Läheisiä välejä

Anonyymi

Jos haluat nainen läheiset välit kanssani mihin kuuluu juttelua ja erotiikkaa niin vastaa tekemällä apn pohjaan hyviä vihjeitä itsestäsi ,ulkoisestasi, nimestäsi joitain vihjeitä, yms.
Asia on voinut tapahtua joskus aiemmin yms.
Mitään muu kuin aplle tehty apn pohjaan kirjoitettu fiksu vastaus ei kuulu tähän.
Jos olet aiemmin vastannut aloittajalle tähän se ei haittaa
Apn pohjat.
Minihame ja sukkahousut.
Minihame ja toppi
Mekko
Lyhyet shortsit
Legginsit
Juoksuasu
Ulkoiluhousut
Farkut
Uimapuku
Tässä vastataan tähän ja tehdään oikeasti puhelimella viestillä ehdotus oikeassa elämässä tämän viikon aikana.
Sitten ei muuta kuin hyvää elämää kaikille

48

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja ei kannata tuhlata aikaa ja trollata,Luen vastauksen kun saan viestin irl.En lue mitään muuta paskaa tästä

• Anonyymi

Tai halutessasi,sano, mikäli haluat että mietin sinulle oman yhteydenotto tapasi.Tuo täytyy lopussa mainita. Luen jps mainittu koko vastauksen, muuten otan muistiin vastauksen

• Anonyymi

Eli yhteyttä pitää jollain tavalla ottaa.se Haluatko nähdessä sanoa,se täytyy mainita,mutta tässä kuitenkin ollaan sitten tosissaan. Ja mitä paremmat vihjeet, sitä paremmin asioita voi mennä läpitte.

• Anonyymi

Täytyy sanoa että en naisena ikinä vastaisi näin narsistiseen aloitukseen. Onneksi ei minulle ollutkaan. Veikkaan että meni tumma H tai vaalea E. Sopivat tuohon tyyliin.

• Anonyymi

Tässä ei veikata.Sinun narsistinen vastauksesi on juuri sitä trollaamista ja huomionkipeyttä tietenkin vastasit thn ja haaveilet aloittajasta
        Näin tämä menee,ei tähän yksikään turhaan vastaat.Aina aloittaja kiinnostaa ja sitä yritetään peitellä sitten vaikka noin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä ei veikata.Sinun narsistinen vastauksesi on juuri sitä trollaamista ja huomionkipeyttä tietenkin vastasit thn ja haaveilet aloittajasta
        Näin tämä menee,ei tähän yksikään turhaan vastaat.Aina aloittaja kiinnostaa ja sitä yritetään peitellä sitten vaikka noin.

Itseasiassa vastasin siksi, että ei tarvitsisi ajatuksianne trollata, arvostan päätäni ja sydäntäni, elämääni. Tuossa pari vinkkiä, aura ne sopivat yhteen, kaikille on joku. Toiset sopii paremmin kuin toiset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itseasiassa vastasin siksi, että ei tarvitsisi ajatuksianne trollata, arvostan päätäni ja sydäntäni, elämääni. Tuossa pari vinkkiä, aura ne sopivat yhteen, kaikille on joku. Toiset sopii paremmin kuin toiset.

Lisään, arvostat seksikkyyttä, ulkonäköä, naisen kykyä muovautua sinuun, napakoita kommentteja, toisaalta röyhkeää asennetta toisaalta kykyä olla arvoisesi ja samaa mieltä. Et ole kotityyppiä, joten kodinhoito pitäisi luonnistua, tykkään olla esillä ja näkösällä. Kaikille rakkautta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisään, arvostat seksikkyyttä, ulkonäköä, naisen kykyä muovautua sinuun, napakoita kommentteja, toisaalta röyhkeää asennetta toisaalta kykyä olla arvoisesi ja samaa mieltä. Et ole kotityyppiä, joten kodinhoito pitäisi luonnistua, tykkään olla esillä ja näkösällä. Kaikille rakkautta.

Nuorempana minullakin oli jotain tuonnepäin, kasvoin ulos niistä asenteista. Siksi heittäisin pois vanhoja ajatusmalleja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nuorempana minullakin oli jotain tuonnepäin, kasvoin ulos niistä asenteista. Siksi heittäisin pois vanhoja ajatusmalleja.

