Nyt tulee RAHAA ovista ja ikkunoista!

Näin kertoo myyntipuheessaan tunnettu pastorimme Klaus Kristian Berg Operaatiokeskus Live- kanavallaan 130522:

"Mutta täytyy tähä välii niinku et täytyy kertoo jotain posittivista. Niin... eilen illalla tiedättekö että eilen illalla se uusin systeemi missä mä oon ollu mukana viikon jossa klikkaillaan näitä Googlen, Googlen hakulinkkejä ja se on niin uskomaton juttu et mä ajattelin tämä ei voi olla totta et mä ostin sellasen heh heh kerranki viimeset varani ja varastin "lapsiltani" 1500 kasaan ja ostin sellasen........alotus.. joo kynnysrahan ja sen saa takasin sen kynnysrahan.. Muminaa... tää ei voi olla totta!
Noh.., eilen illalla meni sitte se ku mulla oli ollu 1040 dollaria se ilmesty sinne saldoon ajattelin kun mä tonnilla testaan että saanko ulos ja mä sen sain!

Joo-o! Että sillä 1500 saan sijoituksella saan kuukaudessa 2200... WOW...
Se on ihan käsittämätöntä, siinä menee 10 minuuttia ku zenille (?) klikkaa tili nyt meillä on kaks niitä joo. Nyt tienataan neljätuhatta viiskymppiä sataa jotakin.

Joo, kyllä nyt köyhyys lähti talosta kertakaikkiaan. Siinä menee parikyt minuuttia ku klikkaa ne ja tota tota ne 50 dollaria päivässä tienaa yli 4500 kuukaudessa. Mä olin illalla ku mä sain sen rahasuorituksen sieltä tehtyä ni tuli mun tilille ni mä katoin et tää toimii
Mä en saanu nukahdettua illalla ja valvoin ainaki 3:een asti ja (muminaa) jos tollaset tulot saa ja sit vielä 6:n kuukauden päästä saa sen kynnysrahan takasi nii se on jotain uskomatonta enkä mä vieläkään usko siihen (röhönaurua

Mutta kauanko se kestää ja noin nii nyt rupee murehtii sitä et mut 6 vuottahan se on toiminu ja yritykset maksaa sille kaverille tosi kovia rahoja ja kuulemma siitä että se hommaa sitte näitä klikkaajia.
No nythän me ollaan päätetty et me klikkaillaan lisää, lisää ja lisää.
Jooooó, ei tässä ehdi enää aamukatsauksia pitää ku pitää klikkailla molemmilla käsillä kännykät ja jaj ja yötäpäivää klikkailua ja RAHAA TULEE OVISTA JA IKKUNOISTA!

Niin.. sellainen positiivinen uutinen että se todellakin toimii!.., Se toimii ja mää olen todellakin onnellinen siitä et se toimii. Mä sanon sydämestäni et jos sä et tohon lähde niin olet täydellinen idiootti. Menet ja kävelet onnesi ohi. Niin mahtava systeemi et ei kannata ohittaa
Se on nyt todistettu.

Tähän hienoon duuniin voitte hakeutua lähettämällä Klasulle sähköpostia ja RAHAA. Hän järjestää teidät mahtaville apajille!

19

237

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Että sää jaksat. Jätä omaan arvoonsa koko mies, en ole ite kattonu Klasua aikoihin enkä kiusaa itteäni ja tuhlaa energiaa moiseen. Sehän kääntää vaan olettamia suomeksi.

• Anonyymi

Komiat ovat Klasun myyntipuheet mutta eipä ihme.
        Äijä on lentokouluttaja, sissikomppanian johtaja, upseeri, laskuvarjojääkärien parhaimmistoa, purjeveneen omistaja, usean yrityksen omistaja, saarnaava uskovainen pastori, perheensä Suomeen hylännyt ja velkojiaan maanpakoon lähtenyt huijari.

Nyt varastaa tankkimaisen naisystävänsä lasten rahoja.

• Anonyymi

Lähettäkää kaikki rahanne Klasulle thaimaahan. Klasu antaa ”parille nerolle kaverille” jotka sijottaa ne eteenpäin. 300 taalaa muuttuu parissa vuodessa 11000 dollariksi!

• Anonyymi

Klikkailee google linkkejä 20 minuuttia ja saa 50 dollaria. Ensin pitää tosin sijoittaa ”kynnysraha” 1500 dollaria. Hohhoijaa… vähän kuin käänteinen nigerialaiskirje: lähetä 1500 saat 50! 😂😂😂😂

• Anonyymi

Mulla on paljon rehellisempi keräys.

