Pertti Nyykort laulaa ratiossa

Anonyymi

Se on perttiii, nyykorttii! Nii just, ja niin ku must ja hei kamoon, ku timantit on ikuisiaa.... laulaa perttimme ratiossa näin joka Haapaveelläki raikaa. Hei kippis ja kulaus, märkää tahtoo sitä märkää, laulaa tämä pertti, nyykorttimme. Kekä tietää ja millä maalataan, mut minä hepsankeikkaan siitä, sillä saletisti natsaa ja hiihtäjä patsaa!

4

230

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kotsaa se niin, ku putsaa ja saletisti natsaa! Tri Nolokin ja kita Molokin on nakotettu vaaksalleen momenttiin, jotta haapavedellä käy ja kukkuu. Petteri Nyykortti nukkuu. Lukkuu ottaa ja silleen mottaa, ku käkösen tylli lyikytti simmelinsä hiihtäjäpatsaxen suxen aluxeen niin, että sauwal läx kuleximaan menemään!

• Anonyymi

Son Haapaveeltä ,hiihtopatsaan serkku kuulema

• Anonyymi

Niin ne kertoo kylillä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ne kertoo kylillä

Pentti Eskortti on kovempaa heviä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kertokaa yksikin hyvä syy ottaa koronarokote

Tähän saakka on kerrottu vain uskomuksia. Koronarokote ikään kuin olisi ratkaisu ongelmaan. No miksi sitten rokotettuja on sairaalahoidossa siinä miss
      Maailman menoa
      555
      2062
    2. Hävetkää rokotetut!

Olen tässä lueskellut näitä palstalla olleita koronakeskusteluja ja saanut hävetä silmät päästäni siksi, että suurin osa rokotettujen kirjoituksista o
      Iisalmi
      258
      1893
    3. Oot sä oikeasti

rakastunu muhun nainen? Oon kyllä huomannu katseet mutta että kyse ois vakavammasta niin se on tullu yllätyksenä minulle.
      Ikävä
      63
      1181
    4. Iltalehti: Päijät Hämeen teho-osastolla uuvutaan koronan takia. Totuus ketään ei teholla.

Olen koko ajan suhtautunut näihin lehtien pelottelutarinoihin kriittisesti. Niissä ei anneta oikeasti mitään taustatietoja potilaista, määristä, iästä
      Maailman menoa
      295
      1149
    5. 72
      1046
    6. Stefu, otathan sinäkin tyttäresi lomalle mukaan?

Sofia kertoi pääsevänsä pian reissuun ( hänhän ei pysty ilman Stefania matkustamaan), joten jään mielenkiinnolla odottamaan, ottaako isä tyttärensä mu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      1026
    7. Onko pakko revittää niitä autoja ja huudattaa ämyreitä!

Kello on yli 00:00 koko illan on revitetty autoja kiihdytetty ja huudatettu ämyreitä. Eikö ole oikeasti mitään kehitettävämpää tekemistä? Ihmiset yrit
      Hyrynsalmi
      52
      885
    Aihe