Sanna Marinin boomer-päivitys sai somen kuumaksi.

Anonyymi

Sanna Marinin boomer-päivitys sai somen kuumaksi – näin poliitikot reagoivat: ”Pilkkaa sodan jälkeisiä sukupolvia”

Pääministeri Sanna Marin julkaisi lauantaina Instagramissa tarinan, jossa kehotettiin boomereita laittamaan jäitä hattuun.

Pääministeri Sanna Marinin (sd), 35, Instagram-tarina on herättänyt erilaisia reaktioita poliittisella keskustelukentällä.

Oikeusministeri Anna-Maja Henriksson, 57, ei tiennyt, mitä ”boomerilla” suomalaisessa kontekstissa tarkoitetaan. Suomessa suurilla ikäluokilla viitataan vuosina 1945-1950-syntyneisiin, mutta Yhdysvalloissa baby boomereiksi kutsutaan vuosina 1946-1964-syntyneitä.

– Jos tulkinta on sama Suomessa niin silloinhan meillä on viisikossa myös yksi! Hyvä niin! kirjoittaa vuonna 1964 syntynyt Henriksson.

Boomer-termi on levinnyt Suomessakin yleiseen käyttöön. Nykyään termiä käytetään aiempaa laveammin kuvaamaan ihmisiä, joita termin käyttäjä pitää esimerkiksi aatteiltaan tai mielipiteiltään ajastaan jääneinä.

Liike nytin kansanedustaja Hjallis Harkimo, 67, otti pääministerin Instagram-tarinan henkilökohtaisesti.

– Pääministeri Marin, me boomerit olemme tehneet pitkän päivän tämän yhteiskunnan eteen ja otamme heti coolimmin, kun pääministeri lopettaa velkarallin ja juhlimisen sekä alkaa keskittyä työhönsä eikä imagonsa rakentamiseen somessa, tviittaa Harkimo.

324

2695

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vihreiden entinen puheenjohtaja, ex-kansanedustaja Ville Niinistö puolestaan katsoi, että Marin on osunut Instagram-tarinallaan ”boomerien” hermoon ja haki pisteet ”siltä yleisöltä mitä haki”. Hän huomautti, että hälinä pääministerin Instagram-päivityksen ympärillä vie huomion tarvittavaltakin kritiikiltä esimerkiksi hallituksen ilmastolinjaan liittyen.

– Ei ole epäselvää, että nyt kulttuurielämästä ja musiikista nauttiminen on paitsi varmasti aitoa halua palata takaisin elämään korona-ajan jälkeen myös hyödyllistä profiloitumista nuorelle yleisölle, joka ärsyyntyi koronarajoituksista. Kulttuuriväki itse tosin vaatii myös tekoja, tviittasi Niinistö.

Perussuomalaisten eduskuntaryhmän puheenjohtaja Ville Tavio, 37, tviittasi pääministerin pilkkaavan sotienjälkeisiä sukupolvia.

– Pääministeri järjestää öisiä juhlia virka-asunnollaan samalla kun ravintola-ala on hallituksen rajoitusten kohteena. Vastineena kritiikkiin pääministeri pilkkaa sodan jälkeisiä sukupolvia, kirjoitti Tavio

Perussuomalaisten puheenjohtaja Riikka Purra, 44, piti puolestaan demaripääministerin boomer-postausta puolueen omien äänestäjien pilkkaamisena. MTV Uutisten heinäkuussa teettämän selvityksen perusteella SDP:n jäsenten keski-ikä oli 70 vuotta, eli he kuuluvat samaan ikäluokkaan amerikkalaisten baby boomerien kanssa.

• Anonyymi

Piti sitten kaikkien lähteä heti kommentoimaan että näyttvät olevan hereillä keräämässä pisteitä omasta aktiivisuudestaan ja kantaa ottamisestaan. Boomerithan ovat suuri ikäluokka ja iso äänestäjäporukka.

• Anonyymi

En pitänyt pahana ollenkaan 🙂.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Piti sitten kaikkien lähteä heti kommentoimaan että näyttvät olevan hereillä keräämässä pisteitä omasta aktiivisuudestaan ja kantaa ottamisestaan. Boomerithan ovat suuri ikäluokka ja iso äänestäjäporukka.

Eivät tyhmiä, sen takia tästä eivät Persut hyödy. Heillä on jo kaikki tyhmät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Boomerit on näitä kansankielellä sanottuna "sikaniskoja" jotka ahneuksissaan ovat elintasokilpailussa tuhonneet luonnon ja paisutetuilla eläkeputkillaan ja muilla eduilla vievät tulevaisuuden tämän päivän nuorisolta. Lisänä vielä omilta vanhemmiltaa nperitty sairas viha ja militarismi joka säteilee psyykkisinä sairauksina vielä nykypäiväänkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Boomerit on näitä kansankielellä sanottuna "sikaniskoja" jotka ahneuksissaan ovat elintasokilpailussa tuhonneet luonnon ja paisutetuilla eläkeputkillaan ja muilla eduilla vievät tulevaisuuden tämän päivän nuorisolta. Lisänä vielä omilta vanhemmiltaa nperitty sairas viha ja militarismi joka säteilee psyykkisinä sairauksina vielä nykypäiväänkin.

Pahemmaksi mennyt vain tämän kirjoittajan kohdalla. Tästä vaja... kenraali tehtäessä, sodassa oltaisiin alle aikayksikön.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pahemmaksi mennyt vain tämän kirjoittajan kohdalla. Tästä vaja... kenraali tehtäessä, sodassa oltaisiin alle aikayksikön.

Jäitä hattuun boomeri!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä tykkäät trumpista kun sannaa puollustat. Olet yhtä tyhmä kuin hekin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jäitä hattuun boomeri!

Oli boomeri taikka ei...niin seuraavaksi äänestän...puoluetta...joka ei lupaa...vaan antaa ...sen vappusatasenkin täysimääräisenä...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihanko itse keksit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Päätyhmänä päätyhmän paikalla on pääministeri haukkuessaan vanhempia ihmisiä boomereiksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä sellaiset nuoret, joille työnteko eikä kouluttautuminen maistu, syövät omat mahdollisuutensa. Katkeruudesta, tyytymättömyydestä itseensä, siitä panettelu ja katkeruus kumpuaa. Eiköhän olisi sinunkin syytä katsoa peiliin.

• Anonyymi

Perussuomalaisten puheenjohtaja Riikka Purra, 44, piti puolestaan demaripääministerin boomer-postausta puolueen omien äänestäjien pilkkaamisena. MTV Uutisten heinäkuussa teettämän selvityksen perusteella SDP:n jäsenten keski-ikä oli 70 vuotta, eli he kuuluvat samaan ikäluokkaan amerikkalaisten baby boomerien kanssa.

– Kun puheenjohtaja-pääministeri kettuilee puolueensa ydinkannattajille, eivät asiat taida enää olla ihan kunnossa, kirjoitti Purra.

Vasemmistoliiton tamperelainen puoluevaltuutettu Tatu Ahponen, 37, piti Marinin Instagram-tarinaa nolona. Hän kertoi kokevansa myötähäpeää sen puolesta.

– En tiedä muista, mutta joudun toteamaan, että itsessä tämä boom-boom-boomeri-päivitys herättää lähinnä akuuttia myötistä. Better luck next time!

• Anonyymi

Hei boomerit!
        Marinin heitto oli virkistävä ja ajatuksia herättävä.
        Viime vuodet boomerit ovat puhuneet nuoremmista X, Y, Z ja sellaisista ikäluokista ja niihin liittyvistä haasteista.
        Eikö ole välillä aika ottaa muitakin ikäluokkia tikun nokkaan nuorten ja ikääntynriden lisäksi. Boomerit ovat ikäluokkana pitäneet valtaa ja toiminroja omassa hallussaan.

• Anonyymi

Kun puheenjohtaja-pääministeri kettuilee puolueensa ydinkannattajille, eivät asiat taida enää olla ihan kunnossa, kirjoitti Purra 🦊🦊🦊 lukko

• Anonyymi

Purra saa höpistä lämpimikseen. Itse syntynyt 1960 enkä ottanut itseeni.
        Tähän ikään on kerennyt näkemään kaikenlaisia politiikkoja, aika päästä eroon jäykästä virkamiespolitiikasta.
        Persujen tullessa politiikkaan kiinnostuin hetkeksi heidän akendasta, lupaukset alkoivat mennä iltasadunpuolelle. Nyt liian kaukana normaalin kansalaiselle, ollaan pienyrittäjäpuolue, Kokoomukselle ei kiinnosta pienyrittäjät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Purra saa höpistä lämpimikseen. Itse syntynyt 1960 enkä ottanut itseeni.
        Tähän ikään on kerennyt näkemään kaikenlaisia politiikkoja, aika päästä eroon jäykästä virkamiespolitiikasta.
        Persujen tullessa politiikkaan kiinnostuin hetkeksi heidän akendasta, lupaukset alkoivat mennä iltasadunpuolelle. Nyt liian kaukana normaalin kansalaiselle, ollaan pienyrittäjäpuolue, Kokoomukselle ei kiinnosta pienyrittäjät.

Demateitako pienyrittäjien kannattaisi äänestää? - Tuskin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Demateitako pienyrittäjien kannattaisi äänestää? - Tuskin

Tiedän suurtilallisen ja yrittäjiä, jotka ovat olleet demareita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

siis OLLEET !!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oli ennen, kun demarit ymmärsivät eri kansalaisryhmien tasa-arvon merkityksen. Silloin demarit arvostivat yrittäjyyttä. Tanner oli varakas mies.
        Nyt kusipäät ovat vieneet hyvän puolueen hunningolle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

siis OLLEET !!

.😊😜🤪🤪🤪🤪😁😜

• Anonyymi

Meille on Amerikasta levinnyt muutakin soopaa. Mutta se että pääministeri laukoo boomeri juttuja on kuvottavaa. Toivottavasti on menossa presidentin luo eropaperit kourassa ja muuttoauto odottaa Kesärannassa. Innolla odotan selittelyjä ja kenenkä syyksi Marin tämän laittaa. Sossut ovat hiirenhiljaa.

• Anonyymi

Vihreät kaataa hallituksen, jos turvapaikkahakemuksia ei helpoteta, lupasivat 2015 oppositiossa,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vihreät kaataa hallituksen, jos turvapaikkahakemuksia ei helpoteta, lupasivat 2015 oppositiossa,

Maria Ohisalolta myrskyvaroitus:

”Tämä hallitus ei ole pystyssä, jos toimet eivät etene”

• Anonyymi

Nyt sitten pääministerin haastattelutunnilla, perui puheitaan, ettei ole pilkannut vanhempaa ikäpolvea, vaan sitä viestintää mitä hänen tekemisistä ja sanomisista some kirjoittelee.. Mitä varten hän niitä tekemisiään ja sanomisiaan kertoo somessa, jos niiden käsittely somessa ei ole suotavaa. Tuskin ne boomerit hänen perässään juoksee, vaan hän tyrkyttää niitä juttujaan sosiaaliaseen mediaan. Selvä nuorempien ikäpolvien äänten ja suosion kalastelua vähän kokeneimpien kustannuksella. Eli oliko se tarkoitus pahempi kuin teko. Kalkkikset joutaa pois , täältä tulee, nuoret ja viisaat. Pääministerillä tarve oman moraalinsa tarkasteluun, eikä minä, minä, minun hallitus. Toki minä suon pääministerillr oikeuden rentoutua, mutta ei boomerien kustannuksella.

• Anonyymi

Odotan myös eroanomusta, mutta ei pm eko sitä niele ja valta miellyttää mutta ei maan asioiden hoito kiinnosta.

