Ufojen lentokenttä.

Anonyymi

Ette siis tiennyt?
On sanonta ei merta edemmäs kalaan.
Ufojen lentokenttä, "avaruushenkilöt" ei ole avaruudesta, vaan heillä on oma erittäin kehittynyt yhteisö, maapallukan merten syvyyksissä, jonne homot sapienssit eivät ole vielä keksineet tekniikkaa, jolla pääsisi vierailulle.
Asiallisia kommentteja odotan kaikkitietävältä kolmikolta Herra Hellakoukulta, Helläkoukulta ja nimimerkiltä 2010 kun ovat lyöneet viisaat päänsä yhteen ilman aivotärähdyksiä.

7

141

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Parhaat havainnot kertoivat objekteista, jotka kykenivät leijumaan paikoillaan, singahtamaan 7000 G:n voimalla kahdessa sekunnissa 20 mailin päähän, sukeltamaan mereen valtavalla vauhdilla ja pysymään havaittavissa pisimmillään 12 tuntia ilman näkyvää propulsiota, ilman siipiä, ilman lämpöjälkeä, ilman yliäänipamauksia, ilman mitään tuntemaamme keinoa pysyä ilmassa.

SUKELTAMAAN MEREEN VALTAVALLA VAUHDILLA.

• Anonyymi

Kerronpa tarinan joka on totta, olin reserviupseerikoulussa vuonna 1975 Haminassa, jouduimme rasti suunnistukseen, meidät ajettiin sisulla metsään, jossa oli kaikki ilmansuunnat peitetty pressulla joten ulos ei nähnyt yhtään, ja sisu ajettiin jonnekin jota en ole koskaan saanut tietää minne, harhailin metsässä puolisen tuntia, eteen tuli erittäin kaunis paikka, johon kivelle jäin istumaan, ja istuin kauan, tunteja... paikallani... liikkumatta. Alkoi ilta tulla, mietin, että en minä täältä lähde mihinkään, täällä on hyvä olla... sitten tuli viileä ja lähdin vaan kävelemään ihan satunnaiseen suuntaan, olin ehkä kävellyt 15 minsaa kun näin pusikossa liikettä, ja siellähän yksi kaveri juoksi, huusin odota... no yhdessä mentiin takaisin kasarmille, me olimme siis rasti suunnistuksessa, mutta ei minulla ollut leimaa ensimmäistäkään rastista, mutta kukaan ei huomannut sitä sain kuntsareita sekä kultaisen kuntoisuus merkin.

Asia jäi vuosiksi hautumaan mutta en koskaan sitä unohtanut, jostain luin käsitteen metsänpeitto, silloin minulla välähti, hitto olen juuri ollut siellä, tähän meni aikaa ainakin 30 vuotta, muistan sen paikan vieläkin, ja tunteen mikä siitä minulle tuli.

Kävin selvittämään mikä, tämä metsänpeitto oikeasti on, se kuuluu vanhaan suomalaiseen tarustoon, ja on aika yleinen havainto, eli en ole ainoa joka on metsänpeittoon joutunut.

En tiedä oliko se oikea metsänpeitto, vaiko mitä, aivan samanlaisia on tarinat ufoista, noista 7000 g voimalla lentävistä palloista, metsänpeittoa ei ole kukaan pystynyt dokumentoimaan, mutta ei näitä 7000 g voimalla lentäviä pallojakaan, mutta jos pitäisi valita valitsen ehdottomasti suomalaisen historialliset tarustot, metsänpeitosta löytyy myös Kalevalasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerronpa tarinan joka on totta, olin reserviupseerikoulussa vuonna 1975 Haminassa, jouduimme rasti suunnistukseen, meidät ajettiin sisulla metsään, jossa oli kaikki ilmansuunnat peitetty pressulla joten ulos ei nähnyt yhtään, ja sisu ajettiin jonnekin jota en ole koskaan saanut tietää minne, harhailin metsässä puolisen tuntia, eteen tuli erittäin kaunis paikka, johon kivelle jäin istumaan, ja istuin kauan, tunteja... paikallani... liikkumatta. Alkoi ilta tulla, mietin, että en minä täältä lähde mihinkään, täällä on hyvä olla... sitten tuli viileä ja lähdin vaan kävelemään ihan satunnaiseen suuntaan, olin ehkä kävellyt 15 minsaa kun näin pusikossa liikettä, ja siellähän yksi kaveri juoksi, huusin odota... no yhdessä mentiin takaisin kasarmille, me olimme siis rasti suunnistuksessa, mutta ei minulla ollut leimaa ensimmäistäkään rastista, mutta kukaan ei huomannut sitä sain kuntsareita sekä kultaisen kuntoisuus merkin.

