Jos vain ottaisit vielä yhteyttä

Anonyymi-ap

Oma itsevarmuus ei enää riitä tekemään minkäänlaista aloitetta suuntaasi.

115

2821

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ottaisin minä ainakin yhteyttä henkilöön, jos tietäisin, että se on toivottua.

      • Anonyymi

        Kerro itsestäsi, niin katsotaan oletko henkilöni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro itsestäsi, niin katsotaan oletko henkilöni.

        Nainen vai mies, tämä henkilö?


    • Anonyymi

      No thanks Ella 🤢🤮

    • Anonyymi

      Täällä sama. Ei vaan riitä enää itsevarmuus.

    • Anonyymi

      Pyysin sinulta palvelusta. Ymmärrän, ettei sinulla ollut siihen aikaa. Mutta nyt en enää pyydä mitään. Pyydä sinä minulta, silloin saatan suostua. Me emme voi muuta kautta päästä toisiamme lähemmäs kuin työn kautta. Ymmärräthän sen?

      • Anonyymi

        Kuin hänelle, aika ei tunnu riittävän "niiden" väliin pysähtyessä mutta se "palvelus"... Se on ollut selvää alusta alkaen vaikka välissä on saattanut vaikuttaa muulta.


    • Anonyymi

      Varmuudet on kortilla

    • Anonyymi

      Kerran otin jo :(

    • En pysty. Enkä usko että hän sitä haluaisikaan. Jos, niin minulla olisi siihen joku keino. Sitten en olisi täällä... lol

      • Anonyymi

        Viestini ei ollut sinulle, eikä kenellekään muulle vastanneelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viestini ei ollut sinulle, eikä kenellekään muulle vastanneelle.

        Ei niin, se oli nallelle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niin, se oli nallelle

        Tuohon huijausleikkiin en ole myöskään osallinen, onneksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Viestini ei ollut sinulle, eikä kenellekään muulle vastanneelle.

        No se oli oletettavaaki ettei ollut. Vastasin silti. Sillä jos se olisi ollut minulle, niin miksi ihmeessä vain täällä, eikä muualla?


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        No se oli oletettavaaki ettei ollut. Vastasin silti. Sillä jos se olisi ollut minulle, niin miksi ihmeessä vain täällä, eikä muualla?

        En osallistu tähänkään enää.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        No se oli oletettavaaki ettei ollut. Vastasin silti. Sillä jos se olisi ollut minulle, niin miksi ihmeessä vain täällä, eikä muualla?

        kohta lahben niin ela ihan miten haluat


      • Anonyymi kirjoitti:

        kohta lahben niin ela ihan miten haluat

        No en usko, että sinäkään minua oikeasti tiedät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuohon huijausleikkiin en ole myöskään osallinen, onneksi.

        Kukaa ei Oo kiinnostunu sun mielipiteestä tää ei oo sulle. Kaiki ei vaan oo sulle rinssi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kukaa ei Oo kiinnostunu sun mielipiteestä tää ei oo sulle. Kaiki ei vaan oo sulle rinssi

        Lähden siitä ettei mikään ole mulle...


    • Anonyymi

      Mikä on itsevarmuutesi vienyt?

    • Anonyymi

      Miks pitäisi kiinnostaa

      • Anonyymi

        Ei pidäkään. Mutta silloin ei myöskään pitäisi yhtään antaa ymmärtää, että voisi kiinnostaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pidäkään. Mutta silloin ei myöskään pitäisi yhtään antaa ymmärtää, että voisi kiinnostaa.

        Kuka niin on tehnyt meinaakko tämä tällä sivustolla on jotenkin totista ei kai tämä ny kiusantekoa enempää ole jos ei oikeassa elämässä osaa kasvotusten tulla sanomaan ni eikö se silloin ole turha olettaa elämäänsä mittään saavansa etes


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka niin on tehnyt meinaakko tämä tällä sivustolla on jotenkin totista ei kai tämä ny kiusantekoa enempää ole jos ei oikeassa elämässä osaa kasvotusten tulla sanomaan ni eikö se silloin ole turha olettaa elämäänsä mittään saavansa etes

        Hieno murre jälleen kerran!


    • Anonyymi

      Kenelle tämä viesti on osoitettu?

    • Anonyymi

      En ota enää yhteyttä, kuka tälläistä jaksaa, vuodesta toiseen. Ohitin sut myös msg viesteissä, niin en ota enää vahingossakaan yhteyttä suhun. Saat aika ratkaisevan liikkeen tehdä, että enää suostuisin sua edes tapaamaan.

