Rydman "elämäni hirveimmät päivät" Entäs uhrisi?!

Anonyymi

520

29406

3Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitkä uhrit? Ilmaset lounaat saivat, muuta ei tarvinnut tarjota.

      • Anonyymi

        Rydman juotti alaikäistä 17v tyttöä viinillä ja lisäksi ahdistellut jopa alaikäisiä tyttöjä ja naisia.

        Rikokset ikävä kyllä vanhentuneet niin poliisi jätti tutkimatta.

        Onneksi kansalaisten enemmistön painostuksen vuoksi Kokoomus heivasi Rydmanin pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rydman juotti alaikäistä 17v tyttöä viinillä ja lisäksi ahdistellut jopa alaikäisiä tyttöjä ja naisia.

        Rikokset ikävä kyllä vanhentuneet niin poliisi jätti tutkimatta.

        Onneksi kansalaisten enemmistön painostuksen vuoksi Kokoomus heivasi Rydmanin pois.

        Laitapa todisteet väitteillesi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rydman juotti alaikäistä 17v tyttöä viinillä ja lisäksi ahdistellut jopa alaikäisiä tyttöjä ja naisia.

        Rikokset ikävä kyllä vanhentuneet niin poliisi jätti tutkimatta.

        Onneksi kansalaisten enemmistön painostuksen vuoksi Kokoomus heivasi Rydmanin pois.

        >Onneksi kansalaisten enemmistön painostuksen vuoksi Kokoomus heivasi Rydmanin pois.

        Pääsyy oli kai se, että Ryyd jätti kovasti paljon kertomatta, kun hänen kanssaan kokoomuksessa asioita selviteltiin. Orpo-Petteri vaikutti närkästyneen tästä erityisesti, ja siitä kaiken luottamuksen menetys.


      • Anonyymi
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        >Onneksi kansalaisten enemmistön painostuksen vuoksi Kokoomus heivasi Rydmanin pois.

        Pääsyy oli kai se, että Ryyd jätti kovasti paljon kertomatta, kun hänen kanssaan kokoomuksessa asioita selviteltiin. Orpo-Petteri vaikutti närkästyneen tästä erityisesti, ja siitä kaiken luottamuksen menetys.

        Näköjään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rydman juotti alaikäistä 17v tyttöä viinillä ja lisäksi ahdistellut jopa alaikäisiä tyttöjä ja naisia.

        Rikokset ikävä kyllä vanhentuneet niin poliisi jätti tutkimatta.

        Onneksi kansalaisten enemmistön painostuksen vuoksi Kokoomus heivasi Rydmanin pois.

        Älä valehtele!


      • Anonyymi
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        >Onneksi kansalaisten enemmistön painostuksen vuoksi Kokoomus heivasi Rydmanin pois.

        Pääsyy oli kai se, että Ryyd jätti kovasti paljon kertomatta, kun hänen kanssaan kokoomuksessa asioita selviteltiin. Orpo-Petteri vaikutti närkästyneen tästä erityisesti, ja siitä kaiken luottamuksen menetys.

        Juurikin näin.


      • Anonyymi

        Ei suullisista keskusteluista voi olla kuvakaappauksia. Miksei Willen kaappaukset vakuuttaneet edes hänen kokoomus kavereitaan, kysyn vaan? Ja minkä oikeudenkäynnin se on voittanut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rydman juotti alaikäistä 17v tyttöä viinillä ja lisäksi ahdistellut jopa alaikäisiä tyttöjä ja naisia.

        Rikokset ikävä kyllä vanhentuneet niin poliisi jätti tutkimatta.

        Onneksi kansalaisten enemmistön painostuksen vuoksi Kokoomus heivasi Rydmanin pois.

        Me hommattiin alaikäisenä joka viikonloppu viinaa aikuisilta. Ja kun itse täytettiin 18, niin haettiin nuoremmille.

        Jotkut vanhemmat myös tarjoavat alaikäisille lapsilleen viinaksia kotona. Koska kuulema juovat kuitenkin, niin parempi, että kotona! Eikös sekin ole rikollista saman lainkohdan mukaan? Ei siinä sanota, että omat vanhemmat saa kyllä juottaa viinaa lapsilleen.


      • Anonyymi

        Ei ole ollut mitään oikeudenkäyntiä aiheesta. Mitähän sä horiset ja kuinka ihmeessä keskustelusta saa kuvakaappaukset?


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Öyhäyh! nyt oli vankka öyhäys. Lisää näitä! Minä pistän seuraavaksi..!

        Valetta!


      • Anonyymi

        Linkki väitteeseesi, kiitos.


      • Anonyymi

        Kokoomuksen sisäinen ajojahti, Rydman oli liikkaa erimieltä asioista...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rydman juotti alaikäistä 17v tyttöä viinillä ja lisäksi ahdistellut jopa alaikäisiä tyttöjä ja naisia.

        Rikokset ikävä kyllä vanhentuneet niin poliisi jätti tutkimatta.

        Onneksi kansalaisten enemmistön painostuksen vuoksi Kokoomus heivasi Rydmanin pois.

        Etelä Euroopassa joka päivä yli 10 miljoonaan tyttöä juo viiniä ruokailun yhteydessä.
        Hesarille monta hyvää jutunjuurta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rydman juotti alaikäistä 17v tyttöä viinillä ja lisäksi ahdistellut jopa alaikäisiä tyttöjä ja naisia.

        Rikokset ikävä kyllä vanhentuneet niin poliisi jätti tutkimatta.

        Onneksi kansalaisten enemmistön painostuksen vuoksi Kokoomus heivasi Rydmanin pois.

        Ja oikein kansalaisten enemmistön vaatimuksesta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rydman juotti alaikäistä 17v tyttöä viinillä ja lisäksi ahdistellut jopa alaikäisiä tyttöjä ja naisia.

        Rikokset ikävä kyllä vanhentuneet niin poliisi jätti tutkimatta.

        Onneksi kansalaisten enemmistön painostuksen vuoksi Kokoomus heivasi Rydmanin pois.

        Vai juotti? Maalla vasikoille juotettiin väkisin joppia.
        Rydman tarjosi. Oikeus pohtii oliko kyse tyrkyttämisestä vai kohteliaisuudesta.


      • Anonyymi

        Niin. Ehkä se kansan meri tyyntyy, kun heivaa kyseisen yksilön pois kokoomuksesta, kuin että joutuisi mahdollisesti kaikki "uppoamaan". Vähän niinkuin Raamatun Joonan tarinassa, miehistön heitettyä Joonan mereen, joka tunnusti olevansa syypää asioiden tilaan, voimakas, koko laivanmiehistöä uhannut voimakas myrsky lakkasi ja pauhannut meri tyyntyi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitapa todisteet väitteillesi.

        Todistapa itse, ettei näin käynyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei suullisista keskusteluista voi olla kuvakaappauksia. Miksei Willen kaappaukset vakuuttaneet edes hänen kokoomus kavereitaan, kysyn vaan? Ja minkä oikeudenkäynnin se on voittanut?

        " Kuvakaappausmies" täälläkin yrittää todistella Rydmania puhtoiseksi. Facessa kovasti samaa jauhoi


      • Anonyymi

        Älä persu liioittele.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rydman juotti alaikäistä 17v tyttöä viinillä ja lisäksi ahdistellut jopa alaikäisiä tyttöjä ja naisia.

        Rikokset ikävä kyllä vanhentuneet niin poliisi jätti tutkimatta.

        Onneksi kansalaisten enemmistön painostuksen vuoksi Kokoomus heivasi Rydmanin pois.

        Naiset ovat itse väkisin hakeutuneet karismaattisen poliitikon seuraan.
        Ihastuneena ovat joutuneet pettymään kun heidän tunteisiin on vastattu korkeintaan platonisella ystävyydellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rydman juotti alaikäistä 17v tyttöä viinillä ja lisäksi ahdistellut jopa alaikäisiä tyttöjä ja naisia.

        Rikokset ikävä kyllä vanhentuneet niin poliisi jätti tutkimatta.

        Onneksi kansalaisten enemmistön painostuksen vuoksi Kokoomus heivasi Rydmanin pois.

        Ihmislaji olisi sammunut elleivät pojat vonkasi.
        "... antaahan se jos äitiinsä tulee ja jos isäänsä niin suorastaan pyytää" kirjoitti Väinö Linna Tuntemattomassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008897385.html

        "Hän tarjosi minulle kaksi lasia viiniä, vaikka tiesi minun silloin olevan alaikäinen"

        Totuus sattuu?

        Eurooppalaiset juomatavat tulevat Suomeen vaikkei tahtoisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rydman juotti alaikäistä 17v tyttöä viinillä ja lisäksi ahdistellut jopa alaikäisiä tyttöjä ja naisia.

        Rikokset ikävä kyllä vanhentuneet niin poliisi jätti tutkimatta.

        Onneksi kansalaisten enemmistön painostuksen vuoksi Kokoomus heivasi Rydmanin pois.

        Ei pidä paikkaansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008897385.html

        "Hän tarjosi minulle kaksi lasia viiniä, vaikka tiesi minun silloin olevan alaikäinen"

        Totuus sattuu?

        Mikä totuus?
        Jos joku sanoo lehdelle valheen ei tee siitä totta.
        Voi voi miten naiivia ja yksinkertaista.
        Perinteistä roskaväen propagandaa.


      • Anonyymi
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        >Onneksi kansalaisten enemmistön painostuksen vuoksi Kokoomus heivasi Rydmanin pois.

        Pääsyy oli kai se, että Ryyd jätti kovasti paljon kertomatta, kun hänen kanssaan kokoomuksessa asioita selviteltiin. Orpo-Petteri vaikutti närkästyneen tästä erityisesti, ja siitä kaiken luottamuksen menetys.

        Orpo, se wanha pervo, olisi varmaan halunnut kuulla tarkat yksityiskohdat ja hekumoida. /irony


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei suullisista keskusteluista voi olla kuvakaappauksia. Miksei Willen kaappaukset vakuuttaneet edes hänen kokoomus kavereitaan, kysyn vaan? Ja minkä oikeudenkäynnin se on voittanut?

        kokoomuslaisia huijareita ei mikään vakuuta.
        Kun tietävät oman valheellisuutensa, tekevät oletuksen että kaikki rehellisetkin huijaavat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008897385.html

        "Hän tarjosi minulle kaksi lasia viiniä, vaikka tiesi minun silloin olevan alaikäinen"

        Totuus sattuu?

        Wille oli niin isällinen :D
        Tyty sai pari lasia viiniä luotettavassa, hyvässä, isällisessä seurassa, jossa mitään pahaa ei tytylle voinut tapahtua, eli tyty sai humaltua turvallisissa olosuhteissa. /sarcasm


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitapa todisteet väitteillesi.

        Jos on 17 vuotias, niin niitä ei tarvitse juottaa, usein ne jotka ovat viinan perään roikkuu siellä mistä viinaa saisi. Onko taasen jollakin kova rahan tarve?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rydman juotti alaikäistä 17v tyttöä viinillä ja lisäksi ahdistellut jopa alaikäisiä tyttöjä ja naisia.

        Rikokset ikävä kyllä vanhentuneet niin poliisi jätti tutkimatta.

        Onneksi kansalaisten enemmistön painostuksen vuoksi Kokoomus heivasi Rydmanin pois.

        Mitään 'uhreja' ei ole.
        Missä Maailmassa oikein elät jos kuvittelet että 17v. Täytyy 'juottaa'? Tuon ikäinen on aikuinen ja juo tai jättää juomatta ihan itse.
        Koko Rydman case oli vastenmielinen operaatio jolla tuhottiin erään miehen ura. Keksityillä jutuilla. Kenetkähän Rydman oli saanut vihamiehekseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiset ovat itse väkisin hakeutuneet karismaattisen poliitikon seuraan.
        Ihastuneena ovat joutuneet pettymään kun heidän tunteisiin on vastattu korkeintaan platonisella ystävyydellä.

        olen
        samaa mielt asiasta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole ollut mitään oikeudenkäyntiä aiheesta. Mitähän sä horiset ja kuinka ihmeessä keskustelusta saa kuvakaappaukset?

        Ai niin, eihän se amanta edes päässyt oikeuteen kun todettiin ettei ollut aihetta, mutta kohta on syytettynä :)


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole ollut mitään oikeudenkäyntiä aiheesta. Mitähän sä horiset ja kuinka ihmeessä keskustelusta saa kuvakaappaukset?

        Oikeasti, et tiedä miten nettikekustelusta otetaan kuvakaappaukset, oletpa tyhmä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Linkki väitteeseesi, kiitos.

        Willen blogistahan ne kuvakaappaukset löytyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        " Kuvakaappausmies" täälläkin yrittää todistella Rydmania puhtoiseksi. Facessa kovasti samaa jauhoi

        Käytätkö facea, noloa :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rydman juotti alaikäistä 17v tyttöä viinillä ja lisäksi ahdistellut jopa alaikäisiä tyttöjä ja naisia.

        Rikokset ikävä kyllä vanhentuneet niin poliisi jätti tutkimatta.

        Onneksi kansalaisten enemmistön painostuksen vuoksi Kokoomus heivasi Rydmanin pois.

        14 vuotias on tosiaan alaikäinen ja vanhempiensa valvonnassa, miten ihmeessä päästivät livahtamaan jonkun miehen tai pariskunnan ovelle yöaikaan, unohtiko vanhemmat hakea lapsensa kotiin iltakymmeneltä vai oliko heitä narrattu että koulukaverin luo ollaan menossa yökylään? Kansanedustajan olisi toki pitänyt hankkia lastensuojelu paikalle ja toimittaa penska vanhemmilleen. Ruokaa ei missään nimessä saisi tarjota eikä puhua juutajaata enempää huomiohakuisen lapsosen kanssa. Uloskaan ei voi yöllä viskasta, taaskin siksi, että 14 vuotias on vielä lapsi, joka viattomasti vain on seuraillut ihastustaan, ehkäpä viattomasti suunnitellen, minkälaisen romanttisen tarinan voisi viattomasti vääntää, ja sitten vääntänyt sen. Ehkä kikattavaa sipinää kavereitten kanssa? Paljon ihailevaa kateutta toisilta murkkuikäisiltä? Tässä siis kuvitteellinen toinen todellisuus.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Naiset ovat itse väkisin hakeutuneet karismaattisen poliitikon seuraan.
        Ihastuneena ovat joutuneet pettymään kun heidän tunteisiin on vastattu korkeintaan platonisella ystävyydellä.

        Mutta jostain syystä eivät ole hakeutuneet komeampien poliitikkojen seuraan lainkaan, vaan juuri yhden pienen alienin näköisen. 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pidä paikkaansa.

        Eikö 17 v juo itse ja olenpa kuullut että jopa vanhemmat ostaa itse viinakset. 17 v ovat tietenkin vielä neitseitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja Rydman ei ollut tuota edes blogissaan kiistänyt!

        Mitenkä kirkkoehtoollisen viini?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiset ovat itse väkisin hakeutuneet karismaattisen poliitikon seuraan.
        Ihastuneena ovat joutuneet pettymään kun heidän tunteisiin on vastattu korkeintaan platonisella ystävyydellä.

        Kyse on lapsista ei naisista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008897385.html

        "Hän tarjosi minulle kaksi lasia viiniä, vaikka tiesi minun silloin olevan alaikäinen"

        Totuus sattuu?

        Totuus sattuu?
        "Hän tarjosi minulle kaksi lasia viiniä, vaikka tiesi minun silloin olevan alaikäinen"

        Juottiko hän sinulle ne kaksi lasia viiniä väkisin? Taisit itse haluta, kun joit vielä toisenkin lasillisen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitään 'uhreja' ei ole.
        Missä Maailmassa oikein elät jos kuvittelet että 17v. Täytyy 'juottaa'? Tuon ikäinen on aikuinen ja juo tai jättää juomatta ihan itse.
        Koko Rydman case oli vastenmielinen operaatio jolla tuhottiin erään miehen ura. Keksityillä jutuilla. Kenetkähän Rydman oli saanut vihamiehekseen?

        Samaa mieltä. Oli niin tekaistun oloinen juttu. Pois piti saada kokoomuksesta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008897385.html

        "Hän tarjosi minulle kaksi lasia viiniä, vaikka tiesi minun silloin olevan alaikäinen"

        Totuus sattuu?

        Noh miksi alaikänen ottaa vastaan tietää varsin hyvin et on väärin!!!.mikä pointi????.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me hommattiin alaikäisenä joka viikonloppu viinaa aikuisilta. Ja kun itse täytettiin 18, niin haettiin nuoremmille.

        Jotkut vanhemmat myös tarjoavat alaikäisille lapsilleen viinaksia kotona. Koska kuulema juovat kuitenkin, niin parempi, että kotona! Eikös sekin ole rikollista saman lainkohdan mukaan? Ei siinä sanota, että omat vanhemmat saa kyllä juottaa viinaa lapsilleen.

        Siinä ei paljon ajatella nuorten aivojen kehitystä kun niille viinaa hommaa. Nuoren aivot ovat kehittyneet valmiiksi vasta 25 vuotiaan joten eräät ei osaa ajatella nenäänsä pidemmälle .
        Mikä siinä on kun viina näyttää olevan niin tärkeä eräille ihmisille , muka rentoutuvat, mutta kun juovat niin ihmisen maksa tekee korkeapainella työtä , Se ei rentoudu , jos nämä alkoholin käyttäjät niin sattuvat luulemaan .
        Siksi on olemassa lakeja ettei nuoret saa ostaa viinaa, nämä ostajat eivät varmaan ole nähneet alkoholi myrkytyksen kuollutta ihmistä Saisivat harjoitella akuutti osastolla vähän että näkisivät mitä viina saa aikaan .
        Sitten vielä leuhkimaan krapulalla , lapsellisuudessaan, eikä tiedetä että krapula on ensiaste alkoholi myrkytyksen . Jokainen viinasta johtuva akuutti reissu maksaa yhteiskunnalle , eikö edes ne jotka ostavat viinaa omille lapsilleen ajattele mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmislaji olisi sammunut elleivät pojat vonkasi.
        "... antaahan se jos äitiinsä tulee ja jos isäänsä niin suorastaan pyytää" kirjoitti Väinö Linna Tuntemattomassa.

