Häiritsevä juoppo Tampereen keskustassa

Anonyymi-ap

Mikä kumma tää tyyppi on, joka huorittelee, homottelee ja vittuilee Tre keskustassa? ?Varsinkin Kuninkaankadulla tuntuu pyörivän?

Tukeva oudot korvat omistava kaveri? Melko lyhyt mutta iso mahainen.

43

843

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se on kukkakaalikorva! Tunnettu henkilö jodelissa ja ylilaudalla

• Anonyymi

S.K.

• Anonyymi

Taitaa valita huolella vittuilukohteet, kun ei vielä ole hakattu hiljaiseksi, mutta sekin vielä tapahtuu.

• Anonyymi

Sama tyyppi pummas tupakkia ni en antanu........veen homo.Kukkakaalikorva.

• Anonyymi

Paikallista jauhojengiä...

• Anonyymi

Jos ei ole sairaus niin joku voi antaa lopetuspiikin ?

• Anonyymi

Otan vasaran mukaan kun seuraavaksi lähden kaupungille. . .

• Anonyymi

Jos ei kerta hartiavoimat riitä

• Anonyymi

Oletko kenties timpuri.

• Anonyymi

Simo Keskinen nimeltään. Pitkän linjan juoppo. Taisi kolmisen viikkoa sitten päästä Hatanpäältä. Kukkakaalikorvana tai Gambiina-miehenä tosiaan tunnetaan :D

• Anonyymi

https://youtu.be/SMIp49kPzyE

Vartijat ja poliisit on tolle ihan voimattomia. Sekoillut keskustassa jo vuodesta 2016 ainakin huoritellen teinityttöjä ja mummoja.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Joku vois käydä "hoitamassa " sen. . .

• Anonyymi

Antakaa Moraa kaulaan.

• Anonyymi

Simo vanha kuoma! Atalan paikallisii

• Anonyymi

Hirteen vaan!

• Anonyymi

Näen lähes joka päivä valitettavasti... Satakunnankadulla asustelen

• Anonyymi

Joku vois siivota lopullisesti tai johonkin laitokseen .

• Anonyymi

Sun sukulainen, onko peräti veljes😎

• Anonyymi

Tampereella kaikki ovat sukua toisilleen

• Anonyymi

telokaa se.

• Anonyymi

Haukkui eilen tytärtäni virtahevoksi

• Anonyymi

Onko tyttäresi yli painoinen

• Anonyymi

Hyvin luonnehdittu.

• Anonyymi

oho se kaatui ja löi päänsä 🙄

• Anonyymi

vois käydä joku monottamassa kunnolla, kaljat tarjotaan Ale Pupissa

• Anonyymi

Ärsyttää tosiaan että tuon annetaan pelotella ja terrorisoida kaupungilla !! Tehkää nyt asialle jotain. Käykääs vähän "Jututtamassa" sitä hyypiötä. . . .

• Anonyymi

Joskus pummas tupakkia ja sanoin etten pysty antaan,,,,, heti kommentti saakelin hinttari. Ei välttämättä terveellistä huudella ihmisille kun joku voi kyllästyä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joskus pummas tupakkia ja sanoin etten pysty antaan,,,,, heti kommentti saakelin hinttari. Ei välttämättä terveellistä huudella ihmisille kun joku voi kyllästyä.

En enää polttaisi keskustassa pl. baarien aidatuilla alueilla. Tupakka kallistunut ja aina joku nipa pummimassa...

• Anonyymi

Se on PS:n aluepäälikkö. Saalistaa kadulla ääniä.

• Anonyymi

Ei vaan Kepun aluepäällikkö.

• Anonyymi

Tyypillinen persu. Onko hakenut jo tampereen paikallihallitukseen. Sinne Penan seuraksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tyypillinen persu. Onko hakenut jo tampereen paikallihallitukseen. Sinne Penan seuraksi.

