Taas joku nelikymppinen kuoli yllättäen

Anonyymi-ap

Mikä voi oikein olla syynä näille lisääntyneille nuorten kuolemille? Varmaan vain sattumaa. Olen tälläinen sattumateoreetikko.

77

613

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nelikymppisissä on niin paljon vikoja muutoinkin. Mm. miehillä kaljuus ja silmälasit. Mun mielestä koko nelikymppisyys on jotenkin vastenmielinen ikä. Sillon nuoruudessa se 40 tuntu jotenkin niin kauheen vanhalta, jotenkin sellaselta perusaikuiselta. Mä oon jo seuraavalla vuosikymmenellä, mutta edelleen se nelikymppinen on perusaikuinen ja konservatiivinen.

• Anonyymi

n.20% kansalaisista tietää kyllä, miksi kuolleisuus maassa nyt enemmän, kuin toisen maailman sodan aikaan....se kyllä selviää muillekin, kun ensin on yhdistellyt asioita mielessään....

• Anonyymi

Yhdistellä mielessään? ikään kuin mulla ois päässä joku tietokone. Sano nyt sitten mistä mä saan uuden prosessorin ja lisää muistia. Ei tälläsellä 386 hirveesti ajatella.

• Anonyymi

Missä on se uutinen.

• Anonyymi

Ex Rasmus rumpali

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ex Rasmus rumpali

Kyllä menee nuoria rumpaleita. Foo fighters myös.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ex Rasmus rumpali

Muusikot tykkää monesti juoda viinaa ja muita päihteitä. Niillä on taipumus runsaasti käytettynä lyhentää elämää.

Muistelen joskus kuulleeni oikeuslääkiksen sanomana, että yli 45v huumekuolemia ei juuri ole… ja useimmiten kuolemat johtuu sekakäytöstä (esim. A B).

• Anonyymi

Olisiko aloittaja nähnyt unta nelikymppisten kuolemista.
      Kuolleisuus on lisääntynyt rajusti vanhemmissa ikäryhmissä eikä kukaan ole huolissaan.

• Anonyymi

Se tässä erikoista onkin, kun aiemmasta poiketen kuolee nuoremman ikäpolven väkeä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se tässä erikoista onkin, kun aiemmasta poiketen kuolee nuoremman ikäpolven väkeä.

Luulet vain niin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noin yleensäkin ottaen. Ei töitä tai jos onkin, ei raha riitä, laskut pitäis maksaa.. huoli lapsista jne
        Saamme lukea (kuten tänäkin aamuna) "ajautui tuntemattomasta syystä rekan/bussin eteen". No koronakuolemahan se tuokin on.

• Anonyymi

Ite tiedän useamman nelikymppisenä kuolleen jo ihan ennen korona- aikakin. Ihmisia, joiden piti olla täysin terveitä ja noudattivat terveellisiä elintapoja ja sitten olivat ykskaks kuolleita. Eivätkä siis ole edes mitään syöpä jne. kuolemia, vaan äkkikuolemia. Mm. 42 vuotias urheilullinen ja terve nainen, joka ei aamulla herännytkään, kun oli saanut aivoverenvuodon.

• Anonyymi

Joo mutta aina ne jostain johtuu. Verenpaineesta perimästä syitä on monia ei kukaan terve kuole yhtäkkiä vaan se tuntuu yhtäkkiseltä koska vikaa ei ole huomattu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo mutta aina ne jostain johtuu. Verenpaineesta perimästä syitä on monia ei kukaan terve kuole yhtäkkiä vaan se tuntuu yhtäkkiseltä koska vikaa ei ole huomattu.

Tietysti, mutta harvapa meistä esimerkiksi aivojansa muuten vaan kuvauttaa. Tai mitään muutakaan. se voi sitten olla kerrasta poikki, kun vaikka aneyrysma sanoo POKS.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietysti, mutta harvapa meistä esimerkiksi aivojansa muuten vaan kuvauttaa. Tai mitään muutakaan. se voi sitten olla kerrasta poikki, kun vaikka aneyrysma sanoo POKS.

Niin se on yksi vaihtoehto. Jos katsoo miesten syömis ja juomistottumuksia siihen vielä tupakkaa päälle en yhtään ihmettele kaiken rasvan ja alkoholin sekä tupakalla itsensä myrkyttämisen jälkeen että jotain tapahtuu. Se on muka miehekästä ei ole se on tyhmyyttä.
        Monella on korkeat verenpaineet luulevat ettei niistä mitään tapahdu kun ei välitä tai ei mene lääkäriin kuulemaan diagnoosia. Väärin luultu.

