Sleeppy sleepers

Anonyymi

Näin tuossa vanhan mainoksen, tai paremmin seksuaalivalitus videon, joka oli kustantanut väestöliitto, mainoksen nimi oli on vain kaksi tapaa harrastaa seksiä, oikea ja väärä, tuli heti TT ja muut pattayaan rakastuneet mieleen, joilla on vain yksi tapa harrastaa seksiä, maksamalla... vuokra henkilöstölle, ja kertoa kaikille olevansa saamamiehiä, rahalla.
https://www.youtube.com/watch?v=X3ZXqKZXrcE

75

328

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Lerppa on psykologisesti kiinnostava henkilö. Hänen kirjoituksensa ovat muuten täysin tyhjänpäiväisiä. Olisi mukava tietää totuus siitä, mikä on tehnyt hänestä niin katkeran ja nimenomaan Pattayaa kohtaan.
      Ei sitä ole itseasiassa vaikea arvata. Kaiken takanahan on mies tai nainen ja Lerpan kotipuolessa lampaan takana on paimen. Kyseessä on jokin ihmissuhdedraama, joka on luhistanut tuon poloisen psyyken, tai ainakin hän itse hän uskoo niin ja syyttää Pattayaa omista ongelmistaan.

Selvääkin selvempää on että ovat sama henkilö. Lerppa yritti aiemminkin buukata palstalle uusia hahmoja joilla oli uusi kirjoitustyyli.
      Nyt hän on niin rakastunut tuohon uuteen luomukseensa Chiang Maista, ettei suostu luopumaan siitä millään.
      Lerppa haluaisi olla thain aviomies ja haluaisi että vaimonsa olisi koulutettu nainen ja yhdessä he sitten ajelisivat HD- moottoripyörillä auringonlaskuun Phuketin huvilalle josta matka jatkuisi upealla jahdilla sikarit suupielissä.

Aluksi Thain aviomies kirjoitti joka toiselle riville antaakseen vaikutelman eri henkilöstä. Se unohtui sitten varsin pian. Välillä hän esiintyi thailadynäkin. Sitten tuo pohjoisen onnellisin mies alkoi muuttua Lerpaksi. Sama Pattayan haukkumisteema alkoi saada valtaa ja samoilla sanoilla.
      Molemmat tekee yllättäen kukkabisnestä, molemmat polttelee sikareita ja nauraa, molemmat ostelee kiinteistöjä sijoitusmielessä ohimennen, kummallekin kulkuneuvot ovat tärkeitä kuin pikkupojalle, kummallakin on vaikutusvaltaisia kavereita, kumpikin ihailee amerikkaa, kumpikin puhelee vuokramorsiamista jokaiseen keskusteluun, vaikka se ei olisi keskustelun aihetta lähelläkään, kummallakin on aina vaan mielessä paneminen, kumpikin esittää vaurasta mutta kadehtii silmittömästi pienituloisiakin jos nämä pienituloiset sattumalta ovat Pattayalla.

Pattayalla asuvia tai matkustavia varakkaampia tämä "kaksikko" vihaa aidosti sydämensä pohjasta samalla tavalla ja kutsuu heitä rikollisiksi ja vaikka miksi, kumpikin esiintyy samoihin aikoihin, saattavat olla tuntitolkulla poissa ja sitten tulevat peräkkäin ja sanovat toisilleen että "olipas hyvin letkautettu" vaikka juttunsa oli sitten kuinka surkeaa tahansa.

On melkoisen selvää että Lerpalla on seksuaalisia patoumia ja identiteettinsä on pahan kerran hakusassa.
      Jos Lerppa on mies, niin hänellä on melkoisen varmasti erektio-ongelma joka on laittanut hänet pohtimaan että pitäisikö siirtyä poikarakkauden puolelle. Jos hän on nainen, niin hän on huomattavan ylipainoinen ja itsetuntonsa on romuna päihteiden ja liikkumattomuuden vuoksi.
      Lerppa välttelee ihmiskontakteja netin ulkopuolella. Se on jatkunut jo pitkään siitä päätellen että Lerppa on täysin kuutamolla nykymaailmasta. On tainnut 90-luku olla viimeinen vuosikymmen jolloin on elävien ihmisten parissa liikkunut. Lerppa tulee vihaiseksi jos joku kertoo harrastuksestaan tai mitä on touhunnut kavereiden kanssa. Lerppa raivostuu jos joku viihtyy ystäviensä seurassa.
      Lerppa ei voi sietää että suomalaisella on thaivaimo tai thaityttöystävä, vaikka itse esiintyy samanmoisena.

Selvää on myös että Pattaya on Lerpalle addiktio. Arviolta 150000 kirjoitusta kahdessa ja puolessa vuodessa. Se on maaninen lukema. Luulen että tuon jos kertoo lääkärilleen, niin pääsee välittömästi valtion kustantamaan hoitolaitokseen tuo niin ihanan onnellinen ja menestyvä aviomies harrastuksineen.

• Anonyymi

Voi olla, mutta kaltaisissasi ei ole mitää kiinnostavaa, ollut koskaan, hullu trolli ainoa saavutuksesi,sekin pattayapalstalla missä ei montaa tervettä ole koskaan yhtaikaa näkynyt.

