Minkä näköinen ja kokoinen

Anonyymi-ap

henkilö (n/m/?) sopii kainaloosi?

124

3029

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vaarallinen jättimaha

      • Onhan tuokin tapa, viettää syyslomaa.


    • Kainaloon sopiva on sellainen itseä lyhyempi, nätti kasvoinen, suurisilmäinen, pusuhuulinen, vaaleatukkainen hymyilevä söpöliini.

      • Anonyymi

        Mitähän sunkin tumma kaunis vaimo tosta miettii.


      • Anonyymi

        Sopii muhun nämä, mutta en tiedä kuinka pitkä olet? 🤔


      • Anonyymi

        Unohit että puolet sun iästä ☝️


      • Anonyymi

        Transuloi LOL.


      • Minullakin oli toiveita puolisosta ja koska ne olivat virheellisiä, meni lähes 10 vuotta elämästäni pilalle.

        Kun tajusin etsiä samanlaista "työkirveellä tehdyn" näköistä kuin itsekin olen ja samaväristä vaaleanpuoleista löytyi se muutamassa vuodessa.

        Kaikki on nyt hienosti, vanhimmat lapset jo 50 vuotiaita ja nuorin täyttää 50 jouluna. Mutta ikuisesti jäi kalvamaan kun ei löydetty toisiamme nuorempana. Lapset löysivät kumppaninsa alta 20 vuotiaana jokaisella oli lapsi ja perhe.

        Meillä ei ollut yhtään muutamaa viikkoa pidempää suhdetta kun haimme sitä oikeaa.
        𝙑𝙤𝙞𝙣 𝙨𝙖𝙣𝙤𝙖, 𝙚𝙩𝙩𝙖̈ 𝙨𝙚𝙣 𝙤𝙞𝙠𝙚𝙖𝙣 𝙠𝙮𝙡𝙡𝙖̈ 𝙝𝙖𝙫𝙖𝙞𝙩𝙨𝙚𝙚 𝙠𝙖𝙝𝙙𝙚𝙣 𝙩𝙖𝙥𝙖𝙖𝙢𝙞𝙨𝙚𝙣 𝙟𝙖̈𝙡𝙠𝙚𝙚𝙣.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitähän sunkin tumma kaunis vaimo tosta miettii.

        Ivan niin. Vaaleat hiukset näyttää olevan tämän ihmisen ihanne
        Tummat ovat minun


    • "Mitähän sunkin tumma kaunis vaimo tosta miettii."

      Näytä minulle kuka hän on. En omista vaimoa, en tummaa enkä ristiveristä, en myöskään vaaleaa. On sulla pakkomielle koko ajan väittää että olisin naimisissa taikka edes seurustelisin.

      Täytyy alkaa töissä vilkuilemaan tyttöjä.

      • Anonyymi

        Hyvä! Oikea asenne.


      • Anonyymi

        Kahtuahan sua vaan ei koskia ainakaan ilman lupaa ja monikaan nainen ei taida tykätä si siitäkään jos kieli pitkällä tuijottaa


    • Anonyymi

      Sellainen vaalea silmienväri harmaa sopisi kylkeen.

    • Anonyymi

      Tumma, karvainen, ainakin kädet, iso, silmät on, niiden väri vaihtelee. Tukehdun jos se tulee päälle. Köydenvedon voittaa mennen tullen ja jos yrittäisin töniä, ei se liikkuis mihinkään.

    • Anonyymi

      Sellainen matala lapin nainen. Tummakarvainen ja sitä on runsaasti. Kooltaan 145cm paino 45-60kg. Oih, rupesi jo...

    • Anonyymi

      Eipä tuolla paljoa väliä ole, mutta jos mieluisinta mahdollista miettii ...

      Sellanen keskipituinen tai vaikka hieman lyhyempikin, normaalivartaloinen (ei erityisen timmi, ei treenattu, ei pumpattu), tummahiuksinen ja sinisilmäinen ja söpöllä tavalla silmääni miellyttävä kiltti, mukava, hellä ja kaikenkaikkiaan ihana mieshenkilö kelpaisi hyvin.

      • Anonyymi

        Silmien väri ei ihan täsmänny


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silmien väri ei ihan täsmänny

        Enkä tiedä miellyttäisinkö silmääsi


      • Anonyymi

        "Silmien väri ei ihan täsmänny"

        Eihän se monella täsmää. Taitavat nuo siniset silmät olla tällä pallolla vähemmistönä.


