Silovikit kaahaavat Skodan RS malleilla Venäjällä

Anonyymi

Viime aikoina olemme myös huomanneet normaalin kansan innostuksen Skodan RS malleihin ja Pietarin keskustassa myös mielenosoittajat ovat kaahanneet liikekannallepanoa karkuun uusissa RS Skodilla. Heidät lähetetään kaikki Ukrainaan palvelukseen erikoisoperaatioon.

T:Sinun silovikkisi, Dmitri Peskov

12

109

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Komrad Dmitri🍻Skoda Hoboro

• Anonyymi

Voiko normaali ihminen edes keksi noin sairaita juttuja ja kehtaa sellaisia kirjoittaa julki? Tuskin.

• Anonyymi

Kerro huolesi. Minä..sinun silovikkisi Dmitri Peskov kuuntelen ja autan. Sinua voisi auttaa parhaiten kutsukirje rintamalle erikoisoperaatioon? Älä huoli..toimitamme sen sinulle pian ja pääset mukaan erikoisoperaation.

T:sinun silovikkisi, Dmitri Perskorva

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro huolesi. Minä..sinun silovikkisi Dmitri Peskov kuuntelen ja autan. Sinua voisi auttaa parhaiten kutsukirje rintamalle erikoisoperaatioon? Älä huoli..toimitamme sen sinulle pian ja pääset mukaan erikoisoperaation.

T:sinun silovikkisi, Dmitri Perskorva

Ja idiootti jatkaa vielä lisää. Mene hoitoon ja vaikka sitten kouluun.

• Anonyymi

ZkoZan nk. "nelivetoja" kerätään jo uusille joukoille erikoisoperaation jatkoa varten .AvtovaZ on tässä Kremlin kumppanina ja on sitoutunut toimittamaan kymmeniä tuhansia maastokelposia ZkoZia armeijalle. Erityisen suosittu on Rabbit Scout jonka mustat muovihelmat helpottavat aurinkokukkapelloilla ajamista.

• Anonyymi

Kyllä, tämän tiesinkin, myös suomesta haemme skodia sotaan

T:sinun silovikkisi, Dmitri Peskov

• Anonyymi

Skodalla ajetaan koska ne ovat parempia kuin venäläiset merkit ja länsimaiset autotehtaat ovat lopettaneet toimintansa Venäjällä.

• Anonyymi

Voi Toyotisti ressua. Sinähän olet kateellinen.

• Anonyymi

Dmitri Peskov hakee sinut rintamalle skodinesi

• Anonyymi

Skoda sopii erikoisoperaatioon, ovessahan on se sateenvarjolle tehty kolo johon voi laittaa myös Kalashnikovin. Tosin ukrainalaiset ampuvat HIMARSeilla Skodavarikot tuhannen päreiksi.

• Anonyymi

Kyllä sopii ja valtaosa nelivetoisista haetaan Suomesta rintamalle. Kiitos

T: Sinun silovikkisi, Dmitri Peskov

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä sopii ja valtaosa nelivetoisista haetaan Suomesta rintamalle. Kiitos

T: Sinun silovikkisi, Dmitri Peskov

Komrad pectopac skoda hoboro?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Venäläislehti: Yli 260 000 miestä on lähtenyt venäjältä

liikekannallepanon jälkeen. FSB raportoi, että 261 000 miestä lähti maasta keskiviikon ja lauantain välisenä aikana. Mahtaa olla vaikea löytää niitä
      Maailman menoa
      420
      5495
    2. Ex-huippumalli, juontaja Anne Kukkohovi paljastaa: "Olen tosi röyhkeä ja päivän päätteeksi..."

Anne Kukkohovi on juontanut Koko Suomi -leipoo -ohjelmaa ammattimaisesti jo vuosia. Kansainvälisen uran tehnyt ex-huippumalli tunnustaa itsekin hämmäs
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      3585
    3. Redrama tilittää itsemurha-suunnitelmastaan - Tämä sattuma pelasti: "Minulla oli ollut jo veitsi..."

Räppäri on kertonut Instassa olevansa Minnesota-hoidossa päihderiippuvuuden takia. Vain elämää -ohjelmassa Redrama paljastaa, että päihderiippuvuus te
      Kotimaiset julkkisjuorut
      28
      3183
    4. Miksi "SUOMEN NUORISO" ajetaan suljetulle ?

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/ae1cec69-b2b9-4f9d-ae8e-da3b9178e6f4 En ymmärrä, mihin katosi minun nuoruuteni rento Suomi ? 80- ja 90- luvulla S
      Maailman menoa
      304
      2890
    5. Joel Harkimo ei ole tanssinut edes kapakassa "Mitä tuo urpo tuossa heiluu"

Poliitikko ja yrittäjä Joel "Jolle" Harkimo tippui Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Harkimo pudotti tiukassa treenissä kiloja, mutta hänen "säkkimäise
      Kotimaiset julkkisjuorut
      89
      2093
    6. Kyllä minä ihan rakastan sinua

Vaikka todella hassuahan se on lähes vierasta rakastaa. En voi tälle mitään.
      Ikävä
      66
      1463
    7. Olit ihastunut minuun

Tiedän sen vain.
      Ikävä
      70
      1336
    8. Anteeks rakas

Eihän liekkisi muhun sammu ikinä Olet mun ainut onnenkipinä Matka tää on joskus kivinen Ja osaan olla raskas ihminen On päivä tää pilvinen Kun painaa
      Romantiikka
      227
      1323
    9. Nordstream sabotaasi todennäköisesti Yhdysvaltojen työtä

Kuten koko Ukrainan sodan provosointi, niin jenkit ovat taas asialla. Kaikessa on lopulta kyse petrodollarin tuomasta valta-aseman säilyttämisestä kei
      Maailman menoa
      356
      1245
    10. Paavo Väyrynen tietää mitä pitää nyt tehdä

Paavo Väyrynen on lopulta Keskustan pelastus - paluuna kotiin! ~ https://www.is.fi/politiikka/art-2000009092830.html - , näin Ilta-Sanomat otsikoi ai
      Maailman menoa
      541
      1204
    Aihe