• Anonyymi

Persu räkänokka, saa viele ihalla seuraavankin hallituskauden Mariinin nero kuuta.
        Sai taas teidän näyttämään tyhmyytenne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maria Ohisalolta myrskyvaroitus:

”Tämä hallitus ei ole pystyssä, jos toimet eivät etene”

Oletko noin tyhmä, jos Vihreet kaatavat hallituksen, meinaatko että pääsisivät uuteen😂 Vihreet tietävät että hallituksessa pysyminen takaa jonkun moisen ilmastotavoiteen.
        Tämä hallitus kaatuu samalla tavalla kuin edellinen, Mariin haluaa pesäeroa Vihreistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt sitten pääministerin haastattelutunnilla, perui puheitaan, ettei ole pilkannut vanhempaa ikäpolvea, vaan sitä viestintää mitä hänen tekemisistä ja sanomisista some kirjoittelee.. Mitä varten hän niitä tekemisiään ja sanomisiaan kertoo somessa, jos niiden käsittely somessa ei ole suotavaa. Tuskin ne boomerit hänen perässään juoksee, vaan hän tyrkyttää niitä juttujaan sosiaaliaseen mediaan. Selvä nuorempien ikäpolvien äänten ja suosion kalastelua vähän kokeneimpien kustannuksella. Eli oliko se tarkoitus pahempi kuin teko. Kalkkikset joutaa pois , täältä tulee, nuoret ja viisaat. Pääministerillä tarve oman moraalinsa tarkasteluun, eikä minä, minä, minun hallitus. Toki minä suon pääministerillr oikeuden rentoutua, mutta ei boomerien kustannuksella.

Kandee kuunnella se Benjaminin boomeri biisi mihin tässä viitataan niin saattaa tajuu. Maailma muuttuu ja terve suuntaus on jos politiikka ja instituutiot myös sen mukana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tyrkyttää miten, eikö utelian tarvitse mennä itse sivulle. Kumman paljon Persuja kiinnostaa ei mikää ihme, hamekankaskaupassa saisivat käydä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Odotan myös eroanomusta, mutta ei pm eko sitä niele ja valta miellyttää mutta ei maan asioiden hoito kiinnosta.

Valtaan hän tosiaan on mieltynyt. Se on alusta lähtien tullut esiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kandee kuunnella se Benjaminin boomeri biisi mihin tässä viitataan niin saattaa tajuu. Maailma muuttuu ja terve suuntaus on jos politiikka ja instituutiot myös sen mukana.

Hän pilkkaa kaikkkia, jotka ajattelevat toisin, kuin hän itse. Ei politiikkaa voida tehdä vain vähemmistön ehdoilla. Koko kansan edustajana pääministerin tulee olla puolueeton ja tasavertaisesti kohdella kaikkia kansalaisia. Häpeä Marin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän pilkkaa kaikkkia, jotka ajattelevat toisin, kuin hän itse. Ei politiikkaa voida tehdä vain vähemmistön ehdoilla. Koko kansan edustajana pääministerin tulee olla puolueeton ja tasavertaisesti kohdella kaikkia kansalaisia. Häpeä Marin.

Eihän Marin ole pilkannut kketään. Ylernsä oikeistolaiset pilkkaavat vihervasemmistolsisiksi, intersektionaalisiksi tai kommunisteiksi jotka sinänsä eivät ole pahoja asioita mutta syljettynä päin naamaa määrätyllä äänenpainolla ovat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä pääministeri saa edustaa omaa poliittista kantaansa. Hyvänen aika. Sillä hänet on eduskuntaan valittukin. Niinhän muutkin pääministerit ovat tehneet. Oletko vähän naiivi tai tyhmä ollaksesi boomeri?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Persu räkänokka, saa viele ihalla seuraavankin hallituskauden Mariinin nero kuuta.

Tä? Opettele kirjoittamaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän Marin ole pilkannut kketään. Ylernsä oikeistolaiset pilkkaavat vihervasemmistolsisiksi, intersektionaalisiksi tai kommunisteiksi jotka sinänsä eivät ole pahoja asioita mutta syljettynä päin naamaa määrätyllä äänenpainolla ovat.

Taidat itsekkin olla narsisti kun saat nämä puheet ja kirjoittelut käännettyä niin ettei ketään ole pilkattu. Niin sanna ja trummaista kuin olla voi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä kohdin Marinia on nero kuu. Kuka on Viele Ihalla. Onko sekin niitä vasemman laidan suttaisia demareita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä kohdin Marinia on nero kuu. Kuka on Viele Ihalla. Onko sekin niitä vasemman laidan suttaisia demareita.

me ulkomaatausta kirjota helpoti virhetä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

saa viele?? nero kuuta???

• Anonyymi

Emme me työhaluttomat nuoret demarit sekä myös vihreät halua olla Sannan tarkoittamia boomereita eli kalkkiksia. Elämässä pitää olla muutakin kuin vain työnteko. Esimerkiksi hengailu kaverien kaa ja pleikkarin peluu, päivisin voi vaikka nukkua kun on valvonut yöt.

• Anonyymi

Persu-ukko nuorena demarina, vaikka onkin vanha ja työhaluton. Tirks, tirks.

• Anonyymi

Miten nyt panko Persu tapojaan toisille yllyttää.

• Anonyymi

Kyllä on taas mielensäpahoittajien joukko liikkeellä. 😅 Kyllä minä niin mieleni pahoitin, kun persu joka kannattaa kansanryhmien lokerointia pahoitti mielensä kansanryhmien lokeroinnista. Harkimo ja persut ottavat vaan banaanin ja rauhoittuvat.

• Anonyymi

Etkö vihreille tarjoo banaania.?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etkö vihreille tarjoo banaania.?

Vihreät kaataa hallituksen, lupasivat 2015, oppositiossa jos hallitus ei helpota turvapaikanhakemista.

• Anonyymi

Pussikalja taitaa maistua sinullekin. Pieni pöhnä jatkuvasti niin ei tarvi miettiä huomista ja kelalta saa lisää rahaa.

• Anonyymi

Hehän voivat tehdä taas uuden välikysymyksen.

On ne kaksnaamasii.

• Anonyymi

Olen vasemmistolainen ja kyllä minua häiritsee tälläiset Sannan aivopierut. Niin trummaista kirjoittelua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen vasemmistolainen ja kyllä minua häiritsee tälläiset Sannan aivopierut. Niin trummaista kirjoittelua.

Siis Trumpmaista.

• Anonyymi

Pääministeri pilkkaa eläkeläisiä, työttömiä ja vähävaraisia. Milläpä nämä kansanryhmät juhlisi, kun rahat eivät riitä edes jokapäiväiseen toimeentuloon. Tosi sikamaista yllytystä.

• Anonyymi

Miten niin pilkkaa? Ei minun mielestäni.

• Anonyymi

Mikäs.se.on veronmaksajiin piikkiin juhliessa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikäs.se.on veronmaksajiin piikkiin juhliessa

Tietääkseni ei ole juhlinut veronmaksajien piikkiin.

• Anonyymi

Pääministeri ei pilkkaa eläkeläisiä, työttömiä ja vähävaraisia.
        Hänen yksi päämääränsä on pienituloiten aseman parantaminen.

Persujen Purra ilmoitti leikkaavansa näilt'rthmiltä niin että Sipilän leikkaukset kalpenee sen rinnalla, jos Kokoomus ottaisi puolueen hallitukseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten niin pilkkaa? Ei minun mielestäni.

Eikä äly riitä vai miksi et ymmärrä?

• Anonyymi

Valtioneuvoston siivoojat, virastomestarit ja autokuskit "tarkastetaan ja syynätään Suopon toimesta" säännöllisin välein. Ei saa olla vääriä ystäviä -siis venäläisiä, amerikkalaisia ja brasialaisia saa olla! Kesärannassa pääministerillä on varmasti arkaluontoista paperia siellä ja täällä, sekä kannettavien muistitikkuja. Niistä 30 juopoista bilejuipista kuka vain voi olla sen väärän ystävän ystävä. Onneksi valtioneuvoston johtava turvamies tietää, vaikka ei tiedä, että Sanna ystävissä ei ole venäläisissä.

• Anonyymi

Onpa sinulla outoja luuloja. Arkaluontoisia papereita ei säilytetä siellä täällä eikä myöskään kannettavia muistitikkuja.

Turvallisuudesta vastaavat virkamiehet ilmoittivat, että Kesärannassa on toimittu kaikkien sääntöjen mukaan.

Voit sinä tietysti heitä epäillä, mutta pitäisi olla jotain näyttöä heidän valehtelustaan ja maan turvallisuuden valvonnan laiminlyönneistä.

• Anonyymi

Ei ikinä koskaan tule sitä päivää, että sannan hömpä puoluetta äänestäisin. hänhän pitää pilkkana eläkeläisiä. jotka tämän maan on rakentaneet, että mm, sateenkari porukatkin saa hyvinvointia.

• Anonyymi

Sepä siinä. Nyt boomerit haluavat edelleen vain rakentaa ja rakentaa niin, ettei tilaa enää löydy luonnolle tai ilmallekaan kun alkaa olla jo liian tiivistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sepä siinä. Nyt boomerit haluavat edelleen vain rakentaa ja rakentaa niin, ettei tilaa enää löydy luonnolle tai ilmallekaan kun alkaa olla jo liian tiivistä.

Boomerien ikäluokat ovat ehtineet kuluttaa ja saastuttaa maapallon.

• Anonyymi

Ei sitä päivää olisi varmaan tullut missään tapauksessa.

Sinulla on kuitenkin valheellista tietoa päämisteristä.
        Ei hän ole pilkannut eläkeläisiä kuin joidenkin nättinokkaisten mielikuvituksessa ja tahallisesti väärinymmärtäjien joukossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sitä päivää olisi varmaan tullut missään tapauksessa.

Sinulla on kuitenkin valheellista tietoa päämisteristä.
        Ei hän ole pilkannut eläkeläisiä kuin joidenkin nättinokkaisten mielikuvituksessa ja tahallisesti väärinymmärtäjien joukossa.

Kyllä hän ihan tarkoituksella sen päivityksensä laittoi. Ei hän niin yksinkertainen ole, että ”kännissä ja läpällä…”

• Anonyymi

On niin kiva että sukupolvi on vaihtunut ja nyt on nuorekas pääministeri. Onneksi ei ole enää montakaan boomeria enää istumassa siellä eduskunnassa. Pisteet Sannalle.

• Anonyymi

Eivät kaikki suurten ikäluokkien edustajat tietenkään taanumuksellisia nykypäivänäkään ole. Hyvänen aika. Moni on nuorempiansa moderdimpi ja ollut edistyksellinen jo omasta nuoruudestaan lähtien.
        Historiassa on ollut vuosisatojen aikoina edelläkävijöitä monissa asioissa.

• Anonyymi

Ei nuorekas mieli katso ikää.

Monet ovat juuttuneet paikoilleen jo alle kolmekymppisenä ja jotkut pysyvät nuorekkaina ja tarpeellisia uudistuksia haluavina koko ikänsä.

Tämäkin turha kohu on aloitettu ja johdettu poliittisista syistä ja "koulukiusaajien luvatussa maassa" se on saanut ilmaa siipiensä alle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei nuorekas mieli katso ikää.

Monet ovat juuttuneet paikoilleen jo alle kolmekymppisenä ja jotkut pysyvät nuorekkaina ja tarpeellisia uudistuksia haluavina koko ikänsä.

Tämäkin turha kohu on aloitettu ja johdettu poliittisista syistä ja "koulukiusaajien luvatussa maassa" se on saanut ilmaa siipiensä alle.

Pääministeri sen kohun aikaan sai.
        Kyllä häneltä sen verran älykkyyttä löytyy, että osasi uumoilla mitkä seuraukset kyseisestä päivityksestä tulee. Harkittu teko.

