa uusia kitkakumeja, kun alkaa snögee pukkaa!!!
- Anonyymi
Entä kun tulee lunta?
- Anonyymi
Ei oikein V8 koneen alla kitka toimi missään olosuhteissa.
- Anonyymi
Juuri tänään hain 4 uutta nastarengasta ja seisoin pihalla ihastelemassa niitä, yhteensä 760 uutta terävää nastaa valmiina karhentamaa kesällä laitettua uutta asvalttia! Ja pitoa riittää vaikka muille jakaa kaikista jäisimmillä ja liukkaimmillä alustoillakin.
- Anonyymi
Onko sulla kaikki hyvin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sulla kaikki hyvin?
Sullakin on varmaan, kun jotkut karhentavat tienpinnan puolestasi.
Eihän siitä mitään tulisi, jos kaikki vaan tekisivät siitä entistäkin liukkaampaa kuten kitkauskovaiset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html3604707Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html3512777- 752429
- 852016
Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M4571804MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/311549Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2211367Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku271352"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko341272- 661203