Rölli, Sä oot niin ihastunu muhun !

Anonyymi

Olit taas ikävöiny yöllä ja aamusta mua keskustelukaveriksesi? Huomasin että olit keskustellu kommenttini perään ja yrittäny provota mua mukaan keskusteluun aamulla. Sulla on ikävä mua joka päivä! Söpöööööööö! Olen lävistäny palstan paatuneimman kriminaalipahiksen sydämen ja saanu sen lempeileen mun ees.

Mä oon niin pahismagneetti ja tieks rölli mitä? SE ei oo mikään uus uutinen! Kato mussa on jotain sellasta mikä vetoo pahiksiin.

Livessä pahikset aina kehuu mun kiltteyttä ja kilttiä katsetta, mutta sulle mä en oo ollu kiltti. Joten se ei mussa voi olla vetoovaa sun kohdalla.

Seuraava asia mikä pahiksiin vetoo tosielämässä mussa, on mun suora, looginen ja rehti tapa napautella asioita. Sanon asiat niin suoraan ja olen hyvin rationaalinen. En tunnehöttöile. Kolmas pahiksiin vetoova asia mussa on tosielämässä ollu se että en ota asioita turhan vakavasti. Mulla on huumorintajua ja otan kevyellä asenteella pikkuasioita vastaan. Esim. en keuhkoo vähäpäisenä jostain eimian lempi vikinöistä kuten kaksmielisistä läpistä tai kirjoitusvirheistä.

En tiiä mikä sun kohdalla on se mikä saa sut tunteen vetoo muhun. Mä luulen että sä oot sen tyypin pahis et sä ihastuit muhun koska olen ainoa naispuolinen täälllä joka on noussut kunnolla sua vastaan ja jokaseen sun narinaan naissukupuolen viosta oon napauttanu rankempaa palautetta vastaavasti miessukupuolen viosta.

Mä en nalkuta ja motkota mustasukka narinaa niin kuin toi eimias, mut annan kovaakin kritiikkiä koko miessukupuolen virrheistä ja se on tavallaan sulle ollu haaste kun itse tunnut vihaavan naisia.

Mä siis oon noussu kädenvääntöön täällä sun kanssa naiset vs miehet ja uskallan vastustaa sua vaikka oot hirmuinen rölli jonka kostotrollausta muut täällä pelkää!

Tieks rölli, jos me oltas pari, me tapeltas koko ajan kumpi sukupuoli on paskempi. Lisäksi mä en alistuis ja se vituttais sua. Me oltas semmonen bääd romanse mitä toi leidi gagakin lauleskeli. Joten mä annan sulle pakit. Nou haard fiilinksiä.

Ollaanhan vieläkin tappelukaverit tän jälkeenki? 😈

12

191

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kukaan jaksa mies enää kommentoida tätä arvo laski kuin talvivaaran osakkeet

• Anonyymi

Miksi sitten mies kommentoit, Eikö pillua tuu just nyt kun täällä mun kans esileikkiä harrastat tappelemalla?

Muista kondomit kun hiihdät lähimpään pubiin pokaan sitö hirveintä tyrkkyä joka suoraan sanoen näyttää aivan sairaan rumalle et muut miettii miten saat munas stondaan edes siitä.

Mut kun pimppaa on saatava niin on alistuttava paneen sitä kuka antaa. Eiks niin eimia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi sitten mies kommentoit, Eikö pillua tuu just nyt kun täällä mun kans esileikkiä harrastat tappelemalla?

Muista kondomit kun hiihdät lähimpään pubiin pokaan sitö hirveintä tyrkkyä joka suoraan sanoen näyttää aivan sairaan rumalle et muut miettii miten saat munas stondaan edes siitä.

Mut kun pimppaa on saatava niin on alistuttava paneen sitä kuka antaa. Eiks niin eimia?

” Mut kun pimppaa on saatava niin on alistuttava paneen sitä kuka antaa.” no hyvänen aika mikä kriisi sulla koita pärjätä!

• Anonyymi

Ja mies vinkkinä vaan, jos haluut olla kavriporukoiden ihailluin panomies, niin älä stana kanna kainalossas kotiin niin lihavimpia, rumimpia, nistimäisimpiä muijia joiden maine on joka pojan polkupyöränä olo.

Kato sulle nauraa kaikki. Ihailua saat vasta kun muijat jota saat poljettua kännisen illan jälkeen on sitä tasoo että heitä tavottelee moni muukin mies ja kukaan tai hyvin harva on saanu siltä.

Kuka sitä sellasta ihailee joka saa sellasiltä muijilta joilta on saanu kaikki muukin kun kehasee vaan sen silmiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

” Mut kun pimppaa on saatava niin on alistuttava paneen sitä kuka antaa.” no hyvänen aika mikä kriisi sulla koita pärjätä!

Kato rumasta ja läskistä jakarista ei omien mieskavereiden kesken tuu ihaillun panomiehen mainetta. Muut jätkät nauraa kun poljet valasta jolta saa vaikka lyhtypölväskin jos osaa vaan vähän kehasta.

• Anonyymi

Rinkilä, jäillä.. murskattuna..

• Anonyymi

ooo.. rölli, ei jaksanu enempää mun kaa matsata. Se alko sovittelevaksi. Söpööö.

Tiedän rölli et oot myls toi nimimerkki possu. Sä vaihdoin sen söpön kuvan takas mun mieliksi, kun mä pyysin, Ja oot pitäny sen siellä. Kurkkasin just.

