Aittiksen Siwa ja Lankilan Pub Ystävävyys seura

Anonyymi

AI-Anon vertaistukiryhmä. Alkoholistien läheisille. Kaivokatu 5, Torst. klo 17-19.
Satu kahvila. Satutuokion jälkeen hoitajan ohjaamaa tekemistä. Ruissalon kirjasto

5

110

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvät länsikotkalaiset jakakaa tätä hyvää sanomaa opiksi ja avuksi. Vertaistuki on tarpeellista lasten , läheisten ja ympäristön puolesta. Osallistukaa ne joihin kalikka kalahtaa ja jos kantti kestää.

• Anonyymi

Ystävyysseuran yhteiskuljetus 16.08 Ruonalan lumenkaatopaikan risteyksestä.

T. Taksiherttua Aitis , euroja mukaan ja hattu kiertämään.

• Anonyymi

Tarkenna navigaattoriin 60.478579058129455, 26.857932359884625

Pohjinmeren ja pohjikarintien risteys. Omalle bemarille parkkitilaa Tiiliruukin veneparkissa vertaistuki ajaksi.

Helluntai seurakunnan virsikirja mukaan .

• Anonyymi

Perjantaina kokoontumis ajo Prisman Alkolla,kordinaatio ei ei toimi kumpi krkeää ensin? Riittääkö Elmo.

• Anonyymi

Arvaatko, mitkä olivat 1980-luvulla suosituimmat tytön ja pojan ensimmäiset etunimet?
      Heidi ja Mikko
      Hanna ja Antti
      Sanna ja Juha
      Jenni ja Mika

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kertokaa yksikin hyvä syy ottaa koronarokote

Tähän saakka on kerrottu vain uskomuksia. Koronarokote ikään kuin olisi ratkaisu ongelmaan. No miksi sitten rokotettuja on sairaalahoidossa siinä miss
      Maailman menoa
      548
      1979
    2. Hävetkää rokotetut!

Olen tässä lueskellut näitä palstalla olleita koronakeskusteluja ja saanut hävetä silmät päästäni siksi, että suurin osa rokotettujen kirjoituksista o
      Iisalmi
      255
      1766
    3. Oot sä oikeasti

rakastunu muhun nainen? Oon kyllä huomannu katseet mutta että kyse ois vakavammasta niin se on tullu yllätyksenä minulle.
      Ikävä
      62
      1157
    4. Iltalehti: Päijät Hämeen teho-osastolla uuvutaan koronan takia. Totuus ketään ei teholla.

Olen koko ajan suhtautunut näihin lehtien pelottelutarinoihin kriittisesti. Niissä ei anneta oikeasti mitään taustatietoja potilaista, määristä, iästä
      Maailman menoa
      294
      1123
    5. 72
      1023
    6. Stefu, otathan sinäkin tyttäresi lomalle mukaan?

Sofia kertoi pääsevänsä pian reissuun ( hänhän ei pysty ilman Stefania matkustamaan), joten jään mielenkiinnolla odottamaan, ottaako isä tyttärensä mu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      92
      998
    7. Onko pakko revittää niitä autoja ja huudattaa ämyreitä!

Kello on yli 00:00 koko illan on revitetty autoja kiihdytetty ja huudatettu ämyreitä. Eikö ole oikeasti mitään kehitettävämpää tekemistä? Ihmiset yrit
      Hyrynsalmi
      51
      860
    Aihe