Asia jäi vuosiksi hautumaan mutta en koskaan sitä unohtanut, jostain luin käsitteen metsänpeitto, silloin minulla välähti, hitto olen juuri ollut siellä, tähän meni aikaa ainakin 30 vuotta, muistan sen paikan vieläkin, ja tunteen mikä siitä minulle tuli.

Kävin selvittämään mikä, tämä metsänpeitto oikeasti on, se kuuluu vanhaan suomalaiseen tarustoon, ja on aika yleinen havainto, eli en ole ainoa joka on metsänpeittoon joutunut.

En tiedä oliko se oikea metsänpeitto, vaiko mitä, aivan samanlaisia on tarinat ufoista, noista 7000 g voimalla lentävistä palloista, metsänpeittoa ei ole kukaan pystynyt dokumentoimaan, mutta ei näitä 7000 g voimalla lentäviä pallojakaan, mutta jos pitäisi valita valitsen ehdottomasti suomalaisen historialliset tarustot, metsänpeitosta löytyy myös Kalevalasta.

Sinun piti kertomasi mukaan lopettaa tänne kirjoittaminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Todistusaineisto on musertavaa" (2019)

Haastattelussa teoreettisen fysiikan professori Michio Kaku. Linkki FOX NEWS -kanavan uutisvideoon, josta käännös on tehty: LINKKI. Linkki Wikipedia: Michio Kaku.
        Ufovideot ovat aitoja.

Uutistoimittaja Tucker Carlson: Merivoimat myönsivät juuri tällä viikolla, että useat ufovideot ovat tosiasiassa aitoja. Niitä ei osata selittää. Niissä näkyy ilmassa olevia ilmiöitä, jotka hämmentävät kaikkia niitä katsoneita – myös niitä, jotka tietävät niistä paljon.

Michio Kaku on teoreettisen fysiikan professori. Hän liittyy seuraamme tänä iltana. Kiitos erittäin paljon liittymisestäsi, professori. Mitä tämä Yhdysvaltain merivoimien tiedonanto on muuttanut? Mikä on muuttunut? Mikä on eri tavoin nyt heidän sanottuaan tämän?

Todistamisen taakka on siirtynyt

Fyysikko Michio Kaku: Todistamme parhaillaan käännekohtaa. Todistamisen taakka oli ennen asiaan uskovilla – siis todistaa, että ufot ovat todellisia. Nyt todistamisen taakka on siirtynyt hallitukselle ja sotavoimille: heidän onkin todistettava nyt, että ne eivät ole todellisia, mutta todistusaineisto on musertavaa.

Meillä on kaikki se Yhdysvaltain merivoimien lentäjiltä tullut informaatio. Meillä on nyt mittareita. Voimme todellakin mitata millä nopeudella ne liikkuvat, miten korkealla ne ovat ja millaisia sentrifugaalisia voimia ne saavat kokea. Muista, että tiede perustuu testattavissa oleviin asioihin, toistettaviin, todennettavissa oleviin asioihin. Nyt meillä on testattavissa olevaa informaatiota, se muuttaa koko pelin.

Tapauksia ei voi selittää yhdellä selityksellä silloin, kun havainto on selkeä, toistuva, pitkäkestoinen ja se on havaittu sekä visuaalisesti, useilla eri tutkajärjestelmillä, kameralla, videoimalla, infrapunakameralla ja muilla laitteilla. 300 tutkittua tapausta ja vain yhdessä tapauksessa pidetään mahdollisena taivaalta putoavaa palloa.

