Läskit maksakoot hoitonsa itse

Anonyymi

Koronan vuoksi sairaalaan joutuineista lähes jokainen on läski. Siis turvottanut itsensä sokerilla diabeetikoksi. Itsestään huolta pitävien kansalaisten ei tarvitse maksaa rumien läskien hoitoja.

Eli sairaalasta läskit joko a) pihalle b) hoitoa vain rahaa vastaan.

35

230

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos vaan hoidettaisiin kaikki, koska demokratia.

• Anonyymi

Kaikki muut paitsi läskit, koska estetiikka ja oikeudenmukaisuus.

• Anonyymi

Laskettelussa loukkantuneiden vammat ja niiden hoidot tulee laskijan maksaa itse.

• Anonyymi

Rokottamattomille koronavero!

• Anonyymi

Millä logiikalla terveille vero? Ehdota edes, että kaikille koronaan sairastuville korkonavero, niin aletaan olla jo jäljillä...

• Anonyymi

Painoindeksi sopisi myös veroprosentin työkaluksi. Sitä pitäisi vielä korostaa työttömillä, jotta motivoituisivat pitämään huolta kunnostaan.

• Anonyymi

Myös tupakoitsijat maksakoon hoitonsa itse.

• Anonyymi

Me maksetaan jo tupakkaveron muodossa. Isoperseiset sokeripasit sen sijaan imevät sokeria maksamatta siitä terveydenhoitomaksua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Me maksetaan jo tupakkaveron muodossa. Isoperseiset sokeripasit sen sijaan imevät sokeria maksamatta siitä terveydenhoitomaksua.

Matkoilta tuoduista tupakoista syyte veronkierrosta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tupakointi loppuu suomessa 2030. Sen jälkeen tupakoijalle tulee 3600€:n sakkolappu käteen aina 3 kuukauden välein mikäli ei tupruttelu lopu.

• Anonyymi

Alkoholistien, jopa alkoholia nauttineiden tulee maksaa hoitonsa itse.
        Mikäli viisari värähtää ensiavussa, kaikista kuluista lasku potilaalle täysimääräisenä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sokerinistit ovat väkivaltaisia addikteja.

---
        Liikkeiden ovilla jonotettiin lauantaina sokeria, maanantaina pystyivät vähittäiskaupat tarjoamaan ostajille vain siirappia ja erikoissokereita.

Eräitten itsehillintä petti, kun varastot tyhjenivät: ”Myymäläpäällikköä käytiin rinnuksista kiinni ja epäiltiin, että hän on pimittänyt sokeria varastoon”.

• Anonyymi

yli paino on alkoholismin jälkeen toiseksi suurin kustannus yhteiskunnalle,

• Anonyymi

Ylipaino on suurin kustannuserä. Toki alkoholismi liittyy ylipainoon myös, mutta persaukiset juopot ovat laihoja luikkuja. Ovat usein myös asunnottomia, joten eivät iso menoerä yhteiskunnalle.

• Anonyymi

Alkoholisti on ahkera veronmaksaja eikä ehdi nauttia eläkepäivistä. Tulee edulliseksi yhteiskunnalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ylipaino on suurin kustannuserä. Toki alkoholismi liittyy ylipainoon myös, mutta persaukiset juopot ovat laihoja luikkuja. Ovat usein myös asunnottomia, joten eivät iso menoerä yhteiskunnalle.

Huumeidenkäyttäjä nistit voisi suoraan viedä saunantaakse, ja myös akkikset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huumeidenkäyttäjä nistit voisi suoraan viedä saunantaakse, ja myös akkikset.

Läskit peittävät näkökentän, vaikka vietäisiin saunan taakse. Ainakin taajama-alueilla pitäisi kieltää läskien ulkona liikkuuminen valoisan aikaan. Ovat esteettisesti yrjöttävän näköisiä ja pilaavat normaalikansalaisen päivän pelkällä olemassa olollaan.

• Anonyymi

Näetkö "läskin" myös poliittisena vastustajanasi?
      Mitä jos se "läski" ehdottaisi yhdysvaltalais tyyppistä vakuutusta kaikkeen sairaanhoitoon suomeen. Kannattaisitko sitäkin vai politikoitko ainoastaan yhden sairauden puolesta?
      Terveisin koronarokotteet saanut normaali vartaloinen.

• Anonyymi

Ykköstyypin diapeetikoista harvempi on läski?

• Anonyymi

Ylipainoisilla paljon metabolista oireyhtymää joka aiheuttaa kehon vajaatoimintaa eli heidän vastustuskykynsä viruksia ja bakteereja kohtaan on pienempi kuin terveemmillä.
      Terveemmillä vähemmän myös kaikkia muitakin sairauksia kuten sydän ja verisuoni sekä tukielin ,esim nivelsairauksia yms.

• Anonyymi

Kaikki rokotekielteiset läskit - laihat luikut maksakoot hoitonsa ihan itse, tai kuolkoot pois.

• Anonyymi

Maksakoot hoitonsa itse. Siis minkä hoidon. Valohoidonko? Tahalliset hoitovirheet joutuu maksaa joka tapauksesa. Hyvä kun osaavat reseptin kirjottaa. Mitään kunnollista hoitoa saa kun yksityiseltä rahalla tai vakuutuksella.

• Anonyymi

Sokerit eivät aiheuta diabetes-2:ta, vaan alkoholit.

• Anonyymi

Kolaripotilaat jätetään hoitamatta, jos ovat vaarantaneet liikennettä+
      Hukkuneet ja elvytetyt, jos on juotu kaljaa ja tiputtu järveen?
      Kirveellä reiteensä lyöneet tohelot?
      Pikkulapset, jotka saa infektion hoitopaikassa, kun äiskä joutui lähtemään töihin eikä hoitanut itse?
      Ainakaan sukupuolitauteja ei sais hoitaa. Hyi, siveetöntä.

Mihin se raja laitetaan teidän valtakunnassanne?

Onneksi Suomessa hoidetaan sairaat lääketieteellisen tarpeen mukaan.

• Anonyymi

Vegaania pitää verottaa,koska on liian hyvä ihmiseksi!Vegaani,joka ei polta,eikä käytä päihteitä on jo pelkästä kateudesta pantava verolle olemassa olostaan!

• Anonyymi

Korona ei vaikuta mitenkään normaalikuntoiseen henkilöön. Koronaflunssa on vaikea vain monisairaille.

• Anonyymi

Diabeteksen syytä ei tiedetä. Moni diabeetikko on hoikka.

• Anonyymi

Läskiä ei saa kuin sokerilla. Läskit ovat yliedustettuina koronapotilaissa. Koska sokeria ei veroteta, niin läskit maksakoot hoitonsa itse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Läskiä ei saa kuin sokerilla. Läskit ovat yliedustettuina koronapotilaissa. Koska sokeria ei veroteta, niin läskit maksakoot hoitonsa itse.

Rokottamattomat maksakoot itse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rokottamattomat maksakoot itse.

Jos oli läski, niin maksaa hoitonsa itse oli sitten rokotettu tai ei.

• Anonyymi

kovaa tekstiä ymmärtämättömiltä , ei kaikki voi lihomiselleen mitään kun perityt geenit myös vaikuttaa ja "pandemia" mahd. tuotettu virustetaalta fuhanista ,toivottavasti löytyy vielä oikea syyllinen .Myös sairasta syyttäminen rokottamattomia kohtaan jotka ei halua joidenkin hullujen keksimään "tautiin"ottaa kesimiään myrkkyjään !
      minä en ole lihava, enkä" rokotettu"

• Anonyymi

Geenit eivät lihota, vaan sokerin jatkuva mussuttaminen ja ryystäminen.

On pöyristyttävää ettei valtiovalta saa aikaiseksi kunnon sokeriveroa. Verotetaanhan alkoholia ja tupakkaakin, koska nekin ovat epäterveellisiä. Sokeria ja lisättyä sokeria sisältäviä tuotteita saa myydä vieläpä alaikäisille!

Luontaisesti sokeria sisältävät tuotteet eivät ole niin vaarallisia, koska esimerkiksi kukaan ei jaksa syödä banaaneita määräänsä enempää. Riski saada yliannostus sokeria on luonnontuotteita käyttämällä pieni. Lisätyn sokerin tuotteet ja itse sokeri sellaisenaan ovat riski kansanterveydelle.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Läskiveroa tarvitaan myös katukuvan siivoamiseen. Mikään ei ole oksettavampi näky kuin läski.

• Anonyymi

Onko aloittaja kenties keskussairaalan siivooja, joka kuunnellut osastokanslian oven takaa ammattilaisten raportteja ja kuvitellut loput?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko Suomi huonompi kotimaa kuin Venäjä?

Täällä kirjoittelee muutama ihminen Suomesta siihen sävyyn, että kysymys on pakko esittää. Jos siis vertailet toisiinsa näitä kahta maata, onko Venä
      Maailman menoa
      490
      1214
    2. Sofian ökyilyt on loppu

Miksiköhän Sofian instassa on ollut viime aikoina niin kovin hiljaista? Liittyykö syy kenties piriparin eroon? Sofia joutui muuttamaan ex-hoitonsa sis
      Kotimaiset julkkisjuorut
      87
      1165
    3. Syystäkin ollut kirjoittamatta

Mutta minun silmissäni olet kulutettu, käytetty, pilattu ja raiskattu jätteeksi. Kyllä moni sinua mielellään hässisi, mutta ei sinusta ihmistä rinnall
      Tunteet
      244
      1153
    4. Uskotko nainen vielä ihmeisiin

Sinun täytyy vain uskoa ja luottaa💕
      Ikävä
      94
      1151
    5. Meillä on yhteys

Molemmat halutaan ja rakastetaan Molemmat paetaan ja pelätään ❤️
      Ikävä
      62
      1110
    6. Nato-ovi pysyy kiinni Suomelta.

Usa ei puutu Suomen ja Turkin väliseen kiistaan, joten menee vuosia Nato-oven repimiseen ja voi olla että sisään ovesta ei koskaan päästäkään. https:/
      Maailman menoa
      384
      928
    7. Kauhava ansaitsee enemmän ja parempaa

Tervehdys Kauhavalaiset! Sain viestin, että minun pitäisi kirjoittaa myös täällä, koska foorumi kuulema edustaa Kauhavan älymystön mielipidettä ja sa
      Kauhava
      76
      889
    8. Vietä kiva päivä (ilman minua)

nainen siellä noin 20 km päässä. 😊 ☀️
      Tunteet
      107
      839
    9. Jesper on herrasmies

Kantaa lentokentällä rakkaansa Dior laukkua ja kulkevat rakastuneina käsi kädessä. https://www.seiska.fi/Kotimaa/Martina-Aitolehden-Jesper-rakas-palj
      Kotimaiset julkkisjuorut
      88
      808
    10. Ässät taas yhdessä

Jollakin asialla lokki kiristää heidät pysymään yhdessä vaikka rakkaudesta tai parisuhteesta ei olekaan kyse. Sääliksi käy pulia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      20
      752
    Aihe