Kokemukseni Lieksasta

Anonyymi-ap

Olen nyt asunut täällä n 2kk. Pettymys on ollut melkoinen. Tiesin kyllä Lieksan maineen mutta ajattelin sen olevan vahvasti liioittelua.

Ei se ollut, Lieksa on kammottava paikka!

Ja asukkaat, lieksalaiset on rehellisesti sanottuna kaikki alkoholisoituneita ja työttömiä perzeenreikiä! Liekkö sisäsiittoisuutta, en tiedä. Enkä enää välitä, 3 viikkoa vielä ja pääsen muuttamaan täältä pois. Pitäkää tunkkinne!

24

438

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olet kyllä täysin oikeassa....

• Anonyymi

kirjoittaja on oikeassa Lieksassa on aina paljon työttömiä jotka eivät työllisty koskaa avoimille työmarkkinoille päihdeongelmat on totta alkoholisoituneita on paljon miehiä ja naisia rehelistä ravintolaa ei näytä olevan ovat kaljan juonti paikkoja. Kela maksaa verorahoista työttömyystuet asumistuet pienimmät eli kansan ja takuueläke eli verorahoilla eläviä ressukoita ei täällä Lieksassa ole uralla etemistä vaikka työpaikkoja on vaatii vahvaa osaamista ei kannata Lieksassa olla jos mahdollista työttömien ja eläkeläisten vanhusten kylä

• Anonyymi

Miten jaksoit täällä 2 kuukautta?🤔

• Anonyymi

Samaa ihmettelin, melkoinen suoritus!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa ihmettelin, melkoinen suoritus!

Poikaystävä on lieksalainen alkoholisoitunut työtön. Ja rakkaushan on sokea.

• Anonyymi

Kaltaisesi ihminen tekee juuri siinä sen valtavan virheen, kun ajattelee ihan itse. Sinäkin sotkin totuuden ja vahvan liioittelun keskenään. Näin itse tunnustit. Eli, eikö olisi parempi, kun jätät ajattelun, Lieksan arvioinnin, ja täällä kirjoittelun asiantuntijoille. Suosittelen, niin et munaisi itseäsi. Epäilen että sinun ruumiinosasi päällikkö tuli jo itse itsellesi mainittua aloituksessasi. Prrrzreikä.

Saarnatkaamme. YouTube Saarna HD
      https://www.youtube.com/watch?v=0j5sMNad0b0&ab_channel=AivoKirurgi

• Anonyymi

Ollankse me tosiaan ihan pazkoja? Ehkä me paikalliset ollaan totuttu siihen eikä huomata? Ulkopuolelta tuleva sen sijaan huomaa! 🤔

• Anonyymi

Ulkopuolinen huomaa heti vahvat kukkeat tuoksut

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä tuoksuista nyt puhutaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä tuoksuista nyt puhutaan?

No kakan tietenkin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

50 vuotta sitten Lieksan tyypillisin tuoksu oli cannabis sativa.

• Anonyymi

Gay Pride toimijat ovat olleet aktiivisia.

• Anonyymi

Rakkaus on sokea mutta joskuhan sitä lopulta herää, kuten kävi aloittajallekin. Poikaystävä ei ollutkaan sitä mitä hän kuvitteli.

• Anonyymi

Olen lieksalainen ja pysyn lieksalaisena. Tuttavapiirissäni on vain työssä olijoita tai sitten työeläkkeellä olevia, niinkuin itsekin olen. Täällä on työttömiä alle 600, en tiedä tarkkaa määrää. Työikäisistä kuitenkin n. 75 % käy työssä, miten kerrot kaikkien olevan työttömiä?
      Kirjoituksesi on täyttä p...kaa.
      On vain hyvä, jos älyät siirtää itsesi pois täältä omaan onnelaasi, ei tule ikävä puolin eikä toisin.
      Näitä lieksoja on Suomi täynnä ja kuka missäkin asustaa, haukkua pitää omaa asuinseutuaan, oikein lyödä kuin sitä vierasta sikaa.
      Eikö näiden ihmisten kalloon mene, että täällä ei ole mikään pakko olla. Voi vain hävitä vähin äänin. Lieksa ei menetä siinä mitään, eikä lähtijäkään, päinvastoin.
      Epäilen sinun olevan näitä paikallisia vähäpoikia, kirjoittelet uunin pankolta, kun kaljarahat ovat loppu ja äiti käskee puun pilkontaan.
      Kuitenkin hyvää jatkoa sinulle, toivottavasti löydät vielä elämääsi sen aurinkoisen puolen.

