Minua vainoaa joukko ylemmyydentuntoisia koulutettuja ihmisiä

Anonyymi

Ovat kirjaimellisesti lain yläpuolella suhteiden avulla.

"Lain mukaan vainoaminen tarkoittaa ei-toivottuja jatkuvia yhteydenottoja, uhkailua, seuraamista, tarkkailua tai vastaavaa häirintää. Vainoaminen on omiaan aiheuttamaan pelkoa ja ahdistusta uhrissa."

Suv*
Minn*
Sann*
Juh*
Ade*
Iid*
Leen*
Lind*
Ink*
Tim*
Aleks*
Iit*
Jukk*
Kar*
Nik*
Tom*
Noor*
Petter*
Petr*
Kristiin*
Johann*
Päiv*
...

"Ihmiskauppa ei ole hetkellistä kaupantekoa. Ihmiskauppa on hyväksikäytön prosessi, jossa tekijä pyrkii saamaan taloudellista hyötyä alistamalla uhria eri keinoin."

"Lain mukaan pahoinpitelyssä on kyse ruumiillisesta väkivallasta, jossa uhrille syntyy vammoja, kipua tai tajuttomuus.

Törkeäksi pahoinpitely muuttuu, jos aiheutetut vammat ovat vaikeat tai hengenvaaralliset ja teko on tehty erityisen raaalla tai julmalla tavalla. Myös ampuma- tai teräaseen käyttö tekee usein pahoinpitelystä muodoltaan törkeän."

...

23

188

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

ongelma on aina näis tapauksissa vaikea- kun joukko ensin ajaa uhrin erilleen muista -

ja sitten heitä on monia todistamassa yhtä vastaan-

ja yleensö he käyttää vieläpä muita ihmisiä uhria vastaan- eivätkä itse halua olla esillä tapuksissa-

kyse siis satanistien tekemistä gang stalking- gangstalking eli joukkokiusaamis-operaatioista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ongelma on aina näis tapauksissa vaikea- kun joukko ensin ajaa uhrin erilleen muista -

ja sitten heitä on monia todistamassa yhtä vastaan-

ja yleensö he käyttää vieläpä muita ihmisiä uhria vastaan- eivätkä itse halua olla esillä tapuksissa-

kyse siis satanistien tekemistä gang stalking- gangstalking eli joukkokiusaamis-operaatioista

Juuri näin. Joku olisi voinut varoittaa jo kauan sitten. Suomessa on siis ihmisiä, jotka saavat kiduttaa pieniä tyttöjä. He kaiken lisäksi ovat tästä ylpeitä.

aloittaja

• Anonyymi

Viranomaisten tehtävä on vainota ja kiusata kansalaisia

• Anonyymi

Lääkärit, neurologit, kipupolin henkilöstö,
      diganostiikan puolelta varsinkin kuvantamisen henkilöstö
      harrastaa ihan siekailematta
      asiakkaisen alistamista, nöyryyttämistä,
      kiusaamista,
      häpäisyä valheellisilla kirjauksilla,
      diganoosin nollaamista jne.
      Valheelliset kirjaukset on asia,
      josta ne sietäisi saada tuomion.

Fysiatrian polilla ei liene ainuttakaan
      ammattitaitoista ns. lääkäriä.
      Jos niitä voi enää muutenkaan kutsua
      terveyden ammattilaisiksi.
      Käyttäytyvät lähinnä kuin satanistit, tai rapparit.

Julkisella kiusataan asiakasta ja se on vakio.
      Yksityiset eivät ole millään tavalla parempia,
      vaan yhtä pahoja.
      Huom. kuvantamiseen erikoistuneet yksityiset,
      ei kannata kantaa rahojaan sinne turhan päiten.

Asiakas on niille kuiviin imettävä lehmä.
      Lääkäreiden harrastama asiakkaan pilkkaaminen
      on ihmeellinen ilmiö.

Kyllä suomalainen osaa työpaikkakiusaamisen
      ja asiakkaan nolaamisen - ihan työkseen.

• Anonyymi

Minä aloitin eilen omien tietojen tilaamisen. Saa nähdä, löytyykö mitään. Minulla pitäisi olla jokin diagnoosi, jos en ole väkivallan kohde. Jos olen, ei löydy mitään. Ja en ylläty yhtään, jos löytyy jokin väärä kiusaamistarkoituksessa tehty diagnoosi. Kertoo aika paljon yhteiskunnasta, että edes vuonna 2022 et saa helposti tai välttämättä ollenkaan omia terveystietojasi.

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä aloitin eilen omien tietojen tilaamisen. Saa nähdä, löytyykö mitään. Minulla pitäisi olla jokin diagnoosi, jos en ole väkivallan kohde. Jos olen, ei löydy mitään. Ja en ylläty yhtään, jos löytyy jokin väärä kiusaamistarkoituksessa tehty diagnoosi. Kertoo aika paljon yhteiskunnasta, että edes vuonna 2022 et saa helposti tai välttämättä ollenkaan omia terveystietojasi.

Miksi lääkäreiden, Kelan, pelan jne
        väärinkäytöksistä ei puhuta?

Lääkärit ovat ihmiskunnan alinta kastia.
        Ja ne on ylipalkattuja. Ylipalkka on
        yksi korruption muoto. Tulee nykyään mieleen lähinnä liivilejgi.

Lääkäreiden tekemistä hulluista kirjauksista
        tehdään vitsejä! ONKO se hauskaa?
        Ei lääkäri voi olla söpösti, niin sekaisin
        että tekee sellaisia kirjauksia - mitä ne tekee.

Se on yksi kiusaamisen muoto.
        Ihmisen häpäisyä, ihmisoikeuden aliarviointia.

Kannan tekstien julkaisulaajuus
        on oikeastaan rikos.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi lääkäreiden, Kelan, pelan jne
        väärinkäytöksistä ei puhuta?

Lääkärit ovat ihmiskunnan alinta kastia.
        Ja ne on ylipalkattuja. Ylipalkka on
        yksi korruption muoto. Tulee nykyään mieleen lähinnä liivilejgi.

Lääkäreiden tekemistä hulluista kirjauksista
        tehdään vitsejä! ONKO se hauskaa?
        Ei lääkäri voi olla söpösti, niin sekaisin
        että tekee sellaisia kirjauksia - mitä ne tekee.

Se on yksi kiusaamisen muoto.
        Ihmisen häpäisyä, ihmisoikeuden aliarviointia.

Kannan tekstien julkaisulaajuus
        on oikeastaan rikos.

Liivijengi on täysin oikea ilmaisu. Siihen jengiin kuuluu kaikkia, joilla on vähänkin valtaa tai joita voi käyttää hyödyksi ihmisten hallitsemisessa ja hyväksikäytössä. Kaikilta yhteiskunnan asteilta.

t. uhri

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

TOI ON KANS YKS TÄRKEE ASIA- EN TIEDÄ MITEN ON eu-SUOMESSA- MUTTA AIEMMIN OLI LAKI ETTÄ KAIKKI TIEDOT SAATTOI PYYTÄÄ TIEDOSTOISTA ITSELLEEN JA NE OLI ANNETTAVA HETI jos ei jotain mahdotonta estettä ollut-

silloin ei edes ollut tietotekniikaa- vaan kopioitiin sitten ja luovutettiin asiakkaalle-

mutta nyt- virastoissa on sanottu että EIPÄ EIPÄ ETTÄ lähetämme postitse tiedot- vaikka siis eletään digi-aikaa niin tähän ei digi-palvelu ulotukaan- eli kestäis muutaman minuutin tulostaa ne kkun tulostimet on mekein joka toimistossa-

eli onko nyt EUssa tämäkin laki muutettu niin että tietoja ei ole oikeus saada heti- vaan siihen jääkin sitten aikaa valikoida , poistella, muutella, pimitää, jne tietoa , jotka lhetetään erikseen?