Henkinen kasvu ❤️

• Anonyymi

Täältä ei ole aasinsiltoja irl. Turhaa kirjoittelet ja kyselet.

Hyvää Syksyä kaikille!

• Anonyymi

En lue kuin fiksut vastaukset vain. Ei kannata tuhlata aikaa ja kirjoittaa trollaamista.En lue mitään muuta kuin fiksut vastaukset vain

• Anonyymi

En lue kuin fiksut aplle tehdyt aloitukseen liittyvät vastaustaukset.En yhtään mitään muuta.

• Anonyymi

Kannattaa omata sen verran älykkäättä että ymmärtää aloituksen ja mitä siinä sanotaan ja vastaa siihen jos sen tuntee omakseen.

• Anonyymi

Juu, en halua!

• Anonyymi

Tämä ei ole sellaiselle joka ei halua.Mutta huomionkipeyttä vastasit tähän.Halusit vastata haaveilla aloittajasta.Tällä kertaa et vaan millään pystynyt parempaa kirjoitusta apn pohjaan ympärille tekemään,kuten tässä on tarkoitus, mutta jokainen kykyjensä mukaan tähän kirjoittaa.

• Anonyymi

Ap vetää pohjat tämän tästä.

• Anonyymi

Vesalassa.

• Anonyymi

Joo

• Anonyymi

Universumi on nyt ehkä on tässä parhaillaan vihjaamassa jotain, merkin voi toki jättää huomioimattakin. Sille kukaan ei voi mitään. Mikään ei olisi mieluisampaa kuin olla kanssasi nyt ja tulevaisuudessa, mutta maailmaa ei kukaan pysty uneksimaan haluamakseen. Minullakin ollut tässä harha jo pidempään että kaikki pysyisi ikuisesti samana, sinä mihin olen itseni totuttanut. Ja mikä tehnyt minusta minut. Ihan kohta minä olen joku muu, jolle sinulla ei ole enää mitään käyttöä, Uimapuku, punaista, M.

• Anonyymi

Jos meinaat, että hän vastauksesi hyväksyy, pitää siinä olla ulkoisestakin jotain, ehkä tuota universumia vähemmälle ja kunnon vastausta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos meinaat, että hän vastauksesi hyväksyy, pitää siinä olla ulkoisestakin jotain, ehkä tuota universumia vähemmälle ja kunnon vastausta

Tee tästä siihen uuteen aloitukseeni uusi vastaus.Ap

• Anonyymi

Tämä vastaus on voimassa

• Anonyymi

Nykyään ajatellessani seksiä ajattelen sinua. Silmiäsi, hymyäsi ja sitä miten olet edessäni. Sinun seurassasi tunnen oloni samalla sekä vapaaksi ja irralliseksi että niin kovin sidotuksi. Se miten tulit elämääni, oli kuin hyökkäys koko elämäntapaani vastaan. Rakastuminen sinuun on saanut minut rakastamaan myös elämää enemmän. Kaikki ympärillä on värikkäämpää nyt. Ja yhteys sinuun niin kovin vahva. Olisiko meillä sitten jokin ihan oma tapamme tavoittaa toisemme, rakkauden koordinaatit. Minihameinen nainen, Sanna, Sari, Salla.

• Anonyymi

Olet rakastunut aphen ja et ole ottanut häneen yhteyttä?Tuekim hyväksyy vastaustasi, koska sinunhan olisi pitänyt ottaa yhteyttä jo ennekuin hänen aloitustaan ensimmäistä kertaa olit edes lukenut .Tuskin hän kaipaa naista,joka ei ole näissä asioissa todella toimelias.

• Anonyymi

Tee siihen uuteen ketjuuni vastaus, mutta mieti oletko muka rakastunut minuun.
        Tuskin olet ja jos olisit miksi et sitä minulle näyttäisi.

