Teille vainoojille, dissaajille ja limanuljaskoille tiedoksi!

Anonyymi

TIedätte keitä olette, MINÄ TIEDÄN KEITÄ TE OLETTE!! Olen paljon enemmän saanut elämässäni aikaan kuin te kaikki yhteensä, jopa eräät jotka ovat olevinaan isojakin kihoja, pankkiiria oikein ja kiinteistökauppiasta!!! Minäpä olen valmistunut peräti aluetieteiden maisteriksi ja jos ette tajua miten tärkeää tuollainen oppi on niin enpä ylläty, niin &@@%@!@n selväksi on tullut tämä teidän alituinen seurailunne ja vaklailunne ja kuiskuttelunne ja teidän kavereidenne häikäilemätön hyödyntäminen tässä alituisessa herjakampanjassa! Sanokaa sille teidän sairaalle kaverillenne, että miesystävänsä on aikuinen mies ja voi omata rikkaammankin sosiaalisen elämän kuin tämä minuakin vanhempi naisihminen näköjään haluaa uskoa. Se, että miesystävä on puhuunut minulle ehkä kerran pari todella lyhyesti ei tarkoita, että minä olisin vikitellyt häntä eleelläkään eikä hän ole sanonut näin, PÄINVASTOIN. Se, että minä ja tämä miesystävä olisimme käyneet jotain WhatsApp-keskusteluakin on valetta. Liekö naisen kuumeisesta mielikuvitushoureilusta? Olen kuullut, että se mies on hyvä mies kaikin puolin. Hän pystyy tekemään omat päätöksensä. Jos haluaisi lähteä minun matkaan, hän sanoisi siitä epäröimättä eikä siihen vaikuta painostaminen. Enkä minä tiedä miksi hän haluaisi mieluummin minun kanssasi olla. Miksihän tämä teidän kaverinne pelkää niin kuumeisesti, että miesystävä ei enää halua olla HÄNEN kanssa???? Onko omassa persoonassa ehkä vikaa!? -KÖH-

Ja sitäkin suuremmalla syyllä voitte sanoa eräille miten lapsellista, sairasta ja kieroa on tieten tahtoen lietsoa kaverin valmiiksi sairaalloista mustasukkaisuutta, paranoiaa ja kostonhalua vain siksi koska minä olen useammalle teistä eri yhteyksissä huomauttanut malauta siitä, että aikuisina ihmisinä pakenette koko ajan vastuuta ja haastatte riitaa. Sitten kostona juoruilette selän takana!! EI HYVÄÄ PÄIVÄÄ!!!! Ei, EN OLE miestenvihaaja enkä kohtele toisia naisia mitenkään etuoikeutettuina. Ei, MINÄ en ole väittänyt, että minä olisin etuoikeutettu, vaikka minähän tässä eniten hampaita olen kiristellyt ja vaivaa nähnyt oman tulevaisuuden eteen. Ei kiinnosta kuulla pätkääkään selästäni tai kuinka kävelen "takakenossa" tai että muka yritän vikitellä varattuja muka kompensointina että poden jotain "ulkonäköpaineita" kun itse ette kummoisen näköisiä. Eikä kiinnosta kuulla pätkän vertaa kuinka minä olen aina se paha tyyppi joka aloittaa kaiken draaman, kun itse olen saanut kuulla vaikka mitä suunsoittoa MINUA VANHEMMILTA MIEHILTÄ JA NAISILTA, jotka käyttäytyvät kuin ala-asteikäiset kun vähänkään huomautan asiasta! Se, että olen pari kertaa ottanut kipulääkkeitä selkäkipuihin ei tee minusta narkkaria. En tiedä mistä psyykkisistä komplekseista minä teidän mielestänne kärsin, mutta miten voi olla, että ainoat kerrat kun olen kuullut "ääniä" on sopivasti ollut juuri teidän ja teidän kaveripiirienne lähellä?? Mutta tottakai kun teen selväksi että tiedän teidän lapselliset touhunne niin se onkin muka todiste "minun" "vainoharhaisuudesta" ja "minun" "kuvitelmistani".

