Voihan 6 merikotkaa, näkki ja ämpärillinen salpietaria

Anonyymi

Nyt minä, Taalintehtaan turiseva tollisko, olen niin innoissani, että vallan pompin ja pauhaan rollaattorissani. Se on Natoa nyt ! Jippppiiiiiiii !

10

70

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuskin Martti ihan vasuri olet, vaikka kallellaan sinne suuntaan oletkin.
      Saako sinua puhutella toveriksi ?

Aikamoista shampanja sosialismia jälleen kerran vasemmistoliitolta!
      Eivät ole selvästi katsoneet kuuluisaa "brillianttikäsi" neuvostokomediaa, jonka yksi kuuluisin repliikki on juuAikamoista shampanja sosialismia jälleen kerran vasemmistoliitolta!
      Eivät ole selvästi katsoneet kuuluisaa "brillianttikäsi" neuvostokomediaa, jonka yksi kuuluisin repliikki on juuri "kunnon neuvostoihminen ei aja pullakauppaan taksilla".
      Vasurit ovat selvästi tämän elitismissään unohtaneet.ri "kunnon neuvostoihminen ei aja pullakauppaan taksilla".
      Vasurit ovat selvästi tämän elitismissään unohtaneet.

• Anonyymi

Toveri Martti. Sehän sointuu siihen hyvin.

• Anonyymi kirjoitti:

Toveri Martti. Sehän sointuu siihen hyvin.

Raskaat ja raskautetut toverit. Nyt ei ole aika mennä suihkuun. Saippuaa kuluu. Anarkismi, tuo ismeistä parahultaisin, on rauhan, rakkauden ja tasa-arvon tyyssija sieluni lutakossa. Sanoinko lutakossa, tarkoitin valtamerta. En ole selkeästi mikään poliittisella kartalla, enkä edes kartalla, mutta omassa kuplassani on niin niin paljon jänskää, että ihan napa hilseilee ja kynnet naksuvat. Siispä rakkaat toverit, hyytykää ja haiskaa. Tai jos ette vallan hyydy, niin hidastakaa edes ja luonto kiittää. Tai jos ette vallan halua haista, niin lakatkaa ainakin tuoksumasta. Lisää viisaita neuvoja annan 37% käteisalennuksella neuvottomille, vajaalahjaisille tai muuten vaan uteliaille.

• Vassareilla jumii kun omatunto sanoo njet mutta tilannekuva da. En ole varsinaaisesti vasurikaan, enkä vesuri, piraattipuolueeseen olen kuulunut sen synnystä alkaen, mutta jos olisi ihan pakko valita yksi poliittisesti merkityksellinen puolue mihin liittyä, olisi se kaiketi kuitenkin Vasemmistoliitto rp.

• Anonyymi
        Aragoni kirjoitti:

Vassareilla jumii kun omatunto sanoo njet mutta tilannekuva da. En ole varsinaaisesti vasurikaan, enkä vesuri, piraattipuolueeseen olen kuulunut sen synnystä alkaen, mutta jos olisi ihan pakko valita yksi poliittisesti merkityksellinen puolue mihin liittyä, olisi se kaiketi kuitenkin Vasemmistoliitto rp.

Siksipä juuri esitinkin titteliksesi "toveri". Sehän sointuu siihen hyvin maailmankuvaasi.
        Oletko sitä lahkoa vasurein "mulle ensin" kun yhteiskuntaa varastetaan. Tulee mieleen kommunistisenpuolueen loppuaikoja miten toverit jakoi omaisuutta, kommunsitit oli rikas puolue kun oli vielä toiminnassa ennen "perinnönjakoa". Syyksi sanoivat että porvarein sijoiutustoiminta vei omaisuuden ja rahat, joka ei pidä paikkaansa kaikilta osin. Alkoi omaisuuden realisointi kuten 1918 punakapinassa kun aseita jaettiin "ken saa pistoolin toimii johtajana". Arvo Aalto viimeinen "mohikaani kommunistien puheenjohtajana, otti ja osti Portugalista maatilan ja muutti sinne käteiskaupan jälkeen.

Vasemmisto on perehtynyt kansallisen omaisuuden ja järjestelmän kuppaamiseen omaan taskuun. mm Ayliike on veroton huimilla Ayjohtajien palkoilla yli300 000 € joillain. Milla-Makiakaan ei voi hoitajien lakkoa neuvotella myönteisesti, kun pitää saada bonuksia 16000 € kuukasipalkan päälle, heillä se jos lakko onnistuu, jota ei tule tekemään, kun ministeri esteenä demari hänkin.

Tämä nyt heittelee laidasta laitaan.
        Kirjoitin tämän tien poskesta -parkista, olen aika pohjoisessa, lunta yhä näkyy jossa kasoja ollut. Pienet tirsat sitten jatkan kohti etelää, joskus aamusella etelän kallioilla. Nyt kuselle ja nukkumaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Siksipä juuri esitinkin titteliksesi "toveri". Sehän sointuu siihen hyvin maailmankuvaasi.
        Oletko sitä lahkoa vasurein "mulle ensin" kun yhteiskuntaa varastetaan. Tulee mieleen kommunistisenpuolueen loppuaikoja miten toverit jakoi omaisuutta, kommunsitit oli rikas puolue kun oli vielä toiminnassa ennen "perinnönjakoa". Syyksi sanoivat että porvarein sijoiutustoiminta vei omaisuuden ja rahat, joka ei pidä paikkaansa kaikilta osin. Alkoi omaisuuden realisointi kuten 1918 punakapinassa kun aseita jaettiin "ken saa pistoolin toimii johtajana". Arvo Aalto viimeinen "mohikaani kommunistien puheenjohtajana, otti ja osti Portugalista maatilan ja muutti sinne käteiskaupan jälkeen.