• Anonyymi

vähän hassua jos tuo joku karoliina hucitttaa itseä ohjelmasa selviytyjät heh

• Anonyymi

Lisääntyneille? Miten niin? Katselen juuri tilastokeskuksen kuolleiden tilastoja ja niiden mukaan nuorten tai nelikymppistenkään kuolemat eivät ole lisääntyneet. Olet ehkä neurootikko pikemminkin.

• Anonyymi

Epäterveellisellä elämällä on vaikutuksia elämänkaaren pituuteen, valitettavaa, samalla myös ymmärrettävää. Altistaa enemmän erilaisille syöville, toki perintötekijöilläkin on merkitystä. Yksi frendi kuoli viinaan kirkon, ennen äitiään alle 40-v. Äiti eli terveellisemmän elämän ja yli 90-v.

• Anonyymi

Kiroon, ei kirkon.

• Anonyymi

Ei kannata juoda viinaa.

• Anonyymi

jorwnkin minu hucrr paljon truo näytrtrelijänain eSSUI HYIBRh ourjöaööe

• Anonyymi

Omassa piirissä on kuolkut eniten erillaisissa onnetomuuksissa ja sitten on tulleet mt ongelmat sen jälkeen sairaudet.

• Anonyymi

Kuinkohan moni onnettomuus johtuu mt ongelmista? Tai siitä kun ajatellaan olevansa kuolematon. Ei kannattaisi leikkiä sähkörataverkon 25 000 voltin suurjännitteen kanssa.

17-vuotias Niilo kuoli valokaareen junanvaunun katolla

https://yle.fi/uutiset/74-20002060

- Sheena

• Anonyymi

Omassa piirissä eniten terveysongelmia on tullut lääkeaineiden sivuvaikutuksista.

• Anonyymi

On vedetty liikaa viihdehuumeita

• Anonyymi

jsddis kpd jivoyyss kpli m'uyyröok' msomr mliom kpli piykädäätinrn joku hsdus hsddus

• Anonyymi

Alle parikymppisenäkin voi jo kuolla yllättäen. Kompastua omaan elämäntyyliin ja ongelmiin.

- Sheena

• Anonyymi
      • Anonyymi

Suomessakin vaan ihmetellään eikä kukaan halua tutkia syitä. Ylläri.

• Anonyymi

Sanoin jo vuosia sitten että koronarokote tappaa terveitä ihmisiä.

• Anonyymi

Hehh.. hyvä heitto.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hehh.. hyvä heitto.

Juu kyllä siinä veivinsä heittää.

• Anonyymi

Ei ole terveellistä syödä rasvaa valvoa öisin ryypätä ja polttaa. Terveellistä ei ole vetää ainuttakaan känniä.

• Anonyymi

Tuolta voi käydä katsomassa grafiikkaa siitä, miten Euroopassa kuolee myös nuorempaa väkeä keskimääräistä enemmän. Mistähän mahtaakaan johtua? Koska rokotehan se ei voi olla, niin se täytyy sulkea ulkopuolelle jo ennen kuin tutkitaan.

https://www.euromomo.eu/graphs-and-maps/

• Anonyymi

Koronalinapyykin pesu on alkanut? Jos haluaa tehdä itselleen edes vähän selväksi, mitä on meneillä, niin tätä kannattaa vilkaista.

Media 23, Heikelä & Koskelo.

https://m.youtube.com/watch?v=yCIK8Vmpu1o

• 5G tukiasemat takuuvarmasti.

• Anonyymi

Syy on varmaan sama kuin muutama vuosi sitten löytyi kuolleita lintuparvia monta kertaa ympäri maailman saman vuoden aikana.

-keinovaginamies-

Ps. Nelikymppinen ei ole enää nuori, ja me kaikki voimme kuolla koska tahansa.
      Ihmisen biologia on suunniteltu alun pitäen niin, että viimeistään 45-vuotispäivänä leijona syö savannilla päämme, kun emme enää pääse linkuttamaan karkuun loppuun kuluneilla lonkillamme.

• Anonyymi

Eikä uudet tekonivelpolvetkaan auta karkuun pääsemisessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä uudet tekonivelpolvetkaan auta karkuun pääsemisessä.

Niin on. Ei ihmisten kuulu olla kaljuja silmälasipäisiä. Paitsi naiset ei kaljuja, mutta harventuneita kuitenkin. Nelikymppisyys on ihan perseestä. Onneks oon unohtanu sen koko vuosikymmenen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin on. Ei ihmisten kuulu olla kaljuja silmälasipäisiä. Paitsi naiset ei kaljuja, mutta harventuneita kuitenkin. Nelikymppisyys on ihan perseestä. Onneks oon unohtanu sen koko vuosikymmenen.