        Uskokaa pois että jotkut 17 vuotiaat tytöt ovat melkoisia koneita. Sekä selvinpäin että pikku hiprakassakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitään 'uhreja' ei ole.
        Missä Maailmassa oikein elät jos kuvittelet että 17v. Täytyy 'juottaa'? Tuon ikäinen on aikuinen ja juo tai jättää juomatta ihan itse.
        Koko Rydman case oli vastenmielinen operaatio jolla tuhottiin erään miehen ura. Keksityillä jutuilla. Kenetkähän Rydman oli saanut vihamiehekseen?

        Mitäpä luulet? Koko hallituspuolueiden rintama ja varsinkin sen somessa vuorokauden ympäri roikkuja innokkaiden kannattajien joukko iski kiinni kuin sika limppuun sikäli kuin persujen solvaamiseltaan ja Venäjän sodan selittelyiltään ehti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rydman juotti alaikäistä 17v tyttöä viinillä ja lisäksi ahdistellut jopa alaikäisiä tyttöjä ja naisia.

        Rikokset ikävä kyllä vanhentuneet niin poliisi jätti tutkimatta.

        Onneksi kansalaisten enemmistön painostuksen vuoksi Kokoomus heivasi Rydmanin pois.

        Väitettyjä rikoksia ei ole edes voitu tutkua ja sinä Tuomarina olet langettanut jo tuomiotkin.

        Näin(kö) se menee Suomessa: kerrotaan poliisille, että joku teki jotain pahaa ja seuraavaksi medialle, tai toisinpäin

        Sen jälkeen somessa ja osin mediassa päätetään , että on syyllinen ja vaaditaan rangaistusta.

        Koko oikeuslaitosta ei enää tarvita.

        Hurraa, säästyy rahaa !


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rydman juotti alaikäistä 17v tyttöä viinillä ja lisäksi ahdistellut jopa alaikäisiä tyttöjä ja naisia.

        Rikokset ikävä kyllä vanhentuneet niin poliisi jätti tutkimatta.

        Onneksi kansalaisten enemmistön painostuksen vuoksi Kokoomus heivasi Rydmanin pois.

        17 vuotiaat ryyppää ja käyttää huumeita jo ihan itse.


      • Anonyymi
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        >Onneksi kansalaisten enemmistön painostuksen vuoksi Kokoomus heivasi Rydmanin pois.

        Pääsyy oli kai se, että Ryyd jätti kovasti paljon kertomatta, kun hänen kanssaan kokoomuksessa asioita selviteltiin. Orpo-Petteri vaikutti närkästyneen tästä erityisesti, ja siitä kaiken luottamuksen menetys.

        no joo, Orvokki sai hyvän sauman ESITTÄÄ ja NÄYTELLÄ kokkareiden pyhimystä, HAH
        PAH, muka pastorikin ny oikein - juu-u, vaalit tulossa ja Orvokilla oikein seisoo pallolaajennuksesta huolimatta, kun niin kiihottaa saada paljon ääniä - samanlainen narsku Orvokki itsekin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rydman juotti alaikäistä 17v tyttöä viinillä ja lisäksi ahdistellut jopa alaikäisiä tyttöjä ja naisia.

        Rikokset ikävä kyllä vanhentuneet niin poliisi jätti tutkimatta.

        Onneksi kansalaisten enemmistön painostuksen vuoksi Kokoomus heivasi Rydmanin pois.

        Toivottavasti KOKOOMUKSEN KANNATUS PUTOAA 15%


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä valehtele!

        onko nussinut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitään 'uhreja' ei ole.
        Missä Maailmassa oikein elät jos kuvittelet että 17v. Täytyy 'juottaa'? Tuon ikäinen on aikuinen ja juo tai jättää juomatta ihan itse.
        Koko Rydman case oli vastenmielinen operaatio jolla tuhottiin erään miehen ura. Keksityillä jutuilla. Kenetkähän Rydman oli saanut vihamiehekseen?

        milloin 17v on aikuisrajaksi tullut, ei se tarkoita jos ajokortin saa että olis aikuinen, kokoomuksessa kaikki juottaa alaikäisiä, eihän ne muuten sais tyydytystä, kannatus 10%


      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Ridman ei ketään pakottanut mihinkään ja 17 vuotiaat tuskin viinilasillisesta menevät kovin sekaisin.
        Kyseessä on pettyneiden tyttöjen kiukuttelu, kun Rydman ei ollutkaan kiinnostunut heistä siinä mielessä. Exä tekiu pettyneenä Rydmanista ison kasan aiheettomia rikosilmoituksia.
        Loan heittämiseen alkoivat woke-uskovaiset, jotka samalla yrittivät korostaa omaa erinomaisuuttaan.
        Paljon savua, liekkejä ei ole näköpiitissä. Toivottavasti nämä loanheitännän ekspertit joutuvat tuomituiksi – kuten Metsäkedon aiheettomassa ajojahdissa toimineet joutuivat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyse on lapsista ei naisista.

        Kyllä itse ensin yrittävät olla niin naisia.Kun jotain sitten satun niin muuttuvat niin lapsiksi. Voi sentään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        milloin 17v on aikuisrajaksi tullut, ei se tarkoita jos ajokortin saa että olis aikuinen, kokoomuksessa kaikki juottaa alaikäisiä, eihän ne muuten sais tyydytystä, kannatus 10%

        Totta, suojaikäraja on 16v, monissa maissa 14v ja joissakin 12v. Naisille voisi kyllä nostaa aikuisuuden suomat oikeudet hyvin vaikka 30v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai juotti? Maalla vasikoille juotettiin väkisin joppia.
        Rydman tarjosi. Oikeus pohtii oliko kyse tyrkyttämisestä vai kohteliaisuudesta.

        Nuo pikkutytöthän pitää juottaa kun hörppivät hemkeensä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitapa todisteet väitteillesi.

        Mediassa tuomittu. Tämän päivän Suomessa ihan normi. Silloin ei todisteita tarvita, vain yksikin valittaja tai kateellinen riittää. Ja myös poliittinen vastustaja on varteenotettava vastustaja. Hesari julkaisee, lukijat tuomitsee ja myös teloittaa saman tien. Tämä on tätä päivää. oikeastaan oikeuslaitokset voisi lakkauttaa kokonaan. Nehän ovat muutenkin pahasti pahasti vinksahtaneita, jos katsoo annettuja tuomioita. Media on paljon tehokkaampi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rydman juotti alaikäistä 17v tyttöä viinillä ja lisäksi ahdistellut jopa alaikäisiä tyttöjä ja naisia.

        Rikokset ikävä kyllä vanhentuneet niin poliisi jätti tutkimatta.

        Onneksi kansalaisten enemmistön painostuksen vuoksi Kokoomus heivasi Rydmanin pois.

        17-vuotias on vastuussa teoistaan 17/18 = 95-prosenttisesti


      • Anonyymi

        Ei kun se kuuluu teinipissisten tapoihin että ovat tyrkyllä alkoholia vastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rydman juotti alaikäistä 17v tyttöä viinillä ja lisäksi ahdistellut jopa alaikäisiä tyttöjä ja naisia.

        Rikokset ikävä kyllä vanhentuneet niin poliisi jätti tutkimatta.

        Onneksi kansalaisten enemmistön painostuksen vuoksi Kokoomus heivasi Rydmanin pois.

        "ja lisäksi ahdistellut jopa alaikäisiä tyttöjä ja naisia."

        No nyt tiedän, että myös alaikäisiä naisia voi ahdistella...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rydman juotti alaikäistä 17v tyttöä viinillä ja lisäksi ahdistellut jopa alaikäisiä tyttöjä ja naisia.

        Rikokset ikävä kyllä vanhentuneet niin poliisi jätti tutkimatta.

        Onneksi kansalaisten enemmistön painostuksen vuoksi Kokoomus heivasi Rydmanin pois.

        miehet meni feministien järjestettyyn vipuun ,miehiä alentamalla naiset lisää valtaa yhteiskunnassa,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiset ovat itse väkisin hakeutuneet karismaattisen poliitikon seuraan.
        Ihastuneena ovat joutuneet pettymään kun heidän tunteisiin on vastattu korkeintaan platonisella ystävyydellä.

        Tämä keskustelu käsitteli Rydmania eikä ketään karismaattista poliitikkoa.


      • Anonyymi

        Miksi Rydmanin lakimies avovaimo Amanda Blick lähti suhteesta?


      • Anonyymi

        Wille ei ole voittanut mitään oikeudenkäyntiä. Suurimmasta osasta rikoksia on vanhentumisajat, jota ennen pitäisi nostaa syyte. Näin myös Ryydmanin tapauksessa. Poliisi ei aloita esitutkintaa vanhentuneista rikoksista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008897385.html

        "Hän tarjosi minulle kaksi lasia viiniä, vaikka tiesi minun silloin olevan alaikäinen"

        Totuus sattuu?

        Ravintola teki anniskelurikoksen. Tyttö oli kai vanhan näköinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me hommattiin alaikäisenä joka viikonloppu viinaa aikuisilta. Ja kun itse täytettiin 18, niin haettiin nuoremmille.

        Jotkut vanhemmat myös tarjoavat alaikäisille lapsilleen viinaksia kotona. Koska kuulema juovat kuitenkin, niin parempi, että kotona! Eikös sekin ole rikollista saman lainkohdan mukaan? Ei siinä sanota, että omat vanhemmat saa kyllä juottaa viinaa lapsilleen.

        Omat vanhemmat ovat vastuussa lapsistaan ja lastensa kasvatuksesta.
        Namusedät on pidettävä kaukana lapsista ja ylipäänsä alaikäisistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Wille ei ole voittanut mitään oikeudenkäyntiä. Suurimmasta osasta rikoksia on vanhentumisajat, jota ennen pitäisi nostaa syyte. Näin myös Ryydmanin tapauksessa. Poliisi ei aloita esitutkintaa vanhentuneista rikoksista.

        HAHAH, ei ollut mitään minkä takia olisi pitänyt nostaa syyte.


      • Anonyymi

        Tuotantoeläimet. Ne joiden holokaustin ylläpitoon hän rahoineen osallistuu .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä ei paljon ajatella nuorten aivojen kehitystä kun niille viinaa hommaa. Nuoren aivot ovat kehittyneet valmiiksi vasta 25 vuotiaan joten eräät ei osaa ajatella nenäänsä pidemmälle .
        Mikä siinä on kun viina näyttää olevan niin tärkeä eräille ihmisille , muka rentoutuvat, mutta kun juovat niin ihmisen maksa tekee korkeapainella työtä , Se ei rentoudu , jos nämä alkoholin käyttäjät niin sattuvat luulemaan .
        Siksi on olemassa lakeja ettei nuoret saa ostaa viinaa, nämä ostajat eivät varmaan ole nähneet alkoholi myrkytyksen kuollutta ihmistä Saisivat harjoitella akuutti osastolla vähän että näkisivät mitä viina saa aikaan .
        Sitten vielä leuhkimaan krapulalla , lapsellisuudessaan, eikä tiedetä että krapula on ensiaste alkoholi myrkytyksen . Jokainen viinasta johtuva akuutti reissu maksaa yhteiskunnalle , eikö edes ne jotka ostavat viinaa omille lapsilleen ajattele mitään.

        Jotkut jopa syöttää eläinten raatoja ja eritteitä lapsilleen , tuputtaa väkisin omia turhia ja epäterveellisiä tapojaan pienille lapsille jotka eivät voi tehdä kauaskantoisia päätöksiä vielä itse. Älkää aivopeskö lapsia hyväksikäyttämään puolustuskyvyttömiä eläimiä täysin tarpeettomasti siksi että teille on tehty niin. Lopettakaa lihanormin julma ja tarpeeton ylläpito.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me hommattiin alaikäisenä joka viikonloppu viinaa aikuisilta. Ja kun itse täytettiin 18, niin haettiin nuoremmille.

        Jotkut vanhemmat myös tarjoavat alaikäisille lapsilleen viinaksia kotona. Koska kuulema juovat kuitenkin, niin parempi, että kotona! Eikös sekin ole rikollista saman lainkohdan mukaan? Ei siinä sanota, että omat vanhemmat saa kyllä juottaa viinaa lapsilleen.

        Minä vietin synttäreitäni 18v. ja laitoin puvun päälle ja kraka totta kai. Rintataskusta pilkisti OP-Shekki vihko lompakko ja ovella teatteria Ravintolassa, "Jos minun työläiset menee lakkoon muistan kyllä ketkä ja Joulubonus voi olla hieman niukempi",tämä siis Portsarin kuullen. Ja pääsin sisään vaikka ikäraja oli 21v. Varoin kuitenkin Tarjoilija naisia ja pöydässäni ollut Nainen kävi tilaamassa ja toi jopa pöytään myös minun juomat minä vain heilutin säästämääni Rahatukkoa kuin iso yrittäjä. No humalaan mentiin ja Taksilla kämpille ja se "Nainen" oli koko viikon lopun mukana eikä käynyt mielessäkään ettei hän olisi ollut jonkun koulun kirjoissa opettajana hän tuntui myös näyttelevän ja Maanantai aamuna hänen henkkarit oli eteisen lattialla laukun vieressä. Maailmani sumentui pahasti kun vilkaisin oikeaa nimeä vaan se jäi kun huomasin syntymä ajan hän oli minua kolme vuotta nuorempi! Ravintolan Portsari joka kuulemma maailman tiukin ja myös henkilö kunta tuli huijatuksi. Minun seuraavat kuukaudet oli henkistä tuskaa kun luulin saavani kuulla jotain ihmisten lisääntymisestä kun ehkäisy taisi jäädä vähiin. Niin on käynyt monelle en usko olevani ainut. Jos nainen tai tyttö meikkaa ja laittaa kunnolla vaatteita myöten ja geenit on "Ison tytön"ei voi erottaa varsinkaan kun käytös oli just kuin aikuisen. En tuntenut kun tuli kadulla vastaan noi kolme kuukautta myöhemmin,morjesti ja vasta kaverini älysi kuka se siinä Reppu selässä oli. En voi katua tätä kun en katso olleeni muuta kuin huijattu viikon ja viikon lopussa Pankki tilissä iso lovi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole ollut mitään oikeudenkäyntiä aiheesta. Mitähän sä horiset ja kuinka ihmeessä keskustelusta saa kuvakaappaukset?

        Jännä juttu ettei ole ollut oikeudenkäyntejä koska ei ole ollut aineksia ahkerasta tutkimisesta huolimatta.

        Vanheneminen on ihana tekosyy, annetaan köykäisten puheiden vanheta ja annetaan ymmärtää että aihetta olisi ollut jos oltaisiin tajuttu tehdä asialle jotain kolmen vuoden aikana.

        Siitä voinee päätellä jotain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008897385.html

        "Hän tarjosi minulle kaksi lasia viiniä, vaikka tiesi minun silloin olevan alaikäinen"

        Totuus sattuu?

        Tyttö tiesi olevansa alaikäinen eikä saisi juoda mutta joi toisen piikkiin. Olisi vielä tilanteessa voinut muistuttaa. Pelimerkki?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        14 vuotias on tosiaan alaikäinen ja vanhempiensa valvonnassa, miten ihmeessä päästivät livahtamaan jonkun miehen tai pariskunnan ovelle yöaikaan, unohtiko vanhemmat hakea lapsensa kotiin iltakymmeneltä vai oliko heitä narrattu että koulukaverin luo ollaan menossa yökylään? Kansanedustajan olisi toki pitänyt hankkia lastensuojelu paikalle ja toimittaa penska vanhemmilleen. Ruokaa ei missään nimessä saisi tarjota eikä puhua juutajaata enempää huomiohakuisen lapsosen kanssa. Uloskaan ei voi yöllä viskasta, taaskin siksi, että 14 vuotias on vielä lapsi, joka viattomasti vain on seuraillut ihastustaan, ehkäpä viattomasti suunnitellen, minkälaisen romanttisen tarinan voisi viattomasti vääntää, ja sitten vääntänyt sen. Ehkä kikattavaa sipinää kavereitten kanssa? Paljon ihailevaa kateutta toisilta murkkuikäisiltä? Tässä siis kuvitteellinen toinen todellisuus.

        Lasu tästä keissistä taitaa puuttuakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotkut jopa syöttää eläinten raatoja ja eritteitä lapsilleen , tuputtaa väkisin omia turhia ja epäterveellisiä tapojaan pienille lapsille jotka eivät voi tehdä kauaskantoisia päätöksiä vielä itse. Älkää aivopeskö lapsia hyväksikäyttämään puolustuskyvyttömiä eläimiä täysin tarpeettomasti siksi että teille on tehty niin. Lopettakaa lihanormin julma ja tarpeeton ylläpito.

        Totta, rakkihullut opettaa pikkulapsillekin että on normaalia syöttää turhille petoelukoille toisten eläinten lihaa!!!


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etelä Euroopassa joka päivä yli 10 miljoonaan tyttöä juo viiniä ruokailun yhteydessä.
        Hesarille monta hyvää jutunjuurta.

        Hyvä kirjoitus !!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiset ovat itse väkisin hakeutuneet karismaattisen poliitikon seuraan.
        Ihastuneena ovat joutuneet pettymään kun heidän tunteisiin on vastattu korkeintaan platonisella ystävyydellä.

        Karismaattisen :D. Et sitten ole paljon miehiä tai edes politikkoja tavannut.
        Lyhyenläntä väksin ulospäin suuntautuva heikon itsetunnon omaava hyypiö, joka hankkituu seuraan, jossa ei tilaa vie nk. oikeasti karismaattiset henkilöt.

        Karisma muodostuu monesta asiasta ja tuossa pätkässä sitä ei vaan ole ja nuoret, joiden kanssa toimii eivät edes tiedä, mitä sana karismaattinen tarkoittaa kuten et sinäkään.

        Viimeisin julkisuudessa vallan kabineteissa ollut karismaattinen henkilö on Obama.

        Tällä hetkellä itänappuri ja muut vouhkaajat ovat surkeita irvikuvia ja vailla karisman alkuakaan. Ihme öykkäreitä, joilta puuttuu ansaittu ihailu.

        Suomessa karismaattisia ovat lähinnä viihdemaailman muutama vaikuttaja. Politikoissa ei niitä tällä hetkellä ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Karismaattisen :D. Et sitten ole paljon miehiä tai edes politikkoja tavannut.
        Lyhyenläntä väksin ulospäin suuntautuva heikon itsetunnon omaava hyypiö, joka hankkituu seuraan, jossa ei tilaa vie nk. oikeasti karismaattiset henkilöt.

        Karisma muodostuu monesta asiasta ja tuossa pätkässä sitä ei vaan ole ja nuoret, joiden kanssa toimii eivät edes tiedä, mitä sana karismaattinen tarkoittaa kuten et sinäkään.