Antakaa mulle 10 miljardia, lupaan lahjoittaa siitä 9 miljardia vähäosaisille.

• Anonyymi

Lähettäkää rahaa Klasulle. Itse lähdin mukaan Klasun google klikkausbisnekseen ja maksoin tuon kynnysrahan. Nyt innolla odotan milloin pääsen tienaamaan!

• ViktorAtaman

Tänään Klasu höpötteli että hänen Nordean pankkitilinsä suljetaan 16.06.2022 epäiltyjen väärinkäytösten takia joihin se ei ole saanut selvityksiä.
      Siis epäselvää rahaliikennettä, hmmmmmm....

Näin Klaus arvosteli Nordeaa:
      - Nordea on siis valjastettu vainoamiseen ku Nordea vainoo mua. Ja ne uhkasi viimene viesti ku tuli sieltä ni tuli oikein kirje oli tullu sinne mun postilaatikkoo oikein virallinen kirje jossa sanottiin että suljemme tilisi ellet taivu.

Joo o.., ei sille sitte voi mittää Nordea sulkee sitte tilin. Onneks mulla on tili nytte siellä Belgiassa joo... kyllä mä sanon teille kaikille että ottakaa kaikki se belgialainen tili iha vaikka varmuudeks. Tuolla videon alla on linkki kaikki sinne ei noista koskaan tiedä ja muutenkin kyllä se on hyvä vähä laittaa kananmunia eri koreihi niinku hajauttaa sitä riskiänsä että ei sitä koskaan se voi olla tosi arvokas tollane tili jossakin Belgiassa pelastaa joo.

Joo kyllä se on mielivaltane yhtiö toi Nordea se on iha sika, sika, sika, sika...., heh heh heh....
      Mut jotenki se on ku ne mäiskii ja lähettelee noita uhkakirjeitä ni mä en ymmärrä mä vaan nauran. Mä en varmaa mua varmaan naurattas jos ei olis tiliä tuolla Belgiassa ni sais nauraa vaan.
      Siis ne on nii lapsellisia ja kuspäitä siellä Nordeassa, mä en ymmärrä.
      Ni et jos sulla on tili Nordeassa ni lähe nyt sieltä äkkiä pois. Ja mä oon kuullu paljon juttuja nyt muistakin. Kaikki haukkuu Nordeaa ne on siellä iha kaheleita joo.
      Kauheet ristikuulustelut, kukas se kerto oliko sillä ollu 800 € ja se meni konttorille se on mielivaltane yhtiö toi Nordea, ihan sika. Sika, sika sika! Heh heh heh...

Mut jotenki se on ku ne mäiskii ja lähettää näitä uhkakirjeitä ni mä en ymmärrä mä vaan nauran niille mä oon niinku... Ei varmaan naarattas, naurattas ellei olis tiliä tuolla Belgiassa mutta niin saa nauraa vaa. Ne o niin lapsellisia ja kuspäitä siellä Nordeassa. Et mä en ymmärrä et jos sulla on tili Nordeassa niin lähe ny sieltä äkkiä pois.
      Ja mä oon kuullu paljon juttuja ny muistakin. Kaikki haukkuu Nordeaa joilla on siellä..., ihan kaheleita. Kauheet ristikuulustelut kuulemma kukas se kerto oliks sillä ollu 800 € meni konttoriin ja sano et mä haluun laittaa nää tilille ni sellane kuulkaa Gestapon ristikuulustelut että mistä nää rahat on? Mistä nää on? Kuinka sulla voi olla näin paljo käteistä? Heh heh, jumankekka! Ollaan ku rikollisia ku meillä on käteistä, joo. Mut se on aivan kaheli firma, lähtekää sieltä pois ilman muuta niin kauan ku vielä pääsette ennenku joudutte tota nii jäädyttävät varanne.

Joo ne tekee sen, ne sulkee mun tilini 18:sta päivä mutta minä en taivu!
      Ihan sama mitä mulle mitä ne tekee. Raskaaks ne ei mua saa ja tappaa ne ei uskalla!
      No ni, se siitä Nordeasta....

Monet saattavat kummastella miksi kirjoitan moisesta?
      Tekstinä nämä höpinät ovat paljon parempia kuin kuunneltuna.

• Anonyymi

Natsiatamaani on itsensä kanssa keskustelun mestari. Taitolaji ja kunnioitus tälle taidolle.

• Anonyymi

Klasulle vaan tiedoksi että jos ei ole säännöllisiä tuloja ja tilille talletetaan yhtäkkiä käteistä rahaa huomattava summa tilillä olevaan normaaliin liikenteeseen verrattuna tulee pankin esittää lain mukaan kysymys mistä rahat ovat peräisin. Nämä tilinkäytön ehdot on luettavissa sopimusehdoista jotka jokainen on hyväksynyt tiliä avatessa. Syyllinen on peilissä jos on hyväksynyt ehdot joita ei halua noudattaa.