      • Anonyymi

        "Enkä tiedä miellyttäisinkö silmääsi"

        En minäkään sitä näkemättä tiedä, että samassa veneessä ollaan.


    • Anonyymi

      Blondi, nätti, lyhyempi, söpöliini isojen suihinottohuulien kanssa tietenkin, oih. Ei vaan tykännyt minusta, vaan taisi järkyttyä, kun isän ikäinen lähestyi stalkkerimaisesti netissä, huih!

      • Menehän nyt ajelemaan kakkarinkiä sillä mopollasi jonnekin.


      • Anonyymi

        PR, sinut on tunnistettu ! 🤮


    • Eikö se ole tarkoitus ollutkin että minut täältä tunnistaa? En ole nössö joka piilottelee vaan anonyyminä.

      • Anonyymi

        Joo. Ne nössöt täälä levittää meistä tietoa. Minun autokin on haukuttu täällä, joku kirjoitti että siinä on paljon vikoja.


      • Kyllä olen huomannut, että minulle nauraa jo puoli pitäjää.


      • Anonyymi

        Mutta eipä ole enää vikoja! Olen antanut sille paljon rakkautta.


      • Anonyymi

        Minä en ole niitä. Olen vastenmielisten ihmisten riesa. Ite ne minut kohteekseen valitsee ja sitten kun on tultu taas siihen pisteeseen ettei ole mitään miksi kiinnostaisi niiden mustamaalaukset, muistan aina kun tilaisuus tulee.


      • Minulla ei ole täällä mitään kakkosprofiilia.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Minulla ei ole täällä mitään kakkosprofiilia.

        on


      • Anonyymi kirjoitti:

        on

        Ei vaan ole. Älä väitä sellaista palturia. En voi sille mitään jos niin haluat uskoa, mutta totta se ei ole. Minulla ei ole mitään motiivia käyttää, kuin tätä yhtä ja samaa profiilia.


    • "Anonyymi
      2022-10-15 13:11:12"

      "Sopii muhun nämä, mutta en tiedä kuinka pitkä olet? 🤔"

      Olen 175cm. Asun KS.

      • Anonyymi

        175 cm mies? 😂😂😂😂😂


      • Anonyymi

        mina taytan tana vuonna 54


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mina taytan tana vuonna 54

        Tiedän..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        175 cm mies? 😂😂😂😂😂

        No, ketä pituus haittaa ketä ei. Itse 170cm nainen niin 175cm mies kävisi kyllä ihan hyvin.


    • Anonyymi

      Vähintään 185 cm mies. Manletit ei ki!

      • Ja itse olet joku 150 cm?


      • Anonyymi

        Ihan riittävä olen :(


      • Anonyymi

        Itken ku olit ilkeä :(


    • Anonyymi

      Sellai sopivasti haastava jonka vieressä vai on hyvä olla

    • Anonyymi

      Haluasin käpetyrtyä yli 190cm tai vähintään sen 190cm , lihaksikaan ja isomunasen vaaleaihosen miehen kainaloon..
      Ois niin ihanaa... 🤩🤩🤩
      Ainaki jos se ois yks 😇🤩😍.
      Naiselta >Miehelle

      • Anonyymi

        Ja itse oon muodokkaampi 182cm nainen jos joku sitä tietoa kaipaa 😎


      • Anonyymi

        188 cm ja toinen mitta 21 cm... Riittääks? ☺️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        188 cm ja toinen mitta 21 cm... Riittääks? ☺️

        Ei ihan, Pitää olla vähintään 21,2cm.


    • Anonyymi

      Soma,kaunis iho ja pehmeät hiukset🔥

    • "Unohit että puolet sun iästä ☝️"

      Niin unohdinkin, että 18-25v

    • Anonyymi

      Sellainen 160-170 cm ja tummahiuksinen sekä muutenkin omasta habituksestaan huolehtiva nainen.

    • Anonyymi

      Onko ketjukysely tarkoitettu vain miehille, ilmeisesti?
      Haluisin itse olla toisen kainalossa, sen verran olisi hyvä olla tuota pituuseroa minuun. Nukkuessa kainaloiseen voi päätyä kumpi vaan, se sallittakoon.
      Ulkonäköön ei suosituksia, mikä on turhaa heittoa tänne muutenkaan.

      • Anonyymi

        Miksi olisi? Kyllä minä (nainen) tykkään myös pitää miestä kainalossani.