• Anonyymi

Kohta alkaa olla boomeri itsekin, jo Keski ikäinen. Ei enää nuori🌈

• Anonyymi

Horjahtelevia ensiaskelia hän on ottamassa pitkällä politiikan tiellä. Täysi untuvikko vielä. - Näkeehän sen tästä kaikesta kritiikistäkin. Pitkän linjan poliitikot eivät osoittele ja karsi muiden ryhmien edustajia. Mustaa ei nyt vaan saa väännettyä valkoiseksi. - Ja ainoa oikea teko olisi ollut pyytää edes anteeksi, ja korjata käytöksensä vastaisuudessa. Ei taivu, kun on kaikki tietävä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Horjahtelevia ensiaskelia hän on ottamassa pitkällä politiikan tiellä. Täysi untuvikko vielä. - Näkeehän sen tästä kaikesta kritiikistäkin. Pitkän linjan poliitikot eivät osoittele ja karsi muiden ryhmien edustajia. Mustaa ei nyt vaan saa väännettyä valkoiseksi. - Ja ainoa oikea teko olisi ollut pyytää edes anteeksi, ja korjata käytöksensä vastaisuudessa. Ei taivu, kun on kaikki tietävä.

Voi lässyn lässyt! Ihan oikeasti! Aikuiset ihmiset! Turhaa ja lapsellista älämölöä, jota olette koko ajan jaksaneet jauhaa. Huomaatteko edes ristiriitaa puheissanne?

• Anonyymi

Hei, Persu boom-boom-boomeri, jäitä hattuun, ota coolimmin.

• Anonyymi

Mikä ei kuulu joukkoon.?

• Anonyymi

Kunnon kännimoka.

• Anonyymi

Mitä Sanna sanoi, kun vanha sairas rollimummu tuli vastaan. No..hei boomeri ota iisimmin.
      Kova plikka toi Sanna. Jakaa kansaa kahtia. On meillä hieno pääministeri.

• Anonyymi

Marinkin on joskus vanha boomeri. Hän voi olla myös tuleva rollimummo. Nuoret pilkkaa ja suutaan soittaa. Edestään löytää minkä taakseen jättää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Marinkin on joskus vanha boomeri. Hän voi olla myös tuleva rollimummo. Nuoret pilkkaa ja suutaan soittaa. Edestään löytää minkä taakseen jättää.

Näinpä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viime aikoina vanhat jäärät ovat pilkanneet ja soittaneet suutaan niin kovaa, että jopa Nato otti kantaa tähän häirintään.

• Anonyymi

Maaassa olisi todellakin muutakin asiaa hoidettavana ja vakavasti otettavana, kuin pääministeri bileet, ja suun soitto kansalle, joka maksaa veromarkoillaan hänenkin elämäänsä, ja etujansa . Tällätavoin hän saa taas huomion tärkeistä asioista pois, mutta kuinka kauan.

• Anonyymi

Kyllä normaalit ihmiset silloin tällöin juhlivat. Marin mielestäni otti bileensä osin työn kannalta kultturirahoituksen tiimoilta. Eivät ne siinä mielessä mitkään tavanomaiset bileet olleet.
        Täytyykö niistä puhua kuin olisivat jotain normaalia ihmeellisempää, jota ihmiset vapaa-aikanaan muutenkin harrastavat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä normaalit ihmiset silloin tällöin juhlivat. Marin mielestäni otti bileensä osin työn kannalta kultturirahoituksen tiimoilta. Eivät ne siinä mielessä mitkään tavanomaiset bileet olleet.
        Täytyykö niistä puhua kuin olisivat jotain normaalia ihmeellisempää, jota ihmiset vapaa-aikanaan muutenkin harrastavat.

Pääministeri ei ole ihan kuka tahansa. Hänen tulee käyttäytyä sen mukaisesti ettei tämmöisiä kohuja tule. Pilaa koko hallituksen maineen näillä tempuillaan. Olisiko aika käydä lääkärissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pääministeri ei ole ihan kuka tahansa. Hänen tulee käyttäytyä sen mukaisesti ettei tämmöisiä kohuja tule. Pilaa koko hallituksen maineen näillä tempuillaan. Olisiko aika käydä lääkärissä.

Eihän se kohu ollut ennen kuin joku toimittaja teki siitä sellaisen.
        Iltapäivälehfistö etusivuilla on aatellaoikeen-kohujuttuja aivan arkisista asioista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä varmaan terveystarkastus olisi paikallaan, ettei pahempaa tapahtuisi. Jotenkin tuntuu, että hän pakoilee todellista vastuuta. Velan ottoon riittää kyvyt, tarvottsisi muitakin tekoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On meillä pääministeri, joka pitää itseään jatkuvasti FRAMILLA Instragramissa milloin milläkin itseään koskevalla asialla. Eikö tuolla kakaralla ole valtion asioita hoidettavana, keskittyisi niihin, eikä jatkuvaan oman egonsa ja näkyvyytensä esittämiseen.

Nyt kuljettaa bilettäjä porukoita virka-asunnolle jatkoille. Lastentarhaan tuollainen PM kuuluisi - Suomella on historian kokemattomin, mutta röyhkein ministeri tuossa pestissä.

Alkaa todella tympäistä tuon tytön teatteri - milloin siihen saadaan stoppi? Haloo demarit, on teillä varsinainen bileprinsessa edustamassa teitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä varmaan terveystarkastus olisi paikallaan, ettei pahempaa tapahtuisi. Jotenkin tuntuu, että hän pakoilee todellista vastuuta. Velan ottoon riittää kyvyt, tarvottsisi muitakin tekoja.

Marinin pitäisi nyt kutsua ne "boomerit" myös juhlimaan, puhumattakaan kaikista koronan aikana kärsineistä kansan ryhmistä. Kyllä tuossa on ollut oma kiva mielessä, kun nämä kai olivat erilliset bileet vielä siihen kutsutilaisuuden lisäksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Marinin pitäisi nyt kutsua ne "boomerit" myös juhlimaan, puhumattakaan kaikista koronan aikana kärsineistä kansan ryhmistä. Kyllä tuossa on ollut oma kiva mielessä, kun nämä kai olivat erilliset bileet vielä siihen kutsutilaisuuden lisäksi.

Kuule, jokainen saa tehdä yksityisesti vapaa-ajallaan omia asioitaan, ja valita ystävänsä eikä toinen voi siitä määrätä. Boomeeista valitaan edustajia linnanjuhliin. Sehän on perinne. Ennen siellä ei nuoria edes näkynyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oleellista lopulta ei ole se loukkaantuiko joku. Oleellista on se, että tässä tuli jälleen yksi todiste lisää siitä, että kansakuntamme ykköspäättäjältä puuttuu harkintakykyä ja laaja-alaisia ymmärrystä. Näin onkin syytä pelätä, milloin tulee seuraava miljardimoka.
        Jos voisin päättää, en päästäisi tuota kassaneitiä minnekään neuvottelemaan kansakuntamme puolesta.

• Anonyymi

Tämähän on suuri helpotus toisille puolueille. Saavat lisää kannattajia, ja varmisti ettei halua koskaan pressaksi 👍

• Anonyymi

Se vielä puuttuisi, että meillä olisi presidenttinä henkilö, josta lähtee aivopierujen virta.

• Anonyymi

Miten on, kun huommenna menee eduskuntaan töihin. Niin aloittaa puheenvuoron. Arvoisa buumeri puhemies ja buumeri kansanedustajat. Minä pääministerinä juoksen coopperissa 3000 metriä ja ottakaa coolimmin.

Voi Sanna. Kuinka kauan olet pääministerinä ? Veikkauksia pystyyn.

• Anonyymi

Ehän hän tituleeraa muitakaan ikäpolvia edustavia ihmisiä nille annetuilla nimityksillä.
        Hänen ikäluokkaansa moni näissäkin keskusteluryhmisdä nimittelee jos jonkinlaisiksi työtävieroksuviksi luusereiksi, yh-äideiksi, rekkalesboiksi, viherhipeiksi ja milloin miksikin.

• Anonyymi

Mikä muuten oli se konteksti mihin boomer-kommentti liittyi?

• Anonyymi

yli viiskymppinen on työmarkkinoillakin "vanhus", Sanna vahvisti asian.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

yli viiskymppinen on työmarkkinoillakin "vanhus", Sanna vahvisti asian.

90- luvulla kolmikymppinen oli työmarkkinoilla jo vanha.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

90-luvulla viisikymppiset pääsivät eläkeputkeet tai jo eläkkeelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin oli.
        Muistan, kun olin täyttänyt 36, ja selasin lehdestä työpaikkailmoituksia. Kaikissa haettiin alle 36-vuotiasta. 36 oli tarkalleen se ikäraja. Oli järkyttävää tajuta olevansa tuon ikäisenä liian vanha työmarkkinoille.

• Anonyymi

Tuli mieleen Molari, joka sai pahan leiman kun kehuskeli juoksusuorituksillaan twitterissä.
      Eikä hänen "leuhkoista" postauksistaan ole kuin pari vuotta aikaa.
      Silloin se oli raivostuttavaa ylimielisyyttä eläkeikää lähestyvältä.

• Anonyymi

Pitäisikö boomerien todellakin katsoa peiliin ja miettiä mikä on vikana kun nuoriso upuu ennen aikojaan, joutuu työkyvyttömyyseläkkeelle ja mielenterveyspalveluihin jonotetasn jo lspsesta lähtien.

• Anonyymi

Kiitos. Kävin katsomassa peiliin ja boomeri siellä näkyi. Aivan aito boomeri, mutta niin lutuinen.

T. TosiPersu

• Anonyymi

Mihinkä nykynuoriso uupuu ennen aikojaan? Ja lapset. Ei ainakaan työnteon raskauteen kummatkaan. Nukkuisivat yöt, eivätkä eläisi pelimaailmassa. Minä olen tehnyt raskasta työtä 13 vuotiaasta eläkeikään saakka ja senkin jälkeen, enkä ole uupunut.
        Näitä kirjoitteli seitenvitonen ei boomeri.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mihinkä nykynuoriso uupuu ennen aikojaan? Ja lapset. Ei ainakaan työnteon raskauteen kummatkaan. Nukkuisivat yöt, eivätkä eläisi pelimaailmassa. Minä olen tehnyt raskasta työtä 13 vuotiaasta eläkeikään saakka ja senkin jälkeen, enkä ole uupunut.
        Näitä kirjoitteli seitenvitonen ei boomeri.

Ajat olivat silloin toiset.

• Anonyymi

IL seuraa hetki hetkeltä klo 14 alkavaa haastattelutuntia – Miten Marin kommentoi boomer-kohua?

Sanna Marin (sd) on tänään Pääministerin haastattelutunnilla vastaamassa ajankohtaisiin kysymyksiin. Puheenaiheina ovat todennäköisesti hallituksen yhteistyökyky ja pääministerin imago.

Pääministeri Sanna Marin kommentoi virka-asunnoltaan Kesärannasta politiikan ajankohtaisia tilanteita.

• Anonyymi

Oletko IL-toimittaja vai lehden markkinoija?

• Anonyymi

Eiköhän jokainen voi seurata ohjelman suorana yle:stä, joka sen toimittaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko IL-toimittaja vai lehden markkinoija?

Peräkammaripojan, sakari timosen kirjoituksia odottelen, puolustelee Sdp pääministeriä.

• Anonyymi

Onko bileet menossa Kesärannassa ??? Siellä ei varmaan ole boomerporukkaa.

• Anonyymi

Maikkarin linkin kautta tuota Marinin Boomeri-videota ei enää löydy. Onkohan jossakin vielä kuunneltavissa?

• Anonyymi

Sanna sanoi, et boomericeissi olikin vitsi. Taitaa koko pm olla vitsiniekka.
      Ei pyytänyt edes anteeksi meiltä kalkkiksilta letkautustaan.
      Milloin nyt tietää sitten kun Sanna puhuu, et onko kyseessä vitsi vai totta ???
      Siinäpä kysymys.

• Anonyymi

Hallis, joka loukkasntui vitsistä on varmasti bilettänyt aikoinaan enemmän kuin Marin. On useita avioliittojakin ehtinyt solmia ja eri suhteissa lapsiakin hankkia.

• Anonyymi

Tosikko ottaa kaiken tosissaan eikä erota vitsiä silloin kun sellainen tulee vastaan.

• Anonyymi

Tämä Suomen suurin vitsiniekka ei todellakaan pyydä edes anteeksi. Hän on loukannut boomeri kommentillaan kaikkia vanhuksia. Umpiluuta on Marinin pää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä Suomen suurin vitsiniekka ei todellakaan pyydä edes anteeksi. Hän on loukannut boomeri kommentillaan kaikkia vanhuksia. Umpiluuta on Marinin pää.

