Eduskunnan kyselytunti irvokas näytelmä. Ministeri Saarikko .+++

Anonyymi

Tuosta köyhydestä polttoaineen hinnasta ja elinkustanusten noususta avattiin tänään 6.5-2022 Joo jopa Meidät kaikista pienituloisimmat eläkelläiset mainittiin. Ministeri Saarikko joka ei ainakaan elintason laskusta ole joutunut kärsimään selitti. että niitä eläkkeitäkin on nostettu- SANON PYYHIN PERSETTÄNI PUHEILLASI Esim nousi eläkkeet tänä vuonna pyöristetysti 17.euroa Oho sen ,kun jakaa kuukauden jokaiselle päivälle sanotaan nyt 30.lle voi sitä yhden päivän taksvärkinä pitää. tekee 0.566666+ääretön euroa päivä lasketaan toisin tekee viikko 3.96666666..... joo mitä tekisi ostasko tölkin kaljaa tai pari Banaania.

21

246

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niinpä, eläkeläiset eivät ole edustettuina vaaleissa, eikä mikään puolue välitä pienituloisten eläkeläisten toimeentulosta.

Hallitus on tällä hetkellä keskittynyt sotimaan Ukrainan sodassa. "Ukrainan on voitettava" on motto. Vaikutelmaksi jää ettei ihmisillä ole väliä siellä eikä täällä.

• Anonyymi

Niin se on tämä paha sana Ukraina käy veristä sotaa olemassa olostaa johon heillä on oikeus ja myös minun tukeni. Mutta tuntuu vaan kummalta tämä Miljardi ruletti tai kymmenien satojen,. ennen ei kuulemma ollut rahaa mihinkään etenkään pieni tuloisille nyt sitä on antaa kaikille muille paitsi meille+++EN HALUAISI OLLA ITSEKÄS MUUTTUKO MIKÄÄN IKINÄ.???

• Anonyymi

Ei tavallinen ihminen heitä kiinnosta kuin verojen maksajana, Suomi ajautuu konkurssiin näiden pöhlöjen päätöksillä

• Anonyymi

Täytyy olla todella yksinkertainen, jos hallituspuolueita ja erityisesti demareita äänestää.
      Surkein hallitus vuosikymmeniin.

• Anonyymi

En aio ikinä enää äänestää ketään Valitan silti se oikeus minulla on vaikken äänestä ketään joka ei tee mitään puolestani. Köyhyys on rutto, sairaus eikä meistä ainakaan päättäjät välitä. Asia on niin menee ehkä Suomi konkurssiin minä olen melkolailla siinä.

• Anonyymi

Kansa huutaa hoitsuille ja muille lisää? Kukaan ei eläkeläisille!

• Anonyymi

Ei mutta noi 2015 tulleet saa Iltalehden mukaa KELA korvauksia loisimisesta 2-3 kertaa suuremmat korvaukset ku Suomalaiset

• Anonyymi

Rikosaalto tulee olemaan jätkyttävä!

• Anonyymi

Joo noi Ei Suomalaiset hallitsee sen puolen hyvin

• Anonyymi

Lihava Saarikko on vihervasureiden rakkikoira. Noutaa keppiä ja seuraa vierellä.

• Anonyymi

Ei Saarikko lihava ole, vaan sutjakka kepuliini.

• Anonyymi

Eläke on leipäjono jaa viikon vanhat paskavaipat!

• Anonyymi

Sanon tämän verran P.Orpo faneille hän on ajanut ja pitänyt mölyä asumistukien leikkaamisesta ellei kokonaan poistamisesta.+ Herätkää jo idiootit pers aukiset aate kokoomukselaiset teiltä viedään asumistuki joka on liki puolet jos ei enemmän teidän tuloista.- ja me eläke paskat ei tarvitse paljoa leikata ollaan leipä jonossa tai soskussa-- sanotaan ,että oikeisto diggaa aina soskua ,, miksi se antaa rajattoman vallan kytätä meidän menoja-siinä meni vapaus ja ihmisyys.-+++kukaan ei halua holhotuksi se ON IHMIS ARVON VASTAISTA. MUUTEN BEN ZETALLE TERVEISIÄ MISTÄ VITUSTA VEDÄT SEN ELINKUSTANNUS INDEKSIN JOSTA KAIKKIEN PITÄÄISI ILOITA... JOS SE ON KUTEN TÄNÄ VUONNA 17.EUROA KÄTEEN NIIN SANON VEDÄ KÄTEEN BENKKU.

• Anonyymi

Se indeksi on täysin hatusta vedetty valtionvarainministeriössä jo pitkään.Kun Vanhanen narahti valehtelusta valtionvaraiministerinä otti loparit hommasta.Eivät julkaise laskentaperusteita koska käyttämänsä indeksi ei kestä päivänvaloa.Tavallaan itsensä toteuttava ennuste koska itse manipuloivat parametrejä omaksi edukseenjoka kerta.Vale emävale tilastot ja sit pahnan pohjalla valtionvarainministeriön elinkustannusindeksi.Li paljasti bluffin kyselytunnilla opposition tiukatessa perusteita polttoaineveron nostoon.Edes saarikko ei tiedä että polttoaineessa on 136% veroa.Sen takia senttimääräinen korotus kumuloitui kohtalokkaasti ja hinta raketoi vähän väliä.

• Anonyymi

muteen benkku mieti historiaasi olet rikas ja sivistyneessä maassa jossa ketään ei pitäisi syrjiä uskonnon rodun tai ihon värin takia tai jos olet pers auki köyhä ilman omaa syytä pitääkö nöyryyttää näillä soskun tukiloilla,+++ sanon jokainen köyhyys rajalle ilman inflaatiota.- minä tulisin toimeen en tiedä muista.??????hv

• Anonyymi

NJOO Tuosta Saarikon hyvin voipasuudesta. ku häntä katsoo niin on tainnut olla eturivin emäntiä Ruoka Pöydässä. En minä muuten muistanenko oikein eikö ollut aikonaan joku sosiaal ja terveysministeri tai jotain. niin luulisi sitä olevan perillä kolestrolista, verenpaineesta, sydän ja verisuoni taudeista ja 2.type diabeteksesta jälkimmäinen itselläkin. niin ne terveet elin tavat rouva ministeri jos sitä ahtaa siihen hyvin tienanneensa lärviinsä kaikki herkut sitä voipi sairastua vaikka kuinka köyhien tuloja mulkkaa alakanttiin. Vielä yksi asia mihin se eduskunnan ja hallituksen omatunto katosi huonosti toimeen tulevien työttömien, lapsiperheiden ja kuten minun minimi eläkelläisten suhteen. OK.Sanotaan Ukrainan Sota joo olen heidän puolella kyllä myötä tuntoa riittää.. mutta mistä nämä kaikki miljardit paukahti 10.jopa 100.miljardit ku ei ennen ollut meikäläiselle mitään. onko nyt hyvä mieli ja HV.Indeksi BEN

• Anonyymi

Saarikko tunnusti puhejohtaja vaalikiertueensa aikana kammetessaan Kulmunia pois paikaltaan.Minun on vaikeaa hyvin toimeentulevana tukiaisjussin muijana samaistua tavisten ja eläkeläisten toimeentulo-ongelmiin.Tultuaan valituksi tehnyt selvää jälkeä taviksista ja eläkeläisistä.Viimeisin tempaus myöntää 96 000 euroa perskärpästen eli erityisavustajien ja sihteerien palkkaamiseen.Tällä hallituksella menee pian 100 rikki perskärpästen lukumäärässä. Hoitajille tai opettajille ei Senttiäkään!Omille kyllä muilleEi Ei sitten ikinä.Somessa iso mökä tempusta päällä .Hätäpäissään tunnusti Natouskonsa.

• Anonyymi

Kokoomus on tuhonnut koko maan, ja tulee vielä ratsaamaan ruokakaappisikin!

• Anonyymi

Saarikko sen ruokakaapin ratsaa.

• Anonyymi

Mutta onhan sekin enempi, mitä Sipilän leikkaus, joka laski kuukausituloa 50 €. Ja olisithan voinut laskea vielä 24 tunnille, niin olisit saanut vielä mitättömämmän tuloksen.

• Anonyymi

No selvisi tuolta että ensiviikolla Suomi tulee hakemaan Nato jäsenyyttä.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sofian ökyilyt on loppu

Miksiköhän Sofian instassa on ollut viime aikoina niin kovin hiljaista? Liittyykö syy kenties piriparin eroon? Sofia joutui muuttamaan ex-hoitonsa sis
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      3474
    2. Syystäkin ollut kirjoittamatta

Mutta minun silmissäni olet kulutettu, käytetty, pilattu ja raiskattu jätteeksi. Kyllä moni sinua mielellään hässisi, mutta ei sinusta ihmistä rinnall
      Tunteet
      290
      1783
    3. Onko Suomi huonompi kotimaa kuin Venäjä?

Täällä kirjoittelee muutama ihminen Suomesta siihen sävyyn, että kysymys on pakko esittää. Jos siis vertailet toisiinsa näitä kahta maata, onko Venä
      Maailman menoa
      513
      1550
    4. Meillä on yhteys

Molemmat halutaan ja rakastetaan Molemmat paetaan ja pelätään ❤️
      Ikävä
      75
      1461
    5. Nato-ovi pysyy kiinni Suomelta.

Usa ei puutu Suomen ja Turkin väliseen kiistaan, joten menee vuosia Nato-oven repimiseen ja voi olla että sisään ovesta ei koskaan päästäkään. https:/
      Maailman menoa
      420
      1424
    6. Uskotko nainen vielä ihmeisiin

Sinun täytyy vain uskoa ja luottaa💕
      Ikävä
      94
      1291
    7. Jesper on herrasmies

Kantaa lentokentällä rakkaansa Dior laukkua ja kulkevat rakastuneina käsi kädessä. https://www.seiska.fi/Kotimaa/Martina-Aitolehden-Jesper-rakas-palj
      Kotimaiset julkkisjuorut
      204
      1231
    8. Vietä kiva päivä (ilman minua)

nainen siellä noin 20 km päässä. 😊 ☀️
      Tunteet
      141
      1148
    9. Kauhava ansaitsee enemmän ja parempaa

Tervehdys Kauhavalaiset! Sain viestin, että minun pitäisi kirjoittaa myös täällä, koska foorumi kuulema edustaa Kauhavan älymystön mielipidettä ja sa
      Kauhava
      85
      1144
    10. Ässät taas yhdessä

Jollakin asialla lokki kiristää heidät pysymään yhdessä vaikka rakkaudesta tai parisuhteesta ei olekaan kyse. Sääliksi käy pulia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      28
      1072
    Aihe