Vajaan vuoden kuluttua järjestetään eduskuntavaalit. Ensimmäisiä ehdokkaita on jo asetettu. Asettuuko Marketta Horn ehdokkaaksi? Kannatusta ei ainakaan tunnu olevan.
Asettuuko Marketta Horn eduskuntavaaleissa ehdokkaaksi?
30
424
Vastaukset
- Anonyymi
Z tukee Markettaa💪💪💪
- Anonyymi
Ja Marketta tukee Z:taa.
- Anonyymi
Tapa itsesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja Marketta tukee Z:taa.
Tapa itsesi.
- Anonyymi
Vasemmistoliitto ja vihreät ovat Marketan puolueita, mutta näiden puolueiden ehdokkaana hänellä ei ole pienintäkään mahdollisuutta päästä kansanedustajaksi. Tiettävästi keskustassa on suunniteltu Marketan ottamista ehdokkaaksi, jotta Petri Honkoselle saataisiin osaava aisapari.
- Anonyymi
Ihanaa leijonat ihanaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanaa leijonat ihanaa
Vaalien jälkeen Marketasta tulee ministeri, jos keskusta pääsee hallitukseen. Silloin Saarijärvellä on kaksi ministeriä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaalien jälkeen Marketasta tulee ministeri, jos keskusta pääsee hallitukseen. Silloin Saarijärvellä on kaksi ministeriä!
Ihanaa leijonat ihanaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin alas Suomi ei voi vajota. Ei ainakaan, jos kysymyksessä ovat Honkonen ja Horn.
- Anonyymi
Kun käy jo kahdeksaakymppiä, tuskin enää jaksaa alkaa taistella asioiden ja oikeudenmukaisuuden puolesta. Me vanhukset harmajapäät ollaan panttereita enää vain unissamme.
- Anonyymi
Marketta ei ole taistellut koskan oikeudenmukaisuuden puolesta. Kommunismin puolesta taistelu on ollut pahan ja väärän puolustamista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Marketta ei ole taistellut koskan oikeudenmukaisuuden puolesta. Kommunismin puolesta taistelu on ollut pahan ja väärän puolustamista.
Ihanaa leijonat ihanaa
- Anonyymi
Alkaa mennä jo vainoamisen puolelle tuo Marketan parjaaminen.
Eihän yksi ihminen voi olla noin pelottava.
Mitäs tuumaat, jos Marketasta tuleekin presidentti.
Ei noille teidän peloillenne ötököistä ja muista voi kun nauraa.
Ottakaa nyt hyvät ihmiset järki käteen, jos on.- Anonyymi
Samaa olen ajatellut
Sairas on parjauksien aloittaja? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa olen ajatellut
Sairas on parjauksien aloittaja?Niin kun koko saarijärvi täynnä näitä ihme hiihtäjiä.. Köyhä elämä pienet piirit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin kun koko saarijärvi täynnä näitä ihme hiihtäjiä.. Köyhä elämä pienet piirit
Niin on. Hulluin ja vastenmielisin kunta koko Suomessa.
- Anonyymi
Marketasta tulee tsuhnajärven kuvernööri.Terv:Z💪💪
- Anonyymi
Ihanaa leijonat ihanaa
- Anonyymi
Tapa itsesi.
- Anonyymi
Ilman muuta äänestän Markettaa, vaikka ei asettuisikaan ehdokkaaksi.
Niin monipuolinen ehdokas. Välillä kepu, vihreä tai kommunisti ja mitä niitä nyt on puolueita. Eihän nämä pässinpäät ymmärrä, että voi olla vain yhden puolueen ehdokas
kerrallaan.
Keksikää hyvät höperöt, joku muu kohde pelollenne/vihallenne. - Anonyymi
Keskustalaiset ovat hulluja, jos ottavat Marketta Hornin ehdokkaakseen. Toisaalta tämän päivän kepulaisilta voi odottaa mitä tahansa.
- Anonyymi
Hornin ehdokkuus on pelkkä vitsi. Huonompaa ja epätodennäköisempää ehdokasta ei ole.
- Anonyymi
Tapa itsesi.
- Anonyymi
Kiitos suosituksesta, mutta en tee sitä silti.
- Anonyymi
Marketta on ilmeisesti harkinnut itsemurhaa, koska hän puhuu niin paljon itsensä tappamisesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Marketta on ilmeisesti harkinnut itsemurhaa, koska hän puhuu niin paljon itsensä tappamisesta.
Olet kyllä hullu ja vastenmielinen tyyppi. Etulinjaan tuollaiset oman kylän häpäisijät.
Tiedän kuka olet. Ja minä en ole hameväkeä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet kyllä hullu ja vastenmielinen tyyppi. Etulinjaan tuollaiset oman kylän häpäisijät.
Tiedän kuka olet. Ja minä en ole hameväkeä.Jos tiedät, kuka olen, kerro se. Voit kertoa nimeni aivan vapaasti..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos tiedät, kuka olen, kerro se. Voit kertoa nimeni aivan vapaasti..
Aina kun kuljet tuolla, sinut bongataan. Muista katsella olkasi yli, ettei käy köpelösti.
Häpeäpilkku. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina kun kuljet tuolla, sinut bongataan. Muista katsella olkasi yli, ettei käy köpelösti.
Häpeäpilkku.Kommunisti-Marketta uhkailee. Marketan uhkailut ovat kuitenkin täysin katteettomia.
- Anonyymi
Älä äänestä keskustaa, jos et halua eduskuntaan Marketta Hornin tapaisia "poliitikkoja". Keskustalla on kova pula oikeista poliitikoista, kun ministereiksikin on pitänyt valita esim. Kurvinen ja Honkonen.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljä viidestä on valmis luopumaan venäläisestä energiasta
hinnannoususta huolimatta. Suomalaiset vastustavat tiukasti putinismia. https://yle.fi/uutiset/3-124468571432609Sale on loistava presidentti
Tulipa joskus kirjoitettua, että natojäsenyys tulee saada aikaa "Salen" aikana ja nyt se alkaa realisoitua " natoon jo huomenna" - teeman on hyväksyny2212022- 481104
Onko sinulla nainen sen miehen kanssa ihan älytön juttu?
Vai mitä se tämä kaikki teidän pelinne täällä oikein on? Jospa se on vain sellaista kevyttä ja ohimenevää ihastumista..? Taitaa olla. Niin minä nyt vä931085Ano Turtiainen: Suomi olisi voinut olla Pohjolan Sveitsi
Mitä kenelläkään voisi olla tällaista mielikuvaa vastaan?3531049- 113938
- 51742
- 52719
- 36718