Juuri näin.
        Naisille ei tule kaljua vaan ohentunut hiirenhäntä.
        Meillä sivistyneillä herrasmiehillä on vain korkealle vetäytynyt ohimo ja charmantisti harmaantuneet korvanpäälliset.

Kyllä tarvittaisiin enemmän leijonia.

-keinovaginamies-

• Anonyymi

Kansa alkaa pikkuhiljaa kyllästymään hallituksen touhuihin.

• Anonyymi

Yllättävien sydänkohtausten syy on tietenkin ilmastonmuutos. Tai myöhään valvominen. Roskaruoka. Huumeet. Liika netin käyttö tai huono tsägä. Tai mikä vaan.

Yksi asia tiedetään kuitenkin mistä se ei missään nimessä johdu. Se on se turvallinen ja tehokas rokote joka tuo laumasuojan. Siitä ei johdu mikään.

• Anonyymi

Näin juuri. Mikään ei liity mihinkään.

Sitä mitä ei etsitä, sitä ei löydy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin juuri. Mikään ei liity mihinkään.

Sitä mitä ei etsitä, sitä ei löydy.

Ei sitä tarvitse tutkia kun sen on kaksi päivää kestäneen kehittelyn jälkeen tiedetty olevan tehokas ja turvallinen. Se on poistanut koronaviruksen maapallolta tehokkaasti eikä ylikuolleisuus johdu siitä koska se on turvallinen ja tehokas. Ensimmäisen jälkeen suoja on 90% prosenttia. Toisen jälkeen suoja tuplautuu ja kolmannen jälkeen suoja on 90% prosenttia. Kun päälle lisätään koronatartunta on jo supersuoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sitä tarvitse tutkia kun sen on kaksi päivää kestäneen kehittelyn jälkeen tiedetty olevan tehokas ja turvallinen. Se on poistanut koronaviruksen maapallolta tehokkaasti eikä ylikuolleisuus johdu siitä koska se on turvallinen ja tehokas. Ensimmäisen jälkeen suoja on 90% prosenttia. Toisen jälkeen suoja tuplautuu ja kolmannen jälkeen suoja on 90% prosenttia. Kun päälle lisätään koronatartunta on jo supersuoja.

Jo ensimmäisen piikin piti tuoda suojaa. Ja laumaimmuniteetti saavutettaisi kun 60% väestöstä olisi rokotettu. Nykyaikaisessa lääketieteessä maalitolpat eivät tahdo pysyä paikallaan.

• Anonyymi

joku hirviösuto joku HGell at varmsasan dsyyuu jod yötrmää hher

• Anonyymi

Se puolitunnettu kuoli koronaan, jos häntä tarkoitat. Rokottamaton.

• Anonyymi

"Taas joku nelikymppinen kuoli yllättäen..."
      ja piakkoin toinen; jollei palauta Mimmiä ennen klo: 20.00. Tuolla rontilla ei ollut lupaa viedä Mimmiä, minnekään meidän tontiltamme. Nyt on puhunut vielä pikkusysterinikin Mimmin kera.. kaupungille.
      "Flikoilla ei kuulemma ole mitään hätää ja ovat syöneetkin ulkona!" Ilmeisesti siis jossain ravintolassa. Vastasi puhelimeen, mutt ei kertonut missä ovat.

Hitto, olivat sitten missä tahansa; puhe on ollut ettei vie Mimmiä pihapiiristämme pois. OK; ehkä mä olen jyrkkä, mutt mä pelkään hänen vievän Mimmin Tampereelle asti ja vain ilmoittavan ettei ole mitään hätää! Sitähän hän on yrittänyt jo kertaalleen.

Ja kyllä mä tiesin hänen tulevan tänään päivällä tapaamaan Mimmiä, siitä oli sovittu! Mä olinkin töissä ja "raato" käytti tilannetta hyväksi, nappas Mimmin ja Systerin mukaansa. Missä lie Mimmi nukkunut päiväunet, jos on nukkunutkaan, vai ehtikö nukkua ennenkuin lähtivät kaupungille! Faija ei osannut vastata kysymykseen... hänkään ei tiedä. Tämä on yhtä painajaista, aina saa odottaa jonkin moista kiusantekoa. Mä kyllä teen ilmoituksen lastenvalvojalle, ettei sovituista ehdoista ole pidetty kiinni; siltä osin missä saa tytärtään mukanaan kuljettaa!

