60 v. nuorekkaalle mummolle pari

Anonyymi

heitin äsken entisen ukon pellolle kun ei viihtynyt enää seurassani enkä minä sen. nyt olis isännän paikka vapaana maaseudulla asuvalla eläinrakkaalla naisella. jos rakastat eläimiä ja minua, niin laitappa viestiä. olen muodokas en laiha. jos tykkäät, niin paikka olis sinun. olen koti-ihminen, en matkustele. jos sinäkin viihdyt kotona ihanassa maalaismaisemassa niin kirjoita. ja odottaisin sulta myös remonttitaitoja. laitan sulle ihanat ruuat.

52

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ei taida olla vapaana n.60v . maallaviihtyviä uroksia. en tykkää metsästäjistä. eläintensuojelu on mulle tärkeä asia. jos itelläs koira tms. niin tänne sopii. kissakin. en pidä deittisovelluksista enkä käy tansseissa. teen käsitöitä ja laitan hyvää ruokaa. jos kiinnostaa, niin laita viestiä. jos viihdyt maalla...

    • Anonyymi

      Se yksi maamies rakasti eläimiä niin että pääsi lehtiin. Toinen osapuoli, 250-kiloinen karju, oli viikon ajan julkkis.

    • Anonyymi

      Pujottelija ottaa pian yhteyttä.

      • Anonyymi

        Puimurissa on kampipuhelin.


    • Anonyymi

      Voisiko olla niin, että maalla nainen mummoutuu nopeammin?
      Kuusikymppinen urbaani nainen on trendikäs, elämyksiä hakeva ja sopivasti seksiä tihkuva.

      -mies, joka kalastettiin verkkosukilla

      • Toisaalta taas maalla asuva pysyy toimintakuntoisena todennäköisesti pidempään, kun tarttee ylläpitää tiluksia. Harvemmin niitä talonmies tai huoltoyhtiö ylläpitää ja hoitelee maaseudulla, vaan talon asukkaat itse.

        Tulee hyötyliikuntaa, kun tekee pihatyöt, remontoi nurkat ja pilkkoo halot. Vanhin sukulaiseni asui yksin talossa, jonka ostin perikunnaltaan aikoinaan, hän oli 103-vuotias kuollessaan. Ja palvelutaloon joutui 96-vuotiaana kaaduttuaan polkupyörällään ojaan väistäessään kuorma-autoa. Siihen asti hän puuhasi ittekseen omakotiasujana ja pyöräili kauppaan.


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Toisaalta taas maalla asuva pysyy toimintakuntoisena todennäköisesti pidempään, kun tarttee ylläpitää tiluksia. Harvemmin niitä talonmies tai huoltoyhtiö ylläpitää ja hoitelee maaseudulla, vaan talon asukkaat itse.

        Tulee hyötyliikuntaa, kun tekee pihatyöt, remontoi nurkat ja pilkkoo halot. Vanhin sukulaiseni asui yksin talossa, jonka ostin perikunnaltaan aikoinaan, hän oli 103-vuotias kuollessaan. Ja palvelutaloon joutui 96-vuotiaana kaaduttuaan polkupyörällään ojaan väistäessään kuorma-autoa. Siihen asti hän puuhasi ittekseen omakotiasujana ja pyöräili kauppaan.

        Nainen yllättäin.


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Toisaalta taas maalla asuva pysyy toimintakuntoisena todennäköisesti pidempään, kun tarttee ylläpitää tiluksia. Harvemmin niitä talonmies tai huoltoyhtiö ylläpitää ja hoitelee maaseudulla, vaan talon asukkaat itse.

        Tulee hyötyliikuntaa, kun tekee pihatyöt, remontoi nurkat ja pilkkoo halot. Vanhin sukulaiseni asui yksin talossa, jonka ostin perikunnaltaan aikoinaan, hän oli 103-vuotias kuollessaan. Ja palvelutaloon joutui 96-vuotiaana kaaduttuaan polkupyörällään ojaan väistäessään kuorma-autoa. Siihen asti hän puuhasi ittekseen omakotiasujana ja pyöräili kauppaan.

        Muuten hyvä, mutta mututuntumasi menee metsään. Tutkimuksissa maaseudulla asuu lihavammat ihmiset, jotka muuttuvat työkyvyttömäksi aiemmin kuin kaupungissa. Pätee myös ikävakioituna.