En tiedä mitä se yhden miesystävä sitten on sanonut, mutta hän on tullut minulta kysymään mitä on tekeillä, minä en tullut hänen tykö, HÄN TULI MINUN TYKÖ. Hän on ollut erittäin pahoillaan ja pyytänyt anteeksi naisystävänsä käytöstä. Hän tietenkin haluaa uskoa, että kyseessä on vain yksi suuri väärinkäsitys. OLISIPA. Minä en ole syyttänyt häntä missään vaiheessa yhtään mistään. Mikään tästä ei ole hänen syytään. Päinvastoin, tässä on useampikin takapiru ollut koko ajan lietsomassa draamaa ja uskottelemassa kaiken minun syykseni. Minä olisin halunnut tämän loppuun aikoja sitten. Tehän tässä minua olette syntipukittaneet oikein urakalla.

Minä haluaisin teeskennellä, etten olisi ikinä tavannutkaan ketään teistä (lukuunottamatta tätä yhtä miestä, joka ei ole tehnyt mitään väärin) ja että mitään tästä ei olisi ikinä tapahtunutkaan. Ihan turha kenenkään muun tulla minulta kyselemään yhtään mitään. Minulle ei ole mitään väliä kuka tässä se suurin takapiru loppujen lopuksi on ollut, onhan tässä vaikka mitä teoriaa. Aivan sama se tässä vaiheessa.

KIITOS NÄKEMIIN!

T. PARAS MAISTERI IKINÄ

14

317

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

HYVÄ ! Vedä käteen

• Anonyymi

Voi, voi, toivottavasti saat apua👍

• Anonyymi

"Paras maisteri ikinä" langetti itselleen aikamoisen taakan. Mites "paras maisteri ikinä" ajatteli väittämänsä todistaa?! :)

• Anonyymi

Sori vaan kun puhkaisen teidän kuplan, mutta apua tarvitsee se kontrollifriikki, epäkypsä, tunteellisesti epävakaa patologinen valehtelija, en minä.

Ihmisläheisessä alalssa työskentelevänä tiedän tasan tarkkaan mikä on normaalia käytöstä ja mikä ei. Minäpä tiedän myös sen, että ihminen voi olla aineiden (laittomien tai laillisten) väärinkäyttäjä pitkänkin aikaa ilman, että voidaan korrektisti puhua addiktiosta. Siinä syy miksi tämä nainen pystyy näyttäytymään hyvinkin normaalina paitsi miesystävälleen myös kaveri/tuttava(?)piirilleen. Olen nähnyt tämän minusta valheita levitelleen mustasukkaisen, tunteellisesti epäkypsän naisen usean otteeseen kaupungilla vaikeuksissa vartijoiden kanssa. KUKA H KUTTI JOUTUU VAIKEUKSIIN VARTIJOIDEN KANSSA?! KUKAAN PUOLIKSIKAAN NORMAALI IHMINEN EI KERTAAKAAN JOUDU IKÄVYYKSIIN VARTIJOIDEN KANSSA KOKO ELÄMÄNSÄ AIKANA, ELI JOTAKIN PITÄÄ SIINÄ VAIHEESSA OLLA PIELESSÄ. ELLEI SITTEN SUURI OSA "NORMAALEISTA" IHMISISTÄ OLE HIMMEÄÄKIN HIMMEÄMPIÄ TAI MITÄ NYT HALUATTE VIISASTELLA. Tämä on todettu fakta jo hänen omassa kaveri/tuttavapiirissä (en sitten tiiä paljonko sillä oikeasti on kavereita........)........

