"Likainen pommi"

Anonyymi-ap

On, kuten kaikki venäjän ydinase sanailut, yritys aloittaa ukrainaa koskevat neuvottelut ilman ukrainaa.

16

101

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mutta ei ilman suomea! Suomi osallistuu näihin neuvotteluihin vaikka väkisin ja sotaa uhmaten ilman liittolaisia!!! Me olemme täysin hulluja taistelija!

• Anonyymi

Da toveritsh!

• Anonyymi

Durak vatnik!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Da toveritsh!

Koko maailman asijat ovat myös meidän asijat koska olemme maailman superkyyliä ja koko maailman KELA

• Anonyymi

Likainen pommi valuu homppelilla housuihin kun sulkijalihas ei pidättele enää

• Anonyymi

Janus <3 Kosti. Prööt pröt pröt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Janus <3 Kosti. Prööt pröt pröt.

Hei älä loukkaa mun boyfriendiä tollee. Tuo satuttaa mun tunteita. Pusipusi naminami

• Anonyymi

Joo, he keskustelevat vain itsensä kanssa kuten sinä.

• Anonyymi

Onko näkynyt likaista pommia? Oletko vilkaissut kalsareihisi?

• Anonyymi

Venäläisten asemat on kuin likainen pommi,, heittävät kaikki roskat sivuun.

• Anonyymi

Autsista. Kyllä oli paha loukkaus

• Anonyymi

Venäläisten kalsarit ovat likaiset!

• Anonyymi

Sinähän niitä peset piika niin sinä tiedät

• Anonyymi

Länsihän tuossa päätökset tekee Kaikkihan me ymmärrämme että likainen pommi on räjähtämässä jos Ukraina ei antaudu Eli ei tuossa sen kummemmasta ole kyse.

• Anonyymi

Minulla o sellainen tuntuma, että Venäjä räjäyttää likaisen pommin, jossain liittämillään alueillaan. Venäjä on vetäytynyt tietäen likaisen pommin räjäytyksen esim. Doneskin alueella ja syyttää sitten ukrainan hyökkäyksestä Venäjän alueelle.
      Pommi pitäisi räjäyttää MOSKOVASSA

• Anonyymi

Joo niin pitäisi. Se olisi todella viisasta. Silloin Venäjän automaattinen vastaiskumekanismi ampuu ydinohjuksen kaikkiin Euroopan pääkaupunkeihin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi kuollut ulosajossa lauantai-iltana Loimaalla

On tainnut olla melkoinen ylinopeus kun on tuollaista jälkeä tullut. Onneksi ei kuitenkaan sivullisia menehtynyt https://viranomaisuutiset.fi/ulosajo-
      Loimaa
      239
      11466
    2. Puolialaston sambaryhmä oli tanssimassa kirkossa hoosiannaa

Nyt on kaikki nähty.
      Maailman menoa
      734
      4029
    3. Haittaako se, että olen sua nuorempi?

Mulle ikäerolla ei ole mitään väliä, mutta voiko naista se haitata, jos on vanhempi miestä?
      Ikävä
      146
      2023
    4. Kaikkea hyvää

Emme enää tapaa.
      Ikävä
      173
      1580
    5. Hoosiannaa samban tahdissa

Tallensin tänä aamuna klo 10 Helsingin Paavalin kirkosta (Hermannissa) tulleen Adventti-jumalanpalveluksen. Aloitus, eli kirkkoherra Kari Kanalan ja
      Luterilaisuus
      141
      1481
    6. Näin sinuakin kytätään - näyttöihin upotetut kamerat

On tultu uuteen vaiheeseen , jota monet eivät vieläkään ymmärrä. Uusimpiin puhelimiin sekä tietokoneisiin on ilmeisesti häivytetty/piilotettu kamerat
      Maailman menoa
      218
      992
    7. Kysymys haavemaihin

Hei haaveileva mukava nainen, miten meni viikonloppu?
      Ikävä
      226
      985
    8. Sanna Marin: Suomessa romahtaa nyt kaikki!

- Pisatutkimus kertoo koulutuksen tason romahduksesta. - Olkiluoto 3 kertoo suomalaisen teollisuusosaamisen tason. - Vanhusten hoito retuperällä. - So
      Maailman menoa
      260
      974
    9. Haittaako mies

Että mulla on seksuaalisia haluja sua kohtaan? Onko se sun mielestä outoa? Oot vaan niin kuuma mies. 🤤
      Ikävä
      41
      942
    10. Zelensky ei halua neuvottelupöytään.

Lukasenkan ehdotus ei käy. Kokeilisi edes, olisihan se sitten nähty saako keskustelu mitään aikaan. Eikö nyt kannattaisi kokeilla kaikki mahdollinen s
      Maailman menoa
      413
      846
    Aihe