        Viimeisin julkisuudessa vallan kabineteissa ollut karismaattinen henkilö on Obama.

        Tällä hetkellä itänappuri ja muut vouhkaajat ovat surkeita irvikuvia ja vailla karisman alkuakaan. Ihme öykkäreitä, joilta puuttuu ansaittu ihailu.

        Suomessa karismaattisia ovat lähinnä viihdemaailman muutama vaikuttaja. Politikoissa ei niitä tällä hetkellä ole.

        Kovinpa olet kateellinen ja tyrkyt katkeria :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008897385.html

        "Hän tarjosi minulle kaksi lasia viiniä, vaikka tiesi minun silloin olevan alaikäinen"

        Totuus sattuu?

        Samanlaisia tapauksia tapahtuu Suomessa tuhansia päivittäin.

        Tämä nostettiin tikun nokkaan, koska politiikka on likaista.

        Aina on juotettu, aina on nussittu, eikä ole järkytytty ( naurettava sana Tässä yhteydessä, yliampuva 360o)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eurooppalaiset juomatavat tulevat Suomeen vaikkei tahtoisi.

        Eussa on kaikki järkyttävää, paitsi Ukrainan sota

        😅😅😄😄😄🤣🤣🤣😂😂😂😂😂😁😁😁😇


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä. Oli niin tekaistun oloinen juttu. Pois piti saada kokoomuksesta

        Järkytys vei jalat alta

        Kokoomuksessa enemmänkin Villen ja kalen kaltaisia sikoja!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väitettyjä rikoksia ei ole edes voitu tutkua ja sinä Tuomarina olet langettanut jo tuomiotkin.

        Näin(kö) se menee Suomessa: kerrotaan poliisille, että joku teki jotain pahaa ja seuraavaksi medialle, tai toisinpäin

        Sen jälkeen somessa ja osin mediassa päätetään , että on syyllinen ja vaaditaan rangaistusta.

        Koko oikeuslaitosta ei enää tarvita.

        Hurraa, säästyy rahaa !

        Suomessa on jo EUn oikeuslaitos, joka järkyttää naurettavasti eutulkinnoillaan.

        Ukrainan sota ei enää järkytä ketään, mutta juorut ja vittuilu järkyttävät kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mediassa tuomittu. Tämän päivän Suomessa ihan normi. Silloin ei todisteita tarvita, vain yksikin valittaja tai kateellinen riittää. Ja myös poliittinen vastustaja on varteenotettava vastustaja. Hesari julkaisee, lukijat tuomitsee ja myös teloittaa saman tien. Tämä on tätä päivää. oikeastaan oikeuslaitokset voisi lakkauttaa kokonaan. Nehän ovat muutenkin pahasti pahasti vinksahtaneita, jos katsoo annettuja tuomioita. Media on paljon tehokkaampi.

        Onkos vanhasen tuppeensahatun lautakasan järkytyksestä jo selvitty

        Yle järkyttyi Tästä muutama vuosi sitten


        Salekin järkyttyy aina kun ilmaan on laukaistu ilmakolla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyttö tiesi olevansa alaikäinen eikä saisi juoda mutta joi toisen piikkiin. Olisi vielä tilanteessa voinut muistuttaa. Pelimerkki?

        Jännä miehellä on aina taskumatti povitaskussa kiimaisia naikkosia ajatellen


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rydman juotti alaikäistä 17v tyttöä viinillä ja lisäksi ahdistellut jopa alaikäisiä tyttöjä ja naisia.

        Rikokset ikävä kyllä vanhentuneet niin poliisi jätti tutkimatta.

        Onneksi kansalaisten enemmistön painostuksen vuoksi Kokoomus heivasi Rydmanin pois.

        Ei ketään voi väkisin juontaa ellei itse halua..Kaatoiko suoraan väkisin kurkkuun vaikka toinen vastusteli.epäilen..Ainahan sitä sanotaan että mut juotettiin humalaan aivan kuin itse ei olisi juomisestaan vastuussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitapa todisteet väitteillesi.

        "Useat naiset kertovat kansanedustaja Wille Rydmanin ahdistavasta käytöksestä. Osa heistä on ollut tapahtuma-aikaan alaikäisiä, ja osa kertoo alkoholin tuputtamisesta ja väkivallasta. Kokoomuksessa Rydmanin kiinnostuksesta nuoriin naisiin ja tyttöihin on puhuttu laajasti, mutta ulospäin siitä on vaiettu. "

        Niin. Sinun mielestäsi naisten todistuksella ei siis ole painoarvoa, kun oikea poliitikko kiistää syytteet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me hommattiin alaikäisenä joka viikonloppu viinaa aikuisilta. Ja kun itse täytettiin 18, niin haettiin nuoremmille.

        Jotkut vanhemmat myös tarjoavat alaikäisille lapsilleen viinaksia kotona. Koska kuulema juovat kuitenkin, niin parempi, että kotona! Eikös sekin ole rikollista saman lainkohdan mukaan? Ei siinä sanota, että omat vanhemmat saa kyllä juottaa viinaa lapsilleen.

        Sä oot kin täynnä moraalitonta käytöstä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiset ovat itse väkisin hakeutuneet karismaattisen poliitikon seuraan.
        Ihastuneena ovat joutuneet pettymään kun heidän tunteisiin on vastattu korkeintaan platonisella ystävyydellä.

        Se on ihan sama mitä nämä tytöt ovat halunneet tai odottaneet tai sanoneet MUTTA 14 vuotiaalle ei tarjoilla alkoholia, tuommoinen 35 v ja puhu rivoja. Piste


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitapa todisteet väitteillesi.

        Milläs mandaatilla moisia tivaat:

        "Laitapa todisteet väitteillesi"

        Miksi? Ja kenelle?

        Asia on täysin päivänselvä, mihin tarvitaan "todisteita" tällaisessa 100% selvässä tapauksessa. Aivan, ei mihinkään - joten suu suppuun!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rydman juotti alaikäistä 17v tyttöä viinillä ja lisäksi ahdistellut jopa alaikäisiä tyttöjä ja naisia.

        Rikokset ikävä kyllä vanhentuneet niin poliisi jätti tutkimatta.

        Onneksi kansalaisten enemmistön painostuksen vuoksi Kokoomus heivasi Rydmanin pois.

        Kyllä ne naiset ihan varmasti joivat itse,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitään 'uhreja' ei ole.
        Missä Maailmassa oikein elät jos kuvittelet että 17v. Täytyy 'juottaa'? Tuon ikäinen on aikuinen ja juo tai jättää juomatta ihan itse.
        Koko Rydman case oli vastenmielinen operaatio jolla tuhottiin erään miehen ura. Keksityillä jutuilla. Kenetkähän Rydman oli saanut vihamiehekseen?

        Nykyajan ajojahtia,>Meetoo on keksitty,toivottavasti huorat saa joskus siipeensä.Miehiäkin ahdistellaan,mutta se sivuutetaan olankohautuksella.Miehet ei alennu tälläiseen vouhotukseen.Akoilla on täysi oikeus puolustautua,mutta kuin ei pysty,itketään somessa.Huorat manskulla illalla ja yöllä huutelee perään,keskisormea näytän huoralle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitapa todisteet väitteillesi.

        Täytyy muistaa että 2000-luvulla eletään ja jos sanot naiselle että hänellä on kaunis mekko,se katsotaan seksuaaliseksi häirinnäksi.Näin tänä päivänä. Minä en halaa,enkä mielelläni kättele,enkä puhu vieraille lapsille,ihan vaan sen takia ettei syytettäisi mistään. Onneksi olen homo ja miesten kanssa olo on helpompaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskokaa pois että jotkut 17 vuotiaat tytöt ovat melkoisia koneita. Sekä selvinpäin että pikku hiprakassakin.

        Uskon tuon 17v. on jo täysi nainen ja kyllä kestää tai aiheuttaa miehelle kiimassaan alennus kohtauksen kun eka kerran jälkeen ei kerkeä huilata kun tyttö jo munissa kiinni. Aina on kyse rahasta jota vongataan heti kun homma on hoidossa,mälli todisteena ja väärät henkkarit on hävinneet aina kun puollustus oikeudessa kysyy miten pääsit kaljalle ja otit miehen mukaasi. Suomen kaikki tapaukset on nykyisin lisääntyneet kun keksittiin ensin kuksitaan ja sitten laskutetaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juurikin näin.

        En kuulu kyseiseen enemmistöön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rydman juotti alaikäistä 17v tyttöä viinillä ja lisäksi ahdistellut jopa alaikäisiä tyttöjä ja naisia.

        Rikokset ikävä kyllä vanhentuneet niin poliisi jätti tutkimatta.

        Onneksi kansalaisten enemmistön painostuksen vuoksi Kokoomus heivasi Rydmanin pois.

        Kokoomus on pohjasakkaa.ylimielistä porukkaa.muka suositui puolue.no tilastot saadaan aina sellaisiksi kuin halutaan.en ymmärrä mitä virkaa puolueilla on.samaa paskaa suoltavat kaikki.sitten valtio maksaa kauheat puolue tuet ym.jos puolue ei pysy tolpillaan omilla kannattajillaan ilman tukia niin menköön unholaan.


      • Anonyymi

        Paljastatko meille muillekin saliset sisäpiiritietosi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmislaji olisi sammunut elleivät pojat vonkasi.
        "... antaahan se jos äitiinsä tulee ja jos isäänsä niin suorastaan pyytää" kirjoitti Väinö Linna Tuntemattomassa.

        Juurikin näin, tytöt ja naiset vonkaa, kiehnää ja ovat tyrkyllä. Niin on tässäkin Rydmanin keisissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rydman juotti alaikäistä 17v tyttöä viinillä ja lisäksi ahdistellut jopa alaikäisiä tyttöjä ja naisia.

        Rikokset ikävä kyllä vanhentuneet niin poliisi jätti tutkimatta.

        Onneksi kansalaisten enemmistön painostuksen vuoksi Kokoomus heivasi Rydmanin pois.

        Voi kauheeta, 17-vuotias on juonit viiniä! Ihan hirveetä.

        Eihän se tietenkään hyväksi ole kellekään, mutta hohhoijaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etelä Euroopassa joka päivä yli 10 miljoonaan tyttöä juo viiniä ruokailun yhteydessä.
        Hesarille monta hyvää jutunjuurta.

        😭👌


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä persu liioittele.

        Hölmö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008897385.html

        "Hän tarjosi minulle kaksi lasia viiniä, vaikka tiesi minun silloin olevan alaikäinen"

        Totuus sattuu?

        Kaikki mitä luet, on totta?
        Minä voin sanoa että Pu*in rai*kasi minut.
        Sehän on sitten totta kun se lukee netissä.
        T: Heteromies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiset ovat itse väkisin hakeutuneet karismaattisen poliitikon seuraan.
        Ihastuneena ovat joutuneet pettymään kun heidän tunteisiin on vastattu korkeintaan platonisella ystävyydellä.

        En tiedä onko Villellä ollut taka-ajatuksia, mutta jos meinaa verkostoitua nuorena poliitikonalkuna, niin kyllä sitä joutuu tuppautua niiden seuraan joilla on jo nimeä. Nää on vähän vaikeita juttuja kun tytöt/naiset saattavat ihastua eikä sitten saakaan vastakaikua tuntemuksilleen. Sitten kostetaan myöhemmin.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä. Oli niin tekaistun oloinen juttu. Pois piti saada kokoomuksesta

        Jaa KRP tekaissut tutkinnankin varmaan? 😅


      • Anonyymi
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        >Onneksi kansalaisten enemmistön painostuksen vuoksi Kokoomus heivasi Rydmanin pois.

        Pääsyy oli kai se, että Ryyd jätti kovasti paljon kertomatta, kun hänen kanssaan kokoomuksessa asioita selviteltiin. Orpo-Petteri vaikutti närkästyneen tästä erityisesti, ja siitä kaiken luottamuksen menetys.

        Varmasti närkästyy tälläisestä kohusta. Mutta mistään ei ole löytynyt rikosta eikä todistetta edes moitittavuudesta. Vaikuttaa siltä että muilutettava on löytynyt mutta rikos on vielä keksimättä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008897385.html

        "Hän tarjosi minulle kaksi lasia viiniä, vaikka tiesi minun silloin olevan alaikäinen"

        Totuus sattuu?

        Oliko viini alkoholitonta ja oliko edes viiniä? Oikeudessa pitää esittää todisteita. Sitä ei ole käyty ja ihminen on syytön niin kauan kuin oikeus päättää toisin.


    • Anonyymi

      Hirveää siksi, että ura on nyt ohi.

      • Vapauden liitto ottaa kyllä Ryydin luomaan uraa nousevana poliitikkona, ja jos oikein hyvin käy niin persut voivat ottaa ensin.

        Jälkimmäinen on kyllä epävarmempi saatava kuin moni persu luulee. Jos nimittäin Vilhelm ei kokoomuksen mukaan ole kokoomuksessa luotettava, miten hän muuttuisi sellaiseksi persuissa?

        En myöskään usko, että Purraa miellyttää se naisvihan määrä, jota Valloittajan tukijoukoista on purkautunut ilmoille kuin tuhkaa Krakatausta.

        Oletan toki että hän heikohkona johtajana joutuu hyväksymään Vilhelmin joukkoihinsa, mutta en kuuluttaisi sitä vielä kirkossa.


    • Anonyymi

      Nuorilla naisilla ollut hauskaa, kun ovat saaneet torveloa höynäyttää.

      Monen fiksun miehen kaikki omaisuus ja tulot on siihen karva visaan uponneet :(

    • Anonyymi

      Hän sai omin nahoin kokea miltä tuntuu olla vainottu Suomessa ja somelynkkaajien käsissä.

      Ei ehkä enää ilku kansallismielisiä vainottuja tai rokotevastaisia vainottuja tai lastenraiskausten vastustajien vainoamista.

      Murhanhimo kun iskee kansaan niin siitä on leikki kaukana.

    • Anonyymi

      Rydman teki tutkintapyynnön ja hyvä niin. Odotetaan lopputulosta. Saattaa viherfemakot yllättyä.

      • Ei suinkaan tehnyt, vaan tiedotti aikovansa tehdä ensi viikolla.

        Ryydillä on taloudellisesti varaa hävitä mikä tahansa oikeusprosessi, joten tietysti hänen kannattaa katsoa peli loppuun. Jos menestystä ei tule, sitten uhriudutaan yhdessä kannattaja-antsujen kanssa.


      • Anonyymi
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        Ei suinkaan tehnyt, vaan tiedotti aikovansa tehdä ensi viikolla.

        Ryydillä on taloudellisesti varaa hävitä mikä tahansa oikeusprosessi, joten tietysti hänen kannattaa katsoa peli loppuun. Jos menestystä ei tule, sitten uhriudutaan yhdessä kannattaja-antsujen kanssa.

        Epäileekö kukaan, että menestystä ei tulisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Epäileekö kukaan, että menestystä ei tulisi?

        Mikä on rikosilmoituksen peruste?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on rikosilmoituksen peruste?

        Totuuden esiintuonti.
        Minun laskuissa Willellä on ollut 10 naista 15 vuoden aikana.
        Muutamalla touhukkaalla armeijakaverillani oli ko määrä yhden kesän aikana.
        Kaikki alle 18 ja joka kerta mentiin päätyyn asti.


      • Anonyymi

        Kyllä, mutta sitten tässä on vielä sekin aspekti, että vaikka Rydman todettaisiinkin täysin syyttömäksi, niin palautuisiko tilanne hänen osalta täysin samaksi mitä se oli ennen kohua, vai jäisikö siltikin ainakin edes jonkinlaista pysyvää mainehaittaa?


    • Anonyymi

      Montako avausta olet tehnyt Oulun raiskauksista ja lapsien hyväksikäytöstä?
      Halltuksesta kukaan ei ole tuominnut...

      • Montako itse?

        Jos et osaa, pyydä reilusti apua vaikka joltain keskikoulun käyneeltä tuttavaltasi. Meidän velvollisuutemme ei ole sulle mieluisia avauksia väsätä.


      • Anonyymi
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        Montako itse?

        Jos et osaa, pyydä reilusti apua vaikka joltain keskikoulun käyneeltä tuttavaltasi. Meidän velvollisuutemme ei ole sulle mieluisia avauksia väsätä.

        En tarvitse apujasi, vaikka oletkin ehkä jopa lukion käynyt.
        Miksi hernostut, aloittaja jeesustelee, rydmanista, ei kuitenkaan ole huolissaan vielä vakavimmista rikoksista.
        Ei kovin loogista


      • Anonyymi

        Ei Hesari mamu raiskauksista kerro. Etenkään alaikäisten.... Ja vähiten nimillä.
        Mutta jos Rydman vie tytsyn Kamppiin kahville ja tarjoaa viinilasin, niin koko sivun juttuhan se on.
        Olisiko poliittista ohjausta mukana?


      • Anonyymi

        no niin tässä sitä pohdittavaa pölkkypäille sinne Arkadian kulmille,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tarvitse apujasi, vaikka oletkin ehkä jopa lukion käynyt.
        Miksi hernostut, aloittaja jeesustelee, rydmanista, ei kuitenkaan ole huolissaan vielä vakavimmista rikoksista.
        Ei kovin loogista

        Hallituksemme suojelee terroristeja,! Luulisi tuon tosiasian saavan kansaamme jo raivonvaltaan,saa ainakin minut.
        Toivon ja uskon että jonakin päivänä saamme suomea alasajavat,ja turvallisuuttamme heikentävät politiikkomme oikeuteen,ja tuomituiksi kaikista rikoksistaan joita ovat tehneet suomen kansaa kohtaan.Jos kapina syttyisi,olisivat politiikot ensimmäisiä kohteita,kenttäoikeus toteutuisi.


    • Anonyymi

      Pienemmälläkin sieppauksella menettää muistinsa vuosikausista. Päivät ei niin kauhistuta kun ei odota mitään.

    • Anonyymi

      Rydman uhriutuu kerjäten sääliä.

      • Anonyymi

        Näköjään.


    • Anonyymi

      Tämmöisille ei mitään sympatiaa heru. Vaikka kuinka kokisi olevansa

      Rape-rape-rape-rape-RYYDMANN!

      Oman elämänsä supersankari.

      • Minusta on ihan selvää että mies maksaa jos kutsuu 16 v:n tytön kahville.
        Mutta miksi kutsuu…? Toivottavasti sukua tai muuten tuttu, läheinen, turvallinen.

