Miettinyt tässä sun älynlahjojasi

Anonyymi

Kun on tässä tullut seurattua sun tekemisiäsi jonkin aikaa, niin kiinnittänyt huomiota pään käyttöön yleisemmin. Naisesta kyse. Yksinkertaisuus ei ole sinänsä huono asia. Kyllähän vähemmälläkin kapasiteetilla pärjää ja voi olla viehättävä. Tämä ole moite, mutta se selittää monia asioita.

205

2399

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Antoiko nainen pakit ja nyt suututtaa? Ei taida sunkaan lanttu paljoa säteillä, kun tuollaisen aloituksen teit. Hyi sentään.🙄

• Anonyymi

Huokuu oikein epävarmuus aloituksesta. Alennetaan toista muka sanomalla ystävällisesti. Ai kauhea 😁 Noloo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huokuu oikein epävarmuus aloituksesta. Alennetaan toista muka sanomalla ystävällisesti. Ai kauhea 😁 Noloo.

Onko tuo nyt sanottu ystävällisesti? Ei minusta. T: ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko tuo nyt sanottu ystävällisesti? Ei minusta. T: ap

Ei ollut aloituskaan ystävällinen. 🥲 Joten potut pottuina. Yrität toki verhoilla sanomasi -muka ystävälliseksi-
        Ei onnistu minun kohdallani.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ollut aloituskaan ystävällinen. 🥲 Joten potut pottuina. Yrität toki verhoilla sanomasi -muka ystävälliseksi-
        Ei onnistu minun kohdallani.

Niin, sitä tarkoitin min, ettei aloitus ollut ystävällinen. Ei ollut tarkoituskaan, mutta ei tarkoitus olla epäystävällinenkään sinänsä.

• Anonyymi

Ihanan positiivista viestintää.

• Anonyymi

Juu. Ihanaa narsistista viestintää.

• Anonyymi

Millaista hänen pään käyttö sitten on? Miksi se selittää monia asioita?

• Anonyymi

Mietin samaa. 😂 Ehkä koko tarina on aloittajan mielen värittämää.

• Anonyymi

Onko tämä aloitus H-kirjaimella alkavalle naiselle?

• Anonyymi

voisitko kertoa miten päädyit juuri tähän kirjaimeen tuollaisen aloituksen jälkeen 😁
        sivusta n

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

voisitko kertoa miten päädyit juuri tähän kirjaimeen tuollaisen aloituksen jälkeen 😁
        sivusta n

Luulen että hän on itse H. Sivusta n myös.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

sivusta n

Koska jos joku kirjoittaa jotain negatiivista, otan sen itseeni, enkä ala haukkumaan aloittajaa. Jos en joskus käytä päätäni, niin siihen on ihan lääketieteelliset syyt ja teoria, miksi näin välillä käy, liittyy traumatisoitumiseen, eikä sillä ole älynlahjojen kanssa mitään tekemistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska jos joku kirjoittaa jotain negatiivista, otan sen itseeni, enkä ala haukkumaan aloittajaa. Jos en joskus käytä päätäni, niin siihen on ihan lääketieteelliset syyt ja teoria, miksi näin välillä käy, liittyy traumatisoitumiseen, eikä sillä ole älynlahjojen kanssa mitään tekemistä.

Itsellä vaikuttaa työolot ja migreeni.
        SSsivusta. Vain.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mullakin on traumatausta, mutta olen myös oppinut arvostamaan sen verran itseäni etten ota itseeni tuollaista potaskaa jota aloittaja suoltaa. Älyäkin on monenlaista kuten tunneälyä. Kykyä asettua toisen ihmisen asemaan. En halua myöskään haukkua aloittajaa mutta olen hieman surullinen hänen puolestaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mullakin on traumatausta, mutta olen myös oppinut arvostamaan sen verran itseäni etten ota itseeni tuollaista potaskaa jota aloittaja suoltaa. Älyäkin on monenlaista kuten tunneälyä. Kykyä asettua toisen ihmisen asemaan. En halua myöskään haukkua aloittajaa mutta olen hieman surullinen hänen puolestaan.

Hienoa! Sulla on luonnetta! Näin juuri, on olemassa monenlaista lahjakkuutta ja älyä. Kaikkea tarvitaan.

Aloittaja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä on trauma, miltä tuntuu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hienoa! Sulla on luonnetta! Näin juuri, on olemassa monenlaista lahjakkuutta ja älyä. Kaikkea tarvitaan.

Aloittaja

Voi vattu mikä kommentti. Olet oikeasti niin ärsyttävä. Sivusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itsellä vaikuttaa työolot ja migreeni.
        SSsivusta. Vain.

Ei kuule ole S.

• Anonyymi

Sairasta pitää tällaista tilannetta normaalina, jossa voit toisen tekemisiä arvioida ;)

• Anonyymi

Normaalia tai ei, olen vain huomannut asioita. Eikä tämä ole toisen arvottamista, ihminen on sitä mitä hän on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Normaalia tai ei, olen vain huomannut asioita. Eikä tämä ole toisen arvottamista, ihminen on sitä mitä hän on.

Miksi yrität varattua?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen minäkin huomannut sen, että nainen taitaa olla sinulle pakkomielelle ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se ole silloin enää tervettä. Se on sairaalloista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haista paska. Sun mielipiteellä ei ole mulle merkitystä, eikä se muuta totuutta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä totuutta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ahaa, ja te molemmat puhutte samasta henkilöstä. Mielenkiintoista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paska on pahasana

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paska on pahasana

Pahan voi naamioida hyvien sanojen taakse. Sinuna olisin hiljaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pahan voi naamioida hyvien sanojen taakse. Sinuna olisin hiljaa

Parempi AP.n tarkkailla itseään ja muiden käytöstä ensin ja vasta sen jälkeen yhtä tiettyä henkilöä.

• Anonyymi

Ei kaikki voi olla nobelisteja, eikä sitä voi vaatia. Silti voi hän olla mitä parhain ihminen.

• Anonyymi

En edes ymmärrä miten hän kehtaisi kirjoittaa mulle noin. Tietämättä yhtään millainen oikeasti olen ja mitä olen tehnyt elämässäni. Jokaiselle sattuu ns. aivopieruja, myös älykkäille ihmisille. Jotkut asiat on epäolennaisia eikä niihin keskity, niissä sattuu enemmän. Mutta ei hän voi olla kuten aloittaja. Sittenhän olisin oikeasti tyhmä kun häneen ihastuin.

• Anonyymi

En usko, että hän on minuun ihastunut tai ainakaan rakastunut. Mitä se asiaan edes vaikuttaa?

Joskus kyllä tuntuu, että hän on nokkela, mutta sitten tulee niitä tosi hämyjä juttuja. Onko lintu vai kala, vaikea päättää. Tulee vain tehtyä havaintoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En usko, että hän on minuun ihastunut tai ainakaan rakastunut. Mitä se asiaan edes vaikuttaa?

