Maakuntapedofiili

Anonyymi

Syyrialaisen pikkutytön murha jätettiin tutkimatta, jotta maakuntamiehen homoseksuaalinen pedofiliaa ei olisi tullut ilmi. Henkirikossyytteeltäkin voi välttyä kunhan kuuluu herrakerhoon ja pappa järjestää kaiken.

Mitähän tähän sanoo KRP:n Robin Lardot?

15

290

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Järkyttävä tilanne.
      Voitko antaa jotain osviittaa miten se syyllinen löydettäisiin ?

• Anonyymi

Tapahtui lähes 20 vuotta sitten.

Aina vuorineuvokset lupasivat rahaa jos olen asioista hiljaa, mutta latin latia en ole saanut.

Mikä kylmintä, kukaan ei ole tuon tytön oikeuksien perään kysellyt. Ketään ei kiinnostanut koskaan miksi niin tapahtui. Ihan kuin hänen elämällään ei olisi ollut mitään merkitystä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tapahtui lähes 20 vuotta sitten.

Aina vuorineuvokset lupasivat rahaa jos olen asioista hiljaa, mutta latin latia en ole saanut.

Mikä kylmintä, kukaan ei ole tuon tytön oikeuksien perään kysellyt. Ketään ei kiinnostanut koskaan miksi niin tapahtui. Ihan kuin hänen elämällään ei olisi ollut mitään merkitystä.

Kaikki vaan vuosikausien ajan peiteltiin ja hyssyteltiin ja kiellettiin asiasta puhuminen. Rahaa luvattiin monta kertaa antaa, mutta sitä ei koskaan annettu. Tämän kokoomusjohtajan poika puhuu kovaan ääneen "tuolla se tytöntappaja" ymv.. tietää varsin hyvin, että olen täysin sekaisin ja psykoosissa hänen isänsä minuun kohdistuneen homoseksuaalisen hyväksikäytön seurauksena.

Minusta puhuttiin kuin olisin tarkoituksella hänen kuolemansa aiheuttanut. En saanut puhua asiasta mitään enkä varsinkaan paranoidista skitsofreniasta.. minulla on ollut jo 5-vuotiaana alkaneen hyväksikäytön seurauksena ekaluokkalaisena vakavia oireita.. pakkoliikkeitä ja änkytystä.

• Anonyymi

Tampere

• Anonyymi

Samoin minua on yritetty useaan otteeseen kiristää poliisin heille toimittamilla valvontanauhoitteilla. Poliisitkin tietävät, että olen ollut sekaisin ja kärsin vakavista skitsofrenian oireista. Tätä ovat jotkin konstaapelit ihan ääneen ihmetelleet, että miksi minun annetaan sekoilla. Ovat epäilleet ihan oikein että sillä tullaan myöhemmin minua kiristämään.

• Anonyymi

Pystyvätkö oikeusviranomaiset ottamaan vastuun siitä mikä minusta on tullut tällaisen hyväksikäytön ja kusetuksen seurauksena? Itse ovat olleet sen sallimassa ja katsoneet vierestä.. TEKEMÄTTÄ MITÄÄN!

• Anonyymi

Kuvottaa sydämeni pohjasta teini-ikäisen ja haavoittuvan pakolaistytön murhan peittely. Kokoomuslaista paskaa sitä itseään!!

• Anonyymi

Kuulostaa hyvältä aiheelta näihin nyt muodissa oleviin True Crime podcasteihin?

• Anonyymi

Vakava asia. Ihan tosi juttu. Ei mikään "hyvä aihe". Ymmärrän tosin kyllä mitä tarkoitat..

• Anonyymi

Robin Lardot(Tikkurilan Robin Hood) on itse niin kaksinaamainen elektroninen häiritsijä Suomen maassa. Että älkää nyt jumalauta pyytäkö hänen mielipiteitään, mitä Suomen "LAKIIN" tulee.
      Vaikka hän mukamas lakimies onkin.???

• Anonyymi

Kyllä Tampereen Suomalaisen Klubin johtokunta on ollut tietoinen tämän entisen jäsensihteerin kanssa toimitusta asiasta kun hänestä lynkattiin tytöntappaja, jotta hänen kummisetänsä ei joutuisi vankilaan.

Kyseessä oli 5-vuotiaan esikouluikäisen homoseksuaalinen hyväksikäyttö, joka tuhosi tämän elämän kokonaan. Asia johti myöhemmin syyrialaisen tytön murhaan joka kanssa salattiin ja tästä nuoresta tehtiin esimiesvallalla tytöntappaja vaikka tekijä oli psykoosissa.

Asia luvattiin korvata myöhemmin, mutta mitään ei ole maksettu. Tampereen Suomalaisen Klubin ja Tampereen Kauppaseuran johtokunta on ollut asiasta tietoisia, mutta luvatut korvaukset ovat paljastuneet vuorineuvosten kusetukseksi.

Harisalot, Rannistot, Bergiukset, Langit, Uusi-Rauvat,.. kaikki ovat olleet asiasta tietoisia, mutta jättäneet korvaukset tyystin maksamatta.

Uhri kuitenkin ollut 5-vuotias esikouluikäinen poika!

• Anonyymi

Tämä hyväksikäytettyhän ajautui pahoihin mielenterveydellisiin ongelmiin ja oli armeijasta päästyään täysin psykoosissa, oikeustoimikelvoton ja psykiatrisen pakkohoidon tarpeessa. Osa poliiseista melkein itki ja olivat silminnähden järkyttyneitä ja totesivat, että "näkeehän sen jo päältäkin päin että tuon pitäisi olla suljetulla psykiatrisessa pakkohoidossa".

Oikeustoimikelvottomasta psykoosissa olevasta henkilöstä lynkataan tytöntappaja, jotta kokoomuslaisten vaikuttajien homoseksuaalinen pedofilia ei paljastuisi. Henkilö oli vasta 5-vuotias poikalapsi.

• Anonyymi

Muistan useiden Tampereen poliisin konstaapeleiden olleen todella ihmeissään kun psykoositilassa ollutta henkilöä lähdettiin lynkkaamaan tytöntappajaksi. Yksi vanhempi miespoliisi Hatanpään Motorestilla melkein itki ja sanoi, että "on tää tooodella ihmeellistä.. näkeehän sen jo päältä päin, että tuon pitäisi olla hoidossa."

Kaikki poliisit eivät todellakaan purematta nielleet tätä esimiesvallan avulla tehtyä lynkkausta. Psykoositilaani ja siitä johtunutta oikeustoimikelvottomuuttani käytti Tampereen Suomalaisen Klubin homoseksuaalista pedofiliaa peittelemään pyrkineet herrat auttamatta hyväksi.

Toisin sanoen olin hyväksikäytetty psykoosiin saakka.

• Anonyymi

Minulle perusteltiin aina sillä, että korvauksia ei voida maksaa koska ne olisivat verirahaa. Kyseessä ei olisi ollut kuitenkaan korvaus ensisijaisesti murhan salaamisesta vaan korvaus 5-vuotiaana koetun hyväksikäytön salaamisesta.

• Anonyymi

Häh

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Redrama tilittää itsemurha-suunnitelmastaan - Tämä sattuma pelasti: "Minulla oli ollut jo veitsi..."

Räppäri on kertonut Instassa olevansa Minnesota-hoidossa päihderiippuvuuden takia. Vain elämää -ohjelmassa Redrama paljastaa, että päihderiippuvuus te
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      4947
    2. Nordstream sabotaasi todennäköisesti Yhdysvaltojen työtä

Kuten koko Ukrainan sodan provosointi, niin jenkit ovat taas asialla. Kaikessa on lopulta kyse petrodollarin tuomasta valta-aseman säilyttämisestä kei
      Maailman menoa
      533
      2472
    3. Olit ihastunut minuun

Tiedän sen vain.
      Ikävä
      85
      2061
    4. Nord Stream 1 -putki vuotaa kahdesta kohtaa - Saksa epäilee sabotaasia

Saksa epäilee sabotaasia https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/de63783e-7ae3-489f-a086-607fe43ab42a Saksa epäilee tahallisuutta "Saksalaisen Der Tages
      Maailman menoa
      266
      1822
    5. 192
      1576
    6. Ensitreffit alttarilla: Kouvolan komistus Miikka yllättää Henni-vaimon: "Sie oot toivonut sitä..."

Miikka ja Henni on kyllä söpö pari. Onhan siinä romantiikkaa, kun Miikka hurauttaa "valkealla ratsullaan", valkealla pakettiautolla, hakemaan tuoretta
      Ensitreffit alttarilla
      5
      1512
    7. Martina ei osaa kirjoittaa

Jälleen upea taidonnäyte tämän peruskoulun rimaa hipoen läpäisseen Martinan kirjoitustaidosta. Eilen stoorissa kulmienvärjäys ja teksti: näillä kelpaa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      355
      1329
    8. Nalle mä rakastan sua :)

Oon hehkulamppu ja haluun sut ja sua :) Sua parempaa ei oo eikä tuu :)
      Romantiikka
      271
      1157
    9. Kenellä on suurin motiivi sabotoida Nord Streamin kaasuputkea..

Muistin virkistämiseksi..... https://www.savonsanomat.fi/uutissuomalainen/3180533
      Maailman menoa
      181
      983
    10. Ketkä räjäyttivät Nord Stream I ja II kaasuputket?

Suomessa jo "tiedetään" syyllinen, jos kuuntelemme hurjimpia syytöksiä - jopa 'Mainilan laukaukset' |1 ovat nousseet esille --- .. muualla EU-Euroopa
      Maailman menoa
      244
      941
    Aihe