• Anonyymi

Mua jaksaa aina näissä sun tän tyyppisissä avautumisissasi ihmetyttää, että miksi sitten kuitenkin suostut jatkuvasti noihin tilanteisiin. Itse olisin jo alunperin kieltänyt isyyden selvittämisen ja jättänyt keskustelut miehen kanssa siihen, jos hän oikeasti on noin vaikea. Olisin ripittänyt oman lähipiirini tulikivenkatkuisesti, että kyseisellä tyypillä ei ole mitään asiaan taloon ilman minua paikallaoloani ja he kyllä uskoisivat sen paljon vähemmälläkin. Hankkisin vaikka laumanvartijarotuisen koira, että sinne ei todellakaan ilman mun paikallaoloani tulla. Tarkoitus ei ole moittia, mutta en vaan kykene ymmärtämään miksi olet niin usein tuota tilannetta täällä mouhonnut ja se näyttää vaan jatkuvasti pahenevan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mua jaksaa aina näissä sun tän tyyppisissä avautumisissasi ihmetyttää, että miksi sitten kuitenkin suostut jatkuvasti noihin tilanteisiin. Itse olisin jo alunperin kieltänyt isyyden selvittämisen ja jättänyt keskustelut miehen kanssa siihen, jos hän oikeasti on noin vaikea. Olisin ripittänyt oman lähipiirini tulikivenkatkuisesti, että kyseisellä tyypillä ei ole mitään asiaan taloon ilman minua paikallaoloani ja he kyllä uskoisivat sen paljon vähemmälläkin. Hankkisin vaikka laumanvartijarotuisen koira, että sinne ei todellakaan ilman mun paikallaoloani tulla. Tarkoitus ei ole moittia, mutta en vaan kykene ymmärtämään miksi olet niin usein tuota tilannetta täällä mouhonnut ja se näyttää vaan jatkuvasti pahenevan.

Mä taisin ylireakoida tällä kertaa. Ainoa asia josta voin kiukuta; ett mies vei Mimmin sekä systerin pois kotipihaa pidemmälle. Mimmi oli nukkunut päiväunet ennenkuin he lähtivät täältä. käyneet Kupittaan puistossa ja ravintolassa syömässä.
        Mimmille tarjottu perunamuusia ja lihapullia, kahden syöttäjän voimin: niin ettei koko flikka ollut ruuan peitossa. (ei syönyt sormin) Aikuiset söivät vuorotellen ja Mimmi oli keimaillut toisille asiakkaille sekä tarjoilijalle. Ruokaliinaksi oli saanut puhtaan keittiöpyyhkeen kaulasta syliin asti!

Kyllä mä raivosin ensin, mutt kun Mimmi näytti niin hämmästyneelle ja painautui vielä isänsä jalkojen suojiin... Kotiin tullessaan oli niin iloinen, vaikka selvästi oli myös väsynyt.
        Asiasta keskustellaan huomenna paremmin, nyt äijä häipyi omille tahoilleen nukkumaan ilmeisesti... ei kyllä kuulu mulle minne meni. Systeri hyvin loukkaantunut mulle; ei meillä mitään hätää ollut. Päätettiin lähteä Kupittaan puistoon Mimmin iloksi ja kun nälättikin hiukan, mentiin ravintolaan syömään ->"Isin laskuun" taisivat kyllä luulla meitä perheeksi.

Naapuripöydän vanhempi nainenkin oli todennut Systerille ett teillä on ihanan vekkuli lapsi. Äijä siihen: kyllä mulla on ihanat tytöt seuranani. Oli mummin hymy hyytynyt. Jolloin äijä oli oikaissut ett kyllä tuo pienempi tytöistä on ihan mun oma lapseni, vanhempi taas... ja oli jättänyt selityksen avoimeksi. Ihan tyypillistä häneltä; "Kyllä ihmiset osaa itsekin väärinymmärtää... ilman selityksiä! Tuon mä olen kuullut niin sata kertaa hänen suustaan.

Nyt asia on tältä illalta puitu, mutt huomenna mä kyllä teen selväksi ett venkoilu mun kanssani on nyt loppu. Tulee tarkat ennalta sovitut tapaamisajat, jos ne eivät hänelle sovi, niin seuraava on jo aikaisemmin sovittu ajankohta. Minulta alkoi joustot loppua nyt tähän; tarpeeksi olen ollut pitkämielinen ja sopinut ajankohdat joita hän on ehdottanut.
        Tänään oli kyllä sovittu tapaaminen isän ja tyttären välille; mutt tapaamisen piti tapahtua Mimmin ja mun kotona... Systerin ollessa paikalla koko visiitin ajan. Homma meni suunnilleen, vaan ei ihan niinkuin oli sovittu. 18 vuotias on liian helppo ympäripuhuttava aikuiselle miehelle! Näin se vaan on.