      • Anonyymi

        Hän ei kirjoittaisi noin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän ei kirjoittaisi noin.

        No voi v*ttu, mikset kirjota suoraan hänelle sitten, vaan arvot täällä pr kl, montakohan miljoonaa ihmistä tänne saattaa kirjottaa, herää pahvi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No voi v*ttu, mikset kirjota suoraan hänelle sitten, vaan arvot täällä pr kl, montakohan miljoonaa ihmistä tänne saattaa kirjottaa, herää pahvi.

        Ei varmaan kovin montaa miljoonaa, tuskin satojakaan juuri tälle palstalle 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei varmaan kovin montaa miljoonaa, tuskin satojakaan juuri tälle palstalle 😘

        Niinpä, tässäkin 2 naista kirjottelee toisilleen, onko täällä yhtäkään miestä.


    • Anonyymi

      Kyllä se minä olen joka yleensä ottanut yhteyttä eikä sekään helppoa ole ollut

      • Anonyymi

        Jos viesteily on useimmiten yksipuolista, kannattaa unohtaa ja jatkaa eteenpäin.


    • Anonyymi

      Onko juuri hän vaikuttanut itsevarmuuteesi vai muut ihmiset?

      • Anonyymi

        Hän ja muut


    • Anonyymi

      Jos otit viimeksi yhteyttä, mikä hymiö oli viestissä?

      • Anonyymi

        En muista, en yleensä käytä hymiöitä


    • Anonyymi

      Mie ainakin yritän nykyään olla ottamatta yhteyttä ihmisiin, jotka eivät vaikuta innokkailta vastaamaan.

      • Anonyymi

        Mie en puhu sie-kieltä, kun en ole kotoisin sieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mie en puhu sie-kieltä, kun en ole kotoisin sieltä.

        Puhutko siä sitte siä-kieltä?


      • Anonyymi

        P- vai E- Karjalasta? Mies vai nainen? Nyt kerrankin polttaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        P- vai E- Karjalasta? Mies vai nainen? Nyt kerrankin polttaa

        Harmillisesti Pirkanmaalla asustellut jo monta vuotta.


      • Anonyymi

        Mullakin on muuten nykyään tapana olla vastaamatta liian innokkaasti ihmisille, joita en näe. Silloin kun ei voi olla täysin varma kenen kanssa edes keskustelee 🙃


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmillisesti Pirkanmaalla asustellut jo monta vuotta.

        Oletko ap, ei sitten koske meikäläistä, jos kerran Pirkanmaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko ap, ei sitten koske meikäläistä, jos kerran Pirkanmaa.

        En ole kyllä ap, vaan tuon 19:51:22 kirjoittaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmillisesti Pirkanmaalla asustellut jo monta vuotta.

        Sama harmi minulla päällä. Aivan sivusta


    • Anonyymi

      Oot hehkulamppu. Ihan selvä homma

      • Anonyymi

        Oho! Missähän tiloissa sitten oikein olen sen spämmäämisen suorittanut, ei muistikuvia


      • Anonyymi

        Vieläkö sä yrität kyseistä kerrontaa pitävän miehen puolesta promota tai lanseerata tätäKIN fiktiivihahmoa joksikin tietyksi yksityishenkilöksi? Oliko muuten se ns kartoitus keväämmällä kolea tuuli vasten januskasvojasi?


    • Anonyymi

      Hän kielsi ottamasta yhteyttä enää. Lupasin olla ottamatta.

      • Anonyymi

        Kuulostaa tutulta. M-N


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa tutulta. M-N

        Kielsin naista lisäys


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kielsin naista lisäys

        Joo, täytän sen toiveesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kielsin naista lisäys

        Oletko jo leppynyt vai yhä tuota mieltä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kielsin naista lisäys

        Milloin tämä tapahtui?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kielsin naista lisäys

        No mutta sinähän olet varmaan sitten ku herran kukkarossa?🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko jo leppynyt vai yhä tuota mieltä?

        En oikeasti ole koskaan ollut tuota mieltä. Se oli vain jotain pikaistuksissa heitettyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En oikeasti ole koskaan ollut tuota mieltä. Se oli vain jotain pikaistuksissa heitettyä.

        No kai olet hänelle kertonut sen myös?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En oikeasti ole koskaan ollut tuota mieltä. Se oli vain jotain pikaistuksissa heitettyä.