Vasemmisto on perehtynyt kansallisen omaisuuden ja järjestelmän kuppaamiseen omaan taskuun. mm Ayliike on veroton huimilla Ayjohtajien palkoilla yli300 000 € joillain. Milla-Makiakaan ei voi hoitajien lakkoa neuvotella myönteisesti, kun pitää saada bonuksia 16000 € kuukasipalkan päälle, heillä se jos lakko onnistuu, jota ei tule tekemään, kun ministeri esteenä demari hänkin.

Kirjoitin tämän tien poskesta -parkista, olen aika pohjoisessa, lunta yhä näkyy jossa kasoja ollut. Pienet tirsat sitten jatkan kohti etelää, joskus aamusella etelän kallioilla. Nyt kuselle ja nukkumaan.

Minä olen sen sortin "vassari", että jaan ystävilleni sen taloudellisenkin hyvän, mikä minulle kertyy. Oman kuplani rajapinnat ns. todellisuuteen ovat rajalliset mutta lähellä. Minua lämmittävät termit empatia ja inhimillisyys. Mitä itsekkyyteen ja ahneuteen tulee, ne ovat nähdäkseni paljolti porvarillisen maailmankatsomuksen omaksuneiden ihmisten ominaisuuksia.

Tasapainoinen yhteiskunta, niin kuin me olemme sen Suomeen luoneet, tarvitsee työmarkkinoilla neuvottelupöytiin vahvan työnantajapuolen ja vahvan työntekijäpuolen. Näin on saatu kattavia, kaikkia osapuolia hyödyttäviä sitovia, työrauhan takaavia sopimuksia. Hyvin on mennyt. Nyt porvari on kiihdyttänyt etujensa ajamista, mikä pitkässä juoksussa vie työpaikkoja Suomesta ja heikentää kansallista kilpailukykyämme maailman turuilla.

Suurista puolueista yksikään ei ole turha eikä väärässä. Jokainen ajaa kannattajiensa etua ja demokratiassa, jopa edustuksellisessa sellaisessa, kansan syvät rivit päättävät loppupeleissä. Näin on aina ollut ja tulee myös olemaan. Nyt sana "aina" tarkoittaa Suomea alkaen siitä, kun valtiomme syntyi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mielikuvitusmajurilla todellakin nakkelee laidasta laitaan. Näkki saisi tuollaisen viedä, kun pahoja ajatuksiaan viljelee alinomaa rehtejä duunareita kohtaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Mielikuvitusmajurilla todellakin nakkelee laidasta laitaan. Näkki saisi tuollaisen viedä, kun pahoja ajatuksiaan viljelee alinomaa rehtejä duunareita kohtaan.

Ellan lettas. Hienoa kun sinäkin hömelö pääsit taas tietokoneelle. Hyvä sinä, olet rakastettu.

• Aragoni kirjoitti:

Ellan lettas. Hienoa kun sinäkin hömelö pääsit taas tietokoneelle. Hyvä sinä, olet rakastettu.

Nythäm mää vasta hokasin, vastasitkin muuhun kuin minun viestiini. Anteeksi.

• Aragoni kirjoitti:

Nythäm mää vasta hokasin, vastasitkin muuhun kuin minun viestiini. Anteeksi.

Tai siis miten se nyt meni, anteeksi kuitenkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Venäjän sotilaiden raiskaama 1 vuotias poika kuoli vammoihinsa

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/fac86480-df24-41b8-be6c-6ab6ff6476e4 Järkyttävää tämä jatkuva raiskaaminen. patriarkka Kirilin mielestä p
      Maailman menoa
      415
      6122
    2. Lasta odottava Johanna Harlin hehkuu Cannesin juhlissa - Some ylistää: "Maailman kaunein mama"

Oi, mitkä kuvat suoraan Ranskan Rivieralta. Onnea loppuodotukseen, Johanna ja Renny Harlin! Oletko muuten katsonut The Harlins -realityä? Mielipiteit
      Kotimaiset julkkisjuorut
      75
      3874
    3. Martina taitaa olla Hangossa

Mitäköhän siellä tapahtuu…
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      2221
    4. Meidän Hanko

Siis toi ämmä. Mitähän Stefu maksoi (ehkä ponin), että astuu tiluksilleen kuittailemaan Sohville. Nyt on pappa siinä kunnossa, että kannattanee olla h
      Kotimaiset julkkisjuorut
      153
      1972
    5. 90
      1889
    6. Sano mies jotain mistä tietäisin että tykkäät

Olen itse kirjoittanut tosi tunnisteellisesti, tiedät mun naisen olevan täällä, jos olet hän. Ihan siksi että uskallan paremmin irl, jos tiedän että t
      Ikävä
      175
      1501
    7. Onko Suomi huonompi kotimaa kuin Venäjä?

Täällä kirjoittelee muutama ihminen Suomesta siihen sävyyn, että kysymys on pakko esittää. Jos siis vertailet toisiinsa näitä kahta maata, onko Venä
      Maailman menoa
      469
      1014
    8. Uskotko nainen vielä ihmeisiin

Sinun täytyy vain uskoa ja luottaa💕
      Ikävä
      93
      962
    9. Suomen kuherruskuukausi Ukrainan kanssa on ohi. Väitän, että suomalaisia on harhautettu.

Aivan ensimmäiseksi haluan sanoa, että jokaisella on oikeus mielipiteeseen. Voi myös olla sitä mieltä, että saa haluta Suomen liittymistä Natoon. Enne
      Maailman menoa
      237
      960
    10. Kaikkeuden kauniimmat simmut

Olet timanttia ja ja. Ikävä on.
      Ikävä
      27
      943
    Aihe