• Anonyymi

Yritän aina asemoida itteni sen sun vakituisen kulkureittis varrelle, et oo voinu kyllä olla huomaamatta sitä. Niin että ei sullakaan ihan kaikki palikat ole tallessa, kun et tee mitään. Jokin ihmeellinen salakähmäisyyden mestariteos tämä koko juttu. No tiedostan kyllä oman epäluottamukseni, ihan elämään yleensä. Olet toki jotain opettanut siitä ja välillä ajattelen että testaat tässä minua nyt siksi. Aika outoa, ettemme puhu oikeastaan juuri mitään ja sitten ottaisin yhteyttä kuitenkin. Legginssit, sinistä

• Anonyymi

Ulkoinen ja vihjeet nimestä,ne puuttuu tästäkin,tuskin hyväksyy tälläisenään edes vastaukseksi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ulkoinen ja vihjeet nimestä,ne puuttuu tästäkin,tuskin hyväksyy tälläisenään edes vastaukseksi

Tee tästä siihen uuteen ketjuuni vastaus

• Anonyymi

Aaveitteni ja minun välissä voi olla hieman ahdasta, ainakin siihen sovittautuminen vaatii tahtoa. Jotkut sopimukset ovat sanattomia, solmiutuvat itsekseen tekojen myötä. Mieti tätä siis, mihin haluat sotkeutua. Olen tottunut aaveisiini, jopa viihdyn niiden parissa, joten mitään pakkoa ei ole mihinkään. En kaipaa pelastajaa siis. Naisella farkut ja punainen pusero.

• Anonyymi

Tuskin ap haluaa lukea mistään aaveista yhtään mitään. Tästäkin puuttuu vihjeet ulkoisesta ja nimestä, pelkkää ghostbusteria.

• Anonyymi

Tee tästä siihen uuteen ketjuuni vastaus. Mutta aaveet pois

• Anonyymi

Olet se, joka puhuu minulle silmillään yhä edelleen, siitähän on jo vuosia.
      Olen kyllästynyt tietoisuuden ylivaltaan, pakenen sitä nykyään uneen. Sitähän elämä on pakoyrityksiä toisiinn todellisuuksiin. Lohtua ja unohdusta. Elämä on sattumaa, minulla on käynyt vähän huono säkä. Ehkä teet jo viisaammin jättäessäsi tämän väliin. Lyhyet sortsit, H-nainen

• Anonyymi

Vihjeet ulkoisesta puuttuu, ne oltava, että vastaukseksi hyväksyy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vihjeet ulkoisesta puuttuu, ne oltava, että vastaukseksi hyväksyy.

Tee tästä siihen uuteen ketjuuni vastaus

• Anonyymi

Tämä vastaus on voimassa. Ap

• Anonyymi

Et tiedä minusta mitään, en ole se millaiseksi luulet minua. Se miltä näytän ei ole se mitä olen. Puhdas fantasia. Sinä samoin. Nainen ulkoiluasussa.

• Anonyymi

Olikos tässä tuolle aplle ulkoisesta tai nimestä mitään?Ei ollut.Tudkin se tätä vastausta hyväksyy vaikka sille ottaisi yhteyttä. Sehän on tosi tarkka näistä sitten kun se joskus nää lukee.

• Anonyymi

Tee tästä siihen uuteen ketjuuni vastaus. Paranna vastausta.

• Anonyymi

Voishan meillä olla vänkää yhessä. Huomasin just yhen yhdistävän piirteen, kun katoin sun kuvaas tuolla. Livessä en oo sitä nähnykkään, mistä lie johtuu. Mut vakavasti puhuen, mitä siitä tulis tai oikeestaan olisko joku muu meidän juttu. En tiedä, susta on kuitenki kiva tunne. Jos asiat olisivat hieman toisin, olisin varmasti tehnyt jo aikoja sitten jotain. nainen farkuissa.

• Anonyymi

Miksi sitten turhaan tuolle aplle vastaat?Eihän se tässä sellaista hae mikä ei pysty mitään tekeen.Oothan huomannut ,että tämän ketjun ap ei tule tekemään asialle yhtään mitään. Siksihän tämä aloitus on sillä ukolla tälläinen.

• Anonyymi

Tee tästä siihen uuteen ketjuuni vastaus. Mutta mietin ja lue se aloitukseni ennen kuin vastaat jos vastaat.

• Anonyymi

Jos haluat kysyä jotain, laita kysymys vastauksen perään. Myös silloin luen vastauksen nyt kokonaan. Vielä en ole lukenut yhtään vastausta, ne otettu muistiin.