• Anonyymi

Lieksan torillitehdas heräsi hädässä! 😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lieksan torillitehdas heräsi hädässä! 😁

Mikäs hätä Lieksalaisilla on, ei mikään, sinulla sen sijaan tuntuu olevan. Trollaat päivät pitkät
        😄

• Anonyymi

"Näitä lieksoja on Suomi täynnä ja kuka missäkin asustaa, haukkua pitää omaa asuinseutuaan, oikein lyödä kuin sitä vierasta sikaa...."
        Sitäpä juuri. lyödä pitää.
        Jos on moitittavaa niin silloin moititaan. Koeta kestää, sillä maailma on täynnä muita ihmisiä ja mielipiteitä.

• Anonyymi

en oo koskaan asunut lieksassa. enkä asu. kerran vedin lieksassa lieppoa perseeseen. siinä kaikki lieksan tuntemus. perseestä oli.

• Anonyymi

kuten kaikki paikat missä sinä olet

• Anonyymi

"...niin jos sinun nenäsi on minun perseessäni, niin molemmilla on kyllä nenä perseessä, mutta minun on suhteellisesti parempi olla kuin päinvastoin.”

~Albert Einstein

• Anonyymi

Olen pannut Lieksassa 🧔‍♂️

• Anonyymi

Etkä ole, ei uskota!

• Anonyymi

Aika harvinainen tapahtuma se on, jos vuodessa syntyy 30 lasta.

• Anonyymi

Ollaan iloisia, etteivät naiset synnytä enempää, eikö tykin ruokaa ole maailmassa jo ihan tarpeeksi. Kyllä mustat pitävät huolen siitä, että elättejä riittää tulevaisuudessakin.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Linnanjuhlat: Tiina Kaukasen asu aivan kauhea lankaviritelmä

Ja loukkaus arvokkaita juhlia, maata, veteraaneja, Salea ja muita juhlijoita kohtaan. Siis miten joku kehtaa alittaa riman niin pahasti, koska voisi t
      Maailman menoa
      149
      1308
    2. Olet mielenkiintonen ja kiehtova. Erikoinen epänormaali ihminen

Siksi kiinnostava. Hyvää yötä. Saan kai sanoa ystäväni? Saanhan ?
      Ikävä
      46
      1288
    3. Nyt mies ryhdistäydytään

molemmat IRL. Jos molemmilla on tunteita. Ei heitetä niitä roskiin. Hyvää yötä.
      Ikävä
      124
      1128
    4. Mikä nyt on

Ihmisiä katoaa, ruumiita löytyy. Suntista löytynyt ruumis...
      Kokkola
      78
      1124
    5. Oho! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki poseeraa sensuellissa pitsiasussa! Some kuumana: "Merenneito"

Onko tämä sitten Suomineito vai merenneito? Helmi Loukasmäki tuli julkisuuteen Dannyn assistenttina. Nuori nainen on totuttu näkemään somessa varsin
      Kotimaiset julkkisjuorut
      30
      1001
    6. Haapaveden hiippari

Jokos sen kylillä pyörivät hiipparin henkilöllisyys on selvinny joka tuijottelee ikkunoista ja tulee yöllä taloihin sisälle?
      Haapavesi
      28
      844
    7. Nyt on irvokas kuva Sannasta

Sanna Marinille lämmin vastaan­otto Albaniassa suomen itsenäisyyspäivänä https://is.mediadelivery.fi/img/658/c0b897a1f79adf3fb623b0485bdec65f.jpg.web
      Maailman menoa
      241
      718
    8. Mulle kyllä riittäisi

🥰 kun ekaksi vaan pitäisit kädestä kiinni 🤝 ja katselisit silmiin. 👀
      Ikävä
      36
      678
    9. Ano Turtiaisen kättely huipentaa Linnan juhlat!

Koska kaikki kansanedustajat on aina kutsuttu Linnan juhlin, siellä tulee pian näkymään myös Ano Turtiaisen mahtava urheilijanvartalo! Ei ole epäilys
      Maailman menoa
      97
      644
    10. Sille Rakkaudelle joka on tarkoitettu

Meijän on pakko yrittää kun muita vaihtoehtoja ei ole. Eikä sitä voi jättää tekemättä.
      Rakkaus ja rakastaminen
      74
      612
    Aihe