Joskus kyllä tuntuu, että hän on nokkela, mutta sitten tulee niitä tosi hämyjä juttuja. Onko lintu vai kala, vaikea päättää. Tulee vain tehtyä havaintoja.

Miksi luet toista noin tarkkaan ja havainnoit? Tuntematta toista? Toivottavasti koskaan en tule sellaisen kanssa ihastumaan. Hyh

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi luet toista noin tarkkaan ja havainnoit? Tuntematta toista? Toivottavasti koskaan en tule sellaisen kanssa ihastumaan. Hyh

Laskelmoiva narsisti se ap on

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietysti vaikuttaa. Rakastunut käyttäytyy aika typerästi, vaikka olisi älykäskin. Ne tunteet ikäänkuin syö järjen. Mutta vaikutat sen verran itsekeskeiseltä, että antaa olla. En halua puhua kanssasi enempää. Aloitus sai jo huonolle tuulelle. Tulin tänne ihan iloisena ja heti tuli tuollainen tunkkainen aloitus vastaan. En yksinkertaisesti voi sietää tuollaisia ihmisiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi sä yrität varattua?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten opit tuntemaan toista, jos et tee havaintoja?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietysti vaikuttaa. Rakastunut käyttäytyy aika typerästi, vaikka olisi älykäskin. Ne tunteet ikäänkuin syö järjen. Mutta vaikutat sen verran itsekeskeiseltä, että antaa olla. En halua puhua kanssasi enempää. Aloitus sai jo huonolle tuulelle. Tulin tänne ihan iloisena ja heti tuli tuollainen tunkkainen aloitus vastaan. En yksinkertaisesti voi sietää tuollaisia ihmisiä.

Ei minua tarvitse sietää enkä ole sitä pyytämässä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi sun pitää opetella tuntemaan joku varattu? Jätä hänet rauhaan vaan. Ei hän sua halua. Miksi haluat edes tutustua. Lopeta tuo kuvittelu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi sä yrität varattua?

Vihjaako aloitus mitenkään tuohon suuntaan? Ei. Niinpä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vihjaako aloitus mitenkään tuohon suuntaan? Ei. Niinpä.

Mutta jospa et tiedä kaikkea.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitääkö niistä v*ttu kirjoittaa anonyymipalstalle ja syyttää 200 naista julkisesti yksinkertaiseksi. Vaikutat itse hieman jalkeenjaaneelta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuossa muuten vaihtui kirjoittaja keskenkaiken. Sanon vaan ettei älykäs ja tarkka havainnoija nyt havainnoisi sitten päin veetä enempää..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tutustumalla, puhumalla toiselle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi sun pitää opetella tuntemaan joku varattu? Jätä hänet rauhaan vaan. Ei hän sua halua. Miksi haluat edes tutustua. Lopeta tuo kuvittelu.

Sinä puhuit siihen tapaan, etten tuntisi häntä. Jos ei toisesta tee havaintoja, ei häntä voi tuntea. Kommenttisi oli "toista tuntematta".

Rauhaan jättäminen, miten se liittyy aloitukseen tai asiaan? En häntä häiritse millään tavalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä puhuit siihen tapaan, etten tuntisi häntä. Jos ei toisesta tee havaintoja, ei häntä voi tuntea. Kommenttisi oli "toista tuntematta".

Rauhaan jättäminen, miten se liittyy aloitukseen tai asiaan? En häntä häiritse millään tavalla.

Tunnetko sinä sitten naisen? Puhutteko toisillenne kasvotusten ja siitä olet vetänyt nuo johtopäätökset aloitukseen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä on 3-4 kommentoijaa. Et voi viitata jonkin toisen aiempaan kommenttiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo tämän haaran eka 22:31 kommentti ei ollut näiltä, joiden kanssa jatkoit keskustelua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Keskustelemalla ja kysymällä jos joku asia mietityttää . Ihan perusjuttuja. Ei toista tarkkailemalla tutustu keneenkään syvemmin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tunnetko sinä sitten naisen? Puhutteko toisillenne kasvotusten ja siitä olet vetänyt nuo johtopäätökset aloitukseen?

Mitäs luulet, jos tuollaisen aloituksen tekee? Ajatusten lukija en sentään ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä on 3-4 kommentoijaa. Et voi viitata jonkin toisen aiempaan kommenttiin.

Täällä on kyllä aloittaja pyrkinyt vastaamaan kysymyksiin ja syytöksiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäs luulet, jos tuollaisen aloituksen tekee? Ajatusten lukija en sentään ole.

Eli puhutte kasvotusten. Kappas kun me ei olla puhuttu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, häneen se voisi vaikuttaa, mutta hän ei ole minuun rakastunut. Tarkoitin tuolla vaikuttamisella omaa aloitustani ja itse aihetta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tutustumalla, puhumalla toiselle.

Näin on myös tapahtunut.

Aloittaja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Keskustelemalla ja kysymällä jos joku asia mietityttää . Ihan perusjuttuja. Ei toista tarkkailemalla tutustu keneenkään syvemmin.

Näin on tapahtunutkin.

Aloittaja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikka olen yksinkertainen opit tuokin minulta.

• Anonyymi

Emmepä olisi koskaan tavanneet 😃

• Anonyymi

En sanoisi ihan noin.

• Anonyymi

Jospa nyt et miettisi minua. En minäkään mieti sinua 🖕

• Anonyymi

Miettiminen on aika eteerinen käsite. Aika vaivatonta käsitellä pelkkiä ajatuksia.

• Anonyymi

Turhake ap, varmaan joku pizzanpaistaja, loistaa täällä älykkyydellään.
      Hah.

• Anonyymi

Sama tuli mieleen.

• Anonyymi

Jos ollaan samalla työpaikalla, niin toivon sinun lähtevän pian. Voin kyllä järjestää sut sairaslomalle "vahingossa".

• Anonyymi

Ei mun työ anna mulle mitään. En jaksa yksinkertaisesti käyttää kauheasti päätäni, kun ei se ole tarpeen. Mulla on ihan muuta mielessäni. Jää sä vaan ja turruta vaikka kemikaaleilla pääs.

• Anonyymi

Ei tässä ole tarve loistaa.
      Sama se oletko monimutkaisen vai yksinkertaisen kannalla.
      Ollaan älyköitä tai yksinkertaisia, pääpiirteet ovat opi, tee työtä ja rahaa maksajallesi, hanki perhe ja esitä rakastavasi.
      Näistä kun suurin osa on täytetty voi mennä sinne missä ei tarvitse katsoa päivittäistä elämän harhaa ja nauttia elämästä.

