Meikkiostoksilla

Anonyymi

Katsooko naiset pahasti kun käytte meikkiostoksilla? Itse kävin ostamassa kynsilakkaa ja joku keski-ikäinen nainen katsoi todella pahasti, ihan kuin olisin ollut raiskaaja.

Ostinkin vain väritöntä lakkaa kun varpaan kynsi revennyt että kasvaisi kunnolla ehjäksi, onneksi ei tarvitse muuten meikkejä ostella.

24

424

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ajatellaan vaikka jotain 100% heteromiestä, jos häneltä lakataan kynnet niin ei hän homoksi muutu, hänellä on vain lakatut kynnet.
      Käyttäjän jotkut heteromiehet korvakorut tai ketjua kaulassa, samanlaista "koristautumista" nuokin tavat.
      Ei lakatut kynnet määrittele oletko homo vai hetero tms.

• Anonyymi

Turhaa kuitenkin ja typerän näköistä naisillakin, saa minun puolestani silti käyttää, mutta en tykkäisi kaverilla. Luonnollisuus näyttää paljon paremmalta, pitkät kynnet kerää bakteereja ja tekee kaikesta hankalaa, tekoripset kammottavia..., näyttää epätoivoiselta kun täytyy koko ajan olla täysissä meikeissä.

Joskus piti laittaa väritöntä lakkaa sormienkin kynsiin kun töissä hankasi karkeaan pintaan ja kuluivat ohueksi. Varpaan kynsi ollut pari vuotta rikki kun ei ole saanut aikaiseksi ostaa uutta ja vanha oli kuivunut, kynsilakka korjaa nopeasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Turhaa kuitenkin ja typerän näköistä naisillakin, saa minun puolestani silti käyttää, mutta en tykkäisi kaverilla. Luonnollisuus näyttää paljon paremmalta, pitkät kynnet kerää bakteereja ja tekee kaikesta hankalaa, tekoripset kammottavia..., näyttää epätoivoiselta kun täytyy koko ajan olla täysissä meikeissä.

Joskus piti laittaa väritöntä lakkaa sormienkin kynsiin kun töissä hankasi karkeaan pintaan ja kuluivat ohueksi. Varpaan kynsi ollut pari vuotta rikki kun ei ole saanut aikaiseksi ostaa uutta ja vanha oli kuivunut, kynsilakka korjaa nopeasti.

Hiuksia värjäsin joskus eikä siinä mitään ihmeellistä olekaan jos haluaa peittää harmaat, mutta vaaleaa väriä ei saa luonnolliseksi. Hupaisaa kun jotkut tuntemattomat homotkin tuli sanomaan että olet värjännyt tukan ja jokunen vanhus taivasteli eikä ole edes pikkukaupunki.

Vosin värjätä edelleenkin ihan kiusallakin ellei rasittaisi hiuksia, ei mitään räikeitä värejä tai edes tummaa kuitenkaan. Nuoretkin naiset alkaa kaljuuntua kun värjäävät jatkuvasti. Ei minua harmaat pahemmin haittaa, mutta mieluummin tietysti pitäisi oman värin.

• Anonyymi

Älä meikkaa vaan ryhdy tosimieheksi! Kasvata paljon karvaa, survo kyrpäsi syvälle ja huuda HUORRRRAAAAA!

• Anonyymi

Leather daddyksi vaan tosiaan

• Anonyymi

Joo. Olen huomannut, että joillakin naisilla ottaa koville jos mies tulee jollakin tavallaan heidän naiseutensa alueelle.

• Anonyymi

Monet naiset ei voi sietää kauniita poikia/miehiä, pitkiä hiuksia miehillä jne. Pojat ovatkin luonnostaan kauniimpia kuin tytöt, sääli ettei monikaan pidä huolta itsestään tai sitten geenit tekee turhan miesmäiset piirteet, kaljuuntuu, karvoittuu liikaa..., mutta ei niitäkään tarvitse hävetä ja moni haluaakin olla perinteisen miesmäinen. Itse olen halunnutkin olla poikamainen, mutta meikit ja naismaisuus ei kiinnosta.

