Lopetus piikki diagnoosi ihmisille!!!!!

Anonyymi

Itselläni on vaikea ADHD j olen kuullut Kehitysvamma puolella ja jos on totta kehitysvamma kirjan kohta jonka tilasin itselleni niin minulla on ADHD takia huonommat ihmisuhde taidot kuin niillä joilla on pelkkä Lievä älyllinen kehitysvamma diagnoosi. Ja MBD eli nykyään Adhd lisäksi Lievä älyllinen kehitysvamma. Jos tuo sota joskus leviää Suomeen. Voisiko joku ihminen oikeasti keksiä edes Suomeen lopetus piikin jonka kissat ja koirat saavat. Jos minun kohdallani on kerran todettu kissojen kanssa itselläni on sata kertaa helpompaa olla niin edes vaikean ADHD takia pyydän lopetus piikki jonkun tehtävä Suomeen edes kaiken varalta jos ei minun elin aikana tule sotaa on ainakin uusille ADHD ja Lievän älyllisen kehitysvamman saaneilla sitten mahdollista saada jos niiden elin aikana tulee sota. Pyydän vaatikaa lopetus piikki diagnoosi ihmisille. Joka on inhimillinen ratkaisu jos tulisi joskus Suomeen sota.

8

293

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Suomeen ei ole tulossa sotaa. Olisiko sinun arvon aloittaja aika hakeutua hoitoon?

• Anonyymi

Paljon parempi olisi kieltää kehareiden lisääntyminen. Keharin vanhemmat tai toinen heistä on aina vajakki.

• Anonyymi

Ei kehitysvammainen ole mikään vajakkin vaan monet ovat aivan mukavia ja arvostettuja ihmisiä. Varmasti paljon helpompaa olla kehitysvammainen kuin asennevammainen tai trollaava jonne netissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kehitysvammainen ole mikään vajakkin vaan monet ovat aivan mukavia ja arvostettuja ihmisiä. Varmasti paljon helpompaa olla kehitysvammainen kuin asennevammainen tai trollaava jonne netissä.

Olisihan se siistiä olla kehari. Saisi yhteiskunnan piikkiin asumisen, avustajat, kodinhuoltajat, retket, lääkärit, hoitajat, siis melkein kaiken. Ei mikään ihme miksi ovat onnellisia, kun ei tarvitse stressata ja miettiä velkoja ja muita sellaisia. Asuntolassa olisi keharikavereita ja saisi ruoan valmiina pöytään. Eläisin ihan herroiksi tuota menoa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisihan se siistiä olla kehari. Saisi yhteiskunnan piikkiin asumisen, avustajat, kodinhuoltajat, retket, lääkärit, hoitajat, siis melkein kaiken. Ei mikään ihme miksi ovat onnellisia, kun ei tarvitse stressata ja miettiä velkoja ja muita sellaisia. Asuntolassa olisi keharikavereita ja saisi ruoan valmiina pöytään. Eläisin ihan herroiksi tuota menoa

kuulle nyt minnä olen keskiasteseti eli viraliseti keskivaikesti kehitys vamma ekä saa mitän ilmasesi joudun masamaan vuokra ja läkärin ja ruoka ja kaken mitä ihminenn jouttuu masamaan olen onelinen ja minula on ytäviä muta en saa mitän valmiksi jonna

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisäksi toisille ostetaan vanhempien toimesta kaikki pelit ja vehkeet, jopa uusi auto vaikkei niitä oikein osattaisi käyttää eikä oikein saisi päästää liikenteeseen. Jos lompsa kestää, entisten "lakatessa toimimasta" tai rikkoontuessa ostetaan uusi.

Monisairas

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisäksi toisille ostetaan vanhempien toimesta kaikki pelit ja vehkeet, jopa uusi auto vaikkei niitä oikein osattaisi käyttää eikä oikein saisi päästää liikenteeseen. Jos lompsa kestää, entisten "lakatessa toimimasta" tai rikkoontuessa ostetaan uusi.

Monisairas

Kelpaisi mullekin köyhänä tämä luksushoito

• Anonyymi

MItä se vaikea adhd oikein on käytännössä? Jos nyt muistan oikein niin tiedän yhen tyypin, jolla toi MBD ja mä olen luullut sitä vähän muuksi kuin adhd:ksi. Vähän turhan vilkas oli mutta eipä muuta haittaa ulospäin. Onko se muuten niin varma että adhd on kehityshäiriö?

