Rakkaat Pattayan matkailupalstan lukijat.

Anonyymi

Minä olen se joka hoitaa pyykit nykyisin.

Kaksi kertaa viikossa, vie aikaa muutaman minuutin.

Siivoukset hoitaa vaimo, mummo ja tädit.

Toimin myös allaspoikana.

T 2010

6

104

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuliko ikävä?

• Anonyymi

Meillä siivooja vie pyykit ja soppa tulee keittiöstä.
      Olen uittanut pesualtaassa ankkaa aiemmin mutta hullu-hilma söi tulpan.

S

• Anonyymi

Rakkaat minusta ja minun tekemisistä, sekä minun koko elämästä kiinnostuneet rakkaat.

Kiitän Teitä kannustuksestanne minua kohtaan, on niin mieltä lämmittävää että Te olette sankoin joukoin olleet kiinnostuneita minusta, se antaa voimaa minulle kertoa enemmän minusta.

Minähän olen Minä, MInä, MINä, MINÄ, MINÄÄÄÄÄ.........

T 2010

• Anonyymi

Minä, siis minä olen tehnyt persoonallisuustestin ja olen päässyt alkuun itsetuntemuksen jänskälle tutkimusmatkalle minuun itseeni, olenhan minä minä 2010.
        Ihmisinä me usein yliarvioimme itsetuntemuksemme.
        On kuitenkin yllättävän vaikea nähdä itseään objektiivisesti, olemme sananmukaisesti liian lähellä itseämme.
        Kolikolla on aina kaksi puolta.
        Vähemmän mairittelevat puolemme haluaisimme pitää piilossa.
        Niihinkin kannattaa tutustua, sillä juuri ne aiheuttavat meille paljon kipua, kärsimystä ja usein täysin tarpeettomia ongelmia.
        Enneagrammi-tyyppimme sisältää myös avaimen elämäntehtäväämme!
        Tutkimukseni tuloksena seuraavat:
        Olen idealistinen uudistaja, jonka heikkoudet, jossa perushuolena mikä on oikein ja mikä väärin, sekä heikkouteni: ylikriittinen, ylitarkka yksityiskohdista, kontrolloiva, vahvat mielipiteet, reaktiivinen, ei huomaa omaa ärtymystä tai kiukkua, jäykkä.
        Perushuoleni on pitävätkö muut minusta? Tarvitaanko minua, koska olen liian takertuva.
        Suorittajana olen liian kilpailuhenkinen, teen liikaa töitä, olen kärsimätön, ei ole tarpeeksi aikaa läheisille, aina kiire.
        Individualistina ajattelen ymmärtävätkö muut ainutlaatuisuuteni hylkäämättä minua?
        Minulla on ailahtelevat tunteet, loukkaannun helposti, arkeni on vaikeaa.
        Minähän olen asiantuntija, siksi etäinen, ylimielinen, itsepäinen, arvosteleva, välinpitämätön, marttyyri, en siedä kritiikkiä, kontrolloiva, kärsimätön, töykeä ja tahdon olla pelottava persoona, jääräpäinen.

T 2010

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä, siis minä olen tehnyt persoonallisuustestin ja olen päässyt alkuun itsetuntemuksen jänskälle tutkimusmatkalle minuun itseeni, olenhan minä minä 2010.
        On kuitenkin yllättävän vaikea nähdä itseään objektiivisesti, olemme sananmukaisesti liian lähellä itseämme.
        Niihinkin kannattaa tutustua, sillä juuri ne aiheuttavat meille paljon kipua, kärsimystä ja usein täysin tarpeettomia ongelmia.
        Olen idealistinen uudistaja, jonka heikkoudet, jossa perushuolena mikä on oikein ja mikä väärin, sekä heikkouteni: ylikriittinen, ylitarkka yksityiskohdista, kontrolloiva, vahvat mielipiteet, reaktiivinen, ei huomaa omaa ärtymystä tai kiukkua, jäykkä.
        Perushuoleni on pitävätkö muut minusta? Tarvitaanko minua, koska olen liian takertuva.
        Suorittajana olen liian kilpailuhenkinen, teen liikaa töitä, olen kärsimätön, ei ole tarpeeksi aikaa läheisille, aina kiire.
        Individualistina ajattelen ymmärtävätkö muut ainutlaatuisuuteni hylkäämättä minua?
        Minähän olen asiantuntija, siksi etäinen, ylimielinen, itsepäinen, arvosteleva, välinpitämätön, marttyyri, en siedä kritiikkiä, kontrolloiva, kärsimätön, töykeä ja tahdon olla pelottava persoona, jääräpäinen.

T 2010

Se on sellainen sensein perjantai.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

T 2010

Tee perässä

https://anna.fi/hyvinvointi/itsetuntemus/enneagrammitesti-kertoo-luonteesi-vahvuudet-ja-heikkoudet

jos uskallat.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Venäjän sotilaiden raiskaama 1 vuotias poika kuoli vammoihinsa

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/fac86480-df24-41b8-be6c-6ab6ff6476e4 Järkyttävää tämä jatkuva raiskaaminen. patriarkka Kirilin mielestä p
      Maailman menoa
      425
      6460
    2. Lasta odottava Johanna Harlin hehkuu Cannesin juhlissa - Some ylistää: "Maailman kaunein mama"

Oi, mitkä kuvat suoraan Ranskan Rivieralta. Onnea loppuodotukseen, Johanna ja Renny Harlin! Oletko muuten katsonut The Harlins -realityä? Mielipiteit
      Kotimaiset julkkisjuorut
      76
      3985
    3. Martina taitaa olla Hangossa

Mitäköhän siellä tapahtuu…
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      2297
    4. Meidän Hanko

Siis toi ämmä. Mitähän Stefu maksoi (ehkä ponin), että astuu tiluksilleen kuittailemaan Sohville. Nyt on pappa siinä kunnossa, että kannattanee olla h
      Kotimaiset julkkisjuorut
      153
      2030
    5. 90
      1958
    6. Sano mies jotain mistä tietäisin että tykkäät

Olen itse kirjoittanut tosi tunnisteellisesti, tiedät mun naisen olevan täällä, jos olet hän. Ihan siksi että uskallan paremmin irl, jos tiedän että t
      Ikävä
      175
      1529
    7. Onko Suomi huonompi kotimaa kuin Venäjä?

Täällä kirjoittelee muutama ihminen Suomesta siihen sävyyn, että kysymys on pakko esittää. Jos siis vertailet toisiinsa näitä kahta maata, onko Venä
      Maailman menoa
      473
      1038
    8. Suomen kuherruskuukausi Ukrainan kanssa on ohi. Väitän, että suomalaisia on harhautettu.

Aivan ensimmäiseksi haluan sanoa, että jokaisella on oikeus mielipiteeseen. Voi myös olla sitä mieltä, että saa haluta Suomen liittymistä Natoon. Enne
      Maailman menoa
      237
      991
    9. Uskotko nainen vielä ihmeisiin

Sinun täytyy vain uskoa ja luottaa💕
      Ikävä
      93
      974
    10. Kaikkeuden kauniimmat simmut

Olet timanttia ja ja. Ikävä on.
      Ikävä
      27