      • Anonyymi

        Minäkin olen komentoinut ketjuun ja olen nainen ja etsin itseäni pidempää miestä jonka kainaloon käpertyä 😎🤩


    • Anonyymi

      Olen isokokoinen mutta se toinen mitta on pieni 10cm luokkaa

      • Anonyymi

        Siittä voi nainen jopa nauttia enempi kun vai osaat käyttää sit


    • Anonyymi

      No niinhän minäkin tykkään, mutten romanttisessa mielessä kävelymatkoilla tuon vaaditun pituuseron vuoksi. Hankalaa nimittäin koukkupolvena nauttia kainalossa olosta kävellessä:)
      Parempi olla lähempänä 190 cm kuin 165 cm.

      • Anonyymi

        Mä en tykkää itsekään kävellä toisen kainalossa. Käsi kädessä tai käsi toisen vyötäisillä on paras minusta, joten pieni pituusero on minusta parasta.


    • Anonyymi

      Nyt vähän naurattaa taas, mielikuva äijänjärkäleestä mun pienessä kainalossa😂 ei mahdu😅

    • Anonyymi

      Käsi kädessä ja välillä toisen takin taskussa olisi myös läheisyyttä tuovaa. Ei olisi viileätä, tuskin muutenkaan.

      • Anonyymi

        Mitäs sielt taskusta pitäs löytyä ne naisen kotiavaimet vai


    • Anonyymi

      Näppärän kokoinen, itseä 10-15cm lyhyempi, kiva ja avoin nainen. Pari sopivaa ehkä mielessä.

    • Anonyymi

      Hyvät tissit älykäs ehkä

      • Anonyymi

        Isot


      • Anonyymi

        Älykäs ehkä?😅
        Että mieluummin tissi ja perse, kuin aivot. Naisena arvostan miehessä kyllä, ettei ole tyhjäpää. Vaikka tissit ja perseen omaankin *smack💋*


      • Anonyymi

        Tissit kainalossa kävellen on fyysisesti aika hankala tavoite.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älykäs ehkä?😅
        Että mieluummin tissi ja perse, kuin aivot. Naisena arvostan miehessä kyllä, ettei ole tyhjäpää. Vaikka tissit ja perseen omaankin *smack💋*

        Mulla isot aivot. Ajattelen etumuksella ja se on iso!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älykäs ehkä?😅
        Että mieluummin tissi ja perse, kuin aivot. Naisena arvostan miehessä kyllä, ettei ole tyhjäpää. Vaikka tissit ja perseen omaankin *smack💋*

        Jos miehet vain tissiä ja persettä hakee eikä aivoilla tai luonteenpiirteillä ole väliä niin eiköhän heille riitä puhallettava Barbara.. Totta kai ulkonäkö voi vaikuttaa valintaan mutta ulkonäkö rapistuu ajan mittaan niin naisilta kuin miehiltäkin. Kannattaa kiinnittää luonteen piirteisiin huomiota. Alussahan kaikki on tietysti ihanaa jne. Monesti omassa päässä kehittää paremman ehdokkaan kuin ehkä onkaan.. eli ei hätiköiden ainakaan avioon. Miehissä on ihania ja fiksuja. En halua mollata kumpaakaan sukupuolta.
        Rehellisiset, uskolliset, huumorintajuiset ja fiksut (itseään korostamatta)miehet ovat tosi ihania.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos miehet vain tissiä ja persettä hakee eikä aivoilla tai luonteenpiirteillä ole väliä niin eiköhän heille riitä puhallettava Barbara.. Totta kai ulkonäkö voi vaikuttaa valintaan mutta ulkonäkö rapistuu ajan mittaan niin naisilta kuin miehiltäkin. Kannattaa kiinnittää luonteen piirteisiin huomiota. Alussahan kaikki on tietysti ihanaa jne. Monesti omassa päässä kehittää paremman ehdokkaan kuin ehkä onkaan.. eli ei hätiköiden ainakaan avioon. Miehissä on ihania ja fiksuja. En halua mollata kumpaakaan sukupuolta.
        Rehellisiset, uskolliset, huumorintajuiset ja fiksut (itseään korostamatta)miehet ovat tosi ihania.

        Rittää että ymärtää antaa eikä vaan anna ymmärtäö 😄


    • Anonyymi

      Mää näin helluntaikirkon sakaristossa, millane oli Edelfeltin maalauksessa Marjatta matala neiti, kun metsässä tuli vastaan Kiesus Karjalan kuningas. Marjatta oli kyl laatupimune. 👻

    • Anonyymi

      Vaaleet hiukset ja siniset silmät.

