Prostituutio yleistä Kiuruvedellä.

Anonyymi-ap

Maailman vanhin ammatti eli suomeksi huoraaminen. Onko Kiuruvedellä paljon maksullisia naisia? Saako seksiä jos tarve vaati rahalla, mihin vuorokauden aikaan tahansa? Suunnittelen Kiuruvedelle muuttoa, mutta ehtona, että paikkakunnalta löytyy kunnon horatsuja.

34

1208

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vaaleetukkasia neitokaisia löötyy

• Anonyymi

Eivät anna kuitenkaan. Vähemmän taitaa olla ilotaloja niin pienellä paikkakunnalla.

• Anonyymi

Se on nykyään niin siveätä perheenäitiä että! Muualle katselee kun kohdalle sattuu vaan minäpä muistan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on nykyään niin siveätä perheenäitiä että! Muualle katselee kun kohdalle sattuu vaan minäpä muistan!

Sekös harmittaa jos ihmiset muuttuu matkan varrella 🙂

• Anonyymi

Mene Tihilän bordelliin ja siellä itsepalvelu osastolle, tulee halvaksi.

• Anonyymi

Mistä tunnistaa prostituoidun? En todellakaan ole prostituoitu silti minulle ehdotellaan kaikenlaista, mutta maksua en saa kuitenkaan vaikka mies olisi kiinnostava avomiesehdokkaanakin. Voisihan jatkaa tapaamisia ja vähitellen pariutua jos niin paljon tykkää..Sellaista Pohjois-Karjalassa...9500 asukkaan kaupungissa.

• Anonyymi

Onko Kiuruvedellä edes alle 50-vuotiaita naisia.

• Anonyymi

Tiainen antaa/maatiainen

• Anonyymi

Huomioprostitoitujia on ainakin yksi. Palkaksi riittää peukutus.

• Anonyymi

Huoria on, mutta kaikki jo kohtalaisen ikääntyneitä.

• Anonyymi

Vanahahan se väljee on

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vanahahan se väljee on

Nuoren naisopettajan pääsyvaatimukset: pitää olla tiukka, mutta ei saa olla kuiva!

• Anonyymi

Leilalla on joulutorttua tarjolla:)

• Anonyymi

Ei pahemmin löydy,muuta kuin joskus niittyjen aikaan muualta tulleita.

• Anonyymi

Harmi juttu. Taidan sitten harkita uudestaan muutanko Kiuruvedelle.

• Anonyymi

Kiuruveden huorat majailee Peltohovissa viikonloppuisin. Myyvät sarjalippuja panovuoroille.

• Anonyymi

Sana-lenalta elä osta..!
        Sil on rupinen ja haisoo
        Härskille sillile!🐟

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sana-lenalta elä osta..!
        Sil on rupinen ja haisoo
        Härskille sillile!🐟

Happamia, sano...

• Anonyymi

Nykyinen sosiaaliturva on liian antoisa, on anteliaat asumistuet, opintotuet, toimeentulotuet jotka vaikuttavat heikentävästi yksityisyrittämisen tasoon naisissa.
      Poistamalla esimerkiksi opintotuen kokonaan saisimme markkinoille tarjontaa sillä nykyisin nuoret tytöt vaativat uusinta uutta olevat kännykät ja merkki vaatteet joita olisi köyhempien perheiden tyttöjen muuten mahdotonta hankkia kuin tarjoamalla palveluksia miehille.

Sehän toki tiedetään että moni kulutusjuhlia viettävä tyttö maksattaa juhlansa ns. sugarsedän varoilla pieniä vastapalveluksia vastaan.

• Anonyymi

Uutta ja tuoretta lihaa tarvitaan. Olet ihan oikeassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uutta ja tuoretta lihaa tarvitaan. Olet ihan oikeassa.

Persut voisivat tehdä esityksen asiasta vähän niinkuin tekivät kesällä kaupungin palveluksessa olevien hoitajien palkankorotuksista.
        Myöhemmin selvisi että kaupungin palveluksessa ei ole yhtään hoitajaa.

• Anonyymi

Kiuruvedellä saa ilmaiseksi lihallisia nautintoja, ei varsinaisesti taida löytyä paikallista, joka ottaa maksun aktista - yleensä leidit vaativat vieläpä kakkoseen.

• Anonyymi

Vanhoja naisia helposti saatavilla, ilman maksua. Muistaa vaan glidin pitää taskussa, koska vittu on monesti suht. kuivaa ja hoituu myös aromipesä paremmin.