        Mä otin tämän kommentin myötä nyt yhteyttä yhteen mieheen jonka kanssa tämä tilanne. Saatiin asiat puhuttua ja sovittua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kai olet hänelle kertonut sen myös?

        En ole kertonut, enkä aiokaan. Ei hän ajattele minua enää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä otin tämän kommentin myötä nyt yhteyttä yhteen mieheen jonka kanssa tämä tilanne. Saatiin asiat puhuttua ja sovittua.

        Hyvin tehty..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, täytän sen toiveesi.

        lopeta jo toi valittaminen ja anna minun olla jo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole kertonut, enkä aiokaan. Ei hän ajattele minua enää.

        Miten voit olla varma siitä?


    • Anonyymi

      "ottaisit vielä yhteyttä" Eli siis joku vanhempi juttu, omakohtaisesti poistan sellaisten numerot ja niin tekee varmasti moni muukin. Kun ei ole stalkannut aiemmin numeron omistajan tietoja, on tiedossa vain etunimi, joten yhteydenotot mahdottomia.

      • Anonyymi

        En ymmärrä miksi vastailet aloitukseen joka ei selvästi liity sinuun mitenkään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ymmärrä miksi vastailet aloitukseen joka ei selvästi liity sinuun mitenkään

        Olekko kaupassa töissä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ymmärrä miksi vastailet aloitukseen joka ei selvästi liity sinuun mitenkään

        Miksi sinä vastaat tekstiin, joka ei ole sinulle tarkoitettu, eikä liity sinuun mitenkään?

        Sen verran voi vinkkiä sinulle antaa, ei sinuun kukaan ota yhteyttä, tuollainen pipipää karkottaa kaikki pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sinä vastaat tekstiin, joka ei ole sinulle tarkoitettu, eikä liity sinuun mitenkään?

        Sen verran voi vinkkiä sinulle antaa, ei sinuun kukaan ota yhteyttä, tuollainen pipipää karkottaa kaikki pois.

        Aikamoisia vuodatuksia siellä sun täällä ilman mitään logiikkaa siinä(kään) sulla. Ja tuo juntti ei kun siis anteeksi arvokas ja edustava kielenkäyttö, uskomatonta. Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aikamoisia vuodatuksia siellä sun täällä ilman mitään logiikkaa siinä(kään) sulla. Ja tuo juntti ei kun siis anteeksi arvokas ja edustava kielenkäyttö, uskomatonta. Sivusta

        Mutta kyse on nyt kumminkin keskustelupalstasta hyvänen aika, tarkoitus pyhittää keinot ja sisältöä on tuotettava


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kyse on nyt kumminkin keskustelupalstasta hyvänen aika, tarkoitus pyhittää keinot ja sisältöä on tuotettava

        Mitä eroa on muuten mis- ja disinformaatiolla?😉 Part 3 mun kaava on kolme möyhennöstä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kyse on nyt kumminkin keskustelupalstasta hyvänen aika, tarkoitus pyhittää keinot ja sisältöä on tuotettava

        Näin voi ajatella vain todella huonolla logiikalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä eroa on muuten mis- ja disinformaatiolla?😉 Part 3 mun kaava on kolme möyhennöstä

        Toinen on vääriin havaintoihin ja oletuksiin perustuvaa tietoa, minkä jakaja uskoo olevan oikein. Toinen taas on vääräksi tiedetyn tiedon tahallista levittämistä.


    • Minä en tule ottamaan yhteyttä enää yhtään kertaa missään mitenkään, itsevarmuutta kyllä löytyy mutta itsekunnioitus kävelee senkin yli. Vastaan kyllä jos mulle, viestistä riippuen, viestitään.

    • Anonyymi

      Kun tulee torjutuksi jossain vaiheessa kerta toisensa jälkeen, mitäpä sitä enää vaivautua???

      Paina mieleesi tuo!

      • Anonyymi

        ala tul kun et uskalla tulla kuitenkan sisalle


    • Anonyymi

      Aloittaja ei vastaile tämän enempää. Yhteys on, mutta sitä ei käytetä.

      • Anonyymi

        Vastaisitko vielä tähän? Mun ja yhden naisen yhteydenpito katkesi vähän epäselvistä syistä. Et varmaan ole A-nainen kenen kanssa olen jutellut mm. whatsappissa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastaisitko vielä tähän? Mun ja yhden naisen yhteydenpito katkesi vähän epäselvistä syistä. Et varmaan ole A-nainen kenen kanssa olen jutellut mm. whatsappissa?