      • Yogamies kirjoitti:

        Muuten hyvä, mutta mututuntumasi menee metsään. Tutkimuksissa maaseudulla asuu lihavammat ihmiset, jotka muuttuvat työkyvyttömäksi aiemmin kuin kaupungissa. Pätee myös ikävakioituna.

        Okei. No onneksi totesin todennäköisesti. :)


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Okei. No onneksi totesin todennäköisesti. :)

        Meillä on sitten mainiot geenit, kun kaikki on eläneet maalla elämänsä tappiin asti, eikä kukaan ole kuollut ennen 75 ikävuotta.


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Meillä on sitten mainiot geenit, kun kaikki on eläneet maalla elämänsä tappiin asti, eikä kukaan ole kuollut ennen 75 ikävuotta.

        Eikä ole ostanut apua kiinteistönsä ylläpitoon. Vaan tehnyt itse kaiken perheineen.


      • Anonyymi

        Vähän pakko. Sosiaaliset syyt. Jos täällä meikkaat ja pukeudut naisellisesti, olet hirveä uhka muille naisille. Minä en tuohon alistunut.


      • Anonyymi
        Yogamies kirjoitti:

        Muuten hyvä, mutta mututuntumasi menee metsään. Tutkimuksissa maaseudulla asuu lihavammat ihmiset, jotka muuttuvat työkyvyttömäksi aiemmin kuin kaupungissa. Pätee myös ikävakioituna.

        Mikä tutkimus?


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Meillä on sitten mainiot geenit, kun kaikki on eläneet maalla elämänsä tappiin asti, eikä kukaan ole kuollut ennen 75 ikävuotta.

        Ei tässä oikeastaan puhuttu eliniästä vaan mummoutumisesta.
        Tähän lifestyleen kuuluu pukeutuminen maalaisromantiikan hengessä 1800-luvun tyyliin.
        Siveyssyistä hameen alla on kuitenkin modernit mummokalsarit.

        -mies, joka kalastettiin verkkosukilla


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Toisaalta taas maalla asuva pysyy toimintakuntoisena todennäköisesti pidempään, kun tarttee ylläpitää tiluksia. Harvemmin niitä talonmies tai huoltoyhtiö ylläpitää ja hoitelee maaseudulla, vaan talon asukkaat itse.

        Tulee hyötyliikuntaa, kun tekee pihatyöt, remontoi nurkat ja pilkkoo halot. Vanhin sukulaiseni asui yksin talossa, jonka ostin perikunnaltaan aikoinaan, hän oli 103-vuotias kuollessaan. Ja palvelutaloon joutui 96-vuotiaana kaaduttuaan polkupyörällään ojaan väistäessään kuorma-autoa. Siihen asti hän puuhasi ittekseen omakotiasujana ja pyöräili kauppaan.

        PALSTANVALTAAJA: "Toisaalta taas maalla asuva pysyy toimintakuntoisena todennäköisesti pidempään, kun tarttee ylläpitää tiluksia. Harvemmin niitä talonmies tai huoltoyhtiö ylläpitää ja hoitelee maaseudulla, vaan talon asukkaat itse.

        Tulee hyötyliikuntaa, kun tekee pihatyöt, remontoi nurkat ja pilkkoo halot. Vanhin sukulaiseni asui yksin talossa, jonka ostin perikunnaltaan aikoinaan, hän oli 103-vuotias kuollessaan. Ja palvelutaloon joutui 96-vuotiaana kaaduttuaan polkupyörällään ojaan väistäessään kuorma-autoa. Siihen asti hän puuhasi ittekseen omakotiasujana ja pyöräili kauppaan."

        Tuopa oli mielenkiintoinen tarina. Kiitos siitä. Faijani on nyt 83-vuotias ja eleilee omakotitalossa kaupungissa. Tuo antoi toivoa, että kenties hänkin pystyy eleilemään kotonaan vielä pitkään! :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei tässä oikeastaan puhuttu eliniästä vaan mummoutumisesta.
        Tähän lifestyleen kuuluu pukeutuminen maalaisromantiikan hengessä 1800-luvun tyyliin.
        Siveyssyistä hameen alla on kuitenkin modernit mummokalsarit.

        -mies, joka kalastettiin verkkosukilla

        Heh, okei. :)

        T. Miestenvaatteisiin pukeutuja maalainen


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikä tutkimus?