• Anonyymi

Harrastin tin tin tin....
        1977 tammikuussa Pattayalla Royal Cliff:in vieressä oli bowlingrata , oli myös huone missä tytteli otti minulta suihin ja toinen syötteli minua viinirypäleillä samaan aikaan :-* O Tempora O Mores :)

• Anonyymi

Video vaatisi päivitystä nykyaikaan, kun seksiä harrastellaan Gay ja lesbo piireissä myös?

• Anonyymi

Sleepy Sleepers oli juuri sitä mainitsemaani lahtelaista retkusukupolvea kuin veljenikin. Kaikkihan heidät tunsi ja heitä ihailtiin.

Viinaa, naisia, rahaa, jenkkiautoja, rock´n rollia, hurttia huumoria ja härskiä meininkiä. Lahtelaisen huumorin sanansaattajia ja kundeja jotka pelänneet elää kuin viimeistä päivää.

Sellainen tietenkin johtaa erinäisiin seikkailuihin ja erimielisyyksiin verottajan kanssa. Keikkapalkkioita makseltiin pimeänä ihan yleisesti, kuten maakunnissa tehdään Suomessa vieläkin.

Mutta nyt numerosensei valitsi varsin kehnot sanansaattajat seksuaalivalistukselle, jos tarkoitus oli moralisoida maksullisten naisten kanssa asiointia, nimittäin harva posse on niin paljon sekoillut heidän kanssa kuin Sleepy Sleepers.

Näiden poikien suorastaan tavaramerkki oli rampata itänaapurissa keikoilla ja lomilla. Irina 500 ja Burana 600 on lähtöisin niiltä ajoilta. Myös Rion karnevaaleilta pojat toivat eksoottisia tauteja tuliaisina.

Siellä oli vähän keskinäistäkin riitaa naisista, mutta kunnon lahtelaiset ne aina sopii. Tärkeämpää on kavereiden välit kuin naiset.

Velipojan kavereita ja yksi tuleva meikäläisen duunari oli sliippareiden roudareina ja näköalapaikoilla. Heillä oli tarina jos toinenkin kerrottavanaan.

Onko kukaan muu suomalainen saanut Puna-armeijan kuoropa taustalaulajakseen ja orkesterikseen kuin nuo pojat? En tiedä.

Kun Leningrad Cowboysien aika oli, niin yhdellä entisellä sliipparilla (en muista kellä) oli noussut se keltainen neste nuppiin, eikä ollut enää tuntevinaan Jätti-Mattina tunnettua väkivaltaisuudestaan tunnettua miestä joka oli heidän entinen roudari.

Matti meni keikkapaikan parkkipaikalla moikkaamaan tuttua kaveria, kaveri ei noteerannut häntä lainkaan niin Matti työnsi tämän naamasta auton konepellille, otti puukengän jalasta ja napsautteli sillä päähän kymmenkunta kertaa, niin muisti kuulema palasi välittömästi ja vaihtelivat vanhoja muistoja sekä uusia kuulumisia.

Jälleen kerran pitää numerosenseitä taas muistuttaa myös siitä, että sinun "Pattayan rakkaasi" ovat käytännössä poikkeuksetta entisiä ukkomiehiä ja perheenisiä.

Eivät he ole ekaa kertaa naisen perässä Pattayalla, kuten sinä tunnut kuvittelevan, eikä pelkän piparin takia kannata kaukomaihin matkustella. Sitä on tarjolla lähempänäkin paljon halvemmalla. Se kun katsos ei ole matkan koko hinta se rantakadun tyttö.

On monenlaisia tapoja viettää lomia. Perinteinen tapa taitaa olla se että syödään juodaan ja nukutaan hyvin, ollaan vähän altaalla ja piipahdetaan rannalla plus pari retkeä sen kuukauden aikana.

Ei lomailu ole ollenkaan niin ihmeellistä kuin kuvittelet, eikä myöskään naiset.

T 2010

• Anonyymi

Joo muistuu mieleen kun lahtelaiset tulevat kotkan torille vaihtaamaan ajatuksia tampsan montun kautta tuli lähtö karhulaan, ei tainnut tulla lahdesta enään yhtään jenkkiauto fania, kyllä nauratti teddy and tigers porukka, taisi olla vuosia 1977 tai 1978... aloittelin tuolloin työurani, olin kotkan nuorisokeskuksessa nuoriso-ohjaajana.... muutaman vuoden ennen inttiä, jonne sitten tavallaan jäinkin... Mutta pidin sleeppareista... olen jopa nänyt muutaman keikankin... tampsalla ja työväen talolla, eniten kuitenkin pidin paul oxley unitista...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo muistuu mieleen kun lahtelaiset tulevat kotkan torille vaihtaamaan ajatuksia tampsan montun kautta tuli lähtö karhulaan, ei tainnut tulla lahdesta enään yhtään jenkkiauto fania, kyllä nauratti teddy and tigers porukka, taisi olla vuosia 1977 tai 1978... aloittelin tuolloin työurani, olin kotkan nuorisokeskuksessa nuoriso-ohjaajana.... muutaman vuoden ennen inttiä, jonne sitten tavallaan jäinkin... Mutta pidin sleeppareista... olen jopa nänyt muutaman keikankin... tampsalla ja työväen talolla, eniten kuitenkin pidin paul oxley unitista...

