Kuuntelin kannanoton pääministeristä

Anonyymi

Panee miettimään.
Tässä Ilkka Vakkurin lyhenteestä:

"Sanna Marinin toiminnassa on monia todella outoja piirteitä: 1) Miksi Sanna ei ole pienen lapsensa kanssa joka tarvitsee äidin rakkautta edes viikonloppuna, kun kerran on viikolla töissä? 2) Miksi Sannan aviomies sallii tällaisen bilettämisen toisten miesten seurassa ilman että aviomies on paikalla? Onko kyse jokin avoinsuhde vai mikä? 3) Eikö aviomies, valtioneuvoston turvallisuuspäällikkö jne ole ollenkaan huolissaan Sannan turvallisuudesta? Entä jos joku haluaa tehdä terroriteon Sannaa kohtaan tai joku haluaisi tehdä muuta pahaa Sannalle? 4) Miten lopetetaan Sannan ympärille jo muodostunut sairas kultti? 5) Sanna näyttää nauttivan epäsovinnaisesta käytöksestä ja jopa voimaantuvan siitä. Se johtaa helposti tietoiseen tilanteen jatkumiseen yhä sopimattomampana käytöksenä. 6) Sanna ei näytä myöntävän virheitään, vastuuttomattomuuttaan jne. Siksi hän on vaarallinen sekä itselleen että muille ollessaan valta-asemassa. 7) Käyttääkö Sanna valta-asemaansa ihmisten manipulointiin ja hyväksikäyttöön? 8) Sanna tarvitsisi terveet rajat kuten teini-ikäiset lapset usein tarvitsevat, terapiaa ja muuta apua. Listaa joisi jatkaa hyvinkin pitkälle. Joka tapauksessa koko asiassa on jotakin sairasta ja perverssiä narsismia ja toisista ihmisisiä kohtaan välinpitämättömyyttä niin tunne kuin toiminnan tasolla".

https://www.youtube.com/watch?v=TEzCYonr0TY

Ehkä kannattaisi miettiä tätä kaikkea pienen lapsensa kannalta? Minkälainen malli?
Nyt ovat naiset jo ympäri maailmaa kannattamassa.
Tuleeko tästä uusi trendi?

94

499

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Loistava totuus
      ja erittäin hyviä kysymyksiä vastuullisuudesta lapsiperheen elämään,

entä mitä paljastuu " mustasta aukosta " Sanna Mariinin lapsiperhe elämästä suhteessa työelämään,

voiko Mariin olla vastuullinen päämisterin tehtävissään kaikissa tilanteissa,

mielipide,
      Sanna Mariin sairaslomalle, hoitoon, ja JOS ja kun on kuntoutunu
      voi palata työ-elämään, jatkamaan tehtäviään,

• Anonyymi

Totta kai Marin on vastuullinen pääministerin tehtävissäänkaikissa niissä tilanteissa, jotka hänelle kuuluvat.
        Esimekiksi bileyönä, hänellä ei omasta pyynnöstään ollut sijaista, olisi pitänyt olla.

• Anonyymi

Ei Sannan terveydessä ole mitään vikaa. Jos ottaa lasin viiniä ja tanssii ja laulaa ystäviensä kanssa niin ei se ole sairasta
        Mutta sairasta on tuomita ihmisiä vaikka ei ole ollut niissä bileissä edes mukana Miksi se on niin helppoa journalisteille kirjoittaa asioita niin että saa ihmiset uskomaan mitä tahansa, mutta kun ihminen itse sanoo jotain niin ei uskota .
        Joten perheet elävät tänään vähän toisella lailla se kun mitä ennenvanhaan. Joka aika saa oman tyylinsä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei Sannan terveydessä ole mitään vikaa. Jos ottaa lasin viiniä ja tanssii ja laulaa ystäviensä kanssa niin ei se ole sairasta
        Mutta sairasta on tuomita ihmisiä vaikka ei ole ollut niissä bileissä edes mukana Miksi se on niin helppoa journalisteille kirjoittaa asioita niin että saa ihmiset uskomaan mitä tahansa, mutta kun ihminen itse sanoo jotain niin ei uskota .
        Joten perheet elävät tänään vähän toisella lailla se kun mitä ennenvanhaan. Joka aika saa oman tyylinsä

Alkoholismiin viittaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta kai Marin on vastuullinen pääministerin tehtävissäänkaikissa niissä tilanteissa, jotka hänelle kuuluvat.
        Esimekiksi bileyönä, hänellä ei omasta pyynnöstään ollut sijaista, olisi pitänyt olla.

Niin että sinä sen tiedät miten se oli, taisit uskoa väärää lähdettä halutessasi saada ns vikoja esiin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Alkoholismiin viittaa.

Näin on. Monesti on juhlinut kaksi päivää putkeen. En voisi amulla jatkaa juomista, en edes seuraavana iltana. Jos neljä kertaa yhdeksän päivän aikana juhlii jopa pari päivää kerrallaan niin alkaa olla itsetutkistelun paikka.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Alkoholismiin viittaa.