No voi voi. Sori siitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei normaalin järjen ja itsetunnon omaava buumeri loukkaannu.
        Sitä paitsi nämä "loukkaukset" ovat pääasiassa keksittyjä juttuja.

Joidenkin kommenteista huomaa miksi Suomi on koulukiusaajien luvattu maa.
        Pahantahtoisuus oikein pursuaa niistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hallis, joka loukkasntui vitsistä on varmasti bilettänyt aikoinaan enemmän kuin Marin. On useita avioliittojakin ehtinyt solmia ja eri suhteissa lapsiakin hankkia.

Hän ei kuitenkaan ollut PM silloin bilettäessään.

• Anonyymi

Tuijote on kuin donquiote.

• Anonyymi

Onneksi boomerit kerkesi tehdä netin ja langattomat yhteydet.

• Anonyymi

Eivät taida ne boomerit kuitenkaan kuulua sinun viiteryhmääsi tai lähipiiriisi.

• Anonyymi

Sanna sanoi että boomeri oli vitsi. Sanna oppi nuorena vääntämään vitsejä kun pummasi boomereilta kaljaa Pulterissa.

• Anonyymi

Hän on kuin koulukiusaaja! Ensin suoltaa toisista ihmisistä paskaa ja sitten sanoo että "hei se oli läppä"!
        Vittuluulin että kerrankin fiksu pääministeri mutta vitutmikä ämmä. Valta nousi päähän ja sekoittui kuseen!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän on kuin koulukiusaaja! Ensin suoltaa toisista ihmisistä paskaa ja sitten sanoo että "hei se oli läppä"!
        Vittuluulin että kerrankin fiksu pääministeri mutta vitutmikä ämmä. Valta nousi päähän ja sekoittui kuseen!!!

Tosikko toitottaa tosiikomaisen alatyylisesti.

• Anonyymi

Kaljaa pummas ??? Alkaa aika hyvin muodostua kauva tästä BileSannasta.
      No bileet jatkuu Kesärannassa ja vielä kuulemme juttuja pm:stä, ennenkuin siirretään rivikansanedustajaksi.

• Anonyymi

Olisi hauskaa kun ILn toimittaja lähtisi seuraamaa esim. Ville Tavion elämää ja tekemisiä. Saisi jos jonkinlaisia oho-otsikoita aikaiseksi tämän arjesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisi hauskaa kun ILn toimittaja lähtisi seuraamaa esim. Ville Tavion elämää ja tekemisiä. Saisi jos jonkinlaisia oho-otsikoita aikaiseksi tämän arjesta.

Sanni veti pohjat.
        ”Pilkkaa sodan jälkeisiä sukupolvia”

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanni veti pohjat.

Ööh, Sanna ei pilkannut ketään, vaan Purra ja Harkimo itse antavat ymmärtää, että tässä olisi jotakin pilkattavaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Syö tai tule syödyksi. Sinusta sain jo selvän, kumpi sinä olet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Syö tai tule syödyksi. Sinusta sain jo selvän, kumpi sinä olet.

Noin ajattelee boomeri. Vanhalla tavalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noin ajattelee boomeri. Vanhalla tavalla.

Nykynuoriso ollaan, velkaa lisää,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nykynuoriso ollaan, velkaa lisää,

Vanhoilta opittu taito.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vanhoilta opittu taito.

Mikä.? Velanotto.?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinäkö jo seuraat Tavion elämää, kun tiedät, että sieltä kohuotsikoita saisi irti?

• Anonyymi

Samalla aikaa eu :ssa suunnitellaan uutta elvytyspaketti josta suomi maksaa enemmän kuin saa. Boomerit on eu:ssakin asialla. Suomen luottoluokitus tippumassa eli olemme kohta ulosotto kelpoinen maa.
      Sanna se vaan virnuilee

• Anonyymi

Juurihan kerrottii, että rahapiirit pitävät Suomen taloudellista tilannetta vakaana.

• Anonyymi

Zoomerit seuraa Sannaa tyhmänä ilman kritiikkiä kunhan Sanna on söpö ja nätti. Oikeesti tyhmä zoomeri hän on

• Anonyymi

Väittämäsi ei oikeasti pifä olenkaan paikkaansa.

• Anonyymi

Kenestä zoomerit voisivat hyötyä enemmän kuin tyhmästä pääministeristä. Tyhmä pääministeri on zoomerille kultakaivos.
        Zoomeri jos joku, tietää että ominaisuuksien summa on vakio. Useimmiten ruma on viisas. No, sijoita yhtälöön sanat kaunis ja tyhmä.

• Anonyymi

En itse loukkaantunut pätkääkään kun en selittele sanomisiani. Mutta hän kyllä tekee näin, kuvaa hyvin mitä on mieltä kustakin jos vanhempi sattuu neuvoa antamaan. Näitä aina omasta mielestään oikeassa olevia on viimeaikoina vallankahvaan nostettu ja se näkyy ja kuuluu. Twitterit ja kaikki laulaa miten ollaan päteviä, vaikka hetki sitten vaipoissa lattialla kontattiin.
      Se kun elämän kokemus ja iäkkäämpien kuuntelu on tuonut monta hyvää neuvoa omaan taipaleeseen.
      Mutta itse vastatkoon sanomisistaan, ei ole isän neuvot ja äidin opetukset perille menneet. On somen ja lehtien palstojen näyttävä hehkutus mennyt " hattuun " näin äkkiä ajatellen !
      Voi lasta minkä teki ! ja tämän julkaisi kunnon "boomer"

• Anonyymi

Eihän se nyt noin vakavaa voinut olla. Hyvänen aika sentään. Joihinkin on höyhen kolahtanut todella kovaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän se nyt noin vakavaa voinut olla. Hyvänen aika sentään. Joihinkin on höyhen kolahtanut todella kovaa.

Noin sanoo "koulukiusaaja"! Niinhän koulukiusaaja takin heittää kiusaamisen läpäksi. Vitsin varjolla voi kiusata.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noin sanoo "koulukiusaaja"! Niinhän koulukiusaaja takin heittää kiusaamisen läpäksi. Vitsin varjolla voi kiusata.

Mehän olemme boomereita kaikki, ystävä hyvä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Läpän heitoksi kiusaamisen muuttaminen on persujen tapa.
        Ei Sanna ketään loukannut.

Jotkut halusivat poliittisista syistä loukkaantua ja iltapäivälehdet löivät löylyä jisää ja meteli turhasta pääsi vauhtiin.

Pääministerin haastattelutunti aamupäivällä selvitti hyvin asian kulun ja möly ja pöly varmaan laskee asian tiimoilta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Läpän heitoksi kiusaamisen muuttaminen on persujen tapa.
        Ei Sanna ketään loukannut.

Jotkut halusivat poliittisista syistä loukkaantua ja iltapäivälehdet löivät löylyä jisää ja meteli turhasta pääsi vauhtiin.

Pääministerin haastattelutunti aamupäivällä selvitti hyvin asian kulun ja möly ja pöly varmaan laskee asian tiimoilta.

Sanna kompastui ihan omaan näppäryyteensä. Hänen omia sanomisiaan ja tekemisiään täällä arvostellaan - ja ihan syystä.

• Anonyymi

Isot syö hitaat.

• Anonyymi

Tämä Sanna Marin on tyypiltään juuri sellainen nykyajan pissis joka ei ajattele mitä sontaa sos.mediaan lykkää. Lopettaisi tuollaisen turhan paskan suoltamisen.

• Anonyymi

Oma tekstisi onkin mallikelpoisen ajateltua ja sivistynyttä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oma tekstisi onkin mallikelpoisen ajateltua ja sivistynyttä.

Mutta minä en olekaan pääministeri vaan tavisduunari.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta minä en olekaan pääministeri vaan tavisduunari.

Sinä olet herkkähipiäinen persu-ukko.

Ei duunari Marinin Benjamin Peltosen laulun sanojen siteeramisesta loukkaannu.

• Anonyymi

BileSanna pitää huommenna puheen BoomeriEduskunnalle.
      Näin olen kuullut. Kuulemma pressakin tulee kuuntelemaan, kun on Boomeri.

• Anonyymi

Sellaisia jotkut kuulevat.

• Anonyymi

Olen joskus katsonut hänen ilmeitään tv:ssä. Katse on sellainen ettei vois vähempää kiinnostaa tai puhu mitä puhut minä tiedän miten asia on, Minulla on valta. Kylmän kolkon oloinen ihminen.
      Ja onhan tuo kysymyksiä herättävä kun tää buudeli Ilmari roikkuu kuvissa ja on maskottina joka paikassa, tärkein olkapää ja bilemestari. Omasta ukosta ei niin väliä. Marin sanoi että meni naimisiin koska heillä on yhteinen lapsi, ei ole romanttinen ihminen.
      Ja se kun isä kuoli, niin sen puolen suku ei merkkaa mitään hänelle. En tiedä onko sillä puolen mummoja joka olisi joskus kaivannut, ja serkkuja, mutta harmi. Onko äiti estänyt tapaamiset. Kylmäävä tyyppi on.

• Anonyymi

Tekstisi perusteella et itse ole muita huomioiva ja lämminhenkinenb ihminen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tekstisi perusteella et itse ole muita huomioiva ja lämminhenkinenb ihminen

Vaarallinen sosiooaatti pikemminkin.

• Anonyymi

ihmeparantumisen synkkä puoli

Tulokset olivat mullistavia: potilaat rauhoittuivat selvästi. Ihmeparannuskeinon keksijä palkittiin Nobelilla. Kun ruma totuus alkoi paljastua, tehtyä ei saanut tekemättömäksi: Suomessakin elää yhä ihmisiä, joille on tehty lobotomia.

• Anonyymi

Olen pahoillani siitä, että sinulle on tehty lobtomia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä on lobtomia ??? Tiedän kyllä, mikä on lobotomia, mutta lobtomia on outo.
        Liittyykö jotenkin boomeriin.

• Anonyymi

On meillä pääministeri- minkälainen on ollut kasvatus, kun ei hän kunnioita ketään muita kuin itseään , vai eikö kuunnellut ja sisäistänyt kasvatusta , koska ollut aina kiire bilettämään. Luin jostakin ,ettei kunnioittanut isäänsäkään eli 10 :nen käskyäkään ei jäänyt päähän. Jos Marinin mainitsevat boomerit eivät olisi kunnioittaneet menneitten polvien uhrauksia ja yrttäneet lapsilleen parempaa tulevaisuttta kun itsellään oli , ei maamme tarvitsisi pääminesteriä, sillä olisimme toisen maan vallan alla. Nyt hävettää olla tämän välinpitämättömän pm päätösten alainen.

• Anonyymi

Suomihan lähti vallottamaan Neuvostoliitoa Saksan kanssa. Olisitko onnellinen jos se olisi onnistunut?
        Senaikuiset valtaapitävät saivat jatkosodalla aikaan vain ylisukupolvisia traumoja., sotasyyllisyyttä ja velanmaksua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomihan lähti vallottamaan Neuvostoliitoa Saksan kanssa. Olisitko onnellinen jos se olisi onnistunut?
        Senaikuiset valtaapitävät saivat jatkosodalla aikaan vain ylisukupolvisia traumoja., sotasyyllisyyttä ja velanmaksua.

Ilmankos ”Pilkkaa sodan jälkeisiä sukupolvia”

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilmankos ”Pilkkaa sodan jälkeisiä sukupolvia”

Me olemme kaikki sodanjälkeisiä sukupolvia. Ei ole ollut helppoa varhaisemmilla polvilla mutta ei ole helppoa myöhemmilläkään. Tulevaisuus on hämärän peitossa ja jonkintason poikkeustilakin on koettu. Puute on myös nykypäivää.

