Kumpi vaihtuu syksyllä aiemmin

Pitkät valot autoon, vai lyhyet kalsarit pitkiin?

18

116

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tottakai pitkät kasarit.

• Siis kalsarit😅

• valtakunta kirjoitti:

Siis kalsarit😅

Minulla myös, luulisin ainakin

• pujotteIija kirjoitti:

Minulla myös, luulisin ainakin

Itse käytän vaan kahtia housuja, ei ole edes takkia niin kerrospukeutuminen on alkanut.

• Anonyymi

Minulla oli jo pitkät kalsarit reilu pari viikoa sitten, kun oli ensimmäiset yöpakkaset ja auton lasit ja katto kuurassa jo iltayöstä.
      Kevyt toppahousut on olleet jo jalassa, tosin pitkiä kalsareita ei ole nyt tarvinut, kun on ollut +11 lämmintä, niin kaupassa tulee kuuma ja sellainen väsynyt olo, kun pitkät kalsarit ja kevyt toppahousut kuumottaa ja vie voimia.

• Anonyymi

Kalsarit, koska olen vilukissa, enkä omista autoa.

• Anonyymi

Mulla on ollut pikkarit, ohuet lekkinsit ja Puman golitsit, menessäni koiran kanssa lenkille.
      Välillä juostaan ja vällillä koira tekee tarpeitaan tai lukee "viestejä" lajitovereiltaan. Tuulessa seistessa alkaa pikkuhiljaa paleltamaan, jollei ole legginssejä yllä.
      Toisaalta pihaan tullessa olen ollut usein hiestä märkä, tai ainakin hyvin kostea.

Suihkuun on pakko päästä lenkin tultua; mutt sen jälkeen onkin mukava makoilla hieman sängyn päällä, Mimmin kanssa... jos hän on hereillä.
      tr..likka

• Ainakaan juoksulenkillä ei voi hikeentymistä välttää, kävelylenkillä ehkä voi

• Pitkät valot suksyn hämärillä vaihtuu nopeammin. Lisäpitkiä ei ole, mutta auton omat pitkät.

• Syksyn siis. Pitkiä kalsareita en käytä ennen, kun on pakkasta päivälläkin. Joskus nuorempana oli herkästi kylmä ja pitkää punttia useira kerroksia.

Nykyään riittää alushousut ja verkkarit tai farkut pitkin vuotta, kunnes on pakkasta aamusta iltaan.

• Hämärillä jos tulee kävelijä vastaan, niin vaihdetaan pitkille, et näkee kuka siellä kävelee

• pujotteIija kirjoitti:

Hämärillä jos tulee kävelijä vastaan, niin vaihdetaan pitkille, et näkee kuka siellä kävelee

Niinkö? :D

Olen ajanut yli kaikista. ;P

*oops*

• Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

Hämärillä jos tulee kävelijä vastaan, niin vaihdetaan pitkille, et näkee kuka siellä kävelee

Kävelijän sokaiseminen voi aiheuttaa onnettomuuden.

• Suatana kirjoitti:

Niinkö? :D

Olen ajanut yli kaikista. ;P

*oops*

Ilmankos on kylä hiljentynyt. ;D

• Anonyymi kirjoitti:

Kävelijän sokaiseminen voi aiheuttaa onnettomuuden.

Kävelijän takia ei kai tarvi vaihtaa lyhyille, koska kävelijä ei ole ajoneuvo?

• Suatana kirjoitti:

Ilmankos on kylä hiljentynyt. ;D

Hiljainen on kylätie :D

• Suatana
        pujotteIija kirjoitti:

Hiljainen on kylätie :D

Vain kylän koirat ulvoo nälissään. :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hävetkää rokotetut!

Olen tässä lueskellut näitä palstalla olleita koronakeskusteluja ja saanut hävetä silmät päästäni siksi, että suurin osa rokotettujen kirjoituksista o
      Iisalmi
      352
      3862
    2. Joku pahoitti mielensä Afrikantähti pelistä

Rasismikohu Helsingin yliopistossa – riistoleikkejä ja Afrikan tähti -vitsailua: ”Olen sanaton” Musta vaihto-opiskelija tyrmistyi, kun opiskelijat esi
      Maailman menoa
      189
      3587
    3. Kertokaa yksikin hyvä syy ottaa koronarokote

Tähän saakka on kerrottu vain uskomuksia. Koronarokote ikään kuin olisi ratkaisu ongelmaan. No miksi sitten rokotettuja on sairaalahoidossa siinä miss
      Maailman menoa
      629
      2896
    4. Oot sä oikeasti

rakastunu muhun nainen? Oon kyllä huomannu katseet mutta että kyse ois vakavammasta niin se on tullu yllätyksenä minulle.
      Ikävä
      83
      1603
    5. Iltalehti: Päijät Hämeen teho-osastolla uuvutaan koronan takia. Totuus ketään ei teholla.

Olen koko ajan suhtautunut näihin lehtien pelottelutarinoihin kriittisesti. Niissä ei anneta oikeasti mitään taustatietoja potilaista, määristä, iästä
      Maailman menoa
      340
      1492
    6. Stefu, otathan sinäkin tyttäresi lomalle mukaan?

Sofia kertoi pääsevänsä pian reissuun ( hänhän ei pysty ilman Stefania matkustamaan), joten jään mielenkiinnolla odottamaan, ottaako isä tyttärensä mu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      121
      1419
    7. Ihanaa Espanjan lomaa Martina, lapset ja Hannu

Olette loman ansainneet ❤️
      Kotimaiset julkkisjuorut
      102
      1308
    Aihe