        Algoritmi epäili minua botiksi kun yritin laittaa linkin.

        "Alueellinen terveys- ja hyvinvointitutkimus
        Vuosina 2013–2014 tutkittava
        150 000 suomalaisen otos muodostuu kahdeksasta noin kolmen kuukauden välein poimittavasta kansallisesti edustavasta
        osasta, joista kukin koostuu
        noin 19 000 tutkittavasta. Tämä
        jatkuva tiedonkeruu mahdollistaa päätösten vaikuttavuuden
        seurannan kansallisella ja aluetasola. Alueilla on mahdollisuus
        täydentää omia otoksiaan tarpeidensa mukaan.
        ATH:ssa tutkitaan suomalaista
        aikuisväestöä 20 ikävuodesta
        ylöspäin. 75 vuotta täyttäneitä
        poimitaan kaksinkertainen
        osuus, jotta iäkkäistäkin saadaan luotettavat tiedot.
        Lisää tietoa:
        www.thl.fi/ath"


      • Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:

        PALSTANVALTAAJA: "Toisaalta taas maalla asuva pysyy toimintakuntoisena todennäköisesti pidempään, kun tarttee ylläpitää tiluksia. Harvemmin niitä talonmies tai huoltoyhtiö ylläpitää ja hoitelee maaseudulla, vaan talon asukkaat itse.

        Tulee hyötyliikuntaa, kun tekee pihatyöt, remontoi nurkat ja pilkkoo halot. Vanhin sukulaiseni asui yksin talossa, jonka ostin perikunnaltaan aikoinaan, hän oli 103-vuotias kuollessaan. Ja palvelutaloon joutui 96-vuotiaana kaaduttuaan polkupyörällään ojaan väistäessään kuorma-autoa. Siihen asti hän puuhasi ittekseen omakotiasujana ja pyöräili kauppaan."

        Tuopa oli mielenkiintoinen tarina. Kiitos siitä. Faijani on nyt 83-vuotias ja eleilee omakotitalossa kaupungissa. Tuo antoi toivoa, että kenties hänkin pystyy eleilemään kotonaan vielä pitkään! :)

        Kyllähän arjessa kiinni oysyminen pitää ihmistä toiminnassa ja sitä myöten kunnossa. Pahinta on kun palvellaan piloille. Eikä itte viitti mitään tehdä. :)


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Kyllähän arjessa kiinni oysyminen pitää ihmistä toiminnassa ja sitä myöten kunnossa. Pahinta on kun palvellaan piloille. Eikä itte viitti mitään tehdä. :)

        En tiedä oisinko itsekkään näin liikkuva, jos asuisin kaupungissa enkä joutuis tekee kun huushollin siivouksen ja pyykit. Tuskin enää liikkusin yhtä ketterästi.


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Kyllähän arjessa kiinni oysyminen pitää ihmistä toiminnassa ja sitä myöten kunnossa. Pahinta on kun palvellaan piloille. Eikä itte viitti mitään tehdä. :)

        Joo, kyllä se faija yksikseen eleli yli viikon, kun minä olin Joensuussa ja Helsingissä. Toimintakyky on, mutta minä teen paljolti omakotitalon askareet hänen puolestaan pihalla. Kaikkea hän ei enää pysty tekemään vaan minä olen jonkinlainen talonmies.

        Hyvää päivänjatkoa, sillä häivyn muutamaksi tunniksi pois täältä netistä. Kiitos vielä kerran kivasta tarinasta toimintakykyisestä vanhuksesta! :)


      • Anonyymi

        Hauska hyvä aloitus tuskin 0v. ylikin mummoutu maalla? Katsopaas kuin viretä naisia yli 60 varmasti 80v asti.Talinan laivat risteilee rtkipäiväivät talina .Kaunita eläviä ja hyvin pukeutuneita.Toisin kuin esim.minä ja ysäväni yli 60v. Kun halvalla des takasi talina käydään.Eikä ole paljoa varaa ruoka laivalta ostaa,saatika kampaajat ymm.Ihan torin sivussa on pieni ruokala jossa varaa nakit ja raskalaiset.


      • Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:

        Joo, kyllä se faija yksikseen eleli yli viikon, kun minä olin Joensuussa ja Helsingissä. Toimintakyky on, mutta minä teen paljolti omakotitalon askareet hänen puolestaan pihalla. Kaikkea hän ei enää pysty tekemään vaan minä olen jonkinlainen talonmies.