        Mutta mikä on sinun pointtisi, sinä joka keskusteluun sohaiseva ”Anonyymi”?


      • Jos noin aattelet, kandee soitta
        09 2525 0111
        Hae apua.


      • flooratar kirjoitti:

        Jos noin aattelet, kandee soitta
        09 2525 0111
        Hae apua.

        Kuulin muuten että Anon. on yleensä iso auto, pieni sielu, pieni… 🤣


    • Anonyymi

      Mitkä uhrit? Rydmanin ei tietääkseni ole tuomittu mistään. Siitä voidaan keskustella, onko hänen asemassa olevan sopivaa käyttäytyä, kuten mediassa on väitetty. Muuten vastaava käyttätyminen on yleisesti hyväksyttä esim maahamuuttajamiehen kohdalla. Eikä pelkästään hyväksyttyä vaan monen mielestä toivottavaa.

      • Anonyymi

        Niin, tuo minullakin tuli mieleen, että kun joiltakin ihmisiltä hyväksytään vaikka millaista käytöstä ja joillein ollaan paljon ankarampia.


      • Anonyymi

        Koko suomalainen systeemi on ampunut itseään polveen hyväksymällä maahanmuuttajien tekemät raiskaukset ja jopa murhat selittelemällä niiden syyksi kulttuurieroja. Systeemi on niin avuton ettei saa edes rikollisia poistettua maasta jonkun suvakin terrorisoidessa lentokoneessa. Toivon sydämestäni niin reilua opposition vaalivoittoa että sisäministerin paikka lankeaisi jollekin asioista realistisesti ajattelevalle Ps-edustajalle.


    • Anonyymi

      Sitä ihmettelen että kun tuo Wiljo näyttää joltain pieneltä ufomieheltä, mitä naiset hänessä näkee? Rikas se kuulemma on että jos sitten sen.

    • Anonyymi

      Kokoomus Rydman yrittää valkopestä itseään uhriutumalla.

      • Anonyymi

        Ei Rydman valkopese, vaan asia käsitellään suomalaisessa oikeuslaitoksessa, joka tulee myös määrittämään vahinkoa kärsineiden korvaukset, jotka saattavat olla Suomen mittakaavassa suuremmat, kuin isis murhaajaksi epäillyillä veljeksillä.


    • Anonyymi

      Koko jupakassa on demarilehden(HS) aloittamasta vaalikampanjasta.

      • Anonyymi

        Linkki tähän "tietoon", muutoin porvarivaletta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Linkki tähän "tietoon", muutoin porvarivaletta.

        Lue hesari! Onko hesarin viestikeskuksen maanpetos jutussa tapahtunut edistystä?


    • Anonyymi

      Mitkä "uhrit" ? Poliisin mukaan mitään uhreja ei ole. Rydmania syytetään "epäasiallisesta käytöksestä" nuoria naisia kohtaan. Se ei ole rikollista, mutta nykyisessä poliittisessa kulttuurissa moraalisesti tuomittavaa. Se ei siis tarkoita rikosoikeudellisesti tuomittavaa. Jos Rydman olisi käyttänyt hyväkseen alaikäisiä tyttöjä niin se olisi rikollista ja tytöt olisivat uhreja. Tästä ei kuitenkaan poliisin mukaan ole ollut edes esitutkintaan tarvitavaa näyttöä.

      Tässä kohujutussa saattaa kyllä olla tietyssä mielessä muitakin uhreja kuin Rydman. Kyseiset muoret naiset ja tytöt saattavat olla poliittisen hyväksikäytön uhreja, Hyväksikäyttäjä ei silloin ole Rydman vaan Helsingin Sanomat.

      • Anonyymi

        Sulla on varmaan esittää väitteitäsi tukevia linkkejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on varmaan esittää väitteitäsi tukevia linkkejä.

        Oikeus selvittää! Lisäksi pitää selvittää, mikä taho tai kuka Rydmania syyttää ja mistä, vaikka koko asiahan ratkeaa vasta oikeuskäsittelyjen jälkeen.

        Nyt on vasta hesarin toimittajan tekemä paskahanke, mutta toimittajan tekemiset ja haastattelut tullaan tutkimaan. Myös kaikki asiayhteyksistä irtoitetut kommentit, jutusta hylätyt haastateltavat, haastateltavien tuttavat jne. Totuus kaivetaan aivan varmasti esille.

        Totuus kaivettiin myös Sipilän pahoinpitelystä, jossa Sipilää oikein nyrkeillä koulutettiin. Siinäkin kansalaisilla oli oma näkemys, mutta oikeus löysi totuuden ja vahvisti Sipilän todella saaneen turpiinsa niin että heikommalta olisi mennyt paskat housuun.


    • Anonyymi

      Mitkä ihmeen uhrit? Poliisi on tutkinut ja mitään rikosta ei ole tapahtunut. On normaalia että mies on kiinnostunut vastakkaisesta sukupuolesta. Kaikki kun ei kulje pride kulkueissa.

    • Anonyymi

      Pyydä jota kuta heistä vaimoksi, sillähän heistä pääset...

    • Anonyymi

      Eikös ne pikkulikat olleet aivan ihastuneita tähän, jota nyt syytetään siitä.
      Mistä sinäkin aloittaja tiedät mikä on totuus?
      Tuskin hän haluaisi nyt perusteellista tutkintaa asiasta, jos olisi syyllinen.
      Miksi niin monet ihmiset haluavat aina heti uskoa kaikki pahat asiat, mitä muista ihmisistä sanotaan?
      Onko se joku sairaus?

    • Anonyymi

      Ei kai sillä oo empatiaa uhreille kun ei ole tehny mitään omien sanojensa mukaan.

    • Anonyymi

      Naisille on yleensä hirveää kun mies liehittelee ja haluaa hieroa tuttavuutta.
      Kuka mukamas haluaisi ilmaisia juomia tai ravintola illallisia?

    • Anonyymi

      Mitkä uhrit?

      Poliisi on tutkinut asian ja todennut, ettei Rydmanin toimet ole rikoksia, eivätkä ylittäneet syytekynnystä. Kukaan naisista ei ollut tehnyt Rydmanista edes tutkimuspyyntöä. Keskenään olivat asioista puhuneet ja kokoomuksen johdolle tehneet ilmoituksia.

      Rydmanin käytös on ollut paheksuttavaa ja puheet alaikäisille vähintääkin arveluttavaa, mutta ei kuitenkaan rikollista.

      Näitä setä-miehiä on ollut aina ja tulee olemaan. Ainoa keino on sanoa tiukka ei heti ensimmäiseen ehdotukseen, yritykseen tai mahdolliseen lähentelyyn. Niin minua äiti opetti. Sillä on pärjätty, vaikka noita Rydmaneja on kohdalle osunut tied kuinka monta. En myöskään ole koskaan tuntenut itse häpeää miesten huonon käytöksen tai ikävien tekojen vuoksi ja suojellut heitä vaikenemalla.

      Siis naiset, laittakaa rajat sille, miten teitä voi kohdella.

      • Anonyymi

        No niinhän tämän jutun tytöt ja naiset ovat nyt tehneet. Et sitten huomaa mikä somelynkkays näitä tyttöjä ja naisia kohtaan täälläkin on? Eli kun vihdoin kertoivat ikävästä kohtelusta niin heistä on tullutkin syyllisiä. Yhä edelleenkin meitä naisia ja tyttöjä vastaan höykätään kun .....tana mehän ei käyttäydytä asiallisesti naisia ja tyttöjä kohtaan ja kertominen kostetaan. Siis aivan käsittämätöntä käytöstä. Ilmeisesti näiden miesten mielestä myös heidän omia tyttäriään saa kohdella samalla tavalla?
        Jokainen tyttö tai nainen on jonkun miehen tytär.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niinhän tämän jutun tytöt ja naiset ovat nyt tehneet. Et sitten huomaa mikä somelynkkays näitä tyttöjä ja naisia kohtaan täälläkin on? Eli kun vihdoin kertoivat ikävästä kohtelusta niin heistä on tullutkin syyllisiä. Yhä edelleenkin meitä naisia ja tyttöjä vastaan höykätään kun .....tana mehän ei käyttäydytä asiallisesti naisia ja tyttöjä kohtaan ja kertominen kostetaan. Siis aivan käsittämätöntä käytöstä. Ilmeisesti näiden miesten mielestä myös heidän omia tyttäriään saa kohdella samalla tavalla?
        Jokainen tyttö tai nainen on jonkun miehen tytär.

        Meetoo-valehtelijat pitäisikin lynkata, hyvä idea!


      • Anonyymi

        Entäs niiden asema joita ei kutsuta kahville tai viinille? Tai niiden joiden mukaan ei kukaan lähde vaikka tarjoaisivat mitä? Tai ainakaan sellaiset ei lähde joita haluaisi. Missä on heidän oikeudet? Toiset vaan treffailee ja lirkuttelee, osa jopa pariauhteessa. Toiset saa olla yksin. Mikä vääryys!! Metoo tai jokumuu, tai vaikka pelastus armeija! Tehkää jotain! Kaikkia pitää pyytää tai ei ketään!


    • Anonyymi

      Rydeboi vähän tilittää omista tuskistaan kun onnniin vaikeeta olla setämiesahdiatelija nykyisessä postmodernisaa yhteiskunnassa. Se on niin rankkaa kuulkaa. Ette te köyhät ja tyhmät ymmärrä Rydeparkaa.

      • Anonyymi

        Ei, eikä ehkä halutakaan, sillä itse tilanteensa aiheutti ja nyt kärsii sen luonnollisista seurauksista.


    • Anonyymi

      tyypillinen minä-minä-porvari

      • Anonyymi

        Kumma juttu kun en ole koskaan tavannut kaunista feministiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumma juttu kun en ole koskaan tavannut kaunista feministiä.

        Totta rumia ovat.


    • Anonyymi

      Mitään ei ole todistteu tapahtuneen, paitsi Rydmanin exä on ahkerasti maalittanut Rydmania ja tehnyt useita aiheettomia rikosilmoituksia.

    • Anonyymi

      Mitkä "uhrit"? ÄäIiö.

    • Anonyymi

      Juurikin näin. Se on niin helppoa nähdä asiat omalta kantilta, mutta osaako kähmijät alaikäisiä humalaan juottavat ja vokottelevat samaistua uhrinsa kärsimyksiin alkuunkaan? Tuskinpa.

      • Anonyymi

        Sellaiset fantasiat sinulla :D


    • Anonyymi

      Rydman valittaa kurjia päiviään. Rydmanin näkökulma aivan hämärä omaan osuuteen. Surkea "mies" kertakaikkiaan. Onko mies ? kun valittaa tuolla tavalla jos joutuu ensikertaa tosipaikan eteen. Alkaa tuntua siltä että puheet pikkutyttö ahdisteluissa on perääkin. Tietääkö mitään tasapuolisesta kypsästä aikuismaisesta ja pitkäjänteisestä suhteesta naisen ja miehen välillä. Uskottavuus on tässä tapauksessa pahasti kateissa. "Siperia opettaa"...... Toivottavasti?!

      • Anonyymi

        Miten niin ei kiinnostanut? Kyllähän Wille halaili ja lääppi tyttöä moneen kertaan. Ja jutteli mitä sattuu. Ei ehkä rikos mutta ei sopivaa siinä asemassa olevalle.


    • Anonyymi

      Netti kiusatulle ei ole mitään syytä asua Suomessa.Kukaan ei välitä sukulaisia aivan paskoja.Joko tapan itseni tai muutan ulkomaille.

    • Anonyymi

      Kokoomuksen psykopaattirottia.

      • Anonyymi

        Vähintä mitä oikeusvaltio eussa voidaan tehdä, on vetää Ville munistaan hirteen, tämän järkyttävän kopeloinnin vuoksi.
        Tämän oikeudellisen ratkaisun hyväksynee järkyttynyt Kokoomus myös


    • Anonyymi

      Ketä uhreja? Ainut uhri on Rydman joka on joutunut median ajojahdin kohteeksi joka taas johtuu henkisesti epävakaan ihmisen perättömistä lausunnoista.
      Lausunnot jotka viranomaisetkin ovat todenneet täysin perättömiksi olisi pitänyt jättää noteeraamatta median toimesta.

    • Anonyymi

      Taustalla on vihreiden sota heteromiehiä ja Suomea puolustavaa mamu politiikkaa vastaan. Sipilän tuottamat 35.000 MAMUA ei riitä työllistämään muita kuin poliisia vihreiden mukaan...
      Ja vihreiden telaketjufeminismi on valjastanut koko eduskuntaryhmän naiset ja haaviston ja Tralalaa peteliuksen ja yhden heteron meetoo- ja pride- liikkeen käyttöön.
      Taloudella ei väliä mutta liikennemerkeistä ja kaikilta muilta munat pois.
      Puolisotilaalliset elokapina, kettutytöt ja greenpeace on valjastettu vihervassujen vallankumoukseen mukaan.

    • Anonyymi

      Kun kaltoin kohdeltu tyttö yrittää hakea tukea ja apua kohtaamaansa loukkaukseen, joutuu hän elämään juuri sa.oissa tunnetiloissa kuin Rydman nyt valittaa. Lukemattomat naiset ovat joutuneet uhreina samoihin tunteisiin, epäuskoon, syyttelyyn, epäluuloon, halveksuntaan, uteluun jne.
      Kun mies ilmiannetaan ja hän joutuu tutkinnan kohteeksi, hän valittaa lehtien palstoilla.
      Kun tutkimus ehkä ei edellytä syytteen nostamista, mies näkee, että on joutunut aiheettomaan ryöpytykseen.
      Äkkiä miehen maine puhdistuu, mutta naisten maine menee lopullisesti, koska katsotaan syytteet keksityiksi! Ikään kuin teot olisivat sallittuja, jos niistä ei joudu lain edessä vastuuseen.

      • Anonyymi

        Arvaa harmittiko .


    • Anonyymi

      Kyllä nämä naiset täytyy saada vastuuseen teoistaan.
      Viattoman miehen vuosien kova työ viemäristä alas vain muutaman kostonhimoisen naisen takia.

    • Anonyymi

      Naisparat, loppujen lopuksi jäivät kaikkea vaille, vaikka kovaa yritystä siinä yritettiin. Toivotaan että saavat edes haastattelupalkkioita monen vuoden kärsimyksen jälkeen.

    • Anonyymi

      Ottakaa järki käteen, tässä muita uhreja ole kuin vihevrsuvakistokomukoiden lokakampanjan kohteeksi joutunut Rydman. Ihan oikein että laittaa tutkintapyynnön, Hesaria ja muuta suvakistomediaa on rangaistava!

    • Anonyymi

      Eihän uhreille ole tapahtunut mitään . Suotta paapoa ja taivastella sillä mielikuvituksen höystämillä tarinoilla etsitään vain julkisuutta ja nostetta julkisuudessa .

    • Anonyymi

      Minua hämmentää lukea tätä, kun itseänikin kyllä 17 -vuotiaana kymmenen vuotta vanhemmat miehet erinäisin tavoin manipuloivat minut jopa ulkomaille asti olosuhteisiin, joita joku voisi ahdisteluksikin kutsua. Mutta kun mitään ei tapahtunut,
      niin en ole mieltänyt tuollaisia rikokseksi, vaikka ne vähän vaivaavia voivat ollakin.
      Mutta jos fyysistä suhdetta tai väkivaltaa ei ole tapahtunut, en hahmota tapahtumia rikokseksi vaikka käytöstä voi muuten arvostella jos ei siitä ole pitänyt.

    • Anonyymi

      Onko ne munat jotka naisia Willessä kiehtoo?

      • Anonyymi

        Vai kiinnostaako naisia yleisesti ottaen rikkaat, vaikutusvaltaiset ja menestyvät miehet, jotka pystyvät tukemaan taloudellisesti ja jotka varmistavat mahdollisen tulevan perheen ja jälkikasvun paremmat oltavat?


    • Anonyymi

      Kiva että valtiollinen YLE antaa myös itse miehen puhua ilman ennakkotuomintaa. Hyvä myös nähdä että Rydman taistelee vastaan eikä alistu siihen että Orpo ja Mykkänen heittivät hänet yksin susien armoille.

      Mutta yllättävän Rydman myönteinen juttu YLE:ltä tavallisestihan ne ovat niin wokea, niin wokea.

      • Anonyymi

        Kova valtataistelu kokkareilla, orpopiru hieroo jo sopimuksia marinin kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kova valtataistelu kokkareilla, orpopiru hieroo jo sopimuksia marinin kanssa.

        Pieni sisällissota suorastaan kokoomuksessa: suvakkisiipi vastaan persukokkareet.
        Kirsi Pihan jengi vastaan Team Rydman ja Kaleva.


    • Anonyymi

      Rydman ansaitsee aivan kaiken paskan, mitä eteen tulee.

      Rydman, jos luet tämän: Olet ihmissaastaa ja toivon, että sinuun sattuu henkisesti todella paljon.

      • Anonyymi

        Rydman tulee saamaan ansionsa mukaan tavalla tai toisella.

        Enempää en palstajuntille rupea avautumaan.


    • Anonyymi

      Mitä uhreja?
      Tyttöjä, jotka me too -femakot on aivopessyt kuvittelemaan olevansa uhreja?

    • Anonyymi

      Kompastuisiko tämä vahingossa portaissa?

      Olisi ihana uutinen, jos näin kävisi.

      • Anonyymi

        Paljon mahdollista, meetoot kompastelee sanoissaankin :D


    • Anonyymi

      Tyypillinen poliitikko. Aina valehtelemassa. Politikkoon ei voi koskaan luottaa.

    • Anonyymi

      Mitkä ihmeen uhrit ? Koko juttu haisee punavihreitten tilaustyönä,josta väkisin on yritetty saada jotakin aikaiseksi siinä kuitenkaan pahemmin onnistumatta.

      • Jos noin olisi, niin kyllähän koko eduskuntaryhmän luottamuksen menetys olisi ihan kelpo onnistuminen.

        Aika hyvin olisi kokoomuskin sitten vihervasemmiston vedätettävissä. Taitaakin päinvastoin olla niin, että jutut Ryydin touhuista ovat hiertäneet jo pitkään, ja Hesarin juttu tarjosi tsäänssin tehdä asialle jotain ilman että puolue repeilee millään tavalla.


    • Anonyymi

      Tämä on ollut ihan perus meininkiä joka puolueessa että juotetaan juhlissa alaikäiset ja pannaan niitä. Jatkunut vuosikymmeniä. Ihme että nyt vasta kohu nousi.

