Hyvää Juhannusta kaikille

🙋‍♀️🔥🇫🇮 täällä alkaa juhannussaunan lämmityspuuhat! Tuli yhtäkkiä mieleen, että olisi kiva Hänen kanssaan joskus saunoa. Saunassa voisi olla muutakin kuumaa kuin kiuaskivet ❤

Minä täällä ja sydän Espoossa 😍

26

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lisää hiiliä pesään.

      • Ei nyt voi lisätä mitään, kun täytyy pitää lämmitystauko. Saunalla savu tulee ulos kaikkialta muualta paitsi piipusta 😂


      • Anonyymi

        Pökköä pesään ja sitten järvelle souteleen. Kun tulee takas on jo lämpöne sauna ja vasta...vasta sitte alakaa juhannus :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pökköä pesään ja sitten järvelle souteleen. Kun tulee takas on jo lämpöne sauna ja vasta...vasta sitte alakaa juhannus :)

        Kuulostaa kivalle.Mulla on vain pieni joki pellon päässä ja talven jäljiltä vetämätön saunan piippu. Onneksi ilta on valoisa niin voi saunoa myöhemminkin (kun pesuvesi on lämmin)


    • Anonyymi

      Kiitos, samoin itsellesikin hyvää saunan sytytyksiä! Olethan toiveikas, että teidän yhteinen saunotus toteutuu ennen pitkää. Celssiuksia tuskin tarvitsee arvailla, mihin ja mikä kohoaa puuhissanne:)
      Terassikelit osuneet juhannukseen täydellä kympillä. Mielessä käynyt jos piipahtaisi tuulettumassa terassilla kahvijäätelöllä. Ruuhkaa tuskin on.

      • Olisinpa pessimisti niin en pettyisi koskaan. Mutta ei kun ikuisena optimistina jaksan haaveilla romanttisia asioita hänestä.

        Juhannus on tosiaan hiljaisin aika kaupungissa. Tilaa löytyy kahvikupposelle ja jätskille 🍦☕


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Olisinpa pessimisti niin en pettyisi koskaan. Mutta ei kun ikuisena optimistina jaksan haaveilla romanttisia asioita hänestä.

        Juhannus on tosiaan hiljaisin aika kaupungissa. Tilaa löytyy kahvikupposelle ja jätskille 🍦☕

        Pettymykset kuuluvat elämään, mutta ei jäädä pitkäksi aikaa pettymysten valtaan. Optimisti jaksaa uskoa ja toivoa. Lopputulosta tosin saa odotella, eikä ne siltikään aina anna toivottua vastausta.
        Aika hiljaista oli monissa paikoissa. Ihmettelinkin jäätelön puuttumista joistakin paikoista. Muutamat paikat tuli koluttua. Juottoloiksi ovat enimmäkseen muuttuneet.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pettymykset kuuluvat elämään, mutta ei jäädä pitkäksi aikaa pettymysten valtaan. Optimisti jaksaa uskoa ja toivoa. Lopputulosta tosin saa odotella, eikä ne siltikään aina anna toivottua vastausta.
        Aika hiljaista oli monissa paikoissa. Ihmettelinkin jäätelön puuttumista joistakin paikoista. Muutamat paikat tuli koluttua. Juottoloiksi ovat enimmäkseen muuttuneet.

        Mun iltalenkin varrelle tuli uusi baari. Näin yhden koiranulkoiluttajan menevän sinne koirineen. Olin kuullut, että sieltä saisi pikkusuolaisia annoksia. Haaveilin jo, että mustin kanssa haettaisiin sieltä jätskiä tai iltapalaa. Ei sieltä kuulemma saakaan kuin pelkkiä juomia.


    • Anonyymi

      Sairaista ihmisistä on kyllä ruuhkaa. Mikähän on vikana.

      • Korona aikana vapaa-ajan vietto ei ole onnistunut entisten rutiinien mukaan. Monet ovat joutuneet olemaan yksin, eikä se kaikilta onnistu ongelmitta. Omaa pahaa oloa sitten puretaan vieraisiin ihmisiin.


    • Anonyymi

      💩.ajatus

      • Sulla on tosiaan aika yksitoikkoinen ajatus 🤯.ajatus.


    • Anonyymi

      Aloittajalle myös hyvää juhananusta

      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        ... https://youtu.be/W6QdU1KcZFE ...