        Nimeni ei ala a:lla. Mutta jos epäselvyys sinua vaivaa, laita hänelle viestiä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimeni ei ala a:lla. Mutta jos epäselvyys sinua vaivaa, laita hänelle viestiä!

        Pitäisi joo. Sama vika, että itsevarmuus ei meinaa enää riittää. Toivottavasti saat yhtyden kaivattuusi 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastaisitko vielä tähän? Mun ja yhden naisen yhteydenpito katkesi vähän epäselvistä syistä. Et varmaan ole A-nainen kenen kanssa olen jutellut mm. whatsappissa?

        Mikä jäi epäselväksi pistappa sille sun A-naiselle vielä viestiä äläkä kärvistele epätietoisuudessa.
        Koska se et sast varman selvyydrn asiaasi nostaa myös itsevarmuuttasi
        Kun mietit hiukan pidemmelle...
        Aina se ei johda siihen että saat sen josta tykkäät mutta niistä pakeistakin selviää kyllä ..
        Tulee uusia ihastuksia...
        Kaikken kurijin tila on just toi kun pelottaa ja pelko halitsee sinun tekimisiä...
        Terveisin A nainen.

        Ps yks T mies kielsi kesällä ottamasta enää yhteyttä häneen joten minä tottelen vaikka tyyppi just semoinen tuuliviiri joka pikaistuksisaan sanoo mitä sylki suuhun tuo.
        Minen enää jaksa on off meininkiä mitä oli ehkä liiankin pitkään.
        Ja muita syitä sille etten voisi muutenkasn palata... Voin paremin vointi on parempi ...
        Mutta tuli silti este 😎😎


    • Anonyymi

      Miksi ottaisin yhteyttä? En siedä enää kuulla valheita. Ne on satuttaneet syvästi. Osoita että sullakin on sydän ja ota luuri käteen. Rehellisyys maan perii, usko pois.

      • Anonyymi

        Joissakin tilanteissa kyllä noin onkin , toisissa taas ei....
        Halusin päästä exästä irti ja siihen ei kiltit keinot riittäneet....
        Oli niin pässi tyyppi.
        Piti myös valhdellakin että hän päästäisi viimeinkin irti minusta... 😎


    • Anonyymi

      Ei se vastaa mulle vaiks laittasinkin. Kokeiltu on. Joten no can do.

    • Anonyymi

      Jokainen ihminen on ensimmäisen aloitteen arvoinen, mutta ei enää toisen. Tämän olen huomannut aloitteita tehdessäni.

      • Anonyymi

        Sinä taidat tehdä paljon aloitteita.


    • Anonyymi

      Mikä on vienyt itsevarmuuden? Olet tullut torjutuksi?

    • Anonyymi

      En tiedä yhtään syytä yhteydenottoon.
      Käytös ei puolla eikä kerro halusta minkäänlaiseen yhteyteen.
      Hänelle.

    • Anonyymi

      No jos ei oo toiminut tähänkään asti niin miten se enääkään toimisi. Kunhan utelen.

    • Anonyymi

      Se pitää vaan löytää . Halusta ja sen puutteesta se on vaan kiinni.

    • Anonyymi

      Mä otin tuossa vähän aikaa sitten yhteyttä. Ei tullut mitään vastausta. Olisin tarvinut hiukan edes jonkunlaista tukea.

      • Anonyymi

        Ehkä sut on estetty. Ei sinänsä mitenkään erikoista.


      • Anonyymi

        Taloudellista tukea?


    • Anonyymi

      Yritin ylittää itseni ja laitoinkin jo viestiä mesessä..mutta kun en ollut varma onko oikea henkilö...poistin sitten viestin...

    • Anonyymi

      todella itsevarma ei kyllä ota itseensä kovin helposti, tarkoitan ettei ole niin milläänsäkään pienistä vastoinkäymisistä ja pystyy panemaan itsensä peliin useampaankin otteeseen, sellainen kunniian päälle ottaminen voi olla sitten taas epävarmuutta perimmiltään

      • Anonyymi

        Sama ajatus heräsi aloituksesta.


      • Anonyymi

        Hassu kommentti, kun tuossahan juuri kerron että en ole todella itsevarma


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hassu kommentti, kun tuossahan juuri kerron että en ole todella itsevarma

        no olisit käyttänyt sitten termiä epävarma, millanen on jonkin verran itsevarma


    • Anonyymi

      Minä {bainen} olen jo lähiakoina ottanut yhtryttä niihin henkilöihin jotka tällähetkellä kiinostavat...
      Kaikki minusta kiinostuneet miehet eivät kiinnosta minua joten heitä en sen enemin huomio ja herättele toiveita...
      Yritön olla reilu .

