Meinaavatko nuo ukrainalaiset jäädä Suomeen pysyvästi?

Anonyymi

Valtaosa Ukrainasta on miehittämätön ja hurraavat sotaonneaan, joten miksi pirussa eivät lähde Suomesta takaisin?

Joitakin hyvännäköisiä vosuja voisivat jättää tänne.

24

247

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niin..., terävä huomio veli hyvä.

On huomattava että maahamme tunkeutuneet muslimit saavat 99 %:sti turvapaikan ja oikeuden oleskella maassamme ilman rajoitteita.

Ukrainan sotaa paossa oleville ei tällaista myönnetä vaan maassa olonsa on vain väliaikaista.....

Maamme kommunistijohto siis arvioi että muslimimiehet jotka valehtelevat maansa turvallisuustilannetta, henkilöllisyyttään ja ikänsä ovat automaattisesti sellaisia että meidän on elätettävä heidät elämänsä tappiin saakka ilman työntekovelvoitteita.

Ukrainalaisia nyt paheksutaan jos kaikki eivät ole töitä löytäneet parissa kuukaudessa.

• Anonyymi

Eikös Suomessa ole melkein täystyöllisyys? Joitain puhelinmyyjähommia kyllä, mutta eihän ne kieltä osaa.
        Joten...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös Suomessa ole melkein täystyöllisyys? Joitain puhelinmyyjähommia kyllä, mutta eihän ne kieltä osaa.
        Joten...

Onko sinun asua arvostella sotapakolaisia.

• Anonyymi

Miksi ne edes tuli tänne!

• Anonyymi

Jos jotain ymmärrät, he lähtivät sotaa pakoon.

• Anonyymi

Sotilaskoulutukseen....nyt kun Ukraina valtaa OMAA MAATAAN takaisin niin täältä lähtee levänneet ja huippukoulutuksen saaneet Ukarinalaiset sotilast takaisin ja niin kiire tulee ryssille lähteä että enää ei jää aamupuuro lautaselle vaan vielä paskakin ilmaan roikkumaan

• Anonyymi

Voit olla varma että Ukrainalaiset lähtee kotimaahansa takaisin kunhan Venäläiset on saatu sieltä pois; eikä vaaraa raketti-iskuista enää ole.

Vaikka Venäjän sotajoukkoja työnnetäänkin tällä hetkellä menestyksellä maasta ulos, on siellä kaikkialla edelleen vaarana satunnainen ohjusisku; jos olet sitä mieltä että sellaisessa vaarassa on ihan normaalia elää niin matkustathan itse sitten sinne?

• Anonyymi

Siellähän on yli puolet maasta täysin turvallista aluetta, prkl! Menisivät sinne pohjoiseen. Mitä viddua niitten pitää tänne tulla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siellähän on yli puolet maasta täysin turvallista aluetta, prkl! Menisivät sinne pohjoiseen. Mitä viddua niitten pitää tänne tulla.

Venäjä on ammuskellut raketteja kaikkialle maahan, myös sinne mitä sinä kutsut "turvalliseksi" alueeksi.

Odotettavissa on että viimeisimmästä Ukrainan menestyksestä vittuuntuneena Venäjä tulee lisäämään satunnaista rakettiammuskelua (aivan samalla tavalla kuin HOMOS järjestö Israelissa; tosin aavistuksen paremmalla kalustolla) kaikkialle Ukrainassa.

Edelleen, jos olet eri mieltä asiasta niin MENETHÄN SINNE ITSE osoittamaan meille että todellakin uskot alueen olevan turvallista?

• Anonyymi

Ylläpito poistelee kommentit jotka eivät hyväksy näin törkeitä juttuja. Poistaa myös kommentit joilla ylläpitoa arvostellaan.

• Anonyymi

Kuinka tyhmiä on suomalaiset tänä päivänä. Itse sotapakolaisinavolleet viime sodan aikana. Nyt ivataan ja arvostellaan ukrainalaisia. Onko se oma etu aina ensin kun on kaikki hyvin. Edes sotaa pakenevia ihmisiä ei auteta. Entäs jos itse apua tarvitsee, silloin huudetaan kurkku suorana ja vaaditaan.

• Anonyymi

Olis mukava että väki uskaltaisi tehdä tuon kirjoittelun omalla nimellään niin voitaisiin sitten mikäli Venäjä Suomeenkin vielä hyökkää heidän sotapakolaisuus estää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olis mukava että väki uskaltaisi tehdä tuon kirjoittelun omalla nimellään niin voitaisiin sitten mikäli Venäjä Suomeenkin vielä hyökkää heidän sotapakolaisuus estää.

Nimeni on Sauli Nynnistö enkä minä aio lähteä mihinkään!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nimeni on Sauli Nynnistö enkä minä aio lähteä mihinkään!

Muista sitten ettet lähde jos Vanjan tankit, sitten kun rakentavat niitä taas räjäytettyjen tilalle, tulevat rajan yli.

