PÄIVÄN MINÄKUVA.

Anonyymi

Minä olin markkamiljonääri jo 26 vuotiaana ollessani edelleen "lapiomies".
Minulla oli muutama kaveri töissä urakointifirmassa, joka teki pääasiassa betonilattioita, rappauksia ja tasoituksia.

Johtajaksi siirryin vasta 1999 pois ruumiillisista töistä.

Euromiljonääri olin 2001.

Loppuvuosikymmen olikin sitten melkoista seikkailua.
1999 -2001 olin ehdolla vuoden yrittäjäksi kolmena vuonna peräkkäin.

T 2010

Nyt lähdetään farmille kokkaamaan. Huilipäivä kaikilla.

13

106

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hieno tarina resupetteri. Minä olin 9 vuotias kun havaittiin että olen yli älykäs lapsi ja minut siirrettiin suoraan tukioon tuki opetukseen. Siitä suoraan armeijaan luokkaan C, joka tarkoittaa synnynnäistä sotakonetta jonka ei tarvi mennä oppimaan amatööreiltä. Kampura jalkojen vuoksi en päässyt pakoon himokasta enoa.
      Eno lopetti rääkkäämiseni vasta siihen kun se näki kerran peilistä että hymyilen.

Matkalla maitokauppaan tapasin Aimon, mutta rakkaus oli onneton. Odotin Aimoa turhaan sätkä vehkeiden haku matkalta takaisin kotiin kantaen Aimon edellisestä liitosta olevia 19 vuotiaita kaksosia ruokkien niitä tutti vellillä. Sitten nekin otettiin huostaan. Myöhempi historiani onkin ihan ledendaarinen.
      Valmistuin kellohame tanssijaksi viisi kymppisenä mutta sitten kihti vei jalat. Arin kanssa kävittiin Hua Hinissa ja Bhuketissa taksilla. Siinä oli laatua ja tasoa siinä matkassa.

Nyt olen Paraisten Hoivakoti MuIkunmutkassa siivousparvekkeen päivystävänä sätkämiehenä. Koskaan ei tiedä jos Aimo sieltä tulee valkoisella hevosella tai ladalla hakemaan mut pois täältä.

• Anonyymi

Betonilattia Ex-Pertti se ruiskubetonoi pilareita, tarkistaa betonin vetolujuuden ennen parketin asennusta ja tyylinäytteenä Edenin pihalla hotellin uima-allas, jonka reuna-alueet valmistumisen jälkeen heti vuosikymmeniä kuluneet.

• Anonyymi

Aikamoinen on tämä meidän minä-minä-minähenkilö.
      Miljonääriksi itseään leipoessaan on samaan aikaan leiponut sadassa katutappelussaan vastustajiaan samalla ollen arvostettu karate- ja thaiboxurheilija, jopa valmentaja ja leireillyt runsaasti Thaimaassa.
      Itseopiskeli itsensä ravintoterapeutiksi lisätienesteinään herbapillerit ja iltakoulusta sai rakennusteknikon paperit.
      Siinä välissä rakensi kaksi ok-taloa salaluukkuineen kun ajeli 12 tuntisia työpäiviään Lahden ja Hesan välillä.
      Välillä vähän vapaatakin piti lapinmatkailun, veneilyn tuut tuut ja parisataatuhatta kilsaa moottoripyörällä ajaen ristiin rastiin eurooppaa kun ei ollut kamelilla ratsastamassa, tai asuntoautoilemassa appiukon autolla.
      Vähän aikaa tosin vei kaataa 400 naista, mutta sehän häneltä ei kauaa aikaa vie.
      Sitten hän ryhtyi ison pomon neuvonantajaksi aiheuttaen pohdinnan miksi hän ei itse ryhtynyt isoksi pomoksi, johtajamiehiä kun on vimpan päälle.
      10 vuoden sbugekausi ja kaksi kertaa ulkotuokintaohjaus, sekä muutamat pahoinpitelytuomiot joista hän on ylpeä, on vain osoitus että hän on miesten mies.
      Hän tietää mitä on todellinen rakkaus, hän rakastaa itseään yli kaiken ja kaikki muutkin rakastaa häntä.
      Hän on julkaissut itsestään anonyyminä anonyymeille internetissä nautittavakseen korkeatasoisia minäkuvia eri kehonosistaan, kuten kokovartaloposeerausta, fitnesbebaa, hauista, pohjetta, varpaita, sormia, nyrkkiä ja jopa kämmentään passin kanssa.
      Hän on myös taitava ja voimakas tasapainoilija, osaa seisoa yhdellä kädellä.

• Anonyymi

Toiset osaa enemmän kuin toiset - se pitää sinun hyväksyä!

Tosin ei minustakaan ole noi tappelulajit ja tappelut kehumisen arvosia.
      Kerran Ruotsissa oli humalassa pahapäinen japanilainen Karatemestari joka kehui "Käteni ovat Japanissa rekisterissä kuten aseet - ovat niin tappavat!"

Siinä ringissä istui suomalainen riu'n laiha juoppo joka totesi; "Minulla on himassa rekisreröimätön Parabellum, isän sotasaalista, ja kun liikutan sormea 2mm Karatemiehet kaatuu...."

Siihen loppui japanilasen uho!

Ja niinhän se on. Jenkeissä jo 2-3 vuotiaat ampuu isiään, siskojaan ja veljiään. Isi kun oli hyvä ja ylpeä ope.
      Nyrkkitappelut ovat rahvaan lajeja ja vanhanaikaisia. Herrasmiehet ampuu. On tasaväkisempää hommaa.

• Anonyymi

Nyt tämä internetin kovanaamaisin persukokoomuslainenviherpiipertäjäpuskarunkkari on tehnyt uuden aluevaltauksen ryhtyen rohkeasti anonyyminä järjestämään itselleen rosisreissua luikkien tapansa mukaan anonyyminä anyymiytensä taakse kykenemättä asioimaan omana itsenään. koska on perusolemukseltaan metroseksuaali neiti-ihminen jolla miehinen ajatuselin kertomansa mukaan suuri jonka suuruudesta exvaimo sinisen pillerin iltamissakin oli aivan tyttöjen taivaassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt tämä internetin kovanaamaisin persukokoomuslainenviherpiipertäjäpuskarunkkari on tehnyt uuden aluevaltauksen ryhtyen rohkeasti anonyyminä järjestämään itselleen rosisreissua luikkien tapansa mukaan anonyyminä anyymiytensä taakse kykenemättä asioimaan omana itsenään. koska on perusolemukseltaan metroseksuaali neiti-ihminen jolla miehinen ajatuselin kertomansa mukaan suuri jonka suuruudesta exvaimo sinisen pillerin iltamissakin oli aivan tyttöjen taivaassa.

I love Jokke Pappa! Vaikka Numeromies ei oikein hallitsekaan Facebookinsa asetuksia, niin hienosti kyllä pitää suomalaisten mainetta yllä Hua Hinissa.
        https://www.youtube.com/watch?v=FqA3Zo2cxKI
        Kannattaa katsoa tuota naamaa, sillä se on kovan kunnon ja vähäisen suolankäytön tulosta.
        Hänhän ryhtyi neuvomaan suolankäytöstä 50 kiloa kevyempää atleettista nimimerkkiä 2010. Tällä kertaa siis tulee rosisreissu jos julkaisee Facebookin julkisia tietoja jotka sankari on sinne itse kirjoittanut.

Hyvä! Sillä minäkin haluan sinne rosikseen. Numeropässillä ei siis ollutkaan mitään sotilas eikä lentäjänuraa. Ei edes omaa kämppää Suomessa eikä Hua Hinissa. Asuu vuokralla halvimmassa luukussa mitä löytyy. Naama on turvoksissa kuin olisi seinään juossut. Sepelvaltimotautimiehellä ei ollutkaan kova kunto, vaan heiluu sairaaloissa Suomen ja Thaimaan väliä, kuitenkin ollen Suomessa sen verran yli puoli vuotta vuodesta, että kelakortti toimii. Juoppo sairaseläkeläinen siis kyseessä ja mieleltään myös vakavasti sairastunut tukoksien vuoksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

I love Jokke Pappa! Vaikka Numeromies ei oikein hallitsekaan Facebookinsa asetuksia, niin hienosti kyllä pitää suomalaisten mainetta yllä Hua Hinissa.
        https://www.youtube.com/watch?v=FqA3Zo2cxKI
        Kannattaa katsoa tuota naamaa, sillä se on kovan kunnon ja vähäisen suolankäytön tulosta.
        Hänhän ryhtyi neuvomaan suolankäytöstä 50 kiloa kevyempää atleettista nimimerkkiä 2010. Tällä kertaa siis tulee rosisreissu jos julkaisee Facebookin julkisia tietoja jotka sankari on sinne itse kirjoittanut.

Hyvä! Sillä minäkin haluan sinne rosikseen. Numeropässillä ei siis ollutkaan mitään sotilas eikä lentäjänuraa. Ei edes omaa kämppää Suomessa eikä Hua Hinissa. Asuu vuokralla halvimmassa luukussa mitä löytyy. Naama on turvoksissa kuin olisi seinään juossut. Sepelvaltimotautimiehellä ei ollutkaan kova kunto, vaan heiluu sairaaloissa Suomen ja Thaimaan väliä, kuitenkin ollen Suomessa sen verran yli puoli vuotta vuodesta, että kelakortti toimii. Juoppo sairaseläkeläinen siis kyseessä ja mieleltään myös vakavasti sairastunut tukoksien vuoksi.

Niin, anonyymit kovasti tahtoo rosikseen kovanaama-anonyymeinä atleettisen anonyymiesikuvansa rinnalle.
        Se on miesten puhetta tuo laatua Pattayan rakas anonyymikovis.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, anonyymit kovasti tahtoo rosikseen kovanaama-anonyymeinä atleettisen anonyymiesikuvansa rinnalle.

Joka tunkee päänsä pensaaseen, todellinen miesten mies.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kommentoi ruskeakielinen jorma veli

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Minkä ikäisenä sinulla alkoi kyselyikä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Hyvä avausotsikko imee rakkaita kommentoimaan omia viisauksiaan atleettisen itse mennen farmille viettämään huilipäivää klooniensa hoitaen suomi24 asioinnit puolestansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä avausotsikko imee rakkaita kommentoimaan omia viisauksiaan atleettisen itse mennen farmille viettämään huilipäivää klooniensa hoitaen suomi24 asioinnit puolestansa.

Delegointi on internetfeikkailun ammattitaidon ehdoton edellytys.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Delegointi on internetfeikkailun ammattitaidon ehdoton edellytys.

Miten muuten on päiväsi sujunut? Vaimon kanssa vähän muhinointia ja yhdessä kokkailua, ehkä romanttinen yhteisuinti 25 metrin altaassa? Tai kävitkö pojan kanssa salaisella moottoriradalla vähän treenaamassa? Eilenhän ostit fliteboardit, huomenna sitten Phuketiin kun tänään et ehtinyt palstallisista ja perheellisistä syistä?
        Oikealla liikemiehellä minuutin päivystysvaste tänään näköjään.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Bile-Sanna vai pääministeri-Marin? Lue Ukkolan kolumni

Bile Dani on saanut haastajan Bile Sanna. Seiska ja Iltalehti uutisoivat alkoholin huuruisista julkkisjuhlista, jollaisia pääministerimme Sanna Marin
      Maailman menoa
      487
      7589
    2. Mikko Kuustonen paljastaa Hanna-rakkaan yllättävän teon kriisin keskellä: "Ne on rankkoja..."

Mikko Kuustonen ja Hanna Brotherus on kyllä mielenkiintoinen pari. Rakastuneet kypsissä kymmenissä ja uusioperhettä pukkaa: https://www.suomi24.fi/vii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      15
      2471
    3. Kepulaiset arvioivat Marinin ruumiinrakennetta

Keskustan pää-äänenkannattajalehti Suomenmaa teki arvioita Marinin terveydentilasta muun muassa hänen siivousintonsa, ruumiinrakenteen ja juoksuharras
      Maailman menoa
      157
      2440
    4. Uuh! Mediapersoona Janni Hussi yllättää kuumana narubikineissä ilkamoiden: "Yritin sihdata tota..."

Janni Hussi viettää Kreetalla kuumaa lomaa kihlattunsa Joel Harkimon kanssa. Tämä kuva on saanut eniten tykkäyksiä Instassa, eikä ihme! https://www.su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      8
      1393
    5. Et halua mitään väärinkäsityksiä

ja että siksi käännät selkäsi mulle. Älä tee omia johtopäätöksiä. Joohan ihana?
      Ikävä
      82
      664
    6. Nyt tiedän, meidän pitäisi nainen

harrastaa seksiä niin ei kumpaakaan ujostuttaisi.
      Ikävä
      41
      629
    7. Rokottamattomat ovat tehneet itse itsestään panttivankeja

Olisiko nyt pikkuhiljaa aika luopua rokotevastaisuudesta ja hakea se rokote? "Presidentti ei esimerkiksi puhu siitä, että koronarokotetut olisivat ro
      Kokkola
      83
      595
    8. Matematiikkaa

Mitä tiukemmat vaatimukset puolison tai seksikumppanin suhteen, sitä pienempi valinnanvara. Pätee molempiin sukupuoliin. Monilla on niin suuret vaatim
      Sinkut
      141
      564
    Aihe