Ei olisi ihme että roisto-EU-SUOMI JUURI SIKSI OLISIKIN TULLAINEN LAKIMUUTOS- pistihan ne ensinmäisinä tekoinaan mm kansalaisten oiekuden työpaikkaan ja lain joka kielsi häätämästä ulos asunnosta jos ei ole paikkaa minne mennä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

TOI ON KANS YKS TÄRKEE ASIA- EN TIEDÄ MITEN ON eu-SUOMESSA- MUTTA AIEMMIN OLI LAKI ETTÄ KAIKKI TIEDOT SAATTOI PYYTÄÄ TIEDOSTOISTA ITSELLEEN JA NE OLI ANNETTAVA HETI jos ei jotain mahdotonta estettä ollut-

silloin ei edes ollut tietotekniikaa- vaan kopioitiin sitten ja luovutettiin asiakkaalle-

mutta nyt- virastoissa on sanottu että EIPÄ EIPÄ ETTÄ lähetämme postitse tiedot- vaikka siis eletään digi-aikaa niin tähän ei digi-palvelu ulotukaan- eli kestäis muutaman minuutin tulostaa ne kkun tulostimet on mekein joka toimistossa-

eli onko nyt EUssa tämäkin laki muutettu niin että tietoja ei ole oikeus saada heti- vaan siihen jääkin sitten aikaa valikoida , poistella, muutella, pimitää, jne tietoa , jotka lhetetään erikseen?

Ei olisi ihme että roisto-EU-SUOMI JUURI SIKSI OLISIKIN TULLAINEN LAKIMUUTOS- pistihan ne ensinmäisinä tekoinaan mm kansalaisten oiekuden työpaikkaan ja lain joka kielsi häätämästä ulos asunnosta jos ei ole paikkaa minne mennä.

= poistihan ne ensimmäisenä....

• Anonyymi

Minua on jo kidutettu niin paljon, että minulle ei voi enää tehdä mitään, mikä olisi pahempaa kuin mitä aikaisemmin on jo tehty. Uhkailkaa vaan sillä jengillänne ihan niin paljon kuin haluatte.

aloittaja

• Anonyymi

ja kun Kela, vakuutustoimi ja sairaanhoitopiiri
        päättää häivyttää tapaturmavamman
        asiakkaan ihmisoikeus ja uskottavuus
        viedään hulludiganoosilla.

Ja hulludiganoosi mahdollistaa nöyryyttävät vapaudenriistot.

Joten, tervetuloa Putin, täällä ei
        ei ole paljoakaan säilytettävää.
        Suomi on sodoma& gomorra.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ja kun Kela, vakuutustoimi ja sairaanhoitopiiri
        päättää häivyttää tapaturmavamman
        asiakkaan ihmisoikeus ja uskottavuus
        viedään hulludiganoosilla.

Ja hulludiganoosi mahdollistaa nöyryyttävät vapaudenriistot.

Joten, tervetuloa Putin, täällä ei
        ei ole paljoakaan säilytettävää.
        Suomi on sodoma& gomorra.

Aivan. Voiko sanoa, että Suomessa toteutuu ihmisoikeudet, jos ne eivät ole kaikilla? Ei voi. Ällöttää kaksinaismoralistinen Venäjän arvostelu.

• Anonyymi

Olet vain hoidon tarpeessa.

• Anonyymi

Mitä tarkoitat tarkalleen ottaen?

• Anonyymi

Tällaiset (20:15) kommentit
        on niin tyypillistä suomalaisille,
        alistamista, nolaamista, ihan vaan huvikseen.

Miksi?

Eikö ollut mitään muuta annettavaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tällaiset (20:15) kommentit
        on niin tyypillistä suomalaisille,
        alistamista, nolaamista, ihan vaan huvikseen.

Miksi?

