Työnhakunne alkaa sitten maanantaina - ei koske romaneja , matuja

Anonyymi

Ja tiistaina alkaa karenssinne. Onkos cv on pistetty kuntoon. Työtä pitää sitten hakea kerran viikossa eli siivoustöitä vaikka. Jokainen osaa siivota niin sinne vaan moppia heiluttamaan ja siivoamaan matujen ja romanien jätöksiä.

24

177

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos sanoo ettei tuu alle 15e nii voiko kieltäytyä.

• Anonyymi

Työni puolesta olen joutunut seuraamaan kaupunkien roskaisuutta ja holtitonta roskaamista, joka on kasvanut suureksi.
      Romaneille ja matuille on ominaista toisten tavaroiden ottaminen, niin voisivat poimia roskia maasta ympäri kaupunkeja.

Jotakin olisi tehtävä ilmaiselolle, ei ole oikein että raavaat miehet loisivat koko elämänsä ...toisten rahoilla.
      Itseä kyllä hävettäisi valtavasti, tuskin kehtaisin näyttäytyä romanina missään.

• Anonyymi

Samaa rikollista porukkaa romania , ukraina , bulgaria , kosovo jne

• Anonyymi

Ne ovat ruhtinaallista sukua. Joku mustalaisrutinas on kantaisä. Sitä juhlivat ja kunnioittavat ympäri vuoden pukeutumalla aina juhlavaatteisiin. Siksi eivät voi työssä käsiään liata.

• Anonyymi

Mutta eikös tämä työnhaku/työnteko 9e päiväpalkalla kuuluisi olla kaikille ihmisille sama jos on työkkärissä?
      Vai onko nämä paluumuuttajat tai kirjannimiset edes työkkärissä jolloin niitten ei tarvii tehä mitään?
      Kenelläkään tietoa tästä?
      Itse jouduin menemään vielä töihin kun kela hylkäsi sairaspäivärahani samana päivänä jolloin lääkäri totesi minulla selkärankareuman selkäkivunsyyksi, tästä alkoi 6 vuoden rumba jonka kela lopulta hävisi muutoksenhakulUtakunnan lausunnonperusteella.
      Kaikki dokumentit on tallessa minulla jos vaikka iltasanomiin laittas jutun

• Anonyymi

Niin on, kyllä pyörätuolissakin istuva pystyy portaita siivoamaan, mutta vaatii vaan sen avustajan työntelemään ja nostelemaan sitä pyörätuolia rappukäytävissä :D

• Anonyymi

Siinähän työllistyisi jo kaksi ihmistä.

• Anonyymi

Voi olla että se työnteko ei ole kovin tehokasta jos motivaatiota ei ole lainkaan, hehehheh ;D

• Anonyymi

9e päiväpalkalla motivaatiot kohdillaan, iltaskeidassa paksutyttö saa 3500e korotuksen, nyt saa vain 14.900e kk.
        Piristikö?

• Anonyymi

Eihän se kunniakansalaisia koske, ainakaan käytännössä. Tukien ehtona pitäisi olla että teet jotakin.

• Anonyymi

Viimesijaisilla tuilla turvataan ihmisoikeudet, niitä ei oikein voi ehdollistaa ja hallituksella ei ole mandaattia yksilöön meneviin toimiin, joten mistä tulisi sellainen toimivalta jolla määrättäisiin yksilön tekemisiä? Tuo muuttaisi myös valtiomuotoamme kansan demokratian enemmänkin auktoritääriseksi sosiaali painoitteiseksi valtioksi, jonka toimitavoista on nyt esimerkki tuolta itäisestä naapurista päin..

• Anonyymi

Joka toinen päivä on lääkärin päivystyksessä jonottamassa tai psykologille kun on joku vaiva...

• Anonyymi

Välillä on hammaslääkärikin, menee koko päivä, optikkokin lähes joka viikko.... sitten tuleekin jo psykologin vuoro, työterveyslääkäri, ja kierros alkaakin jo alusta...

Eli lähes jokainen päivä on luvallinen poissaolopäivä töistä.

• Anonyymi

...ainiin nuo isän hautajaisetkin tosiaan keske4llä viikkoa.... seuraavalla viikolla äidin hautajaiset.... meinasi unohtuakin jo...