Mimmi nukkuu mun sängyssä ja Poju sängyn vieressä lattialla. Kun systeri tulee suihkusta, mä lähden Pojun kanssa pienelle lenkille. Pitää mun päästä nollaamaan tilanne ennen yöunia ja koirankin juoksemaan sekä tekemään vessakierroksensa, kirjoitellen viestejään joka toiseen puskaan ainakin, jotka matkallamme kohtaamme. Naapurin pensasaitaan ainakin, siihen ne kirjoittaa koko kulmakunnan koirat ilmeisesti. Samoin kuin meidän syreeniaitaan puuvajan seinän vierustalle. No aita kukkii kesäisin, tarpeeksi lannoitettu vuoden aikana ja samalla se toimii postilaatikkona koirille! =)

Hyvää yötä! Mä lähden lenkille nyt!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä taisin ylireakoida tällä kertaa. Ainoa asia josta voin kiukuta; ett mies vei Mimmin sekä systerin pois kotipihaa pidemmälle. Mimmi oli nukkunut päiväunet ennenkuin he lähtivät täältä. käyneet Kupittaan puistossa ja ravintolassa syömässä.
        Mimmille tarjottu perunamuusia ja lihapullia, kahden syöttäjän voimin: niin ettei koko flikka ollut ruuan peitossa. (ei syönyt sormin) Aikuiset söivät vuorotellen ja Mimmi oli keimaillut toisille asiakkaille sekä tarjoilijalle. Ruokaliinaksi oli saanut puhtaan keittiöpyyhkeen kaulasta syliin asti!

Kyllä mä raivosin ensin, mutt kun Mimmi näytti niin hämmästyneelle ja painautui vielä isänsä jalkojen suojiin... Kotiin tullessaan oli niin iloinen, vaikka selvästi oli myös väsynyt.
        Asiasta keskustellaan huomenna paremmin, nyt äijä häipyi omille tahoilleen nukkumaan ilmeisesti... ei kyllä kuulu mulle minne meni. Systeri hyvin loukkaantunut mulle; ei meillä mitään hätää ollut. Päätettiin lähteä Kupittaan puistoon Mimmin iloksi ja kun nälättikin hiukan, mentiin ravintolaan syömään ->"Isin laskuun" taisivat kyllä luulla meitä perheeksi.

Naapuripöydän vanhempi nainenkin oli todennut Systerille ett teillä on ihanan vekkuli lapsi. Äijä siihen: kyllä mulla on ihanat tytöt seuranani. Oli mummin hymy hyytynyt. Jolloin äijä oli oikaissut ett kyllä tuo pienempi tytöistä on ihan mun oma lapseni, vanhempi taas... ja oli jättänyt selityksen avoimeksi. Ihan tyypillistä häneltä; "Kyllä ihmiset osaa itsekin väärinymmärtää... ilman selityksiä! Tuon mä olen kuullut niin sata kertaa hänen suustaan.

Nyt asia on tältä illalta puitu, mutt huomenna mä kyllä teen selväksi ett venkoilu mun kanssani on nyt loppu. Tulee tarkat ennalta sovitut tapaamisajat, jos ne eivät hänelle sovi, niin seuraava on jo aikaisemmin sovittu ajankohta. Minulta alkoi joustot loppua nyt tähän; tarpeeksi olen ollut pitkämielinen ja sopinut ajankohdat joita hän on ehdottanut.
        Tänään oli kyllä sovittu tapaaminen isän ja tyttären välille; mutt tapaamisen piti tapahtua Mimmin ja mun kotona... Systerin ollessa paikalla koko visiitin ajan. Homma meni suunnilleen, vaan ei ihan niinkuin oli sovittu. 18 vuotias on liian helppo ympäripuhuttava aikuiselle miehelle! Näin se vaan on.

Mimmi nukkuu mun sängyssä ja Poju sängyn vieressä lattialla. Kun systeri tulee suihkusta, mä lähden Pojun kanssa pienelle lenkille. Pitää mun päästä nollaamaan tilanne ennen yöunia ja koirankin juoksemaan sekä tekemään vessakierroksensa, kirjoitellen viestejään joka toiseen puskaan ainakin, jotka matkallamme kohtaamme. Naapurin pensasaitaan ainakin, siihen ne kirjoittaa koko kulmakunnan koirat ilmeisesti. Samoin kuin meidän syreeniaitaan puuvajan seinän vierustalle. No aita kukkii kesäisin, tarpeeksi lannoitettu vuoden aikana ja samalla se toimii postilaatikkona koirille! =)

Niin no, jos minun lapseni vietäisiin edes leikkipuistoon ilman lupaa niin pistäisin poliisit perään. sovittuja ei rikota ilman seurauksia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta joo, sulla näyttää asiat olevan enemmän meteliä ja vehemmän toimintaa. Mä taas en vaivaudu edes ääntäni korottamaan. No pahemmaksi näyttää teillä siis vaan menevän, enkä parempaa ennusta, kun olet noin lössykkä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta joo, sulla näyttää asiat olevan enemmän meteliä ja vehemmän toimintaa. Mä taas en vaivaudu edes ääntäni korottamaan. No pahemmaksi näyttää teillä siis vaan menevän, enkä parempaa ennusta, kun olet noin lössykkä.