      Täälläkin kaikki sikailijat kauhuissaan että eikö kohta enää missään saa ahdistella.

    • Anonyymi

      Normaalia toimintaa puoluepiireissä. Bileisiin hankitaan isolla rahalla kaikkea kokkelista kakaroihin. Pampuilla on tawaraan täysi nautintaoikeus.

      Jos tulee ongelmia, niin töihin pistetään tilanteesta riippuen juristien armada tai "venäläisiä ammattimiehiä".

      • Anonyymi

        Kuten on jo kauan tiedetty.

        Keski-ikäiset setämiehet ei naista muuten enää saa niin järjestetään säälittäviä kaljailtoja jonne houkutellaan viattomia tyttöjä seuraksi.

        Säälittävää 😄


      • Anonyymi

        Kuten on jo kauan tiedetty.

        Keski-ikäiset rupsahtaneet tätinaiset ei miestä saa enää rahallakaan, niin aloittavat tyrkyllä olon, rahastusyritykset ja alkoholin kerjäämisen jo 12v. Moni sitten näyttääkin 16v jo 30v.

        Säälittävää 😄


    • Anonyymi

      "uhrit" kokoontuivat yhdessä juhlimaan,mutta vääryydellä hankittu ilo on haihtuvaa. Kun vaikeudet tulevat teillekin,voitte jopa katua tekosianne.

    • Anonyymi

      Turhan kova rangaistus tällaisesta poliitikolle, jos olisi ollut mamu, niin ei mitään merkittävää rangaistusta.

    • Anonyymi

      Mitkä uhrit?

    • Anonyymi

      Hyvä kun tulee sanktioita. Olispa -70 luvulla ollut nämä systeemit, niin joka mökin ukko olis ollut raastuvassa.

    • Anonyymi

      Kannattikohan ryhtyä tuntemattomille hankalaksi sitten.

    • Anonyymi

      Mummiälestä noi työpaikallansa Melasuon "sala"kuvatut läskireidet on K-45 kamaa. Ja vielä julkisella paikalla. Eikö mikään laki kiellä tommosia laardipyöryköitä esittelemästä? Johan siinä heteromiehen ruokahalukin hiipuu niitä katsellessa, tai jopa nuuhkiessa. YÄK!
      Miettikää, jos Konkon kuninkaallinen kuvaaja ois ne kuvannu, ja koko Afrikka naurais niille? Ja kaikki muukkin.

      Melasuo Simpapveen kottikärryn kuljettajaksi. Jos noilla takajaloilla kaatuu, se ei ole Luojamme syy.

      Huh huh

      • Anonyymi

        Koulupudokas persupolo vauhdissa. Takaisin kouluun jos huolivat.


    • Anonyymi

      80 ja 90 luvuilla, pääkaupunki seudulla nuoret gimmat, köyhyyttään myivät itseään, saaden farkkuja, kenkiä, takkia, ym vaatetta, syystä, ettei kotonaan ollut rahaa ostaa kunnon vaatteita, joilla ei erottuisin porukasta ja päädy kiusatuksi.

      Iän kaiken tätä elämämisen menoo on ollut. nyt siitä vaan tehdään numeroo. jostakin syystä.

      • Tuota noin, tässä on kyse kokoomusnuorista, jotka ovat käytännössä kaikki varakkaista tai jopa rikkaista kodeista.


      • Anonyymi

        Me kokkReissa ei vedetä yhtään huumeuta ymmärrätkö.


      • Anonyymi
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        Tuota noin, tässä on kyse kokoomusnuorista, jotka ovat käytännössä kaikki varakkaista tai jopa rikkaista kodeista.

        Tuota noin, tässä on kyse meetoohoroista ja osa myös varakkaista tai jopa rikkaista kodeista.


    • Anonyymi

      Rydman takasin duuniin. Hyvä mies, julkisuudenkipeät lumput ahdistelevat.

      • Julkisuudenkipeät lumput = kokoomuksen eduskuntaryhmä?

        Hyvä mies ei jätä kertomatta kaikkia olennaisimpia ja kiusallisimpia seikkoja, kun häntä pyydetään selvittämään tekemisiään omalle porukalleen.

        Ryyd kuitenkin toimi juuri noin, ja se synnytti tilanteen jossa hän menetti koko suuren eduskuntaryhmänsä luottamuksen että paukkui.

        Purran ei ole helppoa syksyllä hyväksyä ryhmäänsä mies johon yksikään hänen aiemmasta eduskuntaryhmästään ei luota. Voi vain olla pakko, heikohko johtaja kun on.


    • Anonyymi

      Olen kokenut 1960- luvun lopulla perättömistä juoruista, totaalisesta liioittelusta, kateudesta ja silkasta pahansuopuudesta alkaneen juoruilun, joka vei luottamuksen ihmisiin ja vaikuttaa mieleeni ja ihmissuhteisiini tänäkin päivänä. Koin varsinaisen helvetin silloin. Olin nuori, kiltti, hiljainen nainen, enkä tehnyt kenellekään mitään pahaa tai väärää, mutta eräs mustasukkaisen naisen kateus ja kostonhimo laittoi juoruja liikkeelle minusta, jotka suusta suuhun kulkiessaan lisääntyivät ja muuttuivat pahemmiksi ja pahemmiksi, johtaen siihen, että työpaikallani olo kävi mahdottomaksi.
      Olen maaseudulta kotoisin ja muutin 16 vuotiaana töihin suureen kaupunkiin. Mutta niin vain juorut ylsivät sukulaistenikin keskuuteen, ja vaikuttavat väleihimme vieläkin. Kukaan ei puolustanut minua, ei kukaan, ja itse olin hiljainen, pelokas ja arka, en tiennyt mitä tehdä lopettaakseni tuon pahansuopuuden. Palkkani oli pieni, enkä tuntenut ketään, jolta olisin saanut tukea ja apua. Masennuin valtavasti, varsinkin, kun pahin juorutäti vaikutti toiseenkin työpaikkaani, jossa en enää voinut olla. (Nyt monet silloiset juorutädit ovat jo kuolleet). Suunnittelin silloin itsemurhaa, yritinkin, mutta se ei onnistunut. Mutta lopunelämääni nuo nuoruuteni epäreilut kokemukset ja valheet itsestäni ovat vaikuttaneet, enkä usko kaikkiin juttuihin, sillä tiedän, että kateus, kostonhimo ja joillakin vääristynyt kunnianhimo, epäempaattisuus säälimättömyys, liioittelu, valheet ja juoruilunhalu saa paljon todella paljon pahaa aikaan tässämaailmassa. Monet naiset varsinkin ovat olleet "mestareita "noissa asioissa ilmeisesti aikojen alusta asti. Siksi toivon, että jokainen valheellinen juoru oikaistaisiin.

      • Anonyymi

        Hyvä kirjoitus, näin itsekin suht saman kokeneena voin todeta, tämä ihmisten sairaas mielenlaatu sen kun rehottaa ja nykyään viel voimakkaammin.

        Mielestäni nyt tapetilla oleva rydman on joutunut vain pelkkien juorujen ja väärin ymmärrysten myötä sangtiouduksi ilman että mitään olisi toteen näytetty tai oikeudessa tuomittu. onko tämä ilmiö oikeusvaltion periaatteen mukaista ?


    • Anonyymi

      Vanhaspäivät olisi hauskempia nauraessa hampaat vilkkuen.

    • Anonyymi

      Mitkä ihmeen uhrit?

      • Anonyymi

        Kokkarit hajoamassa.

        Siltä vaikuttaa, siloseen suvakkiilmeeseen on tullut säröjä. Vappunaamariben on myös jättämässä puolueen!


    • Anonyymi

      maalitttaminen on nykyisin rikos.

    • Anonyymi

      Sinänsä surkuhupaisaa, mutta olihan se aika nyt jo sillekin, että paljastui politiikan saralta tämmöinenkin tapaus. Ja vielä lisänä sekin, ettei tiedetä ketkä on uhreja ja ketkä syyllisiä.

    • Anonyymi

      Aloittajalle; Mitkä uhrit?????????????????
      Niitähän ei ole, koska rikosta ei ole tapahtunut!!!!!

      • Anonyymi

        Niin, mutta miten esim. Bill Cosbyn uhrit, joista valtaosa ei saanut oikeutta, koska rikokset olivat ehtineet vanhentua.

        Samalla periaatteella ei syytettäisi tai joutuisi vastuuseen mistään teoista, mitkä olisi jo vanhentuneet huolimatta siitä huolimatta, vaikka kyse olisi ollutkin ihan oikeista rikoksista ja niin "ei olisi" mitään rikosta tapahtunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, mutta miten esim. Bill Cosbyn uhrit, joista valtaosa ei saanut oikeutta, koska rikokset olivat ehtineet vanhentua.

        Samalla periaatteella ei syytettäisi tai joutuisi vastuuseen mistään teoista, mitkä olisi jo vanhentuneet huolimatta siitä huolimatta, vaikka kyse olisi ollutkin ihan oikeista rikoksista ja niin "ei olisi" mitään rikosta tapahtunut.

        Eikä niistäkään meetoohorojen valheista ole ainoatkaan todistettu.


    • Anonyymi

      Vihaan politiikkoja yli kaiken.

    • Anonyymi

      Kiehtooko Willessä naisia munat, varallisuus, yhteiskunnallinen asema vai jokin kombo näistä, esim. varallisuus ja isot munat? Mitäs luulette?

      • Anonyymi

        Vaikka mikä. Voi riippua siitä keneltä hänestä kiinnostuneesta asiaa kysyttäisiin.


    • Anonyymi

      KUVAA HYVIN SITÄ, KUINKA HIRVEITÄ TEKOJA HÄN TUNTEE TEHNEENSÄ.
      OIKEUS AIKANAAN PÄÄTTÄÄ ONKO SYYTÖN VAI SYYLLINEN, SE ON SE OIKEUSLAITOKSEN TEHTÄVÄ.
      ....SYLLISITÄ TEHDÄÄN SYYTTÖMIÄ TAI SYYTTÖMISTÄ SYYLLISIÄ....ARPAPELIÄ JOTKUT VOISI AJATELLA. Pääsee sitten kehumaan, ei muuten näyttö riittänyt, murhasta tumitsemisee, ei saaneet selville, enkä tunnustanut.

      • Anonyymi

        onkos se niin, ettei kaveria jätetä


      • Anonyymi kirjoitti:

        onkos se niin, ettei kaveria jätetä

        Kaikki kokoomuskaverit jättivät Vilhelmin. Vain somepersut puolustavat häntä apinan raivolla.


    • Anonyymi

      Tyypillinen kokoomuslainen.sliipattu pikku-poika.tuommoisia ylimielisiä valitaan eduskuntaan yms.häpeäisitte äänestäjät perseennuolijat.

      • Anonyymi

        Ihan hirveästi hävettää pienet tyhmät tytöt hallituksessa, tai läskit tyhmät tytöt vaikken niitä äänestänytkään :D


    • Anonyymi

      Sitä saa mitä tilaa...

      • Anonyymi

        Tulee kalliiksi meetoohoroille, menettääköhän femakkotoimittelija työpaikkansakin.


    • Anonyymi

      Hesarin teksti oli kyllä hurjan tuntuista, mutta mitä nyt oikeastaan oli tapahtunut… tuskin Rydmanin oleminen kovin on poikennut samanikäisten touhuista. Kai jotain vastuuta voisi odottaa toisiltakin osapuolilta ja valtamedialta. Oisko tässä nyt sitäkin, että välittämättä nuoren poliitikon maineesta ja urasta isketään nyt aika lujaa. Toivoisi kyllä, että elämä voisi ja saisi jatkua. Kaikki teemme virheitä.

      • Anonyymi

        Elämä varmasti jatkuu, toivotaan, mutta poliittinen elämä on erittäin arvaamatonta ja siihen vaikuttaa niin miten me kansa ajatellaan ja toisinaan mainehaittoja voi olla erittäin vaikeaa tai jopa mahdotonta korjata.


      • Anonyymi

        Rydman on käyttänyt tyhmän öykkärimäisesti poliittista asemaansa vallankäyttönä tyttöihin ja nuoriin naisiin.
        Mutta minusta parasta nyt koko järkyttävässä jutussa, että RYDMANIN TOIMINTA VIIMEINKIN TUTKITAAN ja kaltoinkohdelluiksi itsensä ilmoittautuneita kuullaan.

        Virheitä jokainen tekee, mutta asioistamme päättämässä oleva poliitikko ei voi olla alaikäisten tyttöjen ahdistelija tai kenenkään kaltoinkohtelija ja vielä vähemmän saada jatkaa lainvastaista käyttäytymistään.

        Mitäs se Rydman onkaan vaatinut meiltä kansalaisilta ja yhteiskunnaltamme?
        Summa summarum: nuorten naisten kovat syytökset on selvitettävä juurta jaksain ja ihan puolueettomien viranomaisten tekeminä.


      • Anonyymi

        Uhrien nimiä ei tarvitse julkisesti tietenkään, ilman heidän suostumustaan, kertoa, mutta Rydmaniniin kohdistetut syytökset on tutkittava ja tutkimusten tulokset on tuotava julkisesti tietoon, koska Rydman on kansanedustaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rydman on käyttänyt tyhmän öykkärimäisesti poliittista asemaansa vallankäyttönä tyttöihin ja nuoriin naisiin.
        Mutta minusta parasta nyt koko järkyttävässä jutussa, että RYDMANIN TOIMINTA VIIMEINKIN TUTKITAAN ja kaltoinkohdelluiksi itsensä ilmoittautuneita kuullaan.

        Virheitä jokainen tekee, mutta asioistamme päättämässä oleva poliitikko ei voi olla alaikäisten tyttöjen ahdistelija tai kenenkään kaltoinkohtelija ja vielä vähemmän saada jatkaa lainvastaista käyttäytymistään.

        Mitäs se Rydman onkaan vaatinut meiltä kansalaisilta ja yhteiskunnaltamme?
        Summa summarum: nuorten naisten kovat syytökset on selvitettävä juurta jaksain ja ihan puolueettomien viranomaisten tekeminä.

        Onneksi meetoohorojen nimet ja kuvat jukkaistaan pian monessakin paikassa, tietää muutkin varoa!


    • Anonyymi

      Kyllähän näillä asijoilla on kaksipuolta!! Miksi ihmeessä järkimies koskee alaikäisiin ??? Muistetaan Aku Hirviniemen tapaus tytöt tunisti ja lähtivät mukaan !!! ??

    • Anonyymi

      etsippä bätman ja apupoika- elokuvat netistä siellä on hydrauliikkaa

    • Anonyymi

      Willellä munat ovat ilmeisesti paras valttikortti.

    • Anonyymi

      Rydmanin kaltainen rääpäle ei saa kuin pikkutytöiltä. Kuka tosi nainen huolisi tuollaisen metrin mittaisen pikkuhitlerin. Vankilaan kuuluisi.

      • Anonyymi

        Eli Rydman on pannut alaikäisiä ilman suostumusta. Niinkö?


      • Anonyymi

        Ja eduskuntaa pääsi.


    • Anonyymi

      En säälinyt Ahdetta tai Kanervaa, en sääli Wiltsuakaan. Olkaan niin kuin minä, ei ne tyttelit sen jälkeen paljoa puhele.

    • Anonyymi

      Kansanedustaja Rydmanin teot on tutkittava!

      • Anonyymi

        Ken leikkiin ryhtyy, hän leikkinsä seuraamukset myös kestäköön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ken leikkiin ryhtyy, hän leikkinsä seuraamukset myös kestäköön.

        Totta, pian tulee tuomiot meetoohoroille ja femakkotoimiuttelijalle!


    • Anonyymi

      Ei savua ilman tulta.

    • Anonyymi

      Aika uskomatonta, että kaikki Rydmannin käytöksestä valittaneet ovat valehtelijoita, joiksi Rydman heidät leimaa kiistäessään kaikki syytökset.
      Naapurissa on myös mies, diktaattori Putin, joka kiistää kaiken .... siis kaiken.

      • Anonyymi

        Sossujen puheenjohtaja oli sekundojen marssin kärjessä, tällä kertaa, hieman yllättävästi, ei näkynyt hänen salarakastaan , heidän ilmariaan.
        🤣🤣🤣🤣😁😁😁😁😂😂😂😂😍😍😍🤣🤣🤣😁😁


    • Anonyymi

      orpo ja rydman pitää erottaa eduskunnasta kokoomus syrjii naisia.

      • Anonyymi

        Mielestäni on täysin naisten ansiota, että asiat ovat Suomessa tässä piteessä!!!!

        Kaikki naiset pitää erottaa eduskunnasta!


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kokoomus ja empatia eivät sovi samaan lauseeseen.

    • Anonyymi

      Rydman tässä se uhri on. Meetoo-lehmät valehtelee minkä kerkiää ja yrittää tehdä perus heteromiehestä syyllisen kaikkeen pahaan

    • Anonyymi

      Röödman on sankari. Virheät läskijalat kuuluvat eläintarhaan.

    • Anonyymi

      Apinarutosta tulee valvottava tauti homouden ja satanismin kustannuksella. Aiotteko uhriutua vastaisuudessa?

    • Anonyymi

      Wille on kaikkien panomiésten kingi. On luonnollista, että nuoren miehen tekee mieli pimpsaa, ja ilmeisesti hänellä vehkeetkin ovat iskussa. Toki "vonkaaminen" pitää tehdä lakien ja hyvien käytöstapojen puitteissa.

      • Anonyymi

        Akoilla ei ole hyviä käytöstapoja, tulevat tyrkylle viimeitään 14v.


    • Anonyymi

      mitkä uhrit? eivät ole sanoneet mitään vaan ulkopuoliset lauloi. eikö tuolla asenteella kannattaisi lähteä tehtailemaan rikosilmoituksia vaikka uimarannoilta. ja varsinkin nakurannoilta. siellä on setiä pullollaan jotka vahtaa alaikäisten haarakiilaa.

    • Anonyymi

      Mistä Wille nyt on jäänyt kiinni - Siitäkö että on osoittautunut terveeksi heteromieheksi?

    • Anonyymi

      jaaha:DD kommentit poistetaan jos ottaa vertailuun jari sillanpään. joka senkun keikkailee edelleen kaikkien hyväksynnällä. ilmeisesti kulttuurituottajilla on erisäännöt ja moraali.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        "Uhrin" nimi julkaistaan, koska hän on täysi-iäinen.