        Hyvää päivänjatkoa, sillä häivyn muutamaksi tunniksi pois täältä netistä. Kiitos vielä kerran kivasta tarinasta toimintakykyisestä vanhuksesta! :)

        Kiva kun voit auttaa isääsi. :)

        Päivänjatkoja!


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Okei. No onneksi totesin todennäköisesti. :)

        Jonkun kymmenvuotiaan kuva, miten kehtaat?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jonkun kymmenvuotiaan kuva, miten kehtaat?

        Missä? :)


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Missä? :)

        Olen kylläkin tuossa kuvassa jo 44-vuotias, en enää 10. :D


      • Anonyymi
        Yogamies kirjoitti:

        Algoritmi epäili minua botiksi kun yritin laittaa linkin.

        "Alueellinen terveys- ja hyvinvointitutkimus
        Vuosina 2013–2014 tutkittava
        150 000 suomalaisen otos muodostuu kahdeksasta noin kolmen kuukauden välein poimittavasta kansallisesti edustavasta
        osasta, joista kukin koostuu
        noin 19 000 tutkittavasta. Tämä
        jatkuva tiedonkeruu mahdollistaa päätösten vaikuttavuuden
        seurannan kansallisella ja aluetasola. Alueilla on mahdollisuus
        täydentää omia otoksiaan tarpeidensa mukaan.
        ATH:ssa tutkitaan suomalaista
        aikuisväestöä 20 ikävuodesta
        ylöspäin. 75 vuotta täyttäneitä
        poimitaan kaksinkertainen
        osuus, jotta iäkkäistäkin saadaan luotettavat tiedot.
        Lisää tietoa:
        www.thl.fi/ath"

        Onko tuolla tosiaan vertailua kaupungissa tai maaseudulla asujista?


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Olen kylläkin tuossa kuvassa jo 44-vuotias, en enää 10. :D

        Juhlitkos tulevaa ragnarökiä tyylinmuutoksella 😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juhlitkos tulevaa ragnarökiä tyylinmuutoksella 😁

        Ei kai nyt mitään ragnarökiä ole tulossa... Huvikseen vaan nunnatutti ja päätin näyttää nunnalta. :)

        Seuraavaksi siinä voi olla vaikka mummo!


      • Anonyymi
        Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:

        PALSTANVALTAAJA: "Toisaalta taas maalla asuva pysyy toimintakuntoisena todennäköisesti pidempään, kun tarttee ylläpitää tiluksia. Harvemmin niitä talonmies tai huoltoyhtiö ylläpitää ja hoitelee maaseudulla, vaan talon asukkaat itse.

        Tulee hyötyliikuntaa, kun tekee pihatyöt, remontoi nurkat ja pilkkoo halot. Vanhin sukulaiseni asui yksin talossa, jonka ostin perikunnaltaan aikoinaan, hän oli 103-vuotias kuollessaan. Ja palvelutaloon joutui 96-vuotiaana kaaduttuaan polkupyörällään ojaan väistäessään kuorma-autoa. Siihen asti hän puuhasi ittekseen omakotiasujana ja pyöräili kauppaan."

        Tuopa oli mielenkiintoinen tarina. Kiitos siitä. Faijani on nyt 83-vuotias ja eleilee omakotitalossa kaupungissa. Tuo antoi toivoa, että kenties hänkin pystyy eleilemään kotonaan vielä pitkään! :)

        Minun muistisairas äitini pääsi hoitokotiin 93-vuotiaana omakotitalosta. Jos kuule sairautta mitä tulee ja etenkin muistissa, niin aika kamalaa on, ettei pääse hoitokotiin ennen kuin alkaa tapahtua, eli kaatuilemaan.


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Ei kai nyt mitään ragnarökiä ole tulossa... Huvikseen vaan nunnatutti ja päätin näyttää nunnalta. :)

        Seuraavaksi siinä voi olla vaikka mummo!

        Itselle tuli kyllä ekana tuosta kuvastani mieleen joku vanhanajan elokuvahahmo. Nainen kohtalookkassa vaunukyydissä katsoo ikkunasta metsikköön(puiden heijastumat liitin kuvaan) josta tulee kohtalo...


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Olen kylläkin tuossa kuvassa jo 44-vuotias, en enää 10. :D

        Nyt on vähemmän lapsekas lärvi?


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Nyt on vähemmän lapsekas lärvi?

        Goottityttö vuosilta. :'D


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Ei kai nyt mitään ragnarökiä ole tulossa... Huvikseen vaan nunnatutti ja päätin näyttää nunnalta. :)

        Seuraavaksi siinä voi olla vaikka mummo!

        Niin noh, linkit profiilissä olivat aika viikinkipainotteisia


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin noh, linkit profiilissä olivat aika viikinkipainotteisia

        Juu, sattuneesta syystä. Taidan olla vähän hurahtanut viikinkien kulttuuriin ja historiaan. :)

        Nään uniakin hurjista taisteluista ja seikkailuista, välillä niin todentuntuisia, että tunnen veden kylmyyden ihollani tai veren lämmön. Kuulen metallin iskeytyvän metalliin, välillä puuhun. Ääni on erilainen ja maasta nousee maan haju, kun useat jalkaparit kulkee siinä taistelun tohinassa.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maaseudulla asuu lihavampia ja sairaampia, mutta onnellisempia ihmisiä.

        https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000847995.html

        "Tutkimus päättelee myös, että lihavuudella ja niukalla kasvisten käytöllä on yhteys toisiinsa asuinpaikasta riippumatta. Maaseudulla ylipainoisten ja kasviksia vieroksuvien osuus on kuitenkin suurempi kuin kaupungeissa."

        Miksi maaseudulla vieroksutaan kasvisten syöntiä? Sieltähän ne kasvikset tuleekin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko tuolla tosiaan vertailua kaupungissa tai maaseudulla asujista?

        Kyllä on. Minä luin tutkimuksesta tehdyn tiivistelmän nimellä: Terveyden ja hyvinvoinnin erot maalla ja kaupungissa
        vuonna 2013 – ATH-tutkimuksen tuloksia uuden kaupunkimaaseutu-luokituksen mukaan


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Aika usein ikäisesi maalla asuva mies on varsin pinttynyt poikamies, kenties vähän viinaan menevä. Oletko facebookissa? Kannattaa ainakin mennä siellä oleviin paikkakunnan ryhmiin, ja sivulauseessa päivitellä yksinäisyyttä. Älä kysele remonttitaitojen perään. Ei kukaan työleirille halua.

    • Anonyymi

      Jaa, 60v ja nuorekas ei kyllä sovi samaan lauseeseen, pahoittelen…huoh!

      • Anonyymi

        tuohan on yksin sinun ongelmasi, kun et saa sopimaan.


    • Anonyymi

      Amoremi.ee pitää selata alas asti ja sieltä Soomes. Moni osaa Suomea

    • Anonyymi

      minulla oli hampaassa siiis todella kova kipu ja röntgernit hamaista, muutta, sitten ain vielä apteekkarilta suuren paketin kipulääkkeitäkin, jne

    • Anonyymi

      Olisin aika kelpo yksilö. Olen melkein 60. Rakastan sinua ja eläimiä. Koti on minun suosikki paikka olla ja oma sänky on paras. Saan aikani kulumaan ulkona ja sisällä. Yksin ja yhdessä. Olen monitaitoinen eli remonttitaidotkin löytyvät. Ruuat otan mielelläni vastaan, osaan minä senkin mutta se ei ole minun suosikki juttu. Tuon sinulle kyllä kasvimaalta kasvikset.

      • Anonyymi

        Match made in heaven!


      • Anonyymi

        Match made in heaven!


      • Anonyymi

        Yes it is! Heaven wants this match to happen!


    • Anonyymi

      Ota kaks kolmekymppistä niin on luvut tasan.

    • Anonyymi

      en pidä itseäni lainkaan mummomaisena
      höpö hopö puhetta, 🤩

    • Anonyymi

      Tuskin kuka haluaa mitää pyöreetä 60v mummoa btw tää ei oo mikään deittipaikka. Mee sinne tinderii ettimää 30v miehiä.

      • Anonyymi

        Ei tinder ole niinkään tuon ikäisten paikka. Kaikki voivat etsiä seuraa kaikkialta.


    • Anonyymi

      Olet hyumalassa mene nukkumaan nainen voi sanoa.

      -nurwbjöa urawkköbu jyb kööjöwu kun lääkäri kysyi etttä minkälainen puudutusaine sinulle toimii, kun morfiini ei toimi minulle niin kokaiinia, perokaiinia :D

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1888
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      1874
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1620
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1442
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe