Rakastan sua hehkujani

Muisitinko jo sanoa että rakastan sua
Sanonta tärkein joka ei saa unohtua
Vaikka voin sua mielessäni kuvailla
Ei se poista et oon lämpöäs vailla
Mut ainakin oon nyt sun runoilijanalle
Vaik enemmänkin halusin olla rakkaimmalle

Koska näin oon kuin ulapalla
Ja vain sä oot mun pelastusrengas
Kun saan olla sun joka tavalla
Sä oot mun kirkas tähtitaivas

Vasta se tuo mulle mielenrauhan
Kun sun tuoksun haistan hurmaavan
Ja mulle sen lupaathan
Et yhdessä mennään haukkamaahan :)

286

1258

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihana runoilijani toit hymyn mun huulille :) Niin haluan mäkin haistaa sut ja haukkamaahan ollaan jo matkalla :) Rakastan sua nallukkani.
      Kiitos paljon rakkaus. Hyvää yötä kun mennään mutta ei kai me ihan vielä mennä?

• Ei vielä joo :) Kiva että hymyilet :) Minua ärsyttää et nyt joku väittää olevansa joku "aito nalle"

• Runoilijanallesi kirjoitti:

Ei vielä joo :) Kiva että hymyilet :) Minua ärsyttää et nyt joku väittää olevansa joku "aito nalle"

Tietysti hymyilen kun noin ihanan kirjoitit :) Hymyilenkin nyt pitkään :)
        Sama sivusta huutelija se aitoa esittävä on kuin aina. Se joka lukee meitä paljon. Keksii uusia temppuja koko ajan. Sä oot ainoo aito nalle äläkä siitä toisesta välitä. En ajattele sen toisen olevan muuta kuin sotkija troIIi.

• Hehkulamppusi kirjoitti:

Tietysti hymyilen kun noin ihanan kirjoitit :) Hymyilenkin nyt pitkään :)
        Sama sivusta huutelija se aitoa esittävä on kuin aina. Se joka lukee meitä paljon. Keksii uusia temppuja koko ajan. Sä oot ainoo aito nalle äläkä siitä toisesta välitä. En ajattele sen toisen olevan muuta kuin sotkija troIIi.

Hyvä :) Et saa vaihtaa mua siihen vahingossakaan :) Enkä luule et niin käviskään, kuulutaan yhteen :)

Hyvä :) Et saa vaihtaa mua siihen vahingossakaan :) Enkä luule et niin käviskään, kuulutaan yhteen :)

En tietenkään vaihda ja tuo on se sama joka aina sotkenut meidän väliin. Eihän se ees oo mies käsittääkseni.

Meidät on jo sidottu toisiimme :)

Meidät on jo sidottu toisiimme :)

Niin on sidottu :)

Niin on sidottu :)

Meidän pitää sitoo toisemme sänkyyn tänään aika aikaisin. Mua nukuttaa rakas :) Onkohan mulla nyt joku flunssa tulossa vuorostaan kun nukkuminen tuntuu niin ihanalta.. seuraavaks ihanimmalta heti sun jälkeen :)

Meidän pitää sitoo toisemme sänkyyn tänään aika aikaisin. Mua nukuttaa rakas :) Onkohan mulla nyt joku flunssa tulossa vuorostaan kun nukkuminen tuntuu niin ihanalta.. seuraavaks ihanimmalta heti sun jälkeen :)

No minä halin sut niin että sun on pakko nukkua aikaisin :) Mut et voi vielä tietää miltä tunnun oikeasti... ;)

Toivottavasti et ole tulossa kipeäksi :) Suutelen sua ja imen pöpöt itseeni :)

No minä halin sut niin että sun on pakko nukkua aikaisin :) Mut et voi vielä tietää miltä tunnun oikeasti... ;)

Halaa vaan. Tarkoitinkin että tuntuu ajatuksissa nyt molemmat hyvältä tällä hetkellä, nukkuminen ja sä :) Sä aina ja nukkuminen nyt :) Pesin jo hampaatkin valmiiks.

Toivottavasti et ole tulossa kipeäksi :) Suutelen sua ja imen pöpöt itseeni :)

Suutele vaan mutta pöpöt heitetään pois molemmista :)

• Tulihan siitä hyvä vaikka muuta sanoit :)

• Hei sinä ihanin. Meen nyt nukkumaan, Tuu tänne mun viereen kun ehdit ja nukutaan kiinni toisessa. Mun pitää nukkua itseni virkeäksi koska oon yliväsynyt. Sä taas oot yli-ihana :) Rakastan sua runonalle ja aion lukea tuonkin runosi vielä monta kertaa. Hyvää yötä sinä kaunissilmäinen otus.

• Nuku hyvin ihana

• Oon nyt peiton alla eikä sua näy. Tuu jo mua palelee ja... Hyvää yötä;)

Nuku hyvin ihana

Samoin. Rakastan sut vielä ihanampi.

Oon nyt peiton alla eikä sua näy. Tuu jo mua palelee ja... Hyvää yötä;)

Niin mutta kummassa? Tuun heti ku tiedän

Mulla ollaan oon ihan unessa ja vielä roikun tässä susta.. rakas..

Mulla ollaan oon ihan unessa ja vielä roikun tässä susta.. rakas..

Tässä sussa

Tuu ja saa herättää. Nukun nyt. Kauniita unia.

Hyvää yötä. Tuun viereen sit, ei oikein nukuta vielä. Oot tärkein

Oot rakas ♥️ Suukkoja sinne uneen

Hyvää yötä. Tuun viereen sit, ei oikein nukuta vielä. Oot tärkein

Minä nukahdin taas heti.. Huomenta maailman rakkain ;)

Heräsin vielä kahdelta yöllä. Käväs mielessä että onkohan kulta vielä hereillä.. mutta nappasin susta tiukemman otteen ja nukahdin uusiksi.

Oot rakas :)

Laitan tähän vielä mukavaa tiistaita, näet sen kun tänne nallen tassuilla tassuttelet. Siihen asti rakastan sua sinne missä ootkin. Kivaa tiistaita parhaalle :)

Se muuten luki jo tuolla aiemmin, että tuu tänne mun viereen. Sillä "tänne" yritin sanoo, että meillä oltiin.

Laitan tähän vielä mukavaa tiistaita, näet sen kun tänne nallen tassuilla tassuttelet. Siihen asti rakastan sua sinne missä ootkin. Kivaa tiistaita parhaalle :)

Kivaa tiistaita sulle rakkain parhaus :)

Se muuten luki jo tuolla aiemmin, että tuu tänne mun viereen. Sillä "tänne" yritin sanoo, että meillä oltiin.

Okei, niin näköjään lukikin. Sun vieressä en ollu lämpös vailla :)

Minä nukahdin taas heti.. Huomenta maailman rakkain ;)

Toivottavasti nukuit oikein hyvin :) Niin sun tähtisilmät loistaa entistä kirkaammin ja jaksat hehkua kauniisti kuin syksyn värit mulle :)

Toivottavasti nukuit oikein hyvin :) Niin sun tähtisilmät loistaa entistä kirkaammin ja jaksat hehkua kauniisti kuin syksyn värit mulle :)

Ihana oot. Kukas sitä nyt väsyneenä jaksas hehkuakaan, ei varmaan mun nallekaan :) Sinä säteilet niin että tuntuu tänne asti vaikken tiedä missä nyt oot :)

Kivaa tiistaita sulle rakkain parhaus :)

Kiitos rakas.

Ihana oot. Kukas sitä nyt väsyneenä jaksas hehkuakaan, ei varmaan mun nallekaan :) Sinä säteilet niin että tuntuu tänne asti vaikken tiedä missä nyt oot :)

En varmaan minä, mut sinä hehkut kauniimmin kuin kukaan väsyneenäkin, en minä sitä tarkottanut :)

Kiitos rakas.