      • Anonyymi

        Toivottavsti pian nähdään nimi ja kuva myös meetoohoroista :D


    • Anonyymi

      Hauska kun porukkka nykyään jakelee tuomioita juorujen perusteella :D

      • Anonyymi

        Juoru on kaverilta kuultua. Jos se tulee suoraan asian kokeneelta, se ei ole juoru.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juoru on kaverilta kuultua. Jos se tulee suoraan asian kokeneelta, se ei ole juoru.

        Ju, meetoohorolta se on vale!


    • Anonyymi

      sosiopaattijätkä itkee vain itseään kuinka häntä on nyt kohdeltu niin väärin, tyypillinen narsisti, ei koe tehneensä mitään pahaa uhreilleen

    • Anonyymi

      Ei rydmanilla uhreja ole on vain hesarin tunnetun hörhöjuorulehtitoimittajan väitteitä

    • Anonyymi

      Sanna Marinin johtama tyttöhupakko hallitus luuseri virkamiehineen on esimerkki siitä,miksei naisia pitäisi päästää valtaan varsinkaan vassareita ollaan velkaannuttu ja maassa asiat ovat kurjistuneet

    • Anonyymi

      Onko Rydman pannut väkisin jotain alaikäistä?

      • Anonyymi

        No juuri niin.


    • Anonyymi

      Miten Rydman on ahdistellut uhrejaan?

      • Anonyymi

        Todistamalla valehtelijoiksi :D


    • Anonyymi

      Aika epäselvältähän tämä juttu vaikuttaa.

    • Anonyymi

      Minäkin olen rikollinen rakastuin nykyiseen vaimooni joka oli silloin 16 vuotias ja itse olin joyli 18 vuotias. Voiko vaimoni nyt yli 30 avioliittovuoden jälkeen syyttää minua alaikäiseen sekaantumisesta?

      • Anonyymi

        Kyllä, olet seksuaalirikollinen. Ellei uskontosi ja kulttuurisi suojaa sinua.


    • Anonyymi

      Jos ei ole kirjallista suostumusta, niin kusessa olet jos muija suuttuu…

    • Anonyymi

      Mitä Rydman teki uhreilleen?

      • Anonyymi

        Nai takaapäin.


    • Anonyymi

      Ahaa, ensin hutkitaan ja vasta sitten ehkä " tutkitaan.." kun ensin on valmis sapluuna jonka mukaisesti se " tutkinta # pyritään tekemään ja syyttäjä syyttää ja lehdistö hekumoi ja lisäilee omat mausteensa juttuunsa. ja lehti myi ja tomittajan ego nousee pilviin.. ja kansanlaiset on tyytyväisiä,saivathan purkaa omaa pahaa oloaan johonkuhun toiseen, sosiaali porno kun on se best tred..

      Vastaavia esimerkkejähän meillä suomessa toki riittää, mm, eräskin neuvos teilattiin julkisuudessa ja monia vuosia, kunnes se oikeus viimmein hylkäs kaikki syyttökset. no, silloin kukaan, ei kukaan pyytänyt anteeki tai pahoitellut. hmm...

    • Anonyymi

      Willen on tehnyt mieli pimpsaa. Se ei tietenkään ole hyväksyttävää jos kohteena on ollut alaikäisiä. Mutta täysi-ikäisten naisten pimpsan haluaminen ja on täysin tervettä nuorehkon miehen toimintaa.

      • Anonyymi

        Saa tehdä mieli, mutta tehdä saa vain lain ja moraalin mukaisesti.
        Mikä on tervettä on kait määritelty mm. tautiluokituksissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saa tehdä mieli, mutta tehdä saa vain lain ja moraalin mukaisesti.
        Mikä on tervettä on kait määritelty mm. tautiluokituksissa.

        Tai tautiluokitusten avulla poissulkevasti.


    • Anonyymi

      Kokoomus sortaa naisia ihan aina. Vain äänet vaalien alla kelpaa heille kyllä.

    • Anonyymi

      Odotellaan hetki kunnes katse on kohteen niin tuntiessa seksuaalista häirintää.
      Merkitystä ei ole sillä kuinka muodottomaksi on antanut kasvonsa piikittää tai miten vähäpukeisesti sopimattomissakin paikoissa esiintyy.
      Kiintoisa on myös rikoksen vanhentumisaika

    • Anonyymi

      Eihän tuo Willeltä ollut oikein tarjota alkoholijuomia alaikäiselle. Toisaalta tiedetään, että rikolliset aloittavat rikollisen käyttäytymisensä hyvin nuorena ja Wille tässä tapauksessa etsi ehkä noita tulevia rikollisia seurakseen, mikä ei tosin kerro hyvää Willen persoonasta.

      • Anonyymi

        Horot kuvitteli Willenkin olevan rikollinen kuten itse, alkoivat sitten meetooilemaan kun ei suunnitelma toiminut :D


    • Anonyymi

      MItä nää "uhrit" nyt sitten on kärsinyt??? Mä kysyn mitä pikku pissikset tekee aikuisten miesten seurassa?? Miks ne ei ole oman ikästen poikien seurassa?? Poliisi tutki aikanaan eikä syytteitä nostettu. Mikä on näitten "uhrien" oikee tarkotus ja kuinka ne nyt ennen vaaleja alkaa vauhkoomaan vanhoja asioita??? Mä olen nähnyt monia pikku bimboja jotka tekee rahasta mitä vaan, sanoo mitä vaan...ne on piilossa, sillon on helppo syytellä ja heittää vaikka mitä tarinaa. Oma naama ja nimi lehtiin kanssa, sit on tasapuolista. Toivottavasti toimittajat kaivavat kaikki nää "uhrit" mediaan myös.

      • Anonyymi

        Teini-iässä rikollisesti suuntautuneet nuoret liikkuvat usein huomattavasti ikäistään vanhemmissa porukoissa.


    • Anonyymi

      Annetaan kyläluuta Veitolan selvittää asia. Ihmettelen ettei hän ole työntänyt lusikkaansa soppaan, Metsäketoahan em miituu-Maria jahtasi innolla. Vai olisiko sittenkin ollu mullekans-Maria.

      • Anonyymi

        Kuka haluaa tuon porukan tukea.
        Parempi ettei leimaudu tuohon porukkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka haluaa tuon porukan tukea.
        Parempi ettei leimaudu tuohon porukkaan.

        Sekaannu sä vaan huoriin ja huumeisiin!

        Oot kuitenkin jonkun Jaskarin sukulainen


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Täystyisi tässä tämänkin asian ytimeen päästä, jottei haasteltaisi turha juoruja ja olettamuksia.
      oliko pissikset neitseitä vai kokeneita persreva pissiksiä ? ja millainen kikkeli ryytmannilla on ? onko terhakka ja innokas vai väsynyt kokoomus molo?

    • Anonyymi

      jos joku suomessa tekee aiheesta leffan..päänäytteliä on täydellinen..huh..kylmä katse syvä ääni...perkeleen poika...antti j tässä sulle jobia...ota se

    • Anonyymi

      Niii iiin no ku, nyt hesari joutuukin "raastuppaan"....ja "karavaani kulkee". Saatte lisää pauhata täällä.

      • Anonyymi

        Tai ryydman joka joutuu aktiviimallin pariin eli jopa etsimään töitä kun nyt on ollut "yrittäjä" veronmaksajan rahoilla..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai ryydman joka joutuu aktiviimallin pariin eli jopa etsimään töitä kun nyt on ollut "yrittäjä" veronmaksajan rahoilla..

        Willelle on kova paikka joutua oikeisiin töhin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Willelle on kova paikka joutua oikeisiin töhin.

        Ei mitään ongelmaa, mutta meetoohoroilla tekee tiukkaa kun ainoa kauppatavara ei köy enää kaupaksi :D


    • Anonyymi

      Nuoret naiset pyrkivät politiikkaan ja tunnetun politiikon vuoteeseen. Eli ihan reittä pitkin. 16-vuotias saa jo harrastaa tällaista yritystoimintaa

    • Anonyymi

      Uhreja ei ole edes ollut, vain vihervassarihallituksen veronmaksajien rahoilla valheellisia väitteitä esittämään lajomia nilkkejä.

    • Anonyymi

      Ämmät on saaneet juuri sitä mitä ovat halunneet. Ilmeisesti eivät kuitenkaan ihan tarpeekseen. Vituttaahan se kun mies onkin lähtenyt seuraavan luo - haasto oikeuteen.

      • Anonyymi

        Miksi tässäkään tapauksessa uhriksi ei lopulta joutunut perussuomalaisten Timo Soini?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi tässäkään tapauksessa uhriksi ei lopulta joutunut perussuomalaisten Timo Soini?

        Timo Soini ei kuulu niihin tyyppeihin - esim. Renny Harlin taas kuuluu.
        Renny saa ihan koska vaan, ihan keneltä vaan, ihan niin paljon kuin vaan haluaa.
        Nyt on näköjään pannut paksuksi jonkun alle kolmekymppisen vosun.


    • Anonyymi

      Rydman kuuluu tuomituksi, mutta meillä on nämä rikolliset pedarit pride 1v kimpussa oodi kirjastossa yms

      Loppu pride rikollisille.

    • Anonyymi

      Willellä vehkeet toimivat! Go Wille go!

    • Anonyymi

      Ei Rydman ole mistään jäänyt kiinni. Hän on syytön ellei toisin todisteta.

      Rydmanilla ei ole tapaukseen liittyen uhreja, ellei toisin todisteta.

      Vihervasemmisto on tämän tavan tehdä julkisia lynkkauksia kopioinut Neuvostoliitosta.

    • Anonyymi

      No tuo nyt kai lähinnä asetti vaan tämän Rydmanin arvostelukyvyn kyseenalaiseksi, että eikö missään vaiheessa juolahtanut mieleen näiden tulevan jossain vaiheessa esiin kun politiikka nyt sattuu olemaan pyrkyryyttä ja selkään puukottelua niin puolueiden sisäistä kuin välistäkin enimmäkseen, ja josta mikään kansakunnan parhaaksi toimiminen on kauempana kuin itä lännestä, ja jos tätä kyseistä hyypiötä ei nyt olisi heivattu nyt niin vielä pahempaa olisi voinut olla luvassa kompromettoimaan koko tätä niin sanottua kykypuoluetta, josta varmasti löytyy monen monta vastaavaa paikkaansa täyttämään. Konservatiivinen nuoruus ei kypsytä aikuiseksi.

      • Anonyymi

        Niin, jos alaikinen tyttö koko ajan tyrkyllä tet-harjoitteluun, vaalityöhön ja treffeille niin jokainen tajuaa kieltäytyä kuten Willekin kieltäytyi.


    • Anonyymi

      No Zyskowiczillakin oli tämä naistallinsa, että olisko tässä nyt Rydmannilla ollut samanlaista ideanpoikasta mielessään seksuaalisävytteisesti toteutettuna. Kai nyt kokoomukseenkin vähän naisverta kaivataan. Ja nuorena se on vitsa väännettävä että kokoomusnaisen rooliin sopeutuu, no sihteeriköksi kai nyt lähinnä. Joku ehkä sitten liian tyhmänä tähänkin tullut diskvalifioitua Rydmanin toimesta ja vetänyt niin sanotusti herneet nenään, miksei useampikin. Ne on tarkkoja hommia nää imagopelit.

    • Anonyymi

      Onko Rydman mamu? Ei kuulosta suomalaiselta.

      • Anonyymi

        Siksikö suomela yrittääkin tuhota uran, onko se rasisti?


    • Anonyymi

      Naisten pitäisi olla onnellisia että joku edes kiinnostuu niistä kuten tuo ylempi tasoinen rydman. Luultavasti naiset halunneet panna rydmanin kanssa mutta sillä ollut liian paljon naisia joten ei kerennyt kaikkia panna. Hylätyt naiset sitten keksii niitä syytteitä.

    • Anonyymi

      Wille on vielä nuori mies, ja jaksaa panna kyllä useita naisia päivässä.

    • Anonyymi

      Ei ole mitään Willen uhreja. On poliittisest hurmaantuneita ja ihastuneita tyttöjä. Osa pyrkiny Willen seuraan. Sitten on entinen ajokki Amanda, siis avokki., joka katkeroituneena haluaa kostaa Willelle.

      Kyseessä on huolellisesti suunniteltu poliittinen ajojahti Willen ura katkaisemiseksi. Willehän on älykäs, isänmaallinen poliitikko, joka on maahanmuuttokriittinen.

      Vanhallapojalla on oikeus lähestyä naisia mutta ei alaikäisiä.

      • Anonyymi

        Se sopii persuihin paremmin kun kokkareihin joka on (osin) sivistyneiden puolue. Persuihin vaan siellä tuo käytös tuo meriittiä vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se sopii persuihin paremmin kun kokkareihin joka on (osin) sivistyneiden puolue. Persuihin vaan siellä tuo käytös tuo meriittiä vaan.

        Totta, PS on eniten rehellisiä ja paras moraali ja Willehän vaikuttaa rehelliseltä ja vastustaa mamutusta.


    • Anonyymi

      Viherpunikit ovat taas tämän Rydman sotkun takana koska etenki vihernaamat puhumattakaan kyykyttäjä demareista pelkää maineensa menetystä ja eihän vihreillä mitään menetettävää enää olekaan,Demujen pahin vihollinen on PerusS laiset ja punikkien sanna se vaan tekee velkaa ja puhuu potaskaa jopa omiensa selän takana

    • Anonyymi

      Katsotaanpas nyt ensin ne poliisien kuulustelut ja kuulusteltavien kuulemiset ennen kuin aletaan tekemään Rydmanin käytöksestä poliittista.
      Jos arviointikyky on todellakin pettänyt järkyttävän kovasti, niin Rydmanin arviointikykyä tullaan arvioimaan voimakkaasti niin politiikassa kuin muussakin toiminnassa.
      Jos ei keski-ikäinen mies, joka on äänestetty oikein kansanedustajaksi, pysty hillitsemään itseään jättämään alaikäiset tytöt pois vaikutusleikeistään ja nuoret naiset tekevät valituksia kansanedustajan häiritsevästä käyttäytymisestä, niin onhan se selvitettävä juurta jaksain.
      Tavallisesti ei tule savua ilman tulta.

      • Anonyymi

        Onko sillä Rydmannilla ollut kymmenkunta kiimaista exää, jotka kaikki ovat nyt kostamassa?
        Hah hah hah.


      • Anonyymi

        Lyhyen miehen napoleonkompleksi.


      • Anonyymi

        Suomalainen poliisi on pelkkä vitsi nehän ovat vain paskalakkeja joilla on ylisuuri palkka varsinki poliisijohtajilla hahaaa ja vielä tämä meidän oikeuslaitoksen kuuluisa suvakki tuomari muijja hahaaa vitsi sekin eikä unohdeta pääministeriä eikä sisäministeriä voi taivas mikä jengi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lyhyen miehen napoleonkompleksi.

        Kurjaa että naiset kärsii lyhyydestään kun eivät muutenkaan kykene mihinkään :(


    • Missä Batman? Ryydmanni pulassa.
      Ja kaikki Anot kuolaavat täälläkin juorujen perässä 🤣

      • Anonyymi

        "Hirveät päivät"varmaankin Ryydillä, ei epäilystäkään.
        On ehkä kuitenkin muistettava, että kautta aikojen ovat tytöt ja naiset joutuneet samaan tunnekuohuun, epäuskoisten ihmisten keskelle, syytetyiksi, painostetuiksi ja ilman tukea ja ymmärtäjiä.
        Näihin päiviin asti ovat miehet voineet käyttää hyväkseen nuoria ja ymmärtämättömiä tyttöjä, joille ei ole osattu antaa neuvoja ja työkaluja lipeviä hyväksikäyttäjiä torjumaan.
        Mies on näihin päiviin asti saanut jatkaa elämäänsä mainettaan menettämättä, mikäli teot eivät ole johtaneet lakitupaan. Siihenhän nytkin vedotaan ja halutaan siirtää syy Ryydin uhreille, kuten nämä ketjun mielipiteet osoittavat.
        Tältä on tuntunut ja tuntuu miehen käsittelemistä työistäkin.
        Moni hyväksikäyttö on jäänyt käsittelemättä ja tuomitsematta juuri näitten sivullisten panettelun pelossa.


      • Anonyymi

        Oletko siis sitä mieltä, että tyttö on syntymästään asti valmis ja altis? 14-vuotiaana jo veteraani ja Ryydi avuton ja puolustuskyvytön? Mitä se kertoo "miehisestä" sukupuolesta? Kaksi kertaa vanhempi mies ei löydä pakotietä.
        Näin toimintakyvytön mies kuitenkin politiikassa päättäjien paikoilla!
        On kuitenkin naisten ja teini-ikäisten otteessa.
        Ei hän ainakaan pisteitä saa, on lopputulos sitten mikä tahansa tässä kalabaliikissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko siis sitä mieltä, että tyttö on syntymästään asti valmis ja altis? 14-vuotiaana jo veteraani ja Ryydi avuton ja puolustuskyvytön? Mitä se kertoo "miehisestä" sukupuolesta? Kaksi kertaa vanhempi mies ei löydä pakotietä.
        Näin toimintakyvytön mies kuitenkin politiikassa päättäjien paikoilla!
        On kuitenkin naisten ja teini-ikäisten otteessa.
        Ei hän ainakaan pisteitä saa, on lopputulos sitten mikä tahansa tässä kalabaliikissa.

        Hyvinhän Wille pystyi torppaamaan 14 tyrkyn ja amantan ja siksi ne nyt uhriutuukin :D


    • Anonyymi

      Ei ole tapahtunut mitään rikosta poliisin mukaan,mitä vingut?
      Ne nuoret kokoomus harakat vain tekee,kun kukaan ei saanu Ryytmannin peliä.
      Aina ihmettelen miten pellejä on oikeesti,apuuva minua ahistetaan ja pidetään tupa kiinni tapahtumassa.
      Mulla aikoinaan vanhempi nainen laittoi käden polvelle,vedin litsarin ja sanoin..mee xxxx.
      Siihen loppu pikkujoulut:)

    • Anonyymi

      Wille on kunnon pillumies!

      • Anonyymi

        Niin on. Tämän julkisuuden jälkeen hän saa entistä helpommin naista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin on. Tämän julkisuuden jälkeen hän saa entistä helpommin naista.

        Saattaapi olla että tämä heepo ei paljon enää uusia naisystäviä saa. Maksulliselle naisellekin joutuu maksamaan kolminkertaisen hinnan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saattaapi olla että tämä heepo ei paljon enää uusia naisystäviä saa. Maksulliselle naisellekin joutuu maksamaan kolminkertaisen hinnan.

        Hahah, toivottavsti meetoohorot pysyy jatkossa kaukana kun huomaavat ettei onnistu :D


    • Anonyymi

      Oletat nyt, että äärivasemmistolaisten ja pahantahtoisten toimittajien väitteissä on jotakin perää. Ilman todella kovia todisteita en usko hetkeäkään, että Rydman olisi ainakaan tietoisesti toiminut väärin.

      Aina kannattaa lähteä siitä, että punavihreä valehtelee AINA, kunnes toisin todistetaan, olipa aihe mikä hyvänsä. Punavihreä joko valehtelee suoraan, harhaanjohtaa puolitotuuksilla tai näkökulmakikkailuilla, tai on muuten vain väärässä silkkaa tyhmyyttään ja hulluuttaan.

      • Anonyymi

        Naiset puhuu muunneltua totuutta lähes aina kun suunsa avaavat.


    • Anonyymi

      Käsitys rydmannista on, että hänen persoonaansa kuuluu pohdiskeleva esiintyminen myöskin politiika ympäristön ulkopuolella, tämä käy ilmi, kun seuraa mm, hänen esiintymistää median haastatteluissa ja muutoin, on siis todennäköistä, että hän on juuri pohdiskelvaan tyyliinsä keskustellut hänestä kiinnostuneiden henkilöiden kanssa ilman, muuta ajatuusta, tätä tukee myöskin näiden henkilöiden omat kertomukset.

      Tämä julkinen lynkkaaminen on vastoin oikeusvaltion periaatteita ja sinällään täyttää useitten rikoslain tunnusmerkistön.

    • Anonyymi

      Todennäköisesti Wille ei ole tehnyt mitään väärää. Terveenä miehenä Wille on yrittänyt vain päästä pukille. Ja siitä on sitten nostettu tämä älämölö. Haloo!

      • Anonyymi

        Juuri näin. On maailma mennyt kummalliseksi, kun normaalien biologisten tarpeiden tyydyttäminenkin on väärin. Willehän on tavallinen terve mies, jonka tekee mieli naista.


    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Olipa minkä tahansa puolueen edustaja tai kannattaja niin on viimeinkin päästävä siitä ikuisesta mielikuvasta, että jollakin on oikeus käyttäytyä naisia kohtaan häiriköivästi kaltoinkohtelusta puhumattakaan.
      Vaikka ajattelisi olevansa mikä tahansa keikari ja vielä kaiken kukkuraksi kansanedustaja ja ihminen, joka on vaikuttamassa lakiemme säätämiseen, niin todella törkeää käyttää hyväkseen alaikäisiä tyttöjä.
      Hävetköön Rydman oikein viimeisen päälle kunnolla.
      Rydmanin väitetyt törkeilyt on tutkittava, sillä Rydman ei ole lain yläpuolella, vaikka ehkä odottaakin, että pääsee edelleenkin pelkällä ulinallaan koko hommasta.

      • Anonyymi

        Kyllä miehillä pitää olla oikeus jatkossakin kieltäytyä vaikka alaikäiset horot olisi kuinka tyrkyllä ja heittää meetoot ulos kämpästä kun ei jaksa enää katsella :D


    • Anonyymi

      Rydmanin käytöksen hyväksyjät yrittävätkin ikään kuin mitätöidä koko homman poliittisena ajojahtina, ja toiset jopa pitää Rydmanin käytöstä miehelle kuuluvana oikeutena --- sikamaista.

      • Anonyymi

        Onneksi namusedän ura on nyt taputeltu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi namusedän ura on nyt taputeltu.

        Juu, ei onnistunut 14v tyrkkyhoro tyrkyttämään tavaraansa alaikäisenä eikä rahastamaan valheillaan nytkään :D


    • Anonyymi

      Mitkä ihmeen uhrit? Missä sinä niitä muka näet?

      Rydman on itse uhri ja hyökkäyksen kohde.

      • Anonyymi

        Uhriutuva Rydman vastuuseen teoistaan.
        Poliisille maksetaan, että tekevät työnsä olivatpa sitten poliittiselta ideologialtaan mitä tahansa.
        Enää ei voi lakaista maton alle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uhriutuva Rydman vastuuseen teoistaan.
        Poliisille maksetaan, että tekevät työnsä olivatpa sitten poliittiselta ideologialtaan mitä tahansa.
        Enää ei voi lakaista maton alle.

        Meetoot uhriutuu kun eivät onnistuneet rahastamaan Willeä D:D:D


    • Anonyymi

      Ai mitä uhreja,onko rikostutkinta aloitettu ???

    • Anonyymi

      vanha mies on suomelan salarakas

    • Anonyymi

      vanha mies on berlusgoni

    • Anonyymi

      Entäs uhrisi? Ahaha! Akat ja klikkihuora-HS vetää hatusta todennäköisestä täysin perättömiä väitteitä ja somen kanalauma sekä digitaalisen ajan naiset jotka kokevat pelkästä katseesta seksuaalista häirintää ja ironisesti esittelevät paljasta persettään eduskunnan kahviloissa ovat nyt todennäköisesti taas tuhonneet yhden miehen maineen ja uran.

      Mistään ei ole jäänyt kiinni viranomaisille ja mitään todisteita ei ole olemassa. Hävettää massan tyhmyys ja akkojen toiminta.

      • Anonyymi

        Huh huh miten törkeetä kieltä, YÄK!
        Ei tarvitse yhtään ihmetelläkään kommentoinnin sisältöä.

        Nyt tutkitaan oikeasti ja kuullaan oikeasti myös kyseisiä tyttöjä ja naisia.
        Enää ei sallita yhdenkään öykkärin naisiin kohdistuvaa epäasiallista häirintää.


    • Anonyymi

      Akat ovat ahneita ja moraalittomia, naishiihtäjätkin hakeneet pienituloisille tarkoitettua 20 000€ apurahaa vaika hankkinet satojatuhansia. Voiko enää röyhkeämpää olla.

      "Kovatuloiset Krista Pärmäkoski ja Kerttu Niskanen kikkailivat ison summan veronmaksajien rahoista – ministeriö avuton
      Urheilija-apurahan tulorajat on varsin helppo kiertää. Näin jo valmiiksi kovatuloinen urheilija voi saada puhtaana käteen 20 000 euroa rahaa, joka on tarkoitettu pienempituloisille."
      https://www.iltalehti.fi/talviurheilu/a/d672aaff-d22a-4b25-aea3-5e4779d55469

      • Anonyymi

        Mitenkähän tuokin kuulunee Rydmannin häirikkökäyttäytymiseen??!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitenkähän tuokin kuulunee Rydmannin häirikkökäyttäytymiseen??!

        Samanlaisia kaikki akat, aina huijaamassa ja rahan perässä.


    • Anonyymi

      HS 19.6. 2022 Neljä sivua järkyttävää luettavaa kansanedustajan käyttäytymisestä.

      Kokoomuksen salaisuus.
      Useat naiset kertovat kansanedustaja Wille Rydmanin ahdistavasta käytöksestä. Osa heistä on ollut tapahtuma-aikaan alaikäisiä, ja osa kertoo alkoholin tuputtamisesta ja väkivallasta. Kokoomuksessa Rydmanin kiinnostuksesta nuoriin naisiin ja tyttöihin on puhuttu laajasti, mutta ulospäin siitä on vaiettu.
      Rydman kiistää toimineensa epäasiallisesti.

      Jokohan se Rydman on keksinyt "miten tutkintapyyntö poliisille täytyy rakentaa"?

      • Anonyymi

        Mitäs vauhkoat 20:27?

        Ryytmannin ihan itsensä lehdistölle antamaa mietiskelyä tuo 'tutkintapyynnön rakentaminen' HS:n artikkelista.


      • Anonyymi

        Ei siinä mitään rakentamista ole kun kaikki keskustelut tallessa ja amantahan paljastui jo aikaisemmin valehtelijaksi.


    • Anonyymi

      Ihan suostumukselllista touhua?

    • Anonyymi

      Ei se Willen huoliteltu olemus tai asema puolueessa/kansanedustajana vaan isot munat jotka pelittävät hyvin.

    • Anonyymi

      Kaksinaismoralismi huipussaan taas. Eläinlapsia hyväksikäyttävät ihmiset ovat joukolla lynkkaamassa Villeä eivätkä osaa peiliin katsoa , jokainen ei-vegaani ihminen maksaa viattomien eläinlasten kahlinnasta, raiskaamisesta ja tappamisesta omien pinttyneiden makutottumusten takia. Voisiko mitään sairaampaa edes olla ?

    • Anonyymi

      Willen munista ei muuten ole ollut tiedotusvälineissä mitään juttuja, ihmeellistä!

    • Anonyymi

      Se on se maine kun menee niiin ei hevillä palaa

      • Anonyymi

        Tai siis ei edes siinä vaiheessa enää niillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai siis ei edes siinä vaiheessa enää niillä.

        Menee ihan samaan sarjaan kuin nää kääpiö räppärit tai mitä näitä idoleita nyt nykyään onkaan olevinaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menee ihan samaan sarjaan kuin nää kääpiö räppärit tai mitä näitä idoleita nyt nykyään onkaan olevinaan

        Siksi naiset ei siis ole uskottavia missään kun ovat lähes kaikki kääpiöitä :D


    • Anonyymi

      Olen nyt 64 v. -70 luvulla ollessani 15-17 vuotinen olin suhteessa monen itseäni huomattavasti vanhemman naisen kanssa.Olin aktiivinen silloin,johtuneeko nuoresta iästä?
      Tapaukset eivät aiheuttaneet minulle mitään traumoja,.Nykyisin on menty liiallisuuksiin tässä ikäjutussa.
      Olisiko silloin pitänyt haastaa nuo naiset oikeuteen,ja yrittää niin saada heiltä korvauksia?Se olisi ollut hemmetin törkeä teko,jota olisin katunut loppuikäni.Olisin menettänyt myös jokaisen silloisen ystäväni,ja ennenkaikkea minulle olisi naurettu,turpiinkin olisi taatusti tullut,loppuikä olisi nynnyn maine ollut,voi hemmetti.
      naisista on jäänyt vain hyviä muistoja,lukuunottamatta seurustelusuhteessa olleita uskottomia jakorasioita.
      Ette ehkä tätä usko,mutta en ole milloinkaan pettänyt seurustelusuhteessa olevaa kumppaniani,joka oli tietysti nainen,
      Homoja en ole koskaan sietänyt,vaikken heitä vihaakaan.Edes jumalaton hallituksemme ei voi pakottaa hyväksymään perverssiä käytöstä
      .Nykyään tuntuu siltä,että heteroita syyllistetään siitä,että ovat terveen seksuaalisia,kirottujen politiikkojen syytä tämäkin.

      • Anonyymi

        Olitko myös elämässäsi rakennusmestari?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olitko myös elämässäsi rakennusmestari?

        Sekä entinen utin laskuvarjojääkäri?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekä entinen utin laskuvarjojääkäri?

        Jos niin koita piakkoin mennä puolustamaan meitä tulevia sukupolvia itärajalle varjosi kanssa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos niin koita piakkoin mennä puolustamaan meitä tulevia sukupolvia itärajalle varjosi kanssa?

        Ja muista ottaa tennismailasi myös mukaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja muista ottaa tennismailasi myös mukaan?

        Oliko se SKANSKA JOSSA AIKOINAAN UHOSIT VUOSIKYMMENIEN AJAN?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko se SKANSKA JOSSA AIKOINAAN UHOSIT VUOSIKYMMENIEN AJAN?

        Toivottavasti saat aikanaan ansiosi mukaan sekä tietysti myös ne kaikki sijoituskiinteistöt sekä toimitilat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti saat aikanaan ansiosi mukaan sekä tietysti myös ne kaikki sijoituskiinteistöt sekä toimitilat?

        Kun lähdön aika siulekin koittaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun lähdön aika siulekin koittaa?

        Ite oot aina pitänyt omaa imagoasi yllä lähinnä pelkkänä yhteiskunnan hyväntekijänä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ite oot aina pitänyt omaa imagoasi yllä lähinnä pelkkänä yhteiskunnan hyväntekijänä?

        Täytyy nyt ihan rehellisesti siultakin kysyä, että miten meni noin niin kuin omasta mielestäsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy nyt ihan rehellisesti siultakin kysyä, että miten meni noin niin kuin omasta mielestäsi?

        Vittu, että ihmiset osaavat olla nykymaailmassa itsekkäitä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olitko myös elämässäsi rakennusmestari?

        Miksi kysyit olinko rakennusmestari.Olen kyllä ollut myös rakennuksilla työssä elämäni aikana,olin myös pistomiehenä asfalttihommissa -79.Sillä ei viestini kanssa ole mitään tekemistä.:)Ammatiltani olen raudoittaja.


    • Anonyymi

      JOS tää Ryytmanni on okeasti ahdistellut/käyttänyt lapsia hyväkseen niin jonkinlainen tuomio paikallaan, JOS ei ole mitään pahaa tehnyt niin aika raju tuomio on jo annettu julkisuudessa? En oikeen paheksuttavana osaa pitää jos 25 vuotiaana on ollut kiinnostunut 17 vuotiaasta naisesta...olen minäkin seurustellut vakavasti niin 10 vuotta nuoremman kuin myös 19 vuotta vanhemman naisen kanssa...Isäni sanoi joskus aikanaan että pitäisi ottaa se tukki ensin omasta silmästä ennenkuin roskaa toisen silmästä kaivaa...tutkitaan ensin ja hutkitaan sitten jos on aihetta? Jos on käytökseltään muuten vaan törppö nin ei se oikeuta tuomioon...että hoidetaan vaan se oma pesä ensin kuntoon hyvät kansalaiset...

      • Anonyymi

        Kannattaa aina miettiä varmasti myös sitä missä asemassa itteään on täällä maailmassa edustamassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa aina miettiä varmasti myös sitä missä asemassa itteään on täällä maailmassa edustamassa?

        Ite en tässä tapauksessa pysty ryypylle elämässään antamaan minkäänlaisia sympatioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ite en tässä tapauksessa pysty ryypylle elämässään antamaan minkäänlaisia sympatioita.

        Ylipäätään kun ihminen alkaa elämässään jollakin tavalla yrittää selittämään omia tekojaan tai menneisyyttään ollaan useasti jo aika pahasti lopulta täysin väärillä poluilla?


      • Anonyymi

        Onneksi Pydmanne on tuomionsa saanut. Sitä ei mikään enään muuta. Kiitos


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi Pydmanne on tuomionsa saanut. Sitä ei mikään enään muuta. Kiitos

        Ei vielä, mutta kyllä kohta meetoohorot ja femakkotomittelija joutuu maksamaan Willelle korvaukset.


    • Anonyymi

      Missään sivistysmaassa, kuten Venäjällä tällainen ajojahti ja valehtelu ei tulisi koskaan kysymykseen.

      • Anonyymi

        Eiköhän "Ryyppy" ole elämässään jo yrittänyt noita omia suhdesekoilujaan ihan riittävästi yrittää omassa elämässään parhain päin EI JATKOON!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän "Ryyppy" ole elämässään jo yrittänyt noita omia suhdesekoilujaan ihan riittävästi yrittää omassa elämässään parhain päin EI JATKOON!

        Siis "Selittää"?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis "Selittää"?

        On muutenkin näin pienessä kanssa ihan naurettavaa, että edustajia istuu eduskunnassa 200 eiköhän ne tulisi selväksi 50-ihmiselläkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On muutenkin näin pienessä kanssa ihan naurettavaa, että edustajia istuu eduskunnassa 200 eiköhän ne tulisi selväksi 50-ihmiselläkin.

        Siis kansassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis kansassa

        Vituttaa, vaan se et jotkut menee vuosikymmeniksi tuollaisiin virkoihin loisimaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vituttaa, vaan se et jotkut menee vuosikymmeniksi tuollaisiin virkoihin loisimaan.

        Horoilu pitäisi kieltää kokonaan ja meetoohoroille ankarat rangaistukset!


    • Anonyymi

      Onko joku täällä nähnyt Willen munat?

      • Anonyymi

        Taisi olla neitojen mielestä ilmeisen haluttavat.


    • Anonyymi

      Poliitikot ihan pimeitä!

    • Anonyymi

      Olen ymmärtänyt ettei mitään uhreja ole ollutkaan. Puoluetoveri Mykkänen haluaa poliisitutkintaa kaverin vuosien takaisesta flirttailusta ihan poliittisten tarkoitusperiensä vuoksi. Mykkänen on itse nöyryyttänyt Suomen julkista hallintoa esiintymällä viihdeohjelman tähtenä ollesssaan parlamentin kansanedustajana samoin poliittisen hyödyn vuoksi eli julkisuuden tuoman kannatuksen. Mikäs viihdetaiteilija Mykkänen muka on. Rydmannin kannattaisikin vaihtaa puoluetta vaikkapa Persuihin. Parempaa seuraa sielläkin on. Yleisesti sanoen on kummallista että kansalaiset halutaan keskustelemaan yhden äijän naimapuuhista - eikä se ole ensimmäinen kerta. Vanhanen kunnostautui itse aikoinaan tavallaan samantyppisellä asialla vaikka nyt osallistuu keskusteluun eri asenteella. Ikillä ei ole väliä, sivulliset naiset tuhoavat asiamiehen asiallisuuden.

      • Anonyymi

        Juuri asenne ja ikä ratkaisevat eli millä asenteella lähestyy naisia ja minkä ikäisiä.
        Alaikäisistä näpit irti ja yrittämään asiallisesti onneansa täysi-ikäisten kanssa.

        Rydman jo toivotettukin oerdujen joukkoon, jossa Rydmanin häiriköinnin puolustajia varmasti riittänee ... ainakin törkeiden kommenttien ja kyseisen puolueen naisiin kohdistuvan vähättelyn perusteella.


    • Anonyymi

      Kokoomuksen miehet voisivat laittaa pystyyn kilpailun, kenellä on puolueen isoimmat munat. Luulisin Willen olevan kisassa vahvoilla.

      • Anonyymi

        Aivan.