• Anonyymi

Laki velvoittaa pankit kysymään tilillä olevien rahojen alkuperää jos se epäilee niiden olevan laittomasti hankittuja.
      Pankki ei pelkkien epäilyjen takia tilejä sulje eikä jäädytä niillä olevia varoja.

Klasu ei siis ole vastannut selvityspyyntöihin. Voimme kysyä että miksi ei?

• Anonyymi

Haistan salaliiton tässä Klasun Nordea-tilin sulkemisessa ja sillä olevien varojen jäädyttämisessä.

Kyllä hra on varmasti nostanut aina kaikki sinne tulleet pyramidihuijausrahat ym. muut varat kun niitä on sinne tullut. Tuskin tilillä montakaan ropoa on.
        Nyt Klasu voi hyvin selittää rahojaan kaipaaville sijoittajille että Nordea vei ne. Ovelaa, ei äijä tyhmä ole!

• Anonyymi

Helppo on freudenthalilaisen sotahullun Thaimaasta huudella - vihaa demokratiaa - vasemmistoa kuin tuholaisia - valtava ihmisviha toisinajattelijoita kohtaan - kauhee kerjääjä ruikuttaja.

Ihailee tappajia: Adolf Ehrnrooth Äyräpäässä komensi tykistökeskityksen omiin joukkoihin, he eivät olleet homoja, si siteen sulkia hattuunsa.
      Ellei pysty tappamaan vihollisia tapetaan omia. Isänmaallista sankaruutta Ruotsin kunniaksi.

"Suomalaiset eivät ole kulttuurimaan tasolla": Elisabeth Rehn. Axel Olof Freudenthal oli merkittävimpiä suomenruotsalaisen kansallistunteen herättäjiä. Freudenthal harrasti rotuoppeja ja uskoi suomalaisten alempiarvoisuuteen.

• Tänään Klaus taas hehkutti:
      - @ uusi luomus näyttää hyvältä. Nyt tulee toista tonnia viikossa... en valita silti.
      - @ uusi luomus en tiedä mitä ostaa, siksi lähdin firmaan mukaan joka pitää huolen siitä minullekin. San joka päivä heitä 0,3% korkoa antamalla rahani sinne. En valita.

Klaus siis kutsuu suomalaisia "sijoittajia" hankkeeseen joka tuottaa mahtavia masseja ja rahaa tulee ovista ja ikkunoista.
      Näin toki se on hänelle, muut menettävät jokaisen lantin.

• Anonyymi

Klasu on paskaa ja toivon että joku käy perimässä klasun huijaamat rahat takaisin henkilökohtaisesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Klasu on paskaa ja toivon että joku käy perimässä klasun huijaamat rahat takaisin henkilökohtaisesti.

Klaus Berg oli Olli Hakalan youtube kanavalla videossa SU 17 15.5.22 Kokeillaan pitkästä aikaa reitittimen kautta... kertomassa uusimmasta busineksestään. Klasu kertoili elävästi miten Olli ja ihan kaikki voi vain voittaa jos lähtevät tähän mukaan. Ollille Klasu suositteli jopa että Olli myy taksinsa ja lähtee mukaan Klasun busineksiin. Klasu kertoi, että vain klikkailemalla mainoksia niin että ne näkyvät paremmin googlen hakutuloksissa saa tuhansiakin euroja kuussa. Olli vaikutti erittäin kiinnostuneelta ja varmaan taksi onkin jo myynnissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Klaus Berg oli Olli Hakalan youtube kanavalla videossa SU 17 15.5.22 Kokeillaan pitkästä aikaa reitittimen kautta... kertomassa uusimmasta busineksestään. Klasu kertoili elävästi miten Olli ja ihan kaikki voi vain voittaa jos lähtevät tähän mukaan. Ollille Klasu suositteli jopa että Olli myy taksinsa ja lähtee mukaan Klasun busineksiin. Klasu kertoi, että vain klikkailemalla mainoksia niin että ne näkyvät paremmin googlen hakutuloksissa saa tuhansiakin euroja kuussa. Olli vaikutti erittäin kiinnostuneelta ja varmaan taksi onkin jo myynnissä.

Joo ensin pitää sijoittaa kynnysraha että pääsee mukaan… aina samaa verkostomarikkointi roskaa.