Hyvä yritys vedättää mua täyteen raivoon, mutt mä satun olemaan aikuinen nainen.
        Myönnän toisinaan kiihtyväni nollasta- sataan; alle aikayksikön! Nyt on ollut jo aikaa ajatella ja palautua normaaliin mielentilaan. Mitään todella raskauttavaa ei ole tapahtunut, vei kyllä tyttäret pois kotipihastamme, vastoin mun tahtoani.

Flikoilla kuitenkin oli ollut kivaa ja ruokailukin oli hoidettu. Palautti tytöt puhelimessa illalla sopimaamme aikaan takaisin kotiin. Tämä kyllä aiheuttaa joitakin kiristyneitä ehtoja lisää, eli tehdään määrätyt ajankohdat jolloin hän saa tavata Mimmiä... joustot loppui tähän. Ei tässä nyt mitään poliiseja tarvita, heillä on tärkeämpääkin tehtävää, kuin osallistua kahden aikuisen "nokitteluun"!

Hyvää yötä, meillä jo kaikki muut nukkuvat paitsi Poju ja minä.
        trollikka

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä yritys vedättää mua täyteen raivoon, mutt mä satun olemaan aikuinen nainen.
        Myönnän toisinaan kiihtyväni nollasta- sataan; alle aikayksikön! Nyt on ollut jo aikaa ajatella ja palautua normaaliin mielentilaan. Mitään todella raskauttavaa ei ole tapahtunut, vei kyllä tyttäret pois kotipihastamme, vastoin mun tahtoani.

Flikoilla kuitenkin oli ollut kivaa ja ruokailukin oli hoidettu. Palautti tytöt puhelimessa illalla sopimaamme aikaan takaisin kotiin. Tämä kyllä aiheuttaa joitakin kiristyneitä ehtoja lisää, eli tehdään määrätyt ajankohdat jolloin hän saa tavata Mimmiä... joustot loppui tähän. Ei tässä nyt mitään poliiseja tarvita, heillä on tärkeämpääkin tehtävää, kuin osallistua kahden aikuisen "nokitteluun"!

Hyvää yötä, meillä jo kaikki muut nukkuvat paitsi Poju ja minä.
        trollikka

Nimenoman aikuinen nainen olen minäkin ja juuri siksi en tollasia sekoiluja sallisi. Tuollaiset ei ikinä tee muuta kuin pahenee. Mitä enemmän ymmärrät, sitä pahemmaksi tulee menemään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nimenoman aikuinen nainen olen minäkin ja juuri siksi en tollasia sekoiluja sallisi. Tuollaiset ei ikinä tee muuta kuin pahenee. Mitä enemmän ymmärrät, sitä pahemmaksi tulee menemään.

Parempi jonkin näköinen laiha sopukin, meidän vanhempien välillä; kuin hermoja repivä riita. Ja mä ajattelen asiaa nyt ihan Mimmin kannalta katsottuna.
        Eilen mun ollessa vielä täynnä kiukkua, pelotin Mimmiä enemmän kuin ketään muuta!
        Mimmi nyt oli vähiten syyllinen siihen eiliseenkään riitelyyn, vaikka Mimmistä mä siinä tunsin riiteleväni. (sillä hetkellä) Kuitenkin Mimmi itse turvautui isäänsä, hakeutui hänen jalkoihinsa pelästyneenä mun pitämääni saarnaan; "Oliko lupa lähteä pihasta... jne."

Jos mitenkään ymmärrät; Tämän pahemmaksi en tilanteen anna enää mennä, "nössökin" ymmärtää milloin asiat on menneet liian pitkälle vanhempien henkilökohtaisessa kemiassa. Kaikkein syyttömin osapuoli ei tule asiasta kärsimään, jatkuvien riitojemme muodossa. Mä yritän nyt edes saada jonkinnäköisen kompromissin aikaiseksi puhumalla vielä kerran. Tai mä vien asian oikeuteen asti... ja asiassa tulee esiin muitakin juttuja, kuin pelkästään riita Mimmin huoltajuudesta!

• Nuorten kuolinsyistä yleisin on itsemurha. 🌹👀

• Anonyymi

12-15 -vuotiailla se on nyt sydänlihastulehdus 🌹

• Joo, nykyään kuka tahaansa voi laittaa someen tai mihin tahaansa mediaan jutun ihmeellisyydestä tuosta vaan, vaikka punaviinipäissään.

