Jotkut kertovat, että hänellä on tunnonhätä.
Villi huhu, Putin on sairaalassa
7
266
Vastaukset
- Anonyymi
joidenkin tietojen mukaan hän on tehnyt parannuksen, se on kyllä huhu.
- Anonyymi
Ainakin hän pyyti anteeksi Lavronin möläytystä Hitlerin juutalais epäilystä. Olisihan se hienoa, jos uskovien rukoukset olisivat näyttäneet Putinille helvetin kauheuden. Enkeli olisi vienyt Putinin helvetin portille ja näyttänyt hänelle ikuisuutensa viettopaikan. Käskenyt astua tuonne kuumaan pimeään aukkoon, josta kuuluu hirveätä itkua ja kirousta, kun kadotetut katuvat tyhmyyttään , kun hylkäsivät Jeesuksen tarjoaman paratiisin, vaikka evankeliumi olisi ollut niin helppo ottaa vastaan.
- Anonyymi
hänelle moskovassa nuoret tarjosivat parannusta, mutta hän ei halunnut uskoa. tääkin on kyllä huhu.
- Anonyymi
voi olla, että hänen armonaikansa on mennyt ohi.
- Anonyymi
kyllä hän on aina välillä sairaalassa, hän on vakavasti sairas. daily mailin mukaan hänellä on syöpä, parkinson ja skitsofrenia.
- Anonyymi
Anonyymi
05.05.2022 20:43
"Villi huhu, Putin on sairaalassa".
Tunnonhätä/
Hännäntuto.
Itse kuvittelen että
p-lorean slim yo-Bong
Lähettää ballistisen ohjuksen kremliin? - Anonyymi
Putte on parhaillaan Moskovan lestojen parannuskokouksessa, jossa vanhin saarnaaja, apunaan kaksi manaajaa, yrittävät elvyttää häntä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjän sotilaiden raiskaama 1 vuotias poika kuoli vammoihinsa
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/fac86480-df24-41b8-be6c-6ab6ff6476e4 Järkyttävää tämä jatkuva raiskaaminen. patriarkka Kirilin mielestä p4256460Lasta odottava Johanna Harlin hehkuu Cannesin juhlissa - Some ylistää: "Maailman kaunein mama"
Oi, mitkä kuvat suoraan Ranskan Rivieralta. Onnea loppuodotukseen, Johanna ja Renny Harlin! Oletko muuten katsonut The Harlins -realityä? Mielipiteit763985- 1132297
Meidän Hanko
Siis toi ämmä. Mitähän Stefu maksoi (ehkä ponin), että astuu tiluksilleen kuittailemaan Sohville. Nyt on pappa siinä kunnossa, että kannattanee olla h1532030Soffe on nähty ulkomaisia lätkänpelaajia vonkaamassa
Mahtaakohan joku huolia?901958Sano mies jotain mistä tietäisin että tykkäät
Olen itse kirjoittanut tosi tunnisteellisesti, tiedät mun naisen olevan täällä, jos olet hän. Ihan siksi että uskallan paremmin irl, jos tiedän että t1751529Onko Suomi huonompi kotimaa kuin Venäjä?
Täällä kirjoittelee muutama ihminen Suomesta siihen sävyyn, että kysymys on pakko esittää. Jos siis vertailet toisiinsa näitä kahta maata, onko Venä4731038Suomen kuherruskuukausi Ukrainan kanssa on ohi. Väitän, että suomalaisia on harhautettu.
Aivan ensimmäiseksi haluan sanoa, että jokaisella on oikeus mielipiteeseen. Voi myös olla sitä mieltä, että saa haluta Suomen liittymistä Natoon. Enne237991- 93974
- 27960