Naiset itse ovat mielellään poikatyttöjä, "jätkiä" tai pukeutuvat miehekkäästi, äidit taas voi yllyttää poikia olemaan tyttömäisiä. Jos ei ole isää miesmallina niin saattavat pilatakin koko elämän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Monet naiset ei voi sietää kauniita poikia/miehiä, pitkiä hiuksia miehillä jne. Pojat ovatkin luonnostaan kauniimpia kuin tytöt, sääli ettei monikaan pidä huolta itsestään tai sitten geenit tekee turhan miesmäiset piirteet, kaljuuntuu, karvoittuu liikaa..., mutta ei niitäkään tarvitse hävetä ja moni haluaakin olla perinteisen miesmäinen. Itse olen halunnutkin olla poikamainen, mutta meikit ja naismaisuus ei kiinnosta.

Naiset itse ovat mielellään poikatyttöjä, "jätkiä" tai pukeutuvat miehekkäästi, äidit taas voi yllyttää poikia olemaan tyttömäisiä. Jos ei ole isää miesmallina niin saattavat pilatakin koko elämän.

Peter-pan poikasena haluat elää.
        Olet varmaan koleerinen ja lyhytkin Gay.
        Normaalia Suomessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Peter-pan poikasena haluat elää.
        Olet varmaan koleerinen ja lyhytkin Gay.
        Normaalia Suomessa.

Sopivan lihaksikas, hoikka on minusta kauniimpi kuin ylibodattu tai läski, keskipituinen tai lyhyempi parempi kuin yli 190cm. Makunsa kullakin, itseensä pitäisi olla aina tyytyväinen, eikä toisiakaan pitäisi arvostella, mutta lihoa ei kannata terveydenkään takia.

Miksiköhän rumat tai läskit usein yrittää ärsyttää muita, tietysti on myös toisinpäin eikä ketään pitäisi kiusata vaikkapa koulussa tai missään ulkonäön takia. Yksi lihava tyyppi youtubessa ärsyttää tahallaan muita ja kuvaa livenä kun saa turpaansa, mitä järkeä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sopivan lihaksikas, hoikka on minusta kauniimpi kuin ylibodattu tai läski, keskipituinen tai lyhyempi parempi kuin yli 190cm. Makunsa kullakin, itseensä pitäisi olla aina tyytyväinen, eikä toisiakaan pitäisi arvostella, mutta lihoa ei kannata terveydenkään takia.

Miksiköhän rumat tai läskit usein yrittää ärsyttää muita, tietysti on myös toisinpäin eikä ketään pitäisi kiusata vaikkapa koulussa tai missään ulkonäön takia. Yksi lihava tyyppi youtubessa ärsyttää tahallaan muita ja kuvaa livenä kun saa turpaansa, mitä järkeä?

Sopivan lihaksikas äitisi ja sun mielestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sopivan lihaksikas äitisi ja sun mielestä.

Kateellisten mielestä liikaakin lihasta, työllä hankittua ja hauis kasvaa kun vähän puntteja nostelee tai vetää leukoja. Kokeile sinäkin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kateellisten mielestä liikaakin lihasta, työllä hankittua ja hauis kasvaa kun vähän puntteja nostelee tai vetää leukoja. Kokeile sinäkin!

Haluut olla jonkun isännän poika joka panee sua lujaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluut olla jonkun isännän poika joka panee sua lujaa.

En todellakaan, mutta pojan voisi ottaa kaveriksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En todellakaan, mutta pojan voisi ottaa kaveriksi.

Peter-Pan pojalle poika.
        Ihan kuin Pinoccio sadussa.

• Anonyymi

Sanon naisena ja vanhempana joka rakasta miestään.ÄLÄ KATSO MUITA JA ITSE KUVITELE HE KATSOVAT JUURI SINUA! Teet ihan mitä ostoksia tahansa se ei kuulu muille. Muista asennen se ratkaisee,ei mut ihmiset ja oman pään kuvitelmat.

• Anonyymi

Meizi pukeutuu meggoon ja korggareihin. Sit runqqaan meikkihyllyl.

Tercuin meikki gay

• Anonyymi

Kuule anna muiden tuijottaa jos he haluavat tuijottaa.