• Anonyymi

Eiks pääministeri kasvanut sateenkaariperheessä ???? Korjatkaa, jos olen väärässä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Me olemme kaikki sodanjälkeisiä sukupolvia. Ei ole ollut helppoa varhaisemmilla polvilla mutta ei ole helppoa myöhemmilläkään. Tulevaisuus on hämärän peitossa ja jonkintason poikkeustilakin on koettu. Puute on myös nykypäivää.

Pääministeri ”Pilkkaa sodan jälkeisiä sukupolvia”

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiks pääministeri kasvanut sateenkaariperheessä ???? Korjatkaa, jos olen väärässä.

Kyllä, ja isä oli alkoholisti, rahaa koko ajan lainaamassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pääministeri ”Pilkkaa sodan jälkeisiä sukupolvia”

Etkö ole lukenut lehtiä.
        Ei pääministeri ole pilkannut ketään. Nättinokkaisimmat ehtivät pöyristya ennen kuin olivat lukeneet twitterin.
        Oppositio on rummuttanut väärää tietoa Benjamin Peltosen boomer-laulun sanoista.joita Marin lainasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etkö ole lukenut lehtiä.
        Ei pääministeri ole pilkannut ketään. Nättinokkaisimmat ehtivät pöyristya ennen kuin olivat lukeneet twitterin.
        Oppositio on rummuttanut väärää tietoa Benjamin Peltosen boomer-laulun sanoista.joita Marin lainasi.

Linkki.?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika vähäistä on nykypäivän ihmisten ”puute”.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etkö ole lukenut lehtiä.

Selittelyn makua, kun kosahti kiville.

• Anonyymi

Kuka on lähdössä Kesärantaan bilettamaan ??? Olis ensi viikolla bileet ja tarjolla boomeria

• Anonyymi

Olipas älykäs kommentti.
        Persu-ukko on aivan pihalla koko boomer sanasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olipas älykäs kommentti.

Koko aloitus on kärpäsestä tehty härkänen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olipas älykäs kommentti.

Persu.?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olipas älykäs kommentti.

Olen vasemmistolainen. enkä tykkää trump sannasta.

• Anonyymi

jee

T. BoomerPersu

• Anonyymi

Loukkaavaa ei ainakaan sdpn pisteitä nostanut,enkä äänestä tommosta puoluetta.Mitä ihmettä siellä bileissä on syöty tai juotu.Keksejä taittu tarjoilla.Sekoo niin sekoi.En itse kuulu tohon ryhmään.Muyten oon äksyboomer,Mun isovanhemmat ei turhaan sotinut tän maan puolesta!!Että nimitellään vielä vanhempia,jotain kunnioitusta vellihousut,lökäpöksyt.Turhakkeet!SDP ministerit uusiksi.Se satanen ellei kaksi lisää eläkk.ja äkkiä tai kulutus lakkaa.Näin tehdään säästetään ei ostella pask..saa.Stanan tunarit.

• Anonyymi

Boomer on alkujaan USA:ssa joskusv keksitty nimitys 1946-1964 syntyneille.
        Ei siinä mitään loukkaavaa ole.

Iltapäivälehdissä jotkut toimittajat keksivät tehdä siitä loukkaavaan.

Se valhe upposi heikon itsetunnon omaaviin vanhuksiin sekä oppositiopolitiikkoihin ja suomalaisten pahansuopaisuus ja ilkeämielisyys nosti alatyylisessä kirjoittelussa taas päätään hetkeksi koulukiusaajien luvatussa maassamme.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se valhe upposi heikon itsetunnon omaaviin vanhuksiin sekä oppositiopolitiikkoihin ja suomalaisten pahansuopaisuus ja ilkeämielisyys nosti alatyylisessä kirjoittelussa taas päätään hetkeksi koulukiusaajien luvatussa maassamme.

Linkki?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä selitä. Samanlaista öykkäröintiä sammalta mitä trumpiltakin tuli aikoinaan..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä selitä. Samanlaista öykkäröintiä sammalta mitä trumpiltakin tuli aikoinaan..

Juuri niin! Röyhkeää ja räävitöntä.

• Anonyymi

Vaikka olenkin myös mainittu buumeri, niin viime kesänä vaan coopperin testin vedin vielä kahteentoista (12) minuuttiin, Että silviissii !

• Anonyymi

Voi veikkonen!
        Olet hidas. Minä 78v. juoksin saman tuloksen takaperin vesijuoksuna.

• Anonyymi

doomer sittenkin

• Anonyymi

Sannan sanomisista ja kirjoituksista tulee mieleen Trump.

• Anonyymi

Meinaatko, että persut ainoastaan ovat Marinin sanomisista samaa mieltä. Tirks, tirks.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meinaatko, että persut ainoastaan ovat Marinin sanomisista samaa mieltä. Tirks, tirks.

En. En tykkää Trumpin enkä tykkää sannastakaan. Sanna päästelee suustaan sammakoita ja kirjoittelee typeriä juttuja. Vähän voisia ajatella jos on vähänkään päässä mitään.

• Anonyymi

kyllä meidän sanna marin osaa vedättää tiukka pipoja hänhän on nuori kaunis älykäs ja rohkea ei ole kenenkään talutusnuorassa ja ymmärtää riippakivi keskustaa kun se äkkäilee kun maitotili myöhässä ei saa valametti löpöä että pääsee lapset rattorilla kouluun

• Anonyymi

Oppiko sanna vittuilun himasta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oppiko sanna vittuilun himasta?

Vittuilu on persuille peruskauraa. Lue mikä tahansa Halla-Ahon kirjoitus, niin siellä on vattuilua vaikka miten paljon. Mutta nyt persut ovat olevinaan niiiiin loukkaantunutta. Teennäistä poliittista peliä, joka kääntyy lopulta vain demarien eduksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vittuilu on persuille peruskauraa. Lue mikä tahansa Halla-Ahon kirjoitus, niin siellä on vattuilua vaikka miten paljon. Mutta nyt persut ovat olevinaan niiiiin loukkaantunutta. Teennäistä poliittista peliä, joka kääntyy lopulta vain demarien eduksi.

Persut ovat muuttuneet entistä enemmän kukkahattutätimäisiksi itkijöiksi ja pöyrystijöiksi.

Puheenjohtajaksi valitun kukkahattutädinkö vaikutusta?
        Onhan heillä ollut samaa vikaa ennen hampaat tiukasti yhdessä pitävää pj-tätiäkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen persu enkä tykkää trumpista. Sannan jutut samankaltaisia kuin trumpin jutut. Siksi en tykkää sannastakaan.

• Anonyymi

”Totesin, ettei sinne ole enää asiaa”

Virtsankarkailu on yleistä naisilla, mutta harva haluaa puhua siitä avoimesti. Nyt puhutaan! Iltalehden lukijat kertovat kokemuksistaan.

Säännöllisestä virtsankarkailusta kärsii 20 prosenttia 40–60-vuotiaista suomalaisnaisista. Yli 70-vuotiaista lukema on jopa puolet.

Sanna Marinin boomer-päivitys sai somen kuumaksi ja märäksi.

• Anonyymi

Kyllä persuilla karkasi ihan järjestään pissat housuun kun lukivat boomeripäivitystä. Nyt tarvitaan tena for Men.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä persuilla karkasi ihan järjestään pissat housuun kun lukivat boomeripäivitystä. Nyt tarvitaan tena for Men.

Sannalla on odotettavaa,,,,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanna on 35, kohta tulee pissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Trumpin kaltaisia kirjoituksia sanna kirjoittelee. Mutta jos sinä tykkäät trumpista niin sitten ymmärrän jos tykkäät sannan typeristä kirjoituksistakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Trumpin kaltaisia kirjoituksia sanna kirjoittelee. Mutta jos sinä tykkäät trumpista niin sitten ymmärrän jos tykkäät sannan typeristä kirjoituksistakin.

Puhutko Sanna Ukkolasta? Siinä tapauksessa olen samaa mieltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

sanna ukkola katkera jätetty/ vaihdettu parempaan kateellinen kauniille sanna marinille aina negatiivista palautetta toisista naisista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kun pääministeri sannasta.Etkö ole huomannut mitä hän kirjoittelee?

• Anonyymi

Sannna Marin puolusteli päivitystään pääministerin haastattelutunnilla ja kiisti, että hän olisi loukannut päivityksellään demareiden suurinta äänestäjäkuntaa,

Hei, boom-boom-boomeri, jäitä hattuun, ota coolimmin, pääministeri Sanna Marin (sd) halusi viestiä kaikille eilen lauantaina Instagram-tarinassaan, tulee muuten pissa.

• Anonyymi

Voi voi Sanna parka. Loukkaantuminen on subjektiivinen käsite. Ei se selittelemällä parane.

• Anonyymi

Onko jo 35v akka omasta mielestään nuori?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Sanna tarkoitti Sdp kannattajia, ja saman tien, kiisti, että hän olisi loukannut päivityksellään demareiden suurinta äänestäjäkuntaa,

• Anonyymi

Boomerius ei ole ikäkysymys, kuten nuori henkilö sanoo päivän lehdessä. 25-vuotias voi olla henkisesti ihan boomer ja 75-vuotias voi olla vaikka miten nuorekas. Jallis ja Riikka löivät nyt kirveensä kiveen.

• Anonyymi

Jos henkilö on niin huumorintajuton, että loukkaantuu sanasta boomer, niin kyllä hän silloin on henkisesti boomer. Eli vaikka Jallis yrittää kuinka todistella että hän ei ole boomer, hän kyllä on boomer. Eikä siinäkään ole mitään pahaa, vaikka olisikin boomer. Vaikka en oikeasti usko, että Jallis on boomer. Hän vain esittää loukkaantunutta , koska hän on semmoinen veitikkapoliitikko.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos henkilö on niin huumorintajuton, että loukkaantuu sanasta boomer, niin kyllä hän silloin on henkisesti boomer. Eli vaikka Jallis yrittää kuinka todistella että hän ei ole boomer, hän kyllä on boomer. Eikä siinäkään ole mitään pahaa, vaikka olisikin boomer. Vaikka en oikeasti usko, että Jallis on boomer. Hän vain esittää loukkaantunutta , koska hän on semmoinen veitikkapoliitikko.

jallis kommentoi joka täysistunnossa kaikkia asioita lukee silmät pitkällään avustajan kirjoittamaa tekstiä rillit nenällä näyttää että on oikea poliitikko omasta mielestään vaikka ei osaa muuta kuin tehdä leivästä paskaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kukaan voi tykätä ja ymmärtää narsistin kirjoituksia ..paitsi toinen narsisti. Jos sinä et näe mitään ihmeellistä sannan kirjoituksissa niin olet narsisti.

• Anonyymi

Lähtisin ihan siitä että Harkimos arvostellut kirjoittaja kertoo meille muille tällä palstalla että onko hän saanut elämässään jotain muutakin aikaiseksi kun vain itkua ja kyyneleitä sekä tuottanut omaisilleen häpeää, liikemies/miljonääri jakansanedustaja Hjallis Harkimo on saanut.

• Anonyymi

.......Harkimoa......

• Anonyymi

Kuvitelkaa mitä siitä olisi seurannut kun Harkimo olisi kutsunut nuorisoa nimityksellä fuckfase tai mother fucking tarkoittaen että nämä ovat pelkkiä työhaluttomia luusereita. Vihervasemmisto olisi tukehtunut pullaansa.

• Anonyymi

Miksi kukaan loukkaantuisi tuollaisista lapsellisen alatyylisististä sanoista.

Jos persuja kutsuisi tuollaisilla, sinänsä paikkansapitävillä nimityksillä, niin olisivat heti tippa silmässä ja toinen housuissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos persuja kutsuisi tuollaisilla, sinänsä paikkansapitävillä nimityksillä, niin olisivat heti tippa silmässä ja toinen housuissa.

joo niin turha sitä on persujenkaan loukkaantua lasten hiekkalootapuheista!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

oliko sulla nyt sininen lapio vai olko jopa melkein punanen jost avarsi poikki?

• Anonyymi

mutta aika olisi saada tälle kansalle aikuinen pääministeri.

nykyiselle jäisi aikaa pilettää ja istua tiellä reppu selässä.

