Transnainen BB-Sofia avautuu hormonien järkyttävästä vaikutuksesta: "Oon kaikki mun arvet tehnyt..."

Voi ei, onpa järkkyä… Sofia kertoi ennen BB-taloon astumista haluavansa puhua avoimesti omasta elämästään ja valinnoistaan. Nyt Sofia on kertonut hormoneista ja arvistaan käsivarsissa.

Lue juttu:
https://www.suomi24.fi/viihde/transnainen-bb-sofia-avautuu-hormonien-jarkyttavasta-vaikutuksesta-oon-kaikki-mun-arvet-tehnyt?s24

481

8154

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä on nykynuorilla raskasta ja vaikeaa.Mitä sitten kun tulee ihan oikeita ongelmia? Kaikki on koulukiusattuja,mielenterveyshäiriösiä tai pelkäävät että joku arvostelee.Varmaan kuolema tulee monelle nuorelle,kun ei jakseta tätä elämää.Näistäkö tulevia eläkkeenmaksajia,tuskin.!!!

      • Anonyymi

        Onkohan ollut jotain lapsuuden traumoja esim. raiskattu ollessa pieni poika, äiti halunnut mieluummin tyttöä tai jotain, että jäänyt joku fiilis, että olisikin kuulunutkin olla naissukupuolen edustaja? Ainakin toisaalta kuullut, että lapsuuden traumat olisivat voineet vaikuttaa siihen, että henkilö olisi kokenut olevansa eri sukupuolta biologisen sukupuolensa kanssa. Tietysti varmaan yksilöllistä eikä missään nimessä voi yleistää, että kaikilla olisi mitään vastaavaa ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkohan ollut jotain lapsuuden traumoja esim. raiskattu ollessa pieni poika, äiti halunnut mieluummin tyttöä tai jotain, että jäänyt joku fiilis, että olisikin kuulunutkin olla naissukupuolen edustaja? Ainakin toisaalta kuullut, että lapsuuden traumat olisivat voineet vaikuttaa siihen, että henkilö olisi kokenut olevansa eri sukupuolta biologisen sukupuolensa kanssa. Tietysti varmaan yksilöllistä eikä missään nimessä voi yleistää, että kaikilla olisi mitään vastaavaa ollut.

        Ainakin tutkimuksissa yritetään seuloa henkilöt, joilla kyse on traumasta, koska heidän kohdallaan hoidot eivät ehkä ole se oikea vaihtoehto. Sinänsä siis ymmärrän kommenttisi, koska tällaisiakin henkilöitä on olemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin tutkimuksissa yritetään seuloa henkilöt, joilla kyse on traumasta, koska heidän kohdallaan hoidot eivät ehkä ole se oikea vaihtoehto. Sinänsä siis ymmärrän kommenttisi, koska tällaisiakin henkilöitä on olemassa.

        Moni taas keksii ne traumat päästäkseen rahastamaan tai saadakseen lievennystä tuomioon kun murhaa vanhempansa tai puolison perinnön tai henkivakuutuksen takia.

        Huvittavaa miten tuollekin tuli hormoneista aivan naismaisia oireita, kiukustui helposti ja näki punaista, mutta ei halunnutkaan olla nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moni taas keksii ne traumat päästäkseen rahastamaan tai saadakseen lievennystä tuomioon kun murhaa vanhempansa tai puolison perinnön tai henkivakuutuksen takia.

        Huvittavaa miten tuollekin tuli hormoneista aivan naismaisia oireita, kiukustui helposti ja näki punaista, mutta ei halunnutkaan olla nainen.

        Näytätkö mulle sen naisen, joka ei haluaisi päästä eroon mainituista oireista?


      • Anonyymi

        Kerropa mulle miten se korvien väli laitetaan kuntoon? Luuletko, ettei sitä ole yritetty jo vuosikymmeniä sitten? Siitä, kuinka eettistä olisi lääkkein muuttaa toisen koko minuus en sitten sano mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näytätkö mulle sen naisen, joka ei haluaisi päästä eroon mainituista oireista?

        Naisen oireistako? Naiset nyt vaan ovat epävakaita yleensäkin ja varsinkin kuukautisten aikaan. Kannattaa opetella itsehillintää, intissä pissiksistä kasvaa naisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerropa mulle miten se korvien väli laitetaan kuntoon? Luuletko, ettei sitä ole yritetty jo vuosikymmeniä sitten? Siitä, kuinka eettistä olisi lääkkein muuttaa toisen koko minuus en sitten sano mitään.

        Terapian ja lääkkeiden on todettu voivan auttaa, mutta sukupuoli ei muutu silpomalla eikä hormoneja syömällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Terapian ja lääkkeiden on todettu voivan auttaa, mutta sukupuoli ei muutu silpomalla eikä hormoneja syömällä.

        En ole tällaisesta kuullutkaan. Montako vuotta yhteiskunta suostuu kustantamaan tällaista terapiaa ja lääkitystä, jos mitään edistystä ei tapahdu? Kuinka heikko sukupuoli-identiteettisi on, jos kykenet kuvittelemaan terapian, jolla sen voisi muuttaa toiseksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole tällaisesta kuullutkaan. Montako vuotta yhteiskunta suostuu kustantamaan tällaista terapiaa ja lääkitystä, jos mitään edistystä ei tapahdu? Kuinka heikko sukupuoli-identiteettisi on, jos kykenet kuvittelemaan terapian, jolla sen voisi muuttaa toiseksi?

        Kuinka pahasti vääristynyt sukupuoli-identiteettisi on jos et terapialla ja lääkityksellä kykene parantumaan? Ei mikään hoito aina auta, ihmiset kuolee sairauksiin, juo itsensä hengiltä tai tekee itsemurhan, mutta terveiden elimien silpominen yhteiskunnan kustannuksella ei voi olla ratkaisu ja todistetusti vain lisää itsemurhien määrää.

        Ihmisillä on kaikenlaisia haluja ja pakkomielteitä. Joku haluaa olla 10cm pitempi, toinen haluaa jättimäiset tissit, kolmas kuvittelee olevansa kuninkaallinen, kuka mitäkin. Ei niitä ole mitään velvollisuutta toteuttaa, eikä sukupuoli silpomalla vaihdu, pitää hyväksyä miksi syntyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka pahasti vääristynyt sukupuoli-identiteettisi on jos et terapialla ja lääkityksellä kykene parantumaan? Ei mikään hoito aina auta, ihmiset kuolee sairauksiin, juo itsensä hengiltä tai tekee itsemurhan, mutta terveiden elimien silpominen yhteiskunnan kustannuksella ei voi olla ratkaisu ja todistetusti vain lisää itsemurhien määrää.

        Ihmisillä on kaikenlaisia haluja ja pakkomielteitä. Joku haluaa olla 10cm pitempi, toinen haluaa jättimäiset tissit, kolmas kuvittelee olevansa kuninkaallinen, kuka mitäkin. Ei niitä ole mitään velvollisuutta toteuttaa, eikä sukupuoli silpomalla vaihdu, pitää hyväksyä miksi syntyy.

        Kuitenkin ainakin omalla kohdallani hoidot tekivät minusta työkykyisen veronmaksajan, kun ennen olin elämäntapatyötön yhteiskunnan vihaaja. Kaikkiin sairauksiin ja tiloihin ei ole olemassa hoitoa, totta, mutta tähän oli enkä ymmärrä miksi ihmeessä olisin jättänyt tämän mahdollisuuden käyttämättä. Rintojen poiston maksoin itse ja hormonit korvaa Kela neljä kertaa vuodessa, tämä on pieni hinta siitä, että saan elää työkykyisenä.


      • Anonyymi

        Onko nää kaikki Sofiat samanlaisia.Sofia Belorf eikös tääkin myy itseään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuitenkin ainakin omalla kohdallani hoidot tekivät minusta työkykyisen veronmaksajan, kun ennen olin elämäntapatyötön yhteiskunnan vihaaja. Kaikkiin sairauksiin ja tiloihin ei ole olemassa hoitoa, totta, mutta tähän oli enkä ymmärrä miksi ihmeessä olisin jättänyt tämän mahdollisuuden käyttämättä. Rintojen poiston maksoin itse ja hormonit korvaa Kela neljä kertaa vuodessa, tämä on pieni hinta siitä, että saan elää työkykyisenä.

        Aha, rintojen poisto siis poisti sinun lorvikatarrisi? Voi viddu tätä nykypäivän sekoporukkaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aha, rintojen poisto siis poisti sinun lorvikatarrisi? Voi viddu tätä nykypäivän sekoporukkaa..

        Kärjistetysti noin. Kun sain kasvaa omaksi itsekseni ja tulla nähdyksi ja kohdatuksi oikein kasvoin aikuiseksi, joka halusi antaa oman panoksensa yhteiskunnalle. Nyt, kun en ollut enää napit vastakkain yhteiskunnan kanssa eikä tarvinnut jatkuvasti uida vastavirtaan. Ja kun oli se pieni mahdollisuus, että minulla voisi olla vaimo ja ehkä perhekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aha, rintojen poisto siis poisti sinun lorvikatarrisi? Voi viddu tätä nykypäivän sekoporukkaa..

        Nykypäivästä muuten sen verran, että tämä tapahtui 90-luvulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kärjistetysti noin. Kun sain kasvaa omaksi itsekseni ja tulla nähdyksi ja kohdatuksi oikein kasvoin aikuiseksi, joka halusi antaa oman panoksensa yhteiskunnalle. Nyt, kun en ollut enää napit vastakkain yhteiskunnan kanssa eikä tarvinnut jatkuvasti uida vastavirtaan. Ja kun oli se pieni mahdollisuus, että minulla voisi olla vaimo ja ehkä perhekin.

        Nyt vaan kaikki vaatimaan mitä tahansa että alkaisi työt maittaa. Minä en suostu töihin ellei anneta Ferraria työmatkoille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt vaan kaikki vaatimaan mitä tahansa että alkaisi työt maittaa. Minä en suostu töihin ellei anneta Ferraria työmatkoille.

        Niin, se onkin ihan sama asia. Haluaako luksusta vai jotain, mikä on useimmille itsestäänselvyys. Tulla nähdyksi omana itsenään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, se onkin ihan sama asia. Haluaako luksusta vai jotain, mikä on useimmille itsestäänselvyys. Tulla nähdyksi omana itsenään.

        Kuka estää transuja näkemästä itseään minä haluavatkin, ei ne silpomiset sukupuolta muuta eikä kuulu missään tapauksessa verorahoilla tehtäviksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkohan ollut jotain lapsuuden traumoja esim. raiskattu ollessa pieni poika, äiti halunnut mieluummin tyttöä tai jotain, että jäänyt joku fiilis, että olisikin kuulunutkin olla naissukupuolen edustaja? Ainakin toisaalta kuullut, että lapsuuden traumat olisivat voineet vaikuttaa siihen, että henkilö olisi kokenut olevansa eri sukupuolta biologisen sukupuolensa kanssa. Tietysti varmaan yksilöllistä eikä missään nimessä voi yleistää, että kaikilla olisi mitään vastaavaa ollut.

        Ei pidä paikkaansa sen tunteen kun saavat tulee heidän; sisältää ilman ulkopuolisia vaikutuksia .
        Joten äitejä sitä aina syytellään jos jotain on. Tunnen parikin tälläistä ihmistä ja molemmat kertoneet ihan samanlaisen tarinan miten jo pienenä jotenkin tiesivät olevansa jotain muuta kun odotettiin . Kummallakaan ei mitään traumoja kotioloista rakastavat vanhemmat , toinen kertoi että isänsä osteli poikien leikkikaluja valtavasti mutta hän ei tuntenut mitään vetoa niihin .
        Jotensinä synnytään sellaiseksi kun on , ja sellaiselle lapselle pitää antaa kannustusta todella että hänestä tulee vahva ihminen ja uskaltaa olla se mikä on eikä ole ihmisten vuoksi jotain muuta , tosi se että mitään ei voi yleistää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moni taas keksii ne traumat päästäkseen rahastamaan tai saadakseen lievennystä tuomioon kun murhaa vanhempansa tai puolison perinnön tai henkivakuutuksen takia.

        Huvittavaa miten tuollekin tuli hormoneista aivan naismaisia oireita, kiukustui helposti ja näki punaista, mutta ei halunnutkaan olla nainen.

        Ei kukaan jaksa olla jotain mitä ei ole joten mistä tuo keksiminen , koitappas itse olla vaikka yksi viikko jotain mitä et ole niin näet että ottaa psyykkeen päälle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerropa mulle miten se korvien väli laitetaan kuntoon? Luuletko, ettei sitä ole yritetty jo vuosikymmeniä sitten? Siitä, kuinka eettistä olisi lääkkein muuttaa toisen koko minuus en sitten sano mitään.

        Kyllä se niin on että ihminen itse tietää mikä on ja aitä ei mikään muuta , mutta tekee helpommaksi elää jos hänet hyväksytään sellaisena kun on, se kun ehdotellaan korvien väleistä , änämä yksilöt näkee jo pienestä pitäen joten miksi heidän pitäisi olla jotain muuta mitä ovat , siis kenenkä vuoksi, yhden yksinkertaisen ratkaisijanko vuoksi joka hakee vikaa korvin välistä , ja joka ei ole koskaa; tavannut tälläistä ihmistä, tiedoksi se että he ovat ihmisinä ihan samanlaisia kun muutkin , vaikka tuntevat olevansa väärässä kropassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Terapian ja lääkkeiden on todettu voivan auttaa, mutta sukupuoli ei muutu silpomalla eikä hormoneja syömällä.

        Taitaa kirjoittaja leikkiä kaikki tietävää , kas kun taitaa olla kova pala purtavaksi jostain syystä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka pahasti vääristynyt sukupuoli-identiteettisi on jos et terapialla ja lääkityksellä kykene parantumaan? Ei mikään hoito aina auta, ihmiset kuolee sairauksiin, juo itsensä hengiltä tai tekee itsemurhan, mutta terveiden elimien silpominen yhteiskunnan kustannuksella ei voi olla ratkaisu ja todistetusti vain lisää itsemurhien määrää.

        Ihmisillä on kaikenlaisia haluja ja pakkomielteitä. Joku haluaa olla 10cm pitempi, toinen haluaa jättimäiset tissit, kolmas kuvittelee olevansa kuninkaallinen, kuka mitäkin. Ei niitä ole mitään velvollisuutta toteuttaa, eikä sukupuoli silpomalla vaihdu, pitää hyväksyä miksi syntyy.

        Entäs voisitko sinä esim muuttaa identiteettiäni jos joku vaatisi sinua sen tekemään , joten ei tässä asiassa voi vertailla pituuteen tai muihinkaan esittämiisi asioihin.
        Tunnen henkilökohtaisesti kaksi tälläistä tapausta joten tiedän prikulleen kuinka heidän elämänsä on ollut. Ei siihen terapiat auta eikä tartte auttaakkaan sillä saavat olla kuten tuntevat olevansa .
        Aina tehdään suuri asia jos ei ymmärretä jotain ja tullaan omien yksinkertaisten teorioitten kanssa ohjaamaan . Paras tapa on aina hyväksyminen ihminen sellaisena kun hän on , ilman että yritetään selietellä miten hänen pitäisi muuttua .
        Jotkut vaan syntyvät erinlaisina joten antaa olla Morkkaamata


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuitenkin ainakin omalla kohdallani hoidot tekivät minusta työkykyisen veronmaksajan, kun ennen olin elämäntapatyötön yhteiskunnan vihaaja. Kaikkiin sairauksiin ja tiloihin ei ole olemassa hoitoa, totta, mutta tähän oli enkä ymmärrä miksi ihmeessä olisin jättänyt tämän mahdollisuuden käyttämättä. Rintojen poiston maksoin itse ja hormonit korvaa Kela neljä kertaa vuodessa, tämä on pieni hinta siitä, että saan elää työkykyisenä.

        Ihana lukea että olet tyytyväinen elämääsi nyt, ja saat olla juuri se mikä olet.
        Sehän on kaikkein törkeitä, sillä mikä pakko kenenkään on olla jotain mitä ei ole , ja nämä rkritisevat oliot saa jättää omaan arvoonsa teorioittensa kanssa !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko nää kaikki Sofiat samanlaisia.Sofia Belorf eikös tääkin myy itseään.

        Miten se ainun elämäsi vaikuttaa utelias raukka jolla ei ole elämäänitseellä niin pitää juoruta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aha, rintojen poisto siis poisti sinun lorvikatarrisi? Voi viddu tätä nykypäivän sekoporukkaa..

        Nykypäivän ?
        Et näköjään tiedä että näitä ihmisiä on ollut aina mutta eivät ole uskaltaneet tulla kaapista ulos sinun laistesi ihmisten vuoksi , tänään on eri aika ja nuorempi kansa ei pidä näitä asioita mitenkään ihmeellisinä , ainoastaan vanhat käävät ei käsitä, se on heille liian monimutkainen juttu ymmärrettäväksi
        Kukaan näistä junteista ei voisi itse elää niin että joku määräisi, niin miksi muiden pitäisi tehdä se .
        Uusi sukupolvi on suvaitsevampi ja ymmärtäväisempää, mutta juntit ei tule koskaan ymmärtämään heidän aivoissaan ei ole sitä kapasiteettia , ovat tottuneet elämään omalla tyylillään. Jota pitävät ihmisen oikeana mallilla , raukkoja ovat ei voi muuta sanoa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, se onkin ihan sama asia. Haluaako luksusta vai jotain, mikä on useimmille itsestäänselvyys. Tulla nähdyksi omana itsenään.

        Tuosta näkyy ettei ole mennyt jakeluun tuollakaan ihmisellä , siis Ferrari on niinkui;hänen identiteetti , sanoisi että kommentti on ennemmin kun vanha Popeda
        Vaikea käynnistää ja vielä vaikeampi ohjata ja ruma kaiken lisäksi
        Joten ei ole pahemmasti äly kuopalla ollut kun niitä jaettiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäs voisitko sinä esim muuttaa identiteettiäni jos joku vaatisi sinua sen tekemään , joten ei tässä asiassa voi vertailla pituuteen tai muihinkaan esittämiisi asioihin.
        Tunnen henkilökohtaisesti kaksi tälläistä tapausta joten tiedän prikulleen kuinka heidän elämänsä on ollut. Ei siihen terapiat auta eikä tartte auttaakkaan sillä saavat olla kuten tuntevat olevansa .
        Aina tehdään suuri asia jos ei ymmärretä jotain ja tullaan omien yksinkertaisten teorioitten kanssa ohjaamaan . Paras tapa on aina hyväksyminen ihminen sellaisena kun hän on , ilman että yritetään selietellä miten hänen pitäisi muuttua .
        Jotkut vaan syntyvät erinlaisina joten antaa olla Morkkaamata

        Ei ole tarvettakaan muuttaa. Pitää hyväksyä itsensä sellaisena kuin on, eikä ainakaan yhteiskunnan kuulu kustantaa terveiden elimien silpomista, päävikaan voi saada hoitoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana lukea että olet tyytyväinen elämääsi nyt, ja saat olla juuri se mikä olet.
        Sehän on kaikkein törkeitä, sillä mikä pakko kenenkään on olla jotain mitä ei ole , ja nämä rkritisevat oliot saa jättää omaan arvoonsa teorioittensa kanssa !

        Ihanaa että olet samaa mieltä itsesi kanssa, kurjaa ette hyväksy sukupuoltasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykypäivän ?
        Et näköjään tiedä että näitä ihmisiä on ollut aina mutta eivät ole uskaltaneet tulla kaapista ulos sinun laistesi ihmisten vuoksi , tänään on eri aika ja nuorempi kansa ei pidä näitä asioita mitenkään ihmeellisinä , ainoastaan vanhat käävät ei käsitä, se on heille liian monimutkainen juttu ymmärrettäväksi
        Kukaan näistä junteista ei voisi itse elää niin että joku määräisi, niin miksi muiden pitäisi tehdä se .
        Uusi sukupolvi on suvaitsevampi ja ymmärtäväisempää, mutta juntit ei tule koskaan ymmärtämään heidän aivoissaan ei ole sitä kapasiteettia , ovat tottuneet elämään omalla tyylillään. Jota pitävät ihmisen oikeana mallilla , raukkoja ovat ei voi muuta sanoa

        Totta, laiskoja ollut aina, pakkotyö auttaa. Myös horoille pakkotyö paras lääke.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuosta näkyy ettei ole mennyt jakeluun tuollakaan ihmisellä , siis Ferrari on niinkui;hänen identiteetti , sanoisi että kommentti on ennemmin kun vanha Popeda
        Vaikea käynnistää ja vielä vaikeampi ohjata ja ruma kaiken lisäksi
        Joten ei ole pahemmasti äly kuopalla ollut kun niitä jaettiin

        Mikä sinä olet tuomitsemaan ihmistä kenelle ferrari on identiteetti silikonitissien tai tekokyrvän sijaan, paljon terveempäähän se on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerropa mulle miten se korvien väli laitetaan kuntoon? Luuletko, ettei sitä ole yritetty jo vuosikymmeniä sitten? Siitä, kuinka eettistä olisi lääkkein muuttaa toisen koko minuus en sitten sano mitään.

        Minusta silloin yritetään muuttaa ihmisen koko minuus, kun hormoonien ja leikkausten avulla aletaan muuttamaan sukupuoli toiseksi.
        Jos mies korviensa välissä tuntee olevansa nainen, niin olkoon.
        Miksi hänen täytyy sitä lähteä muuttamaan luonnottomasti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Terapian ja lääkkeiden on todettu voivan auttaa, mutta sukupuoli ei muutu silpomalla eikä hormoneja syömällä.

        Hämmennyn joka kerta, kun näen, kuulen naisen ja miehen sekasikiön.
        Onhan monella naisellakin silikoonia keho täynnä, mutta kun ne miehiset piirteet eivät häviä, vaan ne ovat koko ajan mukana.
        Ajatustapa, eleet, puhe, kävely, se mies tulee aina näkyviin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka pahasti vääristynyt sukupuoli-identiteettisi on jos et terapialla ja lääkityksellä kykene parantumaan? Ei mikään hoito aina auta, ihmiset kuolee sairauksiin, juo itsensä hengiltä tai tekee itsemurhan, mutta terveiden elimien silpominen yhteiskunnan kustannuksella ei voi olla ratkaisu ja todistetusti vain lisää itsemurhien määrää.

