Et pysty minua lähestymään ennen kuin olet

Anonyymi

Siihen valmis, olet ottanut takapakkia, ohjaa itsesi takaisin oikealle suunnalle. Minun koti on mielenkiintoinen, ihmiset paljastavat aina todellisen minänsä. Astu sisään jos uskallat. Avaa ensin sydäntäsi, nautintokin lähtee syvemmästä kosketuksesta. Etsin ajan kanssa uutta kotia, jännä nähdä oletko mukana. Unet niin viittaavat mutta kuljet vähän eri suuntaan. Osaan kyllä puolustaa nykyään itseäni, toivon ettei tarvitsisi. Tulee pahamieli siitä, mutta kun on kerrottu niin jokainen valitsee itse. Minä olen joskus lapsena varastanut pari kertaa, ostin salaa suklaapatukan ja söin matkalla kotiin. Suklaa maistui ensin hyvälle ja sitten ei enää.

13

339

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sinussa on piirre, monia hyviä, mutta olisi hyvä jos oppisit keskustelemaan, tuomaan asioita oikeasti asiallisesti esiin, ja ymmärtämään että ihmisten on toimittava vapaasta tahdosta. Ei voi tietää kenenkään elämästä, yleensä rahaan, henkiseen rikkauteen ja muuhun liittyy kyllä vastuita, mutta ne tulevat esiin pikkuhiljaa. Henkisesti rikas voi auttaa, kasvattaa tasapainoisia ihmisiä, kuunnella ja luovuttaa tasapainoa. Mutta ei kukaan ei edes vahvin kestä liikaa, henkimaailma on joskus oikukas, jos kadehtii, vaatii ja ottaa, pyllähtää. Jos rikkoo muiden kohtaloa, koska ei viitsi etsiä omaansa tai tahtoo enemmän muille ja vähemmän noille, varastaa, sabotoi jne. Tasapaino särkyy, kuvitella jonkun ihmisten "alasajosta" saattaa kärsiä monta. En aina tarkoita johtajia, lääkäreitä, isrjä tai äitejä, opettajia, poliiseja jne. Se voi olla kuka vain, jolla on tärkeä merkitys monen ihmisen elämään. Meidän jokaisen on tarkoitus käydä vaikeita asioita läpi, henkimaailma, enkelit ja jumalat eivät ikinä lähetä enempää kuin kestämme, auttavatkin tuhmien olentojen ja ihmisten kanssa. Siksi itsemurhaa ei sallita, jos ei jaksa voi pyytää apua, mutta ei avulla tehdä hetkessä kenestäkään ongelmatonta.

• Anonyymi

Kyllä ne lähettää enemmän kuin kestäisi. Miksi yleensäkään lähettää yhtään mitään kärsimystä?

• Anonyymi

Mene mies muualle provoamaan. Toimintasi on äärimmäisen moraalitonta

• Anonyymi

Juuri näin, kyllä tästä absurdista kerronnasta taas näkee mistä on kyse. Hieman on moraalittomia myös näitä heittämällä ostavat tyypit, on se niin hienoa kuvitella jonkun naisen kirjoittelemassa mitä ihmeellisintä skeidaa joistain ajatuksenlukupöhistimistä nettiin. Joo joo ja mulla on fööni.

• Anonyymi

Hienoa koiranainen, bravo.

• Anonyymi

Ei ole multa, tällaiset mielipuoliset aloitukset.

• Anonyymi

Enhän minä muutenkaan sinua lähestyisi mies?

• Anonyymi

Tuo on naiselta senkin pöllö

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei varmasti ole nainen ja kyseinen hyyppä meni jälleen kerran sekaisin että mihinkä aloitukseensa mitäkin taas vastaa…mutta yritys hyvä kymmenen sullekin nääs

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen nykyään pöllö siis. Etkö sinä ollut mies aikaisemmin pösilö tai jotain siihen suuntaan? En muista enää.

• Anonyymi

Kertoo itsestään ja toisesta. Asiat sekaisin, siksi vaikea ymmärtää. Vähän on vielä korjattavaa, kuten hän jo tiesikin.

• Anonyymi

Se on liha mikä kirjoituttaa sopimattomia ajallaan.

• Anonyymi

Joku on katsellut tarot videoita liikaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Venäläislehti: Yli 260 000 miestä on lähtenyt venäjältä

liikekannallepanon jälkeen. FSB raportoi, että 261 000 miestä lähti maasta keskiviikon ja lauantain välisenä aikana. Mahtaa olla vaikea löytää niitä
      Maailman menoa
      327
      4202
    2. Ex-huippumalli, juontaja Anne Kukkohovi paljastaa: "Olen tosi röyhkeä ja päivän päätteeksi..."

Anne Kukkohovi on juontanut Koko Suomi -leipoo -ohjelmaa ammattimaisesti jo vuosia. Kansainvälisen uran tehnyt ex-huippumalli tunnustaa itsekin hämmäs
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      2550
    3. Ymmärtääkö kaikki , että ydinsota on seuraava vaihe.

Näin.. Ei ole mitään " Ukrainan sotaa " , jonka voisi rajata vain tuonne maantieteelliselle alueelle. Tähän sotaan ei tulla myöskään saamaan mitään
      Maailman menoa
      273
      2410
    4. Miksi "SUOMEN NUORISO" ajetaan suljetulle ?

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/ae1cec69-b2b9-4f9d-ae8e-da3b9178e6f4 En ymmärrä, mihin katosi minun nuoruuteni rento Suomi ? 80- ja 90- luvulla S
      Maailman menoa
      252
      1997
    5. Joel Harkimo ei ole tanssinut edes kapakassa "Mitä tuo urpo tuossa heiluu"

Poliitikko ja yrittäjä Joel "Jolle" Harkimo tippui Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Harkimo pudotti tiukassa treenissä kiloja, mutta hänen "säkkimäise
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      1384
    6. Miksi tapasinkaan sinua

Olen tavattoman harmissani, kun koskaan törmäsin sinuun. Olisi paljon parempi, ettemme olisi koskaan nähneetkään toisiamme.
      Ikävä
      38
      1016
    7. Kyllä minä ihan rakastan sinua

Vaikka todella hassuahan se on lähes vierasta rakastaa. En voi tälle mitään.
      Ikävä
      58
      963
    8. Oot leuhka

ja ihan s***anan itteäs täynnä. En kyllä millään ymmärrä miksi. Oli ihan jees olo siihen asti taas että sun omahyväisen naaman näin. Kukaan toinen he
      Tunteet
      91
      955
    9. Anteeks rakas

Eihän liekkisi muhun sammu ikinä Olet mun ainut onnenkipinä Matka tää on joskus kivinen Ja osaan olla raskas ihminen On päivä tää pilvinen Kun painaa
      Romantiikka
      162
      890
    Aihe