Avasin tän just ku kirjotit :) Niin paljon hehkut :)

En varmaan minä, mut sinä hehkut kauniimmin kuin kukaan väsyneenäkin, en minä sitä tarkottanut :)

En ajatellutkaan että tarkoitit :) Mun hehku on vaan heijastusta sun hehkusta :)

Avasin tän just ku kirjotit :) Niin paljon hehkut :)

Sä säteilet niin että polttaa. Laitan aurinkorasvaa etten pala susta :)

Sä säteilet niin että polttaa. Laitan aurinkorasvaa etten pala susta :)

Mielelläni tulisin levittämää sulle aurinkorasvaa :)

Mielelläni tulisin levittämää sulle aurinkorasvaa :)

Se vasta mukavaa olisi :)

Se vasta mukavaa olisi :)

Sinulla ei hehku vain kaunis ulkokuori, vaan myös ihanan kirkas, herkkä ja hellä sielu ja sydän sisäpuolella :)

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Kiitos kesästä, rakasta sut :(

Sinulla ei hehku vain kaunis ulkokuori, vaan myös ihanan kirkas, herkkä ja hellä sielu ja sydän sisäpuolella :)

Niin sullakin rakas. Oot sisältä puhdasta kultaa koko mies :) Kiva kun oot mun.

Niin sullakin rakas. Oot sisältä puhdasta kultaa koko mies :) Kiva kun oot mun.

Kyllä minä joka päivä vähän ihmettelen miten noin ihana on mun :)

Kyllä minä joka päivä vähän ihmettelen miten noin ihana on mun :)

Arvaa ihmettelenkö minä :) Tunnen rakkautta suhun ihanuus :)

• Anonyymi

Menkää puhumaan privana toisillenne. Laittakaa vaikka viestiä noilla profiileilla. En ymmärrä miksi pitää täällä puhua kaikkien nähden. Huomiotako vain haluatte?

• Anonyymi

No mitä daiju luulet? Siellä selviää etteivät tunne

• No älä tule lukemaan. Nyt kyllä huomaat hyvin ku molemmil nikki, et alotus on jommalta kummalta meiltä

• Anonyymi
        Runoilijanallesi kirjoitti:

No älä tule lukemaan. Nyt kyllä huomaat hyvin ku molemmil nikki, et alotus on jommalta kummalta meiltä

Miksi te ette voi mennä privaviesteille noilla nikeillä? Haluaa vain huomiota ettekä toisianne.

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi te ette voi mennä privaviesteille noilla nikeillä? Haluaa vain huomiota ettekä toisianne.

En tiedä miten ne toimii

• Anonyymi kirjoitti:

Eikä se sulle kuulu miettiä miten edetään. Ei näitä ole pakko lukea

En tiedä miten ne toimii

En minäkään. Kirjoitellut tällä vaan sulle tähän. Toivon että tää etenisi muuallakin jotenkin.. Älä välitä sivullisista. Tää on välillä rankkaa muutenkin.

Kyllä me edetään vielä.. jos se musta on kiinni.. Älä välitä muista.

Just noin. Lupaan yrittää enemmän ja paremmin.. (kun siis vastuu on mulla tuon sivullisen mielestä kokonaan). Tehdään susta mun rakas kaikkialla. Toki sinä jo sitä oot kaikkialla, mutta en vielä oo saanut herätä vierestäs oikeasti.

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

En minäkään. Kirjoitellut tällä vaan sulle tähän. Toivon että tää etenisi muuallakin jotenkin.. Älä välitä sivullisista. Tää on välillä rankkaa muutenkin.

Taitaa jäädä vain palstakirjoitteluksi koko homma teillä.

• Anonyymi kirjoitti:

Taitaa jäädä vain palstakirjoitteluksi koko homma teillä.

En voi kommentoida kun päätin että kirjoittelen vain hänelle jatkossa. Kerron vielä tän ja sitten hiljenen muille. Suomi24:lla ei ole mulle enää muita kuin toi rakkausnalle.
        Sulle kivaa loppuelämää multa!

En tiedä miten ne toimii

Ei täällä mitään privaviestejä oo, mutta opetellaan paremmalla ajalla missä niitä on jos ees on. Oon kyllä aika rohkea muuallakin joskus kunhan sille päälle satun :) Mukavaa päivää sulle nyt. Suljen tän ja yritän pysyä poissa hetken :) Suutelen sua tähän jo valmiiksi kun tuut, maailman rakkain rakkausnalleni eli mun Runoilijanalle. Mulle tulee hyvä mieli tuosta sun profiilin kuvauksesta. Mun oot ja joskus kaikkialla. Rakastan sut :)

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Ei täällä mitään privaviestejä oo, mutta opetellaan paremmalla ajalla missä niitä on jos ees on. Oon kyllä aika rohkea muuallakin joskus kunhan sille päälle satun :) Mukavaa päivää sulle nyt. Suljen tän ja yritän pysyä poissa hetken :) Suutelen sua tähän jo valmiiksi kun tuut, maailman rakkain rakkausnalleni eli mun Runoilijanalle. Mulle tulee hyvä mieli tuosta sun profiilin kuvauksesta. Mun oot ja joskus kaikkialla. Rakastan sut :)

Onhan täällä joku treffipaikkakin missä voi puhua muille kahden kesken.

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

En voi kommentoida kun päätin että kirjoittelen vain hänelle jatkossa. Kerron vielä tän ja sitten hiljenen muille. Suomi24:lla ei ole mulle enää muita kuin toi rakkausnalle.
        Sulle kivaa loppuelämää multa!

Loppuelämä palstalla. Kuulostaa hauskalle teillä tuo. Eikö olisi mukava rakastaa toista ihan siitä läheltä puhua toiselle nähdä toinen jne. Sitä se rakkaus pitäisi olla eikä mitään palstaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Loppuelämä palstalla. Kuulostaa hauskalle teillä tuo. Eikö olisi mukava rakastaa toista ihan siitä läheltä puhua toiselle nähdä toinen jne. Sitä se rakkaus pitäisi olla eikä mitään palstaa.

Miten sinun rakkauselämäsi voi?
        Työt, siviilielämä muuten?
        Keskity niihin jatkossa niin loppuelämäsi on jotain enemmän kuin palstalaisten kyräilyä ja kyttäämistä!

Just noin. Lupaan yrittää enemmän ja paremmin.. (kun siis vastuu on mulla tuon sivullisen mielestä kokonaan). Tehdään susta mun rakas kaikkialla. Toki sinä jo sitä oot kaikkialla, mutta en vielä oo saanut herätä vierestäs oikeasti.

Älä sinäkään pilaa päivääsi muiden kateilla kirjotuksilla

En pilaa. Ajattelen sua ja päivästä kuin päivästä tulee aurinkoinen :) Sä oot mun aurinko pimeässäkin :)

En pilaa. Ajattelen sua ja päivästä kuin päivästä tulee aurinkoinen :) Sä oot mun aurinko pimeässäkin :)

Ihanaa, muista käyttää aurinkolaseja :)

Pitää muistaa. Niistä tietää ohikulkijatkin, että rakastunuthan tuo on :)

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Pitää muistaa. Niistä tietää ohikulkijatkin, että rakastunuthan tuo on :)

Valitsit feikin, nyt itken :(

• Anonyymi

Sua ei kukaan rakasta

Niillä on vaan paha mieli kun itse täyttävät sitä ikäväpalstaa vuodesta toiseen.. Ei ihme kun turhautuvat. Ehdotan rakas ihanin, ettei välitetä noista. Me huolehditaan meidän jutusta, he huolehtikoot omistaan.. ei ne ole meitä parempia millään mittarilla. Minä en ees vaivautuisi lukemaan illasta toiseen jonkun muun hempeilyä ja arvostelmaan sitä. En ole niin kyylä.

Minä rakastan sut. Koko sydämellä, mielellä ja kropalla sut rakastan. Ja ikävä on.

Minä rakastan sut. Koko sydämellä, mielellä ja kropalla sut rakastan. Ja ikävä on.