• Anonyymi

En hanki perhettä. En todellakaan. En ole massaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pysy siellä :) hukutaan kaikki kuitenkin :)

• Anonyymi

Eläinkuntaan me kuitenkin kuulumme. Jo dinosaurioiden aikana väistelimme niitä helposti koirankokoisina otuksina.
        Eräs tiedemies kertoi telkassa nykyihmisen olevan 40.000 sukupolven perintöä mikroskooppisesta, jakautuneesta solusta alkaen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pysy siellä :) hukutaan kaikki kuitenkin :)

Sulla on kyllä aika ryhmät jutut. Kuvittelet olevas kauhean nokkela ja ystävällinen. Et ole kumpaakaan.

• Anonyymi

Noin itsekin ajattelen. Terveisin aloittaja. Ketjun paras kommentti, joten ei tainnut koskea sinua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noin itsekin ajattelen. Terveisin aloittaja. Ketjun paras kommentti, joten ei tainnut koskea sinua.

Noin pääpiirteissään ainakin olen samaa mieltä, en ihan kaikesta.

Aloittaja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla on kyllä aika ryhmät jutut. Kuvittelet olevas kauhean nokkela ja ystävällinen. Et ole kumpaakaan.

Ei en kuvittele.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä ei ollut aloittajalta.

• Anonyymi

Jätä se puhelin lataamaan ja mee leikkimään vaimosi kanssa pervoleikkejä välillä. Öitä.

• Anonyymi

Kun on tässä tullut nyt mies seurattua sinun toimintaasi niin totean vain, että pään käytössäsi on aika paljon kehitettävää. Siellä ei taida pyöriä muuta kuin yksinkertaisia asioita eli minä nainen. Kyllähän sinäkin niin vähällä kapasiteetilla pärjäät kun vain yksi asia on mielessäsi. Se selittääkin hyvin monta asiaa.

• Anonyymi

Sinä se vasta yksinkertainen nainen olet kun et tajua että täällä on satoja kävijöitä viikon aikana .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä se vasta yksinkertainen nainen olet kun et tajua että täällä on satoja kävijöitä viikon aikana .

Puhuinko minä tästä paikasta? Irl tietysti ;)

• Anonyymi

Tämä saattoi olla häneltä. En ole pitkiin aikoihin nauranut niin sydämeni pohjasta.

Aloittaja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä saattoi olla häneltä. En ole pitkiin aikoihin nauranut niin sydämeni pohjasta.

Aloittaja.

Huh, sitten aloitus ei ole ainakaan mulle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloittaja.

Ei ole häneltä :) olen vain sivullinen. Aikasempi tunniste ei täsmännyt meihin. Mutta ole hyvä nauruista, pidän piikittelystä takaisin ;)

• Anonyymi

Selittää sen miksi sekaannuin sinuun ylipäätänsä:)

• Anonyymi

Ei ole sekaantunut

• Anonyymi

Sama täällä. Hyvät naurut.

Kylläpäs tämä olikin hyvä ilta.

• Anonyymi

AP voi siis olla omien sanojensa mukaan sentään ihan viehättävä. Lohdullinen ajatus. Jotakin pientä dissaajissa kyllä yleensä n, miehillä monesti sekä korvien että jalkojen välissä. Sitten pitää laittaa paha kiertämään, jotta kukaan ei huomaisi. Voi pikkutikkurillikkää...

• Anonyymi

Minä en kehtaisi kirjoittaa kenellekään kuten aloittaja, en edes täällä anonyymina anonyymille. Sellaista viisautta arvostan ihmisissä ja itsessäni. En tuollaista tekoälykästä nälvimistä mitä ap harrastaa.

• Anonyymi

Aivan kuin yksi J. 😌😈

• Anonyymi

Ei aloituksessa ole mitään älykästä, enkä sellaiseen ole pyrkinytkään.

Mistä moiset ajatukset?

Aloittaja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei aloituksessa ole mitään älykästä, enkä sellaiseen ole pyrkinytkään.

Mistä moiset ajatukset?

Aloittaja

Jos nimittelee toista yksinkertaiseksi, pitää itseään häntä älykkäämpänä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos nimittelee toista yksinkertaiseksi, pitää itseään häntä älykkäämpänä.

Näin kyllä, mutta ei se nyt ihan neroutta edellytä. Riippuu ihan vertailukohdasta.

• Anonyymi

Ismo Alanko, Masentunut Ameeba

• Anonyymi

=/

Minun mielestäni sana "normaali" tai "normaalius" antaa, Suomessa,

ihmisille, lähestulkoon natsimaiset, ja täydellisen fasistin määräysvallan

puuttua toisen ihmisen, eli sairaan, tärkeimpään omaisuuteen ja elämään,

omaan elämään,

ja, minusta suomessa on, ja, on täysin liian paljon natseja,

jotka ovat natseja ja fasisteja kaikkein sairaimmille ja heikoille,

ja, heitä ovat esim. omaiset ja lääkärit, yms. aivan kaikki,

ja, käytän kaiken vaikutusvaltani että tätä kirjoitusta ei täältä koskaan

poisteta,

sillä, minusta fasistisempaa ja natsimaisempaa, paikkaa kuin Suomen maa,

ei, löydy, eikä hevin löydy,

N

eli, PAKSU PEKKA,

• Anonyymi

Aloittajana pitäisin suuni kiinni. Haluatko sinä oikeasti, että minäkin alan kirjoittaa sinulle vastaavia tekstejä tänne?

• Anonyymi

Tietenkin saat kirjoittaa mitä haluat. On hyvin todennäköistä, että et kirjoita minusta, joten anna palaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietenkin saat kirjoittaa mitä haluat. On hyvin todennäköistä, että et kirjoita minusta, joten anna palaa.

En ikinä haluaisi loukata jotain oikean elämän ihmistä täällä. En vaan ole sellainen.

• Anonyymi

Mitäpä haet aloituksellasi? Todenperäisyydestä ei voi olla kyse, tuskin sivuaa edes hauskuuttakaan.

• Anonyymi

Kaikki on totta. Pitää kuitenkin muistaa, että on kyse omista havainnoistani. Eihän tämä 100% varmaa tiedettä ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki on totta. Pitää kuitenkin muistaa, että on kyse omista havainnoistani. Eihän tämä 100% varmaa tiedettä ole.

Totuutesi on navan alapuolella ollut ja on jatkossakin lähes 100% varmuudella. Mitä kirjoittamaasi stalkkauteen liittyy muualla, ota selvää varmuudella äläkä uneksi jonnen joutavaa tähtitiedettä.
        Vastaan huutooni, pystytkö samaan?
        Tuskinpa vaan.

• Anonyymi

Ihan sama. Nämä juttusi on saanut mut muuttamaan mieleni. Et ole enää kiinnostava.

• Anonyymi

Sulla on oma ihastuksesi, mieti sitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla on oma ihastuksesi, mieti sitä.

Anteeksi kun edes muuta mietin. Tietysti mietin vaan häntä. Hän on ihana.