Pitää saada aina lisää jäseniä jotta pääsee hopea tasolle lopulta kulta ja timantti tasoille jolloin voi ostaa porschen ja rakentaan kivitaloa. Ja jos saa tiettyyn aikaan mennessä jäseniä tarpeeksi niin pääsee heti pronssi plus tasolle jne jne. Raha tulee muka vitamiinien kauppaamisesta vaikka oikeasti raha tulee idiooteilta jotka lähtevät mukaan ”bisnekseen”. Pelkkien vitamiinien myymällä pysyy ikuisesti pronssitasolla jolla ei tienaa mitään.

Vielä 90-luvulla saattoi joku olla niin tyhmä että laittoi rahansa moiseen mutta että vielä 30 vuoden kuluttua sama roska johonkin uppoaa niin ei voi kyllä kuin nauraa.

• Anonyymi

Klasu on nyt kyllä mennyt liian pitkälle. Eikö tuota jätkää voisi jo kukaan käydä muiluttamassa?

• Anonyymi

Suomen poliisit ovat jo perässään mutta ovat hyvin helläkätisiä.

• Anonyymi kirjoitti:

Suomen poliisit ovat jo perässään mutta ovat hyvin helläkätisiä.

Tuon saastan hävyttömyydellä ei ole mitään rajoja.
        Tänään hehkutti kuinka saatte 10 minuutin päivittäisillä Google- klikkauksilla 4000 €:n kk- tulot mutta vain kun lähetätte hänelle RAHAA!

Sanoi myös laittavan kanavansa maksumuurin taakse koska ainoastaan 10 % seuraajista katsovat mainokset jotka tuovat hänelle RAHAA.
        Muuri ilmestyy 1/6 ja sitten sitä voivat seurata vain ne jotka lähettävät hänelle RAHAA.

Operaatiokeskus on nyt myös myytävänä sopivasta RAHASTA.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lopullinen varmistus. Suomi ja Ruotsi eivät liity Natoon

Suomen ja Ruotsin liittyminen Natoon on estetty Erdoganin toimesta: https://www.is.fi/politiikka/art-2000008826412.html Tämä on pieni askel Erdogani
      Maailman menoa
      568
      4228
    2. Uskallatko laittaa tuntomerkkejä

Samaan kommenttiin sekä itsestäsi, että kaivatustasi?
      Ikävä
      149
      3065
    3. Mitä tapahtui? Bachelor-Timo paljastaa, miksi suhde Sonjaan ajoi karille: "Ehkä ei kuitenkaan..."

Rovaniemeltä kotoisin oleva Timo Harvey, 32, halusi sitoutua, löytää rakkauden ja asettua aloilleen. Kauden viimeisessä jaksossa Bachelor-Timo valitsi
      Bachelor
      22
      2597
    4. Stefulla taas korkki auki?

Tästä taitaa tulla hieno päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      50
      2091
    5. Maisa Torppa miehensä kanssa lomalla

Espanjan Alicantessa. https://www.seiska.fi/Kotimaa/Vauva-jai-kotiin-Maisa-Torppa-karkasi-rakkaansa-kanssa-aikuisten-lomalle-Espanjaan-kuva
      Kotimaiset julkkisjuorut
      147
      1582
    6. Martiinan "Ikuinen rakkaus", hah hah haaa

Onko tämä lippisressukka nyt sitten taas se ikuinen rakkaus ? ? miksi ikiteini mara on niinkin tyhmä ja nolo ?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      1570
    7. Bachelor-Tuomakselta ikävä yllätys - Hanna tyrmistyi miehen käytöksestä: "Kun kamerat sammuivat..."

No voihan… Hanna sai kuvausten aikana Tuomaksesta lämpimän, ystävällisen ja avoimen kuvan. Kun kamerat sammuivat, kuinkas sitten kävikään... https://
      Bachelor
      15
      1478
    8. Mies olet kaunis sisältä ja ulkoa

Haluan sut omakseni. Sinä jos kuka kelpaat :)
      Ikävä
      125
      1194
    9. Zaharova yllättäisi sotilaallisesti

Venäjän ulkoministeriön tiedottaja Maria Zaharova sanoi keskiviikkona, että Venäjän vastaus Suomen Nato-jäsenyyteen tulee olemaan luonteeltaan sotilaa
      Maailman menoa
      218
      1178
    10. Naton vastustajat pääosin kouluja käymätöntä, ja vähemmän älykästä porukkaa

monet myös työttömiä. Paljolti samaa jengiä joka myös vastustaa koronarokotuksia, ja puolustaa venäjää. Uutiset luetaan mm. MV-lehdestä. Veikkaan ett
      Maailman menoa
      304
      1026
    Aihe