Etenkin miesten on vain hyvä käyttää kosmetiikka tuotteita, kuten kosteusvoiteita, pesuvettä ja kasvomaskeja, sillä miehet hikoilevat enemmän ja naamalle kertyy ties mitä paskaa, etenkin jos ei aja naama karvojaan.

Sillä tavoin pienennetään haavojen tulehtumisien, finnien ja melanoman, eli iho syövän riskiä.

Ainoa mitä et varsinaisesti tarvitse, on kuorintavoide, sillä parran ajo hoitaa sen osuuden, mutta muuten kannattaa ihan kasvohygieniasta pitää yhtä paljon huolta, kuin hygieniasta ylipäätänsä.

Jos käytät parran ajossa pre-shave öljyä, kosteuttavaa ajo voidetta ja kosteuttavaa after shavea, käytät periaatteessa meikkejä, ne vain puhdistavat ja hoitavat ihoa.

• Anonyymi

Plastiikkakirurgin mukaan naisilla alkaa kasvot roikkua juuri voiteiden takia, miehillä pysyy iho kiinteämpänä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Plastiikkakirurgin mukaan naisilla alkaa kasvot roikkua juuri voiteiden takia, miehillä pysyy iho kiinteämpänä.

Naisilla ohuempi iho ja vähemmän kiinnikkeitä.

• Anonyymi

Kannattaa laittaa huulipunaa pyllysilmän ympärille niin saat suloisia suukkoja pepulle.

• Anonyymi

Jotkut halunneet nuolla pesemättäkin, en kyllä ymmärrä miksi, itse en suostuisi mistään hinnasta. Ei ihme että apinarokot leviää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jotkut halunneet nuolla pesemättäkin, en kyllä ymmärrä miksi, itse en suostuisi mistään hinnasta. Ei ihme että apinarokot leviää.

Höntti.
        Ei peseminen auta, päinvastoin, likakerros ei ole välissä.

• Anonyymi

Kukaan oikeasti meikkejä ostava ei halua kertoa kokemuksistaan?

• Anonyymi

Transut keskustelu löytyy täällä hömerö.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mua kiinnostais

Aika paljon vietellä sut vielä J... ❤️❤️
      Ikävä
      89
      2871
    2. Martina, Jasser ja kaik neljä tytärtä Järvisydämessä

Sinne se Jasseri kiitää pitkin baanaa. Esko oli niin kiva, että antoi autonsa hälle. Noin toimii fiksu, avarakatseinen ex.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      293
      2428
    3. Aion ottaa yhteyttä sinuun

ens tai seuraavalla viikolla. Tähän vaan tiedoksi että osaat varautua rakas :)
      Ikävä
      141
      1881
    4. Jos laittaisin viestin

Laittaisn: vaan: Moi, mitäs kuuluu 😊 Se riittäisi kertomaan tarpeeksi kaiken jälkeen. Mitä itse laittaisit?
      Ikävä
      78
      1388
    5. Valtamedia VALEHTELI Oodin tapahtumista, paikalla ollut pastori kertoo totuuden

Eli ainoa joka häiriköi oli naiseksi pukeutunut mies(sairasta), joka töni ja jopa löi pastoria ja haastoi kaksintaisteluun. Youtubelta löytyy video j
      Maailman menoa
      414
      1358
    6. Helteet paljastaa.

Sumin naiset on kyllä aika läskejä, osa ihan yököttää ku vähissä vaatteissa kauppaa lyllertävät, läskit tursuu ja sit koittavat viel pitää tiukkoja va
      Suomussalmi
      66
      1308
    7. Miten musta tuntuu

että sä teet niitä mulle :) Olen katsonut rivien välistä ja ymmärrän ehkä mitä tarkoitat. Olemme samalla viivalla ja täysiä idiootteja jos me ei yhdis
      Ikävä
      47
      1005
    8. En halua elää ilman sinua

Mutta ei sinun kanssakaan voi elää. Miten tästä voisi päästä yli..
      Ikävä
      47
      809
    9. Jos en olisi rakastunut sinuun

voisin sentään tapailla muita. Rakastumalla sinuun tuomitsin itseni yksinäisyyteen.
      Ikävä
      57
      802
    10. Miten reagoisit

Jos heräisitkin aamulla palstalaisen vierestä?
      Sinkut
      141
      793
    Aihe