• Anonyymi

Joissain asioissa olen jopa miestä älykkäämpi, joissain en. Vaikka ei kovin tunneta niin tiedän tämän. Kun rakastuu se ei ole kovin tärkeää.

• Anonyymi

Kommenteista päätellen naiset ovat arkoja siitä, miten älykkäinä heitä pidetään. Olen aina kuvitellut, että se on miesten juttu.

• Anonyymi

Pääni on väsynyt. Ehkä olin niin älykäs ja käytin sitä niin tehokkaasti, että käämit paloi loppuun. Noin olen itse ajatellut jo muutaman vuoden. Ei vaan toimi enää kuten ennen, mutta pidän siitä, että saan olla tyhmempi nyt. Nyt on jonkun muun vuoro loistaa.

• Anonyymi

Eiköhän jokaisen pitäis keskittyä vaan omiin älynlahjoihin ja jättää toisten älynlahjat tai niiden puute vähemmälle huomiolle. Jos et ole kyseisen naisen kans tekemisissä, niin mitä väliä sillä hänen älykkyydellä tai sen puutteella on sulle. Etsi joku fiksumpi ja ole hänen kanssaan.

• Anonyymi

Ihan samaa mieltä kanssasi. Miksi joku tekee tällaisia aloituksia? Mitkä tällaisen tyypin motiivit oikein on? Lähinnä tulee mieleen, että haluaa saada henkilön tuntemaan itsensä tyhmäksi.
        Miksi joku haluaa tällaista? Sitä kun aletaan purkamaan, niin tullaan jo ihan todella sairaaseen maailmaan...

• Anonyymi

Missähän niitä hänen tekemisiä olet seurannut? Anonyymeillä keskustelupalstoilla? 🤣

• Anonyymi

Hyvä neuvo, mutta kun se nainen on tuolle aloittajalle pakkomielle, jota pitää aina täällä palstalla rääppiä, niin ihan sama mitä sille vastataan.

• Anonyymi

Tiedätkö että tuollainen ”havannoiminen” eli siis tässä tapauksessa stalkkaaminen, on todella ahdistavaa. Sitähän sinä kyllä varmaan haluat aiheuttaakin toiselle. Ja sitäpaitsi I don’t give a fuck enää vaikka olisin täys latvamoro jonkun mielestä koska todnäk se on sitä itsekin minun mielestä. 🙃

• Anonyymi

Onpa mukava, että tyhmyyteni miellyttää herra iso herraa ja että tunnun mielestäsi pärjäävän ihan kelvollisesti näinkin ja olen siihen päälle vielä viehättäväkin. Olen niin kiitollinen, että kelpaan herra iso herralle tällaisen kuin olen ja että pärjäämisenikin on ihan rekisteröity. Siis huippua. Tsemppiä ap!

• Anonyymi

Ja ei, en ole sinuun ihastunut tai muutoinkaan millään tavoin kiinnostunut, koska en ole kiinnostunut ilkeäluontoisista ihmisistä. Koita käsitellä pettymyksen tunteet aikuismaisemmin jatkossa. T. tuo äskeinen latvamorjens

• Anonyymi

No kaikki ei ole aina sitä miltä näyttää, joskus kannattaa teeskennellä paljastaakseen jonkun todellisen karvan. Tyhmyyttäkin pahempia asioita on.

• Anonyymi

Tuo teeskentely ja vedättäminen tuollaisella motiivilla on kyllä niitä alhaisimpia juttuja, mihin nainen voi sortua. Oksettavaa!

Inhottava ihmisten kohtelu kaivaa ihmisistä esille ne alhaisimmat luonteenpiirteet, joten keinona se ei paljasta mitään muuta kuin "niin metsä vastaa, kuin huudetaan".

• Anonyymi

Tämän hahmon tunnistaa jo kirjoitustyylistä täällä. Aina parin perjantaikaljan jälkeen alkaa sormet syyhytä ja pitää yrittää jotain toista hahmoa näpäyttää. Kertoo ap:n melko köyhästä tunneälystä, tuo älyistä rikkain.
      En menisi ensinnäkään vannomaan, että kyseessä on edes mies.... Ja jos on, niin todennäköisesti saanut pakit tältä morkkaamaltaan naishahmolta, yrittäen katkeruuden verhota hyvin maltillisiin sanoihin. Ja jos on nainen, no he pystyvät mihin vaan, jopa ilman motiiviakin oikeastaan.

• Anonyymi

Osaan jo nauraa omille aivojumeilleni. Olen niin erilainen kuin sinä.

• Anonyymi

Syitä voi olla monia miksi ihminen toimii tyhmästi. Syy voi olla myös ohimenevä. Kannattaa ottaa selvää ,jos mielenkiintoa on ihan nettipalstalle asti hänessä.

• Anonyymi

Huhhuijaa

• Anonyymi

Rakastuminen vie järjen. Hälytyskellot taustalla soivat kuukaudesta toiseen, että jätä hitto vie noin hankala ihminen rauhaan. Katastrofeja vain ilmiselvästi tiedossa.
      Mutta se on kuin riippuvuus, joka vaan vetää toisen tykö.
      Nyt on koottava itsensä ja keksittävä keinot kuolettaa tunteet.
      Rakastan yksipuolisesti, järjettömästi ja toivottomasti.
      Mutta ehkä joku päivä olen päässyt yli tästä kaikesta.
      Silloin järki ehkä näyttäytyy.

• Anonyymi

Rakkautta tuo ei ole nähnytkään. Sinä rakastat vain itteäs.

• Anonyymi

En käy täällä enää kuin harvoin.
      Minusta saa kyllä kuvan, että olisin tyhmä.
      Mutta muutama asia puhuu sitä tosiasiaa vastaan. Ehkä suurin tekijä on se, että en välitä lainkaan, millaisena muut minut näkevät. Ajatuksissani harhailee samaan aikaan useita (yleensä kymmeniä) näkökantoja asioihin. Tilanteet ja esim. sen hetkinen tunnetilani määrittää sen, mitä suustani tulee ulos tai mitä teen.

Pääasia kuitenkin on se, miten selviän päivästäni laajan ajatusmaailmani kanssa. En näe mitään järkeä siinä, että alkaisin muuttaa itseäni vain sen takia, että joku ajattelee minun olevan tyhmä. Se on täysin hänen oma asiansa.

• Anonyymi

Huh huh

• Anonyymi

Ei oo älynlahjoja kummempia. Mut ymmärrän kyllä vihata ihmisiä, jos siltä vaikuttaa. Pitäs virittää vaijeri moottorikelkka reitille, et pää tippus pois, voisitko hoitaa asian? niin en joutuisi vastuuseen :D?