Ainiin Helsingissa kuin asuin tuli usein oltua zetorissa ja cantina westissa, tiedätkö raflat.
        Taitavat olla Valtosen suunnittelemia, eihän SS nyt mitään laatuviidettä ole kolme sointua ja sillai mutta luovia kavereita.
        By NumBall HHN 60v.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"eniten kuitenkin pidin paul oxley unitista..."

Oliko tämä sarkasmia vai itseironiaa?

• Anonyymi

Moi moi 2010 !

Kiitoksia jälleen kerran mielenkiintoisesta kirjoituksestasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainiin Helsingissa kuin asuin tuli usein oltua zetorissa ja cantina westissa, tiedätkö raflat.
        Taitavat olla Valtosen suunnittelemia, eihän SS nyt mitään laatuviidettä ole kolme sointua ja sillai mutta luovia kavereita.
        By NumBall HHN 60v.

Moi moi NumBall !

Tuo kysymys, minkä itse itsellesi esitit, ei tietenkään minulle osoitettu ollut, mutta vastaan jos sallit, kiitos?

Tuttuja nuo mainitsemasi ravintolat, mutta muistaakseni eivät Madon vaan Saken suunnittelemia olivat.

Turvahenkilönä työskellessäni olen Matoon tutustunut, toki vain ns. ohimennen, mutta
        saattaa kirjahyllystäni yhä löytyä kirjoittamansa kirja omistuskirjoituksella varustettuna.

Noiden Saken suunnittelemien ravintoloiden teemaa muuten kopioitiin ulkomaita myöten. Olen muistaakseni Sofiassa sijainneessa tällaisessa ruokailemassa käynytkin.

• Anonyymi

"tuli heti TT ja muut pattayaan rakastuneet mieleen,..."

kaikkea se mielisairaus teettää, kateutta ja katkeruutta, ja sinä kun kuvittelet vielä olevasi aivopesijä !?!

huh huh sinua reppanaa.

• Anonyymi

Kertoo paljon henkilöstä joka ihailee Sleepy Sleepersiä ja Pahkasikaa nykyaikana.

• Anonyymi

Moi moi !

En varsinaisesti ihaile Sleepy Sleepersiä ja Pahkasikaa nykyaikana enkä ihaillut aikoinaankaan, mutta... tavallaan arvostan.

Minun mielestäni kyseessä nykyaikana näitä ilmiöitä tarkasteltaessa on kuiten tietynlainen tuntemus meidän suomalaisten kulttuurihistoriastamme.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moi moi !

En varsinaisesti ihaile Sleepy Sleepersiä ja Pahkasikaa nykyaikana enkä ihaillut aikoinaankaan, mutta... tavallaan arvostan.

Minun mielestäni kyseessä nykyaikana näitä ilmiöitä tarkasteltaessa on kuiten tietynlainen tuntemus meidän suomalaisten kulttuurihistoriastamme.

Kerroit kuitenkin että pahkasika on ihan parasta lukemista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaisi varmaan tietää mistä puhuu, pahkasian julkaisu on lopettu jo vuosia sitten, se oli aikansa tuote, josta aika ajoi ohi, eli pahkasika oli ihan parasta lukemista,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä muka?

• Anonyymi

Senssukalla on jokin ihmissuhdedraama, joka on luhistanut tuon poloisen psyyken, tai ainakin hän itse hän uskoo niin ja, syyttää Pattayaa omista ongelmistaan.

• Anonyymi

Sorry pojat tähtäin väärässä. Minä olen Sakken kaveri, mutta en aiheesta enempää.

S

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sorry pojat tähtäin väärässä. Minä olen Sakken kaveri, mutta en aiheesta enempää.

S

Juu niin varmaan olet, vaan eipä ole näkynyt kuksasta kuvaa Chiang Maissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

S

Moi moi Senssu !

Saken kaveri olet siis, mutta et aiheesta enempää, miksi ihmeessä, jos saanen kysyä?

Muistaakseni olet HD harrastelija, eli liittyneekö tämä kaveruus jotenkin moottoripyöriin?

Tarkennan vielä, että tällä kertaa en piruile sinulle yhtään. Kunhan uteliaisuuttani tyhmiä kyselen - ja ymmärrän kyllä, jos et viitsi vastailla.

• Anonyymi

Kiitos huomiosta aloituksessasi numeromies. Voin omalta osaltani kertoa että olen saanut jo ennen Pattayaa ja niin sanotuilta maksuttomilta naisilta. Olin 12 vuotta naimisissa ja meillä on kaksi lasta. Sitä ennen seurustelin muutamankin suomalaisen naisen kanssa vuosia. Kiekon merkeissä bussimatkoilla oltiin kuumaa kamaa pikkukaupunkien kapakoissa ja miksei vähän isompienkin. Voin vihjata sinulle että minäkin sain silloin, tai mitenpäin sen haluaa sanoa. Annoinkin varmaan joskus koska ei ne tytöt ja naiset vaikuttaneet siitä mieltänsä pahoittaneilta koskaan. Tuo saamakateutesi on jokseenkin käsittämätöntä kun vielä otetaan huomioon että olet itse ilmaissut ettei se enää kiinnosta.