    • Anonyymi

      nyky isille ja äideille,,,olkaa perhe, lapset tekee mitä haluaa..ei rydman tuolla netissä
      ole yksin..maailmamme ,mielemme,,menee väärään suuntaan ja sitä rienaaja
      juuri haluaa,,,mutta valo voittaa aina,,,aina,,

      • Anonyymi

        Mikä valo voittaa?
        Järjen valoko?
        Ei välttämättä järki päätä pakota vaan samaiset örvelöt örveltävät tyylillään, kunnes jäävät kiinni ja joutuvat vastuuseen teoistaan.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Wille vetoaa naisiin paitsi munillaan myös älykkyydellään.

    • Anonyymi

      Ilkka kanerva, toimi kankaanniemi. teuvo hakkarainen jne, jne.... onhan noita " tapauksia,, nyt vaan nostellaan tarinojntia yks puolisesti tunteella esiin, ettäsaadaan sosiaali pornoa roska väelle joilla itsellään on puurot ja vellit sekaisin..

      • Anonyymi

        Juuri näin.


    • Anonyymi

      Muistatteko "On pienellä miehellä suuret munat..." laulun?

      • Anonyymi

        Tänään kävin kaupassa ostamassa olutta ja jouduin sen jäljiltä 20-kertaa nousemaan omille jaloilleni sitä voi mielestän omassa elämässä kutsua jo todelliseksi yrittämiseksi


    • Anonyymi

      Kokkarit hirveen järkyttyneitä, että joutuivat julkisesti nostamaan salaillun Rydmanni-kissansa pöydälle.

      • Anonyymi

        Ei meetoohorot ketään järkytä, kaikkihan noiden rahastusyritykset tietää :D


    • Anonyymi

      Rydmanin toilailut alkavat muistuttaa demarien tapoja.

      • Anonyymi

        Ei demarit ole olleet rehellisiä kymmeniin vuosiin.


      • Anonyymi

        Rydmanni ihan ehta persumainen kokkari.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rydmanni ihan ehta persumainen kokkari.

        Willestä ei tule koskaan perussuvakkia :)


    • Anonyymi

      17-vuotiaat nuoret naiset eivät tänä päivänä välttämättä ole mitään viattomia lapsukaisia - eivät ainakaan ne, jotka parveilevat julkkisten ympärillä. Kupungeissa jengiydytään ja kerätään kaikenlaisia kokemuksia. Joissain asioissa kaupunkilaiset tytöt ja pojat ovat jopa kokeneempia kuin vanhempien sukupolvien aikuiset, semmoinen asia on vaikkapa huumeiden käyttö. Viinaakin on ihan varmasti kokeiltu ihan omin päin ilman vanhempien valvontaa. Silti - laki on laki ja sitä pitää kunnioittaa. Aikuisilla miehilläon myös aina vastuu kun nuoret tytöt kokeilevat ja asettuvat tyrkylle.

      Loanheitto poliittisten vastustajien elimoinoimiseksi on aina kuulunut politiikkaan. Nykypäivänä kohujen masinointi näyttää olevan entistä ammattimaisempaa ja siitä voi tulla todellinen rasite demokratialle. Uusi ilmiö on tämä #metoo juttu, jolla feministinaiset yrittävät normittaa miehet munattomiksi jotta pääsevät itse käyttämään valtaa. Politiikan naisittuminen etenee hurjaa vauhtia kun naisen valitseminen päättäjäksi on turvallisempaa kuin kohuille alttiimpien miesten.

      • Anonyymi

        Typerä naisten mollaaja näyttämässä aivottomuuttaan Suomessa.
        Perskokkareethan ovat ukkojen joukkoa, joista ainakin osa naisia alentavia ja jopa naisia vihaavia ja kateuksissaan ennen kaikkea päättävissä pesteissä olevia naisia.

        Ja nuo samaiset naisten haukkujat vielä viitsivätkin jatkuvasti valittaa ulkomaisten miesten käytöksestä.
        Hyhyhyhyh!


      • Anonyymi

        Kokoomus vahvasti miehien määräämä puolue.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokoomus vahvasti miehien määräämä puolue.

        Vihreät 95% akkojen tuhoama puolue, muissa puolueissa tuhot pienemmät, PS kaikkein pienimmät tuhot ja myös naiset fiksuja.


    • Anonyymi

      Briteissä Boris Johsonin oli erottava pääministeriydestään, kun nimitti poliittiseen virkaan naisten kaltoin kohtelijan, vaikka tiesi kyseisen äijän käyttäytymisen sikamaiseksi.

      • Anonyymi

        Niinpä, marinin oliis pitänyt erota aikoja sitten kun rötöstellyt paljon pahemmin kaikkea mahdollista, mutta siellä se vaan jatkaa tuhojen aiheuttamsta.


    • Anonyymi

      Wille Rydman on menettänyt kelpoisuutensa kansanedustajana.
      EI jatkoon!

      • Anonyymi

        Turha kauhistella, kun paskat on jo housussa. Siivottavaa riittää kokoomuksessakin.


      • Anonyymi

        Hahah, meetoohorojen valheilla ei kenekään kelpoisuus heikkene :D


    • Anonyymi

      Ei ole naisten kannalta yhdentekevää, millaiset munat Rydmanilla on. Poliittisesti se lienee samantekevää.

    • Anonyymi

      Kun mitään todeksi näytettyä rikostakaan ei ole kyetty esittään, on henkilö tuomittu ja häväisty julkisuudessa, erityisen halventavalla tavalla ja tarkoituksella tietensä tehtynä, törkeästi, joten rikosilmoituksen teko muotona, törkeä on oikea. ja tuomiot sen mukaisia, monikohan on valmis sijoittaan juristin palkioihin kymmeniä tuhansia joutuessaan vastamaan kirjoituksistaan. näissä jutuissa oiekeuden käynit kestävät vuosia ja joka oikeus asteen. eli todella kalliiksi on käyvä, jonnin joutva lässyttäminen.

      • Anonyymi

        Kommentoidaan HS:n julkaiseman artikkelin pohjalta.

        Jokohan se Ryyti on tehnyt poliisille sen rikosilmoituksensa Helsingin Sanomien kyseisestä kirjoituksesta?


    • Anonyymi

      uhrien tunteet ovat vääriä.. ja Rydman puhuu vain omista tunteista tai siitä miltä hänestä on tuntunut HS:n jutun jälkeen

      • Anonyymi

        Kenenkään TUNTEET EIVÄT OLE VÄÄRIÄ!


    • Anonyymi

      Todella hyvä, että Rydmanin tyttöihin ja nuoriin naisiin kohdistuva häiritsevä käytös viimeinkin katkaisi vaietun kamelin selän.
      Jospa tästä päästäisiin naisten kohtelussa korrektiuteen ja naisten hyväksi käyttö tulisi oikeasti tiukemmin sanktioitavaksi.

      • Anonyymi

        Todella hyvä, että meetoohorojen Rydmaniin ja muihin miehiin kohdistuva häiritsevä käytös viimeinkin katkaisi vaietun kamelin selän.
        Jospa tästä päästäisiin miesten kohtelussa korrektiuteen ja miesten hyväksikäyttö tulisi oikeasti tiukemmin sanktioitavaksi.


    • Anonyymi

      Joo toivotaan, että kaikenlainen häirintä pääsisi vihdoinkin vähenemään ja kovimmatkin seuran kipeät alkaisivat ymmärtämään, mikä on soveliasta ja mikä mikä ei.

    • Anonyymi

      Rytman ei saa yhtään säälipistettä, vaikka kuinka uhriutuisi. Kansanedustajalla on oltava älliä päässä ketä lähestyy ja millä tavalla.

      • Anonyymi

        Kansanedustajana Rydmanilta odotetaan vastuuta tekemisissään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kansanedustajana Rydmanilta odotetaan vastuuta tekemisissään.

        Ei syyttömän tarvitsekaan uhriutua, mutta meetoohoroilta ei todellakaan kukaan odota vstuullisuutta :D


    • Anonyymi

      HS ja YLE ovat vihervasemistolaisia roskamedioita. Pitää olla sairas, jos niiden juttuja lukee.

      • Anonyymi

        Ja suosittelisit varmaankin mv-lehteä, perussuomalainen-lehteä, Suomen Uutisia ja Partisaania!?!

        Kiitos, mutta haluan kuitenkin lukea ennen kaikkea Ylen uutisia ja kakkosena Helsingin Sanomia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja suosittelisit varmaankin mv-lehteä, perussuomalainen-lehteä, Suomen Uutisia ja Partisaania!?!

        Kiitos, mutta haluan kuitenkin lukea ennen kaikkea Ylen uutisia ja kakkosena Helsingin Sanomia.

        Ei taida Meidän Venäjää lukea kuin suvakkivasurit, tehän sitä kommentoittekin jatlkuvasti :D

        Hyysäri Sanomanne taitaa olla enemmän kallellaan islamiin ja haaveilee kalifaastista, hyvinhän teillä on väestönvaihto käynnissä :D


    • Anonyymi

      Mites se HS on nyt yhtäkkiä muuttunut kokoomuslaisesta vihervasemmistolaiseksi?

      • Anonyymi

        Ei olis saanu kirjoittaa Kokoomuksen piilotellusta salaisuudesta nimeltä Rydman.


      • Anonyymi

        Lue HS:ia, niin huomaat, että mihin on kallellaan ja samoin Yle on kallellaan pahasti. Ja saahan sitä ollakin, mutta lukijan kannattaa ymmärtää tämä. Aika hirveää, jos ei edes ymmärrä altistuneensa propagandalle.


    • Anonyymi

      Poliisi ei tutki vahingollista muista ihmisistä valehtelua, poliisin mukaan valehtelu eli herjaus eli kunnianloukkaus on yksityisoikeudellinen asia, ja poliisin mukaan ihmisen herjaaminen valehtelulla pitäisi tehdä luvalliseksi.

      Tälläinen, suoraan sanottuna häiriintynyt, "poliisi" meillä on.
      Nyt olisi Suomen kansan aika vaihtaa päättäjänsä, ja rikollinen poliisiorganisaatio. Muuten meillä on kohta käynnissä Suomessa kaikkien sota kaikkia vastaan.

    • Anonyymi

      Jos oot vaikka hoitaja, terveydenhuollossa, ei kukaan paru jos teet hoitovirheen. Rydman teki ilmeisesti panomiesvirheen. Tyypillistä kaikki tekee virheitä. Mutta numerofiksaatioisille tämä ei käy. Ihan sama jos olit 16 tai 15 se on ihan yksi lysti eläinmaailmassakin kuka pani ketä 14, 15, 16 vuotiaana gorillahäkissä. Eikä niidenkää pitäs olla häkiss mut ihmiselukka lisääntyy pärähdyttäväll intensiteetil. Eikä täsä viel kaik. Tul tänä ostama nakki risma on hyvä ale ja varma lähte hyllyst. Eiku kääny säki vegaaniks ja homma mukaas tämmöne vegelihapiirak kyl se sulleki käy.
      t. kauppias, vesa, eiku esa

      • Anonyymi

        Hoitovirheistä tehdään muuten nykyään valitukset aika nopeasti ja niin pitää tehdäkin.
        Rydmanin häiriköintiä salattiin vuosiksudet kokoomuksessa.
        Häpeällistä touhua Rydmanilta, mutta yhtä häpeällistä kokoomuksen tarkoin vsrjeltu salailu.
        Sitten ollaan ihan hirveän järkyttyneitä!


      • Anonyymi

        Kansanedustajan ala-ikäisten viinan voimalla vonkaaminen kertookin kyseisen kansanedustajan toiminnasta muutekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kansanedustajan ala-ikäisten viinan voimalla vonkaaminen kertookin kyseisen kansanedustajan toiminnasta muutekin.

        Onneksi 14v tyrkyllä ei ole enää mitään asiaa politiikkaan :D


    • Anonyymi

      Rydis on eduskunnan kovin panomies, nyt kun Ike on poissa ja muut pukit (Teukka, Toimi jne.) ovat hiljentäneet tahtia.

      • Anonyymi

        Eikö pieni mies saa täysi-ikäistä naisseuraa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö pieni mies saa täysi-ikäistä naisseuraa?

        Eikös se horo amanta ole jo yli 30v, 14v tyrkky ei tainnut kelvata kenellekään :D


    • Anonyymi

      Laulu Villelle:
      Ville poika mättähältä mättähälle käy
      ja pikkujalka pilkahtaa
      hän huoletonna lauleleepi vaaraa kun ei näy
      mut kohta hukka haukahtaa
      {HS:] Ho houku hauku houku hauku
      nyt mä pistän sut kusehen
      ko kompi kampi kompi kampi
      armoa tunne mä en.

      • Anonyymi

        Ihana biisi..🥰


      • Anonyymi

        no ne Rydmanin rikosilmoitukset hesaria vastaan ei johda mihinkään. Tyhmä pikku pedarimme kuvittelee että pystyy taas uudestaan käsittelemään poliiseja kuten teki aikoinaan näissä ahdistelujutuissa jotta poliisi painoi ne villaisella.


      • Anonyymi

        Pian ovat meetoohorot ja femakkotoimittelija tosiaan korviaan myöten kusessa :D


    • Anonyymi

      Ns, uhreilla ei varmastikkaan ollut ongelmia tilanteista . Jälkikäteen vai julkisuushakuista median suhteen .

    • Anonyymi

      Olisi kiinnostavaa tietää, miten Wille huoltaa muniaan.

      • Anonyymi

        Varmaankin huljuttelee lämpimässä vedessä päivittäin ja rasvailee niitä aamuin illoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaankin huljuttelee lämpimässä vedessä päivittäin ja rasvailee niitä aamuin illoin.

        Heh joo.


      • Anonyymi

        Mitä munia? närhen munat joilla ei tyydyty kuin 13 vuotias takapillu teini


    • Anonyymi

      Rydmania ei syytetä mistään. Poliisi totesi rikkeiden vanhentuneen ja mitään vakavia rikoksia ei ole tapahtunut. Mutta koska puhutaan ala ikäisistä on käytös huolestuttavampaa, moitittavuuden lisäksi. Nyt Rydman on sitten valmis kieltämään tapahtuneet ja haastamaan poliisin kuulustelemia oikeuteen, vaikka mitään rikosta ei ole tapahtunut, kertoivat vain kokemuksistaan. Rydman ei vain voi hyväksyä henkilöönsä kohdistuvaa arvostelua.

      • Anonyymi

        Yhden poliisin "toteaminen" on aika noloa kun uusia juttuja on edessä kymmenen ja takana laki joka vaatii asiassa poliisilta prosessoinnin. Murkkiksella ja jatkoajalta löysin heti ainakin 16 eri tyttösen kertomuksen tämän Rydmanin uhrina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhden poliisin "toteaminen" on aika noloa kun uusia juttuja on edessä kymmenen ja takana laki joka vaatii asiassa poliisilta prosessoinnin. Murkkiksella ja jatkoajalta löysin heti ainakin 16 eri tyttösen kertomuksen tämän Rydmanin uhrina.

        Oletpa ollut ahkerana meetootrolli :D


      • Anonyymi

        On todellakin huolestuttavaa kun yh-äiskät antaa pentujensa olla yökaudet missä tahansa ja hommaavat juomatkin että pysyisivät poissa kotoa.


    • Anonyymi

      Kun tarkastelee Hesarin toimittajakuntaa niin päivänselvää on, että he ovat sangen huolestuneita, kun Kokoomus on edennyt gallupista toiseen kärkisijalla. Siksi tämä juttu on kaivettu esiin, että saadaan jotain kättä pidempää, millä siihen suosioon oletetaan pystyä vaikuttamaan. Alkusysäyksen tämä on voinut hyvinkin saada puolueen ulkopuolelta, kuitenkin entisiltä vaikuttajilta.

    • Anonyymi

      Mitä väliä sillä on muille miten Rydis muniaan hoitelee. Varmaan tekee alapesun suihkussa/saunassa kuten muutkin miehet. Mutta ketä kiinnostaa!?

    • Anonyymi

      Sanoman hallituksen suomalaisjäsenistä Herlinin ja Ihamuotilan voisi ihan historiallisista syistä kuvitella olevan Keskustan kannattajia. Siksi vaalien lähestyessä hallituksessa tuskin pahoitellaan, että vihervasemmistolaisilla miehitetty toimitus ruoskii kaikilla tavoin Kokoomusta. Ilkka Suominen sanoi kerran, että politiikka on kestävyyslaji ja uskon, että tämänkin hyökkäyksen Kokoomus kestää.

    • Anonyymi

      Jotain erityistä Willen munista täytyy olla, koska eihän ukko muuten mikään seksiobjekti ole.

      • Anonyymi

        Tuossa juuri vastaus tähän kiperään kysymykseen. Rydmanilla on niin pieni mulkku joka riittää pelkästään 13 vuotiaitten kiltsien tyydyttämiseen. Siksi hän harrastaa sakkolihaa koska aikuiset naiset nauravat hänelle että ei edes huulia syvemmälle yltänyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa juuri vastaus tähän kiperään kysymykseen. Rydmanilla on niin pieni mulkku joka riittää pelkästään 13 vuotiaitten kiltsien tyydyttämiseen. Siksi hän harrastaa sakkolihaa koska aikuiset naiset nauravat hänelle että ei edes huulia syvemmälle yltänyt

        Ei amantan römpä ole ollut pieni pitkiin aikoihin ja eiköhän 14v tyrkkyhorokin ole sinne mitä tahansa työntänyt vaikkei Willeä onnistunutkaan saamaan huijattua.


    • Anonyymi

      Luulen, että Rydiksellä on pikemminkin valtavan suuret.

      • Anonyymi

        Ainoastaan valtavan suuret luulot itsestään eikä muuta.


    • Anonyymi

      Miksi pitäisi? Tottakai ottaa päähän, kun jäi kiinni. Niin jokaista ottaisi. On ainakin rehellinen lausunnoissaan.

      • Anonyymi

        Ihna varmnasti meetohoroja ja femakkotoimittelijaa harmittaa kun jäivät kiinni valheistaan ja kohta tulee tuomiokin :D


    • Anonyymi

      Mitä WR on edes tehnyt aikuisena miehenä jossain teinien 18-vuotissynttäreillä, jossa on pääasiassa 17/18-vuotiaita? Saati sitten vienyt jotain 14-vuotiasta TET-harkkaria illallisille. Kaikki ei ole hyvin jos ajattelee että tuo on ok.

      • Anonyymi

        Ei yh-äiskiä kiinnosta missä pennut yönsä horoilee ja ryyppää, hankkivat juomatkin kun lupaavat pysyä poissa että äiskä saa rauhassa rahastaa asiakkaita.


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 230 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1545
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1315
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1112
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1045
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    9. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    Aihe