        Ihmisillä on kaikenlaisia haluja ja pakkomielteitä. Joku haluaa olla 10cm pitempi, toinen haluaa jättimäiset tissit, kolmas kuvittelee olevansa kuninkaallinen, kuka mitäkin. Ei niitä ole mitään velvollisuutta toteuttaa, eikä sukupuoli silpomalla vaihdu, pitää hyväksyä miksi syntyy.

        Lääkärit painavat hiljaiseksi ne, jotka katuvat sukupuolimuutoksiaan.
        Siitä tulisi valtaat vahingonkorvausvaatimukset, joita ei kyettäisi hoitamaan. Miten naiselle, jolta on sivottu rinnat saa ne takaisin?
        Silikoonit tilalle ei tuo identiteettiyttä luonnollisesti.
        Entä monet muut muutokset, jotka ovat peruuttamattomia?
        Näistä katujista moni tekee itsemurhan, kun tajuavat, ettei sukupuolen muutos ollut ratkaisu heidän ongelmiinsa.
        Tietysti on niitä, jotka ovat tyytyäisiä tuloksiinsa, mutta suuren osan tyytymättömyys tuntuu olevan heidän tyytyväisyydelleen uhka.
        Olen myös varma, että lääkäreiden omatunto syyttää heitä ilman katuvien kertomuksia, miten heidän elämänsä on pilattu parantumattomasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäs voisitko sinä esim muuttaa identiteettiäni jos joku vaatisi sinua sen tekemään , joten ei tässä asiassa voi vertailla pituuteen tai muihinkaan esittämiisi asioihin.
        Tunnen henkilökohtaisesti kaksi tälläistä tapausta joten tiedän prikulleen kuinka heidän elämänsä on ollut. Ei siihen terapiat auta eikä tartte auttaakkaan sillä saavat olla kuten tuntevat olevansa .
        Aina tehdään suuri asia jos ei ymmärretä jotain ja tullaan omien yksinkertaisten teorioitten kanssa ohjaamaan . Paras tapa on aina hyväksyminen ihminen sellaisena kun hän on , ilman että yritetään selietellä miten hänen pitäisi muuttua .
        Jotkut vaan syntyvät erinlaisina joten antaa olla Morkkaamata

        Hyväksyä ihminen sellaisena kuin on?
        Eihän nämä transutkaan hyväksy itseään sellaisena kuin he ovat syntymästään ja pakottavat cis-henkilöitä ihailemaan ja ylistämään omaa erinomaisuuttaan ja ihmeellisyyttään!
        Kun en kykene, niin en vain kykene heidän kaulapannassaan kulkemaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana lukea että olet tyytyväinen elämääsi nyt, ja saat olla juuri se mikä olet.
        Sehän on kaikkein törkeitä, sillä mikä pakko kenenkään on olla jotain mitä ei ole , ja nämä rkritisevat oliot saa jättää omaan arvoonsa teorioittensa kanssa !

        Ai, ne ovat "olioita", jotka eivät laula transuille ylistyslauluja?!
        Mikä asenne!


    • Anonyymi

      Olin poika nimeltä Päivi, enkä tiennyt oonko

    • Anonyymi

      On ne ongelmat monet....

      • Anonyymi

        Kokeile menettää sukuelimesi ja puhu uudestaan onko ongelmia..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokeile menettää sukuelimesi ja puhu uudestaan onko ongelmia..

        Pahoja ongelmia tosiaan noilla jotka silvotuttaa terveitä elimiään ja yhtä pahoja kun haluavat säilyttää ja väittävät silti olevansa eri sukupuolta.


    • Anonyymi

      Sitä vain ihmettelen, että jos nuori nainen pukeutuisi ja meikkaisi kuten nuo trans-naiset, niin feministit jo älähtäis ja haukkuis bimboksi, pissikseksi ja miesten seksileluiksi.
      Sitten on näitä julkkis-transnaisia ja "somesensaatioita" jotka leikkelevät itsensä muovinukeiksi ja pukeutuvat tyrkysti kuin prostituoidut ja he sitten ovat "upeita" ja "rohkeita esikuvia nuorille"

      • Anonyymi

        Media syöttää luciferiaanista ihmis entiteettiä kurkuista alas cheepleille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Media syöttää luciferiaanista ihmis entiteettiä kurkuista alas cheepleille.

        Mitään aitoa ei heissä ole, ja sama tyhjyys ammottaa myös pään sisäpuolella.
        Ei ole mikään ihme, että tarvitsevat mielenterveyspalveluita,
        kun itsepetos on alkanut jo lapsuudessa.
        Sairaalla tavalla yritetään vääristää käsitystä siitä,
        mikä on normaalia ja mikä epänormaalia.
        Hyvin köyhää ja merkityksetöntä elämää, jos se perustuu vain siihen,
        miltä ulkoisesti näyttää, ja muutenkin mennään sillä, missä aita on matalin,
        viittaan tuohon seksityön omaehtoiseen valintaan HUH HUH.
        Haluisin sanoa jotain positiivista, mutta tuon tyylisistä "ihmisistä",
        valehtelematta ei voi sitä tehdä.


      • Anonyymi

        kahdenlaisia transseksuaaleja, toisilla parafilia eli perversio, kun oma ääristereotyyppinen naiseus, joka miesten fantasioista nouseva, on koko muutoksen ydin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitään aitoa ei heissä ole, ja sama tyhjyys ammottaa myös pään sisäpuolella.
        Ei ole mikään ihme, että tarvitsevat mielenterveyspalveluita,
        kun itsepetos on alkanut jo lapsuudessa.
        Sairaalla tavalla yritetään vääristää käsitystä siitä,
        mikä on normaalia ja mikä epänormaalia.
        Hyvin köyhää ja merkityksetöntä elämää, jos se perustuu vain siihen,
        miltä ulkoisesti näyttää, ja muutenkin mennään sillä, missä aita on matalin,
        viittaan tuohon seksityön omaehtoiseen valintaan HUH HUH.
        Haluisin sanoa jotain positiivista, mutta tuon tyylisistä "ihmisistä",
        valehtelematta ei voi sitä tehdä.

        mies joka on ottanut pornosta naisenmallinsa on sitten naisena emansipoitunut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kahdenlaisia transseksuaaleja, toisilla parafilia eli perversio, kun oma ääristereotyyppinen naiseus, joka miesten fantasioista nouseva, on koko muutoksen ydin

        olet oikeassa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        olet oikeassa!

        ihan kirjallisuudesta löytyvä luokitus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kahdenlaisia transseksuaaleja, toisilla parafilia eli perversio, kun oma ääristereotyyppinen naiseus, joka miesten fantasioista nouseva, on koko muutoksen ydin

        Omia fantasioitaan ne silikonibimbot ja transut toteuttaa, suurin osa miehistä haluaa tavallisen naisen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omia fantasioitaan ne silikonibimbot ja transut toteuttaa, suurin osa miehistä haluaa tavallisen naisen.

        no kai se nyt toi pornokuvasto jotain kertoo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no kai se nyt toi pornokuvasto jotain kertoo

        Harvemmin tavalliset naiset silikoneja haluaakaan, pornoilijoita ne ovat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harvemmin tavalliset naiset silikoneja haluaakaan, pornoilijoita ne ovat.

        Kyllä täysin rinnaton tai hyvin pienirintainen voi halutakin, muttei mitään todella isoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä täysin rinnaton tai hyvin pienirintainen voi halutakin, muttei mitään todella isoja.

        Ei kukaan noirmaali pilaa rintojaa silikonipusseilla, imetystä vartenhan ne ovat ja voi aiheuttaa sairauksiakin, syöpää, kovettumia jne.


    • Anonyymi

      Mene nyt jo helvettiin täältä trollailemasta

    • Anonyymi

      KC -5.5 pinnaa on hyvä tärppi 👍

    • Anonyymi

      eikö transnaisissa ole lainkaan sellaisia ruumiinrakenteeltaan ihan taviksia, eikä tuollaisia pitkäkoipia, jotka tietävät käyvänsä naisina huippumalleista, lähes

      kun eikö sen pitäsi olla sisimmästä kyse kuitenkin

      • Anonyymi

        Eikös se ylen kanavilla esiintynyt Markus ole aika tavallinen? TAi hän taitaa olla transvestiitti, on ehkä eri asia kuin transnainen. Tietääkö joku tästä enemmän?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös se ylen kanavilla esiintynyt Markus ole aika tavallinen? TAi hän taitaa olla transvestiitti, on ehkä eri asia kuin transnainen. Tietääkö joku tästä enemmän?

        joo, hän taitaa vaan tykätä pukeutua naiseksi, transseksuaali sitten kai haluaa että menee naisesta ainakin tuolla kadulla kutakuinkin, toki sitten leikatuimpia kai enää erotakaan aidosta, mutta osalle riittää sosiaalinen naiseus


      • Anonyymi

        tai toki siis huippumalleiksi sopivatkin, androgyyniys, mutta usein vaan tietää vaistollla mikä alkujaan ollut kun se on aika tarkka se silmä tuon suhteen, vaikutelma


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joo, hän taitaa vaan tykätä pukeutua naiseksi, transseksuaali sitten kai haluaa että menee naisesta ainakin tuolla kadulla kutakuinkin, toki sitten leikatuimpia kai enää erotakaan aidosta, mutta osalle riittää sosiaalinen naiseus

        Kyllähän jokainen transvestiittikin haluaa pukeutuessaan ns.mennä naisesta. Ei kukaan haluaisi näyttää ns. transulta. Transsukupuolinen nainen taas kokee itsensä naiseksi koko ajan ja kokee luonnollisempana peniksettömän alapään.


      • Anonyymi

        Kuitenkin hommahan on se, että transnaiset haluavat pois siitä miehen kehosta johon on syntyneet. Ihan turha ruveta haukkumaan prostituoidun näköiseksi, jos transnaiset haluavat korostaa sitä, että todella ovat naisia. Esimerkiksi ne suuret rinnat saattavat tuoda turvallisuuden tunnetta ja saada heille olon, että he olisivat naisen kehossa ja tuntisivat olonsa mukavemmaksi. Myöskin toi sun kommentti "pitkäkoipia".. Eivät he varmastikkaan omaa pituuttaan oo päättänyt. Tää keskustelu on maailman typerin asia mitä mä oon nähnyt. Hankkikaa lisää tietoa älkääkä haukkuko ihmisiä, kun ette edes omalla naamalla/nimellä uskalla niitä kertoa! :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän jokainen transvestiittikin haluaa pukeutuessaan ns.mennä naisesta. Ei kukaan haluaisi näyttää ns. transulta. Transsukupuolinen nainen taas kokee itsensä naiseksi koko ajan ja kokee luonnollisempana peniksettömän alapään.

        Ei niistä monet edes yritä näyttää oikeasti naisilta, vain meikata ja pukeutua, eihän tuota romutransuakaan kukaan erehtyisi naiseksi luulemaan, eikä yritä puhuakaan naisen tavoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuitenkin hommahan on se, että transnaiset haluavat pois siitä miehen kehosta johon on syntyneet. Ihan turha ruveta haukkumaan prostituoidun näköiseksi, jos transnaiset haluavat korostaa sitä, että todella ovat naisia. Esimerkiksi ne suuret rinnat saattavat tuoda turvallisuuden tunnetta ja saada heille olon, että he olisivat naisen kehossa ja tuntisivat olonsa mukavemmaksi. Myöskin toi sun kommentti "pitkäkoipia".. Eivät he varmastikkaan omaa pituuttaan oo päättänyt. Tää keskustelu on maailman typerin asia mitä mä oon nähnyt. Hankkikaa lisää tietoa älkääkä haukkuko ihmisiä, kun ette edes omalla naamalla/nimellä uskalla niitä kertoa! :)

        Joopajoo, itsehän tuokin kertoo olevansa horo ja suurin osa bimboistakin vain rahan perässä. Miksi käyttää 15cm pohjallisia jos ei halua näyttää pitkälle. Heikko itsetunto on varmasti, kuten muillakin transuilla ja naisilla, mutta ei se korkeilla koroilla ja silikoneilla korjaannu. Kannattaisi kehittää itseään vaikkapa opiskelemalla ja tekemällä rehellistä työtä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuitenkin hommahan on se, että transnaiset haluavat pois siitä miehen kehosta johon on syntyneet. Ihan turha ruveta haukkumaan prostituoidun näköiseksi, jos transnaiset haluavat korostaa sitä, että todella ovat naisia. Esimerkiksi ne suuret rinnat saattavat tuoda turvallisuuden tunnetta ja saada heille olon, että he olisivat naisen kehossa ja tuntisivat olonsa mukavemmaksi. Myöskin toi sun kommentti "pitkäkoipia".. Eivät he varmastikkaan omaa pituuttaan oo päättänyt. Tää keskustelu on maailman typerin asia mitä mä oon nähnyt. Hankkikaa lisää tietoa älkääkä haukkuko ihmisiä, kun ette edes omalla naamalla/nimellä uskalla niitä kertoa! :)

        Ai sinäkö olet oikealla nimelläsi :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niistä monet edes yritä näyttää oikeasti naisilta, vain meikata ja pukeutua, eihän tuota romutransuakaan kukaan erehtyisi naiseksi luulemaan, eikä yritä puhuakaan naisen tavoin.

        Eli "romutransu" haluaa näyttää transulta? Kuten kaikki ne muut transvestiitit, joiden miessukupuoli näkyy kilometrin päähän? Heillä olisi täysi mahdollisuus laittautua siten, että olisivat muiden silmissä tavallisia, ehkä jopa kauniita cisnaisia, mutta he päättävät tietoisesti olla käyttämättä näitä keinoja ja sensijaan tarkoituksella laittautuvat transun näköiseksi? Vai olisiko kuitenkin niin, että tittit todellakin haluaisivat laittautua kauniiksi naisiksi, tai edes jonkun näköiseksi naiseksi, mutta kun se ei ole mitenkään mahdollista, varsinkaan ilman hormonihoitoja, joita transvestiiteille ei myönnetä eivätkä toisaalta haluaisikaan luopua erektiostaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuitenkin hommahan on se, että transnaiset haluavat pois siitä miehen kehosta johon on syntyneet. Ihan turha ruveta haukkumaan prostituoidun näköiseksi, jos transnaiset haluavat korostaa sitä, että todella ovat naisia. Esimerkiksi ne suuret rinnat saattavat tuoda turvallisuuden tunnetta ja saada heille olon, että he olisivat naisen kehossa ja tuntisivat olonsa mukavemmaksi. Myöskin toi sun kommentti "pitkäkoipia".. Eivät he varmastikkaan omaa pituuttaan oo päättänyt. Tää keskustelu on maailman typerin asia mitä mä oon nähnyt. Hankkikaa lisää tietoa älkääkä haukkuko ihmisiä, kun ette edes omalla naamalla/nimellä uskalla niitä kertoa! :)

        no ajatus transseksuaalisuudestaan nyt varmasti on helpompi ihmiselle joka valahtaa siihen toiseen sukupuoleen paremmin kuin hyvin, tanakka roteva mies varmasti pähkäilee enemmän


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli "romutransu" haluaa näyttää transulta? Kuten kaikki ne muut transvestiitit, joiden miessukupuoli näkyy kilometrin päähän? Heillä olisi täysi mahdollisuus laittautua siten, että olisivat muiden silmissä tavallisia, ehkä jopa kauniita cisnaisia, mutta he päättävät tietoisesti olla käyttämättä näitä keinoja ja sensijaan tarkoituksella laittautuvat transun näköiseksi? Vai olisiko kuitenkin niin, että tittit todellakin haluaisivat laittautua kauniiksi naisiksi, tai edes jonkun näköiseksi naiseksi, mutta kun se ei ole mitenkään mahdollista, varsinkaan ilman hormonihoitoja, joita transvestiiteille ei myönnetä eivätkä toisaalta haluaisikaan luopua erektiostaan.

        Helpostihan romutransukin voisi laittaa vaikka peruukin päähän, mutta on kertonut itse ettei haluakaan olla nainen, vain pukeutua naisten vaatteisin ja meikata. Monet jättää jopa parran ajamatta, miksi haluaisivat erehdyttääkään luulemaan olevansa naisia jos eivät halua seksiäkään miehen kanssa. Ei romutransu yritä muuttaa puhetyyliään, kävelyään, mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helpostihan romutransukin voisi laittaa vaikka peruukin päähän, mutta on kertonut itse ettei haluakaan olla nainen, vain pukeutua naisten vaatteisin ja meikata. Monet jättää jopa parran ajamatta, miksi haluaisivat erehdyttääkään luulemaan olevansa naisia jos eivät halua seksiäkään miehen kanssa. Ei romutransu yritä muuttaa puhetyyliään, kävelyään, mitään.

        En nyt viitsisi hirvesti kommentoida, kun tässä puhutaan kuitenkin tietystä ihmisestä nimellä, enkä toisaalta ole itse transvestiitti enkä heitä juuri tunne, mutta yleisellä tasolla totean, että kyse voi joskus olla siitäkin, ettei viitsitä ihan hirveästi panostaa asiaan, kun on selvää, ettei lopputulos kuitenkaan olisi sitä, mitä sisimmässään haluaa. Transvestiitit eivät siis halua muuttaa sukupuoltaan ja olla ns.oikeasti naisia, se on toki selvää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helpostihan romutransukin voisi laittaa vaikka peruukin päähän, mutta on kertonut itse ettei haluakaan olla nainen, vain pukeutua naisten vaatteisin ja meikata. Monet jättää jopa parran ajamatta, miksi haluaisivat erehdyttääkään luulemaan olevansa naisia jos eivät halua seksiäkään miehen kanssa. Ei romutransu yritä muuttaa puhetyyliään, kävelyään, mitään.

        Naisena olo on muuten vähän muutakin kuin seksiä miesten kanssa. Tiitit haluavat eläytyä hetkeksi naisiksi, ei siihen liity seksiseuran haku. Toki joillain liittyy, muttei se ole homman pointti. Ja todellakin haluavat näyttää naisilta eivätkä sirkuspelleiltä, vaikkeivät oikeasti haluaisikaan naisiksi muuttua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisena olo on muuten vähän muutakin kuin seksiä miesten kanssa. Tiitit haluavat eläytyä hetkeksi naisiksi, ei siihen liity seksiseuran haku. Toki joillain liittyy, muttei se ole homman pointti. Ja todellakin haluavat näyttää naisilta eivätkä sirkuspelleiltä, vaikkeivät oikeasti haluaisikaan naisiksi muuttua.

        Mistä sinä luulet tietäväsi mitä kukakin haluaa, joitakin kiinnostaa vain ne vaatteet ja meikkaus, eikä ole tarvettaa esittää naista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sinä luulet tietäväsi mitä kukakin haluaa, joitakin kiinnostaa vain ne vaatteet ja meikkaus, eikä ole tarvettaa esittää naista.

        En mistään, mutta jos henkilöä jostain käsittämättömästä syystä kiinnostaa pukeutua naisten vaatteisiin ja meikata naistyypillisesti mutta näyttää silti täysin mieheltä ja korostaa olevansa täysin tavallinen mies, joka ei halua näyttää pätkääkään naiselta, tällainen henkilö voisi sitten lakata kutsumasta itseään transuksi, koska ko.termi tarkoittaa henkilöä, joka haluaa silloin tällöin ilmentää naiseutta itsessään ja pukeutua ja laittautua nimenomaan naisen näköiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mistään, mutta jos henkilöä jostain käsittämättömästä syystä kiinnostaa pukeutua naisten vaatteisiin ja meikata naistyypillisesti mutta näyttää silti täysin mieheltä ja korostaa olevansa täysin tavallinen mies, joka ei halua näyttää pätkääkään naiselta, tällainen henkilö voisi sitten lakata kutsumasta itseään transuksi, koska ko.termi tarkoittaa henkilöä, joka haluaa silloin tällöin ilmentää naiseutta itsessään ja pukeutua ja laittautua nimenomaan naisen näköiseksi.

        Kyllä siitä kerrotaan nimenomaan että haluaa pukeutua naisten vaatteisiin, kaikki ei edes meikkaa kuten ei kaikki naisetkaan. Olet kova lokeroimaan ihmisiä ahtaasti, oletko suvaitsematon?

        Miksi haluaisi esittää naista ellei halua miesseuraa, jotkut jättää varmaan parrankin sen takia. Joku saattaa olla väkivaltainenkin kun tuntee tulleensa huijatuksi. Parrakkaana otetaan paremmin huumorilla. Yleensä huomaa heti muutenkin, mutta känniset saattaa erehtyä ja voivat olla väkivaltaisempiakin kännissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä siitä kerrotaan nimenomaan että haluaa pukeutua naisten vaatteisiin, kaikki ei edes meikkaa kuten ei kaikki naisetkaan. Olet kova lokeroimaan ihmisiä ahtaasti, oletko suvaitsematon?

        Miksi haluaisi esittää naista ellei halua miesseuraa, jotkut jättää varmaan parrankin sen takia. Joku saattaa olla väkivaltainenkin kun tuntee tulleensa huijatuksi. Parrakkaana otetaan paremmin huumorilla. Yleensä huomaa heti muutenkin, mutta känniset saattaa erehtyä ja voivat olla väkivaltaisempiakin kännissä.

        Te trollit :D :D

        Ei, ei ihminen voi haluta näyttää naiselta ilman, että haluaa miesseuraa... Nainen on yhtä kuin miestä haluava ihminen, lesboja ei ole olemassakaa n. Suurin osa transvestiiteistä on hei naisen kanssa naimisissa olevia heteromiehiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Te trollit :D :D

        Ei, ei ihminen voi haluta näyttää naiselta ilman, että haluaa miesseuraa... Nainen on yhtä kuin miestä haluava ihminen, lesboja ei ole olemassakaa n. Suurin osa transvestiiteistä on hei naisen kanssa naimisissa olevia heteromiehiä.

        Et tollo edes tajunnut. Siksi juuri voi jättää parran eikä ESITÄ naista vaikka pukeuttukin naisten vaatteisiin, mitä siitä et ymmärrä? Itse juuri väitit että haluavat esittää naista eli mielestäsi sitten haluavat iskeä miehiä. Eihän se ole monen mielestä seksuaalista ollenkaan.