Minusta tuntuu että olet niitä tyyppejä jotka sanoo että "en matkustaisi Thaimaahan vaikka maksettaisiin", mutta jos oikeasti maksettaisiin, niin esiintyisit maailman keisarina ja hihkuisit ikkunasta että kohta menään. Kateellisuus teettää kaikenlaista.

• Anonyymi

Ai niin anteeksi allekirjoitus jäi

TT

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai niin anteeksi allekirjoitus jäi

TT

Miten perheenyhditäminen etenee?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten perheenyhditäminen etenee?

Ai niin anteeksi, perheen yhdistäminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai niin anteeksi, perheen yhdistäminen.

Niistä asioista keskustellaan ihan muiden ihmisten kuin sinun kanssa, koska palautteesi on aina etukäteen tiedossa ja silloin kyse ei ole keskustelusta.

TT

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niistä asioista keskustellaan ihan muiden ihmisten kuin sinun kanssa, koska palautteesi on aina etukäteen tiedossa ja silloin kyse ei ole keskustelusta.

TT

Ai niin anteeksi, minä en todellakaan ole kyvykäs sinun harjoittamalle keskustelun tasolle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai niin anteeksi, minä en todellakaan ole kyvykäs sinun harjoittamalle keskustelun tasolle.

Miksi päivystät tätä palstaa vuorokaudet ympäriinsä vuodesta toiseen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, sinä olet sairas senssukka, hae apua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Nyt en ihan ymmärtänyt purkaustasi, voitko hieman perustella miten kaksi lastani ja ex-avioliittoni tekevät minusta sairaan? Mikä vika on Thaimaan matkoissani ja thaikihlatussani? Silloinhan sinäkin olet sairas koska sinulla on tarinasi mukaan samat speksit. Kaksi lasta ja thaivaimo.

Pysyvästi asuminen ei ole matkustelua ja ainakin minulla käy sääliksi yksin kaukomaassa asuvat köyhät suomalaisukot joten ei sinulla ole minun näkökulmastani mitää kehuttavaa, olet missä olet.

TT

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt en ihan ymmärtänyt purkaustasi, voitko hieman perustella miten kaksi lastani ja ex-avioliittoni tekevät minusta sairaan? Mikä vika on Thaimaan matkoissani ja thaikihlatussani? Silloinhan sinäkin olet sairas koska sinulla on tarinasi mukaan samat speksit. Kaksi lasta ja thaivaimo.

Pysyvästi asuminen ei ole matkustelua ja ainakin minulla käy sääliksi yksin kaukomaassa asuvat köyhät suomalaisukot joten ei sinulla ole minun näkökulmastani mitää kehuttavaa, olet missä olet.

TT

Tuskimpa se selviää mikä sinusta on sairaan tehnyt, mutta kirjoituksesi osoittaa että olet.

Ei sinun matkoissasi ja kihlatussasi mitään vikaa ole, se on sinun asiasi että hehkutat kihlaustasi kykenemättä ottamaan vastuuta uusioperheestäsi.

Se että sinua säälittää jotkut sinulle tuntemattomat, niin olethan sinä aika säälittävä itse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskimpa se selviää mikä sinusta on sairaan tehnyt, mutta kirjoituksesi osoittaa että olet.

Ei sinun matkoissasi ja kihlatussasi mitään vikaa ole, se on sinun asiasi että hehkutat kihlaustasi kykenemättä ottamaan vastuuta uusioperheestäsi.

Se että sinua säälittää jotkut sinulle tuntemattomat, niin olethan sinä aika säälittävä itse.

Melkoinen sekopää tämä "hua hinin" mies, kaikilla persoonillaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

TT

Eivät ne teekään mutta aikaisemmat juttusi palstalla saa selvästi kysymään oletko ihan terve, sinulla on tarkaalleen samat sanavalinnat, kielikuvat lerppoineen, onkopoikineen kuin 2010, ja kateuksineen ja katkeruuksineen toistuvat teemat, se ei ole tervepäistä sinun kertomasi mukaan ikäisellesi ihmiselle.

Mutta sinulle pitää kyllä lohdutukseksi sanoa että et sinä hulluin ole, tapsukka on omanlaisensa mikä suotakoon hänelle, sinua vielä hullumpi on tämä senssun kopio pelle, jos sinä olet se otan suuresti osaa, tosin se voi olla 2010:kin.

Toisaalta monella ikäisellesi siis kertomasi mukaan on myös perhettä, jopa lapsia... se ei ole mikään poikkeus vaan päinvastoin sääntö, mutta mutta tälläiset ihmiset eivät kerro edellämainituista lerpoista, sinä ole jo kuvasi täällä palstalla luonut ja sitä on vaikea jälkeenpäin korjata,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet thaimaassa? Aijaa thai ID ja tabien baan.. Aha, et siis pysty... Ok.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eivät ne teekään mutta aikaisemmat juttusi palstalla saa selvästi kysymään oletko ihan terve, sinulla on tarkaalleen samat sanavalinnat, kielikuvat lerppoineen, onkopoikineen kuin 2010, ja kateuksineen ja katkeruuksineen toistuvat teemat, se ei ole tervepäistä sinun kertomasi mukaan ikäisellesi ihmiselle.