• Anonyymi

Sensei elää riehakkaan jännittävää ufoviikonloppua täällä Thaimaassa.

• Anonyymi

PARHAAT HAVAINNOT ... Sukeltamaan mereen valtavalla vauhdilla.

• Anonyymi

Numerosensei rakas pikkuinen. Et tiennyt mikä on Songkran. Et tiennyt Songkranin ajoitusta koskien mitä on tähtitiede, vaan nimitit tähtitiedettä kiinalaiseksi huuhaaksi.

Et tiennyt mitä ovat astronomia ja astrologia. Et tiennyt mitä eroa ja mitä yhteistä niillä on. Sinuna en lähtisi ruotimaan näitä jenkkilaivaston keräämiä ufotapauksia. Noloa luettavaa nuo kommenttisi.

Sinuna ottaisin rennosti vaan ja laittaisin Speden levyn soimaan, jossa hän tulkitsee Leinon Eikkaa tunnelmallisesti.

Nautinnollisia ja rauhallisia sairaseläkepäiviä! En voi sanoa että olisit ne ansainnut, mutta koska töihin sinusta ei ole koskaan ollut niin eipä siinä hirveästi tarvitse vaihtoehtojakaan miettiä.

Maailma ei kenties vaan ole vielä valmis neroudellesi, vaikka oletkin kehitellyt kylmää taltioivat seinät, joista sormella koskemalla voi havaita niiden olevan taltioitua kylmää täynnä.

Kokkipuolella odottellaan läpimurtoa, milloin Michelin- kokit alkaa ruiskuttaa hunajaa ruutalla pihvin sisään ja voiko lauantaimakkaralla päällystettyjä kalapuikkoja alkaa myydä Japanissa sushina.

Monta lie ufohavaintoa tehty siitä, kun kerroit liihottaneesi Tikkakosken taivaalla säähavaintopallolla sekä hydrokopterilla menestyksekkään koelentäjä- uran aikana.

T 2010

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työttömän työnhakijan pääasiallinen tehtävä on työnhaku

Ja uusi työnhaun malli korostaa sitä. ”Tavoitteena on nopea työllistyminen”, sanoo TE-toimiston johtaja. Ja tässä hän aivan oikeassa, koska työttömyys
      Maailman menoa
      480
      4234
    2. Stefan Thermanin käräjät on 16/6. On jännät ajat miehellä edessään.

Neljä syytettä on nyt edessä, laittomasta uhkailusta liikenneturvallisuuden vaarantamisesta törkeästä kotirauhan rikkomisesta ja ampuma-aserikoksesta
      Kotimaiset julkkisjuorut
      107
      2126
    3. Mitä kummaa tapahtui, että Suomalaiset yhtäkkiä Natoon haluaisivat?

Ulkomailla ihmetellään, "mikä teihin rauhanomaisiin suomalaisiin oikein meni kun, yht'äkkiä sotahulluiksi muutuitte"? Erittäin hyvä kysymys joka pitäi
      Maailman menoa
      745
      1927
    4. No niin.. nyt ihan vakavasti..

Haluisitko mies nähdä ja jutella ihan oikeasti? Kun mä haluisin.. voisitko antaa jonkun vihjeen. Tiedän että oot täällä, mut en tiedä että miksi sä tä
      Ikävä
      85
      1248
    5. Olet kylmä mies

Vähän pelottava.
      Ikävä
      65
      1032
    6. Pääsikö Martti

Esittelemään velaka mersua ja hyyryä hienostoalueella lippisjonnelle🤗😜😎
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      931
    7. Ajatus on nähdessä

Jutella ja sopia ajankanssa keskustelu edes kerran, selkiyttäisi asioita. Vain kasvotusten, vain sinulle. Katoamalla päätät toisin, oletko ihan varma
      Tunteet
      52
      893
    8. Etkö voisi

Mies: Etkö millään voisi, tahtoisi tai haluaisi tavata? Edes hetken, kuten silloin joskus. Etkö voisi pyytää? Itse en voi. Tekisin mitä vain, jos näki
      Rakkaus ja rakastaminen
      70
      780
    Aihe