Mistähän sinäkin muka tiedät ventovieraiden ihmisten alkoholismista, kun media on pyörittänyt sinunkin päätäsi kuten monen muunkin joilla on taipumus tuomita ihmisiä Joten se missä et ole ollut mukana itse. Näkemässä niin tehdään mielipiteet juorujen mukaan . Kamalaa olisi jos kaikki ihmiset olisivat tälläisiä. Mutta on hyvä tietää että on paljon ihmisiä jotka ottavat tietonsa lähteistä mitkä ovat seriöösiä , siis ei skandaali mediasta missä ,jonka jokainen tiedostava ihminen on valinnut pois.
        Siis sinun analyysisi ei välttämätä kanna totuutta kuten eivät muidenkaan netti hörhöjen analyysit.
        Ennen juoruavat ja ukot juoruaivat päättömiä asioita keittiön pöydä ääressä ja uhosivat omaa hyvyyttään, nykyisin tämä heikko ryhmä hilluu netissä Tuntevat kai itseensä tärkeiksi jotenkin . Joten analyysin alkoholismista ei tee netti juoruilija ainoastaan asia; tunteva henkilö

• Anonyymi

Kumma,että moni munaa maineensa puolutellessaan tätä!

• Anonyymi

Niin...
        Eihän hän juonut kuin lasillisen viiniä ja tanssi...
        Luoja paratkoon!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin...
        Eihän hän juonut kuin lasillisen viiniä ja tanssi...
        Luoja paratkoon!

Mistä tiedät? Olitko paikalla?

• Anonyymi

Aloitus
      Tuosta miehestä oli pelottavannäköisiä kuvia netissä. Taitaa olla aika vanha.
      Sitten kun tutkii kontekstia, niin just joo..... että tommonen ukko, josta en ole kuullutkaan.
      Kivenheittäjä.
      Beng

• Anonyymi

Minä näin netissä pelottavia kuvia virantoimituksessa olevasta Marinista.

• Anonyymi

Jospa laittaisit oman kuvasi nettiin?
        Voidaan antaa arvio sitten.

Luulen kuitenkin, että tällä miehellä on enemmän varteenotettavat näkökannat, kuin sinun jatkuvilla heitoilla.

• Anonyymi

Äärifemakon kommentti, ja sinällänsä myös täysin merkityksetön, femakko ei toisen femakon silmää noki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luulen kuitenkin, että tällä miehellä on enemmän varteenotettavat näkökannat, kuin sinun jatkuvilla heitoilla.

17:51
        Liian vanhanaikaisia ajatuksia. Mutta pitäköön hän omansa, minä pidän omani.
        Beng
        Kauhean punainen naamaltaan.
        Minäkin tänään, kun kottareilla työnsi sementtilaattoja odottamaan syyspuuhia.
        En minä kuvia nettiin. Kutsuttaisiin keskiaukeamalle.🙈🙊👀

• Anonyymi

Kyllä yli 70 vuotias on jo vanha.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan normaalin näköinen mies.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

18:22
        Samaa mieltä, että yli 70-vuotias on vanha.
        Beng

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On ja jos ei ole ollut mukana yhteiskunnan muutoksista niin näyttää että ei pysytä oikein mukana asioista kuten muut

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On ja jos ei ole ollut mukana yhteiskunnan muutoksista niin näyttää että ei pysytä oikein mukana asioista kuten muut

19:12
        Tästä arvostelusta en oikein löytänyt sitä punaista lankaa.
        Tarkentaisitko vähän.
        Kiitos.
        Beng

• Anonyymi

Aloittaja, peesailetko vain toisten mielipiteitä ja teet niistä omiasi? Mitä järkeä on kopioida tänne jonkun Ilkan kirjoituksia.

• Anonyymi

Kopioitahan täällä on monella ja linkityksiä.

• Anonyymi

suomi poika pelkää sanna mariinia päätöksen tekijänä,
      nyt voi suomelle käydä todella huonosti,
      sanna mariinin touhut voi olla hyvinki sattuman varaisia,
      entten tentten menetelmällä,
      heti potkut on paikalaan ja hoitoon,,

• Anonyymi

Hoitoa tarvitset sinä kun kelata netissä ja et ole siihen edes kelvollinen

• Anonyymi

Israelin ystävät ry:n puheenjohtaja?

• Anonyymi

Arabimaissa kivitettäisiin moinen ministeri.
        Tuskin sieltä mitään respectiä on tulossa. Sen sijaan lisää bilettäjiä voi tulla...

• Anonyymi

Kirjoitin, että "panee miettimään", en muuta, en mitä olen itse mieltä, vaan että "rupee miettimään ja funtsailemaan".

Täällä julkaistaan aika monta viitettä milloin mistäkin, lehtijuttuja (jotka ovat jonkun mielipiteitä). En ole mistään lukenut minkä yhdistyksen puheenjohtaja on, en tiedä.
        Täällä on tilaa kaikkien yhdistysten puheenjohtajille ja jäsenille.
        Minkä yhdistyksen jäsen itse olet?

Asioita pitää tarkastella aina monelta eri kantilta, pohtia muutakin kuin vain mitä iltapäivälehdissä kerrotaan.

Itse äitinä olen aika huolestunut kyllä, että joku jättää pienen lapsensa ja lähtee juhlimaan.
        Kun on lapsi, niin hänestä pitää pitää huolta. Ihmettelen myös mitä miehensä tuumii. Ei moni mies hyväksyisi. Eikö yleensä perheet juhli yhdessä?
        Panee miettimään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Arabimaissa kivitettäisiin moinen ministeri.
        Tuskin sieltä mitään respectiä on tulossa. Sen sijaan lisää bilettäjiä voi tulla...