Kun tietää, että ei itse näytä ollenkaan hyvältä, niin on väittänyt, että minä käytän huumeita. On jopa maksanut kavereilleen siitä, että tulevat häiriköimään ovelle lähestulkoon j m lauta KAIKKINA KELLONAIKOINA, huutelemaan, että minulla olisi maksamattomia huumevelkoja! Auttanut paljon, että jotkut hänen kavereistaan (?) ovat asuneet aika likellä, niin ei ole suuri vaiva tulla vainoamaan ovelle ja huudella mitä tulee mieleen. Kun eivät häivy ennen kuin joku tulee huomauttamaan ja uhkaamaan poliiseilla, väittävät edelleen, että olen ostanut velaksi ja en ole maksanut velkojani. En tiedä paljonko tämä nainen on kavereilleen maksanut, mutta patologisia valehtelijoita kaikki. Kun olen oikonut lähipiireille, että olen ottanut selkäkipuihin pari kertaa lääkkeitä ja ne eivät ole auttaneet kuin ehkä hieman, niin yhtäkkiä minä väärinkäytän lääkkeitä ja välillä muiden aineiden kanssa! JOS minä olen pysynyt perässä näissä jutuissa! EN TIIÄ EN VÄLITÄ. Kehtaavat vielä uhitella MINUA poliiseilla joidenkin kuvitteellisten "lirkutteluviestien" perusteella, joita minä en ole lähettänyt hänen miesystävälle. En ole PAITSI siis tämän naisen luomassa fantasiamaailmassa, jota niin kuumehoureisesti haluaa myydä kaikille muille.

En ole edelleenkään käynyt mitään yksityisviestintää sen miesystävän kanssa, mutta näyttää pahasti siltä, että tämä tunteellisesti manipuloiva ja tunteellisesti väkivaltainen, epäkypsä kontrollifriikki mikä-lie-prinsessa on painostanut miesystäväänsä väittämään näin jonkinlaisena...... en tiedä, kasvojenpelastamispeliliikkeenä.... jostain jota MINÄ en ole tehnyt ja se miesystävä EI ole tehnyt. Lukekaapa uudestaan ja hitaammin, jos ei vielä uponnut.

Jos se miesystävä minua edes ajattelisi, niin onkohan valjennut, että ei se nainen olekaan mitä se on uskotellut olevansa. Miksi h---utissa se nainen niin pakkomielteisesti haluaa varmistaa, ettei se mies edes puhu minulle, jos sen naisen ajatusmaailma on terve?? Tai jos sen naisen ajatusmaailma on lähelläkään kypsää??

Miks sen pitää lietsoa sen kavereita (?), jotka nyt sattuu tietää mut jostain eri yhteyksissä vuosien takaa (kuten se yks jota viimeksi näin YLÄASTEELLA, tai ne yhet Kausalan jätkät tai ne kaksi häiskää, joille piti huomauttaa miljoona kertaa siitä asuntolan siisteydestä ja niitä kiinnosti kuin kilo enpäs-sanokaan-mitä).....?

Miks sen naisen pitää peräti MAKSAA näille sen kavereille siitä, että ne levittää sen juttuja musta, jos sen suhde sen miesystävään on oikeesti terveellä ja vakaalla pohjalla??

Miks se nainen, jos se oikeesti epäilee, että sen miesystävä ei haluukaan olla sen kanssa eikä voi käydä sen kanssa kypsää keskustelua, voi vain sitten sanoa "soronoo, en voi enää olla väleissä, sama se, sä voit lähteä sen toisen matkaan, kiitti bye-bye" ja........ no enpä tiiä, ehkä ITSE ETSIÄ TOISEN MIEHEN..... tai, en tiiä, MIETTIÄ MIKÄ ITSESSÄ VOISI OLLA PIELESSÄ ja KATSOA KUNNOLLA SINNE PEILIIN EIKÄ SYYTTÄÄ JOTAIN TOISTA, JONKA SELÄSTÄ JA "TAKAKENOSTA" PITÄÄ KOKO AJAN PITÄÄ MELUA!

Miksi h---etissä, jos mä en kerran ole niin viehättävä kuin se enkä mikään uhka, musta pitää koko ajan länkyttää milloin mun selästä, milloin siitä, että mä oon nähnyt vähän niinku vaivaa parempien arvosanojen eteen, milloin siitä, että mä oon sanonut sen kavereille aiheesta joskus vuosia ja vuosia sitten että ryhdistäytyy ja lopettaa sen pelleilyn........

Nää on mua vanhempia ihmisiä ja ei mitään vastuuntuntoa, ei mitään tajua mistään, piittaa vain omasta navasta ja marisee senkin jälkeen kun saa kaiken mitä haluaa.

Minä sitä apua en tarvitse. Nämä stalkkerit sitä tarvitsevat roppakaupalla.

Minulla on oikeus puolustaa itseäni edelleenkin ja sitä ei viisastelu muuta mihinkään. Minua on turha herjata yhtään mistään.

KIITOS!

• Anonyymi

JA ennen kuin rupeette taas syyttää MUA riidanhaastamisesta tai suunsoittamisesta tai solvailusta niin voisitte aikuiset ihmiset ensinnäkin OPETELLA SIIVOAMAAN!!!! Ja toiseksi!!!! Lopettaa sen mun syyttelyn jeesustelusta tai päänaukomisesta kun itse ette voi vaivautua ottamaan aiheellista tun kritiikkiuä vastaan!!! JAk olmeannneksi ymmärtää että kaverin juttuihin mukaan meneminen ei ole ok jos ne jutut ei ensinnäkään ole terveitä ja toiseksi on jotain pikkumaista kostoa jostain jonka oon vuosia sitten sanonu aiheesta!! Että ehkäpä mun syntipukittaminen jokaikisesatä tun asiasta eai olel sviiviasta!!!! YMMÄRRRÄTREEKÖ!!! PARMEPI OIS!!!!! JA TURHAAN MUA UHKAILETTE POLIISEILLA KUN MÄ EN OLE TEILLE TEHNYT MITÄÄN PAHAA!! TE TÄSSÄ MUA OOTTE PROVONNU JA UHKAILLU JA KIUSANNU!!!! ETTÄ ALKAKAA NYT OIKEESTI LAPUTTAAAA!!! Mua ei kiinnosta nähdä enempää teidän lapsellisia lärvejä!!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

JA ennen kuin rupeette taas syyttää MUA riidanhaastamisesta tai suunsoittamisesta tai solvailusta niin voisitte aikuiset ihmiset ensinnäkin OPETELLA SIIVOAMAAN!!!! Ja toiseksi!!!! Lopettaa sen mun syyttelyn jeesustelusta tai päänaukomisesta kun itse ette voi vaivautua ottamaan aiheellista tun kritiikkiuä vastaan!!! JAk olmeannneksi ymmärtää että kaverin juttuihin mukaan meneminen ei ole ok jos ne jutut ei ensinnäkään ole terveitä ja toiseksi on jotain pikkumaista kostoa jostain jonka oon vuosia sitten sanonu aiheesta!! Että ehkäpä mun syntipukittaminen jokaikisesatä tun asiasta eai olel sviiviasta!!!! YMMÄRRRÄTREEKÖ!!! PARMEPI OIS!!!!! JA TURHAAN MUA UHKAILETTE POLIISEILLA KUN MÄ EN OLE TEILLE TEHNYT MITÄÄN PAHAA!! TE TÄSSÄ MUA OOTTE PROVONNU JA UHKAILLU JA KIUSANNU!!!! ETTÄ ALKAKAA NYT OIKEESTI LAPUTTAAAA!!! Mua ei kiinnosta nähdä enempää teidän lapsellisia lärvejä!!

Ketään muuta ei kiinnosta nähdä sinun lärviäsi. Ja syy siihen olet sinä itse.

• Anonyymi

Onko maisteri vielä kipeä

• Anonyymi

Onkos KAUSALAN HEIKIT jo tervehtyneitä???? TAI ONKOS ASUNTOLAN JASSULAISET JA MUUT TEKOPYHÄT RIIDANHAASTAJASUUNSOITTAJAT VIELÄ PÖPEJÄ!!!!!! Onkos opittu siivoamaan vai eikö niiltä teidän mieskavereilta vieläkään helly energiaa???? NO!!!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Onkos KAUSALAN HEIKIT jo tervehtyneitä???? TAI ONKOS ASUNTOLAN JASSULAISET JA MUUT TEKOPYHÄT RIIDANHAASTAJASUUNSOITTAJAT VIELÄ PÖPEJÄ!!!!!! Onkos opittu siivoamaan vai eikö niiltä teidän mieskavereilta vieläkään helly energiaa???? NO!!!