Tiekkö mitä se tarkottaa? Sitä et röllillä on sittenkin sydän. Pikku piiiikkunen, mutta siellä se on ja mulla on siihen vaikutusvaltaa. 😍

• Anonyymi kirjoitti:

ooo.. rölli, ei jaksanu enempää mun kaa matsata. Se alko sovittelevaksi. Söpööö.

Tiedän rölli et oot myls toi nimimerkki possu. Sä vaihdoin sen söpön kuvan takas mun mieliksi, kun mä pyysin, Ja oot pitäny sen siellä. Kurkkasin just.

Tiekkö mitä se tarkottaa? Sitä et röllillä on sittenkin sydän. Pikku piiiikkunen, mutta siellä se on ja mulla on siihen vaikutusvaltaa. 😍

Sekoitat henkilön. Oon ollut koko aamun töissä varhaisessa ja menin nukkumaan jo kello 12. Juuri äsken heräsin päiväunilta.

Olen huolissani sinun mielenterveydestä, jos taas kuvittelet että jengi hyppii täällä nimimerkiltä nimimerkille.

Minä en ole röllisi nimittäin jätin tämän palstan vuonna 2019 ja minulla on ollut vain tämä nimi käytössä.

• Anonyymi
        possu kirjoitti:

Sekoitat henkilön. Oon ollut koko aamun töissä varhaisessa ja menin nukkumaan jo kello 12. Juuri äsken heräsin päiväunilta.

Olen huolissani sinun mielenterveydestä, jos taas kuvittelet että jengi hyppii täällä nimimerkiltä nimimerkille.

Minä en ole röllisi nimittäin jätin tämän palstan vuonna 2019 ja minulla on ollut vain tämä nimi käytössä.

Rölli, oot söpö kun kerjäät multa ihailua tai huomioo muuten.

Tulit söpön possukuvas kaa jatkaan juttuamme

Onko hei vähän liian läpinäkyvää et tykkäät musta 😘

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rölli, oot söpö kun kerjäät multa ihailua tai huomioo muuten.

Tulit söpön possukuvas kaa jatkaan juttuamme

Onko hei vähän liian läpinäkyvää et tykkäät musta 😘

Halusin vain sanoa nimimerkillä jotain kun name droppat niin ikävältä kuuloiseen viestiin nikkini. En ole röllimiehesi, valitettavasti.

• Anonyymi

Ikäväpalstalla riehuu vain yksi Röllitär mutta noin 50 "Rölliä", joita Röllitär luulee aina samaksi kirjoittajaksi.

• Anonyymi

Tappelukaverit se on hyvä ilmaisu ja olit arvioinut minun käyttäytymiseni hyvin oikein. Minä kaipaan rajoja, kun niitä ei oikein lapsena ollut. Jollei niitä ole, haen ne. Sinä laitoit mulle rajoja. Rajat tuovat turvallisuutta. Kiitos siitä👍. Nyt minä lähden nukkumaan, työaamu.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi nainen lyö leikiksi

Olen mies ja kiinnostunut eräästä naisesta. Ollaan juteltu ja tavattukin, ja mielestäni meillä osuu kemiat hyvin yksiin. Nainen osoittaa kyllä kiinnos
      Tunteet
      123
      4667
    2. Martinan kauden päätöksen seuranta

Sitten vain seuraamaan kuinka kulkee. Taitaa olla elämänsä kunnossa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      489
      2277
    3. Miten on mahdollista että kassatyttö on päässyt pääministeriksi

ilman asianmukaista koulutusta ja minkäänlaista pätevyyttä?
      Maailman menoa
      496
      1713
    4. Kerroin kaverille

Että olen rakastunut sinuun. Se vastasi, että eihän siihen saa rakastua! Sanoin, että no miks ei, ihminenhän se hänkin on.
      Ikävä
      39
      1471
    5. VTV:n exjohtaja Tytti Yli-Viikari haastoi oikeuteen

entisen työantajansa VTV:n koskien irtisanomistaan. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/da065296-dc16-4395-8a57-082d4408a32f
      Maailman menoa
      63
      1461
    6. Kolari vasankarissa

Taas 2 elämän koululaista osallisena. Ikävää vanhemmille, mutta kun tarpeeksi kauan ajellaan päihtyneenä, kenenkään puuttumatta,voi käydä huonosti. Ai
      Kalajoki
      12
      1075
    7. Selviytyjät: Niko Saarinen avautuu yön piinasta: "Kukaan suomalainen ei ole nähnyt niin paljon..."

Hui, kuulostaa aika ankealta… Nyt oli Nikon vuoro tippua kisasta, mutta hyvin hän veti! Lue Nikon tunnelmat kuvausten jälkeen: https://www.suomi24.
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1030
    8. Laura Huhtasaari sanoi Joe Bidenia seniiliksi twitterissä.

Suomen tuleva ulkoministeri? https://twitter.com/LauraHuhtasaari/status/1576526813328994304
      Maailman menoa
      241
      916
    9. Sanna otti 5236 euroa suomalaista kohden uutta velkaa koronan varjolla

https://yle.fi/ Sossujen politiikka. Ruotsi velkaantui 1 670 euroa/per nuppi. Ruotsissa kuollut 20 000, Suomessa 6 000. Ruotsin väkiluku on k
      Maailman menoa
      230
      906
    10. Komistus läheltä

Sä taidat katsella mua siellä paikassa.
      Ikävä
      40
      812
    Aihe