• Anonyymi

Sanna Marin kärsii vakavasta narsistisesta persoonallishäiriöstä joka aiheuttaa hänelle ns.kaikkivoipaisuuden tunteen. Hän kuvittelee että hän voi tehdä ja sanoa kaikkea mitä mieleen tulee. Demaritkin ovat jo huolestuneet jo hänen käytöksestään.

• Anonyymi

Sanna tarkoitti Sdp kannattajia, ja saman tien, kiisti, että hän olisi loukannut päivityksellään demareiden suurinta äänestäjäkuntaa,

• Anonyymi

Ei hän loukannutkaan. Totta kai hän siksi kiisti opposition valheellisen väitteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei hän loukannutkaan. Totta kai hän siksi kiisti opposition valheellisen väitteen.

Kysyitkö.?

• Anonyymi

Ainahan narsisti kiistää..

• Anonyymi

Persoonallisuushäiriöiset pissaliisat, huonon kotikasvatuksen saaneet narsistit nousevat politiikan pyörteissä, valitettavasti.
      Mitä kusipäisempi niin sitä parempi noste!
      Boomerit, olisiko aika katsoa peiliin!
      Me äänestäjät olemme päästäneet pissikset Kesärantaan!

• Anonyymi

Älkääpäs hötkyilkö, jospa tämä Sanna onkin kauan kaivattu Messias, joka on nyt siunaantunut keskuuteemme?

• Anonyymi

Onneksi Sanna Marin on saanut hyvän kotikasvatuksen ja pissaliisa nimitys ei sovi hänelle.

Tietysti persuille kaikki naiset ovat tyhmempiö ja alempiarvoisempia.
        Siksi voi ihmetellä miksi he valitsivat johtajakseen blondin kasvissyöjäviherpiipertäjän äärikommunisti-äidin varsinaisen pissaliisan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onneksi Sanna Marin on saanut hyvän kotikasvatuksen ja pissaliisa nimitys ei sovi hänelle.

Tietysti persuille kaikki naiset ovat tyhmempiö ja alempiarvoisempia.
        Siksi voi ihmetellä miksi he valitsivat johtajakseen blondin kasvissyöjäviherpiipertäjän äärikommunisti-äidin varsinaisen pissaliisan.

Virtsankarkailu on yleistä naisilla,

Säännöllisestä virtsankarkailusta kärsii 20 prosenttia 40–60-vuotiaista suomalaisnaisista. Yli 70-vuotiaista lukema on jopa puolet.

• Anonyymi

Maria Veitolan Yökylässä-ohjelma oli niin paljastava!
        PM (pissisministeri) on selvästi persoonallisuushäiriöinen.
        Pakko-oireinen persoonallisuus, narsistinen persoonallisuus, epävakaa- ja huomiohakuinen käytös - valtaapitävän hyvävelivaltakoneiston ylimmällä oksalla oleva ihminen on näillä ominaisuuksilla varustettu!
        Eikö bolshuista löydy asiallista idealisminsa realisaatiota!
        Tarja Halonen oli samanlainen yliyliyli-ihminen olevinaan! Hänen ”ystävä”, ”ilmarinurminen” oli kulttuurineuvos Veijo Baltzar👨🏿‍🦳!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Virtsa karkaa usein housuihin vanhuksilla eli Sanna Marinin kutsumilla boomereilla, Sannalla se virtsa on karannut päähän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kohta Sannakin on 40v, kannattaisi jo ostaa ladyfitoja varastoon :)

• Anonyymi

Ketkä me? Minä en ainakaan äänestänyt Marinia.

• Anonyymi

Tänäänhä (25.10.)Marin tapaa yhden boomerin eli Naton pääsihteerin. Toivottavasti Marin ei täysin ikävysty niin vanhasta seurasta. Kannattaa ainakin istua vähän kauempana ettei vanhuuden hajut tartu.

• Anonyymi

Et varmaan tunne Stoltenbergin Jenssiä niin hyvin, että voisit sanoa häntä boomeriksi.

Boomeri voi olla nuorikin ja vaikka 90-kymppinen voi vielä haluta kokeilla jotain uutta eikä hän siis ole boomeri.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et varmaan tunne Stoltenbergin Jenssiä niin hyvin, että voisit sanoa häntä boomeriksi.

Boomeri voi olla nuorikin ja vaikka 90-kymppinen voi vielä haluta kokeilla jotain uutta eikä hän siis ole boomeri.

Ei siis kannata enää änestää nuoria naisia. Sen on Sannikka todistanut.

• Anonyymi

kuuma nainenhan saa aina kuumaksi nam

• Anonyymi

Demareillahan on jo pitempään ollut tämä risuparta ikiboomeri Tuomioja!

• Anonyymi

Sannakin kiusaa boomereita. Ei luvannut indeksitarkistusta eläkkeisiin. Vappusatasia vaan lupaillaan. "Luvatkaa" eläkeläiset tekin äänenne demukoille ;)

• Anonyymi

35-vuotias pääministeri bilettää lasten kanssa

• Anonyymi

Sanna haluaa muuttaa arvoja, ja aloittaa bilettämällä, mahtaako pressa olla samaa mieltä, että Kesärannasta tehdään julkkisten bilepaikka , ja saunotaan aamuunasti . Olisi nyt ollut virkansa arvoinen, ja bilettänyt muualla. Oliko kaikilla juhlijoilla koronapassi, ja tarkastiko turvamiehet tämän porukan? Meneekö puurot ja vellit sekaisin, odotellaan millaiset bileet leipäjonolaiset saa, ja millaisella virkaautolla heitä tuodaan? Vexi Salmen mukaan: on herrain helppo lakejansa lyödä. ja on niiden hauska edustaa ja lounaitansa syödä , kun kansa lystin kustantaa. jne.

• Anonyymi

Ei kansa näitä maksanut.
        Valehtelet posket tulipunaisena niinkuin yksikin persu.

• Anonyymi

Okei boomer

• Anonyymi

”Kuvailisin omaa mielenmaisemaani sillä tavalla, että pääni rauhoittuu, kun kaikki muut alkavat panikoimaan.”

Näin sanoo Sanna-pissaliisa YLE:n dokumentissa.

Herrajumala, tuohan on juuri narsistin puhdas ominaispiirre!

Meidän pääministeri on sairas.

• Anonyymi

Sannukka pitäisi kiireesti viedä mieletilatutkimukseen.

Eihän kukaan voi olla noin tyhmä kuin Bile-Sanna! Ai, niin demari voi ja olihan Haloska vielä hölmömpi Penansa kanssa.

• Anonyymi

Kyllä pääministerin täytisi olla boomeri, ei kestä nyky MD-sukupolvella nuppi. (McDonalds=MD)

• Anonyymi

Kun BileSanna puhuu televisiossa, tulee puhe kuin nauhalta. Puhu robottimaisesti aivankuin olisi ulkolukua. Niin ja kämmen on aina toisen käden nyrkin sisälle .. heh..

• Anonyymi

Puhe tulee tosiaan sujuvasti kuin nauhalta, mikä on rajoitetun ajan puitteissa hyvä juttu. Ehtii käsitellä useampia asioita.

Toista on persuilla, joilla tulee aina sama litania kuin uusintana nauhalta. Edes sillä ei ole väliä liittyykö se aiheeseen vai eikö liity.

• Anonyymi

Boomeri eli asuntolainansa maksanut, omalla työllään itsensä ja perheensä ilman yhteiskunnan tukia ja Suomen valtion velkaantumisen varaan laskenut yksilö joka on lisäksi rahoittanut omat opintonsa lähinnä takaisinmaksettavan opintolainan ja viikonloppuisin tehdyn työn avulla.

• Anonyymi

Näin Marin on tosiaan tehnyt, mutta ei hän silti ole boomeri, vaan epäkohtiin muutoksia haluava.

• Anonyymi

Sinä et ymmärrä nyky menoa. Täytyy elää velalla ja jos mahdollista toisten siivellä.

t, Myös boomeri

• Anonyymi

Eikö tota saa erottaa virastaan.Menis muualle bilettään .Menee ihan liian lujaa ja alkaa vaikuttaan jo alkoholistilta.

• Anonyymi

Sanna onko kusi nossu päähän,vai onko jotain muuta vikaa nupissa?ihmettelee boomeri

• Anonyymi

Siinäpä ihmettelet.

Persu-ukoilla näkee usein olevan suu auki.
        Selvisi sekin, että he ihmettelevät jotakin. Oikeastaan he ihmettelevät melkein kaikkea.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinäpä ihmettelet.

Persu-ukoilla näkee usein olevan suu auki.
        Selvisi sekin, että he ihmettelevät jotakin. Oikeastaan he ihmettelevät melkein kaikkea.

En ole persu enkä kuulu mihinkään muuhunkaan puolueeseen.

• Anonyymi

Älkää nyt herran tähden olko noin tosikkoja! Kuka meistä ei aamuyön kaatokännissä örveltäisi ihan samoin?

• Anonyymi

Ketä sinä tarkoitat?

Vaihdat aihetta. Avaa oma ketju aiheellesi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ketä sinä tarkoitat?

Vaihdat aihetta. Avaa oma ketju aiheellesi.

On päivänselvää, että Sanna on vetäissyt tuon twiitin umpijuovuksissa. Ei kukaan poliitikko sentään niin hullu ole, että kirjoittaisi tuollaisia suurinta osaa omista äänestäjistään ja kansasta loukkaavia lausuntoja selvinpäin. 🤪

• Anonyymi

Sanna Marinin boomer-päivitys sai somen kuumaksi – näin poliitikot reagoivat: ”Pilkkaa sodan jälkeisiä sukupolvia”

• Anonyymi

Pakko korjata, että oppositiopolitikoista jokuset olivat tai ainakin leikkivät olevansa loukkaantuneita.
        Iltapäivälehtien toimittajat keksivät tämän muka pilkkaamisen ja Purra ja jotkut muutkin populistiset poliitikot sitten innostuivat loukkaantumaan lisää.
        Tavallisen itsetunnon omaavat ihmiset eivät loukkaannu tälläisestä pöyrystijöiden mielestä vähän ronskimmastakaan sanomisesta.
        Tottahan se on, että sellaisia ihmisiä, jotka eivät hyväksy mitään muutosta mihinkään on olemassa. Heitä löytyy kaikenikäisistä.
        Yllättävän monet eläkeläisetkin ymmärtävät elämänkokemuksensa ansiosta, että ihmisen tavoissa ja käytöksessä on muutostarvetta parempaan suuntaan.

• Anonyymi

Hyvä Sanna! Jatka lausuntoja niin kohta Persut suomen suurin puolue.

• Anonyymi

Sanna Marinia jumaloiva boomeri: "Ei se ainaskaa mua yhtää pilkannu!"

Tällaiset vatipäät kokisivat senkin kunnianosoituksena, että Sanna kirjaimellisesti potkaisisi kiveksille niin että päälaella asti kopsahtaa. "Aaah ihana Sanna, rakkauden potku<3"

• Anonyymi

Persu-ukolla taas outoja seksifantasioita. Tirskaus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Persu-ukolla taas outoja seksifantasioita. Tirskaus.

En ole persu enkä kuulu mihinkään muuhunkaan puolueeseen.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Sannalta on tullut huolestuttavan paljon Trumpmaisia viestejä. Saisi tyttö vähän miettiä mitä kirjoittaa ja päästää suustaan. Hajooko sipuli vai mikä mahtaa olla?

• Anonyymi

Kerroppa yksi tälläinen viesti.
        Aikamoinen aivopieru samaistaa Trumppia ja Marinia keskenään ja vielä ilman ensimmäistäkään esimerkkiä asiasta.

• Anonyymi

Vanhempi väki pelkkä kuluerä

• Anonyymi

Jos tarkoitat kirjoittamaasi Marinin sanomaksi, niin valehtet aivan persuna.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos tarkoitat kirjoittamaasi Marinin sanomaksi, niin valehtet aivan persuna.

Kerro mitä he tuovat.?

• Anonyymi

Boomereilla tämän maan rahat! Vituttaako?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Karuja kuvauksia Suomen köyhistä lapsiperheistä: Ei rahaa harrastuksiin tai syntymäpäiväjuhliin

Pelastakaa lapset ry selvitti perheen taloudellisen tilanteen vaikutuksia lasten arkeen, hyvinvointiin ja turvallisuuden tunteisiin.

Mutta hallitus, lykkää rahat vanhuksille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei siitä ole mitään tutkimusta kuka on boomeri ja kuka ei.

Rikkailla ikäihmisillä tietysti on kertynyt vuosikymmenten aikana erittäin runsaasti rahaa, mutta sitä ei tiedetä kuka heistä on boomeri.

Jotkut heistä voivat hyvinkin olla yhteiskunnan kehittämisen puolella ja haluavat parantaa kaikkien ihmisten elinolosuhteita eli ikä ei merkitse kaikkea boomeriudessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei siitä ole mitään tutkimusta kuka on boomeri ja kuka ei.

Rikkailla ikäihmisillä tietysti on kertynyt vuosikymmenten aikana erittäin runsaasti rahaa, mutta sitä ei tiedetä kuka heistä on boomeri.

Jotkut heistä voivat hyvinkin olla yhteiskunnan kehittämisen puolella ja haluavat parantaa kaikkien ihmisten elinolosuhteita eli ikä ei merkitse kaikkea boomeriudessa.

Vuosiluku oli sanottu. Ketkä ovat,?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vuosiluku oli sanottu. Ketkä ovat,?

USA:ssa boomerille vuosiluku oli joskus 1946-1964 välillä.
        Nyr Suomessa nuoriso on ottanut sanan käyttöön ilman ikärajaa ja tarkoittaa lähinnä kalkkista.
        Nuorikin voi olla kalkkeutunut asenteeltaan ja vanhus taas ei.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

USA:ssa boomerille vuosiluku oli joskus 1946-1964 välillä.
        Nyr Suomessa nuoriso on ottanut sanan käyttöön ilman ikärajaa ja tarkoittaa lähinnä kalkkista.

Sanna siis haukkuu, kaikkia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Karuja kuvauksia Suomen köyhistä lapsiperheistä: Ei rahaa harrastuksiin tai syntymäpäiväjuhliin

Pelastakaa lapset ry selvitti perheen taloudellisen tilanteen vaikutuksia lasten arkeen, hyvinvointiin ja turvallisuuden tunteisiin.

Mutta hallitus, lykkää rahat vanhuksille.

Ei, kun EU:lle , joka taas jakaa ne rikkaile maille, kuten Italia ja Espanja.

• Anonyymi

Sanna on Trumbbin salainen ihailija. Taitaa olla piilopersu, eikä mikään demari.

• Anonyymi

Tuo nyt oli jo liikaa.

Ei loukkaavampaa ole kuin persuksi haukkuminen.

• Anonyymi

Indeksikorotukset tulee Kelan maksamiin etuuksiin, että eipä levitetä väärää tietoa. Koskee eläkkeitä ja työttömyyspäivärahoja. Turha oli haaveilla tällaisista Sipilän aikaan.

• Anonyymi

Mene töihin,

• Anonyymi

Sateenkaari-Sanna yritti vain 'olla hip'.

• Anonyymi

Marinin on aika lopettaa leikinlasku ja jättää eroilmoitus,ennen kuin potkaistaan pois. Kansan huumorintaju alkaa loppua näissä hiekkalaatikkoleikeissä. Biletetään kuin pikkutytöt ja purraan ruokkivaa koiraa kädestä. Eduskuntaa tulee johtaa arvokkaasti ja jos ei riitä rahkeet,pois ja uusi tilalle. Sossujenkin tulisi ymmärtää tilanteensa nyt. Tai koko paska hajalle ja uudet vaalit. Marin varmaan löytäisi iälleen ja tavoilleen sopivan työn esim . markkinoinnissa nuorten parissa. Olemme kyllästyneet tähän itseriittoiseen ,itserakkaaseen tyyliin. Kasvamaan vielä pitää mennä. Kunnes elämä on höyhentänyt hänet aikuisuuteen- joskus. Keski-ikäiset ja vanhemmat ovat ruokkineet ja kouluttaneet nämä vain kuullakseen halveksuntaa. Voi aikoja,voi tapoja!

• Anonyymi

Valehtelet kuin persu.
        Ainakin jos Marinista kirjoitat. Marinilta et ole kuullut halveksuntaa.

Suomen talous on paremmassa kunnossa kuin juuri koskaan ja vihreän teknologia voi nousta Nokiaakin suuremmaksi tulolähteeksi. Monia muitakin yrityksiä ovat saaneet suuria investointeja.

Tuollainen rentoutumisestä raivoaminen on vastenmielistä ja lapsellista omasta pahansuopaisuudesta johtuvaa kiukuttelua. Voi aikoja ja voi tapoja.

Suomella menee loistavasti. Suuri kiitos siitä Marinille ja hänen hallitukselleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valehtelet kuin persu.
        Ainakin jos Marinista kirjoitat. Marinilta et ole kuullut halveksuntaa.

Suomen talous on paremmassa kunnossa kuin juuri koskaan ja vihreän teknologia voi nousta Nokiaakin suuremmaksi tulolähteeksi. Monia muitakin yrityksiä ovat saaneet suuria investointeja.

Tuollainen rentoutumisestä raivoaminen on vastenmielistä ja lapsellista omasta pahansuopaisuudesta johtuvaa kiukuttelua. Voi aikoja ja voi tapoja.

Suomella menee loistavasti. Suuri kiitos siitä Marinille ja hänen hallitukselleen.

Suomen talous on paremmassa kunnossa kuin juuri koskaan.
        Suomella on eniten velkaa kuin koskaan,

vihreän teknologia voi nousta Nokiaakin suuremmaksi tulolähteeksi. Monia muitakin yrityksiä ovat saaneet suuria investointeja.

Eka maksetaa 6.6 miljardia saadaan takas 2.2

• Anonyymi

Onko tämä sama henkilö,jonka pitäisi toimia pääministerinä. Uskomatonta.

• Anonyymi

Sanna höpisee kuin Trumppi. Pispalan Pulterissa kuhistaan, et Sanna on persu, mut viime tipassa kääntyi demariksi.
      Pispalan Pulterissa kuulee kaikenlaista.

• eikö tiedoitusvälineillä ole tärkeämpää julkaisemista kuin yksityisen immeisensanomisista jää sellainen maku kun lukis 7-päivää lehden juoruja

• Anonyymi

7 päivää lehden juoruista tama juttu alkoikin, joten sinulla on todellinen maku suussa.

• Anonyymi

Hyvä Sanna kun tuuletat vanhoja pieruja.

Anna vanhoille ukoille kyytiä ja laita ne ojennukseen.

Näin naisviisikko näyttää närhenmunat heille.

Hyväniin näin tekevät maailmanjohtajat, jotka osaavat tekevät päätöksiä, osaavat suomen kielen, kielitaitoisia ja maailmankansalaisia. Eivät änkytä ja san , sanoma on selkeä.

Prsesidentti ainesta!

• Anonyymi

SDP on nyt ylivoimasesti Suomen paskin puolue! Marssivat aktiivimallia vastaan ja nyt ovat itse ajamassa sitä voimaan ym Tosi paskaa sakkia

• Anonyymi

Aktivimalli ja uusi esitys eivät ole samanlaisia. Eroista on ollut jo runsaasti kirjoituksia.
        Kannattaa tutustua asiaan ettei kirjoittele aivopieruja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aktivimalli ja uusi esitys eivät ole samanlaisia. Eroista on ollut jo runsaasti kirjoituksia.

Typerä kuka kirjoitti että olis sama malli kuin ennen? Aivopieru demari sekottaa jo ihan kaiken. Teidän esitykset on täyttä aivopierua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laita linkki.?

• Anonyymi

Sopii kaikkien muistella syitä eri pääministeri- ja ministerieroihin. Monin verroin vähemmästä on lähdetty. Myös muista viroista. Muistakaapa vaikka kikkelikorttia ja sen seurauksia.
      Julkisesta virasta tulee saada potkut ja lentää kaaressa tällaisen loukkauksen jälkeen. Nyt Marinin viestit kokee loukkauksena tuhannet ihmiset.
      Pääministeri voisi kertoa meille miten tuo paska temppu sopii hallitusohjelman tavoitteeseen kitkeä eriarvoisuutta tai huolehtia kansanryhmien tasa-arvoisuudesta ja loukkaamattomuudesta.
      Miksi Eduskunta ei toimi vastuuttomasti käyttäytyvän pääministerin erottamiseksi.
      Arvostan ja kunnioitan laillista hallitusta, mutta vain, jos se toimii vastuullisesti ja kansalaisia arvostaen. Marin ei ansaitse luottamustani. Myös uskoni sosialidemokratiaan on päättynyt. Muutaman vuoden osaamattomat ja vastuuntunnottomat pelurit tarvitsivat hyvän puolueen pilaamiseen. Tässäkö on syy siihen, että Marin haluaa loukaten poistaa puolueesta ne, joilla on ymmärrys puolueen historiallisesta kulusta.
      Kiitos, että tattista vaan. Osaamme kyllä löytää meistä huolehtivan puolueen. Itse lähden kristillisdemokraatteihin. Siellä ei puoluejohtaja pelleile muiden kustannuksella.

• Anonyymi

Ei sen vuoksi pidä erota jos muutama tuhat loukkaantuu jostain twiitistä aiheettomasti.

Twiitissä luki: Hei, boom-boom-boomeri, jäitä hattuun, ota coolimmin.

Iltapäivälehtien toimittajat valehtelivat Marinin lähettäneen eläkeläisiä loukkaavan twiitin ja jotkut ammattiloukkaantujat levittivät valhetta, vaikka eivät olleen edes lukeneet twiittiä.

• Anonyymi

SDP:n tolisko kirjoittelee, että muutama tuhat olis loukkaantunut aivopierusta vanhuksia kohtaan. Meitä on miljoona jotka vaatii loukkaajan eroa.

• Anonyymi

Voi rakas pieni.
        Täytyy ensin oikeasti loukata ihmisiä.

Ei valheiden levittäminen loukkaamisesta ole loukkaamista.

• Anonyymi

Demari narraa. Sanottiin, että veronmaksajien rahoja ei tuhlattu, mutta onkin tuhlattu.

Vaadimme pääministerille eroa. Jäänyt valheesta kiinni.

• Anonyymi

Jos tarkoitat iltasanomien juttua artistien vierailusta kuluja aiheuttaneesta 2974 euron menoista, niin ne kuuluvat maksaa valtion edustusmenoista.
        Ei se ollut yksityistilaisuus. Siitä on varma tae siinä, ettei Marin olisi missään tapauksessa kutsunut Kurvista omiin juhliinsa.

Vaadin teille jokaiselle eroa. Olette jääneet valheesta kiinni.

• Anonyymi

Suomi on pahasti, velkainen maa. Kun korot nousee, Suomi on hätää kärsimässä,

Ei saa Saksasta tukea, kun niillä on vielä pahempi velka käsiteltävänä.

• Anonyymi

Onneksi syylliset tiedetään,

• Anonyymi

Suomen velka on kohtuullisella tasolla.
        Kuten kokenut talousasiantuntija Sixten Korkman sanoi, että hän voi nukkua rauhassa Suomen velan takia.

• Boomereille valehdeltiin VAPPUSATASESTA jonka johdosta DEMARIT saivat 0,2% marginaalisen voiton vaaleissa,NYT HEITÄ VIELÄ HALVEKSITAAN PÄÄMINISTRIN TAHOLTA . Odotan mielenkiinnolla seuraavia EDUSKUNTAVAALEJA JOSSA VIHERVASSARIT UPPOAVAT UUSIUTUMATTOMAN SUOHON

• Anonyymi

Jatkat samaa valehteluasi.
        Marin ei hajveksinut ketään. iltapäivälehtien toimittajat keksivät koko halveksimisjutun ja se on selvitetty.

Marinin twiitissä luki: Hei boom, boom boomeri, jäitä hattuun, ota coolimmin.

Mistä kohtaa löydät halveksintaa tästä hyvästä mielenterveydelle ja ilmapiirin raikastavalle neuvolle.

• Anonyymi

Saimme valtiolta varmennuksen tähän vellovaan keskusteluun, että pitääkö se TODELLAKIN paikkansa, että jo 70-luvulta asti VALTIOLLINEN poliisi on korvamerkinnyt teidät, teidän lapset MYRKYTETTÄVIKSI. Siis näiksi alkoholisoituneiksi pahvipäiksi, huumaamalla aivot paskaksi "mielenterveysongelmaisiksi" ... muuten kävi Halmeellekin. On se huumekauppa vaan tärkeä asia SUOMEN VALTIOLLE.

TOTTA SE VAAN ON
      TE RIKOLLISET VALTION VIHOLLISET

• Anonyymi

Ajattelukyky POIS, sitten linnaan / mielisairaalaan.
      Kyl ne "rikolliset" joskus sekoaa.

SIEGH HEIL!

• Anonyymi

Lähes miljardi/vuosi poliisille siitä, että voivat sairastuttaa yhteiskunnan ja tehdä bisnestä sillä.

HIENO SUOMI
      IHAN KUIN VENÄJÄ

Liitytään ... Venäjään, ja otetaan lainsäädäntö sieltä.

• Anonyymi

Kreikka, Suomi, Saksa ym. EU valtiot. Kansalaiset ovat vain sitä varten, että VALTION YHTIÖT/virkamiehet voivat elää HYVIN leveästi VEROVAROILLA ja ARVONNOUSUILLA.

AutoVERO, polttoaineVERO, savuke/energiaVERO ... päästökauppaVERO, kaikki menee VALTION YLIPALKATUILLE VIRKAMIEHILLE ja niiden TUTUILLE HUUMERIKOLLISUUTTA tukeville firmoille. Eli MAFIALLE.

Taitaa vahingonkorvausvaatimuksia sitten riittää?
      Ja valtio muuten maksaa ... tai itkee.

• Anonyymi

Ilmankos nää poliisit täällä Hesassa ja muualla huutaa "ALAS EU" ja "ME TAPAMME TEIDÄT KAIKKI" puhelimeen. Ne meinaa ihan oikeasti 'MYRKYTTÄÄ kaikki huumeilla ja steroideilla ... sitten kansalaiset hyppii seinille. Ai, itäsaksassahan näin jo kävi?

Tossa yksikin naispoliisi totesi, että " no onkos siitä rikollisesta elämästä ollut koskaan mitään hyötyä" ... 20 vuotta yrittänyt murhata sillä bodom bodomilla.
      Nyt pitäisi tehdä pornoo, tai lähtee lapset mielissairaalaan.

HYVÄ YK SUOMI
      Miksi vielä YK:ssa, eihän täällä ole ihmisoikeuksia?

• Anonyymi

Kaikki syyt ovat 2011-2015 hallituksen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki syyt ovat 2011-2015 hallituksen.

Kyllä.suomen velka räjähti ja samoin työttömyys.

• Anonyymi

nykin suomi maksaa eu:lle 17 miljardia siis tänä vuonna. pitäisikö sitä pottia vieläkin nostaa. kyllä suomalaiset päättäjät osaa.

• Anonyymi

Summasi on tuulesta temmattua persutotuutta eli valhetta.

• Anonyymi

Oppositio-boomereilla pipo eikun kutistuu ... auts!
      Relatkaa nyt ihmeessä ennen kuin verisuoni katkeaa kateudesta.

• Anonyymi

Vappusatasesta eläkeläisiä haukkumaan se täyden paskapuolueen SDP touhuja.

• Anonyymi

Paras Pääministeri ja hallitus meillä ikinä. Hyvä Sanna rulaa vaan kunnolla, yes.

Nyt vaan persut ja kokoomus joutavat sinne Orbanin tielle Unkari-Puola akselilla, lol

Näkemiin ja hyvää matkaa, eikä tarvitse palata takaisin!

• Anonyymi

Paras hallitus oli 2011-2015, silloinkin velkapommi kasvoi, ja työttömyys,

nyt 2019-2023 työttömyys ei ole räjähtänyt käsiin, mutta velkapommi kasvaa taas,

Kannattaa muistaa kun velkoja lyhennetään ja maksetaa takas, syylliset,

• Anonyymi

Hienoa…. Meillä on pääministeri joka syyllistyy ikärasismiin.
      Suomi on vajonnut todella alas. Tällaista se on kun tyhmä kanalauma johtaa maata.

• Anonyymi

Suomen asiat ovat hyvässä tikissä.
        Talous nousussa ja työttömyys laskussa ja velanotto hallinnassa.

Oppositiossa olevat itkevät turhaan vai onko peräti tekoitkua.

• Anonyymi

Älkää vaaleissa äänestäkö puoluetta, jonka edustaja (Sanna Boomer-Marin) pilkkaa
      oman puolueensa (SD) äänestäjiä ja jäseniä.

• Anonyymi

Valehtelet aivan persuna.

Tämä pilkkaamisjuttu oli täysin feikki-uutinn.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valehtelet aivan persuna.

Tämä pilkkaamisjuttu oli täysin feikki-uutinn.

Pääministeri Sanna Marin julkaisi lauantaina Instagramissa tarinan, jossa kehotettiin boomereita laittamaan jäitä hattuun.

Tarkoittaa vanhoja ihmisiä.

• Anonyymi

Boomer-päivitys nähdään Sdp:n ryhmässä yhtenä syynä kannatus­laskulle:
      ”Moni koki sen keski­sormen näyttämisenä”

• Anonyymi

Ei asiasta loukkaantunut ketään joka luki Instagramin kirjoituksen.
        Toimittajat saivat uskoteltua valheelllisestin joillekin, että heitä on loukattu.

Se varmaan saattoi laskea gallup-tulosta. Vaikka jossain otsikossa luki Sdp:n suosio romahti, niin todellisuudessa lasku 1,2% mahtuu virhemarginaaliin.
        .

• Anonyymi

Suomelle eniten vahinkoa aiheuttanut Boomeri on Berner. Hän järjesti monen työpaikan menetyksen, valtion verotulojen vähenemisen ja itselleen rahakkaan sopimuksen Ruotsissa.

• Anonyymi

Michael Phelps...siis se uimari....sen pojan nimi on Boomer.

• Anonyymi

Pääministerin boomer-kommentti osoittaa lapsellisuutta ja sivistymättömyyttä. Hän tuskin tietää, miten kaikki se hyvä, miten suuret ikäluokat ovat yhteiskuntaa rakentaneet ja tehneet työtä pitkän päivän elämättä Kelan tuilla, hyödyttää jälkipolvia.
      Ei ole rakentavaa pilkata vanhempia sukupolvia. Vanhempi sukupolvi tosin voi testamentata omaisuutensa hyväntekeväisyysjärjestölle , niin ei ole nuoremman polven riesana. Tehkää työtä kaikki nuoret, niin ei tarvitse ketään kahdehtia eikä himoita toisten omaisuutta!

• Anonyymi

Voi voi!
        Järki hoi - älyä älä jätä.

Ei ketään pilkattu. Pilkkaamisjuttu oli toimittajien keksimä.
        Twiitissö oli hyödyllinen neuvo kaikenikäisille: Hei, boom boom-boomeri, jäitä hattuun, ota coolimmin.

Toimittajat tässä pilkkasivat vanhempaa ikäpolvea, kun syöttivät heille pelkkää puppua, että heitä on muka loukattu.

• Anonyymi

Mieluimmin boomeri kuin luuseri.

• Anonyymi

Marin, kosiskeli nuorenpia ihmisiä, äänestämään Sdp, boomeri heittää kohta lusikan nurkkaan, vaihtaa hiippakuntaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Marin, kosiskeli nuorenpia ihmisiä, äänestämään Sdp, boomeri heittää kohta lusikan nurkkaan, vaihtaa hiippakuntaa.

Älä pilkkaa vanhuksien olevan jo haudan partaalla.

Ei noin persu-ukko.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä pilkkaa vanhuksien olevan jo haudan partaalla.

Ei noin persu-ukko.

Sanna Marin, niitä pilkkaa, kosiskelee nuorempia äänestäjiä.

• Anonyymi

Pääministeri Sanna Marin sometti boomereista ja biletti Kesärannassa.

Otsikot kertovat politiikan muutoksesta ja nuorten äänestäjien harkitusta kosiskelusta. Taustalla vaikuttaa median tarve ruokkia lukijoita kohuilla.

Pääministeri Sanna Marinin viime aikojen kohutuin somepäivitys tapahtui Instagram-kuvasovelluksen niin sanotulla tarinapuolella, joten viesti hävisi näkyvistä seuraavana päivänä.

Pääministeri Sanna Marin (sd.) kehotti Instagramin tarinapäivityksessään boomereita [suurten ikäluokkien edustajia] ottamaan coolimmin [rennommin] taustalla soivan kappaleen sanoin.

Marinin, kohta 36, postaus herätti kuumia tunteita. Toiset loukkaantuivat ja toiset innostuivat. Osa ajatteli, että mitähän nyt taas, mutta puhetta ja otsikoita irtosi heittämällä.

• Anonyymi

Kuumia tunteita se herätti eniten iltapävälehtien toimittajissa ja mv-lehdessä ja persujen huulipuna puumapuheenjohtajassa Riikka hampaat tiukasti yhteen puristavassa Purrassa.

Lisäksi niissä jotka eivät itsekään tiennyt muuta kuin mitä feikkijutuissa loukkauksista kirjoitettiin.

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maajussi-Kallen Niina julkaisi salakuvat pariskunnan rakkauskesästä: "Ettei KUKAAN huomannut..."

Rakastua voi missä vaan, vaikka reality-ohjelmassa, totta se on. Tämä pariskunta joutui salailemaan suhdettaan aluksi, mutta onneksi ei enää. Ja nyt s
      Maajussille morsian
      23
      6885
    2. Nyt on valtamedia paniikissa

Iltalehden ja yhtä aikaa suomi24 palstalle on ilmestynyt naurettavia esimerkkejä rokotevastaisten muka uskomuksista. Taitaa olla viimeisiä yrityksiä
      Maailman menoa
      313
      2181
    3. Jukka jättänyt on Kellyn ja kyllähän se tiedettiin jo etukäteenkin

Kelly suunnitteli et muuttavat asuu yhteen, vaikka Jukka varmasti osti itselleen ja vaimolleen hulppean asunnon.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      72
      1222
    4. Tiedätkö nainen

Että olet suloinen kun minun seurassani olet kuin jänis ajovaloissa poukkoilemassa. Mutta urhoollisesti esität kuitenkin rohkeaa. Tykkään sinusta iha
      Ikävä
      61
      1140
    5. Mikä oli minussa hyvää

mies? Mistä pidit? Mutta se ei nyt kuitenkaan riittänyt enempään kanssakäymiseen. t. nainen
      Ikävä
      56
      968
    6. Miten voisin saada sinut?

Otsikossa on kaikki oleellinen. m->n
      Ikävä
      57
      916
    7. Mitä Ihmettä siellä koulussa on oikein tapahtunut ? ?

Kyselee ulkopaikkakuntalainen. Onko teillä asiasta tietoa ?
      Oulu
      25
      887
    8. Koronaa puolelta ja toiselta - rokottaen ja kieltäytyen

(Otamme innokkaasti rokotteita ja osa vastustaa niitä sinnikkäästi -ehkä tässä ääripäät, mutta miksi? Molemmille on laajassa näkökulmassa puolensa ja
      Maailman menoa
      263
      771
    9. Woke-Yle lietsoo vihaa valkoihoisia kohtaan?

Aamun (25.11.2021) useissa tv-uutisissa Ylen toimittaja kertoi, että Yhdysvalloissa on nostettu syytteet kolmea valkoihoista miestä vastaan. Miehiä sy
      Maailman menoa
      229
      731
    Aihe