Mutta ditä mä mietin, että mihin ufojutut on hävinneet? Nythän dronejskin lentrlee ja on kaikrnmaailman spotlighteja, että luulisi olevan Juhsn Af Granien kulta-aikaa... mutta ei...

Haamujahditkin on foliohattuosastoilta unohtuneet tyystin. 🤔

• Anonyymi

Aina on kuollut nuoria, mutta ei niistä olla niin nostettu uutisia. Nykyään ei tarvitse tapahtua juurikaan arjesta poikkeavaa kun siitä jo kerrotaan Iltapäivälehdissä jne...

• Anonyymi

Ei missään ei mitään... Joo, mutta kun lapsi tai nuori kuolee sydänkohtaukseen tai syöpään, ja kuolleisuus nousee näiden keskuudessa 4000 - 6000%.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei missään ei mitään... Joo, mutta kun lapsi tai nuori kuolee sydänkohtaukseen tai syöpään, ja kuolleisuus nousee näiden keskuudessa 4000 - 6000%.

Lapsilla ja nuorilla on syöpää ja muitakin tauteja ihan siinä missä aikuisillakin.

Itseasiassa sydänkohtaukseen voi kuolla nuori hyvin helposti mm, kun käyttää tiettyä lääkitystä ja juo alkoholia.

- Sheena

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lapsilla ja nuorilla on syöpää ja muitakin tauteja ihan siinä missä aikuisillakin.

Itseasiassa sydänkohtaukseen voi kuolla nuori hyvin helposti mm, kun käyttää tiettyä lääkitystä ja juo alkoholia.

- Sheena

Ei tiede toimi sillä tavalla, että kielletään etukäteen jokin mahdollinen selitys. Euroopassa lasten kuolleisuus on noussut satoja prosentteja. Ei se ole normaalia.

https://expose-news.com/2022/10/26/deaths-children-europe-9x-increase-covid-vaccination/

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

- Sheena

Ei kyse ole siitä, että kuoleeko nuoria, vaan siitä, että kuolemat ovat lisääntyneet räjähdysmäisesti.

Psykoosissa olevien vastaus. Ei se voi olla rokote.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

- Sheena

Sä olet aivopesty. Syöpä lapsella EI ole normaalia. Sille on ulkoinen syy oli se sitten asbesti, rokote tai jokin muu myrkky.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä olet aivopesty. Syöpä lapsella EI ole normaalia. Sille on ulkoinen syy oli se sitten asbesti, rokote tai jokin muu myrkky.

Lasten kuolemat eivät ole lisääntyneet. Se on tosiasia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lasten kuolemat eivät ole lisääntyneet. Se on tosiasia.

Kyllä on sillä vastasyntyneiden elinajanodote laski ensimmäistä kertaa mittaushistoriassa. Tarkoittaa että niitä kuoli jo ikäryhmästä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä on sillä vastasyntyneiden elinajanodote laski ensimmäistä kertaa mittaushistoriassa. Tarkoittaa että niitä kuoli jo ikäryhmästä.

Ei todellakaan tarkoita! Sanon suoraan, että et näytä ymmärtävän tilastotieteestä mitään. Voit olla ihan mitä mieltä vain, mutta todellisuuden kanssa sillä ei ole mitään tekemistä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei todellakaan tarkoita! Sanon suoraan, että et näytä ymmärtävän tilastotieteestä mitään. Voit olla ihan mitä mieltä vain, mutta todellisuuden kanssa sillä ei ole mitään tekemistä

Älä puhu soopaa.

"Elinajanodotteeseen vaikuttavat voimakkaimmin lapsuudessa ja työiässä tapahtuvat kuolemat. Erityisesti lapsikuolleisuuden väheneminen pidentää elinajanodotetta. Suuri vaikutus on myös esimerkiksi liikenne- ja päihdekuolemilla, jotka kohtaavat usein nuoria ja työikäisiä aikuisia. "

-Terveyskirjasto

• Anonyymi

Kuolleisuuden lisääntyminen saattaa johtua seuraavista:
      1) Rf-säteily vähentää punasolujen pintavarausta, jolloin ne sakkautuvat hempommin -> sydänongelmia, ongelmia verenkierrossa, Rf-eli mobiilisäteily on lisääntynyt rajusti viime aikoina, sekä mobiililaitteiden käyttö että tukiasemat
      2) koronavirusten piikkiproteiini lisää veren sakkautumista ja aiheuttaa verisuoniin pintavaurioita

Näiden yhteisvaikutus voi aiheuttaa merkittäviä ongelmia verenkiertoelimistön toimintaan, mikä rasittaa sydäntä

Rf-säteily kyllä muutenkin vahingoittaa soluja ja muuttaa hormonitoimintaa, siitä vielä hieman lisäsyytä

• Anonyymi

20% ylikuolleisuus on valtava. Kerrotaan, että erityistä syytä tai tautiryhmää ei löydy.
      Syy lienee laajalti solujemme prosesseihin vaikuttava, koska useat taudit / syyt lisääntyvät, esimerkiksi juuri samanaikaisesti voimakkaasti lisääntynyt kännykkä / tukiasemasäteily. Sen haitalliset vaikutukset tunnetaan, vaikkakin teleteollisuus kovasti tupakkateollisuuden tapaan yrittää salata / kiistää ne.