    • Anonyymi

      Mitä jos tulee oikeita ongelmia? Öö, se että olen trans(mies) tarkoittaa elämässäni mm.sitä, etten voi saada lapsia rakkaani kanssa enkä harrastaa seksiä. Nämäkö eivät ole oikeita ongelmia? Ja jos joku nyt sanoo, että kannattiko käydä prosessi läpi (kävin sen 20 v sitten) niin miten asiaa olisi auttanut, jos en olisi käynyt? Olisin elänyt lesbona, koska kiinnostun ja rakastan vain naisia, emme tietenkään olisi saaneet lapsia. Ja lesboseksi ei kiihota itseäni, koska olen sisimmässäni mies enkä osaa harrastaa seksiä ilman penistä. Joten ilman lapsia ja seksiä olisin jäänyt siinäkin tapauksessa, nyt sentään saan elää omaa elämääni ilman, että kutsutaan jatkuvasti naiseksi ja saan olla osa miesporukkaa ilman, että joku ihastuu (paitsi homot, mutta heille voin sanoa heitä loukkaamatta, että sori, vika ei ole sussa vaan mussa, olen hetero)

      Mitä tulee tuohon eikö tavallisia transnaisia ole, tottakai on, he vaan eivät hakeudu julkisuuteen. Myöskin suurin osa meistä transtaustaisista miehistä on ihan tavallisia miehiä toisin kuin julkisuudessa olevat kaikestaloukkaantujat.

      • Anonyymi

        Jos nainen tarkoittaa henkilöä, joka omaa miehisen ajatusmaailman, tulkitaan arkielämässä mieheksi, passissa lukee M, on vaadittu rangaistuksen uhalla kutsuntoihin ja jolla ei ole emätintä, kohtua eikä munasarjoja olen nainen kyllä. Jos transu on sana, jolla kuvataan tavallisiin miesten vaatteisiin pukeutuvaa henkilöä olen mielelläni transu. Jos henkilö, jota ei kiihota ajatus kahden naisen välisestä seksistä vaan ajatus peniksen ja emättimen yhtymisestä on lesbo, olen lesbo. Jos porukka, joka ei ymmärrä ja halveksii transihmisiä viettää kanssani mielellään aikaa, vaikka tunnistaa minut transtaustaiseksi, silloinhan minun täytyy olla mahtava tyyppi. Tuohon, että jos minut luetaan mieheksi, heteromiehet voisivat kiinnostua minusta, en nyt osaa sanoa mitään, meni yli hilseen.


      • Anonyymi

        Niin ja siis on minuun monikin homo ollut vuosien saatossa ihastunut, varsinkin alkuaikoina, kun ulkonäössä oli vielä sellaista pehmeää, nuorekasta feminiinisyyttä, mutta he olettivat mut cismieheksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos nainen tarkoittaa henkilöä, joka omaa miehisen ajatusmaailman, tulkitaan arkielämässä mieheksi, passissa lukee M, on vaadittu rangaistuksen uhalla kutsuntoihin ja jolla ei ole emätintä, kohtua eikä munasarjoja olen nainen kyllä. Jos transu on sana, jolla kuvataan tavallisiin miesten vaatteisiin pukeutuvaa henkilöä olen mielelläni transu. Jos henkilö, jota ei kiihota ajatus kahden naisen välisestä seksistä vaan ajatus peniksen ja emättimen yhtymisestä on lesbo, olen lesbo. Jos porukka, joka ei ymmärrä ja halveksii transihmisiä viettää kanssani mielellään aikaa, vaikka tunnistaa minut transtaustaiseksi, silloinhan minun täytyy olla mahtava tyyppi. Tuohon, että jos minut luetaan mieheksi, heteromiehet voisivat kiinnostua minusta, en nyt osaa sanoa mitään, meni yli hilseen.

        Nainen tarkoittaa ihmistä joka syntyy naisen sukuelimillä ja on kromosomeiltaankin nainen kuten sinä. Sillä ei ole mitään tekemistä sukupuolen kanssa mikä sinua kiihottaa.

        Jos sinua luultaisiin mieheksi niin silloinhan heteronaisetkin voisi iihastua. Meneekö tuo hilseen alle? Ilmeisesti kukaan ei usko sinua mieheksi kun ei kerran heteronaisetkaan ihastu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen tarkoittaa ihmistä joka syntyy naisen sukuelimillä ja on kromosomeiltaankin nainen kuten sinä. Sillä ei ole mitään tekemistä sukupuolen kanssa mikä sinua kiihottaa.

        Jos sinua luultaisiin mieheksi niin silloinhan heteronaisetkin voisi iihastua. Meneekö tuo hilseen alle? Ilmeisesti kukaan ei usko sinua mieheksi kun ei kerran heteronaisetkaan ihastu.

        Juu, satuit vaan kirjoittamaan aiempaan viestiisi, että jos minua pidetään miehenä, silloinhan heteroMIEHET voisivat kiinnostua... Tottakai heteronaiset voivat kiinnostua, suurin osa tuntemistani transmiehistä on naimisissa heteronaisen kanssa. Itse en vaan valitettavasti ole löytänyt kumppania. Nainen olen geneettisesti, mies juridisesti, hormonaalisesti ja sosiaalisesti.


      • Anonyymi

        Niin, se on vähän sama kuin syntyä sokeaksi ja sokeutua aikuisena, helpompaa toki, jos asiaan on lapsesta tottunut. Vaikeaa se silti on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, se on vähän sama kuin syntyä sokeaksi ja sokeutua aikuisena, helpompaa toki, jos asiaan on lapsesta tottunut. Vaikeaa se silti on.

        Jos transu haluaa siniset silmät niin se kaivattaa vihreät pois ja laitattaa siniset lasisilmät. Sen verran järklä transujen touhuissa on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos transu haluaa siniset silmät niin se kaivattaa vihreät pois ja laitattaa siniset lasisilmät. Sen verran järklä transujen touhuissa on.

        Jos sinusta itsensä hoitaminen työkykyiseksi, onnelliseksi veronmaksajaksi ja itsensä saattaminen sokeaksi ovat sama asia, ok.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sinusta itsensä hoitaminen työkykyiseksi, onnelliseksi veronmaksajaksi ja itsensä saattaminen sokeaksi ovat sama asia, ok.

        Silmien sokeuttaminen ja sukuelinten tekeminen toimimattomiksi ovat minusta hyvin lähellä toisiaan. Jos haluaa loisia peruspäivärahalla niin sehän on jokaisen oma asia. Ei töihin saa kännissäkään mennä vaikka jotkut ei mielestään pysty selvinpäin menemään. Kaikenlaisia mielenterveysongelmia voidaan hoitaa, monet pääässeet eroon viiltelystä, varmasti inhosta omia elimiään ja sukupuoltaan kohtaan pääsee eroon muutenkin kuin puoskaroinnilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silmien sokeuttaminen ja sukuelinten tekeminen toimimattomiksi ovat minusta hyvin lähellä toisiaan. Jos haluaa loisia peruspäivärahalla niin sehän on jokaisen oma asia. Ei töihin saa kännissäkään mennä vaikka jotkut ei mielestään pysty selvinpäin menemään. Kaikenlaisia mielenterveysongelmia voidaan hoitaa, monet pääässeet eroon viiltelystä, varmasti inhosta omia elimiään ja sukupuoltaan kohtaan pääsee eroon muutenkin kuin puoskaroinnilla.

        Itse ainakaan en ole leikkauttanut sukuelimiäni enkä vihaa niitä, olisi vaan huomattavasti kätevämpää omistaa penis, kun identifioi itsensä mieheksi ja toisin päin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse ainakaan en ole leikkauttanut sukuelimiäni enkä vihaa niitä, olisi vaan huomattavasti kätevämpää omistaa penis, kun identifioi itsensä mieheksi ja toisin päin.

        Etkös sinä kertonut poistattaneesi kohdun ja munasarjat, aika toimimaton siis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkös sinä kertonut poistattaneesi kohdun ja munasarjat, aika toimimaton siis.

        Ei se nyt laukeamista estä. Tietenkään en miehenä tarvitse kohtua enkä munasarjoja enkä niiden toimintaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se nyt laukeamista estä. Tietenkään en miehenä tarvitse kohtua enkä munasarjoja enkä niiden toimintaa.

        Sukuelinten tärkein tehtävä on lisääntyminen, naisella se ei edes vaadi orgasmia. Seta ja transujärjestöt vaativat että pitäisi saada synnyttääkin "miehenä"ja siittää "naisena", se on täyttä hulluutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos nainen tarkoittaa henkilöä, joka omaa miehisen ajatusmaailman, tulkitaan arkielämässä mieheksi, passissa lukee M, on vaadittu rangaistuksen uhalla kutsuntoihin ja jolla ei ole emätintä, kohtua eikä munasarjoja olen nainen kyllä. Jos transu on sana, jolla kuvataan tavallisiin miesten vaatteisiin pukeutuvaa henkilöä olen mielelläni transu. Jos henkilö, jota ei kiihota ajatus kahden naisen välisestä seksistä vaan ajatus peniksen ja emättimen yhtymisestä on lesbo, olen lesbo. Jos porukka, joka ei ymmärrä ja halveksii transihmisiä viettää kanssani mielellään aikaa, vaikka tunnistaa minut transtaustaiseksi, silloinhan minun täytyy olla mahtava tyyppi. Tuohon, että jos minut luetaan mieheksi, heteromiehet voisivat kiinnostua minusta, en nyt osaa sanoa mitään, meni yli hilseen.

        Minä halusin ensin ymmärtää trans-ihmisiä ja aloin lukemaan heistä, miten lait toteutetaan ja muutetaan jatkuvasti.
        Homoseksualisuudesta on aivan antiikin ajoista, kun naiset suljettiin koteihin ja miehillä oli naisten osat urheilussa ja viihteessä.
        Sitten huomasin näiden asioiden olevan sellaista sekamelskaa, ettei edes psykiatrit, lääkärit, kirurgit kykene seuraamaan "edistystä" ja erikoistumista.
        Minua hämmentää ihmiset, joista en tiedä, mitä ovat.
        Jotkut transut ovat niin huomiota, kunnioitusta, kiitosta vaativia,
        että he inhottavat pakottaessaan toiset TUNTEMAAN oman mielensä ja tarpeensa mukaan!
        Esim. nämä transut, Santeri/Sifia, Teemu/Britney, Henry/Henny eivät siedä mitään muuta kuin heidän ihasteluaan ja sydänten lähettelyä,
        Eivät vastaa asiallisiin kysymyksiin, vaan odottavat suoranaista palvontaa todistaakseen itselleen olevansa jotain kuuluisuuksia.
        TV:ssä, lehdissä, netissä näyttelemässä omaa uutta olemustaan pininkin muutoksin ja sitten niiden korjauksia, koska tyä ei vastannut heidän odotuksiaan. Vetävät mukaansa tuhansia kakaria, jotka kokevat ristiriitaa. Kukaan näistä leikkauksia käyneistä ei ole onnellinen, tasapainoinen, vaan elää hysteeristä muutosten karuselliä.


      • Anonyymi

        Tästä kuvastuu lääkärien tiedon ja kykyjen vajavaisuus.
        Miten he kykenevät neuvomaan, asettumaan vastakkaisten asemaan, joista heillä ei ole kokemusta, eikä näkemystä ja heidän raporttinsa ja diagnoosinsa sitten ratkaisee toisen hormoonit ja leikkaukset!
        Karmeaa, törkeää, naurettavaa, typerää, epäjohdonmukaista!
        Tällaisten lääkärien päätös asioista, joita eivät itse ymmärrä, ratkaisee!
        Kuka potilas jatkaa itsensä antamista heidän arvostelukykyynsä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sukuelinten tärkein tehtävä on lisääntyminen, naisella se ei edes vaadi orgasmia. Seta ja transujärjestöt vaativat että pitäisi saada synnyttääkin "miehenä"ja siittää "naisena", se on täyttä hulluutta.

        Niin onkin. Mutta naispuolisena en olisi voinut lisääntyä rakkaani kanssa, tein mitä tahansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin onkin. Mutta naispuolisena en olisi voinut lisääntyä rakkaani kanssa, tein mitä tahansa.

        Se on jokaisen oma asia lisääntyykö, keinohedelmöitystä ei pidä lepakoille salliakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se nyt laukeamista estä. Tietenkään en miehenä tarvitse kohtua enkä munasarjoja enkä niiden toimintaa.

        Kummallinen "mies" kun kerroit ettet pysty kiihottumaan ja rakastelemaan rakkaasi kanssa ilman penistä, siis sen kämppiksen kanssa mille et ole edes kertonut olevasi transu. Toisaalla kuitenkin kerroit miten käytätte dildoja :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on jokaisen oma asia lisääntyykö, keinohedelmöitystä ei pidä lepakoille salliakaan.

        Ei pidäkään, ei ainakaan minun mielestäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kummallinen "mies" kun kerroit ettet pysty kiihottumaan ja rakastelemaan rakkaasi kanssa ilman penistä, siis sen kämppiksen kanssa mille et ole edes kertonut olevasi transu. Toisaalla kuitenkin kerroit miten käytätte dildoja :)

        Hauskaa katsoa, kun keksit epätoivoisia provoja :D Juu, minä yritän joka päivä rakastella (mies)kämppikseni kanssa, pitää toisiaan olla pimeässä ja peiton alla, ettei transtaustani paljastu :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hauskaa katsoa, kun keksit epätoivoisia provoja :D Juu, minä yritän joka päivä rakastella (mies)kämppikseni kanssa, pitää toisiaan olla pimeässä ja peiton alla, ettei transtaustani paljastu :D

        Hauskaa katsoa, kun et muista mitä olet aikaisemmin satuillut. Olet kertonut asuvasi naisen kanssa, mutta rakastelusta ei muka tule mitään kun ei römpsiä voi hangata vastakkain, välillä et ole kertonut kämppikselle ollenkaan ja välillä on jatkuvat orgiat dildojen kanssa :D

        Sehän on ihan luonnollista että sinulla naisena on mieskämppis kun tykkäät peniksistä, mutta älä nyt sentään uimahallissa miesten puolelle tunge sen takia tiirailemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hauskaa katsoa, kun et muista mitä olet aikaisemmin satuillut. Olet kertonut asuvasi naisen kanssa, mutta rakastelusta ei muka tule mitään kun ei römpsiä voi hangata vastakkain, välillä et ole kertonut kämppikselle ollenkaan ja välillä on jatkuvat orgiat dildojen kanssa :D

        Sehän on ihan luonnollista että sinulla naisena on mieskämppis kun tykkäät peniksistä, mutta älä nyt sentään uimahallissa miesten puolelle tunge sen takia tiirailemaan.

        :D :D Juu juu, vaikka kävin prosessin läpi 90-luvulla, eli olen ymmärtänyt siitä lähtien olevani mies ja käynyt läpi lesboyritykset sitä ennen, tokihan minä EDELLEEN yritän harrastaa lesboseksiä ja tietty kämppis on myös kumppanini :D Olet huikea :D :D Toki ne silmät kiinni pimeässä, ettei kämpikselle paljastu alapää-jutut kirjoitin vakavalla naamalla :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        :D :D Juu juu, vaikka kävin prosessin läpi 90-luvulla, eli olen ymmärtänyt siitä lähtien olevani mies ja käynyt läpi lesboyritykset sitä ennen, tokihan minä EDELLEEN yritän harrastaa lesboseksiä ja tietty kämppis on myös kumppanini :D Olet huikea :D :D Toki ne silmät kiinni pimeässä, ettei kämpikselle paljastu alapää-jutut kirjoitin vakavalla naamalla :D

        Hauskaa kun trolli yrittää nyt selitellä kiinni jäämistään satuiluista. Eipä ole yllätys, onko transuissa yhtään täysijärkistä, miten voisi olla. Pelkkiä harhoja, fantasioita ja pervohimoja sinulla on korvien välissä :D


    • Anonyymi

      Ihmisiä on vain miehiä ja naisia.
      Joitakin vaivaa vaan luulotauti ja käsittääkseni niillä on jonkinmoisia mielenterveys ongelmia. kun ne omassa harhaisessa päässään rupeavat uskottelemaan itselleen, että voisivat olla muuta sukupuolta.

      • Anonyymi

        Muunsukupuoliset on sitten toinen juttu, transsukupuoliset ovat kyllä ihan vaan naisia tai miehiä omastakin mielestään.


      • Anonyymi

        On se säälittävää, kun joku yrittää niin paljon saada huomiota biologisten sukupuolten kannalla, mutta totuushan on se, että biologisesti sukupuolia on kolme. Teitte te mitä tahansa, niin mies ja nainen eivät ole ainoat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se säälittävää, kun joku yrittää niin paljon saada huomiota biologisten sukupuolten kannalla, mutta totuushan on se, että biologisesti sukupuolia on kolme. Teitte te mitä tahansa, niin mies ja nainen eivät ole ainoat.

        Totuus on että sukupuolia on vain kaksi, lisäksi hyvin harvinaisina geenivirheet missä ei voi varmaksi sanoa kumpaa sukupuolta on ja sukuelimetkin voi olla epämuodostuneet.


    • Anonyymi

      onhan luonto ihmeellinen ihmisiä syntyy maanpäälle kuin kärpäsi...kun olet poikkeava
      ja tunnet sen ,,TIEDÄT SEN .tottakai elät elämäsi täällä kuin muutkin ,,,ne oikeet
      syntymä on venäläistä rulettia ,,,miksi synnyt,,vammaiseksi,,thourtein ,,sokeeksi,, homoksi..lespoksi..muuksi sairaaksi kummajaiseksi....MUTTA VANHEMPASI VOIVAT AUTTAA siinä nuoruus aikana ...että et jää yksin......mutta kun jäät ,,,sillä on seuraamuksia...

      • Anonyymi

        Kyllä, mielisairauksia on monenlaisia, jotkut tykkää leikkiä ulosteiden kanssa, joistakin tulee sarjamurhaajia, jotkut haluaa silpoa muita, jotkut silvotuttaa itseään.


    • Anonyymi

      Mielisairaala olisi oikea paikka itseään naiseksi luuleville "miehille".
      Vuosikymmeniä sitten on jo löydetty noiden aivoista eroavaisuuksia NORMAALEIHIN aivoihin.

      Miksi mielisairautta koitetaan tehdä jotenkin normaaliksi ? tuota porukkaa on varmaan puoli promillea koko kansasta jos sitäkään miksi ovat joka ohjelmassa joka uutisessa jne mikä hemmetti tätä maata vaivaa? Apua nuo tarvitsevat eikä jalustalle nostoa.

      Huomio, todellinen HUOMIO tulisi kiinnittää siihen, että nuo transut haluavat TWERKATA LASTENTARHOISSA. Mikä helvetti tuo sellaisen olon että aikuinen naiseksi pukeutuva mies haluaa heiluttaa palleja ja persettä tarhaikäisten naaman edessä???!

      Mielisairaus, nopeesti jotain nappeja noille.

      • Anonyymi

        Kummasti vaan saadakseen transsukupuolisuusdiagnoosin tarvitaan terveen paperit kahden eri sairaalan psykiatrilta.

        Napit ovat antiandrogeeni ja estrogeeni naiselle, testosteroni miehelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kummasti vaan saadakseen transsukupuolisuusdiagnoosin tarvitaan terveen paperit kahden eri sairaalan psykiatrilta.

        Napit ovat antiandrogeeni ja estrogeeni naiselle, testosteroni miehelle.

        Näin on. Väkivaltaiset, päihdeongelmaiset ja pettäjät ovat ennemminkin kunniallisten kansalaisten huolena! Marginaaliosuus saa vain puhdasta nollalinjaa näissä kolmessa.


      • Anonyymi

        Katso Sofian, Hennyn faneja, niin ne ovat juuri niitä räkänokka kakaria, enimmäkseen! Rääväsuita, jotka luulevat transujen elämän, leikkauksien ja hormoonien olevan pakotie omista ongelmistaan.
        Ja vanhemmat ovat ymmällään, halvaantuneita, eivät saa neuvoja, aikoja, ohjausta lääkäreiltä, terapeuteilta silloin kun tarvisisivat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katso Sofian, Hennyn faneja, niin ne ovat juuri niitä räkänokka kakaria, enimmäkseen! Rääväsuita, jotka luulevat transujen elämän, leikkauksien ja hormoonien olevan pakotie omista ongelmistaan.
        Ja vanhemmat ovat ymmällään, halvaantuneita, eivät saa neuvoja, aikoja, ohjausta lääkäreiltä, terapeuteilta silloin kun tarvisisivat.

        Kyllä tuo äärimmäisyyksiin viety 'naiseus' isoilla tekotisseillä, turbohuulilla, hiustenpidennyksillä yms. näissä transuissa ihmetyttääkin. Sitäkö naisena oleminen siis heidän mielestään on, seksinukkeilua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tuo äärimmäisyyksiin viety 'naiseus' isoilla tekotisseillä, turbohuulilla, hiustenpidennyksillä yms. näissä transuissa ihmetyttääkin. Sitäkö naisena oleminen siis heidän mielestään on, seksinukkeilua?

        Kannattaako nyt hei tehdä yleistyksiä yhdestä ihmisryhmästä BB-kilpailijoiden perusteella? Suurin osa transnaisista on ihan tavallisia, mutta he eivät kiinnosta mediaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaako nyt hei tehdä yleistyksiä yhdestä ihmisryhmästä BB-kilpailijoiden perusteella? Suurin osa transnaisista on ihan tavallisia, mutta he eivät kiinnosta mediaa.

        Joskus kieltämättä toivoisi, että mediassa olisi esillä enemmän juuri meitä taviksia, joilla sattuu olemaan transtausta. Mutta tässä taitaa nyt pata soimata kattilaa, enhän itsekään haluaisi olla julkisuudessa enkä haluaisi, että jokainen vastaantulija - tai oikeastaan sukulaisten lisäksi lähes kukaan - tietäisi asiasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kummasti vaan saadakseen transsukupuolisuusdiagnoosin tarvitaan terveen paperit kahden eri sairaalan psykiatrilta.

        Napit ovat antiandrogeeni ja estrogeeni naiselle, testosteroni miehelle.

        Kummasti vaan lekurit välittää huumeitakin. Lobotomia voisi muuten olla edelleen käypähoito transuille, korvienvälissähöän se vika on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on. Väkivaltaiset, päihdeongelmaiset ja pettäjät ovat ennemminkin kunniallisten kansalaisten huolena! Marginaaliosuus saa vain puhdasta nollalinjaa näissä kolmessa.

        Mitähän tuo tarkoitti, ainakin transuissa on kaikkia noita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaako nyt hei tehdä yleistyksiä yhdestä ihmisryhmästä BB-kilpailijoiden perusteella? Suurin osa transnaisista on ihan tavallisia, mutta he eivät kiinnosta mediaa.

        Ei niistä kukaan ole tavallisia, mutta osa sentään ei ala silvotuttamaan itseään eikä ota hormoneja.