        Se oli vaan huomiotesti... sellanen lähes isovelimäinen jäynätoivotus :D muistan parin vuoden takaa sun ikkunoiden huoltojutut niitä oli hauska lukea. Mitäs se saunanpiippu sillai on vetämättä?
        Ihan vilpittömästi hyvää Juhannusta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se oli vaan huomiotesti... sellanen lähes isovelimäinen jäynätoivotus :D muistan parin vuoden takaa sun ikkunoiden huoltojutut niitä oli hauska lukea. Mitäs se saunanpiippu sillai on vetämättä?
        Ihan vilpittömästi hyvää Juhannusta

        Sauna kun on ollut käyttämättä koko talven niin ekat tulet pitää tehdä varovasti. En lämmitellyt tuhkaluukkua polttamalla paperia siellä, joten piippu ei sitten vetänyt. Savun hälvettyä menin katsomaan ja vesi olikin sopivan lämmintä. Pari ämpärillistä nokista vettä piti ensin heittää pois, mutta isossa padassa on paljon vettä. Löylyhommat jäi huomiseksi. Kiukaan kanssa en halunnut enää tapella.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Sauna kun on ollut käyttämättä koko talven niin ekat tulet pitää tehdä varovasti. En lämmitellyt tuhkaluukkua polttamalla paperia siellä, joten piippu ei sitten vetänyt. Savun hälvettyä menin katsomaan ja vesi olikin sopivan lämmintä. Pari ämpärillistä nokista vettä piti ensin heittää pois, mutta isossa padassa on paljon vettä. Löylyhommat jäi huomiseksi. Kiukaan kanssa en halunnut enää tapella.

        No niinpä tietysti. Mulla on yksi porin matti ja siinä tuhkalaatikon alla on matala nuohousluukku. Kaadan matalaan ananaspurkkiin vähän spriitä ja se sitt sinne luukkuun, niin aikas mukavasti lähtee kylmänä vetämään......... yleensä.

        Huomenna sit menet uudella innolla


      • Anonyymi kirjoitti:

        No niinpä tietysti. Mulla on yksi porin matti ja siinä tuhkalaatikon alla on matala nuohousluukku. Kaadan matalaan ananaspurkkiin vähän spriitä ja se sitt sinne luukkuun, niin aikas mukavasti lähtee kylmänä vetämään......... yleensä.

        Huomenna sit menet uudella innolla

        Olen kerran yhtä uunia spriillä sytyttänyt. En kehtaa tässä kertoa mitä kävi, mutta toiste en kokeile.

        Nuohousluukkua minäkin tarkoitin mutten tiennyt sen oikeaa nimeä. Padan alla alkoi tuli palamaan kunnolla kun sain poltettua vähän paperia siellä luukussa. Nyt on kuumaa vettä iso padallinen kahdeksi päiväksi.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Olen kerran yhtä uunia spriillä sytyttänyt. En kehtaa tässä kertoa mitä kävi, mutta toiste en kokeile.

        Nuohousluukkua minäkin tarkoitin mutten tiennyt sen oikeaa nimeä. Padan alla alkoi tuli palamaan kunnolla kun sain poltettua vähän paperia siellä luukussa. Nyt on kuumaa vettä iso padallinen kahdeksi päiväksi.

        Sano pois vaan miten kävi spriin kanssa... ei tässä liikaa hupeja ole kuitenkaan illalla oli uusi vasta ensimmäisen kerran ja hyvät tuoksut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sano pois vaan miten kävi spriin kanssa... ei tässä liikaa hupeja ole kuitenkaan illalla oli uusi vasta ensimmäisen kerran ja hyvät tuoksut.

        Sitä spriitä loiskui lattialle ja käsille kun huolimattomasti kiireellä pulloa käsittelin. En tiennyt, että se syttyy niin äkkiä. Kun raapaisin tikun niin kivasti leimahti. Onneksi pannuhuoneessa oli betonilattia niin sain sammutettua tulen ennenkuin tuli isompaa vahinkoa.


    • Anonyymi
      • Juhannustanssit ja kokko lienee ne suosituimmat juhannuksen viettotavat. Mulla on ihan hiljainen juhannus piilopirtissä.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Juhannustanssit ja kokko lienee ne suosituimmat juhannuksen viettotavat. Mulla on ihan hiljainen juhannus piilopirtissä.

        Kiinnostaa kuin kilo 💩a


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiinnostaa kuin kilo 💩a

        Ihan sama. En näitä sulle kirjoita.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      377
      3628
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      202
      1746
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      66
      1347
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      148
      1234
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      875
    6. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      873
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      840
    8. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      56
      833
    9. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      819
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      792
    Aihe