Tota oon miettiny että hakisin yhteishaussa Kokkolaan hius- ja kauneudenhoitoalalle. Niin kiinnostais tietää millasta sielä on ja millasia ihmisiä sielä on. En itse asu kovin kaukana Kokkolasta mutta en tunne sieltä ketään nii haluaisin tietää että millaista sielä on opiskella ja minkälaisia ihmiset sielä ovat. Olen siis 15v tyttö.
Opiskelu Kokkolassa
14
69
Vastaukset
- Anonyymi
Ilmainen neuvo. Ei kannata muuttaa, jos et halua että naapurit "tietävät " muka sinun asioistasi.
- Anonyymi
No höpö höpö! Turha ja valheellinen neuvo.
Onneksi oli edes ilmainen!
Tämä on ihan kiva pieni kaupunki, ja ihmiset suurimmalta osalta ihan mukavia.
Jos sinua kiinnostaa hakea tänne opiskelemaan, niin laita ihmeessä haku päälle. Saat varmasti myös uusia ystäviä ja kokemuksia ym. :)- Anonyymi
ei kannata tulla, ei ole töitä. aivan liikaa yrittäjiä
- Anonyymi
Kehittää jonkun omintakeisen idean, niin voi aina vähän menestyäkin alalla kuin alalla, paitsi ei tietenkään Kokkolassa.
Opiskelemaan tulossa...
Yleensä ihmisiä houkutellaan paikkakunnalle. Täällä näköjään päinvastoin!
- Anonyymi
Annan neuvon hakeudu jos tunnet soveltuvasi lähihoitajaksi opiskeluun, sitä kautta voit jatkaa alan opintoja kunhan ensin välillä teet ko töitä.
Kampaaja-partureita on aivan riittämiin ja niitä hakeutuu opintojen jälkeen heti em. lähihoitaja koulutukseen, töitä löytyy. Hei sinä 15-vuotias tyttö!
Ei ole hirveän kauaa siitä, kun kaikki vaihtoehdot olivat samalla tavalla avoinna mun edessä. Siksi antaisin sulle kaksi hyvää neuvoa. Ensinnäkin pyri alalle, jota rakastat. Toinen ohje onkin sitten huomattavasti konkreettisempi, eli hoida sun kielioppitaidot kuntoon. Viimeistään työelämään astuessasi sun tie saattaa nousta pystyyn, koska sun teksti suorastaan vilisee virheitä ja monia asioita hoitaessasi tarvitset nimenomaan hyvää suomen kielen taitoa.
Sun teksti korjattuna ja tiivistettynä:
Olen miettinyt, että hakisin yhteishaussa Kokkolaan hius- ja kauneudenhoitoalalle. Koska en tunne sieltä ketään, minua kiinnostaisi tietää, millaista siellä on opiskella ja minkälaisia sikäläiset ihmiset mahtavat olla. Olen siis 15-vuotias tyttö.- Anonyymi
Tänne voi ihan hyvin kirjoitella ikään kuin puhetyylilläkin. Ei ole syytä tehdä kynnystä oikeinkirjoitussäännöillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tänne voi ihan hyvin kirjoitella ikään kuin puhetyylilläkin. Ei ole syytä tehdä kynnystä oikeinkirjoitussäännöillä.
Aivan totta, täällä ei oikeinkirjoitusta vaadita. Ei olla pilkunviilaajia kunhan ymmärretyksi tulee, työelämässä voi menestyä ilman oikeinkirjoitusta.
- Anonyymi
Kannattaa mennä suoraan Ouluun,Vaasaan tai Seinäjoelle.Tyhjä kylä koko kokkola .
- Anonyymi
eihän tänne kukaan muuta.kova veroprosentti ja tulee viel nousemaan hurjasti. ihmiset sisäänpäin kääntyneitä.kyttäävät muita.kateellisija
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1226292Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631584020Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503335Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4772839Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2771838Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde341516- 871426
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151366Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1691348Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja141293