    • Anonyymi

      Sillä henkilöllä voi olla samat mietteet. Mitä sä voit menettää, jos teet aloitteen? Mitä sä parhaimmillasi saat, jos teet aloitteen?

      Elämä on elämistä varten, ei jahkailuja varten. Go for it! Pystyt siihen kyllä! Enemmän se kaduttaa, jos et tee mitään, kuin se, että jätät tekemättä.

    • Anonyymi

      Yhteys on auki, voit ottaa yhteyttä milloin haluat. Itse en halua enää häiritä. Tilanne on jotenkin tahmea. Arvostan itseäni sen verran, että en ihan epätoivoiseksi heittäidy. "Ei tupata jos ei tykätä:.

      • Anonyymi

        Kauan kestänyt hiljaisuus on kertonut totuuden jo kauan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauan kestänyt hiljaisuus on kertonut totuuden jo kauan.

        Siihen on sitten tyytyminen.


    • Anonyymi

      Edelleen sitä tietysti toivoisi, että hän (n) ottaisi yhteyttä tai laittaisi vaikka viestin/vast. että voisin myös itsekin ottaa häneen yhteyttä.

      Niin kauan kun edellytykset/lupa yhteydenottamiseen puuttuvat, niin enää ei riitä itsevarmuus ainakaan itselläni yhteydenpitoon tietämättä, että haluaako hän myö, että ottaisin häneen yhteyttä.

      Yhteydenpitoamme odotellessa toivon hänelle (n) hyvää työpäivää näin talven tuloa odotellessa.

    • Anonyymi

      minulla ei ole sinulle enaan mitaan asiaa usko jo joten se on nyt loppu.

    • Anonyymi

      kuulehan ibiootti mika sua viela vaivaa anna mun jo olla

      • Anonyymi

        ei minua mikaan vaivaa minua vaan viyuttaa sun kaytös


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei minua mikaan vaivaa minua vaan viyuttaa sun kaytös

        anna mun olla ja etsi sielta itsellesi viisaampi ihminen lisaksi asken juuri kirjoitit etta et halua olla missaan tekemisessa kanssani niin eiko se ole sitten jo loppu kun jarjella ajattelee eika jollakin muulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        anna mun olla ja etsi sielta itsellesi viisaampi ihminen lisaksi asken juuri kirjoitit etta et halua olla missaan tekemisessa kanssani niin eiko se ole sitten jo loppu kun jarjella ajattelee eika jollakin muulla.

        mita ihmetta mina sinulle aina teen kun olet niin helvetin vihainen minulle aina


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mita ihmetta mina sinulle aina teen kun olet niin helvetin vihainen minulle aina

        mika jarki siina on jos sinulla ei ole minulle muuta kuin vittuilia niin anna minun olla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mika jarki siina on jos sinulla ei ole minulle muuta kuin vittuilia niin anna minun olla

        siina tapauksessa sanon sinulle että etsi sielta uud´si nainen kuule tassa on vaan eteenpain mentava ei auta mikaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siina tapauksessa sanon sinulle että etsi sielta uud´si nainen kuule tassa on vaan eteenpain mentava ei auta mikaan

        jostakin syysta olisin sinut halunnut nahba mutta ei sitten nahbakkaan kerran tama menee tammoiseksi joten koita parjata vaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jostakin syysta olisin sinut halunnut nahba mutta ei sitten nahbakkaan kerran tama menee tammoiseksi joten koita parjata vaan

        etko osaa olla kanssani ihmisiksi vai mika siina oikein on


    • Anonyymi

      Mikä helvetin arvausleikki täällä on vähän väliä ?

    • Anonyymi

      "Jos vain ottaisit vielä yhteyttä

      Oma itsevarmuus ei enää riitä tekemään minkäänlaista aloitetta suuntaasi"

      Jää hyvästi sitten armaaani.

      Emme näe enää koskaan. Hyvästi ikuisesti!

    • En ota. Hengityksesi haisee kyrpäjuustolle.

    • Anonyymi

      Ei ole numeroa poistin ne koska reagoit niin kuin reagoit. Laita viestiä sinulla on numeroni.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5650
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3587
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      207
      1710
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1702
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      92
      1166
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      28
      1119
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      917
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      846
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      72
      839
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      828
    Aihe