Mutta sinulle pitää kyllä lohdutukseksi sanoa että et sinä hulluin ole, tapsukka on omanlaisensa mikä suotakoon hänelle, sinua vielä hullumpi on tämä senssun kopio pelle, jos sinä olet se otan suuresti osaa, tosin se voi olla 2010:kin.

Toisaalta monella ikäisellesi siis kertomasi mukaan on myös perhettä, jopa lapsia... se ei ole mikään poikkeus vaan päinvastoin sääntö, mutta mutta tälläiset ihmiset eivät kerro edellämainituista lerpoista, sinä ole jo kuvasi täällä palstalla luonut ja sitä on vaikea jälkeenpäin korjata,

Ja mikä hemmetin samat speksit, minä minulla on kaksi biologista lasta, ja 13 ja yli 20 vuoden avioliitot takana viimeinen thaikun kanssa, sinulla haave thaimaalaisesta naisesta, morsiamestasi, josta aijailet tänne kuvia, aikuinen mies on aikuinen mies sinä et sitä selvästi ole, vaan sinulla on jos jonkinlaista ihmissuhde ongelmaa...
        NumBall

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä se sairas olet ja vaikka kuinka soittelet ystävällesi T modelle niin ei se sinusta yhtään terveempää tee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä oletkin ihan omassa kastissasi ystäväsi T moden kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä se sairas olet ja vaikka kuinka soittelet ystävällesi T modelle niin ei se sinusta yhtään terveempää tee.

En tunne tmodea kuka se on, taas joku onkopoika, lerppa, amalia tai jokin uusi mielikuvituskaverisi,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä oletkin ihan omassa kastissasi ystäväsi T moden kanssa.

Juuri näin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä taida täyisin tolkussaan T modekaan ollen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi päivystät tätä palstaa vuorokaudet ympäriinsä vuodesta toiseen?

Meillä on mukavaa täällä.

T mode & senssukka

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tunne tmodea kuka se on, taas joku onkopoika, lerppa, amalia tai jokin uusi mielikuvituskaverisi,

Kysyykö nyt numpälli vai senssukka?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja mikä hemmetin samat speksit, minä minulla on kaksi biologista lasta, ja 13 ja yli 20 vuoden avioliitot takana viimeinen thaikun kanssa, sinulla haave thaimaalaisesta naisesta, morsiamestasi, josta aijailet tänne kuvia, aikuinen mies on aikuinen mies sinä et sitä selvästi ole, vaan sinulla on jos jonkinlaista ihmissuhde ongelmaa...
        NumBall

Eikös se ole tämä sivupersoonasi "sensei" joka suorastaan vaatii niitä kuvia kaikesta mahdollisesta? On kinunnut nimimerkiltä 2010 kuvia hänen vaimostaan useita vuosia päivittäin. Eikö se ole mukavaa nähdä naiskauneutta jos sattuu sellaisesta tykkäämään?
        Siis kun saat sitten sen kinuamasi kuvan, niin kuvaaja on sairas? Miksi sen kuvatoivomuksen toteuttaminen on sairasta? Sensei pyytää passia puuhun ja kun passi on puussa sensei kysyy mitä se passi tekee siellä puussa.

Nettikäyttäytymisestäsi päätellen sinun luonasi asuvaa väittämääsi naista ei kutsuta nimellä vaimo, vaan se on ihan joku muu nimi hänellä. Ehkä se täällä mainittu omaishoitaja on kaikkein lähimpänä. Koska olet viimeksi ollut hänen selässään?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös se ole tämä sivupersoonasi "sensei" joka suorastaan vaatii niitä kuvia kaikesta mahdollisesta? On kinunnut nimimerkiltä 2010 kuvia hänen vaimostaan useita vuosia päivittäin. Eikö se ole mukavaa nähdä naiskauneutta jos sattuu sellaisesta tykkäämään?
        Siis kun saat sitten sen kinuamasi kuvan, niin kuvaaja on sairas? Miksi sen kuvatoivomuksen toteuttaminen on sairasta? Sensei pyytää passia puuhun ja kun passi on puussa sensei kysyy mitä se passi tekee siellä puussa.

Nettikäyttäytymisestäsi päätellen sinun luonasi asuvaa väittämääsi naista ei kutsuta nimellä vaimo, vaan se on ihan joku muu nimi hänellä. Ehkä se täällä mainittu omaishoitaja on kaikkein lähimpänä. Koska olet viimeksi ollut hänen selässään?

Tuokin väite on samaa vainoharhaa jossa on mukana sinä ja 2010, me emme ole sama henkilö, toinen teille yhteinen piirre on tuo köyhyysteema, sekään ei ole normaalia, jos ette ole sama henkilö olette ainakin ansainneet toisenne... sinulle nainen on myös suuri kysymysmerkki, se näkyy kirjoituksistasi, älä hyvä ihminen mene naimisiin thaikun kanssa, ei sinusta ole siihen, eikä todennäköisesti 2010:llä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

2010 on esittänyt vedonlyönnin ja luikkinut koska hänellä ei ole haaveuima-allastaan, eikä mitään muuta kylänsä komeinta kuin oma napansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuokin väite on samaa vainoharhaa jossa on mukana sinä ja 2010, me emme ole sama henkilö, toinen teille yhteinen piirre on tuo köyhyysteema, sekään ei ole normaalia, jos ette ole sama henkilö olette ainakin ansainneet toisenne... sinulle nainen on myös suuri kysymysmerkki, se näkyy kirjoituksistasi, älä hyvä ihminen mene naimisiin thaikun kanssa, ei sinusta ole siihen, eikä todennäköisesti 2010:llä.

