Kouvolan paras kapakki

Anonyymi

Mikä mahtaa olla Kouvolan paras kapakki?
Oltais huomenna menossa viettämään vappua sinne,eroottista värinää pitää kapakosta löytyä,
Onko ehdotuksia?

29

314

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siirsin kysymyksen Kouvolan palstalle, katotaan tuleeko sinne vastauksia. Jos vaikka risto kehuisi omaa kantakuppilaansa. Se on kyllä paremminkin bluesklubi kuin erotiikka baari. Odotellaan tuleeko sinne vastauksia.

• Anonyymi

Ei tuota baaria ole olemassakaan, se oli imatralaisia varten tehty huijaus. PenanPorukan mielikuvituksen tuotetta niin kuin Penalla penderinlista, Penan mielikuvitus vihuja että saa riidellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tuota baaria ole olemassakaan, se oli imatralaisia varten tehty huijaus. PenanPorukan mielikuvituksen tuotetta niin kuin Penalla penderinlista, Penan mielikuvitus vihuja että saa riidellä.

Kenen mielikuvitusta oli ne täällä penasta julkaistut ketjut? Joku joskus mainitsi että niitä oli yli 110 keskustelua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kenen mielikuvitusta oli ne täällä penasta julkaistut ketjut? Joku joskus mainitsi että niitä oli yli 110 keskustelua.

Olisikohan Penan itsensä avaamia? Monta kertaa jo sanonut että on vedättänyt koko ajan. Jostain syystä haluaa vain huomiota itselleen availemalla uusia ketjuja ja niistä sitten hittejä.

• Anonyymi kirjoitti:

Olisikohan Penan itsensä avaamia? Monta kertaa jo sanonut että on vedättänyt koko ajan. Jostain syystä haluaa vain huomiota itselleen availemalla uusia ketjuja ja niistä sitten hittejä.

🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi
        Pena.Luukkonen kirjoitti:

🤣🤣🤣🤣

Tässä yksi todiste että ovat huijanneet koko ajan.
        Tää on meille hupia kun näitä tärkeitä somevaikuttajia pääsee huijaamaan.
        Ei tuosta voi muuta ajatella kuin että Pena availee itse näitä ketjuja. Tai PenanPorukka.
        Huijariksi Pena on jo osoittautunut useamman kerran. Ensin hän syytti joitakin henkilöitä "sodan" aloittamisesta mutta sitten myönsi että onkin itse aloittanut sen. Mikä saa ihmisen noin katkeraksi että käyttäytyy kuin pienet lapset?

• Anonyymi kirjoitti:

Ei tuosta voi muuta ajatella kuin että Pena availee itse näitä ketjuja. Tai PenanPorukka.
        Huijariksi Pena on jo osoittautunut useamman kerran. Ensin hän syytti joitakin henkilöitä "sodan" aloittamisesta mutta sitten myönsi että onkin itse aloittanut sen. Mikä saa ihmisen noin katkeraksi että käyttäytyy kuin pienet lapset?

Sarkasmi on vaikee laji. Somesota ketjun aloitti nimimerkki odintrolli.

• Anonyymi kirjoitti:

Ollaan huijattu vaan niitä ihmisiä mitkä aloitti somesodan Oli kerran Tainionkoski ryhmässä. Ja niitä ketkä aloitti Tainion ryhmien ylläpitäjien haukkumisen täällä palstalla vuonna 2016. Niitä sietääkin huijata kun yrittävät vieläkin täällä vakuutella syyttömyyttään ja kääntää kaiken penan syyksi. Kannattaa muistaa että nimet on selvillä ketkä silloin syyllistyivät kunnianloukkauksiin.

• Anonyymi
        PenanPorukka kirjoitti:

Ollaan huijattu vaan niitä ihmisiä mitkä aloitti somesodan Oli kerran Tainionkoski ryhmässä. Ja niitä ketkä aloitti Tainion ryhmien ylläpitäjien haukkumisen täällä palstalla vuonna 2016. Niitä sietääkin huijata kun yrittävät vieläkin täällä vakuutella syyttömyyttään ja kääntää kaiken penan syyksi. Kannattaa muistaa että nimet on selvillä ketkä silloin syyllistyivät kunnianloukkauksiin.

Pena itse aloitti jo vuonna 2015. Kannattasiko sitten tehdä jotain jos on kunniaa loukattu eikä vain valittaa täällä?

• Anonyymi

Paari hyvällä musalla👍

• Anonyymi

Pena poistattaa kirjoituksen jossa tunnustaa aloittaneensa sodan. Miten noista touhuista tulee mieleen eräs presidentti.........

• Voit jauhaa vaikka maailman tappiin tätä samaa asiaa, mut sinun osuus tähän soppaan ei muutu siitä miksikää.

• Anonyymi

Niin tulen tekemäänkin. Kaikki ansaitsevat tietää totuuden.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin tulen tekemäänkin. Kaikki ansaitsevat tietää totuuden.

Tästä tulee mieleen tämä vanha viesti, jonka sain eräältä häiriköltä. "Minä olen niin vittumainen ihminen, että kun suutun, niin kaivan kaikki asiat ihan pohjamutia myöten".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tästä tulee mieleen tämä vanha viesti, jonka sain eräältä häiriköltä. "Minä olen niin vittumainen ihminen, että kun suutun, niin kaivan kaikki asiat ihan pohjamutia myöten".

Onhan tuo jo nähty mitä tämä PL on valmis tekemään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan tuo jo nähty mitä tämä PL on valmis tekemään.

Sattuu olemaan helsinkiläisen rouvan lähettämä viesti.

• Anonyymi kirjoitti:

Sattuu olemaan helsinkiläisen rouvan lähettämä viesti.

Helsingin rouva poistelee viestejä. Nolottaa varmaan kun vanhat häiriköinnit paljastuu. Penan sivulta löytyy se kuva mistä tämä rouva kiukuttelee vieläkin. Helsingin trullit tainion ryhmässä. Ei kuulunu ryhmän genreen.

• Anonyymi

Jahas, eiköhän tollojen vedätys tältä päivältä riitä ko työtkii loppuu tänää jo 12😂😂😂Palataa maanantaina taas asiaan 😂😂😂Koita seniori siekii ees vappuna huilata 😂😂😂

• Nyt ei jouva ku on menos PPn viestien julkasu menos.

• Anonyymi

Nyt ei jouva ku on menos PPn viestien julkasu menos.

👍👍👍😂😂😂No sen jälkee sitte 😂😂😂

• Anonyymi kirjoitti:

👍👍👍😂😂😂No sen jälkee sitte 😂😂😂

Riippuu siit kui paljo nää penderin listan porukka julkasee.

• Anonyymi

Riippuu siit kui paljo nää penderin listan porukka julkasee.

No meneehän se vappu noinkii😂😂😂

• Anonyymi

Hyvää vappua 🥂🍷🍺🎉

• Anonyymi

Kiitos jälleen viihdyttävästä kirjoittelusta 😀

• Anonyymi

Junalla pääsee simppelisti Kouvolaan juhlimaan vappua ja halvalla 😀

• Häirikkö poistaa kaikki häntä koskevat viestit. Pena lupas tehdä niistä oman albumin.

• Anonyymi

Pena is back👍

• Anonyymi

Nonni junaliput Kouvolaan varattu!

• No selviskö se mikä on paras kapakki? Kouvolan palstal suosittelivat Lehtohovii.....Sinne varmaa nää uteliaat suuntaa tai sit sinne riston pubiin...hah haa....

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työttömän työnhakijan pääasiallinen tehtävä on työnhaku

Ja uusi työnhaun malli korostaa sitä. ”Tavoitteena on nopea työllistyminen”, sanoo TE-toimiston johtaja. Ja tässä hän aivan oikeassa, koska työttömyys
      Maailman menoa
      480
      4234
    2. Stefan Thermanin käräjät on 16/6. On jännät ajat miehellä edessään.

Neljä syytettä on nyt edessä, laittomasta uhkailusta liikenneturvallisuuden vaarantamisesta törkeästä kotirauhan rikkomisesta ja ampuma-aserikoksesta
      Kotimaiset julkkisjuorut
      107
      2126
    3. Mitä kummaa tapahtui, että Suomalaiset yhtäkkiä Natoon haluaisivat?

Ulkomailla ihmetellään, "mikä teihin rauhanomaisiin suomalaisiin oikein meni kun, yht'äkkiä sotahulluiksi muutuitte"? Erittäin hyvä kysymys joka pitäi
      Maailman menoa
      745
      1927
    4. No niin.. nyt ihan vakavasti..

Haluisitko mies nähdä ja jutella ihan oikeasti? Kun mä haluisin.. voisitko antaa jonkun vihjeen. Tiedän että oot täällä, mut en tiedä että miksi sä tä
      Ikävä
      85
      1248
    5. Olet kylmä mies

Vähän pelottava.
      Ikävä
      65
      1032
    6. Pääsikö Martti

Esittelemään velaka mersua ja hyyryä hienostoalueella lippisjonnelle🤗😜😎
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      931
    7. Ajatus on nähdessä

Jutella ja sopia ajankanssa keskustelu edes kerran, selkiyttäisi asioita. Vain kasvotusten, vain sinulle. Katoamalla päätät toisin, oletko ihan varma
      Tunteet
      52
      893
    8. Etkö voisi

Mies: Etkö millään voisi, tahtoisi tai haluaisi tavata? Edes hetken, kuten silloin joskus. Etkö voisi pyytää? Itse en voi. Tekisin mitä vain, jos näki
      Rakkaus ja rakastaminen
      70
      780
    Aihe