Niin mullakin on hirveä ikävä. Rakastan sut myös ihan joka solulla :)

• Anonyymi kirjoitti:

Tuo nikkihän on vasta eilen tehty vai toissapäivänä. Oota nyt että keritään opetella tää s24 ensin. Itse en ole kuin kirjoitellut Tunne-palstoille. En tiedä mistään privajutuista tai muista täällä. Turha hoputtaa siellä. Ei voi oikeasti häiritä ketään meidän kirjoittelu. Kun ei oo pakko lukea.

Sitä vielä piti sanoa, että todellakin haluan sut ennemmin kuin kirjoitella täällä. Älä kuuntele noita. Kirjoittelen täällä vain sun takia. En juurikaan luekaan enää mitään muuta. En palaa tänne kun joskus oot mun. Kun, ei jos.

Yhtäaikaa kirjoteltiin jotain. Nyt vasta huomasin että säkin oot just täällä. Mun rakkaus :)

Tunnen sen rakkaus. Tunne sä mun ikävä ja kaipuu. Etsin sulle illaksi jonkun kivan laulun kiitoksena tuosta ihanasta runosta. Alkaa univelat olla maksettu ja kultas ennallaan :) Oot paras ja halaan sut ryttyyn :)

Tunnen sen rakkaus. Tunne sä mun ikävä ja kaipuu. Etsin sulle illaksi jonkun kivan laulun kiitoksena tuosta ihanasta runosta. Alkaa univelat olla maksettu ja kultas ennallaan :) Oot paras ja halaan sut ryttyyn :)

Ihanaa, tunnen ja aistin et olet pirteämpi :) Odotan innolla sun laulua ja tunnen nyt kuinka halaalt :) Käyn oikein sohvalle pitkälleni tunnustelemaan sua kahvin valumista odotellessa :)

Sitä vielä piti sanoa, että todellakin haluan sut ennemmin kuin kirjoitella täällä. Älä kuuntele noita. Kirjoittelen täällä vain sun takia. En juurikaan luekaan enää mitään muuta. En palaa tänne kun joskus oot mun. Kun, ei jos.

Niin minäkin haluan sut paljon enemmän ku vain täällä :) Tämä on vain alkua kaikelle kivalle

Niin minäkin haluan sut paljon enemmän ku vain täällä :) Tämä on vain alkua kaikelle kivalle

Samaa mieltä rakas :)

Ihanaa, tunnen ja aistin et olet pirteämpi :) Odotan innolla sun laulua ja tunnen nyt kuinka halaalt :) Käyn oikein sohvalle pitkälleni tunnustelemaan sua kahvin valumista odotellessa :)

Voi kun olisin samalla sohvalla nyt :) Tuntoaisti olis kyllä herkimmillään :)

Varmasti :) Taitaa jo kahvi olla valunut, melkeen nukahdin ajatukseen sinusta vieressä :)

Ei ole leveä sohva, mut sinä mahtuisit siihen vireen hyvin :) Tai saisithan sä tuossa mun päälläkin lepäillä :)

• Anonyymi

Ei ole leveä sohva, mut sinä mahtuisit siihen vireen hyvin :) Tai saisithan sä tuossa mun päälläkin lepäillä :)

Kukaan täysjärkinen ei kirjoita palstalla tutun ihmisen kanssa, paitsi jos on jotain salattavaa.. Esim. on varattu.

• Anonyymi kirjoitti:

Kukaan täysjärkinen ei kirjoita palstalla tutun ihmisen kanssa, paitsi jos on jotain salattavaa.. Esim. on varattu.

En ole varattu eikä edes kuulu sulle. Tai oon varattu hehkulampulle :)

• Anonyymi

Joku on kolmas pyörä nyt, se on selvää

• Anonyymi

Niinhän ne varatut aina sanoo...

Ihana olis sun päällä lepäillä. Mutta kävinkin tekemässä jotain päinvastaista enkä yhtään lepäilly :) Nyt vois levähtää sinuun rakas :)

Niin ootkin varattu mulle ja muille sanot edelleen no thanks, luotan siihen rakas vaikka ollaan etanoita. Toi sivutyyppi on ihan oikeassa, pitäs uskaltaa jo, mutta jännitän ihan kamalasti irl sua, oon sen ennenkin sanonut.. joku päivä mä ylitän sen kynnyksen, ei se enää korkee oo mutta ei ihan olematonkaan :)

En oo minäkään varattu kuin sulle runoilijalleni :)

Se eilinen laulu sopii tosi hyvin tuon sivullisen juttuihin :)
        Löytäisinpä tänään jotain edes lähes yhtä hyvää..
        ja nallukka, mä oikeasti rakastan sut vaikka nuo väittäs mitä:)

Tarkoitus on hämmentää meitä, tuo ihminen käyttää meihin yhtä paljon aikaa kuin me kaksi, sillä ei oo itselläänkään puhtaat jauhot pussissa.. se pelkää että me oikeasti saadaan toisemme ja haluaa erottaa meidät :) Kaikki mitä se on yrittänyt. Se ei voi enää esiintyä kumpanakaan, se voi vaan hokea että vääriä ootte. Se tietää meidän laulut, se tuo tänne vanhoja meidän tekstejä luettavaksi, se esiintyy sekä sinuna että minuna, se ei vaan oo terve.. Yritys on saada meidät epäilemään. Mutta minä en epäile. Ei se voi erottaa meitä :)

"Me ollaan runo jolla ei oo loppuu
        Me ollaan päättymätön viikonloppuu
        Eikä välii vaikka kukaa ei tajuu
        Ne ei tajuu
        Meil on juoni jossa ei oo tolkkuu
        Rakastetaan vaikka joskus sattuu
        Eikä välii mitä muut meist puhuu
        Ne saa puhuu
        Ne saa puhuu"

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Ihana olis sun päällä lepäillä. Mutta kävinkin tekemässä jotain päinvastaista enkä yhtään lepäilly :) Nyt vois levähtää sinuun rakas :)

Oliko hyvä bano? :D

• Anonyymi kirjoitti:

Oliko hyvä bano? :D

Onko sun elämässä mitään muuta kuin naiminen ja palstat? Ilmeisesti ei. Kaikki vapaa-aika menee sulla täällä muiden juttuja lukiessa ja etsiessä mitä harhaisimpia todisteita muista..

• Anonyymi kirjoitti:

Käypä lukemassa niitä suositumpia palstoja hetki. Väitteesi on ihan naurettava. Ei siellä kukaan kirjoittele tuntemattomalle tai aika harva.

Varmasti :) Taitaa jo kahvi olla valunut, melkeen nukahdin ajatukseen sinusta vieressä :)

Mulla on nyt just kahvit kupissa. Olin ihan malttamaton äsken että pääsen tänne katsomaan ootko sanonu jotain :) En voinut antaa kahvin valua loppuun vaan nappasin välistä :)

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Onko sun elämässä mitään muuta kuin naiminen ja palstat? Ilmeisesti ei. Kaikki vapaa-aika menee sulla täällä muiden juttuja lukiessa ja etsiessä mitä harhaisimpia todisteita muista..

Myönnä nyt hehku, että nautit saamastasi huomiosta. Muuten olisit vienyt nallen jo pois täältä.

Löysin sulle yhden laulun, joka on takuuvarmasti erilainen kuin yksikään tähän mennessä meidän jakama :)

Löysin sulle yhden laulun, joka on takuuvarmasti erilainen kuin yksikään tähän mennessä meidän jakama :)

Odotan vielä malttamattomampana :)

Mulla on nyt just kahvit kupissa. Olin ihan malttamaton äsken että pääsen tänne katsomaan ootko sanonu jotain :) En voinut antaa kahvin valua loppuun vaan nappasin välistä :)

Oisin sanonkii, mut aika hassu juttu miksen :)

Oisin sanonkii, mut aika hassu juttu miksen :)

Mikä hassu juttu? Olit sä sanonutkin kun en ollu niitä aikaisempia lukenut.

Odotan vielä malttamattomampana :)

Se on erilainen, ei välttämättä muuten kovin hyvä. Etsin vielä jos löydän paremman ja saisit molemmat :)

Mikä hassu juttu? Olit sä sanonutkin kun en ollu niitä aikaisempia lukenut.