• Anonyymi

Kuolema on luonnollista. Ihmiset kuolee. Mitä ihmettelemistä siinä on?

• Anonyymi

No on se aika ihmeellistä kun meillä on viranomaisia joiden tehtävä on tarkkailla signaaleja kuolleisuuden kehityksessä. Ylikuolleisuus on vakava merkki ongelmasta. Sen syyt pitää selvittää. Nyt nää on täysin hiljaa. Ja mikä melu nousi 5 alle 60-vuotiaasta koronaan kuolleesta. Eikö nyt kiinnosta ollenkaan miksi nuoriakin kuolee ylimääräistä???

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No on se aika ihmeellistä kun meillä on viranomaisia joiden tehtävä on tarkkailla signaaleja kuolleisuuden kehityksessä. Ylikuolleisuus on vakava merkki ongelmasta. Sen syyt pitää selvittää. Nyt nää on täysin hiljaa. Ja mikä melu nousi 5 alle 60-vuotiaasta koronaan kuolleesta. Eikö nyt kiinnosta ollenkaan miksi nuoriakin kuolee ylimääräistä???

Syy tiedetään ja siksi ollaan hiljaa. Teleteollisuus, digi, some, älykännykkä, mobiili ym. on pyhä.

• Anonyymi

Koronavirusten ja rokotteiden aiheuttamat sydän- ja verisuonivauriot ja RF-säteilyn (matkapuhelimet, tukiasemat, wi-fi, TV-lähetysasemat, tutkat ym ym ym.) aiheuttamat soluvauriot ja sairaudet.

• Anonyymi

Nuorilla urheilijoilla on mm todettu sydämessä, vasemman kammion paksuuntumista, jolloin sydän ei enää toimi normaalisti.

• Anonyymi

Ylöstempaus alkanut?
      Se nyt vain on tyhmää jäädä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taposta epäilty Mika Moring

"Taposta epäilty Mika Moring on poliisin tutkimusten perusteella ajeluttanut useita naisia ympäri Suomen eri aikoina." Onko samoja Moringeja, jotka m
      Maailman menoa
      75
      3796
    2. Nainen, kysymys

Oletko valmis?
      Ikävä
      76
      1118
    3. Seiskan mukaan

Stefun raittius on muisto vain. Syyksi ratkeamiseen kerrotaan olevan se, että hän oli Stefun kaveri, joka murhattiin Puotilassa. Oma mielipiteeni on,
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      1111
    4. 1,7 % kannatuksen lasku

https://yle.fi/a/3-12683819 Keskustalla menee nyt entistä kehnommin. Keskusta kannatus nyt 9 % ja viimeisimmät Saarikon temput ei ehtineet vielä vaik
      Maailman menoa
      268
      922
    5. Sua jännittää.

Aikas lailla. Anna mennä vain. Sä osaat kyllä ja kelpaat sellaisena kuin olet. Mä toivon, että onnistut ja saat haluamasi.
      Ikävä
      50
      883
    6. Sofia löysi taas uuden miehen käytyään Ruotsissa.

On se kivaa kun on sinkkuja, voi vaihtaa miestä kuin paitaa, suutelee tulisesti jotain miestä baarissa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      810
    7. Olenhan minä syöksynyt syvälle rakkauteen

Olen umpirakastunut ja näen sinussa kaiken, mitä ikinä naiselta voi odottaa, mutta silti minun on tehtävä järkevä arvio. Ansaitset paremman miehen its
      Ikävä
      51
      803
    8. Ateisti ei kritisoinut evlut kirkkoa

Tänään radiossa haastateltiin erästä ateistia. Hän sanoi hyvin, ettei hänellä ole evlut kirkosta mitään kritisoitavaa koska se on jo niin maallistunut
      Luterilaisuus
      447
      704
    9. Sano nyt prkl pitääkö se paikansa

Että leikitkö sinä vaan koko tämän ajan?
      Ikävä
      90
      695
    10. Ihmiset aina kehuu itseään

Miten hyviä ovat ihmisinä ja suhteissaan, kuinka kurjia oli exät ja huonoa oli kohtelu. Ok. Mutta kehtaako kukaan myöntää olleensa itsekin joskus aiv
      Sinkut
      194
      611
    Aihe