Mulla ei ole oikeastaan muuta kehityshäiriötä kuin kädet ja pää vähän alimittaiset 😁. Kiitos kuuluu kasvuiässä alkaneelle kasvuhormonin ja myös muiden hormonien puutokselle. Jos se olisi synnynnäistä, aika teletappi olisin, mutta alttius voi olla tiedä häntä. Suurin ongelma on näistä on diabetes insipidus ja heikentynyt lämmönsieto ja tälle selvä syntyajankohta. Lämmönsäätely merkitystä monikaan ei ymmärrä, ei se mene niin että juodaan kun janottaa ja muuta simppeliä!
      Sulkuventtiilit vuotaa mikä aivan perseestä! Näihin pystyy syömisten ja juomisten kanssa vaikuttaan jotain mutta silti. Jalat ajoittain hyvin väsyt ja normaali kävelykin hidasta.

Tämä istuminen ja kirjoittaminen menee ja tarvittaessa saan tänne vaikka viilennyksen. Mä voisin näin vaikka työtäkin tehdä mutta enhän mitään osaa, vaan se on vain kehityvammaisen harhakuvitelmaa. Mä en tiedä sitten kuinka sekaisin ja kehitysvammainen voi olla semmoinen joka elää itsenäisesti ja hoitaa myös laskut ja opinnoissa pärjää hyvin ja vieläpä pienellä panostuksella...? Voi helvata mitä valopäitä on terveydenhuollossa!

Mulle on tullut välillä adhd:sta käsitys "lupa kitistä ja vinkua" kaikesta mikä ei tunnu mukavalta mutta samaan aikaan sitten pompotetaan todella moniongelmaisia sinne tänne ja vielä pistetään kapuloita rattaisiin.

Jos ihmisten kanssa sulla vaikeeta, etkö voisi keskittyä semmoseen missä ei pääpaino sosiaalisuudessa, kun kerran jalat ja kädet ym toimii hyvin? Ja jos täällä ahistaa, voithan ottaa vaikka lentsikan alle ja muuttaa muualle (EU:hun). Mä tekisin jos se olisi noin yksinkertaista, mut kun ei ole.

lajijasuris

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Venäjän sotilaiden raiskaama 1 vuotias poika kuoli vammoihinsa

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/fac86480-df24-41b8-be6c-6ab6ff6476e4 Järkyttävää tämä jatkuva raiskaaminen. patriarkka Kirilin mielestä p
      Maailman menoa
      425
      6365
    2. Lasta odottava Johanna Harlin hehkuu Cannesin juhlissa - Some ylistää: "Maailman kaunein mama"

Oi, mitkä kuvat suoraan Ranskan Rivieralta. Onnea loppuodotukseen, Johanna ja Renny Harlin! Oletko muuten katsonut The Harlins -realityä? Mielipiteit
      Kotimaiset julkkisjuorut
      75
      3953
    3. Martina taitaa olla Hangossa

Mitäköhän siellä tapahtuu…
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      2271
    4. Meidän Hanko

Siis toi ämmä. Mitähän Stefu maksoi (ehkä ponin), että astuu tiluksilleen kuittailemaan Sohville. Nyt on pappa siinä kunnossa, että kannattanee olla h
      Kotimaiset julkkisjuorut
      153
      2017
    5. 90
      1939
    6. Sano mies jotain mistä tietäisin että tykkäät

Olen itse kirjoittanut tosi tunnisteellisesti, tiedät mun naisen olevan täällä, jos olet hän. Ihan siksi että uskallan paremmin irl, jos tiedän että t
      Ikävä
      175
      1526
    7. Onko Suomi huonompi kotimaa kuin Venäjä?

Täällä kirjoittelee muutama ihminen Suomesta siihen sävyyn, että kysymys on pakko esittää. Jos siis vertailet toisiinsa näitä kahta maata, onko Venä
      Maailman menoa
      473
      1035
    8. Suomen kuherruskuukausi Ukrainan kanssa on ohi. Väitän, että suomalaisia on harhautettu.

Aivan ensimmäiseksi haluan sanoa, että jokaisella on oikeus mielipiteeseen. Voi myös olla sitä mieltä, että saa haluta Suomen liittymistä Natoon. Enne
      Maailman menoa
      237
      981
    9. Uskotko nainen vielä ihmeisiin

Sinun täytyy vain uskoa ja luottaa💕
      Ikävä
      93
      974
    10. Kaikkeuden kauniimmat simmut

Olet timanttia ja ja. Ikävä on.
      Ikävä
      27