Eikö ollut mitään muuta annettavaa?

s24 supo-lääkefirma-trollit saa kyllä ruplapalkkansa päivystämisestä palstalla ja häiriköinnistä jos aihe ei isoa rahaa miellytä

• Anonyymi

Entäs nämä seuraajat jotka ovat tehneet kimppauhreistaan psykiatrisia diagnooseja. Näkevät jokapuolella narsisteja joita heidän pitää auttaa. Ja kuitenkin nämä häiriköt ovat itse käyneet lukemattomia uhreja lävitse.

Ennen näitä nimitettiin seks rikollisiksi, nyt he kokevat olevansa auttajia. Eivät maksa uhriensa terveyden menettämisestä korvauksia. Eivät kustanna jälkeläisiä ihmisille joidenka mahdollisuuden perheen perustamiseen tuhoavat.

Nimittelevät uusia uhrejaan peräkammareiksi, eli ovat itse etukammarin häiriköitä jotka eivät koskaan ole kyenneet muita kuuntelemaan.

• Anonyymi

Minuakin on "autettu", koska olin "huolilapsi", "kehitysvammainen" ja minustahan pystyi mm. jo 6-vuotiaana toteamaan, että en "koskaan tule pääsemään yliopistoon", olen "tyhmä"...
        Heidät pitäisi kaikki lukita johonkin ja heittää avain keskelle merta.
        aloittaja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minuakin on "autettu", koska olin "huolilapsi", "kehitysvammainen" ja minustahan pystyi mm. jo 6-vuotiaana toteamaan, että en "koskaan tule pääsemään yliopistoon", olen "tyhmä"...
        Heidät pitäisi kaikki lukita johonkin ja heittää avain keskelle merta.
        aloittaja

Unohdin toki myös sen, että olen "autisti", perheeni on myös "sairas ja he sairastuttivat minut"... nämä siis lainauksia heiltä. Perheeni ei noussut näitä tapauksia vastaan, joten minä teen sen, koska minulla ei ole mitään menetettävää ja perheeni olisi pitänyt jo silloin tajuta MUUTTAA POIS SUOMESTA PYSYVÄSTI. Eivät varmaan olleet tietoisia kaikesta. Alkoi siis jo viimeistään, kun olin 4v ja koronaeristykset kai vaikuttivat siihen, että pääsin tilaan, jossa voin viimein puolustaa itseäni... eli muistin palautuminen. En jaksa selittää koko lääketieteellistä/väkivaltaista puolta eikä minulla ole siitä kaikkea tietoakaan.
        aloittaja

• Anonyymi
    • Anonyymi
      UUSI

Nämä siis mm. huumaavat ihmisiä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Neljä viidestä on valmis luopumaan venäläisestä energiasta

hinnannoususta huolimatta. Suomalaiset vastustavat tiukasti putinismia. https://yle.fi/uutiset/3-12446857
      Maailman menoa
      143
      2609
    2. Sale on loistava presidentti

Tulipa joskus kirjoitettua, että natojäsenyys tulee saada aikaa "Salen" aikana ja nyt se alkaa realisoitua " natoon jo huomenna" - teeman on hyväksyny
      Maailman menoa
      221
      2022
    3. Kunpa voisin

Edes lähettää viestiä sulle. Olet ajatuksissa sen verran paljon.
      Ikävä
      48
      1104
    4. Onko sinulla nainen sen miehen kanssa ihan älytön juttu?

Vai mitä se tämä kaikki teidän pelinne täällä oikein on? Jospa se on vain sellaista kevyttä ja ohimenevää ihastumista..? Taitaa olla. Niin minä nyt vä
      Ikävä
      93
      1085
    5. Ano Turtiainen: Suomi olisi voinut olla Pohjolan Sveitsi

Mitä kenelläkään voisi olla tällaista mielikuvaa vastaan?
      Maailman menoa
      353
      1049
    6. Toimintasi on vainoamista

Luulisi aikuisen ihmisen jo ymmärtävän..
      Tunteet
      113
      938
    7. Eikö me nyt vaan

Voitas.....kumpikin unohtaa toisemme ?
      Ikävä
      51
      742
    8. Eihän tää jää tähän mies?

En ainakaan sitä haluaisi ✨
      Ikävä
      52