Pervo kyttää lapsia.

Anonyymi

Pajatien ja Nojamaanlahdentien kulmilla joku mies kyttäilee ruskeanharmaalla farmari-autolla lapsia.
Kyselee kuulemma voiko viedä heidät kotiin,
Nyt tarkkana ihmiset,onko havaintoja?

6

279

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oliko mondeo?
      Semmoisesta on huhuja kuulunut?
      Kiinni se on saatava.

• Anonyymi

Rulle?

• Anonyymi

Nyt tarkkana, ettei mopedi karkaa käsistä.

Asiasta informointi on hyvä asia, mutta pidemmälle meneviä johtopäätöksiä ei vielä kannata tehdä, koska äkkiä kaikki ruskeanharmailla farmareilla ajavat on pedofiiliraiskaajia.

• Anonyymi

Tämä juuri, itsekin ajelen tuon värisellä farmarilla.

• Anonyymi

Poliisit

• Anonyymi

Nätkin kaupan eessä kans jutteli jollekin tytölle jolla oli luonnonkiharat hiukset ja talutti oranssia trimmattua koiraa.. näinköhän alkaa kohta häviämään lapsia täältä päin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kertokaa yksikin hyvä syy ottaa koronarokote

Tähän saakka on kerrottu vain uskomuksia. Koronarokote ikään kuin olisi ratkaisu ongelmaan. No miksi sitten rokotettuja on sairaalahoidossa siinä miss
      Maailman menoa
      548
      1979
    2. Hävetkää rokotetut!

Olen tässä lueskellut näitä palstalla olleita koronakeskusteluja ja saanut hävetä silmät päästäni siksi, että suurin osa rokotettujen kirjoituksista o
      Iisalmi
      255
      1766
    3. Oot sä oikeasti

rakastunu muhun nainen? Oon kyllä huomannu katseet mutta että kyse ois vakavammasta niin se on tullu yllätyksenä minulle.
      Ikävä
      62
      1157
    4. Iltalehti: Päijät Hämeen teho-osastolla uuvutaan koronan takia. Totuus ketään ei teholla.

Olen koko ajan suhtautunut näihin lehtien pelottelutarinoihin kriittisesti. Niissä ei anneta oikeasti mitään taustatietoja potilaista, määristä, iästä
      Maailman menoa
      294
      1123
    5. 72
      1023
    6. Stefu, otathan sinäkin tyttäresi lomalle mukaan?

Sofia kertoi pääsevänsä pian reissuun ( hänhän ei pysty ilman Stefania matkustamaan), joten jään mielenkiinnolla odottamaan, ottaako isä tyttärensä mu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      92
      998
    7. Onko pakko revittää niitä autoja ja huudattaa ämyreitä!

Kello on yli 00:00 koko illan on revitetty autoja kiihdytetty ja huudatettu ämyreitä. Eikö ole oikeasti mitään kehitettävämpää tekemistä? Ihmiset yrit
      Hyrynsalmi
      51
      860
    Aihe