Sdp on jäsenissä on paljon arabeja ja islamisteja, mutta ns. maltillisia, maltillinen islamisti äänestää demareita ja on liberaali. Israelissa Marin ei tosiaa olisi voinut toimia PM roolisissa tuskin olisi siihen koskaan pääsytkään, samoin katollissa maissa olisi ollut ehkä vaikea nousta valtaan noilla hänelaisensa, meillä täällä suomessa on niin vapaamielinen meininki ettei mitään rajaa, se saattaa olla syy menestykseemme ja asemaamme ilman korruptioita vaikkakin ns. pohjoismaiden köyhimpänä kansana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjoitin, että "panee miettimään", en muuta, en mitä olen itse mieltä, vaan että "rupee miettimään ja funtsailemaan".

Täällä julkaistaan aika monta viitettä milloin mistäkin, lehtijuttuja (jotka ovat jonkun mielipiteitä). En ole mistään lukenut minkä yhdistyksen puheenjohtaja on, en tiedä.
        Täällä on tilaa kaikkien yhdistysten puheenjohtajille ja jäsenille.
        Minkä yhdistyksen jäsen itse olet?

Asioita pitää tarkastella aina monelta eri kantilta, pohtia muutakin kuin vain mitä iltapäivälehdissä kerrotaan.

Itse äitinä olen aika huolestunut kyllä, että joku jättää pienen lapsensa ja lähtee juhlimaan.
        Kun on lapsi, niin hänestä pitää pitää huolta. Ihmettelen myös mitä miehensä tuumii. Ei moni mies hyväksyisi. Eikö yleensä perheet juhli yhdessä?
        Panee miettimään.

Hahhaa ” ei moni mies hyväksyisi” onko 40 luku tervehtimässä netissä mielipiteillään.
        Tasarvoisessa avioliitossa ei ole sanaa hyväksyä sillä molemmat tekevät asioita ihan omasta päästään , ja lapsenkin hoitavat yhteisvoimin , jotta silloin kun ” mies” ei hyväksy naisen asennetta tasa-arvoisen elämään niin kuka sellaisen miehen kanssa haluaisi edes olla joka ei luota vaimoonsa Ei kukaan , sellainen mies on tänään yksin , sillä kuka nainen alistuu miehen holhouksen alle , niin että ei sinun tarvitse ymmärtääkään nykyajan touhua elä ihan vaan siinä unelma kuvassaan mikä sinulla on ollut aina, että nainen on holhottavaksi annettu miehelle , ja ei saa olla edes miespuolisen kanssa ystävä .
        Joten turhaan laitat ikivanhoja mielipiteitä toisista miten heidän pitäisi olla . Ei kukaan terve ihminen altistuisi sinun sääntöihisi

• Anonyymi

Kyllä vanhojen ihmisten katkeruuden voi ymmärtää, jos kukaan ei ole koskaan hakenut tanssiin....

• Anonyymi

Oletko sinä nyt täysin järjissäsi?

• Anonyymi

Täällä kyllä pohditaan vähän toisia asioita kuin vain tanssiin hakemista.
        Eiköhän jokaista tälläkin palstalla ole joskus haettu tanssiin?
        Mistä sinä olet katkera?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko sinä nyt täysin järjissäsi?

Siis. Kuka meistä "sinä"?
        Miksi kysyt noin järjettömiä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä kyllä pohditaan vähän toisia asioita kuin vain tanssiin hakemista.
        Eiköhän jokaista tälläkin palstalla ole joskus haettu tanssiin?
        Mistä sinä olet katkera?

Minulla ei ole aihetta katkeruuteen.
        Perkeleen vihainen olen välillä.
        Mutta. En vihaa ketään. En osaa vihata. Voitte opettaa.

• Anonyymi

Minä en ole katkera. Olen viettänyt hyvän elämän ihan itseni ja lasteni ehdoilla. Alkoholisti mies jäi vähälle huomiolle. Ei hyödyttänyt kuunnella turhia lupauksia juomisen lopettamisesta.
        Marinin juominen ei vaikuta kuvista päätellen olevan oikein hanskassa. Lasi viiniä ei tee ihmistä tuollaiseksi mitä jossain festareillakin oli, heti muuallakin.

• Anonyymi

Tuollainen pm on aina ollut, opiskeluajoista lähtien..luulisi että vastuu olis laittanut aikuistumana, mutta nope. T.ex opiskelukollega

• Anonyymi

18:37
        Elähän valehtele. 70+ opiskelukolleega??? Hoh ja hah

• Anonyymi

Ei aikuistumisesta ole mitään mallia , ihmiset ovat erinlaisia,ei olla samalla muotilla valettuja
        Pagåha vaan se että jos joku erottuu joukosta jollain asialla niin ollaan l vaatimassa että tämä ihminen kieltäisi itsensä ja oman luonteensa . Ole vaan ihan rauhassa aikuinen sinun tyylillesi sopivalla tavalla , muilla voi ehkä olla er ajatukset aikuisuudestakin .

• Anonyymi

Hienoo,
      Hyvää jorinaa, tee toki väitöskirja paskanjauhamisesta. Osaat, ole huoleti.

• Anonyymi

olen miettinyt sitä...enpäs kirjoitakaan tähän, teen uuden aloituksen Sanna Mrinista ja hänen toilailuistaan.

• Anonyymi

Demarien Jumala saa tehdä mitä vain,demujen mielestä!

• Anonyymi

Kuuleppa siinä. Ei Sannan miehen asiana ole sanoa hänelle miten hänen pitäisi olla, ja sitten tämä iän ikuinen mantra ” äiti ja lapsi” vanhoilliset käsitykset siitäkin , kyllä Sanna rakastaa lastaa kuten muutkin äidit.
      Maassamme on paljon yksinhuoltaja naisia joiden on pärjättävä yksin ja tehtävä kahta työtaä saman aikaisesti etkö ajattele heidän asemaansa ja lapsia Koska joutuvat olemaan ilman äidin läsnäoloa kun hänen on huolehdittava että laskut maksetaan ja ruokaa tulee pöytään . Joten näillä lapsilla on lapsen vahti. tasa- arvoisessa yhteiskunnassa päättää niin mies kun nainenkin omista asioistaan siis ei mies ole mikään huoltaja naiselle .että kovasti ihmetyttää kun vielä nykyaikana on näitä ajatuksia kun sentään tasarvo pitäisi olla jokaisen tiedossa.

Älä huolehdi Sannan asioista hän on tähänkin asti pärjännyt omillansa . Mutta yritä ymmärtää että vaikka on mies samassa huushollissa niin se ei tarkoita että hän olisi joku luomakunnan kruunu.
      Ja Sannalla on mummoja tarpeeksi jotka auttavat lasten hoidosssa silloin tällöin ja päivisin on siellä missä muutkin lapset ovat kun vanhemmat ovat töissä
      Joten vanhan mallin avioliitto on historiaa tänään , missä tanssittiin miehen pillin mukaan
      Ja niin mies kun nainenkin elävät tasarvoisessa suhteessa toistensa kanssa, jolloin kotityötkin tehdään yhteisvoimin , silti sukassa sovussa ja tottakai rakastavat toisiaan .
      Joten kanssakäyminen muiden ihmistenkin kanssa on nykyään ihan normi asia, kun ei mustasukkaisena vahdata toista jos se vaikka sattuu puhumaan jonkun vastakkaista sukupuolta olevan kanssa

• Anonyymi

19:07
        Kiitos.
        Hyvä kirjoitus, mikä on tästä ajasta.
        Peukutan. 10 pistettä.
        Beng

• Anonyymi

Ok, huomaan että heijjaat Sannaa, ei kukaan kiellä. On hyvin trendikästä olla tuota mieltä.
        Kun juhlii kaikki viikonloput, niin Sannasta se on tärkeämpää, vapaat mielipiteet.

Koko pointti on kuitenkin ihan muualla.
        Että voiko silloin, kun virkanimike on "pääministeri" ja oltava kunnossa hoitamaan Suomen asioita, voiko silloin olla niin usein kännissä?
        Ei ollut viransijaista silloin = vastuutonta. On muuten selvä virkavirhe!
        Miksi puolustella selvää virkavirhettä?
        Sama kuin laivan "kapteeni" olisi kännissä virka-aikana.

No, valtiolliset piirit ottavat kantaa tähän asiaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

19:07
        Kiitos.
        Hyvä kirjoitus, mikä on tästä ajasta.
        Peukutan. 10 pistettä.
        Beng

Peukutan Bengiä -20.
        Ole hyvä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Peukutan Bengiä -20.
        Ole hyvä!

Hahhahhaaa.
        Hypotermiaa.
        Joku voisi tehdä bilebiisin.
        Beng

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ok, huomaan että heijjaat Sannaa, ei kukaan kiellä. On hyvin trendikästä olla tuota mieltä.
        Kun juhlii kaikki viikonloput, niin Sannasta se on tärkeämpää, vapaat mielipiteet.

Koko pointti on kuitenkin ihan muualla.
        Että voiko silloin, kun virkanimike on "pääministeri" ja oltava kunnossa hoitamaan Suomen asioita, voiko silloin olla niin usein kännissä?

No, valtiolliset piirit ottavat kantaa tähän asiaan.

19:26
        Tietyissä asioissa on pressa, puolustusministeri jne.
        Ei Marin mikään diktaattori ole.
        Että hänen ylitsensä tulee vedenpaisumus.
        Beng
        Yks ex-toimittaja on pudonnut ajasta. Riitta Uosukainen. Vähän säälitti hänen paatoksensa äsken. Kauhean kade selvästi.

• Anonyymi

Beng ja Pertikki kiivaimmat Marinin nuoleskelijat, joihin ei totuus tai järkipuhe uppoa.

• Anonyymi

19:08
        Sinun totuutesi ei ole minun. Eikä tule olemaan.
        Beng

• Anonyymi

Kyselet jos tästä tukee uusi trendi ,ei tämä trendi ole mikään uusi se on ollut jo 20 vuotta sitten. Ja niistä muista miehistä sitten, elätkö sinä jossain kiven alla kun luulet että Sannaa pitää miehen olla mukana katsomassa , miksi ei saa olla ystävä miesten kanssa yhtä hyvin kuin naistenkin kanssa. Sitä ollaan heti uskomassa vaikka mitä , mutta naiset nykyään tietävät mitä tekevät eivätkä tarvitse vahtia vieressä . Joten siinä esittelet asioita mikä on sinun elämääsi ,joten et voi samaistaa omaa elämääsi Sannan kanssa .
      Kukaan ei omista edes puolisoonsa mitenkään joten keskinäinen luottamus on nyky aikaa se kun ennen vanhaan mustasukkaiset miehet kyyläsivät vaimoaan niin etteivät uskaltaneet edes tervehtiä naapurin miestä .

• Anonyymi

Komppaan. Nykynuorilla on ystävämiehiä ja ystävänaisia.
        Parasta on, että ne ystävyydet säilyvät vuosia ja näistä tulee perhetuttuja perheineen.
        Beng

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Parasta on, että ne ystävyydet säilyvät vuosia ja näistä tulee perhetuttuja perheineen.
        Beng

Just niin,ja sitten lasketaan lapsia,sinun,minun,oho meniköhän oikein isyys.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Just niin,ja sitten lasketaan lapsia,sinun,minun,oho meniköhän oikein isyys.

Ei mitään isyysongelmia.
        Ota pyllysi pois toisten tyynyiltä!
        Beng

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Beng

Nykynuorilla?

Minulla on olut aina ja olen 50-luvulla syntynyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mitään isyysongelmia.
        Ota pyllysi pois toisten tyynyiltä!
        Beng

Ja laita sinä Beng jäitä hattuun!
        Mikä sinulla oikein on nykyisin?
        Joka toinen rivin kommentti tulee nykyisin Bengiltä.
        Ja siinä rivissä paistaa vain oma kivettynyt asenne, ei mitään järkeä, kunhan vaan roiskii.
        ei mitään perustelua, kunhan kiihkoilee periaatteesta.
        Joo, 50-luvulla on syntynyt ja nyt leikkii jälkijunassa vapaamielistä, kun silloin ei saanut.

Asian ydin on tässä se, että virka-ajalla (ei ollut sijaista) ei ole sopivaa eikä hyväksyttävää ryypätä!
        Etkö sinä Beng ymmärrä sitä seikkaa?
        Ei ollut 50-luvulla, eikä oo enää 2020-luvullakaan!

Ei muuta, mutta suositus Bengille, että tekee jotain järkevää päivisin ja öin, mee vaikka vapaaehtoishommiin, niin oot parantamassa siten tätä yhteiskuntaa!
        Nykyisin olet päiväkaudet täällä hötkyilemässä.
        Tee järkevää!

• Anonyymi kirjoitti:

Ja siinä rivissä paistaa vain oma kivettynyt asenne, ei mitään järkeä, kunhan vaan roiskii.
        Joo, 50-luvulla on syntynyt ja nyt leikkii jälkijunassa vapaamielistä, kun silloin ei saanut.

Asian ydin on tässä se, että virka-ajalla (ei ollut sijaista) ei ole sopivaa eikä hyväksyttävää ryypätä!

Ei muuta, mutta suositus Bengille, että tekee jotain järkevää päivisin ja öin, mee vaikka vapaaehtoishommiin, niin oot parantamassa siten tätä yhteiskuntaa!
        Tee järkevää!

Eiköhän bengillä(kin) ole oikeus kirjoittaa palstalle niin monta kommenttia kuin haluaa ja olla asioista mitä mieltä haluaa vaikka ei kanssasi samaa mieltä olisikaan.

• Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

Eiköhän bengillä(kin) ole oikeus kirjoittaa palstalle niin monta kommenttia kuin haluaa ja olla asioista mitä mieltä haluaa vaikka ei kanssasi samaa mieltä olisikaan.

Oikeus on sinullakin, ja Bengillä ja minullakin oikeus olla mitä mieltä olen.
        Tää sana "oikeus" on muuten se nykyajan trendisana joka sinulla on "oikeutenasi" käyttää.
        Tottakai sinulla ja Bengillä on "oikeus" hillua täällä päivä- ja yökaudet.
        Voisitte toki käyttää hyödylliemmin senkin ajan, - kuten esim vapaaehtoistyöhön.
        Mutta joka toinen kommentti tulee joko sinulta tai Bengiltä.
        Onko teillä muuta elämää?

Joo, on tietysti 60 palsta.

Minä muuten teen vapaehtoistyötä!
        Sitä kun tulet kysymään seuraavaksi, ei tartte siis kysyä, olen vastannut.

Sellaiset sanat kuin "velvollisuus", "hyvä maku" eivät ole trendisanoja.

Asian ydin on edelleen:
        "Asian ydin on tässä se, että virka-ajalla (ei ollut sijaista) ei ole sopivaa eikä hyväksyttävää ryypätä!
        Ei ollut 50-luvulla, eikä oo enää 2020-luvullakaan!"

Niin ja sinä et myöskään ymmärrä.

Suomella on vakavia ongelmia, maailmassa on vakavia ongelmia, vaikka mitä.
        Minkä kuvan saa, että Suomen pääministeri ryyppää ym?