• Anonyymi

Tuuulkaaaa miinut hakemaan meen galjaa juomaan guppilaan

• Anonyymi

Mun mielestä rotuun tai väriin katsomatta on tehtävä hommia jos on terve, olen nähnyt useasti sairaitakin joilta evätty tuet koska korruptio jyrää.
      Ja suomi maailman paras maa? Hohhoijjakkaa....

• Anonyymi

Töihin ei saa patistaa. Se on rasismia.

• Anonyymi

te toimistossa on kaikki sellaiset jotka tule muussa työssä toimeen keskenään,

• Anonyymi

patistetaan työhön vaikka on lääkärin sairasloma päällä,

• Anonyymi

Täytyy alkaa tekee hevoskauppaa

• Anonyymi

Perustakaa firma, tuotte kiinasta kaikkea krääsää ja myytte pienellä voitolla, pidätte pyörät pyörimäasä, olette oman elämänne herroja.

• Anonyymi

Ei noita passaa ärsyttää. Vielä suuttuvat niin entäs sitten?
      Heikkoa työtöntä suomi ihmistä voi pyöritellä vaikka tervassa ja höyhenissä ja he hyväksyisivät sen mukisematta.

• Anonyymi

Demarit Marin ja Haatainen haluavat työttömät nöyriksi.

• Anonyymi

Muuten hyvä juttu, mutta mites näin mun tapauksessa eli olen vakituisessa työsuhteessa ja lumiolosuhteiden takia lomautettu. Pitääkö siis minunkin hakea tupla työhön?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sofia miksi soitit torstaina Stefanil ja pyysit käymään kun muka olet ahdistunut.?

Oliko asia suunniteltu, kun pyysi käymään ja varmasti tiesi et miten Stefan asiaan suhtautuu.Oliko myös Seiskan toimittaja pyydetty tarkoituksella pai
      Kotimaiset julkkisjuorut
      134
      3348
    2. Stepuli itkee facessa

Haluaisin pyytää julkisesti karseaa käytöstäni anteeksi lähimmiltä, naapureilta ja etenkin Sofialta! Ei ole missään olosuhteissa hyväksyttävää käyttä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      158
      3046
    3. Martina oli sarjassaan tänään 32.

Mutta eikö pyöräily ja uinti ole vahvempia hänellä kuin juoksu? Aikaa on vielä harjoitella ennen Frankfurtin kisoja.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      232
      2110
    4. Sofia oli ainoastaan rahan takia suhteessa Stefanin ja Nikon kanssa.

Järkyttävää miten Sofia on käyttänyt hyväksi näitä molempia miehiä ja rahat loppu niin vain haukkumiset tullut kiitokseksi heille.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      1829
    5. Suomi teki typeryyttään Venäjästä nyt konkreettisesti vihollisen, jota se ei aiemmin ollut.

Venäjä ei ole uhannut Suomen turvallisuutta, eikä Venäjän ja Ukrainan välinen konflikti ole signaloinut minkäänlaista uhkaa Suomelle. Se "uhka" luotii
      Maailman menoa
      710
      1757
    6. Voi kun menisi nyt Stefan katsoo tyttären uutta ponia, viettäisi aikaa hänen kanssa.

Aika parantaa kaiken ja meillä kaikilla on elämässä vastoinkäymisiä ja yli kyllä pääsee ainakin ajan kanssa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      134
      1529
    7. Minä menetän sinut kokonaan

Siksi olen paniikissa, sekaisin ja surullinen. Taitaa olla jonkinasteinen stressitila päällä. Toivottavasti sinulla on kaikki hyvin.
      Ikävä
      73
      1368
    8. Uskomatonta miten "kassatyttö Sannasta" tuli hetkessä kuoleman kauppias.

Demarit on kautta historian olleet "takinkääntäjien"mestariluokkaa kokoomuksen hihassa kiinni. Sannan arviointikyky petti täysin Naton suhteen, Brysse
      Maailman menoa
      372
      1213
    9. Sofia juoksi huvikseen puolimaratonin 10min nopeammin kuin Martina

Siinä se nyt sitten nähtiin... Hahhaaa... Sofia ei ole kulkenut missään "harjoitusleireillä" ja heitti kylmiltään 10 minsaa nopeamman ajan puolimarato
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      1145
    10. Onpas Martina valinnut sopivan laulun

Storyssa kun Isben poni tulee, " älä vie lapsuuttani pois." Äiti se lähtee mieluummin panopuuksi hotelliin, kuin viettäisi senkin ajan lastensa kanssa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      116
      1067
    Aihe