• Anonyymi

Onneksi näiltä ylläpidon suosikeilta ei kysytä ketä Suomeen otetaan pakolaisiksi.

• Anonyymi

Eikö enää trollit muuta keksi? Mihin.jääneet natsihöpöhöpö ja vain venäläisiin tarttuva korona höpöjutut. Ne edes nauratti. Nuo aloitukset niin tyhmiä, että tunnen vaan myötähäpeää. Jokainen kopeekkansa ansaitsee tavallaab.🤔🤭

• Anonyymi

Minkä perkeleellisen pirun takia venäläiset hyökkäsivät Ukrainaan. Vastaappa tähän suureen ihmettelyn aiheeseen. Eivät ukrainalaiset olisi Suomessa jos ei Putin olisi hyökännyt Ukrainaan.

Miksi pirussa haittavenäläiset eivät palaa takaisiin Venäjälle vaan loisivat Ukrainassa !

• Anonyymi

Johtuisko siitä että Venäjä on niin paska maa ettei edes omat kansalaiset halua elää siellä?

• Anonyymi

Porttolaan töihin nuo.Huoraaminenhan on rehellistä työtä demareiden ja muiden mielestä, joten Tatjaana vaan töihin nostamaan Suomen BKT:ta.

Tatjaanan tase töihin ja äkkiä. Asumistuesta malli PANEMISTUKEEN, JOTTA KÖYHÄTKIN SAAVAT!

• Anonyymi

Kannatan lämpimästi.

• Anonyymi

Tuo panemistuki kuulostaa hyvältä. Kannatan ehdottomasti. Minäkin voisin saada.

-keijompi (nimi muutettu)

• Anonyymi

Asiaa.

• Anonyymi

Aloittaja (Viki) voi miettiä sitä että aikovatko Venäläiset kauankin pommittaa ja miehittää vierasta valtiota.

Niin kauan kuin tekevät, Ukrainalaiset pysyy Suomessa, ja lisää tulee.

• Anonyymi

meillä kun maksetaan muidenkin velat ja eläminen, siksi. maataloudessa on ollut jo vuosia ukrainalaisia työntekijöitä pelloilla.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Esko Eerikäinen sai karvaan muiston Martina Aitolehden kanssa tosi-tv:stä: "Pureskelen vieläkin..."

Esko Eerikäinen ja Martina Aitolehti olivat kyllä aikamoinen pari, totta tosiaan. Räväkät persoonat ovat kumpikin monilahjakkuuksia. Eerikäinen on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      2753
    2. Ökyä! Aki Manninen tykittää Putin-koiran ja mega-kärryn kanssa: "Känni ja kihlat, molemmista..."

Kolme kovaa: Aki Manninen! Putin-koira! Öky-auto! Ja nyt Akilla on todellakin asiaa, sillä hän on kirjoittanut Instassa vaikeistakin asioista elämässä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      26
      2378
    3. No nyt! Vappu Pimiä hehkuttaa tätä "salaista asetta" - Peffa ei reagoi, kun sen sujauttaa alle

No nyt on nokkela "salainen ase"! Pimiä on kyllä aikamoinen pakkaus, energiaa riittää. Hän varmasti herättää vahvoja tunteita suuntaan ja toiseen...
      Kotimaiset julkkisjuorut
      8
      1811
    4. Uudet Eränkävijät yllättävät: Ex-ammattisotilas, YouTube-tähti, 11-vuotias eräjorma, nuoripari...

Harmi, ettei Äijä-koira ja Aki Huhtanen ainakaan ohjelmatietojen mukaan ole enää mukana ohjelmassa. Mutta onhan tuossa toki ihan hyvä kattaus ja katso
      Tv-sarjat
      20
      1637
    5. Riparilaisista vain 48 prosenttia uskoo jumalaan

Seurakuntalaisessa on julkaistu tietoa riparilaisten uskosta jumalaan. Vain noin 48 prosenttia heistä uskoo jumalaan. Kun miettii ettei läheskään kaik
      Luterilaisuus
      276
      1386
    6. 68
      1275
    7. Iskeekö Venäjä Suomeen?

Mitä mieltä ootte iskeekö Venäjä Suomeen? Pelottaako teitä miten tässä käy? Mä tunnustan että mua pelottaa. Mun äiti sanoi aikoinaan että Venäjältä
      Maailman menoa
      322
      1177
    8. Vain idiootti ei tajua että USA räjäytti kaasuputken

Tavoitehan oli tuhota Saksan ja EU:n talous.
      Maailman menoa
      352
      1096
    9. Milloin sä olet viimeksi nähnyt kaipaamasi henkilön?

Mä näin maanantaina pikaisesti naisen.
      Ikävä
      90
      1080
    10. Taidat muija vieläkin elätellä toiveita

Siitä, että ottaisin suhun yhteyttä. Mun aivopuolikkaat on laskeneet jo kaikki potentiaaliset syy-seuraus tulemat siitä.
      Ikävä
      57
      1045
    Aihe