      • Anonyymi

        Tottakai transnaisten aivot eroavat miesten aivoista, hyvä, että sentään myönnän tämän. Tämähän on transfoobikoiden maailmassa tabu. Sitä en sitten tiedä millä rahalla ajattelit maksaa sen, että jokainen trans pistettäisiin yhteiskunnan varoilla vuodeosastohoitoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kummasti vaan lekurit välittää huumeitakin. Lobotomia voisi muuten olla edelleen käypähoito transuille, korvienvälissähöän se vika on.

        Olisin ottanut lobotomian mieluusti, jos sp-korjaushoitoja ei olisi ollut tarjolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai transnaisten aivot eroavat miesten aivoista, hyvä, että sentään myönnän tämän. Tämähän on transfoobikoiden maailmassa tabu. Sitä en sitten tiedä millä rahalla ajattelit maksaa sen, että jokainen trans pistettäisiin yhteiskunnan varoilla vuodeosastohoitoon.

        Hyvä kun myönnät että vika on aivoissa eli mielisairaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä kun myönnät että vika on aivoissa eli mielisairaus.

        Ihan vakavasti puhuen, koska vaikka olisitkin trolli, tuo on sen verran yleinen mielipide, että vaivaudun nyt provosoitumaan. Kyllä, vika on aivoissa ja minusta oli alunperin tarkoitus tulla tyttö. Valitettavasti aivoni maskulinisoituivat kohdussa. Se kuitenkin teki minusta minut. Kummanlaisen vanhuuden itse valitsisit, sen että olisit fyysisesti huippukunnossa mutta täysin dementoitunut vai olisit pyörätuolissa, mutta täysin skarppi? Kumpi tekee sinusta sinut, mielesi vai kroppasi?

        Tiedostan syntyneeni naistyypilliseen vartaloon, en siis elä asian suhteen minkäänlaisessa harhamaailmassa ja käyn palkkatöissä. Olen lapsesta saakka vain kokenut, että olisin onnellisempi ja voisin paremmin, jos minut kohdattaisiin poikana, ja hoitojen jälkeen olen todennut, että olin tässä asiassa oikeassa. Psykiatri on myös kirjoittanut minusta lausunnon tavattuaan minut useasti, ettei ole havainnut mielisairauden oireita. Joten ihmetyttää miten sinä, joka et ole edes tavannut minua, uskallat kyseenalaistaa tämän psykiatrin käsityksen?


      • Anonyymi

        Missä voi? Suomessa niistä ainakin luovuttiin vuonna 1975.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan vakavasti puhuen, koska vaikka olisitkin trolli, tuo on sen verran yleinen mielipide, että vaivaudun nyt provosoitumaan. Kyllä, vika on aivoissa ja minusta oli alunperin tarkoitus tulla tyttö. Valitettavasti aivoni maskulinisoituivat kohdussa. Se kuitenkin teki minusta minut. Kummanlaisen vanhuuden itse valitsisit, sen että olisit fyysisesti huippukunnossa mutta täysin dementoitunut vai olisit pyörätuolissa, mutta täysin skarppi? Kumpi tekee sinusta sinut, mielesi vai kroppasi?

        Tiedostan syntyneeni naistyypilliseen vartaloon, en siis elä asian suhteen minkäänlaisessa harhamaailmassa ja käyn palkkatöissä. Olen lapsesta saakka vain kokenut, että olisin onnellisempi ja voisin paremmin, jos minut kohdattaisiin poikana, ja hoitojen jälkeen olen todennut, että olin tässä asiassa oikeassa. Psykiatri on myös kirjoittanut minusta lausunnon tavattuaan minut useasti, ettei ole havainnut mielisairauden oireita. Joten ihmetyttää miten sinä, joka et ole edes tavannut minua, uskallat kyseenalaistaa tämän psykiatrin käsityksen?

        Ei sinulla miehen aivoja ole, sinullahan on naisen kromosmit, mutta monet mielisairaudet tosiaan näkyy aivoissa poikkeamina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä voi? Suomessa niistä ainakin luovuttiin vuonna 1975.

        Varmasti jossain ulkomailla suostuvat sen tekemään ja jos transut haluaa niin varmasti se laillistetaan uudelleen Suomessakin, siinähän ei tarvitse terveitä elimiä silpoa. Voisi käydä ninkin, että moni transu olisikin tyytyväinen sukupuoleensa ilman lobotomiaa kun se olisi ainoa vaihtoehto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti jossain ulkomailla suostuvat sen tekemään ja jos transut haluaa niin varmasti se laillistetaan uudelleen Suomessakin, siinähän ei tarvitse terveitä elimiä silpoa. Voisi käydä ninkin, että moni transu olisikin tyytyväinen sukupuoleensa ilman lobotomiaa kun se olisi ainoa vaihtoehto.

        Tämä on yksi vaihtoehto. Jos sinusta on järkevää, että yhteiskunta kustantaa transsukupuolisten täysylläpidon verovaroin, vaikka ilman lobotomiaa he voisivat käydä töissä ja elättää itsensä, ala ajamaan tätä asiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sinulla miehen aivoja ole, sinullahan on naisen kromosmit, mutta monet mielisairaudet tosiaan näkyy aivoissa poikkeamina.

        Millainen mielisairaus on se, jonka voi parantaa hormonein ja leikkauksin? Siis mulle on ihan sama, vaikka kyseessä olisi mielisairaus, sama ihminen olen koko ajan. Mutta ihmettelen vaan millä tavalla kyseessä on mielisairaus. Vaikea sitä tässä nyt on sanoa onko mulla miehen aivot vai ei, mutta olen aina ollut taipuvainen ajattelemaan asioita mieslähtöisesti. Lapsena hakeuduin aina päiväkodissa poika-, ei tyttöporukkaan. Väsäsin itselleni välineen, jolla pystyin virtsaamaan seisten, koska se tuntui luontevammalta. Ihastuin ja rakastuin aina tyttöihin ja naisiin ja ymmärsin, ettei kyse ollut ihailusta, kuten aikuiset sen selittivät. Yritin uskotella itselleni olevani lesbo, mutta ihmettelin miksi seksi naisen kanssa ei kiinnosta tai kiihota, ja miksi silti pidän poikia ja miehiä paljon kiinnostavampina ihmisinä ja penikset kiinnostivat. Naisten vaatteisiin pukeutuminen tuntui todella epäluontevalta. Tunsin luontaista kiinnostusta kaikkeen, mikä yhteiskunnassa oli suunniteltu miehille ja karsastin alitajuisesti kaikkea, mikä oli suunnattu leimallisesti naisille. Tätä en tehnyt tietoisesti. Tietyssä iässä vaan esim.silmälasien kehysten, kellojen ym valinta muuttui minulle todella vaikeaksi, kun aiemmin se oli helppoa. Ymmärsin vasta vuosia myöhemmin sen johtuneen siitä, että ne olivat naisten malleja. Lapsena minulle tarjottiin aina poikien malleja, koska myyjät olettivat minut pojaksi. Aikuisena ymmärrän naisia vielä vähemmän. Kun naiset naureskelee keskenään, kuinka lyhyet miehet on säälittäviä, kun valehtelevat pituutensa treffi-ilmoituksissa minä kysyn miten se eroaa siitä, että nainen valehtelee painonsa. Ja totean, että miesten on pakko valehdella, jos meinaa päästä ylipäätään treffeille, kun naisten vaatimustaso on niin korkea. Ja muutenkin naurattaa se tekopyhyys, että halutaan tasa-arvoa eikä missään nimessä haluta, että mies hallitsee/dominoi/on vallassa, mutta silti miehen on ehdottomasti oltava pitempi ja rotevampi. Ai miten tämä eroaa siitä, että miehet haluavat itseään lyhyemmän ja hoikemman naisen? Vaikka siten, että miehet eivät kiellä haluavansa tuollaista valta-asetelmaa. Naiset ovat ihan pulassa itsensä kanssa, kun ovat antaneet lesbojen ym määritellä millainen naisen tulee nyky-yhteiskunnassa olla, vaikka tosiasiassa tuntevat vetoa dominoiviin, maskuliinisiin miehiin ja haluavat alistua heille, sitä vaan ei sovi myöntää, ettei ole feministien silmissä typerä bimbo. Siinä sulle naisen ajatusmaailmaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on yksi vaihtoehto. Jos sinusta on järkevää, että yhteiskunta kustantaa transsukupuolisten täysylläpidon verovaroin, vaikka ilman lobotomiaa he voisivat käydä töissä ja elättää itsensä, ala ajamaan tätä asiaa.

        Mikä parasta, kykenevät töihin ilman mitän silpomisia ja hormonihoitoja jos jouutuisivat itse kustantamaan kaiken, eikä lobotomia kiinnosta. Suuri osa tosin ei halua tehdä töitä silvottunakaan, korkeintaan horoilla.


      • Anonyymi

        Sitä voisi luulla, että rekkalesbo ja mies olisi sama asia, mutta ei vaan sit kuitenkaan ole. Loppupeleissä meillä ei ole oikeastaan mitään yhteistä.

        Itselleni oli tärkeintä päästä tilaan, jossa kukaan ei transuttele tai kutsu naiseksi ystävällisesti, siitä eteenpäin kaikki on plussaa. Kiitos, että yrität loukata minua transuttelemalla ja kutsumalla naiseksi - näin toimimalla korostat pitäväsi minua miehenä, koska yksikään nainen ei loukkaantuisi naiseksi kutsumisesta, lesbo lesboksi kutsumisesta. Kiitos, että näet minut omana itsenäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä voisi luulla, että rekkalesbo ja mies olisi sama asia, mutta ei vaan sit kuitenkaan ole. Loppupeleissä meillä ei ole oikeastaan mitään yhteistä.

        Itselleni oli tärkeintä päästä tilaan, jossa kukaan ei transuttele tai kutsu naiseksi ystävällisesti, siitä eteenpäin kaikki on plussaa. Kiitos, että yrität loukata minua transuttelemalla ja kutsumalla naiseksi - näin toimimalla korostat pitäväsi minua miehenä, koska yksikään nainen ei loukkaantuisi naiseksi kutsumisesta, lesbo lesboksi kutsumisesta. Kiitos, että näet minut omana itsenäni.

        Rekkalespo ja nainen ovat sama asia. Tottakai tytöksi syntynyt on aikuisena nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rekkalespo ja nainen ovat sama asia. Tottakai tytöksi syntynyt on aikuisena nainen.

        Totta, todella. Joskus olen luullut, että meillä olisi jotain yhteistä, ei ole. Ovat naisia, vieläpä hyvin korostuneesti. Toki miehellä ja naisella voi olla paljon yhteistä ja voimme olla ystäviä, mutta sellaista tiettyä yhteyttä ei ole. Osaavat todellakin uhriutumisen ym.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta, todella. Joskus olen luullut, että meillä olisi jotain yhteistä, ei ole. Ovat naisia, vieläpä hyvin korostuneesti. Toki miehellä ja naisella voi olla paljon yhteistä ja voimme olla ystäviä, mutta sellaista tiettyä yhteyttä ei ole. Osaavat todellakin uhriutumisen ym.

        Toden totta, olet niin tyypillinen nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä voi? Suomessa niistä ainakin luovuttiin vuonna 1975.

        Kerroit että lobotomia on sinulle vaihtoehto, mutta silti poistatit viestin mihin vastasit. Oletko skitsofreenikko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä voi? Suomessa niistä ainakin luovuttiin vuonna 1975.

        Rahalla saa mitä tahansa etenkin ulkomailla ja lobotomian paljon halvemmalla kuin muut silpomiset ja hormonit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rahalla saa mitä tahansa etenkin ulkomailla ja lobotomian paljon halvemmalla kuin muut silpomiset ja hormonit.

        Silpomiset ja hormonit saa toimeentulotukiasiakas ilmaiseksi, muutoin hormonit maksaa 4,5 e/3 kk. Joten ei taida maksaa vaivaa, ja muutoinkin olen tällä hetkellä jopa ihan tyytyväinen elämääni, perseestä se toki siihen verrattuna on kuin jos olisi cis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silpomiset ja hormonit saa toimeentulotukiasiakas ilmaiseksi, muutoin hormonit maksaa 4,5 e/3 kk. Joten ei taida maksaa vaivaa, ja muutoinkin olen tällä hetkellä jopa ihan tyytyväinen elämääni, perseestä se toki siihen verrattuna on kuin jos olisi cis.

        Tainnut ne silpomisesi tulla aika paljon jo maksamaan veronmaksajille, jos nyt mikään satuiluissasi pitää pakkkansa, mutta maksavat yleensäkin paljon transuilla.

        Kamala peniskateus teillä naisilla ja sinulla oikein himo kun pitää tunkea miesten puolelle. Onhan se kurjaa ettei sinusta voi koskaan tulla miestä kun olet naiseksi syntynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tainnut ne silpomisesi tulla aika paljon jo maksamaan veronmaksajille, jos nyt mikään satuiluissasi pitää pakkkansa, mutta maksavat yleensäkin paljon transuilla.

        Kamala peniskateus teillä naisilla ja sinulla oikein himo kun pitää tunkea miesten puolelle. Onhan se kurjaa ettei sinusta voi koskaan tulla miestä kun olet naiseksi syntynyt.

        Niin, sitä se onkin. Peniskateus on voimissaan ainakin minulla, milloin olen väittänyt muuta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tainnut ne silpomisesi tulla aika paljon jo maksamaan veronmaksajille, jos nyt mikään satuiluissasi pitää pakkkansa, mutta maksavat yleensäkin paljon transuilla.

        Kamala peniskateus teillä naisilla ja sinulla oikein himo kun pitää tunkea miesten puolelle. Onhan se kurjaa ettei sinusta voi koskaan tulla miestä kun olet naiseksi syntynyt.

        Kurjaa se onkin, mutta onneksi sentään prosessin avulla voi saavuttaa miehuuden edes osittain. Penis on/olisi mulle tärkeä, todella tärkeä, varsinkin seksuaalisuuteni toteuttamiseen, mutta suurempi kateus kohdistui kuitenkin ylipäätään poikana olemiseen... tai tuosta saa vaan niin väärän kuvan. En ollut kateellinen pojille sinänsä, poikien elämässä on todellakin omat ongelmansa, sellaisia, joita tytöt ja naiset eivät useinkaan tule ajatelleeksi tai sivuuttavat ne, koska ovathan miehet kuitenkin ah, niin etuoikeutettuja; en kadehtinut poikien asemaa, joka ei länsimaissa nyt kovin kummoinen naisen asemaan verrattuna edes ole, kadehdin sitä, että cispojat tulivat kohdatuiksi omana itsenään, oikein. Samoin kuten transtytöt kadehtivat tyttöjä ja naisia. T.transmies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toden totta, olet niin tyypillinen nainen.

        Ymmärrän, että kyse on provokaatiosta, mutta mitä järkeä? Miksi kutsua henkilöä, joka viihtyy rinnattomana ja penis haaroissa roikkuen, joka pohtii jatkuvasti miten naiset ovat vaikeita eikä ymmärrä näitä tyypilliseksi naiseksi, kun asia on täysin päinvastainen? Miksi ihmeessä vaivautua? Miksi tuollaisesta maksetaan palkkaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, sitä se onkin. Peniskateus on voimissaan ainakin minulla, milloin olen väittänyt muuta?

        Eikä se ole syy että pitäisi sallia silpomiset yhteiskunnan varoilla, hyvä kun myönsit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kurjaa se onkin, mutta onneksi sentään prosessin avulla voi saavuttaa miehuuden edes osittain. Penis on/olisi mulle tärkeä, todella tärkeä, varsinkin seksuaalisuuteni toteuttamiseen, mutta suurempi kateus kohdistui kuitenkin ylipäätään poikana olemiseen... tai tuosta saa vaan niin väärän kuvan. En ollut kateellinen pojille sinänsä, poikien elämässä on todellakin omat ongelmansa, sellaisia, joita tytöt ja naiset eivät useinkaan tule ajatelleeksi tai sivuuttavat ne, koska ovathan miehet kuitenkin ah, niin etuoikeutettuja; en kadehtinut poikien asemaa, joka ei länsimaissa nyt kovin kummoinen naisen asemaan verrattuna edes ole, kadehdin sitä, että cispojat tulivat kohdatuiksi omana itsenään, oikein. Samoin kuten transtytöt kadehtivat tyttöjä ja naisia. T.transmies

        Kamalaa ettet hyväksy itseäsi, muuthan kohtelee sinua omana itsenäsi naisena, vain setahörhöt ja muut idiootit lähtee mukaan pervofantasioihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän, että kyse on provokaatiosta, mutta mitä järkeä? Miksi kutsua henkilöä, joka viihtyy rinnattomana ja penis haaroissa roikkuen, joka pohtii jatkuvasti miten naiset ovat vaikeita eikä ymmärrä näitä tyypilliseksi naiseksi, kun asia on täysin päinvastainen? Miksi ihmeessä vaivautua? Miksi tuollaisesta maksetaan palkkaa?

        Naiset ovat kovia tappelemaan keskenäänkin, eivät hyväksy kuin oman mielipiteensä, ihan kuin sinäkin. Kateus ja miesten vastustaminen yhdistää parhaiten naisia.

        Jos ei voi voittaa niin pitää liittyä viholliseen, sanotaan, ei se kuitenkaan tarkoita että pitäisi silpoa omat sukuelimensä :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kamalaa ettet hyväksy itseäsi, muuthan kohtelee sinua omana itsenäsi naisena, vain setahörhöt ja muut idiootit lähtee mukaan pervofantasioihin.

        Niin siis olen ollut jo prosessissa ja muiden silmissä mies jo vuosia. En ole niitä, jotka vaativat kaikkien pitävän miehenä, vaikka on ulkoisesti täysi nainen eikä mene koskaan hoitoihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin siis olen ollut jo prosessissa ja muiden silmissä mies jo vuosia. En ole niitä, jotka vaativat kaikkien pitävän miehenä, vaikka on ulkoisesti täysi nainen eikä mene koskaan hoitoihin.

        Turha vaatiakaan kun kaikki tunnistaa kuitenkin naiseksi, ei se hormonitekoparta kenestäkään miestä tee.


    • Anonyymi

      Sairauksia on niin monenlaisia.

    • Anonyymi

      Ei miehestä saa naista tekemälläkään, aika onnettomia tapauksia, viime vuonnakin yksi asukas leikki naista, en ymmärrä.

      • Anonyymi

        Entä sitten naiset, jotka eivät koe olevansa naisia, vaan miehiä? Eli saako mielestäsi naisesta helpommin miehen kuin toisinpäin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä sitten naiset, jotka eivät koe olevansa naisia, vaan miehiä? Eli saako mielestäsi naisesta helpommin miehen kuin toisinpäin?

        No eikai se noinkaan päin toimi, mikä teitä vaivaa? onko nii vaikee hyväksyä biologiaa??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eikai se noinkaan päin toimi, mikä teitä vaivaa? onko nii vaikee hyväksyä biologiaa??

        Parrakas ja matalaääninen transmies blendaa lähes aina, osa transnaisista ei blendaa ikinä. Mutta yllättävän moni kuitenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eikai se noinkaan päin toimi, mikä teitä vaivaa? onko nii vaikee hyväksyä biologiaa??

        Kuvittele, että olisit mennyt 15-vuotiaana lääkäriin selvittämään miksi kasvuspurttisi ei ole vielä alkanut eikä peniksesi ole ollenkaan kehittynyt (jos olet mies). Lääkäri tekisi testejä ja paljastuisi, että kromosomisi ovat xx, olet intersukupuolinen ja sinusta onkin kasvamassa nainen. Peniksesi tulee surkastumaan klitorikseksi, munasarjasi, jotka sinulta myös löydetään, alkavat tuottaa estrogeenia, et kasva enää pituutta eikä äänesi madallu. Sinulle kasvaa myös rinnat. Tätä ei voi estää mitenkään, se on osa luonnollista kehitystäsi naisena, sinulla on naisen kromosomit ja biologia on vain hyväksyttävä. Pohdi siinä sitten miten on niin vaikea hyväksyä biologiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä sitten naiset, jotka eivät koe olevansa naisia, vaan miehiä? Eli saako mielestäsi naisesta helpommin miehen kuin toisinpäin?

        Vaatteet päällä helpompaa, jos taas alapäästä puhutaan, transnaisten leikkaus on helpompi ja uimahallissa ei tarvitse kulkea pyyhe ympärillä. Tosin ulkomailla on saatu ihan tyydyttävän näköisiä lopputuloksia miehilläkin, toki sitten maksavat kiitettävästi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parrakas ja matalaääninen transmies blendaa lähes aina, osa transnaisista ei blendaa ikinä. Mutta yllättävän moni kuitenkin.

        Mihin tuo liittyy? Jotkut slurraa ja blendaa suomen kieltäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuvittele, että olisit mennyt 15-vuotiaana lääkäriin selvittämään miksi kasvuspurttisi ei ole vielä alkanut eikä peniksesi ole ollenkaan kehittynyt (jos olet mies). Lääkäri tekisi testejä ja paljastuisi, että kromosomisi ovat xx, olet intersukupuolinen ja sinusta onkin kasvamassa nainen. Peniksesi tulee surkastumaan klitorikseksi, munasarjasi, jotka sinulta myös löydetään, alkavat tuottaa estrogeenia, et kasva enää pituutta eikä äänesi madallu. Sinulle kasvaa myös rinnat. Tätä ei voi estää mitenkään, se on osa luonnollista kehitystäsi naisena, sinulla on naisen kromosomit ja biologia on vain hyväksyttävä. Pohdi siinä sitten miten on niin vaikea hyväksyä biologiaa.

        Intersukupuolisia on noin 0,5%, ei niiltä kukaan hoitoja kiellä, transuista vain harvoilla on fyysistä kehityshäiriötä tai kromosomivikaa. Ei intersukupuoliset tee yleensä itsestään numreroa vaan käyvät hoidoissa tai hyväksyvät itsensä sellaisenaan. Ennen niitä on leikattu jo lapsena ennen kuin ovat saaneet ja osanneet itse kertoa mitä tuntevat olevansa ja se on tietenkin väärin. Tietenkin jos sukuelimiä pitää leikata että virtsaaminen onnistuu niin se on pakko tehdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin tuo liittyy? Jotkut slurraa ja blendaa suomen kieltäkin.