• Anonyymi

Ihme olisi, jos joku mua fiksuna pitäisi. Lähipiirissäni ei ole yhtäkään sellasta, ei edes tuttavistani yksikään ole mua fiksuna pitänyt, ihan täytenä idioottina pidetään. Liian kiltti olen muita kohtaan ja sen vuoksikin pidetään ihan täytenä vajakkina, sen kun pitävät sellasena, ihan vitun sama, eipä tarvi brassailla ja esittää olevansa muita fiksumpi. Oikeasti ketään ei kiinnosta edes mun älykkyys tai sen puute, mua ei edes ole olemassa kellekään.

• Anonyymi

Ei kukaan täysjärkinen haluaisi loukata kaivattuaan tuolla tavoin tai ajattele toista jotenkin vajaana. Kaivattu hyväksyisi toisen sellaisena kuin on.

• Anonyymi

No voi herran jumala

• Anonyymi

Jokainen on sellainen kuin on. Ikävää sulle, jos ihastuit johonkin, joka on älyllisesti sun alapuolella. Varmasti löytyy joku fiksumpi sulle.

Mun hän on kyllä vihjannut, että pitää minua hattarapäänä. Kipuilen vielä ihastuskissani, mutta en ikinä voisi olla sellaisen tyypin kanssa, joka pitää minua tyhmänä ja kertoo sen auliisti muillekin.

" In a world where you can be anything choose to be kind."

• Anonyymi

Viisas voi olla tyhmä ja tyhmä voi olla viisas riippuu täysin katsonto kannasta. Yksi asia on kuitenkin varmaa. Haihdumme savuna lopuksi taivaan tuuliin eikä kukaan muista lopulta meistä yhtikäs mitään eikä edes senkään vähän vertaa.

• Anonyymi

Otas vähän lisää ilojuomaa kun noin hiljenit, hyvällä tuurilla kolkuttelee vieroitushoito kohtapuoliin. Jaxuhali.

• Anonyymi

Puolustat ainoastaan omaa ymmärtämättömyyttäsi. En todellakaan ota tästä itseeni, koska tunnen itseni niin hyvin. Ei ole mitään tarvetta alkaa miettimään et vitsi olenkohan kuitenkin vaan tyhmä 👍🏻😂

• Anonyymi

Naiset ovat kommentoineet niin ihanasti eilisestä illasta lähtien, jopa siinä määrin, etten kaikkiin jaksa vastata. Kyllä se tästä, lahjoja kun on monenlaisia, eikä äly ole välttis edes oleellisin niistä. Minusta tyhmä on määreenä aika rankka, enkä käyttäisi sitä. Tyhmän ja välkyn välillä on vielä paljon sijaa.

Jotkut ovat ahdistuneet havainnoinnistani. Ei hätää, kyse on ihan normaalista elämästä. Olen huomannut kyseisen asian ilman sen suurempia ponnisteluja. Itse asiassa en olisi voinut edes olla huomaamatta, vaikka olisin yrittänyt olla kiinnittämättä huomiota. Ihan normi juttu ihmisten välisessä kanssakäymisessä.

Itse arvostan naisessa ihan muita juttuja kuin älykkyyttä, mutta täällä ehkä on erilainen kriteeristö naisten keskuudessa, ja se näkyy sitten kommenttien äänensävyssä.

• Anonyymi

Et sä ole huomannut yhtään mitään. Osaamaton

• Anonyymi

Etköhän eniten arvosta naisessa ulkonäköä eli pitää olla hyvät tissit ja perse ja hyvä petihommissa eli osaa suuhoidot antaa jne..., ei siinä älykkyydellä mitään tee, kun haet naisesta panoa😉😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etköhän eniten arvosta naisessa ulkonäköä eli pitää olla hyvät tissit ja perse ja hyvä petihommissa eli osaa suuhoidot antaa jne..., ei siinä älykkyydellä mitään tee, kun haet naisesta panoa😉😂

Ei nyt osunut ihan kohdilleen. Yksinkertaistat liikaa. Luen tuosta pienoista pahantahtoisuutta myös.

• Anonyymi

Olet sinä vaan uskomaton pel le. Tekoviisas olet. Ehkä kannattaisi keksiä muuta tekemistä kuin toisten ihmisten lokeroiminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka ei osaisi antaa? ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet sinä vaan uskomaton pel le. Tekoviisas olet. Ehkä kannattaisi keksiä muuta tekemistä kuin toisten ihmisten lokeroiminen.

Kannattaisi ensin katsoa sitä omaa lokeroimistasi. Lue itse vähän mitä kirjoitat.

• Anonyymi

Heh heh. Kirjoitin tähän tosi monta kommenttia, koska telkkarissa ei ollut eilen mitään eikä palstallakaan. Olin pitkästynyt ja pidin aloittajaa ärsyttävänä. En pidä itseäni mitenkään yksinkertaisena sellaisella keskimääräismittarilla mitä tuolla nyt vastaan tulee. Minulla on ylempi korkeakoulututkinto ja olen pärjännyt hyvin töissä älyllisesti. Teki vaan mieli kirjoitella, kuvitella että hän jota kaipaan ajattelisi kuten ap. Täällä palstalla ei mikään ole sitä miltä näyttää. Älä siis turhaan pörhistele rintaasi aloittaja. Tämä palsta on mitä on.

• Anonyymi

Niin, minusta älykkyystaso on hyvin neutraali asia, toisin sanoen asia, joka ei tee ihmisestä hyvää tai huonoa, kelvollista tai kelvotonta.

Se on eräs asia monien muiden ominaisuuksien joukossa. Yleisellä tasolla en voi mitenkään sanoa, etten voisi ihastua vähemmillä älynlahjoilla varustettuun naiseen. Vähemmän välkky voi olla tosi symppis. Mitä siellä toisella laidalla mahtaisi olla? Nainen, joka pitää itseään älykkäänä.

• Anonyymi

Miksi olettelet niin paljon? Pelkurimaista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi olettelet niin paljon? Pelkurimaista

Ei paljon sietämättömämpää ole kuin nainen, joka luulee olevansa teräväjärkinen ja on kuitenkin keskitasoa vähälahjaisempi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei paljon sietämättömämpää ole kuin nainen, joka luulee olevansa teräväjärkinen ja on kuitenkin keskitasoa vähälahjaisempi.

Et tiedä mistä puhut.

• Anonyymi

Öö siis kenelle tämä? Tiedätkö mitään tuota naisesta jota täällä alennat? Jos on mulle niin otahan selvää.

• Anonyymi

Mielenkiintoista. Naiset kiukustuvat, kun heitä katsotaan hieman toisenlaisesta näkökulmasta, ja sitten miehet tulevat kommentoimaan ja moralisoimaan asiaa, joka ei heitä koske.

Onko kyse mustasukkaisuudesta vai halusta vainota?