Te kaksi puolustatte tällaista menettelyä!
        Teillä on OIKEUS siihen.

Mutta katsotaan, mikä päätös tulee tähän, tuleeko loparit, vai kiihtyykä biletys?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tee järkevää!

9:54
        1) Mä hoidan mun tulpan jämiä. Siksi aiempaa enemmän täälä.
        Jahka kurssi alkaa tehtävineen, niin vähemmän.
        Tai Onhan sellainenkin mahdollisuus, että menee keuhkoihin, usw.
        2) Sinä et ole voinut olla vuosikymmeniä tynnyrissä.
        Olen nähnyt, kun ihan valtion viroista on lähdetty iltapäivätansseihin.
        Et tämä empiirinen tieto tässä. Itse en, kun olin niin nuori ja seurustelin.
        Ei kiinnostaneet muut.
        Oli tosi joitakin alkoholiongelmaisia, vanhempia miehiä.
        3) Etkö ole kuullut pitkistä lounaista?
        4) Elämä ei mene niinkuin sinä sanot ja tahdot.
        Osoitat vain rajoittuneisuutesi ja tietämättömyytesi.
        Seurakunnissakin on a-ongelmaisia.
        Beng
        Jos yrität vaientaa minut, et onnistu.
        Kas metsämökin...

• Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

Kiitos Tellu.
        Joo. En vähästä vaikene.
        Minusta tuntuu, että eniten ärsyttää rehellisyys ja suoruus.
        Beng
        Joku ei ymmärrä eikä tule koskaan ymmärtämään sitä, että asioista voi olla erimieltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nykynuorilla?

Minulla on olut aina ja olen 50-luvulla syntynyt.

Minä en olutta osta kuin pari kertaa vuodessa.
        Pitääkö olla huolissaan, kun sinulla on aina.

• Eihän Sannassa muuta vikaa kuin että joutui liian nuorena pääministerin pestiin.

• Anonyymi

Mies määrää avioliitossa ja nainen häärää. Nämä nykynuoret eivät ymmärrä mitään avioliitosta. Sairaimmat paneskelee avioliitossaan muitakin. Sieltä tulee sitä aidsia sitten. Varsinkin siitä homoseksualismista saa aidsin useimmiten kun poraillaan likaiseen kakkareikään peniksellä..hyhhyh

• Anonyymi

Hyvin olet perillä.....tule rohkeasti kaapista ulos:)))

• Anonyymi

Hyi helvetti mitä lässytystä:)))) Ihan kuin Sanna Marin olisi murhannut jonkun.

• Anonyymi

Unohtui vain se pääpointti:

"Koko pointti on kuitenkin ihan muualla.

No, valtiolliset piirit ottavat kantaa tähän asiaan".

Jos olisi vaikka polliisi tai lääkäri tahi mikä muu, niin virka-aikana (päivystävä lääkäri esim) ei saa olla kännissä.
        Tää on se pointti.
        Ei ollut sijaista.

Esko Aho oli vissiin 35 vuotta (ainakin kun aloitti homman) vain, mutta kun Estonia sattui, niin oli heti hoitamassa tehtäväänsä - selvänä.
        Samaa teki silloinen pääministeri kun sattui tsunami, hoiti heti hommaansa.

Mitä luikuria on, että "olis muka pystynyt". Minäkin "pystyisin" ajamaan vaikka rallia, mutta jos oon kännissä, niin laitonta on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos olisi vaikka polliisi tai lääkäri tahi mikä muu, niin virka-aikana (päivystävä lääkäri esim) ei saa olla kännissä.
        Tää on se pointti.
        Ei ollut sijaista.

Esko Aho oli vissiin 35 vuotta (ainakin kun aloitti homman) vain, mutta kun Estonia sattui, niin oli heti hoitamassa tehtäväänsä - selvänä.

Mitä luikuria on, että "olis muka pystynyt". Minäkin "pystyisin" ajamaan vaikka rallia, mutta jos oon kännissä, niin laitonta on.

Nyt tulee muuten tekstiä, miten muut poliitikot juovat.
        Jospa pysytään itse asiassa.
        Nykyajan tyyliä, että kun puhutaan asia A:sta, niin kaikki vetää esille asia Ö:n.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tää on se pointti.
        Ei ollut sijaista.

''...mutta kun Estonia sattui, niin oli heti hoitamassa tehtäväänsä ''

Miten Esko Aho liittyy Estonian onnettomuuteen ?
        Oliko organisoimassa pelastusoperatiota ?

''Samaa teki silloinen pääministeri kun sattui tsunami....''

2004, Vanhanen osoitti sympatiaa, ei muuta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tää on se pointti.
        Ei ollut sijaista.

Mitä sinä TIEDÄT Sanna Marinin juhlimisesta ?? Jotain muuta kuin Seiskan ja itapäivälehtien juttuja ??
        Eli, sinä et TIEDÄ yhtään mitään.

Ministerit eivät ole virkamiehiä joten ei ole virka-aikaa.
        Laivan päällikkö ei ole virkamies. Päällikön työaikaa ei ole määritelty, joten se on 24h/vrk.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä sinä TIEDÄT Sanna Marinin juhlimisesta ?? Jotain muuta kuin Seiskan ja itapäivälehtien juttuja ??