Se liittyy sinuun, mut ei liity sinuun :) No juu, piti vaihtaa polttimo yhteen valoon :)

Se on erilainen, ei välttämättä muuten kovin hyvä. Etsin vielä jos löydän paremman ja saisit molemmat :)

Oih, kaksi laulua ois ihanaa :)

Oih, kaksi laulua ois ihanaa :)

Mut sinä oot niin ihana ettei mitään järkeä :)

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Hehkulla on hyvä blogi.

Se liittyy sinuun, mut ei liity sinuun :) No juu, piti vaihtaa polttimo yhteen valoon :)

Vaihdoit polttimon että lamppu ei sammu? Kiitos rakas :)

Vaihdoit polttimon että lamppu ei sammu? Kiitos rakas :)

Sinä hehkulamppu et sammu ikinä, ja jos siltä alkaa tuntua tule heti mun viereeni niin annan sulle virtaa :)

Mut sinä oot niin ihana ettei mitään järkeä :)

Sinä kulta oot se järjettömän ihana.. oot maailman ihanin.

Sinä hehkulamppu et sammu ikinä, ja jos siltä alkaa tuntua tule heti mun viereeni niin annan sulle virtaa :)

Sopii, susta saan virtaa ja susta mä palan :)

Siihen saunan valoonko? :) Entäs savusaunatunnelma?

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Nalle ei tiedä edes miten savusauna lämmitetään.

Ei siihen :) Savusaunatunnelma pitää olla :)

• Anonyymi kirjoitti:

Nalle ei tiedä edes miten savusauna lämmitetään.

Ihan miten vaan

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Sopii, susta saan virtaa ja susta mä palan :)

Nalle laittaa töpselin hehkuun :D

Joo, se pitää olla kunnes pääsen katsomaan :)

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Joo, se pitää olla kunnes pääsen katsomaan :)

Tarviinko sun kans sit kumin?

Laitan unilaulun uuteen.

Rakastan sua rakastan rakastan rakastan :)

Taas vähän menin mukaan tuohon kateuteen.. naarastiikeri pitää omastaan kiinni :)

Taas vähän menin mukaan tuohon kateuteen.. naarastiikeri pitää omastaan kiinni :)

Pidä vaan, oletkin aika kuuma tiikeri :)

Pidä vaan, oletkin aika kuuma tiikeri :)

Harmittaa kun joskus provosoidun, mutta sä oot mun kulta enkä tykkää että tuo yks on koko ajan tyrkyttämässä itseensä sulle. Oot itse sanonut että mun oot :(

Harmittaa kun joskus provosoidun, mutta sä oot mun kulta enkä tykkää että tuo yks on koko ajan tyrkyttämässä itseensä sulle. Oot itse sanonut että mun oot :(

Niin olenkin, miksi hymiö noin?

Niin olenkin, miksi hymiö noin?

Ei kun olin vaan surkeena kun ajattelin että joku yrittää viedä sut multa. Laitetaan näin päin.. mun oot :)

Ei kun olin vaan surkeena kun ajattelin että joku yrittää viedä sut multa. Laitetaan näin päin.. mun oot :)

En muista yhtään mitä se on sanonut edes, ne menee toisesta korvasta ulos jos satun edes lukemaan sen kommentteja. Ne ei merkkaa mulle yhtään mitään. Jos se sanoo niitä imemis juttujaan ni ne vaan oksettaa, mut jos sä sanot vaikka et älä pue turhaan ni johan alkaa kuumottaa :)

En muista yhtään mitä se on sanonut edes, ne menee toisesta korvasta ulos jos satun edes lukemaan sen kommentteja. Ne ei merkkaa mulle yhtään mitään. Jos se sanoo niitä imemis juttujaan ni ne vaan oksettaa, mut jos sä sanot vaikka et älä pue turhaan ni johan alkaa kuumottaa :)

Sä oot se yli-ihanin. Johonkin se sano kun olit saunassa, että se saa sut koska saa aina kaiken mitä haluaa. Ehkä niin, mutta nyt tuli poikkeus. Sua se ei saa :)

Jatketaan täällä niin se kortsun purija ei ehdi heti mukaan :)

Jatketaan täällä niin se kortsun purija ei ehdi heti mukaan :)

Joo sitä ei kaivata :)

Joo sitä ei kaivata :)

Tää on kuin punahilkka sadusta, koska ihmettelen miksi pikkunalle on tänään noin iso :)

Tää on kuin punahilkka sadusta, koska ihmettelen miksi pikkunalle on tänään noin iso :)

Hih, syy löytyy kun katsot peiliin :)

Äläpäs hihittele siellä. Kirjoitin toiseen samaan aikaan peilistä :)

ennenkuin näin tuon siis :)

ennenkuin näin tuon siis :)

Tietysti sulla on samat ajatukset :) Meen sinne nyt kattomaan mitä sanoit :)

Tietysti sulla on samat ajatukset :) Meen sinne nyt kattomaan mitä sanoit :)

Joskus ihan säikähtää että taasko sama :) Niin saat sä hihitellä, sanoin sen leikkisästi, nyt vasta näin että ei ehkä kuulosta siltä lukiessa..

Joskus ihan säikähtää että taasko sama :) Niin saat sä hihitellä, sanoin sen leikkisästi, nyt vasta näin että ei ehkä kuulosta siltä lukiessa..

Kyl ymmärsin miten sanoit sen :) Jotenki vaan ymmärrän sut heti :)

Varmaan koska oot mun rakkaus :) Asut mun sydämessa ja näät mut sisältäpäin :)

Hyvää yötä rakkauteni. Joko otat kainaloon?

Hyvää yötä rakkauteni. Joko otat kainaloon?

Otan millon vaan ja voit olla varma et kun nähdään niin nappaan sut heti kainaloon enkä enää pääsä pois :)

Otan millon vaan ja voit olla varma et kun nähdään niin nappaan sut heti kainaloon enkä enää pääsä pois :)

En usko että otat kainaloon heti kun nähdään :) Mutta kivahan se olis.. siis täydellistä :) Enkä mä päästäisi susta enää irti koskaan.

En usko että otat kainaloon heti kun nähdään :) Mutta kivahan se olis.. siis täydellistä :) Enkä mä päästäisi susta enää irti koskaan.

Älä sitten usko :(

Anteeksi, ei ollut tarkoitus noin sitä sanoa. Tiedän vaan että sitä helposti tähän aikaan yöstä ajattelee asiat suoremmaksi.. tottakai haluan että nappaat. Tule heti nappaamaan. Ootko huomenna vapaa illalla?

Ei ollut oikeasti tarkoitus pahoittaa sun mieltä. Kirjoitin vaan noin ajattelematta.. anteeksi. Tietysti nappaat.

Anteeksi, ei ollut tarkoitus noin sitä sanoa. Tiedän vaan että sitä helposti tähän aikaan yöstä ajattelee asiat suoremmaksi.. tottakai haluan että nappaat. Tule heti nappaamaan. Ootko huomenna vapaa illalla?

Mitä sä mietit? Ei se mitään.

Mitä sä mietit? Ei se mitään.

Mietin vaan jotain.. kävi vaan sellainen ajatus mielessä mutta mennään nyt nukkumaan. Alkaa väsyttää jo. Hyvää yötä ihaninmmalle.

Mietin vaan jotain.. kävi vaan sellainen ajatus mielessä mutta mennään nyt nukkumaan. Alkaa väsyttää jo. Hyvää yötä ihaninmmalle.

Okei. Hyvää yötä ♥️

Okei. Hyvää yötä ♥️

Et kai sinä nyt loukkaantunut kun sanoin ettet nappaisi. Anteeksi. vai mikä nyt mättää?

Okei. Hyvää yötä ♥️

No meen nukkumaan. Sattuu jotenkin sydämeen (eikä tää oo vitsi). Hyvää yötä ja anteeksi kun vastasin huonosti tähän ja muuallekin varmaan. Nukuttaa jo. Rakastan vaikka olin ehkä mielestäs tökerö.