• Anonyymi

Tuollainen analysointi on mielestäni psyköä kuten aloituskin. Antakaa ihmisten olla just sellaisia kuin ovat. Aloitus on erittäin alentava ja saa mut pahalle tuulelle, vaikka olen koulutettu ihan tavallisen fiksu ihminen. Jos jonkun käytöksessä tai älyssä jokin ei miellytä, niin antakaa oikeasti olla. Ei kaikkia voi eikä pidä arvostaa. Eikä siitä kirjoittelu ole asiallista eikä inhimillistä. Seuraavaan naiseen vaan ap kiinni, etsimään sitä omaa älyllistä tasoa. En usko, että itsekään olet varsinaisesti mitään fiksumpia, susta vaan tuntuu siltä. Varmasti joku nainen ajattelee susta kuten sä tuosta naisesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuollainen analysointi on mielestäni psyköä kuten aloituskin. Antakaa ihmisten olla just sellaisia kuin ovat. Aloitus on erittäin alentava ja saa mut pahalle tuulelle, vaikka olen koulutettu ihan tavallisen fiksu ihminen. Jos jonkun käytöksessä tai älyssä jokin ei miellytä, niin antakaa oikeasti olla. Ei kaikkia voi eikä pidä arvostaa. Eikä siitä kirjoittelu ole asiallista eikä inhimillistä. Seuraavaan naiseen vaan ap kiinni, etsimään sitä omaa älyllistä tasoa. En usko, että itsekään olet varsinaisesti mitään fiksumpia, susta vaan tuntuu siltä. Varmasti joku nainen ajattelee susta kuten sä tuosta naisesta.

Ei sun ole pakko lukea tätä kirjoittamista täällä, jos tulet pahalle päälle. Vähän jokainen nainen on ottanut itseensä vaikka tämä koskee vain yhtä. Hieman mielenmalttia nyt.

• Anonyymi

Nyt on sitten koko Suomen edessä kerrottu, että olen yksinkertainen. Pidäpä pienempää suuta, että palkkani ei laske.

• Anonyymi

Tuskin oli sulle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskin oli sulle.

Voi ollakin. Hänellä ei ole mitään käsitystä palkastani, luulee varmaan etten käy töissä.

• Anonyymi

Kerropa ap milloin olet viimeksi jutellut tuon naisen kanssa muuta kuin anonyymisti palstalla kuvitellen? Täyttä kakkää koko teksti. Pelkkää kiusaamista. Kasva jo aikuiseksi lapsi miehen ruumiissa.

• Anonyymi

Lapset on terveitä kun ne leikkii.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lapset on terveitä kun ne leikkii.

Vähemmän on enemmän

• Anonyymi

Niin sinä nettikiusaaja olet onnekas kun olet niin älykäs 😉 Aikuinen ihminen jolla ei ole pokkaa Eden päin naamaa vittuilla. Raukkis. Terveisin: H

• Anonyymi

ähhähhä, "Eden", hullu se on,

kerään ainakin omat tavarani

...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ähhähhä, "Eden", hullu se on,

kerään ainakin omat tavarani

...

Tämä kommentti meni kyllä niin ohi kun olla vaan voi . Pärjäile.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä kommentti meni kyllä niin ohi kun olla vaan voi . Pärjäile.

Ai niin kirjoitusvirhe. Sori kun mun käden motoriikka on hieman heikkoa tällä hetkellä kun mulla ollut kohtaus niin ei nyt oikein kirjoitus suju hieman vielä aivo sumua. Mutta eihän maailman napa ihmisten ongelmia ymmärrä 🤔 sairas sadistinen pelle. Heippa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai niin kirjoitusvirhe. Sori kun mun käden motoriikka on hieman heikkoa tällä hetkellä kun mulla ollut kohtaus niin ei nyt oikein kirjoitus suju hieman vielä aivo sumua. Mutta eihän maailman napa ihmisten ongelmia ymmärrä 🤔 sairas sadistinen pelle. Heippa.

Eksää ny kässänny, taisin ite luulla väärin, tarkemmin ajatellen - eden "Eden"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eksää ny kässänny, taisin ite luulla väärin, tarkemmin ajatellen - eden "Eden"

Juu, ei tääl tuttaviks tartte ryhtyä.. kiva saada kuiteski vastauksia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei me olla tuttuja,eikö ystäviä, ei mitään ei edes tunneta. En istuisi edes viereesi bussissa vaan seisoisin mieluummin tai kävelisin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaihtaisin kauppaa jos siellä olisit. Ajaisin päin puuta jos ajaisin vastaan. Hyppäsin parvekkeelta jos sinne tulisit. En vastaisi jos puhuisit minulle. Juoksisin mieluummin auton alle kuin olisin ystäväsi ..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei me olla tuttuja,eikö ystäviä, ei mitään ei edes tunneta. En istuisi edes viereesi bussissa vaan seisoisin mieluummin tai kävelisin.

Nii tietysti, muahan kaikkoaa kaikki, kyl mää sen tiiän. Mitä hermoilet? Ei ole mitään hermoiltavaakaan. Mukavaahan tää on tää chattaily.?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nii tietysti, muahan kaikkoaa kaikki, kyl mää sen tiiän. Mitä hermoilet? Ei ole mitään hermoiltavaakaan. Mukavaahan tää on tää chattaily.?

Sinun kanssasi ei ole mikään mukavaa. Olet kiusaaja. Ja inhottava ihminen. En pidä sinusta yhtään.

• Anonyymi

Omasta älykkyydestäni en ole puhunut. Ei kai oma tyhmyys estä huomaamaan vähempää älyn määrää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole aloittajalta tällaiset kommentit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinun kanssasi ei ole mikään mukavaa. Olet kiusaaja. Ja inhottava ihminen. En pidä sinusta yhtään.

otan tuon kohteliaisuutena, kohta kaikkoaa kaikki läheisetki ku vedin moottorisahal makuuhuoneen oven säpäleiks, kylhän se sellanen on inhottava..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

otan tuon kohteliaisuutena, kohta kaikkoaa kaikki läheisetki ku vedin moottorisahal makuuhuoneen oven säpäleiks, kylhän se sellanen on inhottava..

toki olen muutoinkin epäonnistunut tyyppi, kyl mult silti joutenolo käy..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja tässä kaksi tuttua löysivät toisensa. 😂😂😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja tässä kaksi tuttua löysivät toisensa. 😂😂😂

ihi ihi.... ihi ... ihi mimimimi, tajuan olevani tollo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu psykopaattit ovat monesti älykkäitä. Eilen katsoin dokumenttin siinä sillä psykologi oli ÄO 140. Eli mieluummin ole autuaallisen tyhmä ja empatiaan kykenevä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu psykopaattit ovat monesti älykkäitä. Eilen katsoin dokumenttin siinä sillä psykologi oli ÄO 140. Eli mieluummin ole autuaallisen tyhmä ja empatiaan kykenevä.