Laivan päällikkö ei ole virkamies. Päällikön työaikaa ei ole määritelty, joten se on 24h/vrk.

''Päällikön työaikaa ei ole määritelty, joten se on 24h/vrk.''

Päällikön on oltava käytettävissä aina, mutta työajan voi päättää itse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis onko nämä kaikki iltapöivälehtiä ja seiskoja?

"Helsingin sanomien, Seiskan, Ylen, Ilta-Sanomien, Iltalehden ja MTV:n uutisoinnista."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ite kierrän nämä lehdet kaukaa !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis onko nämä kaikki iltapöivälehtiä ja seiskoja?

"Helsingin sanomien, Seiskan, Ylen, Ilta-Sanomien, Iltalehden ja MTV:n uutisoinnista."

Olen lukenut kaikki Hesarin artikkelit koskien Sanna Marinin ''biletystä''
        Hesari pysyy edes jotenkin asiallisena. Nuo muut, pelkät otsikot riittää karkoittamaan;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen lukenut kaikki Hesarin artikkelit koskien Sanna Marinin ''biletystä''
        Hesari pysyy edes jotenkin asiallisena. Nuo muut, pelkät otsikot riittää karkoittamaan;)

Kuitenkin myös Hesarista on tehty valitus, kuten noista muistakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tää on se pointti.
        Ei ollut sijaista.

Sinä, joka moitit muita useista kommenteista kirjoitat novelleja.
        Yksi novelli vastaa parin päivän kirjoitteluani.
        Ja Sinä kirjoitat useita novelleja.
        Et taida sinäkään tietää, mikä on dialogi, mikä debatti.
        Beng
        Sinäkin näit Eskon haastattelun. Eräät heimot kehuvat aina itseään ja moittivat muita.
        Siinä o se hyvä puoli, säästyy kiittämisestä.

• Anonyymi

KOittakaa nyt herrantähden jo rauhoittua ja järkiintyä.

Media lietsoo jatkuvalla syötöllä tätä tarinaa ja käyttää sanoja ym. joita sitten maallikot taivastelevat.

• Anonyymi

Muista, tämä on Suomi24.
        Tunnetaan myös nimillä ''Kylähullujen temmellyskenttä'' sekä ''Nykyajan vessanseinä''
        Palstaa on myös kuvailtu, ''Paikka jossa viisaus ei ole läsnä''

• Anonyymi

Häpeä aloittaja. Nyt ei eletä 50-luvulla, kun naiset olivat nyrkin ja hellan välissä ja pykelsivät lapsia joka vuosi ,jos Herra suo. Sanna Marin on varmasti lapselleen täydellinen äiti, antanut muutakin ,kuin tissiä aamu-ja iltalypsyn välissä.
      Hänellä on myös kunnollinen aviomies , eikä sellainen kuin teillä monilla , jonka ainut yhteys lapseen oli aikoinaan alkuunpaneminen.

• Anonyymi

Jes, juuri niin :)

• Anonyymi

Tälle vihreä merkki !!

• Anonyymi

Ei ole hävettävää.
        Aloittaja pohtii. Kyllä minä itse pienen lapsen äitinä ajattelen, että on tärkeämpää viettää aikaansa ja antaa rakkautta omalle pienelle lapselleen kuin vain juhlia.
        Säälittää myös miehensä. En usko että moni mies tykkää että vaimonsa juhlii toisten miesten ja naisten kanssa tolleen. Ajatteleeko kukaan miestään ja miten hän kokee asian? Toivon tosiaan että Suomen nuoret äidit eivät ota mallia!
        Mistähän edellinen tietää että muilla isillä ei ole muuta yhteyttä lapsiinsa kuin vain alullepano?

Ehkä sinulla on ollut sellaiset vanhemmat että äitisi ja sukulaisesi ovat olleet nyrkin ja hellan välissä, mutta ei kaikilla. Elä yleistä, kun ei oo näyttöä.

• Anonyymi

"Hänellä on myös kunnollinen aviomies"

Kuinka hyvin tunnet hänet? Miksi ylipäänsä aviomies pitää tuoda näihin jaarituksiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole hävettävää.
        Aloittaja pohtii. Kyllä minä itse pienen lapsen äitinä ajattelen, että on tärkeämpää viettää aikaansa ja antaa rakkautta omalle pienelle lapselleen kuin vain juhlia.
        Säälittää myös miehensä. En usko että moni mies tykkää että vaimonsa juhlii toisten miesten ja naisten kanssa tolleen. Ajatteleeko kukaan miestään ja miten hän kokee asian? Toivon tosiaan että Suomen nuoret äidit eivät ota mallia!
        Mistähän edellinen tietää että muilla isillä ei ole muuta yhteyttä lapsiinsa kuin vain alullepano?

Ehkä sinulla on ollut sellaiset vanhemmat että äitisi ja sukulaisesi ovat olleet nyrkin ja hellan välissä, mutta ei kaikilla. Elä yleistä, kun ei oo näyttöä.

''Kyllä minä itse pienen lapsen äitinä ajattelen....''