Et kai sinä nyt loukkaantunut kun sanoin ettet nappaisi. Anteeksi. vai mikä nyt mättää?

Miten niin mättää? Käydään vaan nukkumaan :)

Sun vastaus oli vaan sellainen että luulin tehneeni jotain väärin. Erehdyinkö.

Tuntuu vaan siltä nyt. Hyvää yötä.

Tuntuu vaan siltä nyt. Hyvää yötä.

Voi sua :(

No meen nukkumaan. Sattuu jotenkin sydämeen (eikä tää oo vitsi). Hyvää yötä ja anteeksi kun vastasin huonosti tähän ja muuallekin varmaan. Nukuttaa jo. Rakastan vaikka olin ehkä mielestäs tökerö.

Jos hieroisin sun hartioita ja yläselkää niin helpottaisko se? Et ollut tökerö. Oon herkkis niinku sinäkin ja jännityin ku kysyit olenko vapaa huomenna.

Voi sua :(

No voi voi.

No voi voi.

Aha. Hyvää yötä sit vaan sullekin.

Jos hieroisin sun hartioita ja yläselkää niin helpottaisko se? Et ollut tökerö. Oon herkkis niinku sinäkin ja jännityin ku kysyit olenko vapaa huomenna.

No oletko? Voisin kysyä sua ulos mentäs vaikka drive in kahveelle :)
        Voin kysyy, kysyy, kysyy, kysyy sua ulos tänään.. Hiero vaan ihanin. Oikeasti viikonloppuna ja nyt sydän jotenkin reagoinut oudosti.

Voin kysyy, kysyy, kysyy, kysyy sua ulos tänään.. Hiero vaan ihanin. Oikeasti viikonloppuna ja nyt sydän jotenkin reagoinut oudosti.

Mutta mulle käy tosiaan milloin vaan eli ei oo huomisesta kiinni. Rakastan sua ja meen nukkumaan ennenkuin virkistyn vahingossa. Hyvää yötä ja laita säkin jo pää tyynyy. Mun tekis mieli tehdä tälle asialle jotain oikeasti..

Voi ei. En tarkoittanut niin ja akku loppu kesken.. tarkoitin vaan että voi voi mua :) Anteeksi. Rakastan sua ja oon unessa jo. Hyvää yötä rakkain.

voi ei, nyt joudun meneen nukkumaan kun oot äkäinen :( En tarkoittanut noin :( Hyvää yötä. Pelkään että virkistyn kuten kohta käy..

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Voi ei. En tarkoittanut niin ja akku loppu kesken.. tarkoitin vaan että voi voi mua :) Anteeksi. Rakastan sua ja oon unessa jo. Hyvää yötä rakkain.

Pisteen laitoit vaikka akku loppu? :D No ehkä nalle valitsee mut...

Harmittaa että taas kävi näin ja vaikea saada unta. Tekis mieli kiroilla mutta taidan saan itkeä tänään. Öitä.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei se nyt kesken lauseen loppunut kun sain lähetettyä. Nalle päättää itse. Vaikea olis ymmärtää mitä pitäisi tapahtua että se vaihtas minut sinuun mutta saathan sä haaveilla. Juttele siitä hänen kanssa kun minä oon tässä vaan se hänen rakkauden kohde, hän päättää itse.

• Anonyymi kirjoitti:

Minä meen nyt nukkumaan kun se ihana meni. Jää sinä tähän kuvittelemaan että mulle osoitetut sanat liittys jotenkin sinuun.

Mun sydän ei ehkä kestä tätä enää. Mutta jos se pettää niin onhan tuossa jono sua odottamassa.

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Mun sydän ei ehkä kestä tätä enää. Mutta jos se pettää niin onhan tuossa jono sua odottamassa.

Miks oot noin mustis sit? Eihää tot juttuu voi tyrii enään muut ku sä itse...

En saanut unta minäkään ja tulin viel kattomaan. Luulin että suutuit mulle.

En suuttunut. Kirjoitan tökerösti unidebs. Tulin itsekin lukemaan vur tätä.

En suuttunut. Kirjoitan tökerösti unidebs. Tulin itsekin lukemaan vur tätä.

Unisena ja vielä

Olen vapaa, ei se siitä ole kiinni. Mua jännittää tää juttu ihan hirveesti ja haluan minäkin et tää etenee.

Anna anteeksi en oo suuttunut.

Tai suutuit kuitenki näköjään. Parempi sulkea tää ja yrittää nukkua. Näistä yön keskusteluista ei ole seurannut ikinä mitään hyvää. Hyvää yötä, sinua minä rakastan enkä ketään muuta.

Olen vapaa, ei se siitä ole kiinni. Mua jännittää tää juttu ihan hirveesti ja haluan minäkin et tää etenee.

Niin muakin jännittää.

Tai suutuit kuitenki näköjään. Parempi sulkea tää ja yrittää nukkua. Näistä yön keskusteluista ei ole seurannut ikinä mitään hyvää. Hyvää yötä, sinua minä rakastan enkä ketään muuta.

En suuttunut.

Rakastan ja oot oikeassa. Nukutaan. Hyvää yötä. Muakin jännittää mutta pelkään myös että aika vie sut pois. Yritetään nukkua

• Anonyymi kirjoitti:

Miks oot noin mustis sit? Eihää tot juttuu voi tyrii enään muut ku sä itse...

Luet mut jotenkin väärin nyt. En ole mustis hänestä vaan sä ällötät mua. Oon ollut huolissani meistä, tietysti välillä, kun palstalla ollaan eikä yhdessä, mutta en koe sinua uhkana. Oot vaan palstaleikkijä, joka ei kestä että joku mies kirjoittaa mulle eikä sulle. En pelkää että nalle susta kiinnostuisi, hänkin varmasti huomannut että järjissäs et oo.

Luet mut jotenkin väärin nyt. En ole mustis hänestä vaan sä ällötät mua. Oon ollut huolissani meistä, tietysti välillä, kun palstalla ollaan eikä yhdessä, mutta en koe sinua uhkana. Oot vaan palstaleikkijä, joka ei kestä että joku mies kirjoittaa mulle eikä sulle. En pelkää että nalle susta kiinnostuisi, hänkin varmasti huomannut että järjissäs et oo.

ja tää ei siis ollut sulle nalle, vaan tuolle palstaprinsessalle kommentoin edellä.

No saitko nukuttua ihanin? Mulla alkaa olla niin, että jos tossa yhden maissa ei mee nukkumaan, niin alkaa virkistyä ja nukahtaminen voi vaikeutua. Oon vähän huono nukkuja, ja tällanen sinuun rakastunut kukkuja :) Sain nukuttua sitten kuitenkin. Ja tänään on perjantai ja rakastan sut.

No saitko nukuttua ihanin? Mulla alkaa olla niin, että jos tossa yhden maissa ei mee nukkumaan, niin alkaa virkistyä ja nukahtaminen voi vaikeutua. Oon vähän huono nukkuja, ja tällanen sinuun rakastunut kukkuja :) Sain nukuttua sitten kuitenkin. Ja tänään on perjantai ja rakastan sut.

Sain nukuttua. Olen yhtä huono nukkuja :) Siis nukun aamulla lahjakkaasti tosi pitkään, mutta nukahtaminen ei olekaan niin helppoa aina :)

Sain nukuttua. Olen yhtä huono nukkuja :) Siis nukun aamulla lahjakkaasti tosi pitkään, mutta nukahtaminen ei olekaan niin helppoa aina :)

Oon samanlainen.