Psykolla* sori kirjoitusvirhe taas kun olen sen verran aivokuollut että niitä nyt vain tuleen voit vittuilla siitä nyt seuraavat 5 viikkoa. Käyn joskus lukemassa. 🤯

• Anonyymi

Anna ihmisten olla sellaisia kuin ovat, se ei sinulle kuulu eikä ole sinun päänsärkysi. Koita keskittyä omaan elämääsi ja elä sitä kuten parhaaksi taidat ja lopeta tuollainen toisten ihmisten arvostelu ja ihmettely miksi toinen on sellainen kuin on, se ei kerro mitään hyvää kertojasta.

• Anonyymi

Ilman muuta annan olla ja elää. Jokainen saa olla mitä on. Mistä tulit siihen käsitykseen, etten antaisi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilman muuta annan olla ja elää. Jokainen saa olla mitä on. Mistä tulit siihen käsitykseen, etten antaisi?

Mitä sitten täällä ihmettelet hänen edesottamuksiaan. Keskity omiin asioihisi. Jos on jotain sanottavaa, sano se suoraan hänelle. Turhaa niitä päässäsi vatvot ja teet omia olettamuksiasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä sitten täällä ihmettelet hänen edesottamuksiaan. Keskity omiin asioihisi. Jos on jotain sanottavaa, sano se suoraan hänelle. Turhaa niitä päässäsi vatvot ja teet omia olettamuksiasi.

Niin, miksi ihmiset täällä kirjoittaa kaikenlaista. Ihmisten elämä on vuorovaikutusta toisten kanssa, joten ei tuo itsekeskeisyys ole ratkaisu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, miksi ihmiset täällä kirjoittaa kaikenlaista. Ihmisten elämä on vuorovaikutusta toisten kanssa, joten ei tuo itsekeskeisyys ole ratkaisu.

Eli ratkaisusi on kirjoittaa anonyymipalstalle sen sijaan että selvittäisit asiat tuolla irl. Just. Ja kyllä monet kirjoittavat tänne ties mitä soopaa, mutta se kertoo paljon kirjoittajasta mitä suoltaa tännekin.

• Anonyymi

Taitaa olla M:lta M:lle tää viesti..

• Anonyymi

Mene M&M Ylilaudalle.

• Anonyymi

Huomaa, että monet on ottanut pulttia aloituksen aiheesta. Koulutuskaan ei kerro välttämättä älykkyydestä mitään. Hyvällä muistillakin voi päästä pitkälle elämässä.

Monta on tapausta, jossa hyvin koulutetut ovat osoittautuneet mänteiksi.

• Anonyymi

Kato älykkö ite vauhdissa taas. Jos olisit itse älykäs kuten vaadit älykkyyttä muilta, älyäisit että sinä itse olet se älytön joka laukoo älyttömyyksiä tajuamatta itse oman älysi ja älykkyytesi tasoa.
      Kuitenkin olet loppupeleissä aina se, joka jää yksin. Eikö tämä herätä älynystyröissäsi minkäänlaisia kysymyksiä?

• Nooh.. itse tunnustaudun ihan rehellisesti hieman tyhmäksi ja yksinkertaiseksi. Älykkyysosamääräni tutkitusti on noin 120. Mutta kun olen siitä huolimatta hieman hidas hoksaamaan ja yhdistelemään asioita.
      Tunnustan itsekin että älykkyyttä on monen moista. Voi olla samanaikaisesti tyhmä ja älykäs. Riippuen ihan katsantokannasta.

Ihminen pyrkii näkemään vain sellaista älykkyyttä mitä itse omaa. Jos aloittaja on itse nopea ja nokkela, hän pitänee hitautta tyhmyytenä, vaikka kyseinen hitaus voipi johtua hahmotushäiriöstä, kuten minulla. Ja hahmotushäiriö ei kerro puolestaan älykkyyden puutteesta.

Joten jos voidaan sanoa, niin samoin kuin älykkyyttä on monen moista, on myös tyhmyyttä erilaista. Ja näin ollen sanoisin että aloituksesi on pikkuisen tyhmä. Enkä sano pahalla. Tunneälysi on ilmeisesti kovasti itsekeskeistä, eikä ymmärryksesi riitä erilaisuuteen ja sen tuntemiseen.

Yksilö on aina tyhmyyden ja älykkyyden eritasoinen yhdistelmä. Ja vain lähempi tuttavuus kertoo aidosti millainen toinen oikeasti on. Havainnoimalla näet kyllä pintapuolisen ihmisen, mutta pinnan alla voipi olla yllätys.

Mutta hyvää jatkoa aloittajalle.. en tulkinnut aloitustasi haukkumisena, lähinnä toteamuksena. Ja ehkäpä olet nähnyt totuuden, tai sit olet nähnyt vain pintakuoren totuudesta.. mistäpä tuota tietää...

• Anonyymi

Hyvää pohdintaa. Arvioinnit voivat tosiaan pettää.

• Anonyymi

Jaa. Oletan että treffimme peruuntuivat sit. Kuka nyt älyn jättiläisen aikaa haluaisi tuhlata.
      Ps. en lukenut ketjua.

• Anonyymi

Tunnen yhden tiedemiehen ja paskiaisen. Huomasin joskus, että hän oli ihastunut muhun. Alkoi tuijottaa jaloista päähän ja käyttäytyi omituisesti. Ei tykännyt kuitenkaan mun naurusta ja usein piti mua nolona kun oltiin porukassa. Olen nimittäin aika luonnonlapsi, enkä esitä mitään. Se kusipää osoitti häpeänsä aina ilmeillään.

Hän sanoi mulle joskus, että "vähemmälläkin suorituksella pärjää" . Eli siis tarkoitti, että koska olen hänestä vähemmän lahjakas, niin voin vetää rimaa hipoen tutkimukseni. 👿

olin hetken heikkona häneen joskus, sitten tajusin mikä sika hän on ja parannuin. jeee jeee.

• Anonyymi

Minäpä tiedän kenelle aloittaja kirjoittaa. Olen niin älykäs. No tietysti jollekin naisministerille. Niiden tekemisiä voi seurata ja kyylätä ihan median kautta helposti.

• Anonyymi

Ei ole mulle eikä ole sulta. Eikä nuo tunnisteelliset välikommentitkaan ole multa.
      H

• Anonyymi

Kyllä Justiina antais puupäälle kaulimesta jos tuollaisia puhuisi.

• Anonyymi

Kommenttien taso laskee, mitä alemmas mennään.

Silloin ollaan jo heikoilla, kun joutuu turvautumaan asiattomuuksiin.

• Anonyymi

No mitäpä luulet kun sama henkilö laittaa jo seitsemännen kommentin. Tottakai taso laskee. Täällä käy oikeasti todella vähän ihmisiä ja tämä aloitus on koko ajan keulilla. Siksi se tulee avattua kun palstankin avaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mitäpä luulet kun sama henkilö laittaa jo seitsemännen kommentin. Tottakai taso laskee. Täällä käy oikeasti todella vähän ihmisiä ja tämä aloitus on koko ajan keulilla. Siksi se tulee avattua kun palstankin avaa.