Sinä tuomitset muita siitä mitä tämä sensei tekee, mutta et koskaan tuomitse häntä etkä sano sairaaksi. Mistä tämä kertoo meille muille? Se kertoo siitä että olette yksi ja sama pelle.
        Kun sinä mokaat, sensei paikkaa tarinaasi ja kun sensei mokaa, sinä vaihda puheenaihetta ja tulet paikalle. Mitä luulet että näin "teitä" tuntematta miltä tuo näyttää?

laiffila

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

2010 on esittänyt vedonlyönnin ja luikkinut koska hänellä ei ole haaveuima-allastaan, eikä mitään muuta kylänsä komeinta kuin oma napansa.

Jaksatkin puhua aina vaan jostakin vedonlyönnistä kun aivoton apinakin näkee että olet täysin sekaisin oleva laitosvuodepotilas Suomessa.

laiffila

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä numpalli olet sama henkilö kuin tapsa ja senssukka. Tykkäät noista mielikuvitusystävistäsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä tuomitset muita siitä mitä tämä sensei tekee, mutta et koskaan tuomitse häntä etkä sano sairaaksi. Mistä tämä kertoo meille muille? Se kertoo siitä että olette yksi ja sama pelle.
        Kun sinä mokaat, sensei paikkaa tarinaasi ja kun sensei mokaa, sinä vaihda puheenaihetta ja tulet paikalle. Mitä luulet että näin "teitä" tuntematta miltä tuo näyttää?

laiffila

Ei minun tehtävä ole tuomita ketään, senssun kirjoitusten pohjalta... senssu vastaa itse omista jutuistaan, on helppo syyttää toisia, jos itse kirjoittaa kymmenellä persoonalla, laIffila sinäkin olet feikki, kuten tt ja 2010... sairasta...

Mitäs luulet että miltä sinun terveytesi näyttää kun saat seitsemään riviin tekstiå mahtumaan seitsemän loogista virhettä, olet vain yksi kolmesta, vainoharhoisesi...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaksatkin puhua aina vaan jostakin vedonlyönnistä kun aivoton apinakin näkee että olet täysin sekaisin oleva laitosvuodepotilas Suomessa.

laiffila

Profiili Laiffilan vuoro siis.

Katsos ensinnäkin fasutehtaallasi ei ole työnkuvaa kaltaisellesi "aliurakoitsijalle".

Toisekseen 2010 vedonluönti ei poistu 2010:n rakkaiden turva-aikuisten babloilla.

Tuomitset muita ja väität sairaaksi on aika hauska kananotto henkilöltä joka työkseen lukee näitä rakkaiden idioottimaisuuksia, lueppa uudelleen ja pohdi apina mitä kirjoitat.

Laitosvuodepotilas ????? Lienetkö väittävän jotain sairaaksi?

Hulluja te rakkaat ootte ja täysin yhdentekevää kuka on kuka ja kuinka monta, kaikki samaa idioottisakkia tmodeineen sun muineen päivineen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei minun tehtävä ole tuomita ketään, senssun kirjoitusten pohjalta... senssu vastaa itse omista jutuistaan, on helppo syyttää toisia, jos itse kirjoittaa kymmenellä persoonalla, laIffila sinäkin olet feikki, kuten tt ja 2010... sairasta...

Mitäs luulet että miltä sinun terveytesi näyttää kun saat seitsemään riviin tekstiå mahtumaan seitsemän loogista virhettä, olet vain yksi kolmesta, vainoharhoisesi...

Moi.
        2010 alkaa taas kuumenemaan tavan mukaan aktivoiden useita profiilejaan, ootas vaan kun pian internetimuroitu on nukkumassa, niin tulee puolimetrinen singneerauksella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moi.
        2010 alkaa taas kuumenemaan tavan mukaan aktivoiden useita profiilejaan, ootas vaan kun pian internetimuroitu on nukkumassa, niin tulee puolimetrinen singneerauksella.

SS ja 44 heräämässä ja eikös tuo sininenkin pian, sekä hinttikläppi kiittää myöhemmin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

SS ja 44 heräämässä ja eikös tuo sininenkin pian, sekä hinttikläppi kiittää myöhemmin.

Tämä on hienoa että oikea liikemies sensei on järjestänyt Pattayan matkailupalstalle suomenkielisen selostuksen sekä menneistä kirjoituksista että tulevista kirjoituksista, kuin TV:n ohjelmatiedoista kertova iltapulu konsanaan. Tilannekatsauksia tulee useita kertoja päivässä toisista kirjoittajista ja usein uusinta kopiona yleisön pyynnöistä huolimatta.
        Itse keskusteluun oikea liikemies ei koskaan osallistu, mutta tärkeää on lajitella ja analysoida kirjoitukset ja kirjoittajat exceliin, kuten arvovaltainen sensei tekee myös ruokaostoksilleen, koska on niin valtavan varakas että hänellä on kuukausibudjetti ruokaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä tapauksessa jos se ei ole tehtäväsi, niin miksi teet sen kuitenkin, vaan et senssun kohdalla? Mikä tekee senssusta niin erilaisen ettet ole hänen kimpussaan ja kutsu häntä sairaaksi hänen liplatellessaan miljoonajahdilla väärällä merellä yläosattomien sukelluksenopettajien harjoitellessa sukellusta jahtia ympäri uiden?