Voisithan kysyä tota muuallakin kun palstalla? :)

• Anonyymi

Vaikea se on kysyä jos ei ole mitään kontaktia :D Mä sentään voin myöntää et oon ihastunut sun tapaan kirjottaa ja sun täytyy olla lämmin mies 💕 Mun aiemmat miehet ei oo tollasia ku sä voin sen myös myöntää ja oon tässä ihan paljaana nyt sen sulle kertonu 🧡

• Anonyymi kirjoitti:

Vaikea se on kysyä jos ei ole mitään kontaktia :D Mä sentään voin myöntää et oon ihastunut sun tapaan kirjottaa ja sun täytyy olla lämmin mies 💕 Mun aiemmat miehet ei oo tollasia ku sä voin sen myös myöntää ja oon tässä ihan paljaana nyt sen sulle kertonu 🧡

En ole sulle yhtään mitään. Jos ei ole muuta kontaktia niin sit mietitään miten päästään etenemään muilla tavoin.

Tietysti olisin muualla kysynyt sua ulos. Eihän täällä voi ees sopia missä nähdään. Harmi että jäi tältä perjantailta tekemättä :)

Sitähän mä eilen aattelin kun tuon kirjoitin, sillä mä sen kysyin että voinko kysyy muualla :) Taisin sen kirjoittaakin johonkin. Oot niin ihana, eikä oo sun vika että tuo yks roikkuu sussa edelleen.. miten se ei tajua että mun oot :) Oot rakas luottopakkini :)

Sitähän mä eilen aattelin kun tuon kirjoitin, sillä mä sen kysyin että voinko kysyy muualla :) Taisin sen kirjoittaakin johonkin. Oot niin ihana, eikä oo sun vika että tuo yks roikkuu sussa edelleen.. miten se ei tajua että mun oot :) Oot rakas luottopakkini :)

Aa niin joo, mietinkin et varmaan muuallakin kysyisit. Tietysti :) Sanoit yhden jutun, ehkä sattumalta... Mut taas mietin et tiedätkö minusta enemmän kun luulen vai oliko se hyvä sattuma taas :)

Aa niin joo, mietinkin et varmaan muuallakin kysyisit. Tietysti :) Sanoit yhden jutun, ehkä sattumalta... Mut taas mietin et tiedätkö minusta enemmän kun luulen vai oliko se hyvä sattuma taas :)

Sanoinko nyt tänään tässä vai mitä tarkoitat?

Sanoinko nyt tänään tässä vai mitä tarkoitat?

Tänään sanoit :) Ehkä tässä, ehkä äsken :)

Niin ja tietysti voit kysyä muualla, senkin rakkaus :)

Tänään sanoit :) Ehkä tässä, ehkä äsken :)

Joskus aikoinaan olin 3 askelta jäljessä, mutta sitten pato lähti murtumaan ja oon 3 askelta edellä :)

Joskus aikoinaan olin 3 askelta jäljessä, mutta sitten pato lähti murtumaan ja oon 3 askelta edellä :)

Hmm, mielenkiintoista :)

Niin ja tietysti voit kysyä muualla, senkin rakkaus :)

Pakkohan täältä on päästä pois kun yks tyrkky käy sun päälle rakkaasi silmien edessä. Uskomatonta :)

Tarkoititko sä tuolla sanomisella sitä mitä mä luulen vai jotain muuta? En voi tietää.

Tarkoititko sä tuolla sanomisella sitä mitä mä luulen vai jotain muuta? En voi tietää.

Mitä sit luulet :)?

Mitä sit luulet :)?

Meen ulos, mietitään näitä taas myöhemmin.. saat kyllä vähän vinkata lisää illemmalla :)

Meen ulos, mietitään näitä taas myöhemmin.. saat kyllä vähän vinkata lisää illemmalla :)

No vinkkaan :) Ihanaa ulkoilua, älä sokaise ihmisiä kauneudellasi :)

En oo mikään stalkkeri kuitenkaan :)

En oo mikään stalkkeri kuitenkaan :)

En ajatellutkaan :)

• Anonyymi

Moikka nalle! Miten sun perjantai on menny? Yst. terv. halukas nainen...

Vastasin toisaalle :)

Vastasin toisaalle :)

Nallelle siis :)

Laitan kuunteluun :)

Oot nääääääääääin rakas mulle ihana nallukkani :)

• Anonyymi

Jos nalle järjellä mietit... Kylhän nyt jo muija ottais yhteyttä jos se edes tuntisi ketä oot. Kun se sano et sais suhun yhteyden muutenki. Oot vähän niinku uutislööppi, pelkkää viihdykettä ja tosimiehet on sit hoitamas muut jutut

• Ilkeästi sanottu :(

Ilkeästi sanottu :(

Eikä pidä paikkaansa. Toivottavasti luotat muhun etkä tuohon kiusaajaan. Mulla ei muita ole.

Sitäpaitsi oon tässä ihan samalla lailla kuin sinäkin. Oon ihminen kuten sinäkin. Tuo kakka on sairaalloisen kiinni meissä ja tehnyt kaikki mahdolliset sotkemistemput. Hyvinhän me on edetty kun tuon sotkeminen vaikeutunut.. eiliset yritykset oli koomisia häneltä. Vihaan tuota sivullista ja sen yrityksiä saada meidät epäilemään toista.

Eikä pidä paikkaansa. Toivottavasti luotat muhun etkä tuohon kiusaajaan. Mulla ei muita ole.

Luotan tietysti, oli ilkeästi sanottu vain tuo

Luotan tietysti, oli ilkeästi sanottu vain tuo

Niin oli.

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Niin oli.

Rakastan sua hehkulamppu :)

Oot rakas.

Minä taas teen tällasta hajota ja hallitse, että saisin sanoo ees hyvää yötä ilman sitä sun toista ihailijaa..

• Anonyymi

Nämä kaksi leikkii palstalla muka rakastavaisia.
      Eihän ne tiedä edes toistensa nimeä eikä miltä toinen näyttää. Muuten ne olisi jo kyselleet toisiltaan jotain. Ei niitä edes kiinnosta kuka toinen on.

• Ei sulle tullu mieleenkään, että nää kaksi tietää kyllä toisensa eikä siksi tarvitse tänne nimiä laittaa uteliaitten kyylättäväksi. Ihanaa :)

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Ei sulle tullu mieleenkään, että nää kaksi tietää kyllä toisensa eikä siksi tarvitse tänne nimiä laittaa uteliaitten kyylättäväksi. Ihanaa :)

Miksei juttu sitten etene? 3 kk palstaa vaikka voisitte olla heti yhdessä? Joku ei täsmää :D

• Anonyymi kirjoitti:

Miksei juttu sitten etene? 3 kk palstaa vaikka voisitte olla heti yhdessä? Joku ei täsmää :D

Kyllä mä vielä teen sen. Mutta tänne ei siitä hiiskuta :)

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Kyllä mä vielä teen sen. Mutta tänne ei siitä hiiskuta :)

Ei tietenkään. Ettei vaan siipan korville kantaudu...

• Anonyymi kirjoitti:

Ei tietenkään. Ettei vaan siipan korville kantaudu...

Mun siippa on tuo aloittaja. Ketään muuta ei oo ei tuu. Rakastan Runoilijanallee :)

• Anonyymi

Voisitko nalle antaa anteeks? Sanoin sulle väärin et ansainnu sitä

• Anonyymi

Menenkin huomenna haukkamaahan

En jaksa oottaa

• Hehkulamppusi
        Anonyymi kirjoitti:

Menenkin huomenna haukkamaahan

En jaksa oottaa

Sinua ei ees oo kutsuttu haukkamaahan ja sulla on sinne porttikielto jo.

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Sinua ei ees oo kutsuttu haukkamaahan ja sulla on sinne porttikielto jo.

Mun haukka ja sienimaa on tuossa vieressä

• Rakastan sua. Kirjoitan joka aloitukseen, jotta nää löytää tuolta nikin listalta, eikä meidän tarvii ollla siinä missä se yks meitä kyttää :) Oonko ovela?

• Voisin yrittää katsoa sulle unilaulua sillä aikaa kun oot suihkussa..

• Lainaus eiliseltä, sulle tää rakkain nalleni..

"Ei sitä nää et mul on ikävä
      koska kun kysytään osaan kyl hymyillä
      Nyt kun istun yksin pimeessä
      mun pääni sisällä kuulen sun nimeä
      Mä pidän sust kii
      Vieläkin kun suljen silmät oot mun vieressä
      Ei sitä nää jos osaa hymyillä
      et ainoastaan sä
      Valaiset mun pimeän"

• Kiitos, toi oli kyllä myös ihan hyvä laulu vaikka itse sanonkin :)

Kiitos, toi oli kyllä myös ihan hyvä laulu vaikka itse sanonkin :)

On ja niin totta :)

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

On ja niin totta :)

Mikset vastaa pupu? Mun postiin :)

Kiitos, toi oli kyllä myös ihan hyvä laulu vaikka itse sanonkin :)

On se. Tulin kurkkaan ne sanat taas ikävissäni.

• Muistinko jo tänään sanoa että rakastan sut.
      Muistinko jo tänään pyytää että olisit ikuisesti mun.
      Muistinko jo tänään suudella sua ennenkuin heräsit.
      Muistinko jo tänään rakastaa sua enemmän kuin kuu tähtiään.
      Muistin, se kaikki oli mielessä heti kun silmäni avasin.
      Meidän todellisuudesta tulee niin rakkaudentäyteinen, että sinä nallukkani vielä säikähdät sitä :)
      Rakkaudella minä.

• Ei vaan säikähdän jos jätä ton tekemättä :) Olen ikuisesti sun ja suutelen nyt takas.. Ja rakastan se on sanomatta selvää :)

Ei vaan säikähdän jos jätä ton tekemättä :) Olen ikuisesti sun ja suutelen nyt takas.. Ja rakastan se on sanomatta selvää :)

Ihana oot. Kävin äsken jossain tuolla, "kirjastolla" tai jossain, ihan vaan käydäkseni jossain, ei mulla ollu minnekään mitään asiaa. Mutta huomasin vaan tuollakin reissulla miten ikävä mulla on sua.. vähän surumielinen olo nyt.. kaipausta ja tunnetta. Nielen itkua mutta en itke nyt.

Ihana oot. Kävin äsken jossain tuolla, "kirjastolla" tai jossain, ihan vaan käydäkseni jossain, ei mulla ollu minnekään mitään asiaa. Mutta huomasin vaan tuollakin reissulla miten ikävä mulla on sua.. vähän surumielinen olo nyt.. kaipausta ja tunnetta. Nielen itkua mutta en itke nyt.

Minäkin oon jossain vaan nyt, ja itken melkein etten ole sun kanssa :( Tykkäätkö lukea?

Minäkin oon jossain vaan nyt, ja itken melkein etten ole sun kanssa :( Tykkäätkö lukea?

En minä kirjastossa käynyt, siks se oli lainausmerkeissä. Missä välissä tässä nyt ehtisi mitään lukea, kun täällä roikun sussa aina :) Tykkään kyllä muuten joskus :)

En minä kirjastossa käynyt, siks se oli lainausmerkeissä. Missä välissä tässä nyt ehtisi mitään lukea, kun täällä roikun sussa aina :) Tykkään kyllä muuten joskus :)

Niin kyl minä sen tajusin ettet käynyt :) Siitä vain tuli mieleen jos tykkäät lueskella. En ole itekään nyt lukenut mitään muuta ku sua :) Mutta tykkään kyllä lukea, en tiedä onko se yllättävää sulle? :)

Niin kyl minä sen tajusin ettet käynyt :) Siitä vain tuli mieleen jos tykkäät lueskella. En ole itekään nyt lukenut mitään muuta ku sua :) Mutta tykkään kyllä lukea, en tiedä onko se yllättävää sulle? :)

Kyllä minä tykkään lukea ja oon aiemmin lukenut paljonkin. Nyt vaan ajatukset on niin sussa ettei pysty :) Ei se yllätä, ei ollenkaan nyt kun mietin asiaa. Rakastan sua. Vietä kiva päivä äläkä oo surullinen, vielä me ollaan yhdessä..

Kyllä minä tykkään lukea ja oon aiemmin lukenut paljonkin. Nyt vaan ajatukset on niin sussa ettei pysty :) Ei se yllätä, ei ollenkaan nyt kun mietin asiaa. Rakastan sua. Vietä kiva päivä äläkä oo surullinen, vielä me ollaan yhdessä..

En ole surullinen jos et sinäkään :) Mulla on ostettuna pari kirjaa mut enhän minä niitä ole alottan ku sinussa roikun kaiket illat :)

Joka päivä ilman sua on turha

Tää on kiva paikka ja sinut tänne vielä tuon missä nyt olen :)

En ole surullinen jos et sinäkään :) Mulla on ostettuna pari kirjaa mut enhän minä niitä ole alottan ku sinussa roikun kaiket illat :)

Minäkin ostin pari pokkaria joskus tässä, mutta olisiko 10 sivua luettuna ekasta ja siitäkin on jo aikaa. En minä oo nyt surullinen kun ajattelen että sut vielä saan :)

Joka päivä ilman sua on turha

Niin ilman suakin. Tääkin päivä olis täydellinen kun sais ees suukottaa sua :) Lähetän suukon tätä kautta, tunne se.

Tää on kiva paikka ja sinut tänne vielä tuon missä nyt olen :)

Mukava kuulla, että pääsen sinne kivaan paikkaan sun kanssa joskus :) Nauti päivästäs siellä.

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Mukava kuulla, että pääsen sinne kivaan paikkaan sun kanssa joskus :) Nauti päivästäs siellä.

Sut saan

Mun saat

Oli ihan kiva ulkoilla, mut tylsää se oli yksin

Niin ilman suakin. Tääkin päivä olis täydellinen kun sais ees suukottaa sua :) Lähetän suukon tätä kautta, tunne se.

Tunsin :) Tunne sinäkin

Veikkaan et tykkäsit siitä paljon :) Siellä jos vielä jos lausuisin sulle runon niin menisköhän se jo liian ällöksi sun mielestä :)

Oli ihan kiva ulkoilla, mut tylsää se oli yksin

Ai se oli ulkoilupaikka. Et sanonut sitä. Tahdon sinne äkkiä :)

Tunsin :) Tunne sinäkin

Tunsin minäkin :)

Veikkaan et tykkäsit siitä paljon :) Siellä jos vielä jos lausuisin sulle runon niin menisköhän se jo liian ällöksi sun mielestä :)

Ei menisi.. sinä et rakas voi mitenkään olla liian ällö minusta :) Sinä oot ihana eikä mikään sitä muuta :)

Ai se oli ulkoilupaikka. Et sanonut sitä. Tahdon sinne äkkiä :)

Minusta se ois ihana paikka istua lähekkäin tulen äärellä :)

Ei menisi.. sinä et rakas voi mitenkään olla liian ällö minusta :) Sinä oot ihana eikä mikään sitä muuta :)

Vastasin rakas vahingossa jollekin muulle. Katoin et se olis sulta ku se listassa sun omien välissä :(

Vastasin rakas vahingossa jollekin muulle. Katoin et se olis sulta ku se listassa sun omien välissä :(

En edes huomannut sellaista.

Minusta se ois ihana paikka istua lähekkäin tulen äärellä :)

Kuulostaa ihanalta. Istuttais ihan vierekkäin ja katseltas tulta ja olisin maailman onnellisin :)

Kuulostaa ihanalta. Istuttais ihan vierekkäin ja katseltas tulta ja olisin maailman onnellisin :)

Miksei se ois mahdollista? :)

Miksei se ois mahdollista? :)

On se rakas mahdollista ja ihan pakollistakin :) Istutaan ihan vierekkäin ja katsellaan tulta ja olen sitten maailman onnellisin :)

On se rakas mahdollista ja ihan pakollistakin :) Istutaan ihan vierekkäin ja katsellaan tulta ja olen sitten maailman onnellisin :)

Noin on parempi :)

En edes huomannut sellaista.

Se sano et mun runot on söpöjä niinkuin minäkin ja vastasin sille et "kiitos, ikävä on on sua" tai jotaa. Anteeks :(

Sinä oot niin ihana :) Mun ihana :)

Sinä oot niin ihana :) Mun ihana :)

Sinä omistat mut :)

Se sano et mun runot on söpöjä niinkuin minäkin ja vastasin sille et "kiitos, ikävä on on sua" tai jotaa. Anteeks :(

Huomasin sen äsken, älä siitä huoli :)

Ja sinä mut. Oon täysin ja kokonaan sun lumoissa ja sun :)

On kunhan päästään sinne pian ja saadaan tuli syttymään :)

Nyt se yks luulee, että sinä jo rakastuit siihen ja sen kehuihin, mutta ei se mitään, kun tiedän ettei niin oo.. mun oot :)

Ihan tahallani vastasi siihen kuin ois mulle :)

Ihan tahallani vastasi siihen kuin ois mulle :)

Siis ihan tahallani vastasin minä.. kirjain tippu.

Kyllä se tuli jo kytee, odottaa vaan liekkiin leimahtamista :)

Vai kai sunkin mielestä? :)

Kyllä se tuli jo kytee, odottaa vaan liekkiin leimahtamista :)

Ettei vaan olis jo liekeissä valmiiksi :)

Ettei vaan olis jo liekeissä valmiiksi :)

No samaa mieltä olen :)

Vai kai sunkin mielestä? :)

Tietysti kytee ja palaa :) Olin jotain tekemässä äsken (poissa laitteilta) ja tuli ykskaks kiire tänne kurkkimaan.. ja olit just kirjoittanut.. eikä tää ole ainoa kerta :)

Tietysti kytee ja palaa :) Olin jotain tekemässä äsken (poissa laitteilta) ja tuli ykskaks kiire tänne kurkkimaan.. ja olit just kirjoittanut.. eikä tää ole ainoa kerta :)

Ei ole ei :) Toivottavasti en keskeyttänyt mitään tärkeää :)

No samaa mieltä olen :)

Ilta jo pimenee ja laitoin vähän tunnelmavalaistusta.. ettet eksy pimeässä :)

Ei ole ei :) Toivottavasti en keskeyttänyt mitään tärkeää :)

Et ollenkaan :) Sä oot tärkein.

Ilta jo pimenee ja laitoin vähän tunnelmavalaistusta.. ettet eksy pimeässä :)

Onneks sinä valaiset mun pimeän muutenkin :) Ihana tunnelmavalaistus, mulle tuli heti mieleen että oisit mun kainalossa siel valojen alla :)

Onneks sinä valaiset mun pimeän muutenkin :) Ihana tunnelmavalaistus, mulle tuli heti mieleen että oisit mun kainalossa siel valojen alla :)

Olenkin vielä sun kainalossa tunnelmavalojen alla :) Toivottavasti pian. Rakastan sua hurjasti ja oon sun miten päin vaan ja missä vaan :)

Olenkin vielä sun kainalossa tunnelmavalojen alla :) Toivottavasti pian. Rakastan sua hurjasti ja oon sun miten päin vaan ja missä vaan :)

Ollaan ihan solmussa vaikka :)

Hassua et munkin läppäri alkoi temppuilemaan :)

Sopii, umpisolmukin käy sun kanssa :)

Varmaan läppäritkin jo ilmoittelee, että alkakaapas mennä sinne kainaloon nyt :)
        Mä käytän vieläkin tätä vanhaa pääsääntöisesti.

Ja mä oon touhuillut tässä niin että unohtanut syödäkin. Nälkä on. Ehkä syön sut ihanuus sitten jälkiruuaksi :)

Sopii, umpisolmukin käy sun kanssa :)

Se sopii :) Kirjotin sinne et olisin ollu sun luona et se yks tajuis että ihan turhaa koittaa yrittää väliin.

Se sopii :) Kirjotin sinne et olisin ollu sun luona et se yks tajuis että ihan turhaa koittaa yrittää väliin.

Tiedän rakas :)

Tajusin vaan myöhässä että siinä oli sunkin kommenttia kun oltiin vastattu hänelle lähes yhtä aikaa :)

Ja mä oon touhuillut tässä niin että unohtanut syödäkin. Nälkä on. Ehkä syön sut ihanuus sitten jälkiruuaksi :)

Syö vaan :) Ehdotan että teet kananmunaleivän :)

Syö vaan :) Ehdotan että teet kananmunaleivän :)

Tuo oli hyvä idea :) mutta söin muuta nyt :)

Sinä oot täällä aina. Iltasin tuut viereen ja muun ajan asut mun ajatuksissa. Oo kuin kotonasi rakas.

Sinä oot täällä aina. Iltasin tuut viereen ja muun ajan asut mun ajatuksissa. Oo kuin kotonasi rakas.

Mun koti on siellä missä sinä olet :) ❤️

Tuo oli hyvä idea :) mutta söin muuta nyt :)

Veikkaan että syöt aika terveellisesti, mut sanoin ton kananmunaleivän kun meinaan itse syödä sellaisen tänään :)

Veikkaan että syöt aika terveellisesti, mut sanoin ton kananmunaleivän kun meinaan itse syödä sellaisen tänään :)

Luin sen vasta kun olin jo syönyt ja se oli oikeasti hyvä idea :) Syön aika epäsäännöllisesti, kuten nyt unohdin kokonaan.. se ei oo hyvä :)

Mun koti on siellä missä sinä olet :) ❤️

Niin onkin rakas ja mun koti on sinussa :)

• UUSI

Ollaan vaan vaikka umpisolmussa :) Tarviin sut koska rakastan sut.

• UUSI

Oot niin rakas mulle rakas :)

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Redrama tilittää itsemurha-suunnitelmastaan - Tämä sattuma pelasti: "Minulla oli ollut jo veitsi..."

Räppäri on kertonut Instassa olevansa Minnesota-hoidossa päihderiippuvuuden takia. Vain elämää -ohjelmassa Redrama paljastaa, että päihderiippuvuus te
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      4947
    2. Nordstream sabotaasi todennäköisesti Yhdysvaltojen työtä

Kuten koko Ukrainan sodan provosointi, niin jenkit ovat taas asialla. Kaikessa on lopulta kyse petrodollarin tuomasta valta-aseman säilyttämisestä kei
      Maailman menoa
      533
      2472
    3. Olit ihastunut minuun

Tiedän sen vain.
      Ikävä
      85
      2061
    4. Nord Stream 1 -putki vuotaa kahdesta kohtaa - Saksa epäilee sabotaasia

Saksa epäilee sabotaasia https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/de63783e-7ae3-489f-a086-607fe43ab42a Saksa epäilee tahallisuutta "Saksalaisen Der Tages
      Maailman menoa
      266
      1822
    5. 192
      1576
    6. Ensitreffit alttarilla: Kouvolan komistus Miikka yllättää Henni-vaimon: "Sie oot toivonut sitä..."

Miikka ja Henni on kyllä söpö pari. Onhan siinä romantiikkaa, kun Miikka hurauttaa "valkealla ratsullaan", valkealla pakettiautolla, hakemaan tuoretta
      Ensitreffit alttarilla
      5
      1512
    7. Martina ei osaa kirjoittaa

Jälleen upea taidonnäyte tämän peruskoulun rimaa hipoen läpäisseen Martinan kirjoitustaidosta. Eilen stoorissa kulmienvärjäys ja teksti: näillä kelpaa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      355
      1329
    8. Nalle mä rakastan sua :)

Oon hehkulamppu ja haluun sut ja sua :) Sua parempaa ei oo eikä tuu :)
      Romantiikka
      271
      1157
    9. Kenellä on suurin motiivi sabotoida Nord Streamin kaasuputkea..

Muistin virkistämiseksi..... https://www.savonsanomat.fi/uutissuomalainen/3180533
      Maailman menoa
      181
      983
    10. Ketkä räjäyttivät Nord Stream I ja II kaasuputket?

Suomessa jo "tiedetään" syyllinen, jos kuuntelemme hurjimpia syytöksiä - jopa 'Mainilan laukaukset' |1 ovat nousseet esille --- .. muualla EU-Euroopa
      Maailman menoa
      244
      941
    Aihe