Olen samaa mieltä, että tässä on mukana joku yksittäinen henkilö. Ehkä yrittää ärsyttää kommenteillaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen samaa mieltä, että tässä on mukana joku yksittäinen henkilö. Ehkä yrittää ärsyttää kommenteillaan.

Et ole samaa mieltä, koska en mitään tuollaista tarkoittanut kommentillani. Tähän tulee koko ajan uusia kommentteja ja samat ihmiset niitä lukee, miksi ei kommentoisi uudelleenkin.

• Anonyymi

Miksi henkilöiden, joita asia ei koske kommentoivat. Kun kirjoitan naiselle, niin miehet loukkaantuvat!

• Anonyymi

Kirjoitat itse monille, joita asia ei koske.. Julkinen palstahan tämä on. Valopää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjoitat itse monille, joita asia ei koske.. Julkinen palstahan tämä on. Valopää

Kirjoitan naiselle, ja naiset toki ymmärrettävistä syistä kommentoivat. Vastaan heille kun kysytään, enkä voi tietää henkilöä. Mutta että miehet!

• Anonyymi

Tarkoitushan voi olla provosoida tai johdatella keskustelua pois aiheesta.

• Anonyymi

Vähän outoa suomen kieltä, missä korvessa asut.

• Anonyymi

Monikin asia voi tehdä vaikutelman kuin ihminen ei kulkisi ihan täysillä. Adhd, asperger, masennus, mania, unettomuus, lääkitys, aliravitsemus, päihteet, vaikea elämäntilanne, suru...Yliopistotutkintoon riittänee 100 Äo, istumalihaksiahan se enemmän koettelee. Naiselta odotetaan perheessä edelleen tunneälyä ja hoivaroolia enemmän kuin mieheltä. Loppupeleissä taito elää hyvä elämä vaatii jotain muuta kuin sitä laskentatehonakin ajateltavaa. Henkistä älykkyyttä on kuvattu mm. termeillä itsetuntemus, spontaanius, arvot, holistisuus, myötätunto, erilaisuuden arvostaminen, itsenäisyys, miksi-kysymykset, näkökulmavaihdokset, vastoinkäymisistä oppiminen, nöyryys ja inspiroituminen, Danah Zohar.

• Anonyymi

Tein itsekin joskus 16 v. älytestin netis tuloksel 134, nykyään olen sairas, eikä mikään onnistu. m24 ..

• Anonyymi

Lukio edellyttää jo 110 äo.n ja yliopisto helposti 120-130 riippuen alasta. 100 äo ei riitä esim lääketieteelliseen, on monimutkaisia analysointitehtäviä jne. Vaatii paljonkin muuta, kuin istumalihaksia. Kato kun ei pääse läpi tenteistä vain istumalla vaan on osattava jotain.

• Anonyymi

Aloittaja vaikuttaa olevan laskelmoiva narsisti! Lähellä elää tällainen mies ja tunnistan tuollaisen persoonan. Heillä on taipumusta tällaiseen käyttäytymiseen. Sitten ilkeillään ja analysoidaan palstoilla kun enään ei riitä se, että kotona syljetään puolison päälle.

• Anonyymi

Tuollainen toisen älynlahjojen miettijä jää ihan yksinään miettimään tulevaisuudessa myös palstoilla kirjoitellen. Kannattaisi välillä miettiä omiakin älynlahjoja ennenkuin muita on jatkuvasti arvostelemassa ja muista huomioita kiinnittämässä yms.

• Anonyymi

Kiitos

• Anonyymi

Kiinnostus aloittajaa kohtaan on kova.

• Anonyymi

Aloittajan päästä tarjotaan kovaa hintaa. Hinta nousee.

• Anonyymi

Jospa omaisi tunneälyä tai sosiaalista sellaista, siitä olisi muille iloa maailmassa. Mut jos sekin puuttuu, niin sitten ovat asiat huonosti. Kaikilla ei voi olla kaikkea, eikä ulkonäöllä voi kompensoida kaikkea.

• Anonyymi

Mukavaa että sinullakin on jotain mietittävää. Ei tule aikasi pitkäksi. Jatka tästä lähtien ilman minua. Täällä onkin kivasti juttuseuraa sinulle.

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maajussi-Kallen Niina julkaisi salakuvat pariskunnan rakkauskesästä: "Ettei KUKAAN huomannut..."

Rakastua voi missä vaan, vaikka reality-ohjelmassa, totta se on. Tämä pariskunta joutui salailemaan suhdettaan aluksi, mutta onneksi ei enää. Ja nyt s
      Maajussille morsian
      23
      6852
    2. Nyt on valtamedia paniikissa

Iltalehden ja yhtä aikaa suomi24 palstalle on ilmestynyt naurettavia esimerkkejä rokotevastaisten muka uskomuksista. Taitaa olla viimeisiä yrityksiä
      Maailman menoa
      311
      2161
    3. Jukka jättänyt on Kellyn ja kyllähän se tiedettiin jo etukäteenkin

Kelly suunnitteli et muuttavat asuu yhteen, vaikka Jukka varmasti osti itselleen ja vaimolleen hulppean asunnon.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      72
      1197
    4. Tiedätkö nainen

Että olet suloinen kun minun seurassani olet kuin jänis ajovaloissa poukkoilemassa. Mutta urhoollisesti esität kuitenkin rohkeaa. Tykkään sinusta iha
      Ikävä
      61
      1132
    5. Mikä oli minussa hyvää

mies? Mistä pidit? Mutta se ei nyt kuitenkaan riittänyt enempään kanssakäymiseen. t. nainen
      Ikävä
      56
      958
    6. Miten voisin saada sinut?

Otsikossa on kaikki oleellinen. m->n
      Ikävä
      57
      902
    7. Mitä Ihmettä siellä koulussa on oikein tapahtunut ? ?

Kyselee ulkopaikkakuntalainen. Onko teillä asiasta tietoa ?
      Oulu
      24
      867
    8. Koronaa puolelta ja toiselta - rokottaen ja kieltäytyen

(Otamme innokkaasti rokotteita ja osa vastustaa niitä sinnikkäästi -ehkä tässä ääripäät, mutta miksi? Molemmille on laajassa näkökulmassa puolensa ja
      Maailman menoa
      253
      754
    9. Woke-Yle lietsoo vihaa valkoihoisia kohtaan?

Aamun (25.11.2021) useissa tv-uutisissa Ylen toimittaja kertoi, että Yhdysvalloissa on nostettu syytteet kolmea valkoihoista miestä vastaan. Miehiä sy
      Maailman menoa
      229
      724
    Aihe