        No kun läpimeno on niin vanhahtava sana. Jostainhan se kielen muuttuminen aina lähtee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Intersukupuolisia on noin 0,5%, ei niiltä kukaan hoitoja kiellä, transuista vain harvoilla on fyysistä kehityshäiriötä tai kromosomivikaa. Ei intersukupuoliset tee yleensä itsestään numreroa vaan käyvät hoidoissa tai hyväksyvät itsensä sellaisenaan. Ennen niitä on leikattu jo lapsena ennen kuin ovat saaneet ja osanneet itse kertoa mitä tuntevat olevansa ja se on tietenkin väärin. Tietenkin jos sukuelimiä pitää leikata että virtsaaminen onnistuu niin se on pakko tehdä.

        Kyse oli vain esimerkistä, halusin saada kirjoittajan ymmärtämään miltä tuntuisi olla kropassa, joka ei vastaa omaa identiteettiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaatteet päällä helpompaa, jos taas alapäästä puhutaan, transnaisten leikkaus on helpompi ja uimahallissa ei tarvitse kulkea pyyhe ympärillä. Tosin ulkomailla on saatu ihan tyydyttävän näköisiä lopputuloksia miehilläkin, toki sitten maksavat kiitettävästi.

        Saahan ne sukuelimet pois helposti mieheltä ja naiseltakin kohdun, mutta toisen sukupuolen näköistä ei saa kummastakaan pelkästään sillä, eikä mitenkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kun läpimeno on niin vanhahtava sana. Jostainhan se kielen muuttuminen aina lähtee.

        Juu, hesalaisetkin alkaneet oppia puhumaan suomea sen vanhahtavan slangin sijaan, mutta jotkut käyttää vieläkin vanhanaikaisesti muista kielistä väännettyjä sanoja.


      • Anonyymi

        Siinä olet oikeassa, ettei kukaan, joka ei ole asiaa kokenut, voi sitä ymmärtää. Sukupuoli kun ei tunnu miltään, silloin kun se on oikea. Vaikea minunkaan olisi selittää miltä tuntui olla lapsi, joka ei kärsinyt oppimisvaikeuksista, koska se oli luokallamme normi. Olisin ollut hämmästynyt ja vaikeuksissa, jos minun olisi pitänyt selittää millainen valkoihoisen identiteettini on. Siis niinku mitäh? Koulumme ainoa tummaihoinen olisi saattanut nähdä kysymyksen hyvin eri tavalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saahan ne sukuelimet pois helposti mieheltä ja naiseltakin kohdun, mutta toisen sukupuolen näköistä ei saa kummastakaan pelkästään sillä, eikä mitenkään.

        Se, että transmieheltä tai miksei naiseltakin poistetaan kohtu, munasarjat ja nykyisin näiden yhteydessä erittäin usein myös emätin, ei tietenkään vaikuta siihen, että transmies voisi rinnattomana, parrakkaana ja muutoinkin aivan miehen näköisenä marssia uimahallin suihkuun ilman pyyhettä tai silikonipackerilla topattuja uimahousuja, sen varmasti ymmärrät. Sitten taas jos transnaiselta on poistettu penis ja kivekset oli tämä sitten kuinka miehisen näköinen tahansa, häntä ei voi pyytää poistumaan miesten puolelle.


      • Anonyymi

        Aivan samoin voisi sanoa, ettei kukaan "normaali" nainen voi ymmärtää miten nainen voi tuntea halua toiseen naiseen. Ei tietenkään voi ymmärtää, muttei se tee lesboista sen huonompia tai sairaampia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä olet oikeassa, ettei kukaan, joka ei ole asiaa kokenut, voi sitä ymmärtää. Sukupuoli kun ei tunnu miltään, silloin kun se on oikea. Vaikea minunkaan olisi selittää miltä tuntui olla lapsi, joka ei kärsinyt oppimisvaikeuksista, koska se oli luokallamme normi. Olisin ollut hämmästynyt ja vaikeuksissa, jos minun olisi pitänyt selittää millainen valkoihoisen identiteettini on. Siis niinku mitäh? Koulumme ainoa tummaihoinen olisi saattanut nähdä kysymyksen hyvin eri tavalla.

        Matuilla on oppimisvaikeuksia ja väittävät olevansa monta vuotta nuorempia että saavat lapsilisiä ja saavat harrastaa seksiä alaikäisten kanssa laillisesti, varmasti transuilla on yhtä päteviä syitä väittää olevansa eri sukupuolta kuin ovat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se, että transmieheltä tai miksei naiseltakin poistetaan kohtu, munasarjat ja nykyisin näiden yhteydessä erittäin usein myös emätin, ei tietenkään vaikuta siihen, että transmies voisi rinnattomana, parrakkaana ja muutoinkin aivan miehen näköisenä marssia uimahallin suihkuun ilman pyyhettä tai silikonipackerilla topattuja uimahousuja, sen varmasti ymmärrät. Sitten taas jos transnaiselta on poistettu penis ja kivekset oli tämä sitten kuinka miehisen näköinen tahansa, häntä ei voi pyytää poistumaan miesten puolelle.

        Mitähän nyt taas selität, miestä esittävän naisen voi käskeä menemään naisten puolelle, mutta naista esittävää miestä ei miesten puolelle? Mistä sellaisen olet saanut päähäsi?

        Suihkussa ja saunassahan pitää riisua uikkarit, ei silloin pidä uimahallin meneäkään ellei halua riisua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan samoin voisi sanoa, ettei kukaan "normaali" nainen voi ymmärtää miten nainen voi tuntea halua toiseen naiseen. Ei tietenkään voi ymmärtää, muttei se tee lesboista sen huonompia tai sairaampia.

        Ihan yleisesti ymmärretään että voi tuntea vetoa samaa sukupuolta kohtaan, mutta ei todellakaan että väittää olevansa eri sukupuolta kuin on ja haluaa silvotuttaa terveet elimet.

        Kaikki ei hyväksy hyväksy homoja ja lesboja vaikkei siitä ole muille mitään haittaa ja musuilla on paljon muutakin mitä eivät hyväksy. Terveiden elimien silpomista ja hormonihoitoja verorahoilla sen sijaan on aivan järkevää vastustaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitähän nyt taas selität, miestä esittävän naisen voi käskeä menemään naisten puolelle, mutta naista esittävää miestä ei miesten puolelle? Mistä sellaisen olet saanut päähäsi?

        Suihkussa ja saunassahan pitää riisua uikkarit, ei silloin pidä uimahallin meneäkään ellei halua riisua.

        Itse asiassa esim.transsukupuolisuus, rinta-tai kivessyöpä ovat syitä saada käyttää uimapukua uimahallin suihkussa, tähän saa uima-asuun ommeltavan käyttöoikeusmerkin halutessaan. Me nyt satutaan elämään maassa, jossa vähemmistöilläkin on ihmisoikeudet, joihin kuuluu oikeus käyttää uimahallia. Tietenkään kumpaakaan, transnaista, jolla on joko hormonien kasvattamat tai leikatut rinnat ja alapäästä puuttuu penis ja kivekset ei kukaan vaadi poistumaan miesten puolelle, koska tällä on xy-kromosomit kuten transmiestä, jolla ei ole rintoja, on parta ja haaroissa joko leikattu neopenis tai uimahousut, joissa pullottaa luonnollisesti muotoiltu packeri ei kukaan käske naisten puolelle, koska tällä on xx-kromosomit. Ajatuskin on älytön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä olet oikeassa, ettei kukaan, joka ei ole asiaa kokenut, voi sitä ymmärtää. Sukupuoli kun ei tunnu miltään, silloin kun se on oikea. Vaikea minunkaan olisi selittää miltä tuntui olla lapsi, joka ei kärsinyt oppimisvaikeuksista, koska se oli luokallamme normi. Olisin ollut hämmästynyt ja vaikeuksissa, jos minun olisi pitänyt selittää millainen valkoihoisen identiteettini on. Siis niinku mitäh? Koulumme ainoa tummaihoinen olisi saattanut nähdä kysymyksen hyvin eri tavalla.

        Miten niin ei tunnu., seksuaalisuus on voimakkaimpia viettejä ja suurin osa ylpeitä sukupuolestaan tai ainakin hyväksyy sen. Sinä voit sanoa vain ettet tiedä mitlä tuntuu olla normaali jos et kerran hyväksy sukupuoltasi. Ihmisillä on kaikenlasia epäterveitä pakkomielteitä, transuus on vain yksi monista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse asiassa esim.transsukupuolisuus, rinta-tai kivessyöpä ovat syitä saada käyttää uimapukua uimahallin suihkussa, tähän saa uima-asuun ommeltavan käyttöoikeusmerkin halutessaan. Me nyt satutaan elämään maassa, jossa vähemmistöilläkin on ihmisoikeudet, joihin kuuluu oikeus käyttää uimahallia. Tietenkään kumpaakaan, transnaista, jolla on joko hormonien kasvattamat tai leikatut rinnat ja alapäästä puuttuu penis ja kivekset ei kukaan vaadi poistumaan miesten puolelle, koska tällä on xy-kromosomit kuten transmiestä, jolla ei ole rintoja, on parta ja haaroissa joko leikattu neopenis tai uimahousut, joissa pullottaa luonnollisesti muotoiltu packeri ei kukaan käske naisten puolelle, koska tällä on xx-kromosomit. Ajatuskin on älytön.

        Ei se ole ihmisoikeus että saa mennä uikkarit päällä tirkistelemään toisen sukupuolen puolelle, se on idiotismia. Miksi ihmeessä sinut ajettaisin pois naisten puolelta kun ilman uikkareita näkee heti että olet nainen. Onhan se outoa jos olet hormoneilla kasvattanut parran, mutta vanhoilla naisilla kasvaa joskus luonnostaan ja joillakin jo nuorena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyse oli vain esimerkistä, halusin saada kirjoittajan ymmärtämään miltä tuntuisi olla kropassa, joka ei vastaa omaa identiteettiä.

        maailmassa on paljon ihmisiä jotka eivät pidä kropastaan, syntymässä saadusta tai elämän kolhimasta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuvittele, että olisit mennyt 15-vuotiaana lääkäriin selvittämään miksi kasvuspurttisi ei ole vielä alkanut eikä peniksesi ole ollenkaan kehittynyt (jos olet mies). Lääkäri tekisi testejä ja paljastuisi, että kromosomisi ovat xx, olet intersukupuolinen ja sinusta onkin kasvamassa nainen. Peniksesi tulee surkastumaan klitorikseksi, munasarjasi, jotka sinulta myös löydetään, alkavat tuottaa estrogeenia, et kasva enää pituutta eikä äänesi madallu. Sinulle kasvaa myös rinnat. Tätä ei voi estää mitenkään, se on osa luonnollista kehitystäsi naisena, sinulla on naisen kromosomit ja biologia on vain hyväksyttävä. Pohdi siinä sitten miten on niin vaikea hyväksyä biologiaa.

        Kuvittele että olisi mennyt pyytämään vaan sitä kasvuhormonia kun kerran pituus on sinulle ongelma, nyt voisit elää onnellisesti pitempänä naisena heterona tai lepakkona. Mieshormonia syömällä ja silpomalla sinusta ei kuitenkaan miestä tullut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuvittele että olisi mennyt pyytämään vaan sitä kasvuhormonia kun kerran pituus on sinulle ongelma, nyt voisit elää onnellisesti pitempänä naisena heterona tai lepakkona. Mieshormonia syömällä ja silpomalla sinusta ei kuitenkaan miestä tullut.

        Näytäpä se lääkäri, joka olisi määrännyt kasvuhormonia 160-senttiselle naiselle :D Ja naisena olisin ollut ihan normaalipituinen. Enkä muuten ole sanonut, että haluaisin olla pitkä, totesin vaan, että tuskin kukaan tällaista nyt erityisesti valitsisi, jos transsukupuolisuus olisi valinta. Sitä se ei ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näytäpä se lääkäri, joka olisi määrännyt kasvuhormonia 160-senttiselle naiselle :D Ja naisena olisin ollut ihan normaalipituinen. Enkä muuten ole sanonut, että haluaisin olla pitkä, totesin vaan, että tuskin kukaan tällaista nyt erityisesti valitsisi, jos transsukupuolisuus olisi valinta. Sitä se ei ole.

        Lyhythän sinä 159cm olet naisenakin. Huomattavasti järkevämpää määrätä kasvuhormonia kuin mieshormonia lyhyelle naiselle ja miten ihmeessä kukaan lääkäriksi itseään kutsuva alkaa silpoa terveitä elimiä kun joku kuvittelee tai paremminkin toivoo olevansa eri sukupuolta kuin on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lyhythän sinä 159cm olet naisenakin. Huomattavasti järkevämpää määrätä kasvuhormonia kuin mieshormonia lyhyelle naiselle ja miten ihmeessä kukaan lääkäriksi itseään kutsuva alkaa silpoa terveitä elimiä kun joku kuvittelee tai paremminkin toivoo olevansa eri sukupuolta kuin on.

        Enpä tiedä, itse ainakin pidän lyhyistä naisista mutta ihan sama minulle, tämän pituiselle naiselle sitä nyt vaan ei määrätä, sanoit tai ajattelit siitä mitä tahansa. Jos olisin nainen olisin erittäin tyytyväinen pituuteeni, koska en haluaisi olla pitkä nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enpä tiedä, itse ainakin pidän lyhyistä naisista mutta ihan sama minulle, tämän pituiselle naiselle sitä nyt vaan ei määrätä, sanoit tai ajattelit siitä mitä tahansa. Jos olisin nainen olisin erittäin tyytyväinen pituuteeni, koska en haluaisi olla pitkä nainen.

        Ei nyt enää, mutta lapsena voi saada, ei sille ole mitään tarkkaa rajaa. Ulkomailla voi saada vielä helpommin ja varmasti helpommin kuin sukuelinten silpomisen alaikäisenä.

        Onhan se hullua ettei anneta kasvuhormonia vaikka olisi selvästi lyhyt ja voisi kasvaa keskipituiseksi, sen sijaan silvotaan terveitä sukuelimiä ja annetaan hormoneja että muuttuisi muka eri sukupuoleksi, se vasta järjetöntä puoskarointia on.

        Outoa myös että lyhyet naiset haluaa olla miehiä ja pitkät miehet kuten Santeri haluavat olla naisia :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei nyt enää, mutta lapsena voi saada, ei sille ole mitään tarkkaa rajaa. Ulkomailla voi saada vielä helpommin ja varmasti helpommin kuin sukuelinten silpomisen alaikäisenä.

        Onhan se hullua ettei anneta kasvuhormonia vaikka olisi selvästi lyhyt ja voisi kasvaa keskipituiseksi, sen sijaan silvotaan terveitä sukuelimiä ja annetaan hormoneja että muuttuisi muka eri sukupuoleksi, se vasta järjetöntä puoskarointia on.

        Outoa myös että lyhyet naiset haluaa olla miehiä ja pitkät miehet kuten Santeri haluavat olla naisia :D

        Itse olen vertaistukiryhmissä tavannut transmiehiä skaalalla 148-183 cm. On kyllä totta, että lyhyemmät transmiehet ja pitemmät transnaiset hieman useammin jättävät prosessin välistä ja joko elävät kärsien, tekevät itsemurhan tai alkavat feministeiksi. Järkijärjestyksessä, järkevimmästä alkaen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olen vertaistukiryhmissä tavannut transmiehiä skaalalla 148-183 cm. On kyllä totta, että lyhyemmät transmiehet ja pitemmät transnaiset hieman useammin jättävät prosessin välistä ja joko elävät kärsien, tekevät itsemurhan tai alkavat feministeiksi. Järkijärjestyksessä, järkevimmästä alkaen.

        Varmasti on totta että pitkät naista esittävät transut ja lyhyet mietä esittävät transut pettyy silpomisiin vielä enemmän kuin muut ja tappavat useammin itsensä, mutta pettymyshän se on kaikille kun ei sukupuolta voi muuttaa, tuhoavat kehonsa ja monstereina joutuvat vaan silmätikuiksi.


    • Anonyymi

      Vissiin tuli biologisesti miehelle Sofialle yllätyksenä että hormonit vaikuttaa tunteisiin. hauskaa miten hän niin kovasti yrittää olla nainen mutta kaikesta käyttäytymisestä bb-talossa näkee niin selvästi hänen miehisyytensä.joo ei pahalla soffe, toivottavasti olet onnellinen joskus.

    • Anonyymi

      Mies hormoonia kun napsii alkaa parta kasvaa

    • Anonyymi

      Lääketeollisuuden uhrejahan ihmiset nykyisin ovat. Rokotemafia tuhoaa aineenvaihdunnan ja hormonitoiminnan, aikaansaa sen, että keho alkaa hylkimään itseään, autoimmunisoituu, mielenterveys murenee ja ihmiset ovat ihan sekaisin.

      Ensin rokotteet ja sitten muut hormonihäiritsijät, ehkäisylääkkeet ja kaikenmaailman mömmöt ”tasapainottamaan” jo syntynyttä monimuotoista sukupuolisuutta.

      Tilannetta voitaisiin korjata keskittymällä oireiden sijasta syihin, mutta tähän ei viime vuosikymmeninä ole juurikaan ollut halukkuutta. Niinpä mennään kohti syvempiä ongelmia ja yhä monipuolisempaa sukupuolista häiriötilaa. Tatuoidaan, lävistellään, ”kauneusleikellään” ja tuhotaan kehoa ja mieltä kaikin mahdollisin ja mahdottomin keinoin. Mennään syviin pohjamutiin ja sitten kun kaaos on niin syvä, että mitään ei ole enää tehtävissä, odotetaan pelastajaa. Josko jollakin vielä järki juoksisi.

      • Anonyymi

        Joillakin on kaikenlaisia luulosairauksia ja yleensä niillä mitkä pelkää rokotuksia. Terveellä järjellä voi päätellä kannattaako ottaa rokotetta tavalliseen flunssaan jos on pienikin vaara sairastua vaikkapa unitautiin tai kannataako ottaa koronarokote kun rokottanmattomana moninkertainen riski sairastua vakavasti ja kuolla.


    • Anonyymi

      Miten tuon transun vanhemmat ovat hyväksyneet mukalansa elämän tavat.
      Mutta luulen itse monen lapsen äitinä, että vanhemmilla on jonkin moinen osuus, että poikansa on ruvennut olemaan tyttömäinen.
      Poika on poika ja se ei siitä muuksi muutu, ei koskaan.

      • Anonyymi

        Ei lasta pidä tietenkään hylätä vaikka olisi mitä harhoja, mutta pitäisi auttaa hyväksymään sukupuolensa eikä tukea niitä harhaisia ajatuksia. Pahimmillaan vanhemmat syöttää lapselle omia halujaan, USA:ssa ei taida olla vieläkään ratkennut tapaus missä äiti yrittää väkisin tehdä pojasta tytön vaikka poika ei halua. En ymmärrä miksi äitiä ei ole laitettu pakkohoitoon ja lasta määrätty isälle.


    • Anonyymi

      Kyllä se vaan niin on, että syntyy vain ja ainoastaan poikia ja tyttöjä
      ja sitä ne on läpi elämänsä.
      Ei mikään jäsenten tai elimen poistaminen niitten sukupuolta muuta.
      Naisilta on esim. syövän takia leikattu rinnat ja hän on edelleen nainen.
      Sofia on santeri ja santri on poika, se on nimi, jonka vanhemmat sille antaneet.

      • Anonyymi

        Eli jos Santeri olisi muuttanut nimensä Petteriksi et kutsuisi tätä Petteriksi, koska tämä on Santeri hautaan saakka?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli jos Santeri olisi muuttanut nimensä Petteriksi et kutsuisi tätä Petteriksi, koska tämä on Santeri hautaan saakka?

        No nythä sie hokasit, ei sukupuoli nimeä vaihtamalla muutu, eikä millään muullakaan tavalla.


    • Anonyymi

      Ei kaikki transsukupuoliset hakeudu korjattavaksi eikä edes hormooneja. Hyväksyvät asian sellaisenaan.

      • Anonyymi

        Ja sinä hyväksyt naiseksi täysin miehen näköisen henkilön siis?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinä hyväksyt naiseksi täysin miehen näköisen henkilön siis?

        Olen itse transsukupuolinen, masc. En ole miehistä kiinnostunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen itse transsukupuolinen, masc. En ole miehistä kiinnostunut.

        Miten se tähän liittyy oletko kiinnostunut miehistä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten se tähän liittyy oletko kiinnostunut miehistä?

        En ole, en myöskään kehon "korjauksista". Silti olen trans.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole, en myöskään kehon "korjauksista". Silti olen trans.

        Hyvä, jos sinulle riittää se, toivottavasti sinua ei haittaa, ettei kukaan muu miellä sinua mieheksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä, jos sinulle riittää se, toivottavasti sinua ei haittaa, ettei kukaan muu miellä sinua mieheksi.

        Ei haittaa. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei haittaa. :)

        Ja mieltäähän voi aina muuttaa, hoidoille ei ole yläikärajaa. Itse vaan pidän hämmästyttävänä sitä, että joku identifioi itsensä mieheksi, mutta valitsee elää kuukautisten kanssa, naisen ulkonäöllä ja äänellä vailla mahdollisuutta tulla nähdyksi oikein, ellei sitten kyseessä ole esim.muunsukupuolinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mieltäähän voi aina muuttaa, hoidoille ei ole yläikärajaa. Itse vaan pidän hämmästyttävänä sitä, että joku identifioi itsensä mieheksi, mutta valitsee elää kuukautisten kanssa, naisen ulkonäöllä ja äänellä vailla mahdollisuutta tulla nähdyksi oikein, ellei sitten kyseessä ole esim.muunsukupuolinen.

        Minä pidän hämmästyttävänä sitä, että yhteiskunnan varoja tuhlataan mielipuolisiin silpomisiin ja hormonihoitoihin kun joku ei pidä kuukautisista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä pidän hämmästyttävänä sitä, että yhteiskunnan varoja tuhlataan mielipuolisiin silpomisiin ja hormonihoitoihin kun joku ei pidä kuukautisista.

        Naismaisena homona et sitä tietenkään ymmärrä, mutta normaali mies kyllä ymmärtää kuinka kamalaa olisi elää naisen kropassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naismaisena homona et sitä tietenkään ymmärrä, mutta normaali mies kyllä ymmärtää kuinka kamalaa olisi elää naisen kropassa.

        Normaalina miehenä en tietenkään ymmärrä millaista on elää mielisairaana uskotellen olevansa mies vaikka on nainen. Minulla parta kasvaa ihan luonnostaan turhankin nopeasti, voisin elää naisen tai miehen kanssa silpomatta itseäni, eikä ole tarvetta esittää toista sukupuolta päästäkseni tiirailemaan uimahallissa toiselle puolelle.