• Anonyymi

Serlaa ja desinfiointi ainetta mukaan, koska anaalin seutu voi olla kuralla.

• Anonyymi

Kiuruveden lukiosta tuoretta lihaa.

• Anonyymi

Heikot palvelut on Savossa ja koko Suomessa jos verrataan vaikka etelä naapuri Viroon.
      Jos vaikka netti-ilmoituksista tekee yhteen vedon voi huomata ettei yhtään naista Kiuruvedellä ilmoita palveluksistaan, iisalmesta voi löytyä 1-4 ilmoitusta, Kuopiosta 3-8 ilmoitusta.
      Meneppä katsomaan Viron voodi.ee sivustolle niin kyllä on tarjoojia mukavasti ja hinnatkin sopuhintoja verrattuna Suomeen.

Kummallista syrjimistä useassa kirjastossa kun järjestelmä ei päästä asiakasta viron sivustolle.
      Joka kohdassa puutteessa eläviä miehiä syrjitään.

• Anonyymi

Virossa huorat pääsääntöisesti ryssiä. Ryssältä huoraaminen käy yhtä helposti, kuin siviilin tappaminen.

• Anonyymi

Kaikki sääntöjen vastaisia.

• Anonyymi

Eemelillä 2cm pikkupili:)

• Anonyymi

En maksaisi penniäkään Kiuruvetisestä huorasta. Suurin osa naisista ylipainoisia lölläkkeittä. Nuorista vanhoihin.

• Anonyymi

Näin on😄20v juopot akanrötkylät
        Näyttäävät 80v😁kuvittelloovat
        Laihoja olenvasa/vuan täättä selluliitti lötkyä🤭
        Tuhisoovat kaupassa täävessä
        Siiderilastissa...:)

• Anonyymi

Tällä anonyymi-ap:llä näitä älyttömiä aloituksia riittää.... Onkohan se tämä yksi ja sama, joka "suunnittelee muuttoa Kiuruvedelle" ja kyselee milloin mitäkin pöljää. Varsinainen järjen jättiläinen!

• Anonyymi

Kiuruvedelle ei voi muuttaa, kuin järjenjättiläisiä.

• Anonyymi

Voisimmekohan harrastaa seksiä BMW merkkisen auton takapenkillä miesten kesken? Seksi voisi tehdä sinullekin hyvää. Et olisi noin kireä.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluaisin kyllä

pyytää anteeksi. Sinä et varmaan enää juuri ajattele asiaa. Kuljet ylpeänä eteenpäin. Olit mulle se.
      Ikävä
      52
      1682
    2. Sä oot nainen ihan hullu.

Anna mun rakastaa sua. Anna mun himoita sua! Anna mun tulla sun päällesi ja sano mulle että sä rakastat mua. Mun päivä on muuten ihan pilalla
      Ikävä
      73
      1420
    3. Kappas! Jaajo Linnonmaa viestitteli näin nuorelle Janni Hussille: "Sulla oli siellä ihan..."

Jaajo Linnonmaa on tehnyt pitkän uran Radio Suomipopin Aamulypsy-ohjelmassa. Mies jättää aamushown joulukuun lopulla ja samalla katkeaa hedelmällinen
      Kotimaiset julkkisjuorut
      18
      1402
    4. Minkä biisin antaisit kaivatullesi?

Jos voisit antaa kaivatullesi yhden biisin niin mikä se olisi? 🎶
      Ikävä
      106
      1244
    5. Tykkäisitpä minusta

Edes ihmisenä. Kun minä tykkään niin paljon sinusta.
      Ikävä
      49
      1016
    6. Mitähän mietit mies

Jäitkö minua kaipaamaan siitä ajasta kun vielä nähtiin? Nähdäänkö me enää koskaan?
      Ikävä
      67
      966
    7. Ymmärrän jos tää oli nyt tässä

Mä mokasin ja toivon sulle pelkkää hyvää.
      Ikävä
      77
      961
    8. Etkai sää vaan puhu minusta

sun tuttujen ja kaverien kans?
      Ikävä
      85
      860
    9. Tee se tänään

Päätä että teet sen tänään. Laita mulle oikeasti viestiä... Saatat yllättyä positiivisesti.
      Ikävä
      57
      797
    10. Veikkaus: Kuka voittaa Selviytyjät-kisan? Julia, Tommi vai Sami?

Selviytyjät-finaali on sunnuntaina. Nyt voi veikata voittajaa: Kuka voittaa Selviytyjät-kisan? -Julia -Tommi -Sami Lue lisää finalisteista: https:
      Tv-sarjat
      39
      788
    Aihe