      • Ai kaaleet vai 🤣🤣🤣


      • Anonyymi

        juuri niin


    • Anonyymi

      Ei minun karvaiseen kainalooni sovi kuin tuleva vaimoni. Mutta en tiedä onko häntä, enkä oleta että on, toivon että on. Kun ei ihminen tiedä mitä huominen tuo. Huomenna voi jo alkaa sota ja voi tulla ammutuksi tai voi kuolla muuhun. Siksi on tehtävä parannus vielä kun on aikaa.

    • Anonyymi

      Eli helvetin pelossa teet parannuksen, et aidosta ja omasta tahdosta. Minä uskon rakastavaan Jumalaan, hän näkee kärsimykseni, eikä halua pelotella minua. Eikä ihmiset enää pysty pelottelemaan minua.

      • Anonyymi

        Anteeksi nyt kun sivusta huomautan, kiinnostaa aina kun puhutaan tästä omasta tahdosta, että pitäisikö helvettiin suorastaan haluta? Ei siellä ole Jumalaa olemassakaan vaan se on ero hänestä. Sehän on silloin sama asia kuin että rakkaudesta Jumalaan tekee parannuksen kuin niin kutsumastasi ”helvetin pelosta.”


      • Anonyymi

        Raamatun mukaan Jeesus on se kenellä on valta tuomita kadotukseen. Otat kunnian itsellesi mikä ei hyödytä mitään. Sinun tahtosi on se mikä "pelastaa". Ei kristinusko toimi niin. Ainoa pelastus on Jumalan armo siinä kun hänet ristiinnaulittiin ihmisten pahoista teoista Jeesuksessa. Hänen vihansa syntiin on tyynnytetty, mutta ei aitoa armoa ole ilman mielenmuutosta. Jumalan armon tunteminen Jeesuksessa, muuttaa ihmisen.


    • Anonyymi

      Kenes kainaloon sopisi 162cm nainen ruskeilla silmillä?

      • Anonyymi

        Varmaan pitkän silmälaseja pitävän ja siniset silmät omaavan miehen.


      • Anonyymi

        nain on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan pitkän silmälaseja pitävän ja siniset silmät omaavan miehen.

        seka tarvitsen uubet silmalasit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        seka tarvitsen uubet silmalasit

        Opettele kirjoittamaan.


    • Anonyymi

      Mul on kolme kainaloo ja kaikissa nipuset.

      • Anonyymi

        Ohhoh


      • Anonyymi

        on


    • Anonyymi

      Tummahiuksinen, n. 190 cm ja 140 kg.

      • Anonyymi

        Siinä on ainakin 40 kg ylipainoa.


    • Anonyymi

      No ei. Nipistelisin vatsapoimuja ja refleksiä ihan muuten vaan testimielessä seuraisin.

    • Anonyymi

      Onkohan linjoilla hän kenen kainaloon 162 cm tumma, siniharmaa silmäinen, aikuinen Nainen, haluaisi kuulua?

      • Anonyymi

        Noilla tuntomerkeillä oleva ihana nainen olisi tervetullut minun kainalooni.


      • Anonyymi

        No täältäkin löytyy löytyy sellainen mies etenkin nuilla tuntomerkeillä sopivalle naiselle, mikäli naisella on jo riittävästi elämänkokemusta eli vähintään keski-ikäinen ja omilla toimeentuleva, niin kuin itsekin olen.

        Itselläni myös siniset/siniharmaat silmät, kilometrejä jo elämässä takana saman verran.

        m


    • Anonyymi

      mina sovin kainaloosi aivan varmasti

      • Anonyymi

        kuule minulla on sinulle nyt aivan toinen asia mina en saa kuin sen 3000 euroa rahaa kuukaubessa ja edunvalvoja vetaa mut hirteen kun se saa tietaa etta olen ottanut rahat itselleni mita minun pitaisi oikeasti tehmä


    • Anonyymi

      Alle 180cm, tumma, siniset silmät, ihanat huulet, hyvin varusteltu. <3

      • Anonyymi

        Mies, eikö tämä ole vähän lapsellista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies, eikö tämä ole vähän lapsellista?

        Nainen olen, kyllä on lapsellista ja mitä sitten...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies, eikö tämä ole vähän lapsellista?