Loogisista virheistä puheenollen, sait mahtumaan otsikkoonkin kaksi kirjoitusvirhettä kahteen sanaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Profiili Laiffilan vuoro siis.

Katsos ensinnäkin fasutehtaallasi ei ole työnkuvaa kaltaisellesi "aliurakoitsijalle".

Toisekseen 2010 vedonluönti ei poistu 2010:n rakkaiden turva-aikuisten babloilla.

Tuomitset muita ja väität sairaaksi on aika hauska kananotto henkilöltä joka työkseen lukee näitä rakkaiden idioottimaisuuksia, lueppa uudelleen ja pohdi apina mitä kirjoitat.

Laitosvuodepotilas ????? Lienetkö väittävän jotain sairaaksi?

Hulluja te rakkaat ootte ja täysin yhdentekevää kuka on kuka ja kuinka monta, kaikki samaa idioottisakkia tmodeineen sun muineen päivineen.

Kanan otto?

• Anonyymi

Moi moi TT ja kiitos mielenkiintoisesta kirjoituksestasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moi moi !

Yrittäisit edes.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

TT

Moi moi TT taas !

Asiaa kirjoitat jälleen ja ehkä minun olisi alkujaankin pitänyt osata olla osalistumatta tähän koko keskusteluun mitenkään, mutta...

"Pysyvästi asuminen ei ole matkustelua ja ainakin minulla käy sääliksi yksin kaukomaassa asuvat köyhät suomalaisukot joten ei sinulla ole minun näkökulmastani mitää kehuttavaa, olet missä olet."

Tähän täytynee nyt kommentti jos kolmaskin nakata.

Ensinnäkin minulle ulkomailla asuminen ja matkailu on ollut lähinnä kuin veteen piirretty viiva tai passissa kuivumaton leima.

Toiseksi minulle on ihan sama onko kaukomailla yksin tai kaksin asuva ukkeli rikas tai köyhä. Ihan sama. Jos "hän" on ns. Sappitattiotsa.

Kolmanneksi nakkaan vielä, että arvostan sinua tekemästäsi matkasta Thaimaahan koronan aikana ja kiitän sinua tästä, että kerroit kokemuksistasi minulle.

Kiitos TT.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moi moi !

KIITOS.

T hinttikläppi

• Anonyymi

Täällä thaimaassa on vain kaksi oikeaa tapaa harrastaa itsetyydytystä.

T moden ja minun.

S

• Anonyymi

Mitäväärää siinä on jos täällä thaimaassa tykkään ottaahanuriin pojuilta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näitä numpallin muita persooniahan on otahanuriinpoju, zaphodbbx, taksitero... ym. Aivan tervepäistä, eikö vain!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Antaa kaikkien kanssa kuk kunhan ei tuo aidsii

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Antaa kaikkien kanssa kuk kunhan ei tuo aidsii

Antaa kusipää Senssun oirella hänen tmoden ystävä ollen ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heh heh hej.... osu ja uppos;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

T mode taitaapi olla senssukan turvaaikuinen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heh heh heh.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näitä numpallin muita persooniahan on otahanuriinpoju, zaphodbbx, taksitero... ym. Aivan tervepäistä, eikö vain!

Ihan omassa kastissaan ovat nämä T moden ystävät.

• Anonyymi

Kyllä Lahtelaiset ovat uusia Pohojalaisia mitä rohkeaan matkailuun tulee! Eikä tarvita Pohojalaisten uskontoon perustuvaa maailman matkalua ja muuttoja jumalan selän taakse. Antti Tuuri kirjoittelee kivasti noista uskonnolla marinoiduista imigranteista.

'80 luvulla Lahtelaisilla oli omakotitalo vuokralla Losiksessa josta annettiin "Up date" uutisia Nr 1 radio ohjelmassa, KISS FMssä. Talo ristittiin "Nousevan Auringon Taloksi'" koska bileet loppuivat auringon nousuun.
      Heidän "Tooga" bileitä seurattiin ja niille naurettiin. Pojat, ja likat, kulki pelkissä lakanoissa pikarit käsissä kuin Roomalaiset kuunaan.
      Seuravana aamuna KISS FM pyysi "vapaaehtois partiota" siivoamaan ja keräämään lahtelaisten toogabile pikareita alueelta. Bileiden aikana kuuntelijat soitti "väliaikatietoja" missä kulkue seilaa ja sitä voi katsoa...
      Ko porukalla ei ollut tarkoitus saada huomiota, se vaan karkasi käsistä ja lähtivät tutustumaan naapurustoon.

Hauskaa ja viatonta huvia! Kuulemani mukaan puolet Nousevan Auringon Talon asukkaista on takaisin Lahdessa.