Jooh mutta entäs,, kummola?

• Anonyymi

Sopii hyvin paska kaupunkiinne t. Turku

• Anonyymi

Hakku eilen kaimaani hinttisiakso... Kauan annetaan Kukkakaalikorvan terrorisoidan Hämeenkatua?? Aika näyttää.

• Anonyymi

keskustassa törmää keskellä päivää alkoholisteihin 🤣 luulin saukonpuiston päättäjä juhlijoiksi 🤣🤣🤣

• Anonyymi

Kokoomuksen edustaja ,Orpon kavereita.

• Anonyymi

Ompa vasten mielinen

• Anonyymi

Kokoomukselle murskavoitto kevään vaaleissa.

• Anonyymi

Haukku mua ja äitiä lesboiks äskö

• Anonyymi

No oletteko?

• Anonyymi

Tänään se tuli pummaa multa kolikkoa. Kun sanoin, ettei ole, niin se katsoi mua hieman ärtyneenä ja sanoi sitten: - Mitä sä lässytät? Puhut ihan kuin pikkulapselle. Nauroin ja lähdin menee.

• Anonyymi

Tampereen pummit lähestyvät ihmisiä aina niillä samoilla tarinoilla.

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Puotilan murha: hei me tienataan - ei ollut 1 kerta - Milad Tadayyon nimi

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/yokerhon-ovimies-pakotti-asiakkaan-houkutuslinnuksi-alamaailman-velanperintaan/4580356 -----
      Maailman menoa
      77
      6125
    2. Pia Nykänen paljastaa Matti Nykäsen alkoholismista: "Kun tulin töistä, niin se oli koko päivän..."

Pia Nykänen ei olisi halunnut rekkalasteittain olutta autotalliinsa. Sponssioluet mahdollistivat Matti Nykäsen juomisen. Mäkikotka kuoli v. 2019 pitkä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      211
      3340
    3. Kohujulkkis Martina Aitolehti jätti Suomen taakseen - Yksi kuva ja lyhyt viesti somessa: "Byeee"

Bye bye baby! Aitolehti on karistanut Suomen pölyt jaloistaan seurapiirikaunottarien kera. Mukana mm. dj Suvi Pitkänen. Lue juttu ja katso kuvat: htt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      84
      2483
    4. Mies, mainitse yksi asia minussa

Mikä viehättää ja sen parissa viihtyisit useita tunteja?
      Ikävä
      77
      1120
    5. Mä vikittelen sut papparaisena :D

Jos oot vapaa ja mä oon vapaa, niin mikään ei pidättele mua. Sä oot mun vaan, ikioma rakas papparainen. Mä rakastan sua mummelina aivan hulluna, ilm
      Ikävä
      77
      1092
    6. ALFA TV:N Konkurissi katastrofi media-alalle

ALFA TV:n konkurssi on katastrofi, koska paljon hyviä asiaohjelmia katoaa televisiotarjonnasta ja ALFA:lla ääneen pääsi myös yrittäjiä ja tasapuolises
      Maailman menoa
      515
      1075
    7. Tajuan, että tein virheen

kun pidin sinua hyvänä, mukavana, vaatimattomana, ymmärtäväisenä, oikeudenmukaisena ja älykkäänä ihmisenä. Sitä mielikuvaa ikävöin, en koskaan oikeaa
      Ikävä
      57
      978
    8. Kahta pahoinpidelty Kemijärvellä

Kemijärvelläkin sattuu väkivallantekoja mikä on yllätyksellistä. Onhan Kemijärvi ollut aina rauhallinen ja turvallinen paikkakunta.
      Kemijärvi
      32
      963
    9. Mulla on ikävä sitä aikaa

kun säkin olit ihastunut minuun mies. Siltä se silloin alussa tuntui. Sekosin susta täysin ja tuntuu että en pääse irti enää.
      Ikävä
      50
      862
    Aihe