Koronan vuoksi sairaalaan joutuineista lähes jokainen on läski. Siis turvottanut itsensä sokerilla diabeetikoksi. Itsestään huolta pitävien kansalaisten ei tarvitse maksaa rumien läskien hoitoja.
Eli sairaalasta läskit joko a) pihalle b) hoitoa vain rahaa vastaan.
Läskit maksakoot hoitonsa itse
35
230
Vastaukset
- Anonyymi
Jos vaan hoidettaisiin kaikki, koska demokratia.
- Anonyymi
Kaikki muut paitsi läskit, koska estetiikka ja oikeudenmukaisuus.
- Anonyymi
Laskettelussa loukkantuneiden vammat ja niiden hoidot tulee laskijan maksaa itse.
- Anonyymi
Rokottamattomille koronavero!
- Anonyymi
Millä logiikalla terveille vero? Ehdota edes, että kaikille koronaan sairastuville korkonavero, niin aletaan olla jo jäljillä...
- Anonyymi
Painoindeksi sopisi myös veroprosentin työkaluksi. Sitä pitäisi vielä korostaa työttömillä, jotta motivoituisivat pitämään huolta kunnostaan.
- Anonyymi
Myös tupakoitsijat maksakoon hoitonsa itse.
- Anonyymi
Me maksetaan jo tupakkaveron muodossa. Isoperseiset sokeripasit sen sijaan imevät sokeria maksamatta siitä terveydenhoitomaksua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me maksetaan jo tupakkaveron muodossa. Isoperseiset sokeripasit sen sijaan imevät sokeria maksamatta siitä terveydenhoitomaksua.
Matkoilta tuoduista tupakoista syyte veronkierrosta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tupakointi loppuu suomessa 2030. Sen jälkeen tupakoijalle tulee 3600€:n sakkolappu käteen aina 3 kuukauden välein mikäli ei tupruttelu lopu.
- Anonyymi
Alkoholistien, jopa alkoholia nauttineiden tulee maksaa hoitonsa itse.
Mikäli viisari värähtää ensiavussa, kaikista kuluista lasku potilaalle täysimääräisenä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sokerinistit ovat väkivaltaisia addikteja.
---
Liikkeiden ovilla jonotettiin lauantaina sokeria, maanantaina pystyivät vähittäiskaupat tarjoamaan ostajille vain siirappia ja erikoissokereita.
Eräitten itsehillintä petti, kun varastot tyhjenivät: ”Myymäläpäällikköä käytiin rinnuksista kiinni ja epäiltiin, että hän on pimittänyt sokeria varastoon”.
- Anonyymi
yli paino on alkoholismin jälkeen toiseksi suurin kustannus yhteiskunnalle,
- Anonyymi
Ylipaino on suurin kustannuserä. Toki alkoholismi liittyy ylipainoon myös, mutta persaukiset juopot ovat laihoja luikkuja. Ovat usein myös asunnottomia, joten eivät iso menoerä yhteiskunnalle.
- Anonyymi
Alkoholisti on ahkera veronmaksaja eikä ehdi nauttia eläkepäivistä. Tulee edulliseksi yhteiskunnalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ylipaino on suurin kustannuserä. Toki alkoholismi liittyy ylipainoon myös, mutta persaukiset juopot ovat laihoja luikkuja. Ovat usein myös asunnottomia, joten eivät iso menoerä yhteiskunnalle.
Huumeidenkäyttäjä nistit voisi suoraan viedä saunantaakse, ja myös akkikset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huumeidenkäyttäjä nistit voisi suoraan viedä saunantaakse, ja myös akkikset.
Läskit peittävät näkökentän, vaikka vietäisiin saunan taakse. Ainakin taajama-alueilla pitäisi kieltää läskien ulkona liikkuuminen valoisan aikaan. Ovat esteettisesti yrjöttävän näköisiä ja pilaavat normaalikansalaisen päivän pelkällä olemassa olollaan.
- Anonyymi
Näetkö "läskin" myös poliittisena vastustajanasi?
Mitä jos se "läski" ehdottaisi yhdysvaltalais tyyppistä vakuutusta kaikkeen sairaanhoitoon suomeen. Kannattaisitko sitäkin vai politikoitko ainoastaan yhden sairauden puolesta?
Terveisin koronarokotteet saanut normaali vartaloinen. - Anonyymi
Ykköstyypin diapeetikoista harvempi on läski?
- Anonyymi
Ylipainoisilla paljon metabolista oireyhtymää joka aiheuttaa kehon vajaatoimintaa eli heidän vastustuskykynsä viruksia ja bakteereja kohtaan on pienempi kuin terveemmillä.
Terveemmillä vähemmän myös kaikkia muitakin sairauksia kuten sydän ja verisuoni sekä tukielin ,esim nivelsairauksia yms. - Anonyymi
Kaikki rokotekielteiset läskit - laihat luikut maksakoot hoitonsa ihan itse, tai kuolkoot pois.
- Anonyymi
Maksakoot hoitonsa itse. Siis minkä hoidon. Valohoidonko? Tahalliset hoitovirheet joutuu maksaa joka tapauksesa. Hyvä kun osaavat reseptin kirjottaa. Mitään kunnollista hoitoa saa kun yksityiseltä rahalla tai vakuutuksella.
- Anonyymi
Sokerit eivät aiheuta diabetes-2:ta, vaan alkoholit.
- Anonyymi
Kolaripotilaat jätetään hoitamatta, jos ovat vaarantaneet liikennettä+
Hukkuneet ja elvytetyt, jos on juotu kaljaa ja tiputtu järveen?
Kirveellä reiteensä lyöneet tohelot?
Pikkulapset, jotka saa infektion hoitopaikassa, kun äiskä joutui lähtemään töihin eikä hoitanut itse?
Ainakaan sukupuolitauteja ei sais hoitaa. Hyi, siveetöntä.
Mihin se raja laitetaan teidän valtakunnassanne?
Onneksi Suomessa hoidetaan sairaat lääketieteellisen tarpeen mukaan. - Anonyymi
Vegaania pitää verottaa,koska on liian hyvä ihmiseksi!Vegaani,joka ei polta,eikä käytä päihteitä on jo pelkästä kateudesta pantava verolle olemassa olostaan!
- Anonyymi
Korona ei vaikuta mitenkään normaalikuntoiseen henkilöön. Koronaflunssa on vaikea vain monisairaille.
- Anonyymi
Diabeteksen syytä ei tiedetä. Moni diabeetikko on hoikka.
- Anonyymi
Läskiä ei saa kuin sokerilla. Läskit ovat yliedustettuina koronapotilaissa. Koska sokeria ei veroteta, niin läskit maksakoot hoitonsa itse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Läskiä ei saa kuin sokerilla. Läskit ovat yliedustettuina koronapotilaissa. Koska sokeria ei veroteta, niin läskit maksakoot hoitonsa itse.
Rokottamattomat maksakoot itse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rokottamattomat maksakoot itse.
Jos oli läski, niin maksaa hoitonsa itse oli sitten rokotettu tai ei.
- Anonyymi
kovaa tekstiä ymmärtämättömiltä , ei kaikki voi lihomiselleen mitään kun perityt geenit myös vaikuttaa ja "pandemia" mahd. tuotettu virustetaalta fuhanista ,toivottavasti löytyy vielä oikea syyllinen .Myös sairasta syyttäminen rokottamattomia kohtaan jotka ei halua joidenkin hullujen keksimään "tautiin"ottaa kesimiään myrkkyjään !
minä en ole lihava, enkä" rokotettu"- Anonyymi
Geenit eivät lihota, vaan sokerin jatkuva mussuttaminen ja ryystäminen.
On pöyristyttävää ettei valtiovalta saa aikaiseksi kunnon sokeriveroa. Verotetaanhan alkoholia ja tupakkaakin, koska nekin ovat epäterveellisiä. Sokeria ja lisättyä sokeria sisältäviä tuotteita saa myydä vieläpä alaikäisille!
Luontaisesti sokeria sisältävät tuotteet eivät ole niin vaarallisia, koska esimerkiksi kukaan ei jaksa syödä banaaneita määräänsä enempää. Riski saada yliannostus sokeria on luonnontuotteita käyttämällä pieni. Lisätyn sokerin tuotteet ja itse sokeri sellaisenaan ovat riski kansanterveydelle.
- Anonyymi
Rokotettuja läskejä makoilee kiihtyvään tahtiin teho-osastolla.
https://yle.fi/uutiset/3-12275477 - Anonyymi
Läskiveroa tarvitaan myös katukuvan siivoamiseen. Mikään ei ole oksettavampi näky kuin läski.
- Anonyymi
Onko aloittaja kenties keskussairaalan siivooja, joka kuunnellut osastokanslian oven takaa ammattilaisten raportteja ja kuvitellut loput?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Onko Suomi huonompi kotimaa kuin Venäjä?
Täällä kirjoittelee muutama ihminen Suomesta siihen sävyyn, että kysymys on pakko esittää. Jos siis vertailet toisiinsa näitä kahta maata, onko Venä4901214Sofian ökyilyt on loppu
Miksiköhän Sofian instassa on ollut viime aikoina niin kovin hiljaista? Liittyykö syy kenties piriparin eroon? Sofia joutui muuttamaan ex-hoitonsa sis871165Syystäkin ollut kirjoittamatta
Mutta minun silmissäni olet kulutettu, käytetty, pilattu ja raiskattu jätteeksi. Kyllä moni sinua mielellään hässisi, mutta ei sinusta ihmistä rinnall2441153- 941151
- 621110
Nato-ovi pysyy kiinni Suomelta.
Usa ei puutu Suomen ja Turkin väliseen kiistaan, joten menee vuosia Nato-oven repimiseen ja voi olla että sisään ovesta ei koskaan päästäkään. https:/384928Kauhava ansaitsee enemmän ja parempaa
Tervehdys Kauhavalaiset! Sain viestin, että minun pitäisi kirjoittaa myös täällä, koska foorumi kuulema edustaa Kauhavan älymystön mielipidettä ja sa76889- 107839
Jesper on herrasmies
Kantaa lentokentällä rakkaansa Dior laukkua ja kulkevat rakastuneina käsi kädessä. https://www.seiska.fi/Kotimaa/Martina-Aitolehden-Jesper-rakas-palj88808Ässät taas yhdessä
Jollakin asialla lokki kiristää heidät pysymään yhdessä vaikka rakkaudesta tai parisuhteesta ei olekaan kyse. Sääliksi käy pulia.20752