Kyllä minä ajattelen että sinä olet väärällä palstalla. Ei meidän ikäisillä ole pieniä lapsia.
        Tai, sinä valehtelet eli puhut paskaa:))

• Anonyymi

Rva pääministeri huolellisesti valinnut tyylinsä, tiukka nuttura, valkoinen paitapusero, musta bleiseri. Viesti: uskokaa buumeritkin, olen ihan oikeesti pääministerinne. Tsii, mikä kiero, oikein oikeaoppinen politiikko.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Uusin kohlausunto tuli Marinilta tänään.Bileissä sopimattomia ihmisiä.
        Ja myös abteeksipyyntö, mutta siten että vain se kuvaaminen olisi ollut sopimatonta..

Pääministerin "kaveriporukka" on kyllä sopimatonta noihin piireihin.
        Yhtä tolvanoita kuin bilehile itsekin.

• Anonyymi

Kaksinaamainen liero niinkuin demarit yleensäkin.

• Anonyymi

Havainto tämäkin.
      Maalta Hesaan tulleet örveltävät eniten. Kun tullaan perämailta isolle kirkolle, ei ole sosiaalista kontrollia. Pääkaupunkiseutulaisena se joskus inhotti.
      Olisivat dokanneet ja rypeneet kotikylissään.
      Ihan sama oliko mies ja lapsia tai vaimo ja lapsia.
      Ja mikä kauhea parku, kun ei juhlapanojen jälkeen merkannutkaan mitään.

• Anonyymi

Pöökaupunkiseutu on laaja ja Stadistahan sinäkään et ole.

• Anonyymi

Halooo, jos mariin olisi bitti
      Britit antas HETI POTKUT tommoselle käytökselle,
      mikä suomalaisia vaivaa,
      onko kaikki suomessa menneet OIKEESTI sekasi,
      missä suomalaisten moraali oikein on vai eikö sitä enään ole olemassakaan,
      kaikki saa tehdä ihan mitä haluaa, häväistä koko suomen kansan maineen koko maailman tietoisuuteen,
      haloooooooo,

• Anonyymi

Siltä vaikuttaa.
        Milloin alkoi tällainen söpöily oikeastaan?
        Vai eikö uskalleta?
        On kuitenkin tehty ilmoitus, niin että eiköhän.
        Ei voi jatkua vain tää! Alkoholikuntoutukseen ja toinen ihminen johtoon, ja pian!
        Juu, - nyt tulee kaikki palstan söpöfeministit ja sosdemit puolustushyökkäykseen...

• Anonyymi

muistan jutun lehdessä oli, Päivi keto et Paavon kalsarit ja hänen rintsikat kuivuu vierekkäin narulla kesärannan vintillä :), eli ihan tavallista elämää

• Anonyymi

Antoivatko he sitten filmata itsensä julkisuuteen ilman rintsikoita ja kalsareita?

• Anonyymi
      • Anonyymi

Todella hyvä, iskevä ja ironinen juttu. Jyrki Lehtola ei petä koskaan.

• Anonyymi

Juuri näin minäkin ajattelen. Hyvä kirjoitus!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marin syyttää nyt viranomaisia siitä että itärajaa ei saada suljettua

https://www.hs.fi/politiikka/art-2000009088673.html Aina löytyy syyllinen muualta Marinin mielestä.
      Maailman menoa
      458
      7639
    2. Erika Vikman avoimena bilettämisestä kameroiden sammuttua: "Itse en olisi selvinnyt..."

Erika Vikman paljastaa, bilettikö vaiko ei yön pikkutunneilla Vain elämää -ohjelman kuvauksissa muiden artistien kanssa. Kuvaukset loppuvat n. klo 24
      Kotimaiset julkkisjuorut
      38
      6307
    3. Mitä jos Putin ja Venäjä onkin oikeassa?

Mitä jos Ukrainan länsimielit sittenkin kaltoin kohtelivat itäukrainan venäjänkielistä ja mielistä väestöä kuten esim, Oliver Stonen dokumentti Ukr
      Maailman menoa
      717
      2698
    4. 36-vuotiaalle Marinille laitettu "holhooja" joka vahtii hänen tekemisiään

eli sitä, että nyt ei mennä bilettään ja sekoileen, jotta ei kohuja tulisi kun vaalitkin lähenee. Onhan se jotenkin hupaisaa, että 36-vuotias perheen
      Maailman menoa
      361
      2586
    5. En tahdo kuolla Putinin takia, video voi järkyttää herkkiä katsojia

Video voi järkyttää herkkiä katsojia En tahdo kuolla Putinin takia https://youtu.be/v4hQi-gs3AY
      Maailman menoa
      184
      1148
    6. Mikko Koivun petturuudelle kova hinta

Kaunis Helena saa miljoonia dollareita ja Mikko pojalle nauravat kaikki.. Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      82
      1036
    7. Sofian maineella on vaikea löytää uutta lompakkoa

Mutta pakko hänen on yrittää koska työnteko ei maistu. Tänään taas baarikierros josko saisi jonkun satimeen.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      96
      999
    8. Auttaako mustasukkaiseksi tekeminen?

Mitä sillä saavuttaa tai yrittää saavuttaa?
      Ikävä
      129
      953
    9. Voiko kirjoituksen perusteella rakastua?

Haluaisin tietää mitä mietitte, voiko toiseen rakastua pelkän kirjoitustavan perusteella? Tietämättä toisen ulkonäköä?
      Ikävä
      83
      815
    Aihe