• Anonyymi

Ensin meni tosi kovaa;
      http://lacarrera2007.blogspot.com/2009/10/rock-star-team-competes-in-lcp.html

Sitten vähemmän kovaa;
      "Järvenpää on ollut mukana liike-elämässä eri yhtiöissä. Hänen Scotland Food's Co -niminen ravintolansa ajautui konkurssiin vuonna 2012 ja Harley-Davidson-moottoripyöriä myynyt ja huoltanut H-D Center Oy -niminen yhtiö meni myös konkurssiin vuonna 2012. Vuonna 2015 meni nurin hänen Eatz Restaurant Oy -niminen ravintolayhtiönsä. Vuoden 2016 lokakuussa ulosmitattiin hänen paritalohuoneistonsa Helsingin Laajasalossa."

Mutta "yrittänyttä ei voi moittia".

• Anonyymi

Sairasta populaa nämä rakkaat.
        Pitävät julkaisujaan eri henkilöistä tällä palstalla pääidiootin alkaen huumeasioista toisen jatkaen edellisellä ja mitä saakaan lukea ennenkuin kaikki perjantaikoskenkorvat taasen lipitetty.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitävät julkaisujaan eri henkilöistä tällä palstalla pääidiootin alkaen huumeasioista toisen jatkaen edellisellä ja mitä saakaan lukea ennenkuin kaikki perjantaikoskenkorvat taasen lipitetty.

Tuntuu tämä sensei kuuluvan seksuaalisesti poikkeavien joukkoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muitui mieli, kun noin 20v sitten täällä kotkassa ravintola populus ollen... sinne tuli jotain, sairasta populaa, lahtilaisia omanapanarssuja isotelee ja, nakkasin yhtä.... pallomahaa tasokkaala, peugalon nivel karate heitolla... ja sitte ne loputkin pidzzanaamat piipittäen, tapsan montun kautta, luikki karkuun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muitui mieli, kun noin 20v sitten täällä kotkassa ravintola populus ollen... sinne tuli jotain, sairasta populaa, lahtilaisia omanapanarssuja isotelee ja, nakkasin yhtä.... pallomahaa tasokkaala, peugalon nivel karate heitolla... ja sitte ne loputkin pidzzanaamat piipittäen, tapsan montun kautta, luikki karkuun.

Jumankekka sentään kuinka sairasta bablaa Pattayn rakkaat tänne famille piipittää.

• Anonyymi

"mitä saakaan lukea ennenkuin kaikki perjantaikoskenkorvat taasen lipitetty."

Olisit kiitollinen että saat jotain seurattavaa sinäkin muuten tyhjään elämääsi....

Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. TV-lääkäri Pippa Laukka ottaa kantaa kauneusleikkaushuhuihin: "Parikymppisenä olisi ehkä..."

Pippa Laukka on 51-vuotias ja hyvässä kunnossa. Huhuja Laukan kauneusleikkauksista ja hiuslisäkkeistä on kiirinyt. Laukalla on hyvä vastaus epäilyksii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      29
      5733
    2. Sofian uusi miesseuralainen

Sofialla uusi miesseuralainen kun Stefan Isben kanssa Hangossa ja heppakisoissa, kukahan hän lienee?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      125
      3614
    3. Hei Ohisalo, poliisi aloittaa yt-neuvottelut

https://yle.fi/uutiset/3-12117065 Ns. poliisiministeriksi kutsuttavan sisäministerin vihreiden Ohisalon valtakaudella se nyt sitten tapahtui mitä kan
      Maailman menoa
      219
      2592
    4. Päätös epäasiallisesta käytöksestä

otteita uusimmasta pöytäkirjasta: Judoliiton hallituksen tietoon saatetun ja useiden henkilöiden allekirjoittaman aineiston perusteella hallitus on to
      Judo
      60
      1646
    5. Minä vuonna kohtasit hänet ensimmäisen kerran?

Oliko kohtaaminen duunissa vai siviilissä? Siinähän ne kysymykset tulivatkin. Olkaa siis hyvät ja vastatkaa. Ps. Rohkeimmat voivat kertoa pituutensa
      Ikävä
      87
      1356
    6. Kävikö Martina Tukholmassa ottamassa botoxia otsaansa

Viimeisessä story kuvassa näkyy aika selvästi pistoskohdat ja kuhmut, ja leuka on ihan ropollinen, täynnä näppyjä. Kyllä on huono iho, sitäkö se viher
      Kotimaiset julkkisjuorut
      120
      1148
    7. Steffu köyhtyi 25 000e

Sentään puolet vähemmän kuin Niko.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      1022
    8. En minä sinua unohda

Hyvää huomenta naiselle kauneimmalle! 💛
      Ikävä
      61
      952
    9. Anteeksi kaikki

Anteeksi etten ollut veroisesi. Anteeksi että rakastuin. Anteeksi että yritin nähdä. Anteeksi että kirjoitin palstalle. Anteeksi että ajattelin sinua.
      Ikävä
      65
      917
    10. Onko teillä mitään ajatusta miten ajattelitte

Edetä tai lähestyä ikävöimäänne ihmistä? Vai onko tämä kirjoittaminen se joka tyydyttää kaikki tarpeet? Ei aikomusta lähestyä mitenkään ?
      Ikävä
      67
      881
    Aihe