• Anonyymi

Yhtään viestiä puhelimeen ei ole tullut joten kävin lukemassa vastaukset ja ne kertovat, että nehän oli tehty juuri jättäen pois asioita mistä ap pyysi kirjoittaan,joten yhtään vastausta ei ole hyväksytty vastaukseksi edes.
      Edes millin verran voisi koittaa tehdä hyvä vastaus,kun tässä tehdään apn pohjaan hyviä vihjeitä itsestäsi,yms sisältävä vastaus ja sitten yteyden otto aloittajaan ja ehdotus läheisistä väleistä. Mutta kyllä se näissä vastauksissa tähän asti on ollut,että vastaus mihin ei olla viitsitty oikeasti korkeluokkaisesti panostaa on ollut vastaus mistä ei ehdotusta läheisistä väleistä tule,siksi kaikki vastaukset menevät uusiksi. Sen voi uusia, sekin kertoo,että ellei uusi niin se oli huomionkipeyttä tehty vastaus vailla panostuksen häivää.
      Aloittaja.

• Anonyymi

Jos sä ap niitä viestejä puhelimees haluut, niin laita sitten puhelinnumeros aloitukseen. Hanki vaikka prepaid-liittymä niitä varten, jos haluat identiteettisi pysyvän salaisena. Muuten sun on turha itkee täällä ettet viestejä saa, kun KUKAAN EI TIEDÄ SUN PUH.NROA, saati sitä kuka olet, jotta niitä viestejä ylipäätään vois laittaa. Yritä ymmärtää edes se.

Ja tää ei ole trollaus, vaan ystävällinen vinkki. Muussa tapauksessa pidä kerrankin lupaukses, ja lopeta itse näillä aloituksilla trollaaminen.

• Anonyymi

Ap ei lue kuin fiksut vastaukset vain. En lue mitään muuta paskaa näistä

• Anonyymi

Mistä tiedät, että ketjussa on "padkaa" jos et lue? Sinä et tiedä mikä on paskaa lukematta. Olisiko järkevämmin ilmaistu, että jätät huomiotta.

Tympiikö?

• Anonyymi

Joo

• Anonyymi

höpö höpö eei jaksa vastata enää

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uuh! Mediapersoona Janni Hussi yllättää kuumana narubikineissä ilkamoiden: "Yritin sihdata tota..."

Janni Hussi viettää Kreetalla kuumaa lomaa kihlattunsa Joel Harkimon kanssa. Tämä kuva on saanut eniten tykkäyksiä Instassa, eikä ihme! https://www.su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      6998
    2. Nainen kuoli saatuaan Pfizer -koronarokotteen

BBC: New Zealand woman dies after receiving Pfizer vaccine https://www.bbc.com/news/world-asia-58380867
      Seinäjoki
      90
      3077
    3. Bile-Sanna laittoi ylimielisen insta-viestin

Nyt se keulii taas. Ylimielinen bile-Sanna kuittailee boomereille. Marinin mielestä muut on retuja paitsi hänen bilejenginsä. Viestin voi tulkita niin
      Maailman menoa
      492
      2319
    4. Miettinyt tässä sun älynlahjojasi

Kun on tässä tullut seurattua sun tekemisiäsi jonkin aikaa, niin kiinnittänyt huomiota pään käyttöön yleisemmin. Naisesta kyse. Yksinkertaisuus ei ole
      Tunteet
      213
      1863
    5. Rokottamaton hoitaja levitti tautia?

Tämä on linja nyt. Koronanatsit ovat tosissaan. Rokottamattomia kohtaan on järjestelmällistä vainoa, syyllistämistä, lokaamista, häpäisyä, uhkailua ja
      Maailman menoa
      334
      1475
    6. Onko sulla nainen tunteita vieläkin mua kohtaan

Nään unia susta ja en voi olla ajattelematta sua 🙂 ja kun välillä ajattelen tuntuu kuin säkin ajattelisit mua kehossa kihelmöi lämpimät aallot ja jo
      Ikävä
      63
      1336
    7. Puukotus Prismassa

Joensuun prismassa tapahtuu. Kuka puukotti ja ketä? https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/28709f6c-f1b2-44c1-937d-1dd050f60b33 Oliko asialla kentien n
      Joensuu
      28
      1336
    8. Mitäs puuhaat mies mukava ja miellyttävä

Että sulla on ihana ääni🤩
      Ikävä
      63
      1264
    9. Et halua mitään väärinkäsityksiä

ja että siksi käännät selkäsi mulle. Älä tee omia johtopäätöksiä. Joohan ihana?
      Ikävä
      105
      1219
    10. Olen surullinen

ja pahoillani. Ehkä lopulta ymmärsin. Pysyn kaukana.
      Ikävä
      19
      931
    Aihe