    • Anonyymi

      Barbileikit pienenä on todistettu jo aikoja sitten vaarallisiksi. Tuokin alkoi jo 3-vuotiaana kuvitella olevansa se. Leikki isosiskon barbeilla.

    • Anonyymi

      Itse arvelen, että monilla taitaa olla taustallaan ulkopuolisten henkilöiden aiheuttamat lapsuuden / nuoruuden traumat.

      Henkinen, fyysinen ja / tai seksuaalinen väkivalta.

      Henkinen: häntä ei ole kotona hyväksytty sellaisena kuin hän on. "Toivoimme poikaa / tyttöä, mutta sinä petit meidät..." Tai perheessä esim. on vaikuttanut poikia / tyttöjä halveksiva hetero nais- / miesvalta (ei siis välttämättä nk. "sateenkaariperhe").

      Seksuaalinen hyväksikäyttö, jolloin lapsi esim. on kokenut olonsa turvallisemmaksi tai sitten toisinpäin: hakemalla hyväksyntää ja kunnioitusta, yrittämällä vähätellä esim. naiseuttaan ja käyttäytyä, esiintyä toisen sukupuolisesti.

      Sitten on tietysti vain ihka sairaat tyypit, itsevalintaiset pervot, joiden tekoja ei voi muutoin selittää.

      Nää on rankkoja asioita. Ja tätä laajaa klaania on nähty ja nähdään myös BB:ssä.

      Itselläni on sympatiat aidosti traumatisoituneilta vaikuttavia kohtaan. Pervot taas herättävät pelkän inhon.

      • Anonyymi

        Kyllä tuo sukupuolenvaihtaminen täytyy olla tärkeä ja oikea asia, kun jaksaa nuo raskaat ja kivuliaan muutokset. Kaikki sympatiat heille.
        Helppo on ivata ja ihmetellä, jos/kun ei ymmärrä asiaa!


      • Anonyymi

        Kyse nyt vaan ei ole mistään tuollaisesta vaan syy löytyy ihan sikiöaikaisesta hormonialtistuksesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyse nyt vaan ei ole mistään tuollaisesta vaan syy löytyy ihan sikiöaikaisesta hormonialtistuksesta.

        Mistä ihmeen hormoni altistuksesta, mitä on odottava äiti vetänyt huiviinsa raskauden aikana. Ei ainakaan talidomi nimistä lääkettä, jota -kuusikymmentä luvulla syötiin raskauden aikana ja naiset sai vauvoja, joilla oli epämuodostumia.
        Mitähän myrkkyä nämä äidit sitten ovat syöneet, jotka saavat epä normaaleja lapsia.
        Jollain tapaa syntyvä lapsi on vioittunut, jos siitä tulee homo tai lesbo.
        Ihmiset on syntyneet tuhansia vuosia samanlaisena, kuin nykyisin.
        Mutta ihminen on ollut aina tyttö, tai poika. Se ei siitä koskaan muuksi muutu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä ihmeen hormoni altistuksesta, mitä on odottava äiti vetänyt huiviinsa raskauden aikana. Ei ainakaan talidomi nimistä lääkettä, jota -kuusikymmentä luvulla syötiin raskauden aikana ja naiset sai vauvoja, joilla oli epämuodostumia.
        Mitähän myrkkyä nämä äidit sitten ovat syöneet, jotka saavat epä normaaleja lapsia.
        Jollain tapaa syntyvä lapsi on vioittunut, jos siitä tulee homo tai lesbo.
        Ihmiset on syntyneet tuhansia vuosia samanlaisena, kuin nykyisin.
        Mutta ihminen on ollut aina tyttö, tai poika. Se ei siitä koskaan muuksi muutu.

        Kohdussa poikasikiön aivojen tietyssä kehitysvaiheessa erittyy testosteronia, joka maskulinisoi aivot. Transtytön kohdalla tämä jää tapahtumatta ja transpojan kohdalla taas tapahtuu, vaikkei pitäisi. Kasvatuksella ym ei ole mitään tekemistä tämän asian kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tuo sukupuolenvaihtaminen täytyy olla tärkeä ja oikea asia, kun jaksaa nuo raskaat ja kivuliaan muutokset. Kaikki sympatiat heille.
        Helppo on ivata ja ihmetellä, jos/kun ei ymmärrä asiaa!

        Mielisairaus laittaa tekemään mitä tahansa, kannattaa laitaa korvienväli kuntoon.


      • Anonyymi

        Varsinkin transmiesten olemassaolon tuo selittää, hehän eivät saisi muuten koskaan nähdä alastomia miehiä...

        Siksi en haluaisikaan, että juridisen sukupuolen voisi ihan tuosta vaan vaihtaa vaan olisi todistettava olevansa oikeasti trans eikä mikään pervo, joka ilman mitään hoitoja voisi mennä naisten pukuhuoneeseen. Eivät ne pervot niin pitkälle mene, että alkavat käyttää erektiot lopettavaa antiandrogeeniä päästäkseen naisten tiloihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kohdussa poikasikiön aivojen tietyssä kehitysvaiheessa erittyy testosteronia, joka maskulinisoi aivot. Transtytön kohdalla tämä jää tapahtumatta ja transpojan kohdalla taas tapahtuu, vaikkei pitäisi. Kasvatuksella ym ei ole mitään tekemistä tämän asian kanssa.

        Paitsi ettei tuollaista ole todistettu eikä ole mahdollsitakaan, aivot ovat samaa sukupuolta kuin muukin keho. Kasvatuksella on usein vaikutusta että kuvittelee tai haluaa olla eri sukupuolta, mutta mielisairauksien kehittymistä ei täysin tunneta.


      • Anonyymi

        Niin ovatkin, mutta ehkä tuossa nyt kuitenkin on niin, että se naissiivooja saa kyllä halutessaan nähdä alastomia miehiä eikä alalle hakeudu naispuolisia pervoja miehiä kyttäämään eivätkä ole uhka pukuhuoneen miehille, paitsi ehkä sinulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varsinkin transmiesten olemassaolon tuo selittää, hehän eivät saisi muuten koskaan nähdä alastomia miehiä...

        Siksi en haluaisikaan, että juridisen sukupuolen voisi ihan tuosta vaan vaihtaa vaan olisi todistettava olevansa oikeasti trans eikä mikään pervo, joka ilman mitään hoitoja voisi mennä naisten pukuhuoneeseen. Eivät ne pervot niin pitkälle mene, että alkavat käyttää erektiot lopettavaa antiandrogeeniä päästäkseen naisten tiloihin.

        Siksi ei pidä sukupolen"vaihtoa" salliakaan ettette te pervot pääse tiirailemaan eri puolelle uimahallissa. Naisten puolella voit riisua uikkarisi aivan huoleti etkä herätä yhtään hämminkiä.


      • Anonyymi

        Olen täysin samaa mieltä femakkoämmistä, enkä ole pyytänyt yhdenkään kommentin poistoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen täysin samaa mieltä femakkoämmistä, enkä ole pyytänyt yhdenkään kommentin poistoa.

        Et pyydäkään, klikkaat vaan sitä Ilmoita nappia ja tyypillisenä naisena et myönnä mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et pyydäkään, klikkaat vaan sitä Ilmoita nappia ja tyypillisenä naisena et myönnä mitään.

        Jos naiseus on, kuten kirjoituksesi mukaan on, henkinen ominaisuus, tuo kirjoittajahan juuri ei ole tyypillinen nainen vaan äärimmäisen epätyypillinen, jos häntä siis nyt naiseksi halutaan kutsua. Tuskin hän näitä poistattaa, jos kerran sanoo, ettei sitä tee. Näitä keskusteluja lukee hei muutkin ja ymmärrätkö kuinka paljon hallaa teet omalle agendallesi kirjoituksillasi? Ihmiset tapaa sääliä kiusattua. Vaikutat ainoastaan ylikasvaneelta koulukiusaajalta. Transihmiset saa sympatiat ja sinua pidetään kammottavana, kun näitä kirjoituksia lukee. Olet todella ärsyttävä eikä kukaan halua olla kanssasi samalla puolella. Joten ihmettelen todella mikä sinua tässä nyt oikeasti motivoi. Pelkkä kiusanteko?? Oman agendasi kustannuksella??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos naiseus on, kuten kirjoituksesi mukaan on, henkinen ominaisuus, tuo kirjoittajahan juuri ei ole tyypillinen nainen vaan äärimmäisen epätyypillinen, jos häntä siis nyt naiseksi halutaan kutsua. Tuskin hän näitä poistattaa, jos kerran sanoo, ettei sitä tee. Näitä keskusteluja lukee hei muutkin ja ymmärrätkö kuinka paljon hallaa teet omalle agendallesi kirjoituksillasi? Ihmiset tapaa sääliä kiusattua. Vaikutat ainoastaan ylikasvaneelta koulukiusaajalta. Transihmiset saa sympatiat ja sinua pidetään kammottavana, kun näitä kirjoituksia lukee. Olet todella ärsyttävä eikä kukaan halua olla kanssasi samalla puolella. Joten ihmettelen todella mikä sinua tässä nyt oikeasti motivoi. Pelkkä kiusanteko?? Oman agendasi kustannuksella??

        Ja kun tuolla joku pohti, että mitä jos ihmisellä olisikin oikeita ongelmia, niin jos minä heräisin huomenna ja rintani olisivat hävinneet ja haaroissani roikkuisi penis ja kivekset, se TODELLAKIN olisi mulle OIKEA ONGELMA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos naiseus on, kuten kirjoituksesi mukaan on, henkinen ominaisuus, tuo kirjoittajahan juuri ei ole tyypillinen nainen vaan äärimmäisen epätyypillinen, jos häntä siis nyt naiseksi halutaan kutsua. Tuskin hän näitä poistattaa, jos kerran sanoo, ettei sitä tee. Näitä keskusteluja lukee hei muutkin ja ymmärrätkö kuinka paljon hallaa teet omalle agendallesi kirjoituksillasi? Ihmiset tapaa sääliä kiusattua. Vaikutat ainoastaan ylikasvaneelta koulukiusaajalta. Transihmiset saa sympatiat ja sinua pidetään kammottavana, kun näitä kirjoituksia lukee. Olet todella ärsyttävä eikä kukaan halua olla kanssasi samalla puolella. Joten ihmettelen todella mikä sinua tässä nyt oikeasti motivoi. Pelkkä kiusanteko?? Oman agendasi kustannuksella??

        Kyllä sinä poistatat ihan itse, joka kerran olet poistattanut itsellesi vastattuja ja oma vastauksesi jäänyt :)

        Sukupuoli on ensisjaisesti fyysinen ominaisuus, mutta onhan teillä naisilla tiettyjä naisille ominaisia piirteitä luonteessa, älykkyydessä jne.

        Jos kokee olevansa oikeassa nin ei silloin tarvitse yrittää sensuroida muiden kommentteja, minä en poistata koskaan toisten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kun tuolla joku pohti, että mitä jos ihmisellä olisikin oikeita ongelmia, niin jos minä heräisin huomenna ja rintani olisivat hävinneet ja haaroissani roikkuisi penis ja kivekset, se TODELLAKIN olisi mulle OIKEA ONGELMA.

        Siksipä sellaista ei tapahdukaan itsestään, mutta kyllähän monet sekopäät ovat menneet silvotuttamaan itsensä, katuneet ja sitten tappaneet itsensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sinä poistatat ihan itse, joka kerran olet poistattanut itsellesi vastattuja ja oma vastauksesi jäänyt :)

        Sukupuoli on ensisjaisesti fyysinen ominaisuus, mutta onhan teillä naisilla tiettyjä naisille ominaisia piirteitä luonteessa, älykkyydessä jne.

        Jos kokee olevansa oikeassa nin ei silloin tarvitse yrittää sensuroida muiden kommentteja, minä en poistata koskaan toisten.

        En ole tuo aiempi kirjoittaja enkä trans. Katselin noita tarkoittamiasi viestejä ja luulenpa, että kyse on ihan siitä, että sinun viestisi ovat olleet niin törkeitä, että ne on poistettu, tietenkään vastaus ei ole ollut poiston arvoinen. En jatka tätä keskustelua tämän pitemmälle, mutta sen sanon, että olet todella kammottava ihminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole tuo aiempi kirjoittaja enkä trans. Katselin noita tarkoittamiasi viestejä ja luulenpa, että kyse on ihan siitä, että sinun viestisi ovat olleet niin törkeitä, että ne on poistettu, tietenkään vastaus ei ole ollut poiston arvoinen. En jatka tätä keskustelua tämän pitemmälle, mutta sen sanon, että olet todella kammottava ihminen.

        Ei ne törkeitä ole, et vaan transuna kestä faktoja.


    • Anonyymi

      Tässä kaikessa on kuitenkin kyse perimmältä siitä että ei hyväksy itse itseään omana itsenään sellaisena kuin on syntynyt ja sisimmältään kasvanut. Vaan omien joskus turhienkin ajatustensa yllyttämä käy touhuamaan sellaista mitä myöhemmin katuu.

      Nykyaika tuonut hormonit ym. kirurgiset toimenpiteet käyttöön joten ns. helpompi askarrella ja vatkata ajatuksella muuttaa sukupuolta.
      Siihen vielä klinikka mainostamaan näitä ( sukupuolen vaihto ) hommia, on soppa valmis. "Kun on kysyntää on tarjontaa ", sano vanha kauppias aikoinaan.
      Että näinkin on mahdollisesti käynyt.

      • Anonyymi

        Ai että transpoli jotenkin mainostaisi olemassaoloaan :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai että transpoli jotenkin mainostaisi olemassaoloaan :D

        Tottakai ne mainostaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai ne mainostaa.

        Ihan kuin setalaisetkin isopalkkaisna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan kuin setalaisetkin isopalkkaisna.

        Myös kirurgit ovat isopalkkaisia.


      • Anonyymi

        Ja ottavat vielä isot rahat siitä.


      • Anonyymi

        Kun nauttivat toisten sukuelinten


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun nauttivat toisten sukuelinten

        s i l p o m i s e s t a


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        s i l p o m i s e s t a

        Mitä lääkäreitä sellaiset muka ovat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        s i l p o m i s e s t a

        p e r v o t


    • Anonyymi

      Miksi tuon santerin äiti ei ole pojalleen sanonut, että sinä olet poika, etkä siitä koskaan muuksi muutu. Pojan synnytin ja odotan sinun kasvavan kunnon mieheksi.
      Mies on mies, se on mies ihan aina. Onko poikaa valmistettu kotona siihen, että pian hän on aikuinen mies, miehinen mies. Onko isä valistanut poikaansa siitä, mitä miehen kehossa tapahtuu. Siis onko.

      • Anonyymi

        Santeri Tuomolan äiti oli niin poski poskea vasten onnellisena You Tubessa, kun poju meikkasi hänet!
        Onkohan yhtä onnellinen Santerin seksityöstä kylällä puhuttaessa?
        Saa ehkä hyviä neuvoja pojaltaan sen puolen piristämi-seksi.


      • Anonyymi

        Kyse ei ole mistään halusta vaan leimautumista ja samaistumisesta ja syvästä kokemuksesta, jota emme todellakaan ole voineet valita. Sairasta siinä mielessä, että sille on olemassa diagnoosi, F64.

        En halua tällä kommentilla halventaa lesboja enkä muunsukupuolisia, mutta ylemmästä kommentista provosoituneena totean, että mietipä vähän kummassa tilanteessa vanhempani joutuivat häpeämään; silloin, kun yritin elää (lesbo)naisena, kun ajelin naisena pääni kaljuksi, pukeuduin fuck The normals-paidassa, rikkinäisissä farkuissa kaljalle haisten yrittäen olla mahdollisimman epänormaali vai nyt, kun liikumme heidän kanssaan, he mummuna ja vaarina, minä täysin mieheksi tulkittuna, siistissä miesten vaatteissa siististi leikautuissa hiuksissa ja trimmatussa parrassa vaimoni ja lasteni kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyse ei ole mistään halusta vaan leimautumista ja samaistumisesta ja syvästä kokemuksesta, jota emme todellakaan ole voineet valita. Sairasta siinä mielessä, että sille on olemassa diagnoosi, F64.

        En halua tällä kommentilla halventaa lesboja enkä muunsukupuolisia, mutta ylemmästä kommentista provosoituneena totean, että mietipä vähän kummassa tilanteessa vanhempani joutuivat häpeämään; silloin, kun yritin elää (lesbo)naisena, kun ajelin naisena pääni kaljuksi, pukeuduin fuck The normals-paidassa, rikkinäisissä farkuissa kaljalle haisten yrittäen olla mahdollisimman epänormaali vai nyt, kun liikumme heidän kanssaan, he mummuna ja vaarina, minä täysin mieheksi tulkittuna, siistissä miesten vaatteissa siististi leikautuissa hiuksissa ja trimmatussa parrassa vaimoni ja lasteni kanssa.

        Ja sori kirjoitus- ym. virheet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyse ei ole mistään halusta vaan leimautumista ja samaistumisesta ja syvästä kokemuksesta, jota emme todellakaan ole voineet valita. Sairasta siinä mielessä, että sille on olemassa diagnoosi, F64.

        En halua tällä kommentilla halventaa lesboja enkä muunsukupuolisia, mutta ylemmästä kommentista provosoituneena totean, että mietipä vähän kummassa tilanteessa vanhempani joutuivat häpeämään; silloin, kun yritin elää (lesbo)naisena, kun ajelin naisena pääni kaljuksi, pukeuduin fuck The normals-paidassa, rikkinäisissä farkuissa kaljalle haisten yrittäen olla mahdollisimman epänormaali vai nyt, kun liikumme heidän kanssaan, he mummuna ja vaarina, minä täysin mieheksi tulkittuna, siistissä miesten vaatteissa siististi leikautuissa hiuksissa ja trimmatussa parrassa vaimoni ja lasteni kanssa.

        Varmasti olisivat tykänneet liikkua kun olet omana itsenäsi naisena ja vaikkapa lasten kanssa, mutta lähes jokainen hyväksyy mieluummin lespouden/homouden kuin silpomiset.

        Monetkin ajelee päänsä miten sattuu ja todennäköisesti paremman näköistä kuin hormoneilla aiheutettu kaljuuntuminen. Harvat koko ikäänsä pukeutuu provosoivasti, mutta kuka siihenkin jaksaa kiinnittää huomiota. Jotkut naiset paljastelee TV:ssäkin ja joka paikassa, sihen voisi puuttua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti olisivat tykänneet liikkua kun olet omana itsenäsi naisena ja vaikkapa lasten kanssa, mutta lähes jokainen hyväksyy mieluummin lespouden/homouden kuin silpomiset.

        Monetkin ajelee päänsä miten sattuu ja todennäköisesti paremman näköistä kuin hormoneilla aiheutettu kaljuuntuminen. Harvat koko ikäänsä pukeutuu provosoivasti, mutta kuka siihenkin jaksaa kiinnittää huomiota. Jotkut naiset paljastelee TV:ssäkin ja joka paikassa, sihen voisi puuttua.

        Joopa joo, mutta ilman lapsenlapsia olisivat ainakin jääneet, koska en pystynyt "naisena" suhteisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joopa joo, mutta ilman lapsenlapsia olisivat ainakin jääneet, koska en pystynyt "naisena" suhteisiin.

        Hyvin monet naiset ja miehet ei hanki lapsia, ei siinä ole mitään ihmeellistä, mutta vain harvat silvotuttaa itsensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyse ei ole mistään halusta vaan leimautumista ja samaistumisesta ja syvästä kokemuksesta, jota emme todellakaan ole voineet valita. Sairasta siinä mielessä, että sille on olemassa diagnoosi, F64.

        En halua tällä kommentilla halventaa lesboja enkä muunsukupuolisia, mutta ylemmästä kommentista provosoituneena totean, että mietipä vähän kummassa tilanteessa vanhempani joutuivat häpeämään; silloin, kun yritin elää (lesbo)naisena, kun ajelin naisena pääni kaljuksi, pukeuduin fuck The normals-paidassa, rikkinäisissä farkuissa kaljalle haisten yrittäen olla mahdollisimman epänormaali vai nyt, kun liikumme heidän kanssaan, he mummuna ja vaarina, minä täysin mieheksi tulkittuna, siistissä miesten vaatteissa siististi leikautuissa hiuksissa ja trimmatussa parrassa vaimoni ja lasteni kanssa.

        varmasti on se helpoinkin tapa tavallaan, hypäyä kaavamaiseen rooliin


    • Anonyymi

      Sofia on ihanan symppis

    • Anonyymi

      onpa täällä paljon kieroutuneita rööriroopeja

      • Anonyymi

        En itse huomannut, että kukaan olisi tässä ketjussa tuonut esiin olevansa homo?


    • Anonyymi

      Homofoobikothan on niitä pahimpia kaapissa elämänsä viettäviä homostelijoita, niin se vaan menee.

      • Anonyymi

        Mutta valitettavasti homoissa ja lesboissa on paljon transfoobikoita, ei tietenkään kaikki mutta huomattavan paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta valitettavasti homoissa ja lesboissa on paljon transfoobikoita, ei tietenkään kaikki mutta huomattavan paljon.

        Ja transihmisissä vastaavasti on paljon sellaisia joiden on vaikea hyväksyä muita ihmisiä sellaisina kuin ovat. Esim. persoonallisuuden piirteiden tai lihavuuden takia saatetaan viskoa "tapa ittes ääliö/läski" -henkisiä kommentteja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja transihmisissä vastaavasti on paljon sellaisia joiden on vaikea hyväksyä muita ihmisiä sellaisina kuin ovat. Esim. persoonallisuuden piirteiden tai lihavuuden takia saatetaan viskoa "tapa ittes ääliö/läski" -henkisiä kommentteja.

        No ei varmasti transihmisissä ole mitenkään erityisen paljon tuollaisia ihmisiä. Tai siis, toki heissäkin on tylyjä ihan kuin missä tahansa ihmisryhmässä, mutta että jotenkin erityisesti olisi, tuskin. Ja miten edes tunnet niin monia transihmisiä, että voit yleistää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta valitettavasti homoissa ja lesboissa on paljon transfoobikoita, ei tietenkään kaikki mutta huomattavan paljon.

        Transut pahimpia kun eivät hyväksy itseäänkään, mutta vaativat muilta hyväksyntää kaikenlaisille vaatimuksilleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei varmasti transihmisissä ole mitenkään erityisen paljon tuollaisia ihmisiä. Tai siis, toki heissäkin on tylyjä ihan kuin missä tahansa ihmisryhmässä, mutta että jotenkin erityisesti olisi, tuskin. Ja miten edes tunnet niin monia transihmisiä, että voit yleistää?

        Tunnen niitä siksi koska olen itsekin sellainen, ja epäonnekseni satuin pyörimään muutama vuosi sitten skenen keskustelupalstoilla. Siellä ei paljon muuta tehty kuin riideltiin, tai sitten käytiin piraijaparven tavoin yhden kimppuun jostain tuollaisesta syystä.


    • Anonyymi

      Semi-offtopic: Iran on suomea sivistyneempi yhteiskunta, koska transihmiset saavat siellä hyvää hoitoa, vaikka homoseksuaalisuus onkin rikos. Miettikääpä tätä.

      • Anonyymi

        Tuo on kyllä kaksipiippuinen juttu. Joissain kulttuureissa tosiaan homon on pakko muuttua naiseksi, jotta halu miehiin olisi hyväksyttävää, ja se nyt ei ole mikään hyvä juttu ollenkaan.


      • Anonyymi

        Totta, kaulankatkaisun saa ihan ilmaiseksi monessakin musumaassa, ei vaivaa enää mitkään pakkomielteet.


    • Anonyymi

      Älkää välittäkö, tuo trolli on eräs piireissä tunnettu itkijäneiti, todella naismainen homo, joka ei voi sietää transihmisiä, koska ainoa miehekkyys hänellä on haaroissa. Miettikää nyt millainen elämä ressukalla on, kun pitää trollata netissä jo valmiiksi syrjittyä ihmisryhmää törkeästi haukkuen. Ehkei kannata antaa sen provosoida vaan jättää vaan kylmästi huomiotta.

      • Anonyymi

        En ylläty. Pahimmat homofoobikothan on säännönmukaisesti itse homoja, mutteivät ole valmiita myöntämään asiaa itselleen ja samaa on havaittavissa näissä pahimmissa transtrolleissa. Ymmärrän, että transsukupuolisuus ja erityisesti nuorten hoito aiheuttaa kysymyksiä ja kritiikkiäkin, ehdottomasti ymmärrän, mutta siinä vaiheessa, kun kritiikki menee henkilökohtaisuuksiin ja kirjoittajalla on tarve loukata syvästi, herää todella kysymys mikä tarve kirjoittajalla siihen on? Moni itsensäkieltäjä on myöhemmin kertonut olleensa juurikin tällainen transfoobikko.


      • Anonyymi

        Sanoo alle 160cm munaton nainen mikä uskottelee olevansa mies :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ylläty. Pahimmat homofoobikothan on säännönmukaisesti itse homoja, mutteivät ole valmiita myöntämään asiaa itselleen ja samaa on havaittavissa näissä pahimmissa transtrolleissa. Ymmärrän, että transsukupuolisuus ja erityisesti nuorten hoito aiheuttaa kysymyksiä ja kritiikkiäkin, ehdottomasti ymmärrän, mutta siinä vaiheessa, kun kritiikki menee henkilökohtaisuuksiin ja kirjoittajalla on tarve loukata syvästi, herää todella kysymys mikä tarve kirjoittajalla siihen on? Moni itsensäkieltäjä on myöhemmin kertonut olleensa juurikin tällainen transfoobikko.

        Yllättyisin jos yllättyisit omista väitteistäsi, mutta eipä teissä transuissa juuri mikään enää yllätä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yllättyisin jos yllättyisit omista väitteistäsi, mutta eipä teissä transuissa juuri mikään enää yllätä.

        Kyllä, olisin voinut elää helpon elämän normaalina munattomana normaalipituisena naisena. Tiedän itse minkä pituinen olen ja sen, ettei minulla ole munia - miksi ihmeessä tämä totuus minua jotenkin loukkaisi? Pakko tätä elämää vaan jotenkin on elää, mitä tässä muutakaan voisi? Onhan se koomista, että pahimmat sukupuolipoliisit ovat miehiä, jotka pyllistävät toisille miehille neitimäisesti kuin naiset konsanaan, mutta tämä on elämää. :D Toivottavasti saat itsetuntosi joskus kuntoon, ettet joudu koko elämääsi viettämään netissä toisia haukkuen. Vahvat nostaa toisia ylös, heikot painaa toisia alas.


      • Anonyymi

        Ihan sama mulle on onko joku homo tai transu, kunhan sitä ei tyrkytetä minulle. Jatka trollaamistasi homo, lähden kaljalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan sama mulle on onko joku homo tai transu, kunhan sitä ei tyrkytetä minulle. Jatka trollaamistasi homo, lähden kaljalle.

        Älä vastaa älkääkä muutkaan lähtekö ton trollin juttuihin mukaan. On oikeasti säälittävä. Mieti, miltä hänestä tuntuu, kun 150-senttisillä transmiehillä on vaimot ja lapset ja hänellä on pikkupoikakaliiberiä oleva pippeli. Edes transmies ei voi ymmärtää sitä riittämättömyydentunnetta, jota se cismiehelle aiheuttaa ja sitä raivoa, kun transmiehet saakin naisia, tai miehiäkin. Transmies tyydyttää naisensa monin tavoin, mm.isolla dildolla, ja trolli säheltää minimunansa kanssa, jos edes sänkyyn asti uskaltaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä vastaa älkääkä muutkaan lähtekö ton trollin juttuihin mukaan. On oikeasti säälittävä. Mieti, miltä hänestä tuntuu, kun 150-senttisillä transmiehillä on vaimot ja lapset ja hänellä on pikkupoikakaliiberiä oleva pippeli. Edes transmies ei voi ymmärtää sitä riittämättömyydentunnetta, jota se cismiehelle aiheuttaa ja sitä raivoa, kun transmiehet saakin naisia, tai miehiäkin. Transmies tyydyttää naisensa monin tavoin, mm.isolla dildolla, ja trolli säheltää minimunansa kanssa, jos edes sänkyyn asti uskaltaa.

        Etkö kestä faktoja kun poistatat?

        En voi tietää miltä tuntuisi olla 150 cm kun olen keskipituinen ja "pippelikin" on 99%:lla tutkimusten mukaan pienempi. Olen saanut aika hyvät geenit, mutta en kerro enempää ettet provosoidu ja alkoholisoidu lisää :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö kestä faktoja kun poistatat?

        En voi tietää miltä tuntuisi olla 150 cm kun olen keskipituinen ja "pippelikin" on 99%:lla tutkimusten mukaan pienempi. Olen saanut aika hyvät geenit, mutta en kerro enempää ettet provosoidu ja alkoholisoidu lisää :)

        Ketään ei kiinnosta, voit lopettaa kiusaamisesi. Jos sattuisi olemaan totta, sen säälittävämpi olisit. Harvemmin itseensä tyytyväisellä, jonka oma elämä on kunnossa on tarve pyöriä kellon ympäri palstalla haukkumassa ihmisiä, joilla menee huonommin kuin itsellä. Itse en tätä keskustelua tästä eteenpäin enää seuraa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketään ei kiinnosta, voit lopettaa kiusaamisesi. Jos sattuisi olemaan totta, sen säälittävämpi olisit. Harvemmin itseensä tyytyväisellä, jonka oma elämä on kunnossa on tarve pyöriä kellon ympäri palstalla haukkumassa ihmisiä, joilla menee huonommin kuin itsellä. Itse en tätä keskustelua tästä eteenpäin enää seuraa.

        Ja minä en ole poistattanut kirjoituksia. Faktat ovat faktoja, niille en voi mitään enkä ole yhtäkään faktaa elämässäni kieltänyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketään ei kiinnosta, voit lopettaa kiusaamisesi. Jos sattuisi olemaan totta, sen säälittävämpi olisit. Harvemmin itseensä tyytyväisellä, jonka oma elämä on kunnossa on tarve pyöriä kellon ympäri palstalla haukkumassa ihmisiä, joilla menee huonommin kuin itsellä. Itse en tätä keskustelua tästä eteenpäin enää seuraa.

        Oletkin jäänyt kiinni jo niin monista valheista ja ristiriitaisuuksista etten yhtään ihmettele :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketään ei kiinnosta, voit lopettaa kiusaamisesi. Jos sattuisi olemaan totta, sen säälittävämpi olisit. Harvemmin itseensä tyytyväisellä, jonka oma elämä on kunnossa on tarve pyöriä kellon ympäri palstalla haukkumassa ihmisiä, joilla menee huonommin kuin itsellä. Itse en tätä keskustelua tästä eteenpäin enää seuraa.

        Jatkoit kuitenkin, 24/7 :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkoit kuitenkin, 24/7 :D

        Joo, ole tyytyväinen, siitähän te saatte pisteitä. Olen siinä mielessä helppo, että te trollit olette niin säälittäviä ja myötähäpeää aiheuttavia, että on vaan pakko tulla katselemaan kuin jotain onnettomuutta... :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, ole tyytyväinen, siitähän te saatte pisteitä. Olen siinä mielessä helppo, että te trollit olette niin säälittäviä ja myötähäpeää aiheuttavia, että on vaan pakko tulla katselemaan kuin jotain onnettomuutta... :D

        Sytytteletkö tulipalojakin? Vahinkoja monenlaisia, mutta silpominen on ihan itseaiheutettu onnettomuus. Trollit yleensä harmittomia, mutta kyllä minäkin transuna häpeäisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sytytteletkö tulipalojakin? Vahinkoja monenlaisia, mutta silpominen on ihan itseaiheutettu onnettomuus. Trollit yleensä harmittomia, mutta kyllä minäkin transuna häpeäisin.

        Häpeäisin itsekin, jos olisin naisten vaatteita käyttävä mies (transu on halventava sana transfeminiineistä, ei liity mitenkään miesten vaatteita käyttäviin ihmisiin)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Häpeäisin itsekin, jos olisin naisten vaatteita käyttävä mies (transu on halventava sana transfeminiineistä, ei liity mitenkään miesten vaatteita käyttäviin ihmisiin)

        Yhtä hävettävää olla miesten vaatteita käyttävä nainen ja esittää miestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhtä hävettävää olla miesten vaatteita käyttävä nainen ja esittää miestä.

        Emmätiiä, musta se ei ole niin hävettävää. Siksihän sille ei ole keksitty omaa haukkumasanaa, transu on vain naiseksi pukeutuville.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Emmätiiä, musta se ei ole niin hävettävää. Siksihän sille ei ole keksitty omaa haukkumasanaa, transu on vain naiseksi pukeutuville.

        Transu kuin transu, sitäkin pahempi jos et osaa edes hävetä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Transu kuin transu, sitäkin pahempi jos et osaa edes hävetä.

        Jos henkilö, joka kannattaa perinteisiä perhearvoja, heteroutta ja sitä, että miehennäköiset pukeutuu perinteisiin miesten vaatteisiin ja naisennäköiset naisten, tyyppi, jolla on parta, kalju ja näyttää mieheltä ja virtsaa vierelläsi laarilla, nauraa feministien haukkumisvitseille ja on muutoinkin sitä, mikä.yhteiskunnassa tulkitaan rennoksi äijäksi on transu, sitten minä olen nolo transu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos henkilö, joka kannattaa perinteisiä perhearvoja, heteroutta ja sitä, että miehennäköiset pukeutuu perinteisiin miesten vaatteisiin ja naisennäköiset naisten, tyyppi, jolla on parta, kalju ja näyttää mieheltä ja virtsaa vierelläsi laarilla, nauraa feministien haukkumisvitseille ja on muutoinkin sitä, mikä.yhteiskunnassa tulkitaan rennoksi äijäksi on transu, sitten minä olen nolo transu.

        Ethän sinä 159cm transu edes yllä pisuaarille ja noloahan sellaisten muoviputkien kanssa olisi pissata :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ethän sinä 159cm transu edes yllä pisuaarille ja noloahan sellaisten muoviputkien kanssa olisi pissata :D

        Itse asiassa yllän, kyllä. Luulin aikoinani itsekin, etten yltäisi vaan väärässä olin. Niitä muuten valmistetaan myös ihan tavallisen peniksen näköisiä välineitä myös ja olen sellaisen tilannutkin, mutta olen käyttänyt sitä vain kotona. Hankala sellaista on housussa kuljettaa, ellei ole ihan pakko. Mutta muovinen huomaamaton virtsaamisväline kulkee suht' kätevästi mukana ja onneksi useimmissa paikoissa on hieman yksityisyyttä, seinät väleissä tms, ja harvoin miehet toisten haaroja muutenkaan alkaa kyyläämään. Ja koppeja on myös tarjolla, jos se nyt ongelmaksi tulisi. Mutta yletyn joo, sitähän kysyit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse asiassa yllän, kyllä. Luulin aikoinani itsekin, etten yltäisi vaan väärässä olin. Niitä muuten valmistetaan myös ihan tavallisen peniksen näköisiä välineitä myös ja olen sellaisen tilannutkin, mutta olen käyttänyt sitä vain kotona. Hankala sellaista on housussa kuljettaa, ellei ole ihan pakko. Mutta muovinen huomaamaton virtsaamisväline kulkee suht' kätevästi mukana ja onneksi useimmissa paikoissa on hieman yksityisyyttä, seinät väleissä tms, ja harvoin miehet toisten haaroja muutenkaan alkaa kyyläämään. Ja koppeja on myös tarjolla, jos se nyt ongelmaksi tulisi. Mutta yletyn joo, sitähän kysyit.

        Mene ihmeessä naisten puolelle pissaamaan istualtasi, typerää leikkiä minkään putkien kanssa, valuu vaan pöksyihisi ja haisee muillekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene ihmeessä naisten puolelle pissaamaan istualtasi, typerää leikkiä minkään putkien kanssa, valuu vaan pöksyihisi ja haisee muillekin.

        Sitä tämä tehdasvalmisteinen väline ei ole tehnyt kertaakaan. Enpä nyt taida viitsiä sinne mennä viemään tilaa oikealta naisilta ja hämminkiä miehen näköisenä aiheuttamaan, kun halutessani istua voin sen tehdä ihan miestenvessassakin, vaikkakaan siihen ei ole ollut tarvetta vuosikymmeniin, paitsi tietty paskalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä tämä tehdasvalmisteinen väline ei ole tehnyt kertaakaan. Enpä nyt taida viitsiä sinne mennä viemään tilaa oikealta naisilta ja hämminkiä miehen näköisenä aiheuttamaan, kun halutessani istua voin sen tehdä ihan miestenvessassakin, vaikkakaan siihen ei ole ollut tarvetta vuosikymmeniin, paitsi tietty paskalla.

        Ei sitä putken käyttämistä kukaan voisi olla huomaamatta, semminkin kun itse tiirailet toisten peniksiä.

        Hassua kun aikaisemmin myönsit ettei sellaisia putkia enää kukaan käytä, eikä kertakäyttöisiä tehdä "aidonnäköisiksi" ja eihän kukaan säilyttäisi käytettyä kusisena tai alkaisi huuhdella vessassa lavuaarissa.

        Olet aika surkea trolli kun puhut itsesi pussiin joka asiassa.

        Olisit muuten todella koomisen näköinen kun nyt ole jo kaljukin, tukka saisi näyttämään edes pari centtiä pitemmältä :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sitä putken käyttämistä kukaan voisi olla huomaamatta, semminkin kun itse tiirailet toisten peniksiä.

        Hassua kun aikaisemmin myönsit ettei sellaisia putkia enää kukaan käytä, eikä kertakäyttöisiä tehdä "aidonnäköisiksi" ja eihän kukaan säilyttäisi käytettyä kusisena tai alkaisi huuhdella vessassa lavuaarissa.

        Olet aika surkea trolli kun puhut itsesi pussiin joka asiassa.

        Olisit muuten todella koomisen näköinen kun nyt ole jo kaljukin, tukka saisi näyttämään edes pari centtiä pitemmältä :D

        En nyt pysy itsekään perässä mitä välität minun sanoneen, itse kyllä yleensä pesen välineen lavuaarissa, mutta en tietenkään silloin, jos paikalla on muita. Housuihin en sitä jätä. Tietty jos käyttäisin sitä realistisen näköistä päkkeri-stp:tä, se kuuluu jättää housuihin, mutta kuten sanottu, en käytä sitä kuin kotona. En ole tällä hetkellä kalju, kaljuuntumassa kyllä ja välillä ajelen pääni kaljuksi. Kykenen siis toistaiseksi kasvattamaan hiukset jopa niin, että muut eivät huomaa, että ne ovat alkaneet ohentua. Pituuteen se tuskin vaikuttaisi, jos haluaisin näyttää pitemmällä käyttäisin paksuja piilokorkoja, mutta en koe sitä tarpeelliseksi, kun asia ei ole enää vuosiin vaivannut. En tietenkään käyttäisi apuvälinettä siten, että joku voisi sen nähdä enkä ole enää vuosiin ollut kiinnostunut tiirailemaan peniksiä, toki en niitä julkisella paikalla muutoinkaan katselisi ilman lupaa. Peniksiä näkisin halutessani netissä tai vastaamalla lukuisten transmiesseuraa etsivien miesten seuranhakuilmoituksiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sitä putken käyttämistä kukaan voisi olla huomaamatta, semminkin kun itse tiirailet toisten peniksiä.

        Hassua kun aikaisemmin myönsit ettei sellaisia putkia enää kukaan käytä, eikä kertakäyttöisiä tehdä "aidonnäköisiksi" ja eihän kukaan säilyttäisi käytettyä kusisena tai alkaisi huuhdella vessassa lavuaarissa.

        Olet aika surkea trolli kun puhut itsesi pussiin joka asiassa.

        Olisit muuten todella koomisen näköinen kun nyt ole jo kaljukin, tukka saisi näyttämään edes pari centtiä pitemmältä :D

        Minä olen muuten siis masokisti, joka rakastaa juuri tällaista, sitä, että minua kidutetaan ja revitään rikki, loukataan, provosoidaan, vittuillaan niin, että tekisi mieli käyttää väkivaltaa jokaiseen vastaantulijaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen muuten siis masokisti, joka rakastaa juuri tällaista, sitä, että minua kidutetaan ja revitään rikki, loukataan, provosoidaan, vittuillaan niin, että tekisi mieli käyttää väkivaltaa jokaiseen vastaantulijaan.

        Niinhän sinä olet kertonut että olet silvotuttanut itsesi, käsittämätöntä masokismia. Ajattelinkin että olet sellainen mutta en halunnut leimata. Haukut myös muita mutta ainakin minöä olen ymmärtäväinen enkä provosoidu. Kyllä jokaisen pitäisi saada terapiaa ettei aiheuta vahinkoa keholleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen muuten siis masokisti, joka rakastaa juuri tällaista, sitä, että minua kidutetaan ja revitään rikki, loukataan, provosoidaan, vittuillaan niin, että tekisi mieli käyttää väkivaltaa jokaiseen vastaantulijaan.

        Tuo on muuten paha ongelma naisilla, itsehillinnän puute!

        Terve poikamaisuus tytöillä ja jätkämäisyys naisilla taas on ihan hyvä piirre, ei se estä olemasta nainen. Kaikissa on piirteitä toisesta sukupuolesta, pitää hyväksyä itsensä ja toiset selllaisina kuin ovat, kunhan ei vahingoita itseään eikä toisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on muuten paha ongelma naisilla, itsehillinnän puute!

        Terve poikamaisuus tytöillä ja jätkämäisyys naisilla taas on ihan hyvä piirre, ei se estä olemasta nainen. Kaikissa on piirteitä toisesta sukupuolesta, pitää hyväksyä itsensä ja toiset selllaisina kuin ovat, kunhan ei vahingoita itseään eikä toisia.

        Ei niin, noin sanon kaikille naisille, jotka pohtivat voisivatko olla trans.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän sinä olet kertonut että olet silvotuttanut itsesi, käsittämätöntä masokismia. Ajattelinkin että olet sellainen mutta en halunnut leimata. Haukut myös muita mutta ainakin minöä olen ymmärtäväinen enkä provosoidu. Kyllä jokaisen pitäisi saada terapiaa ettei aiheuta vahinkoa keholleen.

        Olin itse käynyt terapiassa 12 vuotta yhteiskunnan varoilla, montako vuotta olisi vielä pitänyt käydä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olin itse käynyt terapiassa 12 vuotta yhteiskunnan varoilla, montako vuotta olisi vielä pitänyt käydä?

        Kyllä masokisti saa olla, mutta ei kannata toteuttaa pervoimpia fantasioitaan.


    • Anonyymi

      tehkää parannus! homoudesta on mahdollista eheytyä!

      • Anonyymi

        Niin on, mutta miten se tähän liittyy?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin on, mutta miten se tähän liittyy?

        Olet siis kateellinen kun oikeat miehet voi touhuta oikeiden penisten kanssa keskenään. Hulluuden huippu kun miestä esittävä transu tuomitsee homot, lesbot, heterot..., mutta kaikkien pitäisi hyväksyä trolli transu :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet siis kateellinen kun oikeat miehet voi touhuta oikeiden penisten kanssa keskenään. Hulluuden huippu kun miestä esittävä transu tuomitsee homot, lesbot, heterot..., mutta kaikkien pitäisi hyväksyä trolli transu :D

        Lähinnä taisin tuossa vaan ihmetellä miten homous tai siitä "parantuminen" liittyi ketjun aiheeseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähinnä taisin tuossa vaan ihmetellä miten homous tai siitä "parantuminen" liittyi ketjun aiheeseen.

        Olet kyllä haukkunut kaikki, mutta laitetaan se kännin piikkiin :)


    • Anonyymi

      transut eivät ole oikeita naisia.

      • Anonyymi

        Transu=transvestiitti, eli naiseksi pukeutuva mies. Eivät väitäkään olevansa oikeita naisia, eivät minkäänlaisia naisia. Transnainen nyt sitten on nainen, ellet ole sitä mieltä, että kohtunsa menettänyt cisnainen ei myöskään ole nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Transu=transvestiitti, eli naiseksi pukeutuva mies. Eivät väitäkään olevansa oikeita naisia, eivät minkäänlaisia naisia. Transnainen nyt sitten on nainen, ellet ole sitä mieltä, että kohtunsa menettänyt cisnainen ei myöskään ole nainen.

        Tyttönä syntynyt on nainen, samoin poikana syntynyt on mies koko aikuisikänsä.


    • Anonyymi

      Voi, onpa täällä monta anonyymiä trollia, joita pelottaa:/

      Tiedon määrä sukupuoliasioista myös huimaa, huh huh

      t. Trans & nainen

      • Anonyymi

        Johan se opetetaan koulussa että on kaksi sukupuolta ja mitä eroa sukuelimissä on. Se on ikävää että jossain yrittävät sekoittaa lasten päät sukupuolettomalla kasvatuksella, ei saa edes sanoa tytöksi ja pojaksi. Ei ihme ettei kaikki tunnista enää omaa sukupuoltaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Johan se opetetaan koulussa että on kaksi sukupuolta ja mitä eroa sukuelimissä on. Se on ikävää että jossain yrittävät sekoittaa lasten päät sukupuolettomalla kasvatuksella, ei saa edes sanoa tytöksi ja pojaksi. Ei ihme ettei kaikki tunnista enää omaa sukupuoltaan.

        Lopeta tuo valehtelu. Kouluissa saa kutsua tytöksi tai pojaksi ja kutsutaankin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopeta tuo valehtelu. Kouluissa saa kutsua tytöksi tai pojaksi ja kutsutaankin.

        Etkö lue lehtiä, on jo sukupuolettomia päiväkoteja ja esikouluja, varmaan muitakin kouluja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö lue lehtiä, on jo sukupuolettomia päiväkoteja ja esikouluja, varmaan muitakin kouluja.

        Jos kouluissa yhteinen kieli on suomi ja muita kieliä ei saa tunnilla puhua, tarkoittaako se sitä, ettei turkkilainen saa olla turkkilainen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos kouluissa yhteinen kieli on suomi ja muita kieliä ei saa tunnilla puhua, tarkoittaako se sitä, ettei turkkilainen saa olla turkkilainen?

        Ja miten tuo naisen loogiikalla liittyy siihen mihin vastasit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja miten tuo naisen loogiikalla liittyy siihen mihin vastasit?

        Mistä minä sen voisin tietää :D Miksi olisin korjannut sukupuoleni, jos identiteettini olisi nainen ja ymmärtäisin naisen logiikkaa??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä minä sen voisin tietää :D Miksi olisin korjannut sukupuoleni, jos identiteettini olisi nainen ja ymmärtäisin naisen logiikkaa??

        Trollaat kuitenkin naisen logiikalla mitä miesten mahdoton ymmärtää. Mikset selittäisi mitä tarkoitat?


    • Anonyymi

      Niin, noh. Trans miehen tai naisen on syötävä hormooneja hamaan loppuun asti. Tai siihen asti kun itse ne halua lopettaa. Varsinkin kun ikää on ehtinyt kertyä jo vanhuusiän puolelle. Ilman hormooneja nimittäin keho palaa hiljalleen entiselleen.
      Transhenkilön ainoa haave on olla ehyt eli sukupuolen korjausleikkaus on se viimeinen este joka eheän minän välissä on. Vasta sen jälkeen heille oikea elämä alkaa, kun keho on sopusoinnussa oman minän kanssa. Mutta tapauksia on niin monenlaisia kuten on ihmisiäkin, joten jokainen on tapaus kohtainen. Prosessi on pitkä ja tarkoitus on karsia pois ne henkilöt jotka eivät oikeasti ole transpuolisia, vaan kyse on jostain kuvitelmasta tai jostain muusta mikä ei ole aitoa. Prosessi saattaa myös pidentyä vuosi vuodelta jos psykiatrilla on epäilys asian aitoudesta vaikka henkilö olisikin aito transpuolinen, ja moni saattaa prosessin venyessä lopettaa kesken kun ei enää jaksa, eikä itsemurhat ole harvinaista. Sitä ei toivo kenellekkään heistä.
      Prosessi saattaa myös tulla kalliiksi. Tarkoitan sitä että menettää voi perheensä, sisaruksensa ja ystävänsä koska asiaa ei hyväksytä, ja henkilö jää yksin asian kanssa vailla tukea. Siinä vaiheessa on vaarana saada itsetuhoisia ajatuksia koska tulee hylätyksi, torjutuksi eikä ymmäretyksi. Valitettavasti vielä tänäkin päivänä suurella osalla ihmisistä on valtavat ennakkoluulot, eikä ole mitään käsitystä koko asiasta ja kaikkea hömppää mitä on naapurilta kuultu niin pidetään oikeana. Tai kun kotona opetettiin vuonna kivi ja kirves että näin on asiat. Jos ei asiasta oikeasti mitään tiedä niin ei kannata silloin esittää tietävää saadakseen sulan hattuunsa " että on se naapurin Elsa sitten niin viisas kun asioista tietää" vaikka puhuukin puuta heinää.
      Asiasta voisi kirjoittaa enemmänkin mutta riittäkööt tämä. Silla tietoa löytyy. Jos vaan viitsii vaivautua sitä hakemaan. Mutta pitää muistaa että kaiki mitä netissä lukee, ei välttämättä ole aina totta.
      Niin ja minä olen ihan homo ja leski. Ystäväpiirissä kun vaan on kaikenlaisia ihmisiä kuten pari transseksuaalia, homoja, lesboja, muutama transvestiitti. Hännän huipuksi heteroitakin löytyy.
      Hulluksikin minua on haukuttu kun minulla on Dyslexia. Eli selkokielellä se on lukihäiriö, joten paljonhan nuo näyttivät asiasta tietävän.
      Sanotaan että "tieto on valtaa" siitä en oikein tiedä. Mutta että "tieto lisää tuskaa" siitä kyllä tiedän.

      • Anonyymi

        Kiitos asiallisesta kirjoituksestasi. Tämä ei ole olennaista, mutta on pakko mainita silti ohimennen, että vaikka transnaiset ottavat hormoninsa oraalisesti, transmiehet eivät. He saavat ne injektioina, useimmiten kolmen kuukauden välein.


      • Anonyymi

        Moni ei ole ehjä ellei saa käyttää huumeita, toiset ei ole ehjiä elleivät saa varastaa muilta kalliita autoja ja muuta omaisuutta, jotkut ei ole ehjiä elleivät saa harrastaa seksiä lasten kanssa tai raiskata muita ihmisiä, silti yhteiskunta ei hyväksy niitä. Ihmiset selvisi ihan hyvin ennen sukupuolenvaihto puoskarointia, vähemmän ehjiä ne ovat kun silvotaan terveitä elimiä, päävaivoihin auttaa ihan hoidot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moni ei ole ehjä ellei saa käyttää huumeita, toiset ei ole ehjiä elleivät saa varastaa muilta kalliita autoja ja muuta omaisuutta, jotkut ei ole ehjiä elleivät saa harrastaa seksiä lasten kanssa tai raiskata muita ihmisiä, silti yhteiskunta ei hyväksy niitä. Ihmiset selvisi ihan hyvin ennen sukupuolenvaihto puoskarointia, vähemmän ehjiä ne ovat kun silvotaan terveitä elimiä, päävaivoihin auttaa ihan hoidot.

        Voin kertoa omasta kokemuksesta että vääränlainen keho syö ihmistä pahemmin kuin about mikään muu. Hoitojen panttaaminen on minulla johtanut työkyvyttömyyteen ja jonkinasteiseen ihmisvihaan. Olen yhteiskunnalle pelkkä menoerä tällä hetkellä.

        Eikö olisi kaikkien etu että transihmisiä kohdeltaisiin hyvin eikä kuunneltaisi tuollaisia psykopuoskareita joiden mielestä ongelma on päänupissa? Oli heillä sitten joku tutkinto tai ei. Liian monet lääkäritkin luulevat että se mikä päälle päin näyttää "aidolta" sukupuolidysforialta saattaa salakavalasti kätkeä taakseen jotain ei-terveitä motiiveja, tuloksena hoitojen panttaamista ja tarpeetonta pahaa oloa. Kyllä sen onko henkilö oikealla asialla pitäisi selvitä siinä ajassa mitä tutkimukset nykyisin keskimäärin kestävät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moni ei ole ehjä ellei saa käyttää huumeita, toiset ei ole ehjiä elleivät saa varastaa muilta kalliita autoja ja muuta omaisuutta, jotkut ei ole ehjiä elleivät saa harrastaa seksiä lasten kanssa tai raiskata muita ihmisiä, silti yhteiskunta ei hyväksy niitä. Ihmiset selvisi ihan hyvin ennen sukupuolenvaihto puoskarointia, vähemmän ehjiä ne ovat kun silvotaan terveitä elimiä, päävaivoihin auttaa ihan hoidot.

        Ennen myös tehtiin aika helvetin paljon enemmän itsemurhia. Kyllä ennen selvittiin ilman sydänleikkauksiakin, selvittiin ilman terapiaa ja mielialalääkkeitä, kun oma poika lähti rintamalle tai kun kaikki perheen lapset kuoli ruttoon.

        Katso joskus peiliin ja pohdi miten olet ajautunut tähän tilanteeseen. Työskentelet trollina, olet ihmiskunnan pohjasakkaa. Eikö sinusta todella ole muuhun?

        Btw, kun et tai ette sitä itse hiffaa, myös tuo huonoitsetuntoista transmiestä larppaava tyyppi on trolli. Mitä törkeämmin häntä haukut sitä enemmän sataa transihmisten laariin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voin kertoa omasta kokemuksesta että vääränlainen keho syö ihmistä pahemmin kuin about mikään muu. Hoitojen panttaaminen on minulla johtanut työkyvyttömyyteen ja jonkinasteiseen ihmisvihaan. Olen yhteiskunnalle pelkkä menoerä tällä hetkellä.

        Eikö olisi kaikkien etu että transihmisiä kohdeltaisiin hyvin eikä kuunneltaisi tuollaisia psykopuoskareita joiden mielestä ongelma on päänupissa? Oli heillä sitten joku tutkinto tai ei. Liian monet lääkäritkin luulevat että se mikä päälle päin näyttää "aidolta" sukupuolidysforialta saattaa salakavalasti kätkeä taakseen jotain ei-terveitä motiiveja, tuloksena hoitojen panttaamista ja tarpeetonta pahaa oloa. Kyllä sen onko henkilö oikealla asialla pitäisi selvitä siinä ajassa mitä tutkimukset nykyisin keskimäärin kestävät.

        Ei transuilla ole kehossaan yleensä mitään vikaa, vain päänupissa heittää tai haluavat muuttaa kehoaan päästääkseen tirkistelemään toista sukupuolta, saadakseen enemmän seksiä haluamaltaan sukupuolelta tai myydäkseen itseään. Joillekin tyhjäpäille samanlainen muoti kuin tatuoinnitkin. Joillakin heikko itsetunto, haluavat mieshormoneilla enemmän lihaksia ja kuvittelevat saavansa "miehenä" enemmän arvostusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ennen myös tehtiin aika helvetin paljon enemmän itsemurhia. Kyllä ennen selvittiin ilman sydänleikkauksiakin, selvittiin ilman terapiaa ja mielialalääkkeitä, kun oma poika lähti rintamalle tai kun kaikki perheen lapset kuoli ruttoon.

        Katso joskus peiliin ja pohdi miten olet ajautunut tähän tilanteeseen. Työskentelet trollina, olet ihmiskunnan pohjasakkaa. Eikö sinusta todella ole muuhun?

        Btw, kun et tai ette sitä itse hiffaa, myös tuo huonoitsetuntoista transmiestä larppaava tyyppi on trolli. Mitä törkeämmin häntä haukut sitä enemmän sataa transihmisten laariin.

        Transujen itsemurhat lisääntyneet silpomisten jälkeen, enkä ihmettele yhtään. Sehän on selvää ettei terveiden elimien silpominen auta päävikaan. Monet nuoret ovat tyhmiä ja tekevät asioita mitä katuvat vanhempana, aikuiset katuu heti kun tajuavat ettei tulos ollutkaan odotettu, pidetään vaan monstereina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Transujen itsemurhat lisääntyneet silpomisten jälkeen, enkä ihmettele yhtään. Sehän on selvää ettei terveiden elimien silpominen auta päävikaan. Monet nuoret ovat tyhmiä ja tekevät asioita mitä katuvat vanhempana, aikuiset katuu heti kun tajuavat ettei tulos ollutkaan odotettu, pidetään vaan monstereina.

        Itselleni monsterikin olisi ollut huomattavasti parempi vaihtoehto kuin naisena pitäminen. Onneksi minusta tuli tavallinen, jopa ihan kivannäköinen nuori mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itselleni monsterikin olisi ollut huomattavasti parempi vaihtoehto kuin naisena pitäminen. Onneksi minusta tuli tavallinen, jopa ihan kivannäköinen nuori mies.

        "Onneksi" edes itse olet tyytyväinen vaikka muut pitää monsterina eikä kukaan halua maksaa terveiden elimien silpomista ja hormoneja transuilla, ette edes itse halua maksaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itselleni monsterikin olisi ollut huomattavasti parempi vaihtoehto kuin naisena pitäminen. Onneksi minusta tuli tavallinen, jopa ihan kivannäköinen nuori mies.

        Jännä miten tulit työkykyiseksi ja silti kommenttien aikojen perusteella et ehdi tekemään missään välissä töitä.

        Pidät naisista, mutta et kiihotu naisista, asut rakkaasi kanssa, mutta et sille naispuoliselle kämppikselle ole edes kertonut olevasi transu. Käyt miesten puolella uimahallissa, mutta et tiirailemassa vaikka kerroit olevasi kiinnostunut miesten peniksistä. Uikkareita et voi heittää, vaikka naisten puolella sinut naisena hyväksyttäisiin ilman uikkareita.

        Sinut pitäisi kaikkien hyväksyä, mutta itse kerrot vihaavasi niin heteromiehiä kuin -naisiakin, samoin homoja, lesboja...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Onneksi" edes itse olet tyytyväinen vaikka muut pitää monsterina eikä kukaan halua maksaa terveiden elimien silpomista ja hormoneja transuilla, ette edes itse halua maksaa.

        Samaan aikaan, kun kirurgit ahkeroivat näiden trans-ihmisten muotoiluissa, sairaalat joutuvat lähettämään leikattuja potilaita toisiin sairaaloihin, kun käytävillekään ei enää mahdu.
        Osa syöpäpotilaista kuolee odottaessaan leikkauksiaan ja hoitojaan.
        Osa muita elintarkeitä, kivullisia vaivoja kärsivät odottavat vuosia vuoroaan. Epidemiat ovat tehneet sen osaltaan, mutta silloin pitäisi asettaa nämä itseään feminisoivat sinne listalle viimeksi, ei alkupäähän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Transujen itsemurhat lisääntyneet silpomisten jälkeen, enkä ihmettele yhtään. Sehän on selvää ettei terveiden elimien silpominen auta päävikaan. Monet nuoret ovat tyhmiä ja tekevät asioita mitä katuvat vanhempana, aikuiset katuu heti kun tajuavat ettei tulos ollutkaan odotettu, pidetään vaan monstereina.

        Hys-hys! Näistä katuvista, tyytymättömistä telluslaisista ei saa puhua!
        Ihmiskeho on elävää askartelumateriaalia kirurgeille ja siitä vielä tienataan mahtavasti, vaikka kansa maksaa paljolti!


    • Anonyymi

      mies joka harrastaa transnaisen kanssa seksiä on oikeasti homo.

      • Anonyymi

        Hyvin on homouden määritelmä muuttunut, jos isoista tisseistä, naisen naamasta ja siitä, ettei haaroissa ole penistä eikä kiveksiä tekee homoksi.

        Sitten taas jos puhutaan miehestä, joka nimenomaan etsii seuraksi transnaista, erityisesti sellaista, joka ei ole poistattanut kulkusiaan, ymmärrän kommenttisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin on homouden määritelmä muuttunut, jos isoista tisseistä, naisen naamasta ja siitä, ettei haaroissa ole penistä eikä kiveksiä tekee homoksi.

        Sitten taas jos puhutaan miehestä, joka nimenomaan etsii seuraksi transnaista, erityisesti sellaista, joka ei ole poistattanut kulkusiaan, ymmärrän kommenttisi.

        Et kuitenkaan kykene harastamaan seksiä naisen kanssa kun et kiihotu, sen sijaan kiihotut miesten peniksistä eli heterohan sinä olet. Hullua silvotuttaa itsensä vain päästäkseen miesten puolelle uimahallissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et kuitenkaan kykene harastamaan seksiä naisen kanssa kun et kiihotu, sen sijaan kiihotut miesten peniksistä eli heterohan sinä olet. Hullua silvotuttaa itsensä vain päästäkseen miesten puolelle uimahallissa.

        Mikä pakkomielle sinulla on yhteen kirjoittajaan? Tuon viestin saattoi lähetettää kuka tahansa, itsekin ihmettelin miten homous liittyy ketjun aiheeseen. Ei yksikään trans korjaa sukupuoltaan vain päästäkseen toiseen pukuhuoneeseen.


      • Anonyymi

        Kuten santeri :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä pakkomielle sinulla on yhteen kirjoittajaan? Tuon viestin saattoi lähetettää kuka tahansa, itsekin ihmettelin miten homous liittyy ketjun aiheeseen. Ei yksikään trans korjaa sukupuoltaan vain päästäkseen toiseen pukuhuoneeseen.

        Monikin homo yrittää tehdä itsestään naisen näköisen että saa enemmän seksiä miesten kanssa, säilyttävät omat vehkeensä ja elävät sitten prostituoituina. Aasiassa noita ladyboyta on paljon ja näköjään Suomessakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monikin homo yrittää tehdä itsestään naisen näköisen että saa enemmän seksiä miesten kanssa, säilyttävät omat vehkeensä ja elävät sitten prostituoituina. Aasiassa noita ladyboyta on paljon ja näköjään Suomessakin.

        Homot ei todellakaan halua olla naisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Homot ei todellakaan halua olla naisia.

        Naisen näköinenhän tuo santerikin haluaa vaan olla ja jatkaa homostelua maksullisena niin kauan kin asiakkaita riittää, eiokä ole läheskään ainoa Suomessa, Aasiassa, USA:ssa jne noita ladyboyta on vaikka kuinka paljon. Ei todellakaan kuulu veronmaksajille kustantaa horoilun kustannuksiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monikin homo yrittää tehdä itsestään naisen näköisen että saa enemmän seksiä miesten kanssa, säilyttävät omat vehkeensä ja elävät sitten prostituoituina. Aasiassa noita ladyboyta on paljon ja näköjään Suomessakin.

        Sitähän minäkin ihmettelen, että homot näkyy kauas jo olemuksesta, eleistä, puhetyylistä jne. mitkä kaikki ovat feminiinisiä ja kuitenkin -
        näm oliot halveksivat juuri naista, mitä itse edustavat!
        Monikin asia on heille luonnollista, jota ei ole keinotekoisesti hankittu.
        Se on geeneissä. Myös se naisten syvä inho!


    • Anonyymi

      Katsoin juuri tanskalaisen ohjelman "Koko ihminen" kahdesta pojasta, jotka kokevat olevansa tyttöjä.
      Nuorempi oli alle 10-vuotias ja käyttänyt hameita 2-vuotiaasta asti.
      Nyt oltiin lääkäreillä hakemassa hormoonihoitoja.
      Siellä tuettiin täysin pennun tahtoa, vaikka on kokemus kasvun pysähtymisestä aiemmin, luuston haurastumisesta, syöpä riskistä, selkärangan kieroutumisesta, elimistön vaurioitumisesta.
      Lääkärit antavat kuitenkin jo näille poika-tytöille hormooneja.
      Jos se poika olisi ollut edes tytön tapainen, mutta kun sillä oli pojan elkeet, tavat, ääni, ... kaikki niin pinnallista, kynsien lakkailua jne.

      Toinen oli aikuinen mies. Sama juttu, ettei se feminiinisyys ollut kuin puhetta ja vaatimusta! Tavat, ääni, asennot, luusto, miehistä!
      Saihan hän se kiusallisen tapin pois ilman suurempia katastroofeja.
      Saa myöhemmin vielä silikoonia rintoihinsa ja kun myy kehoaan, niin alkaa varmasti kasvojen feminisointi, kuten Sofia-Santerilla.
      Siellä fiilataa otsaluusta leukaan, nenä, aataminomenat jne.
      Lääkärit varoittavat, että lopputulos ei ole se, mitä potilas odottaa, vaan mitä satutaan saamaan aikaan.
      Sofia-Santerin trans-ystävä, Henny-Henri on käynyt 4 kertaa pullistamassa lanteitaan ja takamustaan. Ei jaksa enempää, mutta vaikeaa on saada molempia sivuja symmetriseksi omalla rasvaruiskutuksella. Sitten eletää ja juhlitaan kuin viimeistä päivää "naisena", jonka päämäärä on olla haluttava miehille, seksikäs, pornahtava, ja lihotaan alkoholin ja pizzojen holtittomalla syönnillä.
      Matkustellaan eri maihin mässäilemään ja syödään miehisiä raksa-annoksia kiroillen naisten sukuelimillä.
      Liikunnasta tai dieteistä ei ole aikomustakaan!
      Mitä lähtee Hennykin ensin laihduttamaan 60kg:tä, että saa ne rasvasolujensa siirrot ja osan poistoista, kun sitten monien vuosien ja lukuisien leikkauksien jälkeen lihottaa itsensä yli 100-kg:si taas?
      Kuulema hormoonien vaikutusta!
      Ei ole vaan geenien ja elämäntavan!
      TV:ssä haastattelussa Henny sanoi, että ei ole tullut itseensä tyytyväisemmäksi, vaan kriittisemmäksi!

      Transhenkilö ei ole tyytyväinen syntymässä saamaansa sukupuoleen.
      Valitettavasti moni ei tule tyytyväiseksi vaihtoon myöskään!
      Sekä miehet, että naiset ovat ehtineet muuttaa kehoaan pysyvästi, joten elävät loppuelämänsä molempien piirteiden sekoituksena.

      Ja nämä vetävät nuoria lapsia mukaansa, niin että lääkärit eivät ehdi hoitaa kaikkia perusteellisesti.
      Hormoni-hoidot eivät ole kehittyneet paremmiksi, vaan vahingoittavat kehoa ja lyhentävät ikää.

      Sitten cis- henkilöiden on nieltävä nämä ihmeet karvoineen päivineen!
      Ei saa olla mitään omia tarpeita tai odotuksia!
      Entä, jos haluaa partnerin, jonka kanssa perustaa perheen ja saa omia lapsia? Tai vanhemmat, jotka kaipaavat lastenlapsia? Unohda se!
      Entä, jos ei halua olla transnaisen kanssa samassa suihkuhuoneessa?
      Kun se meikki on pesty ja killuttimet jalkojen välissä tuo miehen esille ja tekee naisen olon epämukavaksi tietyissä tiloissa.
      Mutta on hyväksyttävä trans ja oltava kuin se olisi normaalia!

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 85 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      88
      3728
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      588
      3531
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      3432
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      52
      2187
    5. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      13
      2151
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      320
      1936
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1905
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      159
      1657
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1361
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1332
    Aihe