Paljon enemmän täällä palstalla näkynyt sen saman "mustasukkaisen" "sekakäyttäjän" dissailua ja samasta juoruilua kuin jota olet samaan hengenvetoon syytellyt vaikka mistä salaliitoista. Tajuatkos miten pikkumaista ja sairasta käytöstä tuo on?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Paljon enemmän täällä palstalla näkynyt sen saman "mustasukkaisen" "sekakäyttäjän" dissailua ja samasta juoruilua kuin jota olet samaan hengenvetoon syytellyt vaikka mistä salaliitoista. Tajuatkos miten pikkumaista ja sairasta käytöstä tuo on?

Aivan, eräs on vallannut koko palstan, kuulemma sotkenut muitakin.
        Täysin asiattomia juttuja.
        Asiallisia foorumeita löytyy.

• Anonyymi

Onko sinun mielestä 5:tos osastolla asiallisia hoitajia?

• Anonyymi

Kyllä jokainen ymmärtää, että paras paikka maisterille olisi psykiatrinen sairaala, mutta sinne ei pääse tai joudu kuin ihan toivottomat. Lääkitys kannattaisi tarkistaa lääkärin kanssa.

• Anonyymi

Nykyään pukataan tapupurkki kouraan ja siviiliin. Ei tule aina otetuksi niitä, kun itsestä tuntuu, että kaikki muut tarvitsevat niitä.

• Anonyymi
        UUSI

eikö enää saa käydä piikillä joka päivä? ainakin vanhan vaasan potilaat kävelee suhteellisen rauhallisesti kierroksen joka päivä kaupungilla niillä on lääkitys kohdallaan

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan kauden päätöksen seuranta

Sitten vain seuraamaan kuinka kulkee. Taitaa olla elämänsä kunnossa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      430
      1871
    2. Miksi nainen lyö leikiksi

Olen mies ja kiinnostunut eräästä naisesta. Ollaan juteltu ja tavattukin, ja mielestäni meillä osuu kemiat hyvin yksiin. Nainen osoittaa kyllä kiinnos
      Tunteet
      61
      1849
    3. Rakastan sinua työkaverini

Niin rakastan vaikka kuinka yritän kieltää tunteeni. Aina mielessä.
      Ikävä
      64
      1663
    4. Lähes 6 miljoonaa Ukrainalaista on vapautunut Kiovan oligarkkien orjuudesta demokraattisesti

Vaalit jotka sinetöivät vapaan kansan synnyn Ukrainaan Nato johtoisen oligarkki orjuuden alta. Ihmiset ova onnellisia orjuuden päättymisestä , paitsi
      Maailman menoa
      433
      1174
    5. Millä kirjaimella alkaa

voitko kertoa millä kirjaimelle kaivattusi alkaa. Entä sinä?
      Ikävä
      55
      1172
    6. Tietysti ihastuin sinuun

Olet mies minulle luotu
      Ikävä
      67
      1082
    7. Yrität parannella ulkonäköäsi

vaikka se ei paremmaksi muutu. 🤦‍♂️
      Tunteet
      84
      1050
    8. Kerroin kaverille

Että olen rakastunut sinuun. Se vastasi, että eihän siihen saa rakastua! Sanoin, että no miks ei, ihminenhän se hänkin on.
      Ikävä
      34
      1030
    9. Onko kaivattusi tumma vai vaalea

Onko hän pitkä vai lyhyt?
      Ikävä
      65
      962
    10. Kuka höperö uskoo

Joihinkin kaksoisliekkeihin ja telepatioihin? Samaa sarjaa kuin kaikki erityisherkkyydet ja enkeliterapiat. Täyttä huuhaata.
      Ikävä
      94
      906
    Aihe