        Sä olet ihan hirvee tiukkapipo.


    • Anonyymi

      No selänleveys vois olla n. 76,5 cm nii varmaan vielä mahtuu. 🤔

    • Anonyymi

      20m mieskin.?

      Ei niin iso kuitenkaan tarvi olla ..,,,??

      Joten hyvä näin


      Tai siis näin.

      ???

    • Naisen iällä ja näöllä ei merkitystä, kunhan on hyvännäköinen ja omistaa hyvät vitut. Plussaa jos antaa perspillua monessa asennossa

      • Anonyymi

        Hyvät vitut? Eikö yksi riitä?🤔 Mihin tämä maailma on menossa...


      • Minusta naisen iällä on suuri merkitys, paras jos olisi vajaan vuoden tai vaikka kaksi vuotta miestä vanhempi.


    • Edelleen, sellainen pieni ja sievä. Iloinen ja kiva.

      • Anonyymi

        On tullut selväksi, normikokoset ja -älyset ja tavisrumat ei kelpaa!


      • Anonyymi kirjoitti:

        On tullut selväksi, normikokoset ja -älyset ja tavisrumat ei kelpaa!

        En ole sanonut tarkkoja mittoja missään vaiheessa. Normikokoinen ja älyinen käy. Tavisruma, on aika ympäripyöreästi sanottu. Rumuus niin kuin kauneuskin on katsojan silmässä. Mikä on minusta kaunis, ei välttämättä ole jonkun toisen mielestä. En ole sanonut, että mikään missi tarvitsee olla. Hänkin johon ihastunut olen, on ihan luonnonkaunis, ja varmaan monen mielestä ihan tavallisen näköinen. Hoikka kylläkin. Mutta itsekin paljon treenaavana tykkään että pitää olla.


      • No mieti nyt tilannetta. Toinen on sohvaperuna ja toinen ramppaa salilla? Se on oma asiani, minkä sorttiset viehättää. En sanoisi että mikään foobikko olen, kun kyllä pystyn juttelemaan kaiken näköisten ja kokoisten kanssa kuitenkin, enkä heitä halveksu.


      • Anonyymi

        silloin pitää olla itsekin kiva.
        ei se kiva nainen jaksa kauaa totisen kanssa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        silloin pitää olla itsekin kiva.
        ei se kiva nainen jaksa kauaa totisen kanssa.

        No kyllä minä koitan olla hyvä ja ystävällinen.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tällainen nelijalkainen viisikiloinen koiruliini.

    • Anonyymi

      En minä ota miestä kainaloon pystyasennossa, johan siinnä skolioosit huutais hoosiannaa. Makuuasennossa kainalossa sitten voi olla minkäkokonen vaan, kunhan on siisti, älykäs ja hekumoittava miehinen mies. 😁👵

      • Anonyymi

        Kyllä miesmummollekin ottajia löytyy. Lähi-idästä tulleet antavat varmasti muutakin kuin kainaloa jos oikein kiltisti räpsyttelet.


      • Anonyymi

        Oi niin kuule! ☝️😊👵


    • Anonyymi

      En ole ajatellut koko asiaa, kun suhteilu ei kiinnosta.

    • Anonyymi

      Jorma, 18 cm. Ei sitä kainaloon soviteta.

    • Anonyymi

      Iso molo pitää olla, ja osata sitä käyttää. Eikä todellakaan kainalossa.

      • Anonyymi

        Ei kai naisella ole moloa vai oletko lukenut kenties aloittajan aloitustekstiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai naisella ole moloa vai oletko lukenut kenties aloittajan aloitustekstiä?

        oho ite en lukenut


    • Anonyymi

      Saa olla 200cm. Pitkä mies, Joka sais minut kainaloon.

      Yli 40 - v mies.🤗 Joo näin on .

    • Anonyymi

      Nainen sopii tämän miehen kainaloon.
      Olisko alle metrikuusikymmentä - metriviiskymmentä.

      • Anonyymi

        En minä ihan niin pätkä ole😅


    • Anonyymi

      neliskulmainen 50kg

    • Anonyymi

      Tumma säihkysilmäinen rättipää 120kg pysyy hyvin kainalossa että eddin vetää iskurin taakse.

    • Anonyymi

      Joku 150-155-senttinen keijukainen olisi ihana, saisi paijata.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      139
      2033
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1918
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1868
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1670
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1468
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1170
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1158
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe